pkar
24-09-2009, 13:34
Μόλις σήμερα το πρωί πήγα να πάρω τη μπέμπα μου να πάω στη δουλειά και παρατήρησα απο κάτω μία σταγόνα λάδι...
Μετά απο προσεκτικότερη παρατήρηση, είδα οτι το πίσω αμορτισέρ είχε βρωμίσει απο λαδάκια στη βάση του ...
Αμέσω πήγα στο Γέρακα και μου είπαν μετά απο οπτικό έλεγχο μόνο έξω στον ήλιο, οτι έχει πρόβλημα το ESA και μάλλον θα πρέπει να το αλλάξουν !
Το πήραν φωτογραφία (?!?!?!?!? Δεν ξέρω για ποιο λόγο, ίσως για την εγγύηση ??) και μου είπαν οτι θα το κάνουν παραγγελία.
Έμαθα επίσης οτι ακόμα ένας φίλος περιμένει το δικό του ESA εδώ και 15 μέρες και είναι ακόμα backorder ...
2 Απορίες !!!
1. Είναι δυνατόν χωρίς να έχω κάνει καθόλου χώμα στον 1 χρόνο που έχω την μηχανή, να χαλάσει τόσο εύκολα το ESA???
2. Για να μου πούνε τόσο γρήγορα οτι φταίει το ESA και όχι κάποια τσιμούχα ή οτιδήποτε άλλο, αυτό σημαίνει οτι αυτό γίνεται σχετικά συχνά !!!
Γνωρίζει καποιος απο εσάς κάτι για το θέμα αυτό ???
Μετά απο προσεκτικότερη παρατήρηση, είδα οτι το πίσω αμορτισέρ είχε βρωμίσει απο λαδάκια στη βάση του ...
Αμέσω πήγα στο Γέρακα και μου είπαν μετά απο οπτικό έλεγχο μόνο έξω στον ήλιο, οτι έχει πρόβλημα το ESA και μάλλον θα πρέπει να το αλλάξουν !
Το πήραν φωτογραφία (?!?!?!?!? Δεν ξέρω για ποιο λόγο, ίσως για την εγγύηση ??) και μου είπαν οτι θα το κάνουν παραγγελία.
Έμαθα επίσης οτι ακόμα ένας φίλος περιμένει το δικό του ESA εδώ και 15 μέρες και είναι ακόμα backorder ...
2 Απορίες !!!
1. Είναι δυνατόν χωρίς να έχω κάνει καθόλου χώμα στον 1 χρόνο που έχω την μηχανή, να χαλάσει τόσο εύκολα το ESA???
2. Για να μου πούνε τόσο γρήγορα οτι φταίει το ESA και όχι κάποια τσιμούχα ή οτιδήποτε άλλο, αυτό σημαίνει οτι αυτό γίνεται σχετικά συχνά !!!
Γνωρίζει καποιος απο εσάς κάτι για το θέμα αυτό ???