PDA

View Full Version : Περι... Πουσαρισματος!!!


kokomilko
19-09-2009, 00:02
Αν και λογοι υγειας με υποχρεωνουν να μενω μεσα στα συνορα της... Αθηνας:yz

Κι αν και γενικα ικανοποιημενος απο τις επιδοσεις της κουκλας μου:D

Εχωντας γνωση της πλεονεξιας μου αναρωτιεμαι:Απορία:
Οταν βγω στην εθνικη για καμια Ουγγαρια. Που τα 200 θα μου φανουν λιγα. Τι θα πρεπει να εχω ηδη κανει για να την γρηγορεψω;;;;

Με αλλα λογια. ποσα και ποια "ανωδυνα" πουσαρισματα μπορω να κανω; Ποσο μπορει να ανεβασει την τελικη της; Και ποιο το αντικειμενικο "κοστος του εγχειρηματος;
Γιατι περα απο το κοστος της μεταποιησης, υπαρχει και το κοστος της καταναλωσης και της μακροζωιας!!!

Ευχαριστω!!!

soter3gm
19-09-2009, 03:46
Σε ποιο μηχανάκι ???

(http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5073%5BURL=%22http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5073%5D%22%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%22%22)

(http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5073%5D%22%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%22)

arisxios
19-09-2009, 18:10
Αν και λογοι υγειας με υποχρεωνουν να μενω μεσα στα συνορα της... Αθηνας:yz

Κι αν και γενικα ικανοποιημενος απο τις επιδοσεις της κουκλας μου:D

Εχωντας γνωση της πλεονεξιας μου αναρωτιεμαι:Απορία:
Οταν βγω στην εθνικη για καμια Ουγγαρια. Που τα 200 θα μου φανουν λιγα. Τι θα πρεπει να εχω ηδη κανει για να την γρηγορεψω;;;;

Με αλλα λογια. ποσα και ποια "ανωδυνα" πουσαρισματα μπορω να κανω; Ποσο μπορει να ανεβασει την τελικη της; Και ποιο το αντικειμενικο "κοστος του εγχειρηματος;
Γιατι περα απο το κοστος της μεταποιησης, υπαρχει και το κοστος της καταναλωσης και της μακροζωιας!!!

Ευχαριστω!!!



Των σταυρό σου !!!!!;)
Πέρα της πλάκας για ποια μότο αναφέρεσαι ;!!!!!!

ΙoannisPanagiotidis
19-09-2009, 22:29
....Που τα 200 θα μου φανουν λιγα. Τι θα πρεπει να εχω ηδη κανει για να την γρηγορεψω;;;;.... Ποσο μπορει να ανεβασει την τελικη της;


..δεν νομιζω να μπορεις να κανεις και πολλα πραγματα φιλε μου!...τουλαχιστον στην τελικη!...για να κερδισεις εστω και 10 χιλιομετρα ακομα θα πρεπει να βρεις ενα τροπο να βαλεις το στροφομετρο να δουλευει με 6η βαθια μεσα στα κοκκινα !...ε και για ποση ωρα θα το κανεις με ενα μποξερ?...στο τελος θα το στεγνωσεις !

...ασε που η αεροδυναμικη του κατ εμε θα σε κουρασει αφανταστα μετα τα 200 για ωρες πανω στο τιμονι!


... αν σε παιρνει οικονομικα και εισαι γρηγορος ταξιδιαρης ισως να κοιτουσες ενα τετρακυλινδρο σειρα!

BOXER
20-09-2009, 20:04
Αν και λογοι υγειας με υποχρεωνουν να μενω μεσα στα συνορα της... Αθηνας:yz

Κι αν και γενικα ικανοποιημενος απο τις επιδοσεις της κουκλας μου:D

Εχωντας γνωση της πλεονεξιας μου αναρωτιεμαι:Απορία:
Οταν βγω στην εθνικη για καμια Ουγγαρια. Που τα 200 θα μου φανουν λιγα. Τι θα πρεπει να εχω ηδη κανει για να την γρηγορεψω;;;;

Με αλλα λογια. ποσα και ποια "ανωδυνα" πουσαρισματα μπορω να κανω; Ποσο μπορει να ανεβασει την τελικη της; Και ποιο το αντικειμενικο "κοστος του εγχειρηματος;
Γιατι περα απο το κοστος της μεταποιησης, υπαρχει και το κοστος της καταναλωσης και της μακροζωιας!!!

Ευχαριστω!!!


Εγω παλι θα σου ελεγα να τα ξεχασεις αυτα περι 200 και 200+......
Πας σε ενα αγνωστο μερος να παρεις οσες εικονες και εμπειρειες μπορεις απο αυτο, και οχι για να.... ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ!!!!!

skippybi
20-09-2009, 21:22
Εγω παλι θα σου ελεγα να τα ξεχασεις αυτα περι 200 και 200+......
Πας σε ενα αγνωστο μερος να παρεις οσες εικονες και εμπειρειες μπορεις απο αυτο, και οχι για να.... ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ!!!!!
;)

vtheo
20-09-2009, 21:31
Εγω παλι θα σου ελεγα να τα ξεχασεις αυτα περι 200 και 200+......
Πας σε ενα αγνωστο μερος να παρεις οσες εικονες και εμπειρειες μπορεις απο αυτο, και οχι για να.... ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ!!!!!

Πολύ σωστό σε βρίσκω φίλε.Και εγώ αυτής της άποψης είμαι.

Αλλά από την στιγμή που φίλε kokomilko θες να ταξιδεύεις με πάνω από 200 η λύση δεν είναι πουσάρισμα σε GS, γιατί τέτοιου είδους βελτιώσεις εκτός του ότι η κατανάλωση θα ανέβει στο κατακόρυφο το μηχανάκι σου θα πάψει πλέον να είναι και τόσο αξιόπιστο.Καλύτερα να στραφείς προς λύση Hayabusa,FJR 1300 και άλλα τέτοιου είδους μηχανάκια...

petkostas
22-09-2009, 12:15
Να αγοράσεις ένα SS? :sm7::sm7::sm7::sm7:

EOD-K9
22-09-2009, 19:20
200 ????

Γιατί σε κυνηγάνε ?!?!?!?

Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις κάποιες απόψεις σου
(και όλα αυτά εντελώς φιλικά και χωρίς καθόλου ίχνος χλευασμού ή ειρωνείας ;))

J-P-HELLAS
22-09-2009, 21:19
γιατι τον αποπερνετε ρε παιδια?
αφου και εγω καταφερα το HP2 που εχω και πηγαινε με 260 kmh τελικη:Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία:

αλλα μετα ξυπνησα και πηρα μια κουβερτα γιατι κρυωνα:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-09-2009, 21:47
Ας το δούμε ρεαλιστικότερα το θέμα ...:)

Μπορεί ο Νίκος,

να γράφει 200 +,

αλλά η σκέψη του να είναι,

όχι το "τελίκιασμα" της μοτό του,

αλλά πώς θα μπορούσε να φτιάξει το μοτέρ του,

ν' αποδίδει λίγο παραπάνω σε ιπποδύναμη΄

ή να έχει λίγο καλύτερο "μπαμ" ..... ;)

Εκεί άλλωστε πρέπει να εστιαστούμε

κ να του δώσουμε - όποιος έχει - κάποιες συμβουλές ...

Αυτό ίσως βοηθήσει κ κάποιο άλλο μέλος μας

που στο μέλλον ήθελε κάτι ανάλογο .... ;)


.

kokomilko
23-09-2009, 00:13
:hmmm:Μα.........
R 1200 GS φυσικα :Απορία:!!!!
Τι αλλο;;;;;;;:o

kokomilko
23-09-2009, 00:31
Και για να βαζουμς τα πραγματα στην θεση τους.

Ταξιδευω καλα!!! Ουτε τρελος ειμαι, ουτε τασεις αυτοκτονιας εχω!!!
Υπαρχουν ομως κατι δρομοι, (σ.σ. Βουλγαρια μετα την Σοφια, Ρουμανια Βουκουρεστι-Πιτεστι, κλπ) Που το Varadero (οταν ειχα παει μ αυτο) το εσπασα.

Απο εμπειρια λοιπον ξερω, οτι σε καποιους δρομους, τα 200 ειναι λιγα!!!

Απ την αλλη μου αρεσει η ιδεα οτι αν θελω μπορω να παω με παραπανω.
Οσο για τις "RRR" λυσεις,.... Δεν παιζουν λογω αυχενα. :yz
Ουτε ως τον Πειραια δεν μπορω να παω με σκυφτο μηχανακι. Αφου και το GS το οδηγαω με κολλαρο. :hmmm:

Και πριν μου προτεινετε το FJR σας απαντω οτι κι αυτο σκυφτο ειναι:cool:

Ερωτω λοιπον.

Επειδη αν το R 1200 GS αν εβγαζε καμια 40αρια χιλιομετρα παραπανω (με τον μεγαλο ανεμοθωρακα) θα ηταν η τελεια μηχανη.

Ειναι δυνατες καποιες βελτιωσεις χωρις να το καταστρεψω; Και ποιες!!!

Alext
23-09-2009, 01:01
Και για να βαζουμς τα πραγματα στην θεση τους.

Ταξιδευω καλα!!! Ουτε τρελος ειμαι, ουτε τασεις αυτοκτονιας εχω!!!
Υπαρχουν ομως κατι δρομοι, (σ.σ. Βουλγαρια μετα την Σοφια, Ρουμανια Βουκουρεστι-Πιτεστι, κλπ) Που το Varadero (οταν ειχα παει μ αυτο) το εσπασα.

Απο εμπειρια λοιπον ξερω, οτι σε καποιους δρομους, τα 200 ειναι λιγα!!!

Απ την αλλη μου αρεσει η ιδεα οτι αν θελω μπορω να παω με παραπανω.
Οσο για τις "RRR" λυσεις,.... Δεν παιζουν λογω αυχενα. :yz
Ουτε ως τον Πειραια δεν μπορω να παω με σκυφτο μηχανακι. Αφου και το GS το οδηγαω με κολλαρο. :hmmm:

Και πριν μου προτεινετε το FJR σας απαντω οτι κι αυτο σκυφτο ειναι:cool:

Ερωτω λοιπον.

Επειδη αν το R 1200 GS αν εβγαζε καμια 40αρια χιλιομετρα παραπανω (με τον μεγαλο ανεμοθωρακα) θα ηταν η τελεια μηχανη.

Ειναι δυνατες καποιες βελτιωσεις χωρις να το καταστρεψω; Και ποιες!!!


εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις το BMW K1300 GT που ειναι τετρακυλινδρο με 180+ αλογα μεγαλο φερινγκ και ορθια σχετικα θεση οδηγησης για να μπορεις να βγαζεις καποιες λογικες μεσες ωριαιες ταχυτητες 200+

τωρα αν, ντε και καλα θες boxer ψαξου με κανενα RT ή LT
αλλα προσοχη οτι μηχανη και να καταληξεις ποτέ μα ΠΟΤΕ μην προσπαθησεις να κανεις τετοια μακρινα ταξιδια χιλιαδων χιλιομετρων με "πουσαρισμενο" μοτερ δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να εχεις την αξιοπιστια που εχει αυτο το ιδιο σε νορμαλ "μαμα" εκδοση
οτι κερδιζεις σε "πουσαρισμα" χανεις σε αξιοπιστια και χρονικη διαρκεια

μια αλλη περιπτωση ειναι να ψαχτεις με τα γραναζωματα αλλα δεν θα στο συνιστουσα με καποιο boxer γιατι ειναι ψοφια απο ιπποδυναμη και μονο στις χαμηλομεσαιες που εχουν ροπη θα περπατας στις ψηλες θα σε παρουν τα κλαματα, ασε που σε ανηφορες με στροφες φορτωμενος θα σε πιανουν κραμπες απο τα ανεβοκατεβασματα

οσο για τα διαφορα σχολια που εχουν γινει μεχρι στιγμης εχω να σου πω οτι εσυ μονο ξερεις τι οδηγος εισαι και τι εμπειριες εχεις απο ταξιδια και υψηλες ταχυτητες
οποτε εισαι ενιληκας και πιστευω να αποφασισεις το σωστο

παντως αν ειναι να ξεκινησεις για Ουγγαρια ή και πιο μακρια με 120-140 Km να ξυρισεις το κεφαλι σου γιατι θα γυρισεις με αλογοουρα/κοτσιδα :sm7::sm7::sm7:

Alext
23-09-2009, 01:06
ξεχασα αλλη μια περιπτωση ειναι να περιμενεις την νεα GS που σιγουρα θα ειναι πιο δυνατη ( υπολογιζω 120+ΗΡ) και ισως και 50 με 100 κυβικα παραπανω οποτε θα εχει μεγαλυτερη τελικη και λογω μεγαλυτερης ιπποδυναμης ισως μπορεις να παιξεις με τα γραναζωματα χωρις πολυ μεγαλη απωλεια :confused::confused::confused:

kokomilko
23-09-2009, 01:44
Αγαπητε Alext σου αναγνωριζω οτι αν και καθιστος, ορθα μιλησες.

Η αληθεια ειναι οτι ποτε ως τωρα δεν εχω "γαργαλησει" μηχανη.
Ως τωρα ημουν της φιλοσοφιας "Αυτος που το εφτιαξε να πηγαινει με "τοσα" φροντισε να του δωσει φρενα και κρατηματα για τα "τοσα".

Ομως αυτη τη μηχανη την ερωτευτηκα ρε φιλε.

Ειναι απολαυση και στο Επαρχιακο δικτυο και στην πολη. Ακομα και για τις Εθνικες οδους της Ελλαδας μια χαρα ειναι. Αν βγεις ομως σε καμια Autostrada σε καμια Autobank κλπ, ε πως να το κανουμε. Χρειαζεσε κατι γρηγορο.

Ξερεις τι παθαινεις αν σε παρει ο υπνος (απ το κρυο και την ανετη ευθεια) ενω πηγαινεις με 140-160;

Εξω οι ανθρωποι δεν ανεβοκατεβαινουν τα βουνα. τα τρυπανε και τα ενωνουν με γεφυρες.

Το να διανυεις ενα τουνελ επι 15 λεπτα ενω πηγαινεις με 100 χιλιομετρα ειναι το συνηθες οχι το παραξενο.

Οπως και το να περνας απο πλαγια σε πλαγια πορευομενος πανω σε γεφυρα υψους 10 οροφων. Δυο ρευματων, 3-4 λωριδων ανα ρευμα, συν Λ.Ε.Α. Με τσιμεντενια μπαριερα στην μεση καλο φωτισμο και σημανση κι εννιοτε και παρκιν.

Εννοειτε βεβαια οτι σε προσπερνανε σαν σταματημενο μ αυτα τα χιλιομετρα.

Any way παρασυρθηκα κι αρχισα τις διηγησεις. Η ουσια ειναι οτι αν εβγαζε καμια 40αρια χιλιομετρα παραπανω, ωστε να εχω ταχυτητα ταξιδιου τα 180-200, θα την παντρευομουνα.

Δεν εχω ως τωρα γνωρισει πιο καλοτροπη και συνεργασιμη μοτοσικλετα. Παρα τις ιδιαιτεροτητες που απλως της δινουν χαρακτηρα, υπερεχει μακραν των υπολοιπων της κατηγοριας της.

Κι οπως λες κι εσυ οι ελπιδες μας ειναι στην επομενη GS. Αυτη μπορει να ειναι η απολυτη μηχανη ταξιδιου.

Υπομονη

soter3gm
23-09-2009, 08:15
Λύση στο πρόβλημά σου φίλε μας υπάρχει ΑΛΛΑ θέλεις λεφτά αρκετά 6-8 χιλιάρικα (βάζεις τα "άντερα" του HP2) ΚΑΙ δεν θα έχεις τα χλμ που θέλεις αλλά την επιτάχυνση μόνο για τελικές θέλεις και το σασμάν του ΑΛΛΑ πολλά λεφτά .

Μετά από αυτό το πόστ μπήκα σε σκέψεις και σε mode φιλοσοφίας :confused: .....αναμένετε ;)

syan
23-09-2009, 08:59
Εγω παλι θα σου ελεγα να τα ξεχασεις αυτα περι 200 και 200+......
Πας σε ενα αγνωστο μερος να παρεις οσες εικονες και εμπειρειες μπορεις απο αυτο, και οχι για να.... ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ!!!!!
Σωστός..!

kokomilko
23-09-2009, 12:08
Εγω παλι θα σου ελεγα να τα ξεχασεις αυτα περι 200 και 200+......
Πας σε ενα αγνωστο μερος να παρεις οσες εικονες και εμπειρειες μπορεις απο αυτο, και οχι για να.... ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ!!!!!

Σωστός..!

Αυριο στο "Λιονταρι", θα φερω το"msi" να σου δειξω μερικες εικονες απ' τα μερη που περασα.

Ισως ετσι καταλαβεις οτι το θεμα μου δεν ειναι το να πηγαινω στην παραλιακη Σουνιου με πολλα, αλλα σε μια ευθεια!!! Αττικη οδο που θα με οδηγησει ως την παραλιακη.

gemara
23-09-2009, 12:33
Ρε παιδιά, σχωρνά τε με... Αν στο γιό μου έλεγα τέτοιες ιστορίες για το πως να κάνω την GS να περνάει τα 200 (που τα περνάει άνετα) θα με αποκαλούσε με την γνωστή λέξη... αυστραλιανής καταγωγής!

Μιας και μιλάτε για "εμπειρία", η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια και όσο μεγαλύτερη εμπειρία έχουμε, τόσο πιο αργά πηγαίνουμε. Αν δεν ξέρετε το γιατί, δεν έχετε αρκετή εμπειρία ακόμη.-

Έχω κάνει χιλιάδες χλμ στο Ευρωπαϊκό δίκτυο και όλοι, μα όλοι οι μηχανόβιοι ταξιδεύουν με 140 περίπου. Ουδέποτε με πέρασε ποτέ κάποιος σαν σφήγκα δίπλα μου, όπως συμβαίνει εδώ κάθε τρεις και λίγο όταν πηγαίνεις μέχρι την Κόρινθο πχ και σε περνάνε οι "έμπειροι" με 200 και 300.
Κι ούτε θέλω να θυμηθώ την απόλαυση να οδηγάς μηχανή (ή και αυτοκίνητο) στην Αμερική με τους απίθανους δρόμους και τα φανταστικά τοπία γιατί θα με πάρουν τα κλάματα!!!

Βέβαια αν ζει κάποιος στο εξωτερικό, σε μέρη όπου υπάρχουν ανοικτοί, ασφαλείς και άνετοι δρόμοι, όπου καθημερινώς για να πάει στη δουλειά του ή τη βόλτα του, το 120-140 είναι το standard, δεν του κάνει κέφι μόλις δει ίσιο και ανοιχτό δρόμο να πλακωθεί σε τελικές, γιατί απλά είναι ξε...καπνισμένος και ξέρει ότι δεν κερδίζει τίποτε, πέραν του ότι εφαρμόζεται ο νόμος.

Εδώ εγώ έχω συλλάβει τον εαυτό μου, μετά από μια βδομάδα διανύσεως 300χλμ ξεκίνα-σταμάτα μέσα στην Αθήνα, μόλις βγω στην Αττική οδό πχ. να ξε...καπνίζω τη μηχανή και μόλις βλέπω το 140 να μουρμουράω, "σύνελθε, είσαι θνητός και κυκλοφορούν ένα σωρό άσχετοι τριγύρω" (σαν κι αυτόν σήμερα το πρωί που με 80 άλλαξε σε αγωνιστικό στυλ λωρίδα κυκλοφορίας στέλνοντάς με δεξιά να κολλήσω στο πεζοδρόμιο για να μην πέσω πάνω του και άδειασα όση αδρεναλίνη είχα μαζέψει εδώ και μια βδομάδα... "Δε σε είδα" μου ψέλισε στα φανάρια, ο καραγκιόζης που πήγαινε σαν ανώμαλος, χωρίς φλας και χωρίς σεβασμό του ΚΟΚ μέσα στην κίνηση...)

Καλύτερα να χρησιμοποιείτε τη μηχανή σας για απόλαυση και χαλάρωμα στις βόλτες και τα ταξίδια σας, παρά να ενοχλείτε και τους άλλους (οποιασδήποτε εθνικότητας) που έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν τον ίδιο δρόμο με σας και να μην απειλούνται από "βόμβες" 250+ κιλών (2ος νόμος του Νεύτωνα ή Θεμελιώδης νόμος της Μηχανικής) που βουίζουν με 200 δίπλα τους.

nontas
23-09-2009, 19:06
Πήγαινε σιγά για να φτάσεις γρήγορα.............
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.

Αν πηγαίνεις με το θηρίο πάνω από 170-180 το τεπόζιτο σου σε μια διαδρομή 600 χλμ, θα χρειαστεί 1 γέμιστα στην αρχή, ένα στην μέση και οριακά ίσως και ένα πριν το τέλος. (συνολικά δλδ 15-20 λεπτά στάση)
Αν πηγαίνεις με 130-140, πηγαίνεις ανετότερα, ασφαλέστερα, οικονομικότερα, και πατάς και την κόρνα!!! προσπερνώντας τον συνάδελφο που φουλάρει στο βενζινάδικο:). αφού το καύσιμο θα σου φτάσει για τα 600χλμ (για adventure μιλάω), άσε που κάνεις και το τσιγαράκι σου βλέποντας το τοπίο γύρω.
Αν πάλι θέλεις 200+ στο κοντέρ............ Η Κ σε περιμένει!!!!

mjtir
23-09-2009, 19:59
Αν πουλησεις την 1200 για μια 1100 σου εχω την λυση

http://www.rbracing-rsr.com/bmwR1100.html


:D:D:D:D:D:D

NLS
24-09-2009, 18:53
Που το Varadero (οταν ειχα παει μ αυτο) το εσπασα.

Ομως αυτη τη μηχανη την ερωτευτηκα ρε φιλε.

είχες varadero και ερωτεύτηκες και πήρες GS;

δεν ντρέπεσαι να λες τέτοια ψέματα;
αν είναι αλήθεια πρέπει να είσαι μοναδική περίπτωση στον κόσμο

αν θες μπορώ να σου γράψω 3 σελίδες με αποδείξεις γιατί ότι γράφεις δεν γίνεται

ντροπή και πάλι

gsmaniac
24-09-2009, 19:18
είχες varadero και ερωτεύτηκες και πήρες GS;

δεν ντρέπεσαι να λες τέτοια ψέματα;
αν είναι αλήθεια πρέπει να είσαι μοναδική περίπτωση στον κόσμο

αν θες μπορώ να σου γράψω 3 σελίδες με αποδείξεις γιατί ότι γράφεις δεν γίνεται

ντροπή και πάλι
για ποιον χτυπα η καμπανα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

kokomilko
24-09-2009, 19:58
είχες varadero και ερωτεύτηκες και πήρες GS;

δεν ντρέπεσαι να λες τέτοια ψέματα;
αν είναι αλήθεια πρέπει να είσαι μοναδική περίπτωση στον κόσμο

αν θες μπορώ να σου γράψω 3 σελίδες με αποδείξεις γιατί ότι γράφεις δεν γίνεται

ντροπή και πάλι

Λεω στεγνα την αληθεια φιλε μου. Πριν το Varadero ειχα ενα Funduro (εδω που τα λεμε ακομα το εχω). Μ αυτο ειχα φτασει μεχρι Bansko - Βουλγαρια.

Καμια κουραση!!! Οπως και καμια τουμπα. Παρ' ολο που εξυνα συνεχεια!!!
Μετα πηρα το Varadero. Πρωτη βολτα Τριπολη. ΩΧ Ο ΑΥΧΕΝΑΣ ΜΟΥ!!! Στο γυρισμο σταματωντας στα διοδια εφαγα και την πρωτη μου τουμπα. Με πηρε το βαρος.

Ομολογω εδω οτι αφου το συνηθισα κι επαψα να πεφτω σταματημενος, ηταν πιο ξεκουραστο απ το GS στην εθνικη.

Η τουλαχιστον ετσι μου φαινετε. Υποθετω οτι επειδη ειναι πιο βαρυ σου δινει μια αισθηση σταθεροτητας. Κι επειδη ειχε και μεγαλυτερο ανεμοθωρακα με φυλαγε πιο καλα απ τον αερα.

Το GS ομως φιλε, μου φαινετε σαν μεγαλο Funduro.
Ειναι πιο ελαφρυ απ την Varkadera (οπως την ελεγα) κρατιεται πιο ευκολα οταν σταματας. (Που θα πει οτι δεν πεφτεις σταματημενος).
Στριβει πιο ευκολα.
Σταματαει πιο ευκολα (δεν ειχα ABS).
Αν πηγαινε και πιο γρηγορα δε νομιζω οτι θα σκεφτομουνα ποτε να την αλλαξω!!!!

Το Varadero ειναι μια πραγματικα πολυ καλη και αξιοπιστη μηχανη. Δεν ειναι ομως για 'μενα.

Με το GS απ' την αλλη, γιναμε αμεσως ζευγαρι!!! Αν κι εχει αυτη τη μικρη ιδιοτροπια, (το κουνημα του Boxer). Συνεχιζει να με εκπλησει με το ποσο συνεργασιμη, σταθερη, ευελικτη και δυνατη ειναι.

Η αληθεια ειναι πως ακομα δεν εχω νοιωσει την αναγκη να την πιεσω.
Ξερω ομως οτι οταν ξαναβγω απ την Ελλαδα, με τους δρομους που εχουν, θα μου λειψουν αυτα τα 40 χιλιομετρα. (Για να μπορω να ταξιδευω ανετα με 200)

Απ οτι καταλαβα ομως το πιο πιθανο τελικα ειναι οταν με το καλο βγει η καινουρια, να την αλλαξω.

Ξερωντας πως τελειωσε για εμενα η αναζητηση, και πως εχω επιτελους.... ...Την μηχανη μου!!!

kokomilko
25-09-2009, 03:54
Ρε παιδιά, σχωρνά τε με... Αν στο γιό μου έλεγα τέτοιες ιστορίες για το πως να κάνω την GS να περνάει τα 200 (που τα περνάει άνετα) θα με αποκαλούσε με την γνωστή λέξη... αυστραλιανής καταγωγής!

Μιας και μιλάτε για "εμπειρία", η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια και όσο μεγαλύτερη εμπειρία έχουμε, τόσο πιο αργά πηγαίνουμε. Αν δεν ξέρετε το γιατί, δεν έχετε αρκετή εμπειρία ακόμη.-

Έχω κάνει χιλιάδες χλμ στο Ευρωπαϊκό δίκτυο και όλοι, μα όλοι οι μηχανόβιοι ταξιδεύουν με 140 περίπου. Ουδέποτε με πέρασε ποτέ κάποιος σαν σφήγκα δίπλα μου, όπως συμβαίνει εδώ κάθε τρεις και λίγο όταν πηγαίνεις μέχρι την Κόρινθο πχ και σε περνάνε οι "έμπειροι" με 200 και 300.
Κι ούτε θέλω να θυμηθώ την απόλαυση να οδηγάς μηχανή (ή και αυτοκίνητο) στην Αμερική με τους απίθανους δρόμους και τα φανταστικά τοπία γιατί θα με πάρουν τα κλάματα!!!

Βέβαια αν ζει κάποιος στο εξωτερικό, σε μέρη όπου υπάρχουν ανοικτοί, ασφαλείς και άνετοι δρόμοι, όπου καθημερινώς για να πάει στη δουλειά του ή τη βόλτα του, το 120-140 είναι το standard, δεν του κάνει κέφι μόλις δει ίσιο και ανοιχτό δρόμο να πλακωθεί σε τελικές, γιατί απλά είναι ξε...καπνισμένος και ξέρει ότι δεν κερδίζει τίποτε, πέραν του ότι εφαρμόζεται ο νόμος.

Εδώ εγώ έχω συλλάβει τον εαυτό μου, μετά από μια βδομάδα διανύσεως 300χλμ ξεκίνα-σταμάτα μέσα στην Αθήνα, μόλις βγω στην Αττική οδό πχ. να ξε...καπνίζω τη μηχανή και μόλις βλέπω το 140 να μουρμουράω, "σύνελθε, είσαι θνητός και κυκλοφορούν ένα σωρό άσχετοι τριγύρω" (σαν κι αυτόν σήμερα το πρωί που με 80 άλλαξε σε αγωνιστικό στυλ λωρίδα κυκλοφορίας στέλνοντάς με δεξιά να κολλήσω στο πεζοδρόμιο για να μην πέσω πάνω του και άδειασα όση αδρεναλίνη είχα μαζέψει εδώ και μια βδομάδα... "Δε σε είδα" μου ψέλισε στα φανάρια, ο καραγκιόζης που πήγαινε σαν ανώμαλος, χωρίς φλας και χωρίς σεβασμό του ΚΟΚ μέσα στην κίνηση...)

Καλύτερα να χρησιμοποιείτε τη μηχανή σας για απόλαυση και χαλάρωμα στις βόλτες και τα ταξίδια σας, παρά να ενοχλείτε και τους άλλους (οποιασδήποτε εθνικότητας) που έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν τον ίδιο δρόμο με σας και να μην απειλούνται από "βόμβες" 250+ κιλών (2ος νόμος του Νεύτωνα ή Θεμελιώδης νόμος της Μηχανικής) που βουίζουν με 200 δίπλα τους.

Παρατηρεις μια ομοιοτητα;

Αρχικό μήνυμα απο BikersOnly http://www.pitstop.gr/images/styles/soness/buttons/viewpost.gif (http://www.pitstop.gr/showthread.php?p=92638#post92638)
αν όπως λες εσύ πήγαινες με 140 μαξ, και ο άλλος με 200 ίσως έφτανες νωρίτερα αν ο 200άρης την έκανε 2η γύρα http://www.pitstop.gr/images/smilies/laugh.gif Αλλά ο 2ος γύρος δεν μετράει όπως ξέρεις..
ενδεικτικά έτσι για να πάρεις μυρωδιά..Αθήνα- Θεσσαλονονίκη είναι 505 χλμ... αν πηγαίνεις μαξ 140...έχεις έναν μέσο όρο περίπου 110 (στο περίπου πάντα) που σημαίνει ότι θα την κάνεις την διαδρομή σε 5 ώρες περίπου (φυσικά μιλάω χωρίς στάσεις παρά μόνο για μπενζίνα)

Αυτός με τα 200 μαξ, έχει μέσο όρο περίπου 170 (περίπου είπα).. που σημαίνει ότι θα κάνει την ίδια διαδρομή σε 3 ώρες... 2 ώρες διαφορά δλδ, ποιο γρήγορα από σένα... βάλε τώρα και τα υπόλοιπα χλμ και θα δεις ότι τον παίρνει χαλαρά να σΕ ρίξει γύρο (αν και παίζει ο παράγοντας κούραση, απλά λέμε) Αν στα 505 χλμ κερδίζει 2 ώρες, στα 1010χλμ 4 ώρες κτλ κτλ για να μην σε κουράζω κάθε 505 χλμ κερδίζει ένα 2ωρο
Και μην μου πεις κάνα κουλό του στυλ αυτός με τα 200 θα κουραστεί ποιο γρήγορα, γιατί ποιο πολύ θα κουραζόταν (με SS) να πηγαίνει με 140 http://www.pitstop.gr/images/smilies/winking.gif

από κει και πέρα...αν ΔΕΝ κάνει κάποιος σούζες, αν ΔΕΝ ξεκινάει μάτσο, αν ΔΕΝ φρενάρει απότομα, αν ΔΕΝ κάνει κολίδια και τέλος αν ΔΕΝ πηγαίνει με μεγάλες ταχύτητες, και έχει βάλει ΣΚΛΗΡΑ ελαστικά, υπάρχει περίπτωση να κρατήσουν μέχρι και 26000 χλμ... (το χω δει δλδ και μάλιστα σε ένα ΖΖR 1200)

αλλά λέει κάτι? Υπάρχει κάνας διαγωνισμός που λέει κάνε όσο ποιο αργά και ελάχιστα service μπορείς? Καθένας πάει όσο νιώθει καλά..από κει και πέρα τα γούστα και τα καπρίτσια πλερώνονται ως γνωστόν...

το νόημα δεν έχω πιάσει ακόμα..

Υ.Γ Ο λαγός με την χελώνα ήταν απλά ένας μύθος http://www.pitstop.gr/images/smilies/laugh.gif urban μάλιστα http://www.pitstop.gr/images/smilies/grin.gif

-kokomilko: Σου διεφυγε η λεπτομερεια οτι ο "γληγορος" θα χρειαστει τις διπλασιες στασεις για βενζινη.

+ την κουραση (που αν και προσπαθησες να την περασεις στο ντουκου, εχουμε αυτα που εχουμε κι αυτα μ αυτα μετραμε. Οχι με τα ςς.

Προσωπικα απο Ηγουμενιτσα μεχρι Αθηνα περα απ τα διοδια, που απλως εκλεισα το γκαζι για να πληρωσω, εκανα μια σταση στην Κορινθο για να βαλω βενζινη (κι εκανα κι ενα τσιγαρο).

Ασε που φτανοντας δεν πηγα στο σπιτι μου αλλα στην ΛΕΜΟΤ για καφε.

Και για να γινουν αντιληπτα τα μεγεθη, με 80 η varcadera μου βγαζει 350χλμ
με 140 κατεβαινει στα 250
και με 200 κατεβαινει στα 180

Αν εσυ χρειαστεις 2 γεμισματα παραπανω απο εμενα και δεν κανω αλλη σταση, θα σε περασω χαλαρα την ωρα που προσπαθεις να ξεμουδιασεις τα χερια και τον αυχενα σου.......



......Α!!! Και για να καταλαβεις τι λεω, επειδη καποτε την εκανα με 200 την διαδρομη Αθηνα θεσσαλονικη, χωρις βεβαια να κανω κοντρα,. Με την σταση που χρειαζεσε, ειτε σταματησεις Λαρισα , ειτε Τεμπη , ειτε Λιτοχωρο , (πιο πανω δεν πας πιανεσε τελειος μ αυτη την ταχυτητα). μου πηρε 4, 5 ωρες

Δηλαδη στην εθνικη, (που ειναι σχεδον μια ευθεια) αυτος που παει με 200 τελικα κερδιζει μιση ωρα στα 500 χλμ (περιπου λεμε)

Το μονο που καταφερα, ηταν αντι να παω με 1, 5 ντεποζιτο να παω με 3....

Περσινος διαλογος σε forum που μου ηρθε στο μυαλο διαβαζωντας τα παραπανω γραφωμενα απο τον φιλο gemara. O οποιος (ο διαλογος) παραλληλα δινει και το στιγμα του τι τυπου οδηγος ειμαι!!!

Καλα χιλιομετρα στις ροδες μας παιδια και... Παντα ορθιοι!!!