View Full Version : ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΜΑ
Ας μιλησουν οι εντουραδες!!!!!!!!!
Τι πιεσεις θελει στο χωμα το gs 1200 , και αν πρεπει να τοποθετηθουν λαστιχα με τακουνι!
πηγα βολτα σε δρομο με πετρες και κοκκινοχωμα με brigeston 502 ,και πηγαινεμε πρωτη και δευτερα, σαν
φουσκομενο μπαλονι!
μηπως τελικα δεν κανει γιαυτο?:hmmm:
Η μηπως πρεπει να παρω καθαρο:Απορία:
Και σίγουρα χωμάτινα λάστιχα
Δοκίμασε με χωμάτινα λάστιχα.Εγώ έχω τα Κaroo T η μοτό σου θα έχει άλλη συμπεριφορά στις χωμάτινες εξορμήσεις σου.
http://inlinethumb02.webshots.com/42305/2118993100103565151S600x600Q85.jpg (http://entertainment.webshots.com/photo/2118993100103565151OXhPxc)
Βέβαια σε καμία περίπτωση μη περιμένεις να συμπεριφέρεται το GS σου σαν καθαρό στο χώμα.
ok! παιδες karoo tκαι 1,5 bar ,αλλα στα καθημερινα χλμ Η στην βροχη?
εχω το μοτο για καθε μερα!:(
ok! παιδες karoo tκαι 1,5 bar ,αλλα στα καθημερινα χλμ Η στην βροχη?
εχω το μοτο για καθε μερα!:(
Στην βροχή θα πηγαίνεις πιο προσεκτικά από ότι πας με τα ασφάλτινα,τώρα γενικότερα τα χωμάτινα για καθημερινή χρήση δε ξέρω κατα πόσο θα σε βολέψουν(ξεχνάς την οδήγηση πάνω από 120 km/h ) και θα τα ταλαιπωρήσεις και θα σου φθαρούν πολύ γρήγορα.Εγώ έχω καταφύγει στη λύση βάλε- βγάλε πριν και μέτα τις χωμάτινες βόλτες.
Στην βροχή θα πηγαίνεις πιο προσεκτικά από ότι πας με τα ασφάλτινα,τώρα γενικότερα τα χωμάτινα για καθημερινή χρήση δε ξέρω κατα πόσο θα σε βολέψουν(ξεχνάς την οδήγηση πάνω από 120 km/h ) και θα τα ταλαιπωρήσεις και θα σου φθαρούν πολύ γρήγορα.Εγώ έχω καταφύγει στη λύση βάλε- βγάλε πριν και μέτα τις χωμάτινες βόλτες.
:sm8::sm8::sm8:
Αν θες κατι καλυτερο και στην ασφαλτο εγω σου συνιστω τα Continental TKC80. Εχω ακουσει οτι κρατανε πιο πολυ απο τα Karoo.Φυσικα με ταχυτητες μεχρι 120-130χλμ/ωρα,μπορεις να βγαλεις και 10000 με 12000χλμ. Συνηθως αλλαζεις τρια λαστιχα πισω και ενα μπροστα.
Τα TKC80 ειναι καλυτερα στην ασφαλτο,αλλα και παλι πρεπει να πηγαινεις με προσοχη, ειδικα οταν βρεχει. Εγω μερικες φορες νοιωθω πιο ασφαλης με τα Continental στην ασφαλτο παρ οτι με τ ασφαλτινα.
Τα Karoo τρωγονται πιο ευκολα και κανουν περισσοτερο θορυβο απο τα TKC80.
Φυσικα θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες, οτι η πιεση θα πρεπει να ειναι στα 1,5 μπρος-πισω (το πολυ να εισαι στα 1,7), αν θες να εχει πολυ καλο κρατημα η μοτοσυκλετα στην ασφαλτο και φυσικα στο χωμα. Με πιεσεις 2,8-3 θα ειναι σαν να εχεις κοντρα-πλακε λαστιχα!
Εγω μερικες φορες νοιωθω πιο ασφαλης με τα Continental στην ασφαλτο παρ οτι με τ ασφαλτινα.
Κι εγώ την ίδια αίσθηση έχω τις περισσότερες φορές!
Εγω εχω στην μηχανη μονιμα τα Karoo T και ο αδελφος μου μονιμα τα TKC.
Συμφωνω σε ολά:
-Πιεση 1.5 bar το πολυ 1.7
-Ταχυτητα το πολυ 120χλμ (δεν με πειραξε ποτε αυτο το γεγονος)
-Βγαζουν θορυβο τα λαστιχα και μεχρι περιπου τα 60χλμ θα αισθανεσαι ενα μικρο τρεμουλο στα χερια απο τους κραδασμους (συνηθιζεται ομως αρκετα γρηγορα)
-Μεχρι τωρα εχω κανει 12500χλμ και ειναι σε ακομα σε καλη κατασταση τα λαστιχα και τελος
-Ειναι πολυ πιο φθηνη η αγορα τους (180ευρω τα Karoo και 220ευρω τα TKC).
Ρε παιδιά από 2,4 μπρος και 2,7 πίσω που δίνει η μαμά , πάμε 1,5 μπρος και 1,5 πίσω ????? Μου φαίνετε πολύ χαμηλά, αλλά αν έτσι είναι πάω πάσο
Ρε παιδιά από 2,4 μπρος και 2,7 πίσω που δίνει η μαμά , πάμε 1,5 μπρος και 1,5 πίσω ????? Μου φαίνετε πολύ χαμηλά, αλλά αν έτσι είναι πάω πάσο
Τα χωματινα λαστιχα δεν εχουν την ιδια γομα με τ ασφαλτινα. Ειναι πιο σκληρη. Αν βαλεις 2,4 και 2,7 (ή 3 που εχω ακουσει απο αλλους), δεν θα εχεις την ιδια προσφυση και θα φλερταρεις με την τουμπα. Ειδικα στην βροχη.
Εγω τουλαχιστον αυτες τις πληροφοριες εχω.
Τα χωματινα λαστιχα δεν εχουν την ιδια γομα με τ ασφαλτινα. Ειναι πιο σκληρη. Αν βαλεις 2,4 και 2,7 (ή 3 που εχω ακουσει απο αλλους), δεν θα εχεις την ιδια προσφυση και θα φλερταρεις με την τουμπα. Ειδικα στην βροχη.
Εγω τουλαχιστον αυτες τις πληροφοριες εχω.
thanks emix, αλλα μιλαω για τα ασφαλτινα λαστιχα που εχει η μαμά και οχι για τα χωματινα (δεν εχω ακομη χωματινα και εστι παω στο χωμα με τα ασφαλτινα). Στα ασφαλτινα οταν μετραω την πιεση βλεπω 1,5 bar (οταν ειμαι στο χωμα). Εσυ το βλεπεις φυσιολογικο ???? Θα ειναι σχεδον flat το λαστιχο.
thanks emix, αλλα μιλαω για τα ασφαλτινα λαστιχα που εχει η μαμά και οχι για τα χωματινα (δεν εχω ακομη χωματινα και εστι παω στο χωμα με τα ασφαλτινα). Στα ασφαλτινα οταν μετραω την πιεση βλεπω 1,5 bar (οταν ειμαι στο χωμα). Εσυ το βλεπεις φυσιολογικο ???? Θα ειναι σχεδον flat το λαστιχο.
Σχεδον ποτε δεν εχω μπει χωμα με ασφαλτινα και δεν εχω καλη αποψη.Εχω ακουσει ομως οτι αν κατεβασεις πιεση στ ασφαλτινα γυρω στα 2 θα εχεις καλυτερη συμπεριφορα στο χωμα.
Σχεδον ποτε δεν εχω μπει χωμα με ασφαλτινα και δεν εχω καλη αποψη.Εχω ακουσει ομως οτι αν κατεβασεις πιεση στ ασφαλτινα γυρω στα 2 θα εχεις καλυτερη συμπεριφορα στο χωμα.
thanks again emix. Ισως σε δω αποψε στον καφέ.
kostas-patra
30-09-2009, 08:50
με ασφάλτινα σε χώμα και πίεση γύρω στο 1.5bar μπρός πίσω, τα λάστιχα δεν είναι flat όπως νομίζεις, δεν πηδούν σαν κατσίκια, δεν σε αδειάζουν στις στροφές-με χαλαρό ρυθμό- και γενικώς συμπεριφέρονται ανεκτά, αν και το πεδίο δράσης τους είναι αλλού
έχε κατά νού με ασφάλτινα σε χώμα να προσέχεις γληνότοπους με λασπόνερα και γρασιδιές γιατί θα κάνεις πατινάζ σε πάγο με άρβυλα
επίσης, κάτι που εμένα με έχει βολέψει κατά σύσταση του φίλου πάνου, το κλειδί άλλεν για τις τιμονόβιδες ας είναι εύκαιρο σε τσέπη ή στο σφουγγαράκι του τιμονιού, μιας και θα χρειαστεί να σηκώσεις το τιμόνι για να σαι ξεκούραστος όρθιος στα μασπιέ, ενώ αν δεν έχεις μεταπηδήσει στα μεγάλα μασπιέ , καλόν είναι να αφαιρείς τα καουτσούκ τους, για να γατζώνει το πέλμα της σόλας καλύτερα
τέλος,με το γκατζετάκι μέτρησης πίεσης των ελαστικών, αφαίρεσε αέρα στα όρια της χωμάτινης βόλτας σου και όταν την τελειώσεις, οδήγησε προσεκτικά χαλαρά, μέχρι το πρώτο βενζινάδικο, όπου θα συμπληρώσεις τις κανονικές σου πιέσεις
thanks again emix. Ισως σε δω αποψε στον καφέ.
Δυστυχως σημερα δεν θα μπορεσω να ερθω γιατι πεταω για Λεσβο για δουλειες.
Την επομενη εβδομαδα.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.