PDA

View Full Version : Εντούρο κράνος BMW


Carduelis
24-09-2009, 18:49
Μαζί με την πρόσφατη αγορά της GS 1200 ακολούθησε και νέο κράνος. Αγόρασα το εντούρο κρανάκι της ΒΜW.
H εμπειρία μου άπό το προηγούμενο κράνος Camberg Justisimo συνοψίζεται σε δυό λέξεις: βάρος και ζέστη. Ειδικά το καλοκαιράκι, με σηκωμένο το κάτω μέρος για να αεριζεται το κεφάλι, ένοιωθα σαν κουλουράς που ισορροπεί το ταψί στο κεφάλι..
Οι πρώτες μου εντυπώσεις από το εντούρο της BMW:
+ Εφαρμόζει πολύ καλά στο κεφάλι
+ είναι ομορφο για τα γούστα μου
+ άπλετη ορατότητα
+ Ελαφρύ σε σχέση με τα full face
+ Η ζελατίνα είναι όντως εξαιρετική και δεν μαζεύει χνώτα, το σημαντικότερο για μένα όμως είναι πως ‘στέκεται‘ σε όποια ενδιαμεση θέση την έβαλα δίχως να πέφτει με το παραμικρό. Αρα πολύ ευχάριστη για το καλοκαιράκι ειδικά όπου βράζει το καύκαλο
+ απλή η αφαίρεση του σκιάδιου με ενα νόμισμα και 1/4 της στροφής
+ Όλα τα ’σώψυχα’ του βγαίνουν εύκολα και πλένονται
- παράξενος ο τρόπος που κουμπώνει, λίγο αρχαίος και μπελαλίδικος νομίζω λέγεται D-ring, μάλλον θα ξέρουν περισσότερα εκεί στη BMW αλλά χάθηκε να βάλουν ένα κούμπωμα σαν των full face?
- αεροδυναμικοί θόρυβοι. Ταξιδι στην Εθνική, ημέρα με λιγάκι αεράκι. Είμαι 1.84 και με τη σέλα της GS στο χαμηλό και το φαιρινγκ στη ψηλότερη θέση μέχρι τα 100 χιλ ανά ώρα όλα καλά και το ταξίδι άνετο. Από εκεί και πάνω μέχρι τα 120 κουνάει το κεφάλι και αυξάνει ο θόρυβος αλλά αντέχεται (με τη ζελατίνα τελείως κατεβασμένη, άμα τη σηκώσεις εμποδίζει τον αέρα να περάσει από τα ανοίγματα του σκιάδιου και επιδεινώνει το κούνημα!). Φαντάστηκα πως το κούνημα και ο θόρυβος προκαλούνται από το σκιάδιο που προεξέχει οπότε δοκίμασα και αφαιρώντας το κανοντας το full face. Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα πως δεν άλλαξε τίποτε σχεδόν. Αρα όλα τα προκαλούσε όντως ο αέρας της συγκεκριμένης ημέρας σε συνδυασμό με τους στροβιλισμούς του φαιρινγκ? Θα το δοκιμάσω και καμμιά μέρα δίχως αέρα και θα δω.
- Τιμή τσουχτερή (482 Ε). Χαλάλι για το κεφάλι.. αλλά υποφέρει άλλο σημείο όταν τα σκάς στη μαμά:hmmm:
Συμπέρασμα για την ώρα: περισσότερο κράνος ηρεμης βόλτας και επαρχιακού δικτύου, ιδανικό για το καλοκαιρι, εξαιρετική ορατότητα, εφαρμογή, ελαφρύ. Πιθανά με μεγαλύτερο θόρυβο από ένα full face και κουνήματα σε μεγάλες ταχύτητες! Προφανώς το πόσο..κουνιέται εξαρτάται και από άλλα πράγματα (ταχύτητα μοτο, αεροδυναμική προστασία, καιρικές συνθήκες κλπ).
Για χαλαρές καταστάσεις όμως άψογο!

Καλά χιλιόμετρα σε όλους
Νότης

gsmaniac
24-09-2009, 19:17
καλοφορετο και αχρειαστο:D:Dειναι πολυ καλο για την χρηση του και οχι για μεγαλες ταχυτητες,οπως αναφερεις παραπανω.

stam
24-09-2009, 19:32
Καμια φωτο θα βοηθησει να το εγκρινουμε!!!

arisxios
24-09-2009, 20:11
Καλοφόρετο και αχρείαστο!!!!!!!!

ckalfas
24-09-2009, 22:07
...όσον αφορά το D-ring, θεωρείται πιο ασφαλές από το κούμπωμα, παρόλη την μη πρακτικότητά του!

pkar
25-09-2009, 10:31
...όσον αφορά το D-ring, θεωρείται πιο ασφαλές από το κούμπωμα, παρόλη την μη πρακτικότητά του!

Εγώ με το D-ring του ARAI πάντως δεν δυσκολεύομαι ... είναι το μοναδικό κούμπωμα που το βάζω με το ενα χέρι !!!
Είναι θέμα συνήθειας !

gsmaniac
25-09-2009, 12:48
...όσον αφορά το D-ring, θεωρείται πιο ασφαλές από το κούμπωμα, παρόλη την μη πρακτικότητά του!
:sm8::sm8:

Major_Goose
25-09-2009, 14:21
Εχω πάρει το ίδιο κρανίδιο και οι απόψεις μας συμπίπτουν παντελώς. Ζώντας σε νησί όπου όλα τα χιλιόμετρα γίνοντα με ταχύτητες απο 120 και κάτω το κράνος είναι μια χαρά. Έχει αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς, το κούμπωμα είναι ενα θεματάκι , αλλά γενικώς είναι σούπερ .

MARK
25-09-2009, 16:13
Καλοφόρετο και αγρατζούνιστο...:sm8:

Carduelis
04-10-2009, 23:41
Nα και μερικές φωτό από το κράνος, εστω και καθυστερημένα! Να προσθέσω επίσης οτι σε διάφορα tests παλαιότερα υπήρχαν παράπονα για επαφή της ζελατίνας όταν άνοιγε τελείως με το σκιάδιο σε κάποια θέση του με αποτέλεσμα να γδέρνεται. Ωστόσο πρέπει να είναι πιά διορθωμένο το πρόβλημα αυτό..τουλάχιστον στο δικό μου κράνος δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Καλά χιλιόμετρα σ’ όλους
Νότης

Arkas
05-10-2009, 00:19
Καλά χιλιόμετρα και σε σένα Νότη,
καλοφόρετο και αγραντζούνιστο το νέο σου κράνος!!!

vp_68
05-10-2009, 09:22
Καλοφόρετο και αγρατσούνιστο.

stam
05-10-2009, 13:30
Nα και μερικές φωτό από το κράνος, εστω και καθυστερημένα! Να προσθέσω επίσης οτι σε διάφορα tests παλαιότερα υπήρχαν παράπονα για επαφή της ζελατίνας όταν άνοιγε τελείως με το σκιάδιο σε κάποια θέση του με αποτέλεσμα να γδέρνεται. Ωστόσο πρέπει να είναι πιά διορθωμένο το πρόβλημα αυτό..τουλάχιστον στο δικό μου κράνος δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Καλά χιλιόμετρα σ’ όλους
Νότης

πολυ ωραιο Νοτη,καλοφορετο!!!ενα αντιστοιχο εχει και η shoei και στα ιδια λεφτα,αλλα αυτο ειναι πιο φιγουρατο!!!μεγιες μεγιες!!

gma21
05-10-2009, 13:54
Αγρατζούνιστο φιλε μου!!!
Το θέμα ειναι σε βροχή πως τα πάει(γιατι αν ταξιδεύεις με τον kolokas, την βροχή την έχεις σίγουρη!!!);;;

laertis
05-10-2009, 17:16
http://www.gsforum.gr/image.php?u=53&dateline=1231317799 (http://www.gsforum.gr/member.php?u=53) gma21 (http://www.gsforum.gr/member.php?u=53)
Senior Member

http://www.gsforum.gr/images/icons/icon1.gif Απάντηση: Εντούρο κράνος BMW
Αγρατζούνιστο φιλε μου!!!
Το θέμα ειναι σε βροχή πως τα πάει(γιατι αν ταξιδεύεις με τον kolokas, την βροχή την έχεις σίγουρη!!!);;;
__________________
Τα.Πα.Κα
:sm7::sm7::sm7:

babis 21
01-08-2010, 19:00
καλο αλλα λιγο ακριβο!:yz

Gazi
03-08-2010, 14:59
Μεγιές Μεγιές...και αγρατζούνιστο!!!

pirate
03-08-2010, 15:31
Μεγιές Μεγιές...και αγρατζούνιστο!!!


δεν σου λέω τι μου θυμίζεις .... :sm7::sm7::sm7:

gzpainter
04-08-2010, 03:55
Καλοφορετο και αγρατζουνιστο...

Θα συμφωνησω με τον Καλφα αλλα μετα τα δεκα πρωτα κουμπωματα θα το συνηθισεις....
...όσον αφορά το D-ring, θεωρείται πιο ασφαλές από το κούμπωμα, παρόλη την μη πρακτικότητά του!

αν δεν κανω λαθος..αυτο το κρανος το φτιαχνει η UVEX για λογαριασμο της BMW και ειναι ιδιο με το 3σε1 Enduro της πρωτης. Οποτε θα πρεπει και η ζελατινα του να ειναι παρα πολυ καλη...
οσο για το βαρος...βαλε κανενα σπαστο κρανος και θα νομιζεις οτι φορας πετρινο κρανος...

babis 21
18-08-2011, 16:34
πολυ ωραιο και καλογουστο.το θελω τωραααααααα.......

Mits70
18-08-2011, 17:35
Kαλοφόρετο και αγρατζούνιστο.

Αλλά...........
Κατ'εμέ νομίζω ότι είναι πολύ ακριβό σε σχέση με άλλα κράνη τα οποία είναι στην ίδια τιμή.
Δεν είναι απαλό μέσα στο κεφάλι αφού δεν έχει πολύ μαξιλαράκι.Όταν θα πας να το πλύνεις εσωτερικά και βγάλεις τα μαξιδαράκια δεν θα μπαινουν ευκολα.
Αν πας να βάλεις εσωτερικά καλώδια ενδοεπικοινωνίας κα τα βρείς σκούρα και ίσως σε πονανε τα αυτιά σου.
Αυτό είχα και εγώ και ήμουν ξετρελαμένος στην αρχή , αλλά μετά το μετανιωσα.
Τώρα πήρα Shoei και έχω βρεί την υγειά μου.
Εύχομαι να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς και όλα αυτα απου γράφω να αποδειχθούν μπούρδες.

Thanos-GS
22-10-2011, 19:42
...όσον αφορά το D-ring, θεωρείται πιο ασφαλές από το κούμπωμα, παρόλη την μη πρακτικότητά του!
σωστος... δε νοητε σοβαρο κρανος χωρις double-d!!!!

black_hawk
23-10-2011, 18:57
πολυ ωραιο Νοτη,καλοφορετο!!!ενα αντιστοιχο εχει και η shoei και στα ιδια λεφτα,αλλα αυτο ειναι πιο φιγουρατο!!!μεγιες μεγιες!!
Aυτο της SHOEI εχω και γω (Hornet)
Παρ'ολο το γεισο, εχει πολυ καλη συμπεριφορα στις ψηλες ταχυτητες μιας και ειναι το μοναδικο στο ειδος του μελετημενο σε αεροδυναμικη σηραγγα ΜΕ! το γεισο (Το οποιο, παρεπιπτοντως, μπορει να αφαιρεθει.. ;) )

http://shop.peterstevens.com.au/productimages/MC1104754.jpg

Any way και αυτο της BMW ειναι πανεμορφο! Με γειες και καλογορετο! http://i271.photobucket.com/albums/jj151/delars2/cool-2.gif

Oyk147
14-11-2011, 18:55
Γειά σας παιδιά.
Έχω το ίδιο κράνος απο το 2007.BMW enduro rallye 2
Το κούμπωμα είναι θέμα συνήθειας.Σε 2" όταν το μάθεις το βάζεις.Όμως φανταστείτε να φάμε τούμπα και να μήν έχουμε αισθήσεις και να πάει κάποιος να στο βγάλει.. θα βγάλει και το κεφάλι μαζί!!Ωραίο αστείο..
Κόβουν το λουρί στο νοσοκομείο θέλω να πιστεύω.Συγνώμη για αυτό το παράδειγμα αλλά το είχα καιρό απορία!
Είναι καί σοβαρό καί σπόρ ταυτόχρονα.
Πανέμορφο design και ωραία ζελατίνα.
Εγώ όμως που όλο μου έπεφτε απο όπου το στήριζα έχει πάθει τα εξής:Έχει ψιλογρατσουνιστεί η ζελατίνα και μου σπάει τα νεύρα.θα μου πείτε γιατί δέν την αλλάζω,πήγα ρώτησα και ήταν ακριβή και το ακύρωσα για λίγο καιρό μα τώρα που χειμώνιασε πρέπει να την πάρω γιατί αλλιώς θα παίξει τρελή ιγμορίτηδα!
Επίσης απο πέσιμο σπάνε έυκολα κάτι αυτάκια πλαστικά μαύρα που κρατάνε όρθια τη ζελατίνα και μετά δέ στέκεται όρθια και σου σπάει τα νεύρα.Προσοχή αυτά σπάνε πανευκολα. Και επίσης ότα ακουμπά η ζελατίνα ανοιχτή-όρθια πάνω στο σκίαστρο τότε απο την κεντρική πλαστική βίδα,χαλαρώνουμε και ξανασφύγγουμε με ένα κέρμα και σηκώνουμε λίγο πιό πάνω το σκίαστρο ώστε να μή βρίσκει.λαό ο δεύτερος τρόπος είναι να χαλαρώνουμε τα μαύρα αυτά πλαστικά που ανέφερα πρίν με τα δοντάκια (που σπάνε έυκολα) και να τα ρυθμίσουμε ανάλογα προς τα κάτω ώστε να μήν ακουμπά η ζελατίνα (όταν τα ξανάσφίξουμε αφού τα έχουμε κατεβάσει) πάνω στο σκίαστρο! Αυτά τα λίγα.Επίσης βγαίνει η ζελατίνα και φοράς μάσκα-γυαλιά enduro και γίνεται πιό αλητία από ποτέ!

aeriko
14-11-2011, 19:15
Αν τραβήξεις το κόκκινο γλωσσίδι το λουρί λασκάρει αμέσως. Μην ξεχνάμε ότι τοκράνος είναι ειδικού τύπου (enduro),οπότε μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Το έχω και είμαι ευχαριστημένος.

geopoumid
14-11-2011, 20:28
- παράξενος ο τρόπος που κουμπώνει, λίγο αρχαίος και μπελαλίδικος νομίζω λέγεται D-ring, μάλλον θα ξέρουν περισσότερα εκεί στη BMW αλλά χάθηκε να βάλουν ένα κούμπωμα σαν των full face?

με τιποτα αρχαιος τροπος
οταν θα το μαθεις θα εκτιμισεις αυτον τον τροπο
και επισεις τα σοβαρα κρανη εχουν αυτη τη λεπτομερεια την τοσο σημαντικη
με το κοκκινο τραβοντας το λασκαρη ..
αυτα καλα χιλιομετρα και να το χαρεις ειναι καλο κρανος......

Kimwnas
24-11-2011, 17:03
Με γειά και αγρατζούνιστο!

Το D-Ring όπως είπαν και άλλα παιδιά επάνω είναι το ασφαλέστερο κούμπωμα, γιατί απλά δεν ανοίγει όπως μπορεί να ανοίξει ένα ελατήριο σε ακραίες συνθήκες...

Για τον θόρυβο που αναφέρεις, αφού απο τα συμφραζόμενα που περιγράφεις δεν το θές για χώμα, τι πήρες εντουράδικο κράνος?....
"Πάει" με την μηχανή θα μου πείς...οκ πάσο, γούστα είναι αυτά...