PDA

View Full Version : Και σε αλλα με υγεια σερβις 20.000χλμ!!!


Kwstas_kef
29-09-2009, 13:54
Σημερα πραγματοπιοιθηκε το σερβις των 20.000 στο 800αρι.
Απο τις 8 το πρωι εως της 1 το μεδημερι.
Αναλυτικα..
Αλλαγη λαδιων 15W40
Φιλτρο λαδιου
Φιλτρο αερα
Τακια φρενων πισω
Υγρο φρενων
Υγρο γυαλισματος.............???????????


Ολα μαζι και εργασια 208 ΕΥΡΑ

Αντε και στα δικα σας.
Τακακια μπροστα δεν αλλαξα πρωτον γιατι εχουν ακομη ζωη και δευτερον γιατι μου ειπε το εξωφρενικο ποσο των 85 ευρω το ζευγαρι,δηλαδη 170 συν την εργασια...........
Μου φανηκαν πολλα και μαλλον θα τα αγορασο εγω και απλα θα μου τα βαλει...


Βασιλη,Παναγιωτη σειρα σας...

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
29-09-2009, 13:59
Άντε,

γρήγορα και στα επόμενα 20.000 km .....;)

Kwstas_kef
29-09-2009, 14:00
Μπα μεσολαβουν τα 30.000.....:D
Να εισαι καλα παντος.

gsmaniac
29-09-2009, 14:05
και ελεγα οτι ειμαι μονο εγω κοροιδο..............:D:D:D:D

Kwstas_kef
29-09-2009, 14:08
και ελεγα οτι ειμαι μονο εγω κοροιδο..............:D:D:D:D
Αστα να πανε!!!!!!!:yz

vp_68
29-09-2009, 14:19
Καλομελετα κι έρχεται. Πάντως εγώ για τακάκια πηγαίνω σε φίλο στην Καλλιρόης.

vtheo
29-09-2009, 14:20
και ελεγα οτι ειμαι μονο εγω κοροιδο..............:D:D:D:D

Kανείς μας δεν είναι κορόιδο φίλε.Αν μπορούσαμε να κάνουμε αυτά για τα οποία κοστολογούμαστε μόνοι μας θα είμασταν οι καλύτεροι.Από τη στιγμή όμως που δεν μπορούμε αναγκαστικά θα πληρώνουμε. Και αυτό δεν έχει να κάνει με την μάρκα μοτοσυκλέτας.Όλοι τα ακουμπάνε.Συνάδελφος με Suzuki Βandit 650 στα 5.000 χλμ πλήρωσε αλλαγή λαδιών 92 ευρώ (σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Suzuki)και επειδή ούτε εγώ το πίστευα όταν μου το είπε ,μου έδειξε την απόδειξη (42 ευρώ λάδι + 50 ευρώ εργασία).Που θέλω να καταλήξω;Όσων τα χέρια πιάνουν είναι οι καλύτεροι οι υπόλοιποι δυστυχώς θα πληρώνουμε.:(

Kwstas_kef
29-09-2009, 14:20
Καλομελετα κι έρχεται. Πάντως εγώ για τακάκια πηγαίνω σε φίλο στην Καλλιρόης.
Για στειλε π.μ Βασιλη να παω και εγω...Και τι μαρκα βαζεις?

aeriko
29-09-2009, 14:24
Σημερα πραγματοπιοιθηκε το σερβις των 20.000 στο 800αρι.
Απο τις 8 το πρωι εως της 1 το μεδημερι.
Αναλυτικα..
Αλλαγη λαδιων 15W40
Φιλτρο λαδιου
Φιλτρο αερα
Τακια φρενων πισω
Υγρο φρενων
Υγρο γυαλισματος.............???????????


Ολα μαζι και εργασια 208 ΕΥΡΑ

Αντε και στα δικα σας.
Τακακια μπροστα δεν αλλαξα πρωτον γιατι εχουν ακομη ζωη και δευτερον γιατι μου ειπε το εξωφρενικο ποσο των 85 ευρω το ζευγαρι,δηλαδη 170 συν την εργασια...........
Μου φανηκαν πολλα και μαλλον θα τα αγορασο εγω και απλα θα μου τα βαλει...


Βασιλη,Παναγιωτη σειρα σας...
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ@λους, λέει ο πάνσοφος λαός. Οταν αγόραζες δεν ήξερες, πάντως εγώ είμαι συνειδητοποιημένος και ξέρω ότι θα τα ακουμπάω:sm7:

Kwstas_kef
29-09-2009, 14:26
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ@λους, λέει ο πάνσοφος λαός. Οταν αγόραζες δεν ήξερες, πάντως εγώ είμαι συνειδητοποιημένος και ξέρω ότι θα τα ακουμπάω:sm7:
Οτι και να ξερεις και να εισαι συνειδητοποιημενος οταν τα ακουμπας τσουζει λιγο....:(
Μεχρι να το ξεχασεις βεβαια...

georgekostas
29-09-2009, 14:29
Kανείς μας δεν είναι κορόιδο φίλε.Αν μπορούσαμε να κάνουμε αυτά για τα οποία κοστολογούμαστε μόνοι μας θα είμασταν οι καλύτεροι.Από τη στιγμή όμως που δεν μπορούμε αναγκαστικά θα πληρώνουμε. Και αυτό δεν έχει να κάνει με την μάρκα μοτοσυκλέτας.Όλοι τα ακουμπάνε.Συνάδελφος με Suzuki Βandit 650 στα 5.000 χλμ πλήρωσε αλλαγή λαδιών 92 ευρώ (σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Suzuki)και επειδή ούτε εγώ το πίστευα όταν μου το είπε ,μου έδειξε την απόδειξη (42 ευρώ λάδι + 50 ευρώ εργασία).Που θέλω να καταλήξω;Όσων τα χέρια πιάνουν είναι οι καλύτεροι οι υπόλοιποι δυστυχώς θα πληρώνουμε.:(

Οσο εισαι στην εγγυηση πιανουν δεν πιανουν τα χερια σου θα τα σκας
κανονικα στην εκαστοτε εταιρια αλλιως δε θα εχεις εγγυηση.:(

GeorgeP
29-09-2009, 15:02
Οσο εισαι στην εγγυηση πιανουν δεν πιανουν τα χερια σου θα τα σκας
κανονικα στην εκαστοτε εταιρια αλλιως δε θα εχεις εγγυηση.:(
ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!!!!

emix
29-09-2009, 15:04
Εγω θα πω την γνωμη μου λεγοντας ενα ανεκδοτο:

Ηταν μια φορα ενας ιδιοκτητης εταιρειας και φωναξε εναν τεχνικο να επισκευασει εναν μεγαλο εκτυπωτη. Ερχεται ο τεχνικος,ψαχνει απο δω,ψαχνει απο κει και τελικα εφταιγε μια χαλαρωμενη βιδα. Παει στον διευθυντη και του λεει τι εφταιγε και του λεει και το κοστος:1000ευρω!!!!
"Τι,τοσα πολλα λεφτα;",λεει ο διευθυντης. "Να μου στειλεις αναλυτικα τι εκανες".
Μετα απο μια μερα του στελνει μια αποδειξη παροχης υπηρεσιων που εγραφε:"Σφιξιμο βιδας=1ευρω. Γνωση ποιας βιδας για σφιξιμο=999ευρω"!!!

Μ αυτο απλα θελω να πω οτι τους πληρωνουμε αυτους τους τεχνικους γιατι πολυ απλα ξερουν τι και πως να το φτιαξουν.
Συμφωνω οτι το κοστος διαφερει απο μηχανη σε μηχανη, γι αυτο αλλωστε αλλες μηχανες κοστιζουν 5000ευρω και αλλες 15000ευρω.

Και σ ανωτερα!

Kwstas_kef
29-09-2009, 15:05
ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!!!!
Για καντο πιο λιανα!!!

GeorgeP
29-09-2009, 16:15
Για καντο πιο λιανα!!!

Οδηγια ΕΕ 32002R1400 Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 1400/2002 της Επιτροπής, της 31ης Ιουλίου 2002 (γνωστο ως BLOCK EXCEPTION)


με λιγα λογια, διότι ειναι και 28 πυκνογραφημενες ιντερνετικες σελιδες, η ΕΕ δινει το δικαιωμα σε οποιονδηποτε εχει διπλωμα μηχανικου/μηχανολογιας απο οποιαδηποτε σχολη δημοσια ¨η ιδιωτικη, διατηρει ΝΟΜΙΜΟ συνεργειο και ειναι μελος του ΣΕΜΜΑΠ (για μοτοσυκλετες) και του αναλογου συλλόγου για αυτοκινητα να επισκευαζει οχηματα τα οποια ειναι μεσα στην εγγυηση τους χωρις η εγγυηση να παυεται απο τις εταιρειες / αντιπροσωπους!! Κυρησσει δε καθε αντιθετη ενεργεια προς αυτο απο τις εταιρειες παρανομη και καταχρηστικη! Υποχρεωνει δε και τις εταιρειες να δινουν εναντι αμοιβης ¨η οχι ολα τα τεχνικα στοιχεια των σερβις αλλα και ολοκληρου του οχηματος σε οιονδηποτε μηχανικο το ζητησει! Ετσι οι εταιρείες (ι περισσοτερες) κατόπιν παραγγελιας και εναντι αμοιβης παραδιδιδουν CD με το τι απαιτειται για ενα σωστο σερβις αλλα και για πιο εξεζητημενα θεματα!! Οσες δεν το κανουνε ¨η κωλυσιεργουν ο νομος ειναι σαφης (εχει ενσωματωθει στην Ελληνικη νομοθεσια απο το 2002) και χωρις παραθυράκια!!
Το ιδιο ακριβως ισχυει και περιγραφεται με τα ανταλλακτικα!! Δηλαδη δεν μπορει καμια Χοντα να σου κοψει την εγγυηση επειδη π.χ εβαλες συναγερμο Χ αντι για τον δικό της!!!! Το ιδιο ιχυει για τακακια, φιλτρα, πιστονια κ.λ.π..
Αυτο εγινε δια να μη αποκλειονται εταιρείες π.χ φιλτρων λαδιου απο τις κατασκευαστριες με απειλη παυσεως της εγγυησης τπυ οχηματος!!!!

Οταν καποτε στο ΜΚ2 μου και εν μεσω εγγυησης ειχα προβλημα με την αντεννα του ιμμομπιλαιζερ το πρωτο που με ρωτησανε ηταν τι συναγερμο εχω! απαντησα ΜΕΤΑ System και μου απαντησαν οτι η εγγυηση δεν ισχυει!! Ηταν 2004!!! Του απαντησα οτι αυτο που δεν ισχυει ειναι η ανακληση της εγγυησης!! Απευθυνθηκα αμεσως στην Χοντα Ελλαδος όπου μου απαντησαν τα ιδια πράγματα!! Οπως ημασταν στο τηλεφωνο τους μνημονευσα τον ορο BLOCK EXCEPTION για τα οχηματα .......και μου ειπαν αφου ειμαι τοσο εξυπνος να παω στα δικαστηρια!!!! Την αλλη μερα στις 12:00 ειχαν φτασει 3 εξωδικα, ενα στην Χοντα ελλαδος, ενα στην Αγγλικη Πρεσβεια για προωθηση στην Χοντα Αγγλιας οπου και τα κεντρικα της για την αγορα της Ευρωπης κι ενα στην Ιαπωνικη πρεσβεια για προωθηση στην Ιαπωνια!! Δεν χρειαζεται να ειναι μετεφρασμενα, εχουν οι πρεσβειες δικα τους τμηματα για τον λογο αυτόν!!! Στις 13:00 με επαιρνε τηλεφωνο ο Τεχνικος Δ/της για να μου πει οτι.............δεν προλαβε ομως διότι του ειπα...........δεν σας ομιλω Κε, παμε στα δικαστηρια!!!! Εκτος κι αν μου μιλησεις ενας απο τους Σαρ.....ες!! Οπερ και εγενετο!! Ετσι λυθηκε η ιστορια!!!

Εν κατακλειδι οτιδηποτε ανταλλακτικο και να βαλεις (αρκει να ειναι σημασμενο με το CE) και σε οποιονδηποτε μηχανικό το πας αρκει να ειναι μελος των αναλογων Συλλογων και να διατηρει ΝΟΜΙΜΟ συνεργειο κανεις δεν μπορει να σου ανακλεσει την εγγυηση!!!!!

wet & dirty
29-09-2009, 16:24
Οδηγια ΕΕ 32002R1400 Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 1400/2002 της Επιτροπής, της 31ης Ιουλίου 2002 (γνωστο ως BLOCK EXCEPTION)


με λιγα λογια, διότι ειναι και 28 πυκνογραφημενες ιντερνετικες σελιδες, η ΕΕ δινει το δικαιωμα σε οποιονδηποτε εχει διπλωμα μηχανικου/μηχανολογιας απο οποιαδηποτε σχολη δημοσια ¨η ιδιωτικη, διατηρει ΝΟΜΙΜΟ συνεργειο και ειναι μελος του ΣΕΜΜΑΠ (για μοτοσυκλετες) και του αναλογου συλλόγου για αυτοκινητα να επισκευαζει οχηματα τα οποια ειναι μεσα στην εγγυηση τους χωρις η εγγυηση να παυεται απο τις εταιρειες / αντιπροσωπους!! Κυρησσει δε καθε αντιθετη ενεργεια προς αυτο απο τις εταιρειες παρανομη και καταχρηστικη! Υποχρεωνει δε και τις εταιρειες να δινουν εναντι αμοιβης ¨η οχι ολα τα τεχνικα στοιχεια των σερβις αλλα και ολοκληρου του οχηματος σε οιονδηποτε μηχανικο το ζητησει! Ετσι οι εταιρείες (ι περισσοτερες) κατόπιν παραγγελιας και εναντι αμοιβης παραδιδιδουν CD με το τι απαιτειται για ενα σωστο σερβις αλλα και για πιο εξεζητημενα θεματα!! Οσες δεν το κανουνε ¨η κωλυσιεργουν ο νομος ειναι σαφης (εχει ενσωματωθει στην Ελληνικη νομοθεσια απο το 2002) και χωρις παραθυράκια!!
Το ιδιο ακριβως ισχυει και περιγραφεται με τα ανταλλακτικα!! Δηλαδη δεν μπορει καμια Χοντα να σου κοψει την εγγυηση επειδη π.χ εβαλες συναγερμο Χ αντι για τον δικό της!!!! Το ιδιο ιχυει για τακακια, φιλτρα, πιστονια κ.λ.π..
Αυτο εγινε δια να μη αποκλειονται εταιρείες π.χ φιλτρων λαδιου απο τις κατασκευαστριες με απειλη παυσεως της εγγυησης τπυ οχηματος!!!!

Οταν καποτε στο ΜΚ2 μου και εν μεσω εγγυησης ειχα προβλημα με την αντεννα του ιμμομπιλαιζερ το πρωτο που με ρωτησανε ηταν τι συναγερμο εχω! απαντησα ΜΕΤΑ System και μου απαντησαν οτι η εγγυηση δεν ισχυει!! Ηταν 2004!!! Του απαντησα οτι αυτο που δεν ισχυει ειναι η ανακληση της εγγυησης!! Απευθυνθηκα αμεσως στην Χοντα Ελλαδος όπου μου απαντησαν τα ιδια πράγματα!! Οπως ημασταν στο τηλεφωνο τους μνημονευσα τον ορο BLOCK EXCEPTION για τα οχηματα .......και μου ειπαν αφου ειμαι τοσο εξυπνος να παω στα δικαστηρια!!!! Την αλλη μερα στις 12:00 ειχαν φτασει 3 εξωδικα, ενα στην Χοντα ελλαδος, ενα στην Αγγλικη Πρεσβεια για προωθηση στην Χοντα Αγγλιας οπου και τα κεντρικα της για την αγορα της Ευρωπης κι ενα στην Ιαπωνικη πρεσβεια για προωθηση στην Ιαπωνια!! Δεν χρειαζεται να ειναι μετεφρασμενα, εχουν οι πρεσβειες δικα τους τμηματα για τον λογο αυτόν!!! Στις 13:00 με επαιρνε τηλεφωνο ο Τεχνικος Δ/της για να μου πει οτι.............δεν προλαβε ομως διότι του ειπα...........δεν σας ομιλω Κε, παμε στα δικαστηρια!!!! Εκτος κι αν μου μιλησεις ενας απο τους Σαρ.....ες!! Οπερ και εγενετο!! Ετσι λυθηκε η ιστορια!!!

Εν κατακλειδι οτιδηποτε ανταλλακτικο και να βαλεις (αρκει να ειναι σημασμενο με το CE) και σε οποιονδηποτε μηχανικό το πας αρκει να ειναι μελος των αναλογων Συλλογων και να διατηρει ΝΟΜΙΜΟ συνεργειο κανεις δεν μπορει να σου ανακλεσει την εγγυηση!!!!!


ΑΠΛΑ ΕΓΡΑΨΕΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!;););)

gsmaniac
29-09-2009, 17:58
ΓΙΩΡΓΟΣ................................ο δικος μας ανθρωπος;););););)

MARK
29-09-2009, 18:30
Περαστικά και σε σένα και σε όλους μας...Οι μπεμπούλες σαν τα μωρά έχουν τα έξοδα τους....:sm8:

vp_68
29-09-2009, 18:50
Γιώργο είσαι άπαιχτος.

vpentza
29-09-2009, 20:26
Πρώτον...συγχαρητηρια για την αντιμετωπιση εναντι μεγαλοσχημων αντιπροσωπειων....

Δεύτερον, αν συγκρινετε κοστος service μοτο διαφορετικης μαρκας αλλα ιδιων κυβικών θα δειτε οτι ιδιαιτερες διαφορες δεν υπάρχουν....

Ειναι λίγο μυθος οτι οι ιδιοκτητες BMW πληρώνουμε πολύ παραπάνω για τα service :cool:

syan
29-09-2009, 21:01
Πρώτον...συγχαρητηρια για την αντιμετωπιση εναντι μεγαλοσχημων αντιπροσωπειων....

Δεύτερον, αν συγκρινετε κοστος service μοτο διαφορετικης μαρκας αλλα ιδιων κυβικών θα δειτε οτι ιδιαιτερες διαφορες δεν υπάρχουν....

Ειναι λίγο μυθος οτι οι ιδιοκτητες BMW πληρώνουμε πολύ παραπάνω για τα service :cool:
Οχι λίγο...Πολύ! Ξέρω απο τους Honda στο άλλο club!

georgekostas
29-09-2009, 21:07
Πρώτον...συγχαρητηρια για την αντιμετωπιση εναντι μεγαλοσχημων αντιπροσωπειων....

Δεύτερον, αν συγκρινετε κοστος service μοτο διαφορετικης μαρκας αλλα ιδιων κυβικών θα δειτε οτι ιδιαιτερες διαφορες δεν υπάρχουν....

Ειναι λίγο μυθος οτι οι ιδιοκτητες BMW πληρώνουμε πολύ παραπάνω για τα service :cool:

Θα αναφερω προσωπικη εμπειρια.Αλλαγη 3 σετ γνησια τακακια HONDA 210 ευρω μαζι με την εργασια.

Kwstas_kef
30-09-2009, 03:12
Οδηγια ΕΕ 32002R1400 Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 1400/2002 της Επιτροπής, της 31ης Ιουλίου 2002 (γνωστο ως BLOCK EXCEPTION)


με λιγα λογια, διότι ειναι και 28 πυκνογραφημενες ιντερνετικες σελιδες, η ΕΕ δινει το δικαιωμα σε οποιονδηποτε εχει διπλωμα μηχανικου/μηχανολογιας απο οποιαδηποτε σχολη δημοσια ¨η ιδιωτικη, διατηρει ΝΟΜΙΜΟ συνεργειο και ειναι μελος του ΣΕΜΜΑΠ (για μοτοσυκλετες) και του αναλογου συλλόγου για αυτοκινητα να επισκευαζει οχηματα τα οποια ειναι μεσα στην εγγυηση τους χωρις η εγγυηση να παυεται απο τις εταιρειες / αντιπροσωπους!! Κυρησσει δε καθε αντιθετη ενεργεια προς αυτο απο τις εταιρειες παρανομη και καταχρηστικη! Υποχρεωνει δε και τις εταιρειες να δινουν εναντι αμοιβης ¨η οχι ολα τα τεχνικα στοιχεια των σερβις αλλα και ολοκληρου του οχηματος σε οιονδηποτε μηχανικο το ζητησει! Ετσι οι εταιρείες (ι περισσοτερες) κατόπιν παραγγελιας και εναντι αμοιβης παραδιδιδουν CD με το τι απαιτειται για ενα σωστο σερβις αλλα και για πιο εξεζητημενα θεματα!! Οσες δεν το κανουνε ¨η κωλυσιεργουν ο νομος ειναι σαφης (εχει ενσωματωθει στην Ελληνικη νομοθεσια απο το 2002) και χωρις παραθυράκια!!
Το ιδιο ακριβως ισχυει και περιγραφεται με τα ανταλλακτικα!! Δηλαδη δεν μπορει καμια Χοντα να σου κοψει την εγγυηση επειδη π.χ εβαλες συναγερμο Χ αντι για τον δικό της!!!! Το ιδιο ιχυει για τακακια, φιλτρα, πιστονια κ.λ.π..
Αυτο εγινε δια να μη αποκλειονται εταιρείες π.χ φιλτρων λαδιου απο τις κατασκευαστριες με απειλη παυσεως της εγγυησης τπυ οχηματος!!!!

Οταν καποτε στο ΜΚ2 μου και εν μεσω εγγυησης ειχα προβλημα με την αντεννα του ιμμομπιλαιζερ το πρωτο που με ρωτησανε ηταν τι συναγερμο εχω! απαντησα ΜΕΤΑ System και μου απαντησαν οτι η εγγυηση δεν ισχυει!! Ηταν 2004!!! Του απαντησα οτι αυτο που δεν ισχυει ειναι η ανακληση της εγγυησης!! Απευθυνθηκα αμεσως στην Χοντα Ελλαδος όπου μου απαντησαν τα ιδια πράγματα!! Οπως ημασταν στο τηλεφωνο τους μνημονευσα τον ορο BLOCK EXCEPTION για τα οχηματα .......και μου ειπαν αφου ειμαι τοσο εξυπνος να παω στα δικαστηρια!!!! Την αλλη μερα στις 12:00 ειχαν φτασει 3 εξωδικα, ενα στην Χοντα ελλαδος, ενα στην Αγγλικη Πρεσβεια για προωθηση στην Χοντα Αγγλιας οπου και τα κεντρικα της για την αγορα της Ευρωπης κι ενα στην Ιαπωνικη πρεσβεια για προωθηση στην Ιαπωνια!! Δεν χρειαζεται να ειναι μετεφρασμενα, εχουν οι πρεσβειες δικα τους τμηματα για τον λογο αυτόν!!! Στις 13:00 με επαιρνε τηλεφωνο ο Τεχνικος Δ/της για να μου πει οτι.............δεν προλαβε ομως διότι του ειπα...........δεν σας ομιλω Κε, παμε στα δικαστηρια!!!! Εκτος κι αν μου μιλησεις ενας απο τους Σαρ.....ες!! Οπερ και εγενετο!! Ετσι λυθηκε η ιστορια!!!

Εν κατακλειδι οτιδηποτε ανταλλακτικο και να βαλεις (αρκει να ειναι σημασμενο με το CE) και σε οποιονδηποτε μηχανικό το πας αρκει να ειναι μελος των αναλογων Συλλογων και να διατηρει ΝΟΜΙΜΟ συνεργειο κανεις δεν μπορει να σου ανακλεσει την εγγυηση!!!!!
Δεν εχω να πω τιποτα μας καλυψες ολους πληρως!!!!

GeorgeP
30-09-2009, 10:24
Πρώτον...συγχαρητηρια για την αντιμετωπιση εναντι μεγαλοσχημων αντιπροσωπειων....

Δεύτερον, αν συγκρινετε κοστος service μοτο διαφορετικης μαρκας αλλα ιδιων κυβικών θα δειτε οτι ιδιαιτερες διαφορες δεν υπάρχουν....

Ειναι λίγο μυθος οτι οι ιδιοκτητες BMW πληρώνουμε πολύ παραπάνω για τα service :cool:

Για πες μια άλλη εταιρεια με 800κ.ε. (για το GS 800 δεν μιλάμε?) που δεν εχει ''ιδιαιτερες διαφορές''. Τα 750κ.ε. θα ηταν ενα μετρο συγκρισης αλλα .....πανε κι αυτά!!!
170ε για 2 ζευγη τακακια εχει μοναχα GSXR K9 που φοράει τακακι 3 φορες της GS σε μεγεθος κι αλλης τεχνολογιάς!!!!

GeorgeP
30-09-2009, 10:25
.........................................................

Ηταν μια φορα ενας ιδιοκτητης εταιρειας και φωναξε εναν τεχνικο να επισκευασει εναν μεγαλο εκτυπωτη. Ερχεται ο τεχνικος,ψαχνει απο δω,ψαχνει απο κει και τελικα εφταιγε μια χαλαρωμενη βιδα. Παει στον διευθυντη και του λεει τι εφταιγε και του λεει και το κοστος:1000ευρω!!!!
"Τι,τοσα πολλα λεφτα;",λεει ο διευθυντης. "Να μου στειλεις αναλυτικα τι εκανες".
Μετα απο μια μερα του στελνει μια αποδειξη παροχης υπηρεσιων που εγραφε:"Σφιξιμο βιδας=1ευρω. Γνωση ποιας βιδας για σφιξιμο=999ευρω"!!!
.............................................................................................


AYTH ειναι η πραγματικη αληθεια και ετσι ΠΡΕΠΕΙ να ειναι!! Ξερεις να βιδωσεις μια βιδα? Ξερω!! Τοτε βιδωσε της και χαιρετα μας τον πλάτανο!!
Δεν ξερεις? Ελα εδω να στην βιδωσω αλλα θα ΠΛΕΡΩΣΕΙΣ!! Το θεμα ειναι ΠΟΣΟ!!! Άλλος ειναι επαγγελματιας και σε θέλει να πας κι αυριο και ο άλλος λεει η Αθηνα εχει 2,000,000 μοτοσυκλετες οι οποιες φτανουν για όλους εμας τους μηχανικους, ΓΔΥΣΤΟΝ τότε!!!!

GeorgeP
30-09-2009, 10:25
Οχι λίγο...Πολύ! Ξέρω απο τους Honda στο άλλο club!

δηλαδη για πες μου κι εμενα!!! Αλλα για να ειμαστε ακριβης θα μου πεις ¨η θα μου πουνε, τι εργασιες εκαναν ΣΕ ΠΟΙΑ κμ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ (διότι παρατηρειται το φαινόμενο να κανουν σερβις βαλβιδες στα 12000κμ ενω ο κατασκευαστης προτεινει τα 24000 και μονον ελελγχο ΟΧΙ ΣΕΡΒΙΣ και αν το συνεργειο ηταν εξουσιοδοτημενο ¨η οχι!!!

GeorgeP
30-09-2009, 10:26
Θα αναφερω προσωπικη εμπειρια.Αλλαγη 3 σετ γνησια τακακια HONDA 210 ευρω μαζι με την εργασια.

Σε τι μοτοσυκλετα? και μετα θα πάμε και στα υπόλοιπα!!!

georgekostas
30-09-2009, 10:31
Σε τι μοτοσυκλετα? και μετα θα πάμε και στα υπόλοιπα!!!
Honda Deuville 700

BUSA MAKIS
30-09-2009, 10:34
Σημερα πραγματοπιοιθηκε το σερβις των 20.000 στο 800αρι.
Απο τις 8 το πρωι εως της 1 το μεδημερι.
Αναλυτικα..
Αλλαγη λαδιων 15W40
Φιλτρο λαδιου
Φιλτρο αερα
Τακια φρενων πισω
Υγρο φρενων
Υγρο γυαλισματος.............???????????


Ολα μαζι και εργασια 208 ΕΥΡΑ

Αντε και στα δικα σας.
Τακακια μπροστα δεν αλλαξα πρωτον γιατι εχουν ακομη ζωη και δευτερον γιατι μου ειπε το εξωφρενικο ποσο των 85 ευρω το ζευγαρι,δηλαδη 170 συν την εργασια...........
Μου φανηκαν πολλα και μαλλον θα τα αγορασο εγω και απλα θα μου τα βαλει...


Βασιλη,Παναγιωτη σειρα σας...

Καλά μηλάμε για Π Ο Λ Υ....................ΝεύραΝεύραΝεύρα

Οσο για το ζευγάρι τα τακάκια τόσο έχουν εδώ στην Ελλάδα.
Για το Hayabusa το ζευγάρι το βρίσκω εδώ από 85-110 ευρώ.

Στο εξωτερικό βρίσκω τα ίδια με 50 ευρώ.


Όσο για την εργασία άλλα 85 είναι καθαρή κλεψιά.
Τα τακάκια δεν θέλουν πάνω από 10-15 λεπτά για να
τα αλλάξεις.

ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα

GeorgeP
30-09-2009, 10:47
Honda Deuville 700

για δωσε εναν αριθμο πλαισίου να σου πω ακριβως ποσο κανουν ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ τακακια γυρω γυρω κι ετσι να βγάλεις συμπερασμα για το ποσο σε ''εκλεψαν''. Σημειωταιον οτι φοράει τις δαγκάνες του Βαραντερο στο οποιο τα τακακκια στοιχιζουν 120-130ε και τα τρια σετ (2 μπροστα κι ενα πισω), αλλα ποτε δεν ξερεις οποταν στειλε αριθμο πλαισίου να σου πως επακριβως!! Και οταν ξαναχρειαστεις να μου λες να σου τα στέλνω εγω στα Ιωαννινα με το ΚΤΕΛ, ανευ αλλης υποχρεωσης!!!

georgekostas
30-09-2009, 11:00
για δωσε εναν αριθμο πλαισίου να σου πω ακριβως ποσο κανουν ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ τακακια γυρω γυρω κι ετσι να βγάλεις συμπερασμα για το ποσο σε ''εκλεψαν''. Σημειωταιον οτι φοράει τις δαγκάνες του Βαραντερο στο οποιο τα τακακκια στοιχιζουν 120-130ε και τα τρια σετ (2 μπροστα κι ενα πισω), αλλα ποτε δεν ξερεις οποταν στειλε αριθμο πλαισίου να σου πως επακριβως!! Και οταν ξαναχρειαστεις να μου λες να σου τα στέλνω εγω στα Ιωαννινα με το ΚΤΕΛ, ανευ αλλης υποχρεωσης!!!
Γιωργο δεν την εχω πλεον τη μηχανη οποτε δεν ξερω και τον αριθμο πλαισιου.
Οσο για το αν με εκλεψαν αυτος που μου τα αλλαξε ειναι φιλος και μου εδειξε
και την αποδειξη αγορας που ηταν 179.80 για τα 3 σετ.Αν απο πισω του εκοψαν
κανενα πιστωτικο δεν ξερω θελω να πιστευω οτι δεν εγινε κατι τετοιο.
Σ'ευχαριστω παντως για την προθυμια για εξυπηρετηση.

Kwstas_kef
30-09-2009, 15:23
Καλά μηλάμε για Π Ο Λ Υ....................ΝεύραΝεύραΝεύρα

Οσο για το ζευγάρι τα τακάκια τόσο έχουν εδώ στην Ελλάδα.
Για το Hayabusa το ζευγάρι το βρίσκω εδώ από 85-110 ευρώ.

Στο εξωτερικό βρίσκω τα ίδια με 50 ευρώ.


Όσο για την εργασία άλλα 85 είναι καθαρή κλεψιά.
Τα τακάκια δεν θέλουν πάνω από 10-15 λεπτά για να
τα αλλάξεις.

ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα
Κατι καταλαβες λαθος!!!
170 ειναι χωρις εργασια γιατι μπροστα εχει δυο δισκους αρα δυο ζευγαρια..
Για την εργασια δεν ξερω δεν ρωτησα....

Kwstas_kef
30-09-2009, 15:28
Ξεχασα να αναφερω πως στο σερβις εγινε και αντικατασταση μπροστινου αξονα στην ροδα και αλλαγη φλοτερ λογω ανακλησεις...
Οσοι εχετε 800αρια Βασιλη,Παναγιωτη και λοιποι συγγενεις περαστε μια βολτα......

aeriko
18-12-2009, 19:40
Σήμερα πραγματοποιήθηκε αισίως το service των 10.000km (f 800 gs) το οποίο περιελάμβανε:
* αλλαγή λαδιών 15w-50
* φίλτρο λαδιού.
* υγρό φρένων
* φίλτρο αέρα
* εργασία
Συνολικό κόστος 123,84€

Kwstas_kef
18-12-2009, 20:15
Σήμερα πραγματοποιήθηκε αισίως το service των 10.000km (f 800 gs) το οποίο περιελάμβανε:
* αλλαγή λαδιών 15w-50
* φίλτρο λαδιού.
* υγρό φρένων
* φίλτρο αέρα
* εργασία
Συνολικό κόστος 123,84€
Αλλαγη φλαντζας ΔΕΝ?Την ξεχασες?

aeriko
18-12-2009, 20:18
Αλλαγη φλαντζας ΔΕΝ?Την ξεχασες?
Κώστα η φλάντζα αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση. Αναφέρω τα αναλώσιμα και την εργασία του service μόνο.:)

manousos
20-12-2009, 21:22
αν εχουν φαγωθει μην αργησεις να τα αλλαξεις γιατι τοτε θα πληρωσεις πολλα παραπανω απο την αξια τους:sm7::sm7::sm7::sm7:

geolag
20-12-2009, 21:41
Σήμερα πραγματοποιήθηκε αισίως το service των 10.000km (f 800 gs) το οποίο περιελάμβανε:
* αλλαγή λαδιών 15w-50
* φίλτρο λαδιού.
* υγρό φρένων
* φίλτρο αέρα
* εργασία
Συνολικό κόστος 123,84€

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα μπορείτε να γράφετε και σε ποιο συνεργείο έγινε το service για να ξέρουμε και διαφορές τιμών ανά συνεργείο.Επίσης σημαντικό είναι να ξεκαθαρίζουμε εάν χρησιμοποιήθηκαν γνήσια ανταλλακτικά.Το γράφω αυτό γιατί κάποιος άλλος ανέφερε 'οτι για το πρώτο service στα 1000κμ πλήρωσε 135 ευρώ

aeriko
20-12-2009, 21:43
Αν δεν υπάρχει πρόβλημα μπορείτε να γράφετε και σε ποιο συνεργείο έγινε το service για να ξέρουμε και διαφορές τιμών ανά συνεργείο.Επίσης σημαντικό είναι να ξεκαθαρίζουμε εάν χρησιμοποιήθηκαν γνήσια ανταλλακτικά.Το γράφω αυτό γιατί κάποιος άλλος ανέφερε 'οτι για το πρώτο service στα 1000κμ πλήρωσε 135 ευρώ
Γνήσια ανταλλακτικά. Το service πραγματοποιήθηκε στο γνωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο επί της Λεωφόρου Αμφιθέας.

skippybi
20-12-2009, 21:46
άντε και στα 30 λοιπόν Κώστα;)

frits
20-12-2009, 23:31
Μερικές συμβουλές για νέους χρήστες, όπου πάτε, σε όποιον και αν πάτε.

1. Καθορίστε με την ΠΑΡΑΔΟΣΗ της μηχανής στο συνεργείο, ΑΚΡΙΒΩΣ τις εργασίες που θα γίνουν και ζητήστε το κόστος έστω στο περίπου.

2. Απαιτήστε ενημέρωση (τηλεφωνική αν δεν μπορείτε να είστε εκεί) για ότι μπορεί να προκύψει κατά το σέρβις (μην βρίσκεστε μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα).

3. Πάντα να ζητάτε από την αρχή, (για να μην τα πετάξουν) να ελέγχεται τα παλιά ανταλλακτικά, (μπουζιά, τακάκια, φίλτρα,) μπορούν να σας πουν πολλά πράγματα για την κατάσταση που είναι η μηχανή σας, την βενζίνη που βάζετε, την κατάσταση των δίσκων σας, κ.λ.π.

4. Βρείτε ένα συνεργείο που θα μπορείτε να ρωτήσετε 2 πράγματα και που θα καταλάβατε ότι οι άνθρωποι αυτοί "αγαπούν" τα μηχανάκια, τα "πονάνε" και όχι το ποιό σας βολεύει, δεν κάνετε δα σέρβις και κάθε μέρα. Το πως θα το βρείτε μη με ρωτάτε, θα το κατάλαβετε μόνοι σας όταν το βρείτε.

riko46
20-12-2009, 23:35
Μερικές συμβουλές για νέους χρήστες, όπου πάτε, σε όποιον και αν πάτε.

1. Καθορίστε με την ΠΑΡΑΔΟΣΗ της μηχανής στο συνεργείο, ΑΚΡΙΒΩΣ τις εργασίες που θα γίνουν και ζητήστε το κόστος έστω στο περίπου.

2. Απαιτήστε ενημέρωση (τηλεφωνική αν δεν μπορείτε να είστε εκεί) για ότι μπορεί να προκύψει κατά το σέρβις (μην βρίσκεστε μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα).

3. Πάντα να ζητάτε από την αρχή, (για να μην τα πετάξουν) να ελέγχεται τα παλιά ανταλλακτικά, (μπουζιά, τακάκια, φίλτρα,) μπορούν να σας πουν πολλά πράγματα για την κατάσταση που είναι η μηχανή σας, την βενζίνη που βάζετε, την κατάσταση των δίσκων σας, κ.λ.π.

4. Βρείτε ένα συνεργείο που θα μπορείτε να ρωτήσετε 2 πράγματα και που θα καταλάβατε ότι οι άνθρωποι αυτοί "αγαπούν" τα μηχανάκια, τα "πονάνε" και όχι το ποιό σας βολεύει, δεν κάνετε δα σέρβις και κάθε μέρα. Το πως θα το βρείτε μη με ρωτάτε, θα το κατάλαβετε μόνοι σας όταν το βρείτε.
Σωστός ευχαριστούμε................;)