PDA

View Full Version : Περι Antenna ring ο λογος....


BOXER
29-09-2009, 03:18
Με αφορμη ενος thread που ξεκινησε αλλος φιλος (για το τι προβληματα εχουν παρουσιασει οι μηχανες μας) διαβαζα αρκετες φορες για το λεγομενο antenna ring το οποιο μεχρι τοτε δεν γνωριζα ουτε τι ειναι, ουτε τι κανει, ουτε που βρισκεται, μεχρι που σας ρωτησα, και τοτε καταλαβα την "σημασια" του και το ποσο σημαντικο ειναι να εχουμε ενα τετοιο ανταλακτικο μαζι μας!
Ομως οταν το αγορασα (39ευρω) και γυρισα σπιτι, κοιταζοντας την μηχανη διαπιστωσα οτι το να το αγορασει κανεις και να το εχει μαζι του (αν και εφοσον του χρειαστει...) να το αλλαξει, ειναι δωρον αδωρο!
Αυτο συμβαινει γιατι οι δυο βιδες που πρεπει οπωσδηποτε να λυθουν για να αντικατασταθει, ειναι ασφαλειας!!!
Ετσι λοιπον πρεπει να γινει μια "προετοιμασια" πανω σε αυτες τις βιδες για να μπορει να λαβει χωρα η αντικατασταση του ακομα και "εν πλω :D" και μετα οπως συνηθιζω να λεω.... αχρειαστο να'ναι :).
Εχουμε και λεμε λοιπον:
Χρειαζομαστε ενα σετακι εξολκεων της φωτογραφιας
http://www.imageshack.gr/files/9badawgug6relr0sf259.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=9badawgug6relr0sf259.jpg)

Δυο Allen βιδες Μ8x1.25 με μηκος σπειρωματος 25 χιλιοστα, και φυσικα το 6ακι κλειδι Allen
http://www.imageshack.gr/files/79p7thsiyss0uzsydwrq.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=79p7thsiyss0uzsydwrq.jpg)

και ενα τρυπανι κοβαλτιου 5 χιλιοστων
http://www.imageshack.gr/files/czvzkjmswdllcp82f6ru.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=czvzkjmswdllcp82f6ru.jpg)

Εδω φαινεται η μια βιδα ασφαλειας (συγκεκριμενα η δεξια) και το πως ειναι το "κεφαλι" της,
Επισης διακρινονται τα δυο ασπρου χρωματος ηλεκτρολογικα κλιπς που χρησιμοποιησα για να απομακρυνω το σωληνακι υγρων φρενου και ενα σετακι καλωδιων που πανε στην κεντρικη κλειδαρια απο το "αδηφαγο" τρυπανι με το τσοκ του :D!
http://www.imageshack.gr/files/qrkt5njrge9vs2mzfxvf.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=qrkt5njrge9vs2mzfxvf.jpg)

Τρυπαμε λοιπον σε βαθος περιπου 5 με 6 χιλιοστα την βιδα ασφαλειας (μεγαλη προσοχη στο να βρισκεται το τρυπανι σε ευθεια με την βιδα, το κεντραρισμα του τρυπανιου ως προς την βιδα δεν αποτελει προβλημα γιατι εχει απο μονη της η βιδα ενα σχετικα βαθυ κυκλο στο κεντρο της)
http://www.imageshack.gr/files/epfhz87vnynrmxhwez7g.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=epfhz87vnynrmxhwez7g.jpg)

Αφου ανοιξουμε την τρυπα στην βιδα ασφαλειας τοποθετουμε τον εξολκεα μεσα σ'αυτην (τον χτυπαμε ελαφρως αν θελουμε, με ενα σφυρακι για να τον βοηθησουμε να σφηνωσει λιγο καλυτερα) και στρεφουμε τον εξολκεα αριστεροστροφα, σαν να ξεβιδωνουμε μια οποιαδηποτε αλλη βιδα.
http://www.imageshack.gr/files/laahw9i6zgoq7m3t3j1j.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=laahw9i6zgoq7m3t3j1j.jpg)

Στην φωτογραφια φαινεται η βιδα ασφαλειας λυμενη πλεον, και μαλιστα ξεχωριζει (θελω να πιστευω δηλαδη οτι θα φανει :o) και το μπλε χρωμα που υπαρχει στο σπειρωμα αυτης. Αυτο ειναι κολλα, ασφαλιστικο σπειρωματων που εχει βαλει η BMW και που θα βαλουμε και εμεις στην δικια μας!
http://www.imageshack.gr/files/5u73k97d0sl7cn4cmhtg.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=5u73k97d0sl7cn4cmhtg.jpg)

Αφαιρουμε την ροδελα απο την βιδα ασφαλειας και αφου την περασουμε στην δικια μας Allen βιδα βαζουμε λιγο κολλα ασφαλιστικο σπειρωματων (η μαρκα φαινεται στην φωτογραφια και ειναι απο τις καλυτερες, την συνιστω ανεπιφυλακτα)
http://www.imageshack.gr/files/6aqpda160s5jkw6xvp2t.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=6aqpda160s5jkw6xvp2t.jpg)

Στην συνεχεια βιδωνουμε την βιδα με το κλειδι Allen και αυτο ηταν.
Το ιδιο κανουμε και για την αριστερη βιδα.
http://www.imageshack.gr/files/e8doxy3zn7rtrhfl6g85.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=e8doxy3zn7rtrhfl6g85.jpg)

Τελος κοβουμε τα κλιπσακια για να επανελθουν "τα πραγματα" στην θεση τους και καθαριζουμε σχολαστικα την περιοχη για να φυγουν τα ψιλα γρεζια που δημιουργησαμε με το τρυπημα.
http://www.imageshack.gr/files/7z47hfh9s7gzdo6poe1n.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=7z47hfh9s7gzdo6poe1n.jpg)



Υ.Γ
Η διαδικασια ειναι πολυ απλη, απλα εγω την περιεγραψα με οσο λεπτομερεια μπορουσα για να γινει κατανοητη. Ελπιζω να τα καταφερα!

BOXER
29-09-2009, 03:28
Σε ορισμενες φωτογραφιες φαινονται καθαρα (απο οτι διαπιστωσα μολι τωρα :)) τα γρεζια απο την χρηση του τρυπανιου, τα οποια ειχαν καθισει στην (ή στις) μπουκαλες. Για αυτο ξανατονιζω σε οσους το κανουν, στο τελος ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟ καθαρισμα της ολης περιοχης!!!!

syan
29-09-2009, 06:53
Νίκο Μπράβο.., πολύ καλό και πολύ αναλυτικό τεχνικό post. Σε ευχαριστούμε..!!

Albatros
29-09-2009, 07:25
:sm8::sm5:

geoski
29-09-2009, 07:38
:sm8: ΜΠΡΑΒΟ πολύ καλό & αναλυτικό post.

soter3gm
29-09-2009, 10:03
Ωραίος ο BOXER χρυσοχέρης

:sm4::sm4:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
29-09-2009, 11:20
Μπράβο Νικόλα .....

Με λίγες φωτογραφίες περιέγραψες δουλειά που

και ο πιο ανίδεος θα μπορέσει να ολοκληρώσει ....;)



.

george81
29-09-2009, 15:33
Νικο εγραψες για μια ακομη φορα! μπραβο, παντα τετοια!:D:D:D

gelasios
29-09-2009, 20:45
πολύ ωραίος :sm8::sm8::sm8:

billy_bmw
29-09-2009, 21:16
Στο παρακάτω βίντεο υποστηρίζει ότι χρειαζόμαστε και το δεύτερο κλειδί.

Όντως αυτό είναι αλήθεια ή απλά έβαλες την νέα χωρίς πρόβλημα?

http://www.youtube.com/watch?v=kQnGgAOzcng&feature=player_embedded

arisxios
29-09-2009, 22:49
Μπράβο μάστορα :sm8::sm8:

BOXER
30-09-2009, 01:18
Στο παρακάτω βίντεο υποστηρίζει ότι χρειαζόμαστε και το δεύτερο κλειδί.

Όντως αυτό είναι αλήθεια ή απλά έβαλες την νέα χωρίς πρόβλημα?



Δεν αντικατεστησα το antenna ring με το καινουργιο που πηρα. Δεν εχει προβλημα, προληπτικα το πηρα γιατι... "σκιαχτηκα :D" με την συχνοτητα του φαινομενου! Τωρα θα μου πεις, απο το '04 τωρα το θυμηθηκες; Ε τωρα το εμαθα και ειπα να παρω τις προφυλαξεις μου! Εκανα μονο την εργασια στις βιδες για να ειμαι σε θεση να το αντικαταστησω οπου και αν μου κατσει.
Στο κυριως θεμα τωρα:
Πριν κανω την αγορα του δευτερου antenna ring ρωτησα σε δυο εξουσιοδοτημενα, αν ειναι αρκετη η αντικατασταση του για να παρει μπροστα η μηχανη ή αν χρειαζεται και καποιο προγραμματισμο (οποτε και θα ηταν παλι αχρηστο να το εχουμε μαζι μας). Και οι δυο μου ειπαν οτι ΔΕΝ χρειαζεται καμμια περαιτερω διαδικασια περαν της αντικαταστασεως του για την επανεκκινηση της μηχανης!
Μαλιστα ο ενας μου ειπε και το "κολπο" (αν μπορουμε να το ονομασουμε ετσι...) με το δευτερο κλειδι. Τι εννοουσε;
Αν τα παιξει το antenna ring και δεν εχει γινει η προεργασια στις βιδες για την αμεση αντικατασταση του (με την προυποθεση παντα οτι εχουμε μαζι μας ενα καινουργιο antenna ring + το δευτερο κλειδι σ'αυτην την περιπτωση) τοτε κανουμε τα εξης:
-Αφαιρουμε την φισα απο το χαλασμενο antenna ring και την συνδεουμε στο καλο που εχουμε.
-Βαζουμε το ενα κλειδι στην κλειδαρια και το δευτερο κλειδι το πλησιαζουμε στο καινουργιο πλεον συνδεδεμενο antenna ring κατα τετοιο τροπο σαν να ηταν στη σωστη θεση του (δηλ σαν να υπηρχε η κλειδαρια αναμεσα του και βαζαμε το κλειδι μεσα σ'αυτην).
Αμεσως το antenna ring θα μεταβιβασει το νουμερο/κωδικο του κλειδιου στον εγκεφαλο της μηχανης και αυτος ειναι που θα δωσει το οκ για να εκκινησει η μηχανη,
-με το αλλο κλειδι λοιπον που βρισκεται μεσα στην κλειδαρια εκκινουμε την μηχανη.

Αυτο το "κολπο" που μου ειπε ο ενας εκ των δυο, ενισχυει αυτοματως την αποψη και των δυο εξουσιοδοτημενων στο οτι δεν χρειαζεται προγραμματισμο, γιατι απλα η δουλεια του ειναι να μεταβιβαζει τον κωδικο του κλειδιου στον εγκεφαλο και οχι να κρινει αυτο αν ειναι ο σωστος κωδικος ή οχι, οποτε και σε αυτην την περιπτωση θα επρεπε να γινει ενας καποιος προγραμματισμος σε αυτο για να ξερει τον κωδικο!

Αυτα μου ειπαν παιδια, αυτα σας λεω. Αν μου ελεγαν και οι δυο μαλ....ς τοτε μαλ....ς σας λεω και εγω και τσαμπα και η αγορα του τσαμπα και η εργασια!!!
Ελπιζω ομως να σου απαντησα και να βοηθησα :)!

billy_bmw
30-09-2009, 09:24
Ελπιζω ομως να σου απαντησα και να βοηθησα :)!

Μια χαρά.Ευχαριστώ.:sm4:

soter3gm
30-09-2009, 16:19
Δεν αντικατεστησα το antenna ring με το καινουργιο που πηρα. Δεν εχει προβλημα, προληπτικα το πηρα γιατι... "σκιαχτηκα :D" με την συχνοτητα του φαινομενου! Τωρα θα μου πεις, απο το '04 τωρα το θυμηθηκες; Ε τωρα το εμαθα και ειπα να παρω τις προφυλαξεις μου! Εκανα μονο την εργασια στις βιδες για να ειμαι σε θεση να το αντικαταστησω οπου και αν μου κατσει.
Στο κυριως θεμα τωρα:
Πριν κανω την αγορα του δευτερου antenna ring ρωτησα σε δυο εξουσιοδοτημενα, αν ειναι αρκετη η αντικατασταση του για να παρει μπροστα η μηχανη ή αν χρειαζεται και καποιο προγραμματισμο (οποτε και θα ηταν παλι αχρηστο να το εχουμε μαζι μας). Και οι δυο μου ειπαν οτι ΔΕΝ χρειαζεται καμμια περαιτερω διαδικασια περαν της αντικαταστασεως του για την επανεκκινηση της μηχανης!
Μαλιστα ο ενας μου ειπε και το "κολπο" (αν μπορουμε να το ονομασουμε ετσι...) με το δευτερο κλειδι. Τι εννοουσε;
Αν τα παιξει το antenna ring και δεν εχει γινει η προεργασια στις βιδες για την αμεση αντικατασταση του (με την προυποθεση παντα οτι εχουμε μαζι μας ενα καινουργιο antenna ring + το δευτερο κλειδι σ'αυτην την περιπτωση) τοτε κανουμε τα εξης:
-Αφαιρουμε την φισα απο το χαλασμενο antenna ring και την συνδεουμε στο καλο που εχουμε.
-Βαζουμε το ενα κλειδι στην κλειδαρια και το δευτερο κλειδι το πλησιαζουμε στο καινουργιο πλεον συνδεδεμενο antenna ring κατα τετοιο τροπο σαν να ηταν στη σωστη θεση του (δηλ σαν να υπηρχε η κλειδαρια αναμεσα του και βαζαμε το κλειδι μεσα σ'αυτην).
Αμεσως το antenna ring θα μεταβιβασει το νουμερο/κωδικο του κλειδιου στον εγκεφαλο της μηχανης και αυτος ειναι που θα δωσει το οκ για να εκκινησει η μηχανη,
-με το αλλο κλειδι λοιπον που βρισκεται μεσα στην κλειδαρια εκκινουμε την μηχανη.

Αυτο το "κολπο" που μου ειπε ο ενας εκ των δυο, ενισχυει αυτοματως την αποψη και των δυο εξουσιοδοτημενων στο οτι δεν χρειαζεται προγραμματισμο, γιατι απλα η δουλεια του ειναι να μεταβιβαζει τον κωδικο του κλειδιου στον εγκεφαλο και οχι να κρινει αυτο αν ειναι ο σωστος κωδικος ή οχι, οποτε και σε αυτην την περιπτωση θα επρεπε να γινει ενας καποιος προγραμματισμος σε αυτο για να ξερει τον κωδικο!

Αυτα μου ειπαν παιδια, αυτα σας λεω. Αν μου ελεγαν και οι δυο μαλ....ς τοτε μαλ....ς σας λεω και εγω και τσαμπα και η αγορα του τσαμπα και η εργασια!!!
Ελπιζω ομως να σου απαντησα και να βοηθησα :)!

Αυτό ακριβός "λέει" και το βιντεάκι του Billy BMW μόνο που βάζει και το διαφημιστικό του GS911 για να διαγνώσεις και καλά τη βλάβη ;)

black_hawk
19-11-2011, 02:07
"Ζουμερες" λεπτομερειες, επι του θεματος!! (http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=347943) ;)

saitman
19-11-2011, 10:49
ωραιος πολυ καλος!αλλα φωτο δεν βλεπω!!

EvVas
19-11-2011, 13:36
ωραιος πολυ καλος!αλλα φωτο δεν βλεπω!!

Ούτε εγώ:yz

3ple black
20-11-2011, 00:40
Πολυ καλα τα λες αλλα οι φωτο δεν φαινονται :(

Δεν ξερω που ακριβος γινονται αυτες οι εργασιες και που βρισκεται το ρινγκ αυτο αλλα υποψιαζομαι πως οι βιδες ασφαλειας που λες ειναι αυτες που συγκρατουν την κλειδαρια και με αυτη την μεταροπη απλα κανουμε πιο ευκολο σε καθε επιδοξο ληστη να ξηλωσει την κλειδαρια μας με ενα απλο 6αρακι αλλεν.
Κατα την προσωπικη μου αποψη δεν αξιζει τετοιο ρισκο!!!!

mitsaras
08-07-2013, 22:01
αν μπορουσε να γινει κατι με τις φωτο, θα ηταν οτι καλυτερο.....;):ye02: