PDA

View Full Version : New BMW R1200GS engine


Alext
18-09-2009, 19:16
World exclusive: New BMW R1200GS engine spotted

By MCN -
New bikes
17 September 2009 11:17

These world exclusive spy shots show BMW (http://www.motorcyclenews.com/MCN/Manufacturers/BMW/)'s new 2010 R1200GS (http://www.motorcyclenews.com/MCN/Manufacturers/BMW/1200-GS/) with the new double overhead cam (DOHC) engine first revealed in MCN on August 19.
From the pictures it appears there are no changes to the styling of the adventure bike apart from clear indicator lenses – the DOHC engine is the only major change.
Close inspection of the pictures – taken by a German spy photographer – shows the cylinderhead has two rather than four retaining bolts as seen on the current bike. The HP2 (http://www.motorcyclenews.com/MCN/Manufacturers/BMW/Superenduro/) has two bolts.
Read the full story in the current issue of MCN on sale now.

http://www.motorcyclenews.com/upload/257144/images/New-GS-small.jpg


αντε αρχιστε την αποταμιευση το 2010 πλησιαζει

Gazi
18-09-2009, 22:32
Κάτι μου βρωμάει στη υπόθεση......
Αλλαγές στο 1200????
Και το 1250???Πού βρίσκετε??

vtheo
19-09-2009, 00:06
To θέμα δεν είναι 1200 ή 1250 αλλά ότι το μηχανάκι θα έχει 2 εκκεντροφόρους ανά κεφαλή.Δε ξέρω το αποτέλεσμα αλλά το ΗP2 sport το οποίο είναι επίσης 1200 boxer με 2 εκκεντροφόρους ανά κεφαλή αποδίδει 133 ίππους.Αναμένουμε την επίσημη παρουσίαση...

DoctorAbo
19-09-2009, 01:17
Μα δεν είναι αυτοσκοπός τα κυβικά. Η εξελιξη και η καλύτερη λειτουργία είναι ο αυτοσκοπός. Αν το πράμα φτάσει τα 120 αλογάκια και αποκτήσει και καμια 100 αριά 150 αρια περισσότερες στροφές στο μοτόρι (λόγω της κοντής 6ης στο μοντέλο του 08) τότε μιλάμε απλά για το τέλειο μηχανάκι.:)

FANISGS
19-09-2009, 01:23
δε πα να φτασει και 200 αλογα!η μπεμβε μου δεν πωλειται!

antonis1150GSA
19-09-2009, 09:29
Πρώτη φωτογραφία του ανανεωμένου μοντέλου http://www.mototriti.gr/images/TR.gif
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/1809091.jpg (javascript:;) Σίγουρα δεν αποτελεί και ότι πιο διαφωτιστικό, αλλά η φωτογραφία που δημοσίευσε η MCN, απεικονίζει τη κυριότερη -κατά πως φαίνεται- αλλαγή στο νέο GS. Φυσικά πρόκειται για τον κινητήρα, στον οποίο τα καπάκια των κεφαλών μαρτυρούν πως από κάτω τους βρίσκονται πλέον δύο εκκεντροφόροι. http://www.mototriti.gr/images/TR.gif Τα σενάρια για το νέο GS, ήθελαν τη μοτοσικλέτα να αυξάνει τη χωρητικότητα του κινητήρα στα 1.250 κ.εκ., να αποκτά μεγαλύτερη (κοντά στους 120 ίππους) ισχύ και να προσθέτει άλλον ένα εκκεντροφόρο σε κάθε κεφαλή. Η συγκεκριμένη φωτογραφία επιβεβαιώνει το τελευταίο μόνο σκέλος από τη λίστα των φημολογιών, αφού τα καπάκια στις κεφαλές έχουν πλέον μόνο δύο βίδες, σε σχέση με τις τέσσερις που είχε μέχρι πρότινος το μοντέλο. Δύο βίδες στα καπάκια του boxer έχει και το HP2 Sport, το οποίο φέρει δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, οπότε το συμπέρασμα είναι εύκολα αντιληπτό.

Για την αύξηση του κυβισμού και την ιπποδύναμη η φωτογραφία φυσικά δεν μπορεί να μας πει τίποτα, είναι όμως λογικό και επόμενο να υπάρξει μια -έστω και μικρή- αύξηση στην ισχύ, με τους 2ΕΕΚ. Σε ότι αφορά στην εμφάνιση, από τη συγκεκριμένη λήψη δεν φαίνεται να έχει αλλάξει κάτι, τουλάχιστον στις περιοχές της μοτοσικλέτας που φαίνονται από αυτή τη γωνία. Όμως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν το συγκεκριμένο GS αποτελεί το νέο μοντέλο στη τελική του μορφή ή απλώς δοκιμάζουν τον κινητήρα με τους 2ΕΕΚστο πλαίσιο (κατ ευφημισμό πλαίσιο βέβαια…) του υπάρχοντος GS.

Πηγη...Moto Triti

Alext
19-09-2009, 14:07
καλο θα ειναι να μην ανοιγουμε καινουργιο thread με το ιδιο θεμα
ακριβως απο κατω υπαρχει το ιδιο θεμα

http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5623

Alext
21-09-2009, 20:12
ξερει κανενας γαλλικα!!!!!!!!
να το μεταφρασει γιατι με τα μεταφραστηρια (sytran κ.λ.π.) δεν βγαινει νοημα

On attendait une cylindrée à la hausse, mais c'est finalement dans les culasses que le plus gros de son évolution se joue. La R1200GS 2010 reprendra le flat twin double arbre de la HP2. Le nouveau moteur sera réservé lui à la future R1300RT...
M.a.j. : 21-09-2009



Intro (http://www.moto-station.com/article6865-news-moto-2010-bmw-r1200gs.html)


Ce n'est plus qu'un secret de Polichinelle : les concessionnaires BMW recevront l'évo 2010 de la R1200GS en mars prochain à un tarif quasi identique à celui du modèle 2009. Et cette info revêt la plus grande importance quand on parle de la 4ème vente européenne (moto/scooter + 50 cm3), derrière les Kawasaki Z 750 (3ème), Yamaha T Max (2ème) et Honda SH 125 (1er)... Bref, une nouvelle version du populaire trail allemand reste donc un évènement que nous nous empressons de vous commenter sur la station. Au menu donc, et malgré les rumeurs qui circulaient à son sujet ces derniers mois, pas de grosses modifications partie cycle ni esthétique. Les techniciens se sont avant tout concentrés sur la partie mécanique. Il est vrai que la version actuelle de la R 1200 GS (depuis 2004) (http://www.moto-station.com/article628-bmw-r-1200-gs-la-flat-attaque.html) s'est tout de suite distinguée des modèles antérieurs par son caractère plus sportif, grâce entre autres à un châssis plus léger et nerveux. Et il ne fait donc aucun doute que la greffe du moteur... de la HP2 va encore sensiblement optimiser ce potentiel.
http://www.moto-station.com/ttesimages/motodivers/nouveautes2010/BMW_R1200GS_2010_stpz.jpg
Le plus sportif des trails routiers ?

On le sait, ce qui distingue surtout le modèle HP2 (http://www.moto-station.com/liste-articles-relatifs.php?mot=HP2) du 1200 standard tient avant tout à ses culasses. En remplaçant l'unique arbre "traditionnel" par une configuration double arbre, les techniciens peuvent sensiblement optimiser le remplissage en jouant plus facilement sur les profils des cames. Le HP2 dispose aussi de pistons et d'un volant moteur allégés. Résultat, il affiche par exemple sur la HP2 Sport (http://www.moto-station.com/article3574-bmw-hp2-sport-le-nouveau-souffle.html) pas moins de 133 ch. (contre pour 105 ch. pour la R1200GS standard (http://www.moto-station.com/article6865-news-moto-2010-bmw-r1200gs.html)) ainsi que des montées en régime plus nerveuses. Il est probable que la R1200GS 2010 verra cette puissance revue à la baisse au profit d'un caractère plus "rond" (d'autant plus en version française bridée). Mais d'ores et déjà, elle devrait offrir de quoi tenir la dragée haute à la concurrence, même si celle-ci s'annonce plus redoutable que jamais en 2010... Alors que nous devrions voir le nouveau moteur 1300 cm3, un mix de HP2 et de nouvelles cotes internes, sur la future R1300RT (http://www.moto-station.com/article6343-news-moto-2010-bmw-r1300rt.html). Nous en saurons davantage dans les semaines à venir, restez connectés !

ndemi
23-09-2009, 20:09
ξερει κανενας γαλλικα!!!!!!!!
να το μεταφρασει γιατι με τα μεταφραστηρια (sytran κ.λ.π.) δεν βγαινει νοημα

On attendait une cylindrée à la hausse, mais c'est finalement dans les culasses que le plus gros de son évolution se joue. La R1200GS 2010 reprendra le flat twin double arbre de la HP2. Le nouveau moteur sera réservé lui à la future R1300RT...
M.a.j. : 21-09-2009



Intro (http://www.moto-station.com/article6865-news-moto-2010-bmw-r1200gs.html)


Ce n'est plus qu'un secret de Polichinelle : les concessionnaires BMW recevront l'évo 2010 de la R1200GS en mars prochain à un tarif quasi identique à celui du modèle 2009. Et cette info revêt la plus grande importance quand on parle de la 4ème vente européenne (moto/scooter + 50 cm3), derrière les Kawasaki Z 750 (3ème), Yamaha T Max (2ème) et Honda SH 125 (1er)... Bref, une nouvelle version du populaire trail allemand reste donc un évènement que nous nous empressons de vous commenter sur la station. Au menu donc, et malgré les rumeurs qui circulaient à son sujet ces derniers mois, pas de grosses modifications partie cycle ni esthétique. Les techniciens se sont avant tout concentrés sur la partie mécanique. Il est vrai que la version actuelle de la R 1200 GS (depuis 2004) (http://www.moto-station.com/article628-bmw-r-1200-gs-la-flat-attaque.html) s'est tout de suite distinguée des modèles antérieurs par son caractère plus sportif, grâce entre autres à un châssis plus léger et nerveux. Et il ne fait donc aucun doute que la greffe du moteur... de la HP2 va encore sensiblement optimiser ce potentiel.
http://www.moto-station.com/ttesimages/motodivers/nouveautes2010/BMW_R1200GS_2010_stpz.jpg
Le plus sportif des trails routiers ?

On le sait, ce qui distingue surtout le modèle HP2 (http://www.moto-station.com/liste-articles-relatifs.php?mot=HP2) du 1200 standard tient avant tout à ses culasses. En remplaçant l'unique arbre "traditionnel" par une configuration double arbre, les techniciens peuvent sensiblement optimiser le remplissage en jouant plus facilement sur les profils des cames. Le HP2 dispose aussi de pistons et d'un volant moteur allégés. Résultat, il affiche par exemple sur la HP2 Sport (http://www.moto-station.com/article3574-bmw-hp2-sport-le-nouveau-souffle.html) pas moins de 133 ch. (contre pour 105 ch. pour la R1200GS standard (http://www.moto-station.com/article6865-news-moto-2010-bmw-r1200gs.html)) ainsi que des montées en régime plus nerveuses. Il est probable que la R1200GS 2010 verra cette puissance revue à la baisse au profit d'un caractère plus "rond" (d'autant plus en version française bridée). Mais d'ores et déjà, elle devrait offrir de quoi tenir la dragée haute à la concurrence, même si celle-ci s'annonce plus redoutable que jamais en 2010... Alors que nous devrions voir le nouveau moteur 1300 cm3, un mix de HP2 et de nouvelles cotes internes, sur la future R1300RT (http://www.moto-station.com/article6343-news-moto-2010-bmw-r1300rt.html). Nous en saurons davantage dans les semaines à venir, restez connectés !


Λέει για να μην τα μεταφραζω ολα, ότι το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο του 2010 σε τιμή παρόμοια με αυτή του σημερινού μοντέλου. Θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα του HP2 αλλά η απόδοση θα είναι μικρότερη προς όφελος του all around χαρακτήρα του μοντέλου. Το καινούργιο (πραγματικά καινούργιο) μοτέρ μίγμα του HP2 και πραγματικού design θα εμφανιστεί στο νέο R1300RT.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-09-2009, 20:32
Λέει για να μην τα μεταφραζω ολα, ότι το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο του 2010 σε τιμή παρόμοια με αυτή του σημερινού μοντέλου. Θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα του HP2 αλλά η απόδοση θα είναι μικρότερη προς όφελος του all around χαρακτήρα του μοντέλου. Το καινούργιο (πραγματικά καινούργιο) μοτέρ μίγμα του HP2 και πραγματικού design θα εμφανιστεί στο νέο R1300RT.


Σ' ευχαριστούμε Νικόλα για την μετάφραση ..... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif



.

deauman
05-11-2009, 11:46
Στο motoblog.it foto από τη νέα τετραβάλβιδη κεφαλή με τους δύο εκκεντροφόρους

http://www.motoblog.it/post/20732/bmw-r1200gs-2010-le-prime-foto-del-motore

deauman
05-11-2009, 13:03
Και ιδού, η νέα GS ...
http://www.motociclismo.it/foto/cache/moto-scooter/bmw-r-1200-gs-2010--nuovo-motore-boxer-da-110-cv--con-doppio-albero-a-camme-in-testa/04.jpg_700.jpg

deauman
05-11-2009, 13:04
http://www.motociclismo.it/foto/cache/moto-scooter/bmw-r-1200-gs-2010--nuovo-motore-boxer-da-110-cv--con-doppio-albero-a-camme-in-testa/22.jpg_700.jpg

deauman
05-11-2009, 13:12
http://www.motociclismo.it/foto/cache/moto-scooter/bmw-r-1200-gs-2010--nuovo-motore-boxer-da-110-cv--con-doppio-albero-a-camme-in-testa/14.jpg_700.jpg

deauman
05-11-2009, 13:13
Και πολλές ακόμα foto στο -->

http://www.motociclismo.it/edisport/moto/MotoCiclismoR2.nsf/gd/bmw-r-1200-gs-2010--nuovo-motore-boxer-da-110-cv--con-doppio-albero-a-camme-in-testa

platon
05-11-2009, 13:24
ΘΕΛΩ !

MARK
05-11-2009, 14:06
:sm8:

vpentza
05-11-2009, 15:19
το πότε το μάθαμε ????

GeorgeP
05-11-2009, 16:51
Και πολλές ακόμα foto στο -->

http://www.motociclismo.it/edisport/moto/MotoCiclismoR2.nsf/gd/bmw-r-1200-gs-2010--nuovo-motore-boxer-da-110-cv--con-doppio-albero-a-camme-in-testa

Αβυσσος η ψυχες των μηχανικων!!!!!!! εδω αλλοι σε top of the top κατασκευες μειωνουν τους εκκεντροφορους απο δυο σε εναν με πολλαπλα οφέλη και με οριζοντα το τελος των διπλων εκκεντροφορων, οι Γερμανοι τους αυξανουν!!!!!!!! Τι να πεις!!!

EOD-K9
05-11-2009, 17:14
Αβυσσος η ψυχες των μηχανικων!!!!!!! εδω αλλοι σε top of the top κατασκευες μειωνουν τους εκκεντροφορους απο δυο σε εναν με πολλαπλα οφέλη και με οριζοντα το τελος των διπλων εκκεντροφορων, οι Γερμανοι τους αυξανουν!!!!!!!! Τι να πεις!!!


θα το αλλάξουν στην πορεία
Το R 1300 gs θα ειναι με ένα εκκεντροφόρο :sm7:

platon
05-11-2009, 21:18
Ανεξάρτητα από όλα αυτά εμένα με χαροποιεί ιδιαιτέρως το γεγονός ότι δεν άλλαξαν τα φλάς όπως είχε κυκλοφορήσει μία φήμη...

taksidiotis
07-11-2009, 13:10
για μενα δεν ειναι κατι το τρομερα αξιολογο η διαφορετικο η αλλαγη αυτη,ειδομεν για μετα το 2010.