epimelitisf
29-09-2009, 19:07
Τελικώς και γύρω στα 60000 χλμ ο δίσκος μας άφησε χρόνους...
Όλα είχαν γίνει μία σχεδόν μάζα και αλλάχτηκαν από τη κορφή ως τα νύχια!
Μεγάλο χτένι, μικρό χτένι, δίσκος, πλατώ κλπ...
Έχανε πίεση ο συμπλέκτης όταν φθάσαμε στα όρια, αλλά τελικώς δεν χρειάστηκε κάτι άλλο...
Εξαέρωση και επανήλθε!
Πάνω από χιλιάρικο η επισκευή...
Και όλα ξεκίνησαν από μία τσιμούχα (εκτός της κακουχίας-επαγγελματικής χρήσης), η οποία "χωρίζει" το κάρτερ βαλβολίνας από τον γραναζωτό πύρο που "κάθεται" στο κέντρο του συστήματος του δίσκου...
Περνάει από την τσιμούχα η βαλβολίνα...μουσκεύει τον δίσκο, δεν στεγνώνει ποτέ αφού είναι συνθετική και βοηθάει με όλες τις δυναμεις, να φαγωθεί ο δίσκος μια ώρα αρχύτερα!!!
Κόστος τσιμούχας...5 ευρώ!
Κόστος εργασίας μηχανικού για εξαγωγή-αλλαγή-τοποθέτηση-εισαγωγή όλων των μερών όπως στην αρχική κατάσταση...πάνω από 300 ευρώ!
Αλλά που να το καταλάβεις πρίν ότι η τσιμούχα έχει πρόβλημα;
Απλά ξερνάει λίγη βαλβολίνα απέξω...
Ελάχιστη όμως! Και αν πλένετε την μπέμπα σας συχνά...δεν υπάρχει περίπτωση να το αντιληφθείτε!Κάπου πίσω από την βάση του αμορτισέρ αν θα δείτε λαδάκι με σκόνη μαζί...
Εγώ κατάλαβα ότι κάτι "τρέχει" όταν σε "ξεχαρμάνιασμα"..."τράβαγα" ψηλά γκάζι απότομα και ενώ ανέβαζε στροφές, αργούσε να ανεβάσει χιλιόμετρα χαρακτηριστικά...!
Αν την οδηγείτε στρωτά, θα αργήσει πολύ να σας "αφήσει"...
Τώρα είναι εντελώς απόλυτη...Δεν προλαβαίνεις να αφήσεις συμπλέκτη και σουζάρεις...!:rolleyes: :)
Όλα είχαν γίνει μία σχεδόν μάζα και αλλάχτηκαν από τη κορφή ως τα νύχια!
Μεγάλο χτένι, μικρό χτένι, δίσκος, πλατώ κλπ...
Έχανε πίεση ο συμπλέκτης όταν φθάσαμε στα όρια, αλλά τελικώς δεν χρειάστηκε κάτι άλλο...
Εξαέρωση και επανήλθε!
Πάνω από χιλιάρικο η επισκευή...
Και όλα ξεκίνησαν από μία τσιμούχα (εκτός της κακουχίας-επαγγελματικής χρήσης), η οποία "χωρίζει" το κάρτερ βαλβολίνας από τον γραναζωτό πύρο που "κάθεται" στο κέντρο του συστήματος του δίσκου...
Περνάει από την τσιμούχα η βαλβολίνα...μουσκεύει τον δίσκο, δεν στεγνώνει ποτέ αφού είναι συνθετική και βοηθάει με όλες τις δυναμεις, να φαγωθεί ο δίσκος μια ώρα αρχύτερα!!!
Κόστος τσιμούχας...5 ευρώ!
Κόστος εργασίας μηχανικού για εξαγωγή-αλλαγή-τοποθέτηση-εισαγωγή όλων των μερών όπως στην αρχική κατάσταση...πάνω από 300 ευρώ!
Αλλά που να το καταλάβεις πρίν ότι η τσιμούχα έχει πρόβλημα;
Απλά ξερνάει λίγη βαλβολίνα απέξω...
Ελάχιστη όμως! Και αν πλένετε την μπέμπα σας συχνά...δεν υπάρχει περίπτωση να το αντιληφθείτε!Κάπου πίσω από την βάση του αμορτισέρ αν θα δείτε λαδάκι με σκόνη μαζί...
Εγώ κατάλαβα ότι κάτι "τρέχει" όταν σε "ξεχαρμάνιασμα"..."τράβαγα" ψηλά γκάζι απότομα και ενώ ανέβαζε στροφές, αργούσε να ανεβάσει χιλιόμετρα χαρακτηριστικά...!
Αν την οδηγείτε στρωτά, θα αργήσει πολύ να σας "αφήσει"...
Τώρα είναι εντελώς απόλυτη...Δεν προλαβαίνεις να αφήσεις συμπλέκτη και σουζάρεις...!:rolleyes: :)