PDA

View Full Version : Φιλοσοφίες & Σκόρπιες σκέψεις.....


soter3gm
23-09-2009, 14:39
Λύση στο πρόβλημά σου φίλε μας υπάρχει ΑΛΛΑ θέλεις λεφτά αρκετά 6-8 χιλιάρικα (βάζεις τα "άντερα" του HP2) ΚΑΙ δεν θα έχεις τα χλμ που θέλεις αλλά την επιτάχυνση μόνο για τελικές θέλεις και το σασμάν του ΑΛΛΑ πολλά λεφτά .

Μετά από αυτό το πόστ μπήκα σε σκέψεις και σε mode φιλοσοφίας :confused: .....αναμένετε ;)
Ρε παιδιά, σχωρνά τε με... Αν στο γιό μου έλεγα τέτοιες ιστορίες για το πως να κάνω την GS να περνάει τα 200 (που τα περνάει άνετα) θα με αποκαλούσε με την γνωστή λέξη... αυστραλιανής καταγωγής!

Μιας και μιλάτε για "εμπειρία", η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια και όσο μεγαλύτερη εμπειρία έχουμε, τόσο πιο αργά πηγαίνουμε. Αν δεν ξέρετε το γιατί, δεν έχετε αρκετή εμπειρία ακόμη.-

Έχω κάνει χιλιάδες χλμ στο Ευρωπαϊκό δίκτυο και όλοι, μα όλοι οι μηχανόβιοι ταξιδεύουν με 140 περίπου. Ουδέποτε με πέρασε ποτέ κάποιος σαν σφήγκα δίπλα μου, όπως συμβαίνει εδώ κάθε τρεις και λίγο όταν πηγαίνεις μέχρι την Κόρινθο πχ και σε περνάνε οι "έμπειροι" με 200 και 300.
Κι ούτε θέλω να θυμηθώ την απόλαυση να οδηγάς μηχανή (ή και αυτοκίνητο) στην Αμερική με τους απίθανους δρόμους και τα φανταστικά τοπία γιατί θα με πάρουν τα κλάματα!!!

Βέβαια αν ζει κάποιος στο εξωτερικό, σε μέρη όπου υπάρχουν ανοικτοί, ασφαλείς και άνετοι δρόμοι, όπου καθημερινώς για να πάει στη δουλειά του ή τη βόλτα του, το 120-140 είναι το standard, δεν του κάνει κέφι μόλις δει ίσιο και ανοιχτό δρόμο να πλακωθεί σε τελικές, γιατί απλά είναι ξε...καπνισμένος και ξέρει ότι δεν κερδίζει τίποτε, πέραν του ότι εφαρμόζεται ο νόμος.

Εδώ εγώ έχω συλλάβει τον εαυτό μου, μετά από μια βδομάδα διανύσεως 300χλμ ξεκίνα-σταμάτα μέσα στην Αθήνα, μόλις βγω στην Αττική οδό πχ. να ξε...καπνίζω τη μηχανή και μόλις βλέπω το 140 να μουρμουράω, "σύνελθε, είσαι θνητός και κυκλοφορούν ένα σωρό άσχετοι τριγύρω" (σαν κι αυτόν σήμερα το πρωί που με 80 άλλαξε σε αγωνιστικό στυλ λωρίδα κυκλοφορίας στέλνοντάς με δεξιά να κολλήσω στο πεζοδρόμιο για να μην πέσω πάνω του και άδειασα όση αδρεναλίνη είχα μαζέψει εδώ και μια βδομάδα... "Δε σε είδα" μου ψέλισε στα φανάρια, ο καραγκιόζης που πήγαινε σαν ανώμαλος, χωρίς φλας και χωρίς σεβασμό του ΚΟΚ μέσα στην κίνηση...)

Καλύτερα να χρησιμοποιείτε τη μηχανή σας για απόλαυση και χαλάρωμα στις βόλτες και τα ταξίδια σας, παρά να ενοχλείτε και τους άλλους (οποιασδήποτε εθνικότητας) που έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν τον ίδιο δρόμο με σας και να μην απειλούνται από "βόμβες" 250+ κιλών (2ος νόμος του Νεύτωνα ή Θεμελιώδης νόμος της Μηχανικής) που βουίζουν με 200 δίπλα τους.



Το είχα στο μυαλό μου να φιλοσοφήσω ολίγον τι και να πάρω της γνώμες σας και της εμπειρίες σας σήμερα το απόγευμα αλλά !!! μετά τα γραφόμενα το φίλου μας δεν άντεξα ....

Ξεκινώντας από παλιά θυμάμαι πως ότι δίκυκλο αγόραζα το "έφτιαχνα" από πολύ μέχρι "μπούνια" ούτε που ξέρω πόσα λεφτά και πόσες εργατοώρες έχω ξοδέψει για να τα κάνω αυτά και το αποτέλεσμα σε άλλα εντυπωσιακό και σε άλλα αποτυχία ελεεινή.
Μέχρι που μετά από μια βόλτα μου έτυχε κάτι και αποφάσισα να ξεκόψω από τον χώρο της μοτοσυκλέτας όπου αυτό έκανα για ένα διάστημα περίπου δύο χρόνων δεν άντεξα ποιο πολύ...... αγόρασα το RT που έχω τώρα
Το αγόρασα μετά από πολύ σκέψη και πολλά ερωτήματα που έθεσα στον εαυτό μου.
Η σκέψη ήταν, ότι αν πραγματικά θέλω μοτοσυκλέτα ακόμα (γιατί με έτρωγε το σαράκι)
Τα ερωτήματα ήταν πολλά που μου "έθεσα"
Ένα ήταν τι θέλω να κάνω με τη μοτοσυκλέτα , το άλλο ήταν τη μοτοσυκλέτα θέλω, και ένα ακόμα ήταν κατά πόσο θα ήθελα να με τρώει ο δεξής μου καρπός ώστε να κυνηγιέμαι στο δρόμο με τον κάθε ένα Η και μόνος μου.
Αυτές οι σκόρπιες σκέψεις μου ήρθαν πραγματικά στο νου μου μετά από της παραθέσεις και τα διάφορα ποστ.
Εσείς τι σκεφτήκατε για να αγοράσετε τη μοτοσυκλέτα που έχετε η της άλλες που είχατε ποιο πριν

kostas-patra
23-09-2009, 15:52
Πολυκαταστήματα ανδρών και γυναικών

Άνοιξε στην Νέα Υόρκη ένα μαγαζί που πουλάει άντρες και πάει μία γυναίκα να βρει σύζυγο.
Στην είσοδο του μαγαζιού υπάρχει μια επιγραφή με τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν οι πελάτες.

Ο πρώτος κανόνας λέει ότι μπορείς να μπεις στο μαγαζί μόνο μια φορά.
Υπάρχουν 6 όροφοι και σε κάθε όροφο μπορείς να επιλέξεις σύζυγο ή να ανέβεις στον επόμενο.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να κατέβεις όροφο παρά μόνο για να βγεις από το κτίριο.
Μπαίνει λοιπόν η κυρία και ανεβαίνει στον πρώτο όροφο.

Η επιγραφή λέει:
· Άνδρες με δουλειά.

Η κυρία συνεχίζει στον δεύτερο όροφο:
· Άνδρες με δουλειά που αγαπάνε τα παιδιά.
Στον τρίτο όροφο η επιγραφή λέει:
· Άνδρες με λεφτά που αγαπάνε τα παιδιά και είναι όμορφοι.

Καλοί σκέφτεται η κυρία αλλά ανεβαίνει στον τέταρτο όροφο:
· Άνδρες με λεφτά που αγαπάνε τα παιδιά είναι όμορφοι και βοηθούν στις δουλειές του σπιτιού.

Ας ανέβω έναν ακόμη όροφο λέει η κυρία και στον πέμπτο διαβάζει:
· Άνδρες με λεφτά που αγαπάνε τα παιδιά είναι όμορφοι βοηθούν στις δουλειές του σπιτιού και είναι πολύ ρομαντικοί.

Η κυρία το έχει πάρει απόφαση θα πάρει άντρα από τον πέμπτο όροφο αλλά δεν αντέχει να μην ανέβει στον έκτο.

Εκεί η επιγραφή λέει:

· Είστε η επισκέπτης 31.456.012 σε αυτόν τον όροφο.
· Δεν υπάρχουν άντρες εδώ.
· Ο όροφος αυτός υπάρχει μόνο ως απόδειξη ότι οι γυναίκες δεν είναι ευχαριστημένες με τίποτα.


& οι ΑΝΤΡΕΣ.

Στο απέναντι 6όροφο κτίριο άνοιξε ένα μαγαζί που πουλάει γυναίκες.

Στον πρώτο όροφο η επιγραφή γράφει :

· Γυναίκες που τρελαίνονται για σεξ.

Στον δεύτερο όροφο η επιγραφή γράφει :
· Γυναίκες που τρελαίνονται για σεξ και έχουν λεφτά.

Στον τρίτο όροφο η επιγραφή γράφει :

· Γυναίκες που τρελαίνονται για σεξ έχουν λεφτά και μεγάλα στήθη.

Κανένας δεν έχει ανέβει στους παραπάνω ορόφους.




το gs δεν είναι dirtybike, δεν είναι ss, δεν είναι street, είναι ένα γενικής χρήσεως τούρινγκ εργαλείο που τα βγάζει ικανοποιητικά σε πολλά επίπεδα, στέκεται παντού αξιοπρεπώς με τον αντίστοιχο οδηγό από πίσω του

όταν παρουσιαστηκε η στιγμή για να μεταπηδήσω από το παπί στη μηχανή μπρός στο χάος των μηχανών, των κυβικών, των εταιριών, των μοντέλων, των εκδόσεων, των χρωμάτων κ.ο.κ
τα βρήκα σκούρα
έπρεπε να πάρω κάτι που να μου ταιριάζει και να την καβαλάω παρά να είμαι σαν τις κυρίες που νομίζουν οτι επειδή φοράνε το ρούχο, είναι κι όλας η φίρμα του

ξεκίνησα από το αν ήταν μονο ή δικύλινδρο και κατέληξα στο δεύτερο λόγω κραδασμών

μετά αναγκαστικά το ύψος της σέλας, καθότι 1.74, δεν με έπαιρνε να πάρω κανα τέρας που να μην το φτάνω, αν και για να λέμε την αλήθεια τούτη την αρχή μου λίγο την παραβίασα

στη συνέχεια ο χαρακτήρας της μηχανής, ο προσανατολισμός της, δεν είμαι της ταχύτητας φίλος, αλλά θα θελα να μπορούσα να επιταχύνω όπου χρειαστεί και να μην μείνω με το γκάζι στο χέρι σαν το κογιότ περιμένοντας να προσπεράσω. ο On-off χαρακτήρας μου κανε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, αφού η ελλάδα είναι ένα απέραντο εργοτάξιο που μόνο με μεγάλων διαδρομών αναρτήσεις μπορείς να την διαβείς εύκολα(μιλάω για πόλεις, έτσι;)

μετά πήγα στα κυβικά, ότι πάνω από 250 έχει τα ίδια τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια, δίχως τεκμήριο, άρα ελεύθερα προς τα πάνω. δύναμη για ανηφοριές, ταξίδια και φορτωμα γαιδάρου και ικανοποιητική συνάμα επιτάχυνση από 850 και πάνω

με βάση τα προηγούμενα κατέληξα σε κάμποσες μηχανές μετρημένες στα δάχτυλα χεριών και ποδιών μαζί

ο καθοριστικότερος παράγοντας πέραν του χρηματικού ήταν να αρέσει στο ταίρι και το ταίρι ήθελε έλικα, μιας και έτσι τα χρήματα θα τραβιούνταν από τον κοινό λογαριασμό μας ευκολότερα και με χαμόγελο

4 μοντέλα: 850-1100-1150-1200

ήθελα 850, προς αντίθετη γνώμη όσων μου πρότειναν το 1100, γιατί τα κυβικά του μου ήταν υπεραρκετά, αν και το έβρισκα ελαφρώς υπερτιμημένο

το 1150 και το 1200 αφαιρέθηκαν από την δυνατότητα επιλογής μου, λόγω οικονομικού

βρέθηκε ένα 1100 ευκαιρία, το πήρα και το λυώνω καθημερινά, σε εθνικές, βουνά και μονοπάτια, ψάχνοντας να βρώ ακόμα τα όριά μου, γιατί η μηχανή έχει πολλά παραπάνω απ όσα εγώ έχω

δυστυχώς ένα all around μηχανάκι δεν μπορεί να κάνει τα πάντα άψογα και η πλεονεξία τρώει τις κυρίες του ανεκδότου

η λαθος αρχική επιλογή, που καταλήγει σε αγορά, κοστίζει σε χρήματα και οδηγεί σε υπερβάσεις

Carduelis
09-10-2009, 17:56
Οι απόψεις μου, μιάς και ο φίλος Soter3gm άνοιξε το.. χρονοντούλαπο !
Η μηχανή και η χρήση της συμβαδίζει με τον τρόπο που ωριμάζει ό καθένας μας. Άλλος απότομα και άλλος σιγά σιγά, ανάλογα με το ρυθμό που πέφτουν οι σφαλιάρες στη ζωή..
Aρχισα με τις μηχανές όπως όλοι οι 20 αρηδες της εποχής μου, για περιέργεια και πλάκα..
- Πρώτη μηχανή: Honda CB 50 (τόσο άντεχε το πορτοφόλι του πατέρα) που γρήγορα έγινε 75 cc με άλλα πιστόνια και χιτώνιο. Ανάγκη για επίδειξη και "ελευθερία".. κράνος από άποψη ούτε να το δώ.. τυχερός που δεν είχα κανένα ατύχημα!
- Δεύτερη μηχανή μετά το στρατιωτικό στα 26: Honda CB 400 N και στη ζούλα το XR 500 του μεγάλου αδερφού. Aκόμα κουβαλούσα το μικρόβιο για ταχύτητα και τρέλες..
- Γάμος και ανάγκη για το πρώτο αυτοκίνητο στα 30 σχεδόν, πουλήθηκαν όλες οι μηχανές, ειδικά με την έλευση της κόρης μου..
- Το μικρόβιο για μηχανή ξαναζωντάνεψε σχεδόν 8 χρόνια μετά, όταν διαπίστωσα πως έκανα 50 λεπτά για μια διαδρομή 7 χιλιομέτρων στην Αθήνα με το αυτοκίνητο και πως σιχαινόμουνα το λεωφορείο.. τα οικονομικά ακόμα στενά και έτσι περιορίστηκα σε μεταχειρισμένο KLE 250 Anhelo.. Την τρέλα της ηλικίας αντικατέστησε η εξυπηρέτηση στην χαώδη κυκλοφορία της πόλης. Κράνος απαραίτητο, (πατέρας γαρ και γιατρός σε ΜΕΘ). Τίμιο εργαλείο για την καθημερινή μετακίνηση και κανά Σ-Κ σε κοντινές παραλίες..
-Αντεξα 3-4 χρόνια στο μικρό Anhelo και ξανά σε Honda, 650 Transalp αυτή την φορά. Πιό στυλάτη η καθημερινή μετακίνηση στην πόλη και προστέθηκε η απόλαυση της εκδρομής και της φύσης..
Από τα πιό τίμια και απολαυστικά μηχανάκια που είχα ποτέ!
Φαίνεται όμως πως όσο και να μεγαλώσει κανείς μερικά χούγια δεν κόβονται! Η επιθυμία πάντα υπήρχε για ένα μεγάλο on-off (διότι εκτός από τα χρόνια αυξάνονται και.. τα κιλά) και αυτή τη φορά στα 48 και με την προτροπή της συζύγου και της 17χρονης πλέον κόρης την έκανα την "αποκοτιά": επετειακό GS 1200 !
Κοιτώντας πίσω όλες τις φάσεις της ζωής μου και τις μηχανές που τις συνόδεψαν:
- Τίμια μηχανή είναι εκείνη που σου δίνει εκείνα για τα οποία φτιάχτηκε και όχι αναγκαστικά όσα εμείς της ζητάμε..
- Αναβάτης είναι εκείνος που απολαμβάνει όσα παίρνει από τη μηχανή του μαζί και τις ιδιοτροπίες της!
- Επειδή στο "πρόβλημα μηχανή" όπως και στο "πρόβλημα ζωή" οι σωστές "απαντήσεις" είναι και πολλές και διαφορετικές, το νόημα είναι να απολαμβάνεις την παρέα, τους φίλους και τη "διαδρομή" ανεξάρτητα από το brand name και τα κυβικά που σου επιτρέπουν τα οικονομικά σου να καβαλάς κάθε φορά!
- και το σπουδαιότερο βέβαια, φοράμε κράνος και οδηγούμε με σύνεση για μας και τους άλλους γιατί μόνο.. οι ζωντανοί φιλοσοφούν και κάνουν σκόρπιες σκέψεις!

Καλές διαδρομές σε όλους..
Νότης

MARK
09-10-2009, 19:59
Σίγουρα όποιος απο εμάς κινείται σε καθημερινή βάση με μηχανή κάθε μερα θα του τύχει κάτι αντίστοιχο με το περιστατικό του φίλου μας του Σωτήρη.Ωστόσο είναι ευνόητο οτι με την πάροδο των ετών η οδηγική μας εμπειρία και συμπεριφορά,παιδεία αλλάζει, προς το καλύτερο εννοείται, αφού ωριμάζουμε.Αποκτάμε πιο έντονα την αίσθηση του κινδύνου και προβλέπουμε (πριν γίνει το κακό) το λάθος και τις άστοχες κινήσεις των οδηγών στους Ελληνικούς δρόμους που πολλές φορές μας βγάζουν έξω από τα ρούχα μας...Το μόνο πρόβλημα έιναι οτι το γκάζι απο τις μπέμπες μας είναι γλυκό και το μικρόβιο της ταχύτητας δεν βγαίνει απο μέσα μας...;)

kostasmats
09-10-2009, 22:44
εχω το ελλατωμα να ειμαι παντα αργοπορημενος,και ετσι ειδικα τις πρωινες ωρες οδηγαω σαν βλαμμενος σε σημειο που λεω να το πουλησω να παρω κανα σουπερ μοταρντ να πηγαινω σαν ανθρωπος στη δουλεια.Αλλα οταν βλεπω λιμανια και διοδια...απο μικρος ζηλευα τους μοτοσυκλετιστες που εβλεπα στην εθνικη μεσα απο το αυτοκινητο του πατερα μου ...καβαλαγα το ποδηλατο και φανταζομουν πως ημουν τσοπερας στην αμερικανικη ηπειρο.Στα 14 βρισκω μια αφισα με ενα σουπερ τενερε 750 να παλευει με ενα αμμολοφο...την κολλαω στον τοιχο και αλλαζουν τερεν τα ονειρα μου.Στα 17 μαθαινω να οδηγαω στο CBR 250 του κολλητου,βολτες για σαντουιτσακι στη Βουτα και λοξες ματιες στο ροκαμπιλα με τη μπεμπα την"παλια"...ζηλεια.Πιανω δουλεια και να το παπι c50 που εγινε 72 καβαλα πανω με το κοριτσι και βουρ για παγωτο στη Γλυφαδα, το καλοκαιρι στα νησακια , μετα φανταρηλικι εκει το παπι αθανατο ,απολυομαι καλος πολιτης πιανω δουλεια και μετα απο 5 μηνες ...serrow225!!καμαρι και περηφανια και ο γυρος τησ λεβεντογενας Κρητης δικαβαλος με τον κολλητο σε 10 μερες.στα 23 αποφασιζω να γινω εργενης και το πορτοφολι μειον.Οι δρομοι και οι χαρτες εκει ομως προκλητικοι να με κοιτανε μες τα ματια .Δευτερη δουλεια και ταταρατατααα xjr400 !!!ε ρε γλεντια ,πιαστε τον!Στερεα Πελλοπονησο Μαγνησια και οτι γουσταρεις.Με ενσημα στα μηχανακια πια το 2004 αποφασιζω το μεγαλο βημα ,μετακομιζω σε φθηνοτερο σπιτι για να αποκτησω το ονειρο DAKAR 650 του 2002 μπλε ασπρο κοκκινο.Στριμωγμα η γκαρσονιερα αλλα με τετοια μηχαναρα σιγα μη κατσω σπιτι!Μετα απο 4 χρονια απολαυσης ηθελα κατι παραπανω κατι πιο ανετο και κατι σιγουρα λιγοτερο ταλαιπωρημενο.Αρχικη σκεψη ενα V STROM 650 θα χρεωνομουν πολυ λιγο και θα επαιρνα επιτελους καινουριο,ο ερωτας βεβαια ηταν το GS1150ADV μαυρο κιτρινο αλλα πολυ το μαρουλι.Και πανω που χω αποφασισει σκαει αδερφικος φιλος και μου λεει οτι πουλαει το GS1200 του και μου κανει μια τιμη αστα να πανε .Τι να κανω εδω δε μιλαμε απλα για ερωτα μιλαμε για αγαπη και παθος!Παιρνω σβαρνα τραπεζες δανεια και να μαι καβαλα στο αλογο ολο καμαρι και χρεη.Η μηχανη αυτη με εφτιαξε σαν αναβατη, πηγα σε σεμιναρια πηρα σωστο εξοπλισμο γενικα ισιωσα(αν εξαιρεσεις τις πρωινες μαλ...ες ).Αν ρωτας τι θελω να κανω με το μηχανακι μου η απαντηση ειναι ταξιδια,θελω μια μηχανη ταξιδιαρα και θελω να με τρωει λιγοτερο ο καρπος μη φαω το ονειροπολο μου κεφαλι.Κοιτωντας πισω μου λοιπον βλεπω οτι παντα κρητηριο ηταν το ταξιδι και αυτο ειναι που μας ενωνει σε αυτο το φορουμ.Συγνωμη αν σας κουρασα με το "βιογραφικο"μου αλλα ηταν μια παραξενη μερα και αυτο το τοπικ μου εβγαλε πολυ συναισθημα!

soter3gm
09-10-2009, 23:32
για σαντουιτσακι στη Βουτα και λοξες ματιες στο ροκαμπιλα με τη μπεμπα την"παλια"...ζηλεια.


Ρε μπας και είμαστε γνωστοί?? Δύο ήταν οι ροκαμπιλάδες της περιοχής ο ένας είχε μία ροζ ο Ηλιουπολίτης και ο Αργυρουπολίτης είχε μια μαύρη, και εγώ ένα GPZ550 :):)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
09-10-2009, 23:56
εχω το ελλατωμα να ειμαι παντα αργοπορημενος,και ετσι ειδικα τις πρωινες ωρες οδηγαω σαν βλαμμενος σε σημειο που λεω να το πουλησω να παρω κανα σουπερ μοταρντ να πηγαινω σαν ανθρωπος στη δουλεια.Αλλα οταν βλεπω λιμανια και διοδια...απο μικρος ζηλευα τους μοτοσυκλετιστες που εβλεπα στην εθνικη μεσα απο το αυτοκινητο του πατερα μου ...καβαλαγα το ποδηλατο και φανταζομουν πως ημουν τσοπερας στην αμερικανικη ηπειρο.Στα 14 βρισκω μια αφισα με ενα σουπερ τενερε 750 να παλευει με ενα αμμολοφο...την κολλαω στον τοιχο και αλλαζουν τερεν τα ονειρα μου.Στα 17 μαθαινω να οδηγαω στο CBR 250 του κολλητου,βολτες για σαντουιτσακι στη Βουτα και λοξες ματιες στο ροκαμπιλα με τη μπεμπα την"παλια"...ζηλεια.Πιανω δουλεια και να το παπι c50 που εγινε 72 καβαλα πανω με το κοριτσι και βουρ για παγωτο στη Γλυφαδα, το καλοκαιρι στα νησακια , μετα φανταρηλικι εκει το παπι αθανατο ,απολυομαι καλος πολιτης πιανω δουλεια και μετα απο 5 μηνες ...serrow225!!καμαρι και περηφανια και ο γυρος τησ λεβεντογενας Κρητης δικαβαλος με τον κολλητο σε 10 μερες.στα 23 αποφασιζω να γινω εργενης και το πορτοφολι μειον.Οι δρομοι και οι χαρτες εκει ομως προκλητικοι να με κοιτανε μες τα ματια .Δευτερη δουλεια και ταταρατατααα xjr400 !!!ε ρε γλεντια ,πιαστε τον!Στερεα Πελλοπονησο Μαγνησια και οτι γουσταρεις.Με ενσημα στα μηχανακια πια το 2004 αποφασιζω το μεγαλο βημα ,μετακομιζω σε φθηνοτερο σπιτι για να αποκτησω το ονειρο DAKAR 650 του 2002 μπλε ασπρο κοκκινο.Στριμωγμα η γκαρσονιερα αλλα με τετοια μηχαναρα σιγα μη κατσω σπιτι!Μετα απο 4 χρονια απολαυσης ηθελα κατι παραπανω κατι πιο ανετο και κατι σιγουρα λιγοτερο ταλαιπωρημενο.Αρχικη σκεψη ενα V STROM 650 θα χρεωνομουν πολυ λιγο και θα επαιρνα επιτελους καινουριο,ο ερωτας βεβαια ηταν το GS1150ADV μαυρο κιτρινο αλλα πολυ το μαρουλι.Και πανω που χω αποφασισει σκαει αδερφικος φιλος και μου λεει οτι πουλαει το GS1200 του και μου κανει μια τιμη αστα να πανε .Τι να κανω εδω δε μιλαμε απλα για ερωτα μιλαμε για αγαπη και παθος!Παιρνω σβαρνα τραπεζες δανεια και να μαι καβαλα στο αλογο ολο καμαρι και χρεη.Η μηχανη αυτη με εφτιαξε σαν αναβατη, πηγα σε σεμιναρια πηρα σωστο εξοπλισμο γενικα ισιωσα(αν εξαιρεσεις τις πρωινες μαλ...ες ).Αν ρωτας τι θελω να κανω με το μηχανακι μου η απαντηση ειναι ταξιδια,θελω μια μηχανη ταξιδιαρα και θελω να με τρωει λιγοτερο ο καρπος μη φαω το ονειροπολο μου κεφαλι.Κοιτωντας πισω μου λοιπον βλεπω οτι παντα κρητηριο ηταν το ταξιδι και αυτο ειναι που μας ενωνει σε αυτο το φορουμ.Συγνωμη αν σας κουρασα με το "βιογραφικο"μου αλλα ηταν μια παραξενη μερα και αυτο το τοπικ μου εβγαλε πολυ συναισθημα!



Όχι μόνο ΔΕΝ μας κούρασες,

αλλά με πέντε αράδες, μας έφερες .....χρόνια πίσω ....;)

Μπράβο Κώστα ....

Στο γυμνάσιο,

τί βαθμό είχες στην έκθεση ;;;:D

Carduelis
10-10-2009, 00:23
Απαπαπα!!
Παρακαλούνται (δηλαδή.. επιβάλλεται!) οι moderators να λογοκρίνουν και να κόψουν κάθε αναφορά σε χρονολογίες!! Oxi Gsforoum αλλα πουρο-φόρουμ το κάναμε μου φαίνεται!:sm7::sm7::sm7:
Πως θα σταυρώσουμε έτσι νέα μέλη μου λέτε?
Οποιος έχει το θάρρος να ανοίξει ένα topic με τις ηλικίες μας!! (π.χ soter3gm ακους?)

KAS
10-10-2009, 00:36
Μετά από τα κλασικά ( παπάκι , αυτόματα κλπ)χρειαζόμουν μια μηχανή για να πηγαίνω γρήγορα στη δουλειά και με όση δυνατή ασφάλεια γινόταν.Έτσι ήρθε η F 650 , και μάλιστα χωρίς να το ψάξω ιδιαίτερα .Για να πω την αλήθεια το σήμα ήταν αυτό που κατά 80% επηρέασε την αγορά μου .Χωρίς να έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις , η συγκεκριμένη μηχανή , μου έδωσε αυτό που ήθελα .Ακόμη και ταξίδια . Κάποια στιγμή και χωρίς να το πολυσκεφτώ ήρθε η αγορά του 1200 GS , το οποίο μετά από δύο έτη το αντικατέστησα με το νέο μοντέλο .Σε εκείνη τη φάση ψάχτηκα , αλλά το ύψος μου , και τα χρήματα δεν με βοήθησαν στο να καταλήξω στο advendure ή στο RT το οποίο πραγματικά είναι η αδυναμία μου .
Στην πραγματικότητα ποτέ δεν ήμουν ειδήμων στις μηχανές , απλά μου αρέσει να οδηγώ .Δεν μπορώ να πω γιατί επέλεξα μια BMW και όχι μια HONDA ,οσον αφορά το μηχανικό μέρος .Απλά μου αρέσει να οδηγώ , και έχω μια παθολογική αγάπη προς τις BMW .Και βέβαια όπως ανέφερε προηγουμένως ο Garduelis η συγκεκριμένη μηχανή μου δίνει αυτό που ζητάω .Και αυτό είναι το ποιο σημαντικό .Όταν αυτό σταματήσει να υφίσταται τότε θα την αλλάξω όχι γιατί δεν θα μου φερθεί τίμια , αλλά γιατί οι προσδοκίες και οι ανάγκες μου θα είναι διαφορετικές από αυτές που μπορεί να μου προσφέρει .

gemara
10-10-2009, 01:39
Απαπαπα!!
Παρακαλούνται (δηλαδή.. επιβάλλεται!) οι moderators να λογοκρίνουν και να κόψουν κάθε αναφορά σε χρονολογίες!! Oxi Gsforoum αλλα πουρο-φόρουμ το κάναμε μου φαίνεται!:sm7::sm7::sm7:
Πως θα σταυρώσουμε έτσι νέα μέλη μου λέτε?
Οποιος έχει το θάρρος να ανοίξει ένα topic με τις ηλικίες μας!! (π.χ soter3gm ακους?)


Sorry ρε παιδιά, αλλά οι GS' και οι μεγάλοι boxer κινητήρες είναι για πουρεήντζερς. Κρίμα κάποιος πιτσιρικάς να κυκλοφοράει με τέτοιες, τι να τις κάνει; Πότε θα κάνει τις σούζες και τις καγκουριές του με τα μονοκύλινδρα thumbers, τα ninja, gsxr, cbr, ff, monster και δε συμμαζεύεται...
Κάθε πράμα στον καιρό του!:)

kostasmats
10-10-2009, 02:41
Ρε μπας και είμαστε γνωστοί?? Δύο ήταν οι ροκαμπιλάδες της περιοχής ο ένας είχε μία ροζ ο Ηλιουπολίτης και ο Αργυρουπολίτης είχε μια μαύρη, και εγώ ένα GPZ550 :):)
αν λεμε τον ιδιο με τη μαυρη (νομιζω ειχε βαλει ισιο τιμονι)εποχη93,94

kostasmats
10-10-2009, 02:44
Ρε μπας και είμαστε γνωστοί?? Δύο ήταν οι ροκαμπιλάδες της περιοχής ο ένας είχε μία ροζ ο Ηλιουπολίτης και ο Αργυρουπολίτης είχε μια μαύρη, και εγώ ένα GPZ550 :):)

Όχι μόνο ΔΕΝ μας κούρασες,

αλλά με πέντε αράδες, μας έφερες .....χρόνια πίσω ....;)

Μπράβο Κώστα ....

Στο γυμνάσιο,

τί βαθμό είχες στην έκθεση ;;;:D
την εκθεση καλα πηγαμε ,στα μαθηματικα ομως...

soter3gm
10-10-2009, 22:31
αν λεμε τον ιδιο με τη μαυρη (νομιζω ειχε βαλει ισιο τιμονι)εποχη93,94

Ακριβός αυτός ο "Πετράν" με τον φίλο του τον κοντοκουρεμένο :yz