PDA

View Full Version : Αλλαγή δίσκου συμπλέκτη...


epimelitisf
29-09-2009, 19:07
Τελικώς και γύρω στα 60000 χλμ ο δίσκος μας άφησε χρόνους...

Όλα είχαν γίνει μία σχεδόν μάζα και αλλάχτηκαν από τη κορφή ως τα νύχια!

Μεγάλο χτένι, μικρό χτένι, δίσκος, πλατώ κλπ...

Έχανε πίεση ο συμπλέκτης όταν φθάσαμε στα όρια, αλλά τελικώς δεν χρειάστηκε κάτι άλλο...

Εξαέρωση και επανήλθε!

Πάνω από χιλιάρικο η επισκευή...

Και όλα ξεκίνησαν από μία τσιμούχα (εκτός της κακουχίας-επαγγελματικής χρήσης), η οποία "χωρίζει" το κάρτερ βαλβολίνας από τον γραναζωτό πύρο που "κάθεται" στο κέντρο του συστήματος του δίσκου...

Περνάει από την τσιμούχα η βαλβολίνα...μουσκεύει τον δίσκο, δεν στεγνώνει ποτέ αφού είναι συνθετική και βοηθάει με όλες τις δυναμεις, να φαγωθεί ο δίσκος μια ώρα αρχύτερα!!!

Κόστος τσιμούχας...5 ευρώ!
Κόστος εργασίας μηχανικού για εξαγωγή-αλλαγή-τοποθέτηση-εισαγωγή όλων των μερών όπως στην αρχική κατάσταση...πάνω από 300 ευρώ!

Αλλά που να το καταλάβεις πρίν ότι η τσιμούχα έχει πρόβλημα;
Απλά ξερνάει λίγη βαλβολίνα απέξω...
Ελάχιστη όμως! Και αν πλένετε την μπέμπα σας συχνά...δεν υπάρχει περίπτωση να το αντιληφθείτε!Κάπου πίσω από την βάση του αμορτισέρ αν θα δείτε λαδάκι με σκόνη μαζί...

Εγώ κατάλαβα ότι κάτι "τρέχει" όταν σε "ξεχαρμάνιασμα"..."τράβαγα" ψηλά γκάζι απότομα και ενώ ανέβαζε στροφές, αργούσε να ανεβάσει χιλιόμετρα χαρακτηριστικά...!

Αν την οδηγείτε στρωτά, θα αργήσει πολύ να σας "αφήσει"...

Τώρα είναι εντελώς απόλυτη...Δεν προλαβαίνεις να αφήσεις συμπλέκτη και σουζάρεις...!:rolleyes: :)

MARK
29-09-2009, 19:35
Σε καταλαβαίνω ακριβώς τα ίδια περνάω αν και έχω μόνο 34.000χλμ. και πλατο αλλάζω προαιρετικά μια που κατεβάζω κινητήρα για τσιμούχες λόγω μικρής διαρροής.....:yz

GeorgeP
30-09-2009, 10:37
Σε καταλαβαίνω ακριβώς τα ίδια περνάω αν και έχω μόνο 34.000χλμ. και πλατο αλλάζω προαιρετικά μια που κατεβάζω κινητήρα για τσιμούχες λόγω μικρής διαρροής.....:yz
Τελικώς και γύρω στα 60000 χλμ ο δίσκος μας άφησε χρόνους...

Όλα είχαν γίνει μία σχεδόν μάζα και αλλάχτηκαν από τη κορφή ως τα νύχια!

Μεγάλο χτένι, μικρό χτένι, δίσκος, πλατώ κλπ...

Έχανε πίεση ο συμπλέκτης όταν φθάσαμε στα όρια, αλλά τελικώς δεν χρειάστηκε κάτι άλλο...

Εξαέρωση και επανήλθε!

Πάνω από χιλιάρικο η επισκευή...

Και όλα ξεκίνησαν από μία τσιμούχα (εκτός της κακουχίας-επαγγελματικής χρήσης), η οποία "χωρίζει" το κάρτερ βαλβολίνας από τον γραναζωτό πύρο που "κάθεται" στο κέντρο του συστήματος του δίσκου...

Περνάει από την τσιμούχα η βαλβολίνα...μουσκεύει τον δίσκο, δεν στεγνώνει ποτέ αφού είναι συνθετική και βοηθάει με όλες τις δυναμεις, να φαγωθεί ο δίσκος μια ώρα αρχύτερα!!!

Κόστος τσιμούχας...5 ευρώ!
Κόστος εργασίας μηχανικού για εξαγωγή-αλλαγή-τοποθέτηση-εισαγωγή όλων των μερών όπως στην αρχική κατάσταση...πάνω από 300 ευρώ!

Αλλά που να το καταλάβεις πρίν ότι η τσιμούχα έχει πρόβλημα;
Απλά ξερνάει λίγη βαλβολίνα απέξω...
Ελάχιστη όμως! Και αν πλένετε την μπέμπα σας συχνά...δεν υπάρχει περίπτωση να το αντιληφθείτε!Κάπου πίσω από την βάση του αμορτισέρ αν θα δείτε λαδάκι με σκόνη μαζί...

Εγώ κατάλαβα ότι κάτι "τρέχει" όταν σε "ξεχαρμάνιασμα"..."τράβαγα" ψηλά γκάζι απότομα και ενώ ανέβαζε στροφές, αργούσε να ανεβάσει χιλιόμετρα χαρακτηριστικά...!

Αν την οδηγείτε στρωτά, θα αργήσει πολύ να σας "αφήσει"...

Τώρα είναι εντελώς απόλυτη...Δεν προλαβαίνεις να αφήσεις συμπλέκτη και σουζάρεις...!:rolleyes: :)

Ακουνε κάποιοι ¨η κωφευουν????????:);)

Αυτη η ρημαδα η τσιμουχα στο 1150 μου (τότε) με ειχε αφησει στα 6000κμ!!!!!!! Με τα ιδια συμπτωματα προλαβα και την πηγα εξω απο την πορτα εξουσιοδοτημενου!! Μετα τέλος, δεν προχωρουσε καν!!!!! Οι βαλβολινες ειχαν κανει τον δισκο σαν φετα τοστ με βουτυρο επανω της!!:(

ThanDim
30-09-2009, 10:48
Δεν την είχες αλλάξει;
Εχει γίνει ανάκληση εδώ και πολύ καιρό για αυτό το λόγο.

epimelitisf
30-09-2009, 11:10
Δεν την είχες αλλάξει;
Εχει γίνει ανάκληση εδώ και πολύ καιρό για αυτό το λόγο.
Για την τσιμούχα;
Δεν το ήξερα και δεν με ενημέρωσε κανείς...

Ρώτησα τρία συνεργεία πρίν καταλήξω για την επισκευή...

Μήπως δεν με κάλυπτε...;:hmmm: