PDA

View Full Version : ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ?


allen
30-09-2009, 15:15
Βρε παιδια υπαρχει λογος , που πρεπει να ασχολουμαστε με τις αστοχιες
της μαμας bmw? , να εχουμε στο κεφαλι μας τις οποιες ανακλησεις,
τις οποιες βλαβες που βλεπουμε εδω μεσα,και οχι μονο ? να μην αναλυσω απο τι ακριβως χαλανε ,και μενουνε στο δρομο οι καλες μας:hmmm:
Για να μην παρεξηγουμαι ειμαι fanatic bmw ,και εχω 15000χλμ σε 1200gs 08 χωρις βλαβες,αλλα τοσο πολυ αξιζει αυτη η τεχνολογια ,και η οδηγηκη απολαυση?
Εχω φιλο που εχει μπλεξει με 1150 gs που του σβηνει,το παει στο doc ,του ξανασβηνει ξαναπαει στον doc ,εδω και ενα χρονο!Νεύρα
εχω δει παιδια να μενουν στις πιο πολιτιμες στιγμες στην τρελλοζωη ,τις διακοπες
ακουω βλαβες 2000€ ,1000€(σασμαν, μοναδες abs)
γιατι να εχουμε το τοπ μοτορι που κυκλοφορει , και να μην ψωνισουμε
καποιο ποιο αξιοπιστο ?:cool:

GeorgeP
30-09-2009, 15:29
Βρε παιδια υπαρχει λογος , που πρεπει να ασχολουμαστε με τις αστοχιες
της μαμας bmw? , να εχουμε στο κεφαλι μας τις οποιες ανακλησεις,
τις οποιες βλαβες που βλεπουμε εδω μεσα,και οχι μονο ? να μην αναλυσω απο τι ακριβως χαλανε ,και μενουνε στο δρομο οι καλες μας:hmmm:
Για να μην παρεξηγουμαι ειμαι fanatic bmw ,και εχω 15000χλμ σε 1200gs 08 χωρις βλαβες,αλλα τοσο πολυ αξιζει αυτη η τεχνολογια ,και η οδηγηκη απολαυση?
Εχω φιλο που εχει μπλεξει με 1150 gs που του σβηνει,το παει στο doc ,του ξανασβηνει ξαναπαει στον doc ,εδω και ενα χρονο!Νεύρα
εχω δει παιδια να μενουν στις πιο πολιτιμες στιγμες στην τρελλοζωη ,τις διακοπες
ακουω βλαβες 2000€ ,1000€(σασμαν, μοναδες abs)
γιατι να εχουμε το τοπ μοτορι που κυκλοφορει , και να μην ψωνισουμε
καποιο ποιο αξιοπιστο ?:cool:
Αυτη ειναι και η δικη μου απορία!!!

Αλλά, φίλε μου ολα εξαρτωνται απο τις προταιρεοτητές του καθενός μας, αν π.χ βαζεις πανω απο όλα την υποκειμενικη ομορφια τότε πας σε αυτο που σου αρεσει περισσότερο και το παιρνεις μην υπολογιζοντας το οποιοδηποτε (καλο/κακο δεν εχει σημασια) ιστορικο αξιοπιστίας του μοντέλου!! Αν κυριος παραγοντας για την αγορα μοτοσυκλετας - οχηματος γενικα - ειναι πανω απο όλα η αξιοπιστια τοτε να εισαι σιγουρος οτι ισως να διαλεξεις κατι που δεν θα σου αρεσει και τοσο πολύ!! Αν καταφερεις να τα συνδυασεις ολα (και να σου αρεσει και να ειναι αξιόπιστο) τότε εχεις πιασει το λαχείο!!!!

Το εχω ξαναγραψει, η μοτοσυκλετα για εναν ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗ ειναι σαν την γκομενα διότι δενεται μαζι της όπως ακριβως και με την γυναικα οταν ειναι ερωτευμενος!! αν διαλεξει την πιο ομορφη, υποκειμενικα παντα κρινοντας, τότε ενδεχεται να το ξερει και η ιδια και να του ψηνει το ψαρι στα χειλια!! Αν διαλεξει μια μετρια ακομα κι αν το ξερει και η ιδια εχει περισσότερες πιθανότητες να του κατσει καλυτερα διότι οι ''μετριες'' εχουν περισσότερη αυτοεκτιμηση απο τις ''πανεμορφες'' κι ετσι ξερουν να εκτιμουν και τον απεναντι τους!!!!!!!!!

Κάπως ετσι ειναι και οι μοτοσυκλετες για εμας που ειμαστε ερωτευμενοι με αυτες!!!!

gsmaniac
30-09-2009, 15:34
Αυτη ειναι και η δικη μου απορία!!!

Αλλά, φίλε μου ολα εξαρτωνται απο τις προταιρεοτητές του καθενός μας, αν π.χ βαζεις πανω απο όλα την υποκειμενικη ομορφια τότε πας σε αυτο που σου αρεσει περισσότερο και το παιρνεις μην υπολογιζοντας το οποιοδηποτε (καλο/κακο δεν εχει σημασια) ιστορικο αξιοπιστίας του μοντέλου!! Αν κυριος παραγοντας για την αγορα μοτοσυκλετας - οχηματος γενικα - ειναι πανω απο όλα η αξιοπιστια τοτε να εισαι σιγουρος οτι ισως να διαλεξεις κατι που δεν θα σου αρεσει και τοσο πολύ!! Αν καταφερεις να τα συνδυασεις ολα (και να σου αρεσει και να ειναι αξιόπιστο) τότε εχεις πιασει το λαχείο!!!!

Το εχω ξαναγραψει, η μοτοσυκλετα για εναν ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗ ειναι σαν την γκομενα διότι δενεται μαζι της όπως ακριβως και με την γυναικα οταν ειναι ερωτευμενος!! αν διαλεξει την πιο ομορφη, υποκειμενικα παντα κρινοντας, τότε ενδεχεται να το ξερει και η ιδια και να του ψηνει το ψαρι στα χειλια!! Αν διαλεξει μια μετρια ακομα κι αν το ξερει και η ιδια εχει περισσότερες πιθανότητες να του κατσει καλυτερα διότι οι ''μετριες'' εχουν περισσότερη αυτοεκτιμηση απο τις ''πανεμορφες'' κι ετσι ξερουν να εκτιμουν και τον απεναντι τους!!!!!!!!!

Κάπως ετσι ειναι και οι μοτοσυκλετες για εμας που ειμαστε ερωτευμενοι με αυτες!!!!
γιωργη με μπερδεψες..............για γκομενες ή για μοτοσυκλετες θα μιλησουμε;;;;;;;;:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

GeorgeP
30-09-2009, 15:51
γιωργη με μπερδεψες..............για γκομενες ή για μοτοσυκλετες θα μιλησουμε;;;;;;;;:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

ειναι δυο ειδη ενα εμψυχο κι ενα αψυχο που μας προσφερουν τοσες ευχαριστες στιγμες;) και τοσες δυσαρεστες (μεχρι και την καταστροφη μας φτανουν και οι δυό τους αν θελουν) κι εχουν τοσα κοινα που μονον αγνωστα ειδη μεταξυ τους δεν ειναι!!!!

μοτοσυκλετα/γυναικα= και η δύο γενους θυληκου
μοτοσυκλετα/γυναικα= ατελειωτες ωρες ευχαριστησης;) και με τις δυό
μοτοσυκλετα/γυναικα= ειναι και οι δυο απαιτητικες
μοτοσυκλετα/γυναικα= ξοδευεις πολλα επανω τους
μοτοσυκλετα/γυναικα= οταν συναχωνεται η γκομενα σου στενοχωριεσαι, οταν ''συναχωνεται'' η μοτοσυκλετα σου το ιδιο!! και περισσότερο θα ελεγα!!!:)
μοτοσυκλετα/γυναικα= με την γυναικα σου εχεις εναν ανθρωπο να μιλησεις και να πεις τον πονο σου στα δυσκολα, με την μοτοσυκλετα ξεφευγεις απο τα δυσκολα καβαλωντας την μεχρι την Θεσσαλονικη για καφε!!!!
μοτοσυκλετα/γυναικα= αν πεσεις με την μοτο ''καταστράφηκες'', αν πεσει η γυναικα σου σε χερια ξενα....''καταστραφηκες'' κι εσυ!!! Ειδικα αν εχεις παιδια!!!

Θέλεις κι αλλα?

soter3gm
30-09-2009, 15:55
Το εχω ξαναγραψει, η μοτοσυκλετα για εναν ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗ ειναι σαν την γκομενα διότι δενεται μαζι της όπως ακριβως και με την γυναικα οταν ειναι ερωτευμενος!! αν διαλεξει την πιο ομορφη, υποκειμενικα παντα κρινοντας, τότε ενδεχεται να το ξερει και η ιδια και να του ψηνει το ψαρι στα χειλια!! Αν διαλεξει μια μετρια ακομα κι αν το ξερει και η ιδια εχει περισσότερες πιθανότητες να του κατσει καλυτερα διότι οι ''μετριες'' εχουν περισσότερη αυτοεκτιμηση απο τις ''πανεμορφες'' κι ετσι ξερουν να εκτιμουν και τον απεναντι τους!!!!!!!!!

Κάπως ετσι ειναι και οι μοτοσυκλετες για εμας που ειμαστε ερωτευμενοι με αυτες!!!!
Είπαμε "done a motory joy a dollory" Δεν ξέρω τι λέτε εσείς περί βλαβών και ανακλήσεων τι πάει να πει "doc" λαδάκια μπουζάκια και twinmax :)τίποτε άλλο δεν γνωρίζω, πλην από κάποιες μ####ες που μου έκαναν οι "μάστορες"
και της πλήρωσε η τσέπη μου για να μην παίσουν μπουνιές :hmmm:

soter3gm
30-09-2009, 15:56
Το εχω ξαναγραψει, η μοτοσυκλετα για εναν ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗ ειναι σαν την γκομενα διότι δενεται μαζι της όπως ακριβως και με την γυναικα οταν ειναι ερωτευμενος!! αν διαλεξει την πιο ομορφη, υποκειμενικα παντα κρινοντας, τότε ενδεχεται να το ξερει και η ιδια και να του ψηνει το ψαρι στα χειλια!! Αν διαλεξει μια μετρια ακομα κι αν το ξερει και η ιδια εχει περισσότερες πιθανότητες να του κατσει καλυτερα διότι οι ''μετριες'' εχουν περισσότερη αυτοεκτιμηση απο τις ''πανεμορφες'' κι ετσι ξερουν να εκτιμουν και τον απεναντι τους!!!!!!!!!

Κάπως ετσι ειναι και οι μοτοσυκλετες για εμας που ειμαστε ερωτευμενοι με αυτες!!!!
Είπαμε "done a motory joy a dollory"

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς περί βλαβών και ανακλήσεων τι πάει να πει "doc" λαδάκια μπουζάκια και twinmax :)τίποτε άλλο δεν γνωρίζω, πλην από κάποιες μ####ες που μου έκαναν οι "μάστορες"
και της πλήρωσε η τσέπη μου για να μην παίσουν μπουνιές :hmmm:

vtheo
30-09-2009, 16:16
H αλήθεια είναι φίλε ότι τα BMW είναι υπερεκτιμημένα μηχανάκια (τουλάχιστον κατ'εμέ).Εγώ εκεί έχω καταλήξει.Πολύ όμορφα,φοβερή αίσθηση οδήγησης αλλά τα προβλήματα δίνουν και παίρνουν .Δεν είναι δυνατόν ένα μηχανάκι το οποίο κοστίζει 18.440 ευρώ (έχω R1200 GSA),να έχω αλλάξει 3 φανάρια και ακόμα υγρασία να παίρνει,να βρίσκω σκουριά στα κάγκελα,να καίγεται το πλαίσιο του καντράν και να διαβάζω καθημερινά άλλους να μένουν στο δρόμο (antenna ring,σασμάν,διαφορικό,τρόμπα βενζίνης κ.α) και να λέω δόξα το θεό τουλάχιστον δεν έμεινα στο δρόμο.Τι να πω θα πρέπει κάποια στιγμή η BMW να σκεφτεί τα προβλήματα που έχει το τρέχον μοντέλο και στο επόμενο να τα διορθώνει και όχι να παραμένουν τα ίδια προβλήματα + νέα από ότι καινούριο έχει προστεθεί στη νέα μοτό.

georgekostas
30-09-2009, 16:25
H αλήθεια είναι φίλε ότι τα BMW είναι υπερεκτιμημένα μηχανάκια (τουλάχιστον κατ'εμέ).Εγώ εκεί έχω καταλήξει.Πολύ όμορφα,φοβερή αίσθηση οδήγησης αλλά τα προβλήματα δίνουν και παίρνουν .Δεν είναι δυνατόν ένα μηχανάκι το οποίο κοστίζει 18.440 ευρώ (έχω R1200 GSA),να έχω αλλάξει 3 φανάρια και ακόμα υγρασία να παίρνει,να βρίσκω σκουριά στα κάγκελα,να καίγεται το πλαίσιο του καντράν και να διαβάζω καθημερινά άλλους να μένουν στο δρόμο (antenna ring,σασμάν,διαφορικό,τρόμπα βενζίνης κ.α) και να λέω δόξα το θεό τουλάχιστον δεν έμεινα στο δρόμο.Τι να πω θα πρέπει κάποια στιγμή η BMW να σκεφτεί τα προβλήματα που έχει το τρέχον μοντέλο και στο επόμενο να τα διορθώνει και όχι να παραμένουν τα ίδια προβλήματα + νέα από ότι καινούριο έχει προστεθεί στη νέα μοτό.
Θοδωρε δεν λεω πως εχεις αδικο αλλα ειδα ιδιοκτητη GS1200 σε ταξιδι να του τρεχουν οι
βαλβολινες απο κατω αφου στα 60.000 χλμ δεν τις ειχε κοιταξει ουτε συντηρησει ποτε.
Και σε ερωτηση μου ''που πας ετσι θα σκοτωθεις'' η απαντηση ηταν ''ελα μωρε θα το φτιαξω δε βαριεσαι''.

Μετα φταιει η BMW.

GeorgeP
30-09-2009, 16:39
Θοδωρε δεν λεω πως εχεις αδικο αλλα ειδα ιδιοκτητη GS1200 σε ταξιδι να του τρεχουν οι
βαλβολινες απο κατω αφου στα 60.000 χλμ δεν τις ειχε κοιταξει ουτε συντηρησει ποτε.
Και σε ερωτηση μου ''που πας ετσι θα σκοτωθεις'' η απαντηση ηταν ''ελα μωρε θα το φτιαξω δε βαριεσαι''.

Μετα φταιει η BMW.
Συγνωμη αλλα οι βαλβολινες δεν τρεχουν απο ''ασυντηρησιά'' αλλα απο καμμενες-κατεστραμμενες φλαντζες/τσιμουχες! Αν ο κατασκευαστης προβλέπει σε Χ κμ να αλλαζονται οι συγκεκριμενες φλαντζες/τσιμουχες ναι εχεις δικιο φταιει ο ιδιοκτητης, αν οχι τοτε ναι φταιει ο κατασκευαστης, όποιος και να ειναι!!!

vtheo
30-09-2009, 16:40
Θοδωρε δεν λεω πως εχεις αδικο αλλα

ειδα ιδιοκτητη GS1200 σε ταξιδι να του τρεχουν οι
βαλβολινες απο κατω αφου στα 60.000 χλμ δεν τις ειχε κοιταξει ουτε συντηρησει ποτε.

Και σε ερωτηση μου ''που πας ετσι θα σκοτωθεις'' η απαντηση ηταν ''ελα μωρε θα το φτιαξω δε βαριεσαι''.

Μετα φταιει η BMW.

Aυτοί είναι εθελοντές.Εγώ μιλάω για μηχανάκια τα οποία συντηρούντε από τους ιδιοκτήτες του και παρόλα αυτά βγάζουν σοβαρά προβλήματα πολύ νωρίς.

BUSA MAKIS
30-09-2009, 17:01
Όπως λέω και στην υπογραφή μου δεν είμαι fan της BMW και κάπoιοι που
με ξέρουν πιο καλά μπορούν να το επιβεβαιώσουν απο το φόρουμ εδώ.

Θεωρώ κι εγώ πως είναι υπερεκτιμημένα μηχανάκια πλην του μικρού
F650.

΄Συμφωνώ με το φίλο που συγκρίνει τις μηχανές με τις γυναίκες.

soter3gm
30-09-2009, 18:02
Γιατί δεν παίρνετε ένα R25 R52 R75 που δεν σπάνε και δεν χαλάνε? :sm7::sm7: η ένα Γιαπωνέζικο ??? :yz

gsmaniac
30-09-2009, 18:36
ειναι δυο ειδη ενα εμψυχο κι ενα αψυχο που μας προσφερουν τοσες ευχαριστες στιγμες;) και τοσες δυσαρεστες (μεχρι και την καταστροφη μας φτανουν και οι δυό τους αν θελουν) κι εχουν τοσα κοινα που μονον αγνωστα ειδη μεταξυ τους δεν ειναι!!!!

μοτοσυκλετα/γυναικα= και η δύο γενους θυληκου
μοτοσυκλετα/γυναικα= ατελειωτες ωρες ευχαριστησης;) και με τις δυό
μοτοσυκλετα/γυναικα= ειναι και οι δυο απαιτητικες
μοτοσυκλετα/γυναικα= ξοδευεις πολλα επανω τους
μοτοσυκλετα/γυναικα= οταν συναχωνεται η γκομενα σου στενοχωριεσαι, οταν ''συναχωνεται'' η μοτοσυκλετα σου το ιδιο!! και περισσότερο θα ελεγα!!!:)
μοτοσυκλετα/γυναικα= με την γυναικα σου εχεις εναν ανθρωπο να μιλησεις και να πεις τον πονο σου στα δυσκολα, με την μοτοσυκλετα ξεφευγεις απο τα δυσκολα καβαλωντας την μεχρι την Θεσσαλονικη για καφε!!!!
μοτοσυκλετα/γυναικα= αν πεσεις με την μοτο ''καταστράφηκες'', αν πεσει η γυναικα σου σε χερια ξενα....''καταστραφηκες'' κι εσυ!!! Ειδικα αν εχεις παιδια!!!

Θέλεις κι αλλα?
φιλαρακι εγω προτεινω να σβυστη το ποστ,γιατι αν πεσει στο ΜΑΤΙ των γυναικων μας,καταστραφηκαμε:sm7::sm7::sm7:ειδικα εμεις που εχουμε παιδια και οχι κοριτσια:sm7:

allen
30-09-2009, 18:52
Μην τυχον σε κανω πεθερο;)!
ακου παιδια και οχι κοριτσια !:cool2:

gemara
30-09-2009, 19:16
Παιδιά αφήστε τις γκρίνιες και χαρείτε (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5370)τις μηχανές σας!:)

Άμα τις συντηρείτε και τις χειρίζεστε όπως προβλέπει ο κατασκευαστής, πάνε μια χαρά!

Είμαστε ένας λαός που απέχει έτη φωτός απ' το να κατασκευάσει μηχανές ή αυτοκίνητα, κι όμως είμαστε επικριτές των πάντων...

gemara
30-09-2009, 19:18
Γιατί δεν παίρνετε ένα R25 R52 R75 που δεν σπάνε και δεν χαλάνε? :sm7::sm7: η ένα Γιαπωνέζικο ??? :yz


R52 (http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R52.htm):Απορία::Απορία::Απορία:;;;;;;;;

Άμα δεις κανένα, να με φωνάξεις να έρθω τρέχοντας να το δω!!!

MARK
30-09-2009, 23:54
Όλα έχουν ένα τίμημα στη ζωή....;)

geoski
01-10-2009, 00:14
Παιδιά αφήστε τις γκρίνιες και χαρείτε (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5370)τις μηχανές σας!:)

Άμα τις συντηρείτε και τις χειρίζεστε όπως προβλέπει ο κατασκευαστής, πάνε μια χαρά!

Είμαστε ένας λαός που απέχει έτη φωτός απ' το να κατασκευάσει μηχανές ή αυτοκίνητα, κι όμως είμαστε επικριτές των πάντων...

Δεν Κρίνουμε αλλά Συγκρίνουμε τις μηχανές μεταξύ τους και καταθέτουμε τα βιώματα & τις πραγματικές εμπειρίες μας από βλάβες των δικών μηχανών που τις έχουμε καλοπληρώσει.
Έτσι είναι φίλε μου, γιατί πρέπει να λέγονται ΟΛΕΣ οι ΑΛΗΘΕΙΕΣ..!

soter3gm
01-10-2009, 08:45
R52 (http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R52.htm):Απορία::Απορία::Απορία:;;;;;;;;

Άμα δεις κανένα, να με φωνάξεις να έρθω τρέχοντας να το δω!!!

Να σου πω που θα πας? βαμμένο Africa corps :sm7:

Αυτό βέβαια είναι R75 αλλά το έχει κάνει κουκλα

http://classic-motorcycles.com/images/wm_8.jpg

soter3gm
01-10-2009, 08:58
Εμένα ρε παιδιά που φτιάχνω το δικό μου μηχανάκι μόνος μου, και που δεν έχω την εμπειρία ενός μηχανικού που έχει λύσει χιλιάδες μηχανάκια. Το μόνο που κάνω με ευλάβεια ευαγγελίου, είναι τη συντήρηση κανονικά και μερικά πράγματα νωρίτερα από το προβλεπόμενο
Γιατί δεν παθαίνει τίποτα ? Το κυκλοφορώ παντού, (Πόλη και ταξίδια) αν χρειαστεί το "κυνηγάω" (σπάνια)!!

GeorgeP
01-10-2009, 09:37
Εμένα ρε παιδιά που φτιάχνω το δικό μου μηχανάκι μόνος μου, και που δεν έχω την εμπειρία ενός μηχανικού που έχει λύσει χιλιάδες μηχανάκια. Το μόνο που κάνω με ευλάβεια ευαγγελίου, είναι τη συντήρηση κανονικά και μερικά πράγματα νωρίτερα από το προβλεπόμενο
Γιατί δεν παθαίνει τίποτα ? Το κυκλοφορώ παντού, (Πόλη και ταξίδια) αν χρειαστεί το "κυνηγάω" (σπάνια)!!

σταυρωσου και μην το πολυσυζητάς!!!!!!!!!;):)

GeorgeP
01-10-2009, 09:39
Όπως λέω και στην υπογραφή μου δεν είμαι fan της BMW και κάπoιοι που
με ξέρουν πιο καλά μπορούν να το επιβεβαιώσουν απο το φόρουμ εδώ.

Θεωρώ κι εγώ πως είναι υπερεκτιμημένα μηχανάκια πλην του μικρού
F650.
.....................................................................................

Μην λες τετοια πραγματα διότι καποιος θα αρχισει να σε πυροβολεί κατα ριπάς και με διασταυρούμενα πυρά!!!:D
Ασε εμενα μονον να υπαρχω στο στοχαστρο του όπως αλλωστε συμβαινει 8-10 μηνες τωρα!!!! Εμαθα να του ξεφευγω!!!:):D;)

BUSA MAKIS
01-10-2009, 10:26
Μην λες τετοια πραγματα διότι καποιος θα αρχισει να σε πυροβολεί κατα ριπάς και με διασταυρούμενα πυρά!!!:D
Ασε εμενα μονον να υπαρχω στο στοχαστρο του όπως αλλωστε συμβαινει 8-10 μηνες τωρα!!!! Εμαθα να του ξεφευγω!!!:):D;)


ΟΚ

Να μην σου πάρω τη σειρά.

:sm7::sm7::sm7:

gemara
01-10-2009, 12:25
Δεν Κρίνουμε αλλά Συγκρίνουμε τις μηχανές μεταξύ τους και καταθέτουμε τα βιώματα & τις πραγματικές εμπειρίες μας από βλάβες των δικών μηχανών που τις έχουμε καλοπληρώσει.
Έτσι είναι φίλε μου, γιατί πρέπει να λέγονται ΟΛΕΣ οι ΑΛΗΘΕΙΕΣ..!

Οκ, με τις λέξεις παίζουμε, κρίνω/συν+κρίνω. Σαν βασική μου αρχή έχω, όταν εκφέρω γνώμη για κάτι και ιδίως όταν το κρίνω ή το κατηγορώ, να το γνωρίζω πολύ καλά ο ίδιος και να έχω φτιάξει για παράδειγμα κάτι παρόμοιο. Αυτός που φτιάχνει VW ή Peugeot πχ. μπορεί να κρίνει τι έχει φτιάξει η BMW ή η Porche. Απ' την στιγμή που ούτε πατίνια δεν φτιάχνουμε στην Ελλάδα, αυτοί που τα φτιάχνουν μας βλέπουν σαν γραφικούς να τους σχολιάζουμε...

Πέραν αυτού, κι εγώ έχω καλοπληρώσει όλα τα οχήματα που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα και σχεδόν για 3 δεκαετίες, ποτέ μα ποτέ δεν μου έχει βγάλει ζημιά κάτι, ούτε με έχει αφήσει στο δρόμο, παρά μόνο όταν εν γνώσει μου δεν το συντηρούσα, δεν το χειριζόμουν σύμφωνα με αυτό που έχει κατασκευαστεί, ή το "μαστόρευα" και του "έβγαζα τα μάτια"!

Να σου πω που θα πας? βαμμένο Africa corps :sm7:

Αυτό βέβαια είναι R75 αλλά το έχει κάνει κουκλα

http://classic-motorcycles.com/images/wm_8.jpg

Να μου πεις, να μου πεις, γιατί το R52 απ' ότι διαβάζω βγήκε μόνο για μια χρονιά, το 1928 και για 4300 κομμάτια!

Εμένα ρε παιδιά που φτιάχνω το δικό μου μηχανάκι μόνος μου, και που δεν έχω την εμπειρία ενός μηχανικού που έχει λύσει χιλιάδες μηχανάκια. Το μόνο που κάνω με ευλάβεια ευαγγελίου, είναι τη συντήρηση κανονικά και μερικά πράγματα νωρίτερα από το προβλεπόμενο
Γιατί δεν παθαίνει τίποτα ? Το κυκλοφορώ παντού, (Πόλη και ταξίδια) αν χρειαστεί το "κυνηγάω" (σπάνια)!!

Αυτό ακριβώς...

mjtir
01-10-2009, 14:11
H βλαβη στο σασμαν ειναι προσφατη και δεν μπορω να εκφρασω την αποψη μου ανεπηρεαστος.

Ψυχολογικο προβλημα απεκτησα ειναι αληθεια αλλα με την παροδο του χρονου και με τα χιλιομετρα που θα ερθουν ειμαι σιγουρος πως θα εξαφανιστει.

Παντως η παγια μου τοποθετηση ειναι η ιδια με ολους τους φιλους που βιωνουν μια ερωτικη σχεση με την μοτοσυκλετα τους- και ως γνωστον ο ερωτας ειναι τυφλος.:cool:

gsmaniac
01-10-2009, 15:22
Εμένα ρε παιδιά που φτιάχνω το δικό μου μηχανάκι μόνος μου, και που δεν έχω την εμπειρία ενός μηχανικού που έχει λύσει χιλιάδες μηχανάκια. Το μόνο που κάνω με ευλάβεια ευαγγελίου, είναι τη συντήρηση κανονικά και μερικά πράγματα νωρίτερα από το προβλεπόμενο
Γιατί δεν παθαίνει τίποτα ? Το κυκλοφορώ παντού, (Πόλη και ταξίδια) αν χρειαστεί το "κυνηγάω" (σπάνια)!!
εσυ φαινεται κανεις συνεχεια το σταυρο σου:sm7::sm7::sm7:(γιωργη ΔΕΝ παιζεσαι)................

vtheo
01-10-2009, 23:48
Ρε παιδιά τι εννοείτε ότι τα συντηρείτε τα μηχανάκια σας και δεν παθαίνουν τίποτα ενώ των άλλων που παθαίνουν δεν τα συντηρούν;

Εγώ στη μοτό μου είμαι πολύ σχολαστικός ,τις κάνω ταξίδια με το παραπάνω (σε 16 μήνες έχει 44.000 χλμ) και πιστέψτε με της συμπεριφέρομαι άψογα τόσο στην οδήγηση όσο και στην συντήρηση, όλα τα προβλεπόμενα service έχουν γίνει με το παραπάνω στην ώρα τους και σας ρωτάω τι πρέπει να συντηρήσω όταν σ'αυτό το χρονικό διάστημα μία μοτοσυκλέτα των 18.440 ευρώ (R1200GSA 08) έχει :



Σκουριασμένα κάγκελα (και σε πρόσφατο καφέ άκουσα πολλούς με το ίδιο πρόβλημα )
Τρία εμπρός φανάρια να παίρνουν υγρασία μέσα.
Καμμένο πλαίσιο στο καντράν
Ούτε και εγώ ξέρω πόσες ανακλήσεις έχει
Και το κορυφαίο η μηχανή είναι αυτή τη στιγμή λυμένη για σασμάν.

Αν και δεν είμαι μηχανικός και είμαι από μία χώρα που δεν κατασκευάζει ούτε πατίνια αλλά σαν καταναλωτής που έχω δώσει ένα σεβαστό(υπέρογκο θα έλεγα) ποσό νομίζω ότι έχω κάθε δικαίωμα να εκφράζω την αγανάκτηση μου και να κρίνω αυτά τα μηχανάκια που εδώ και σε άλλους ιστοχώρους διαβάζω πολλούς με πολλά προβλήματα.Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι θίγεστε όταν κάποιος γράφει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει,αυτό θα έπρεπε να το κάνουν όλοι όπως πολύ σωστά έχει ανεβάσει και κάποιος άλλος φίλος εδώ θέμα με τίτλο "χωρίς φόβο και πάθος"!Μήπως και κάποια στιγμή πάνε στα αυτιά των κατασκευαστών και τα διορθώσουν.

Δεν τοποθετήθηκα με σκοπό να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν αλλά είμαι από αυτούς που δεν ντρέπονται να λένε την αλήθεια για τη μοτό τους.Δε φοβάμαι μήπως δεν πουληθεί κάποια στιγμή.Άλλωστε της έχω μία αδύναμια (και το κακό είναι ότι το ξέρει:D) και θα συνεχίσω να τις γράφω ταξιδιωτικά χιλιόμετρα.

Υ.Γ Ας είναι τα μοναδικά προβλήματα στη ζωή μας οι βλάβες των μοτό ίσως τελικά να μην τα αντιμετωπίζουμε σαν προβλήματα γιατί διορθώνονται.

PITS
02-10-2009, 00:04
σαφως και δεν υπαρχει λογος εκτος και αν η bmw ειναι δικη σου ή δουλευεις για αυτην.... σαν αναβατης και σαν καταναλωτης πρωτιστα δεν κανω συμβολαιο με μια εταιρια να της οδηγω τα μηχανακια και να τα θεοποιω, αν δε με ικανοποιουν αν δε κανουν αυτα που υποσχονται ή αν γεμιζουν τους κροταφους μου με λευκες τριχες περιμενοντας το προβλημα που θα σκασει λεω την παροιμια με τις πορτοκαλιες και παω αλλου
1+1=11!!!

BUSA MAKIS
02-10-2009, 09:25
Ρε παιδιά τι εννοείτε ότι τα συντηρείτε τα μηχανάκια σας και δεν παθαίνουν τίποτα ενώ των άλλων που παθαίνουν δεν τα συντηρούν;

Εγώ στη μοτό μου είμαι πολύ σχολαστικός ,τις κάνω ταξίδια με το παραπάνω (σε 16 μήνες έχει 44.000 χλμ) και πιστέψτε με της συμπεριφέρομαι άψογα τόσο στην οδήγηση όσο και στην συντήρηση, όλα τα προβλεπόμενα service έχουν γίνει με το παραπάνω στην ώρα τους και σας ρωτάω τι πρέπει να συντηρήσω όταν σ'αυτό το χρονικό διάστημα μία μοτοσυκλέτα των 18.440 ευρώ (R1200GSA 08) έχει :



Σκουριασμένα κάγκελα (και σε πρόσφατο καφέ άκουσα πολλούς με το ίδιο πρόβλημα )
Τρία εμπρός φανάρια να παίρνουν υγρασία μέσα.
Καμμένο πλαίσιο στο καντράν
Ούτε και εγώ ξέρω πόσες ανακλήσεις έχει
Και το κορυφαίο η μηχανή είναι αυτή τη στιγμή λυμένη για σασμάν.
Αν και δεν είμαι μηχανικός και είμαι από μία χώρα που δεν κατασκευάζει ούτε πατίνια αλλά σαν καταναλωτής που έχω δώσει ένα σεβαστό(υπέρογκο θα έλεγα) ποσό νομίζω ότι έχω κάθε δικαίωμα να εκφράζω την αγανάκτηση μου και να κρίνω αυτά τα μηχανάκια που εδώ και σε άλλους ιστοχώρους διαβάζω πολλούς με πολλά προβλήματα.Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι θίγεστε όταν κάποιος γράφει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει,αυτό θα έπρεπε να το κάνουν όλοι όπως πολύ σωστά έχει ανεβάσει και κάποιος άλλος φίλος εδώ θέμα με τίτλο "χωρίς φόβο και πάθος"!Μήπως και κάποια στιγμή πάνε στα αυτιά των κατασκευαστών και τα διορθώσουν.

Δεν τοποθετήθηκα με σκοπό να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν αλλά είμαι από αυτούς που δεν ντρέπονται να λένε την αλήθεια για τη μοτό τους.Δε φοβάμαι μήπως δεν πουληθεί κάποια στιγμή.Άλλωστε της έχω μία αδύναμια (και το κακό είναι ότι το ξέρει:D) και θα συνεχίσω να τις γράφω ταξιδιωτικά χιλιόμετρα.

Υ.Γ Ας είναι τα μοναδικά προβλήματα στη ζωή μας οι βλάβες των μοτό ίσως τελικά να μην τα αντιμετωπίζουμε σαν προβλήματα γιατί διορθώνονται.


Ωραίος και το Υ.Γ. λέει πολλά. :sm8:

mjtir
02-10-2009, 10:41
Και τα δικα μου καγκελα ειχαν πιασει σκουρια και μου την σπαγανε και μενα μεχρι που με μικρη προσπαθεια γυαλιζοντας τα εγιναν σαν καινουργια και το θεμα ξεχαστηκε .

Θυμαμαι ομως οταν η μηχανη δικαβαλη και ελαφρως φορτημενη μου επεσε και πως ο σωστος σχεδιασμος τους προστατετεψαν εμας και την περισουσια μου .

Ειχα διαβασει πολλες φορες μαρτυριες αναβατων για αυτο το περιεργο λιωσιμο στο πινακα των οργανων.

Δεν ηταν UFO αλλα οι ακτινες του ηλιου που μεταμορφωναν την ζελατινα σε μεγενθυτικος φακο.

Ετσι παρκαρω οποτε μπορω αντιθετα στον ηλιο το θηριο , η την σκεπαζω .

Αληθεια τα αυτοκινητα τα οποια οι ιδιοκτητες τους καλυπτουν το ταμπλο η το μπαμπριζ τους το καλοκαιρι ειναι κατωτερης ποιοτητα η ειναι για πεταμα ?

Ταυτοχρονα ομως εχω την καλυτερη καλυψη στην κατηγορια και καθε φορα που βγαινω εξω και ιδιαιτερα τον χειμωνα την εκτιμω ολο και περισσοτερο.

Το προβλημα με την στεγανοτητα των φαναριων ειναι πραγματι σπασιμο και ιδιαιτερα οταν δεν μπορει να αντιμετωπιστει παρα τις αντικαταστασεις
των φαναριων. Οστοσο ειναι μεμονωμενη περιπτωση (προσωπικα δεν το εχω διαβασει αλλου ) που προκαλει μονο αισθητικη μελαγχολια και οχι λειτουργικη.

Ομως το βραδυ εχω ικανοποιτικα φωτα στο δρομο (πολλοι λενε τα καλιτερα της κατηγοριας) ενω το ηλεκρικο συστημα της μοτοσυκλετας επιτρεπει ανετα να τοποθετηθουν ενα η και δυο επιπλεον ζευγαρια προβολεων , απο μια μεγαλη γκαμα επιλογων και με μεγαλη ευκολια τοποθετησης μιας και το στυλ και στησιμο της μοτοσυκλετας το επιτρεπει.

Για το σασμαν ομως δεν μπορω να πω πολλα , ειμαι ομοιοπαθεις - εσκασε ξαφνικα και σε μια μοτοσυκλετα που την καβαλω με το γαντι - παρα μονο πως η βλαβη αντικατασταθηκε στην εγγυηση της.
Θα μπορουσε να ηταν ο αξονας ολοκληρος :sm7:
Ομως η αντικατασταση του immobilizer , τα μπροστινα σωληνακια των φρενων , του controller της ατλιας βενζινης απο ανακλησεις της εταιριας , με εκαναν να εχω τρια λιγοτερα πραγματα να με απασχολουν .

Γιατι ΠΡΙΝ αγορασω την μηχανη ηξερα οτι ηταν προβληματικα και οτι σε πολυ κοσμο ειχαν δημιουργησει θεματα.
Η μπαταρια μου στεκει καλα γιατι την συντηρω συχνα και σε καμια περιπτωση δεν εχω φοβο μηπως καποιο πρωι δεν δωσει ζωη στο θηριο.
Γιατι ηξερα οτι και αυτη ειχε θεμα αξιοπιστιας ομως ημουν ετοιμος να το αντιμετωπισω και στο φιναλε δεν ειναι τραγικο το κοστος ενος συντηρητη ενω η σωστη συντηρηση μεγαλωνει την δειαρκεια ζωης της.

Για μενα δεν υπηρχαν ψιλα γραμματα παρα μονο συνειδητη επιλογη και δεν εχω μετανοιωσει .

Γιατι απλα η ζυγαρια βαζοντας ολα τα πλην και συν εγερνε στα συν.

Καλα μας χιλιομετρα ............

GeorgeP
02-10-2009, 11:20
Και τα δικα μου καγκελα ειχαν πιασει σκουρια και μου την σπαγανε και μενα μεχρι που με μικρη προσπαθεια γυαλιζοντας τα εγιναν σαν καινουργια και το θεμα ξεχαστηκε .
Θυμαμαι ομως οταν η μηχανη δικαβαλη και ελαφρως φορτημενη μου επεσε και πως ο σωστος σχεδιασμος τους προστατετεψαν εμας και την περισουσια μου .

Ναι, συμφωνω, αλλα οταν δινεις 18,500ε το λιγοτερο που ΔΕΝ περιμενεις ειναι η σκουριά!!

Η δευτερη παράγραφος ΠΟΛΥ σωστη!!!


Ειχα διαβασει πολλες φορες μαρτυριες αναβατων για αυτο το περιεργο λιωσιμο στο πινακα των οργανων.

Δεν ηταν UFO αλλα οι ακτινες του ηλιου που μεταμορφωναν την ζελατινα σε μεγενθυτικος φακο.

Σου απαντω όπως και παραπανω ''οταν δινεις 18,500ε το λιγοτερο που ΔΕΝ περιμενεις...''
Εχω να σου δειξω φωτογραφιες ταμπλο Varadero με........τρυπες (σχεδόν)!!!! Ναι απο τον ηλιο αλλα ουτε και σε αυτο το μηχανακι με τα 12500ε κοστος κτησης περιμενεις κατι τετοιο!!!!!!!!!


Ετσι παρκαρω οποτε μπορω αντιθετα στον ηλιο το θηριο , η την σκεπαζω .
Αυτο δεν ειναι λυση για οχημα 18500ε ουτε για 12500ε βεβαια!!! Αν δουλευες εκει που δουλευω εγω (λιμανι Πειραια-ΣΕΜΠΟ κονταινερ) οπου δεν υπαρχει ουτε κοντρα / ξεκοντρα με τον ηλιο αλλα ουτε και δεντρο τοτε τι θα εκανες αγαπητέ μου?

Αληθεια τα αυτοκινητα τα οποια οι ιδιοκτητες τους καλυπτουν το ταμπλο η το μπαμπριζ τους το καλοκαιρι ειναι κατωτερης ποιοτητα η ειναι για πεταμα ?
Ουτε για πεταμα ειναι ουτε κατωτερης ποιότητας, απλα πολυ ανωτερης!! 15 χρόνια Yhundai Accent κατω απο τον ηλιο του λιμανιου (δες παραπανω) χωρις καμια καλυψη και το ταμπλό ειναι καινουριο!!!! Ελα να το δεις!! το ιδο και σε ολα τα αυτοκινητα συναδελφων απο Opel του '89 μεχρι Μερσεντές!!!


Ταυτοχρονα ομως εχω την καλυτερη καλυψη στην κατηγορια και καθε φορα που βγαινω εξω και ιδιαιτερα τον χειμωνα την εκτιμω ολο και περισσοτερο.
Καλα μην ορκιζεσαι τωρα:) διότι η καλυψη της GS ειναι ενα απο τα προβληματικα στοιχεια εν σχεση με τον ανταγωνισμό και ειδικα στο 1,85μ και πανω αναβατες!!

Το προβλημα με την στεγανοτητα των φαναριων ειναι πραγματι σπασιμο και ιδιαιτερα οταν δεν μπορει να αντιμετωπιστει παρα τις αντικαταστασεις
των φαναριων. Οστοσο ειναι μεμονωμενη περιπτωση (προσωπικα δεν το εχω διαβασει αλλου ) που προκαλει μονο αισθητικη μελαγχολια και οχι λειτουργικη.
Η ιδια απαντηση με παραπανω ''οταν δινεις 18,500ε το λιγοτερο που ΔΕΝ περιμενεις...'' ειδικα μαλιστα οταν πολυ γτηνοτερα δικυκλα δεν παρουσιαζουν τετοια φαινόμενα!! Αισθανεται κανεις κάπως.......πως να το πω........!!!!!!
Και φυσικα δεν ειανι μονον αισθητικη μελαγχολια διότι επαναλαμβανομενη υγρασια στο φαναρι=σκουρια στα φις απο πισω!!!!!! Εκτος κι αν ειναι ανωξειδωτα που δεν το πιστευω!!!

Ομως το βραδυ εχω ικανοποιτικα φωτα στο δρομο (πολλοι λενε τα καλιτερα της κατηγοριας)........... .

Κι εδω μην ορκιζεσαι, να λες οτι για εσένα ειναι άριστα διότι ειναι κοντα στον μεσο ορο συμφωνα με ολα τα τεστ των μοτοπεριοδικων του κοσμου κι αναφερεται επισης στα μειον της στο προτελευταίο τευχος του ΜΟΤΟ όπου υπαρχει συγξριτικο με άλλα μεγαθηρια (Guzzi, KTM)!!


Για το σασμαν ομως δεν μπορω να πω πολλα , ειμαι ομοιοπαθεις - εσκασε ξαφνικα και σε μια μοτοσυκλετα που την καβαλω με το γαντι - παρα μονο πως η βλαβη αντικατασταθηκε στην εγγυηση της.
Θα μπορουσε να ηταν ο αξονας ολοκληρος :sm7:
Ομως η αντικατασταση του immobilizer , τα μπροστινα σωληνακια των φρενων , του controller της ατλιας βενζινης απο ανακλησεις της εταιριας , με εκαναν να εχω τρια λιγοτερα πραγματα να με απασχολουν .

Εχεις τρια λιγοτερα πραγματα να σε απασχολουν απο τα πόσα σε συνολο????:)
Και μην ξεχνας οτι controller και immobilizer μπορει να αλλαχτηκαν στην εγγυηση αλλα λογω τους ειδους των ανταλλακτικων κανεις δεν σε σιγουρευει οτι δεν θα ξανασυμβουν τα ιδια και τοτε θα εισαι εκτος εγγυησης!!!!!! Το εκτος εγγυησης ισχυει και για το σαζμαν!!
Στα Βαραντερο αλλαζουμε τις αντεννες σαν στραγάλια, και μια και δυό και τρεις φορές!!! Και σημειωσε οτι ο προμηθευτης ειναι κοινος και για την BMW και για την Χοντα και ειανι γερμανος!!!!!!! Πήγε και η Χοντα στον Γερμανο (απο τον Εγγλεζο) για τις αντέννες και .......τζιφος κι εκει!!!!


Η μπαταρια μου στεκει καλα γιατι την συντηρω συχνα και σε καμια περιπτωση δεν εχω φοβο μηπως καποιο πρωι δεν δωσει ζωη στο θηριο.
Γιατι ηξερα οτι και αυτη ειχε θεμα αξιοπιστιας ομως ημουν ετοιμος να το αντιμετωπισω και στο φιναλε δεν ειναι τραγικο το κοστος ενος συντηρητη ενω η σωστη συντηρηση μεγαλωνει την δειαρκεια ζωης της.
Η μπαταρια ειναι μεγάλη ιστορια αλλα σε αυτο το θεμα δεν φταιει η BMW αλλα ο κατασκευαστης της μπαταριας!!! Καποτε αγοραζες Yuasa και για 4 χρόνια εισουν αρχοντας, τωρα αγοραζεις Yuasa και σε 2 μηνες θελεις μπαταρια!! Καινουρια Varadero με Yuasa σε 4 μηνες ...........μπαταρια!! Η οποια δεν καλυπτεται απο την εγγυηση και στοιχιζει 140ε!!!!!!

Για μενα δεν υπηρχαν ψιλα γραμματα παρα μονο συνειδητη επιλογη και δεν εχω μετανοιωσει .

Γιατι ΠΡΙΝ αγορασω την μηχανη ηξερα οτι ηταν προβληματικα και οτι σε πολυ κοσμο ειχαν δημιουργησει προβληματα.


Γιατι απλα η ζυγαρια βαζοντας ολα τα πλην και συν εγερνε στα συν.

Καλα μας χιλιομετρα ............

Εδω τα λες ΟΛΑ σε 2 μικρες παραγράφους!!! ΚΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥς ΜΑΣ!! Βάζουμε το τι θελουμε τα ταξινομουμε ανα πρωταιραιοτητα κι αποφασιζουμε!!!!

kokomilko
06-10-2009, 01:29
Aυτοί είναι εθελοντές.Εγώ μιλάω για μηχανάκια τα οποία συντηρούντε από τους ιδιοκτήτες του και παρόλα αυτά βγάζουν σοβαρά προβλήματα πολύ νωρίς.

Και για να μπαινουν τα πραγματα στην θεση τους, οταν βλεπεις εναν ανθρωπο που εχει κανει 320.000 klm με Africa και δεν εχει αλλαξει ακομα δισκους, δεν μπορεις να τον κατηγορησεις οτι οδηγαει ατσαλα.

Δεν δικαιολογειτε λοιπον στα 100.000 klm να τον αφηνει ο αξονας του διαφορικου.
Ιδιαιτερα οταν αυτα τα χιλιομετρα εχουν γινει ΟΛΑ σε ταξιδι. (Για αρχη πηγε ως το Πεκινο και γυρισε)

Ειναι ζημιαρες. Η αισθηση που εχουν ομως στην οδηγηση ειναι απιστευτη!!!
Απ' οσες μηχανες εχω καβαλησει ως τωρα, (και ειναι αρκετες) καμια δεν μου προσφερε τοσο ανετο ξεκουραστο και απολαυστικο ταξιδι.

Σε γενικες γραμμες, νομιζω οτι οι βλαβες που βγαζουν δεν ειναι αποτελεσμα ατελειων, αλλα πολιτικη της εταιρειας. Αφ ενος γιατι αν καποια μοντελα δεν χαλαν η εταιρεια θα κλεισει, αφ ετερου απο καπου πρεπει να βγει το κοστος ερευνας και εξελιξης.
Φυσικα μερος της ευθηνης ανηκει στους μηχανικους.

Εν κατακλειδι
Καποιοι την καβαλαν για την αισθηση που προσφερει. Καποιοι για το image. Και τα δυο εχουν ενα κοστος. Η το πληρωνεις και απολαμβανεις, η προσανατολιζεσαι σε κατι αλλο.

Και για την ιστορια, οσων αφορα την αντοχη μιας BMW μηχανης.
Ποσα μηχανακια γνωριζετε που θα σας πηγαιναν απ' την Αθηνα ως την Αλεξανδρουπολη χωρις υγρα στο ψυγειο ενω τα οδηγειτε στα κοκκινα μεσα στο κατακαλοκαιρο;

Εγω ξερω ενα: BMW 650 F η αλλιως funduro. Και ναι ηταν θεμα μηχανικου.

Major_Goose
06-10-2009, 08:40
Εγω παιδιά όπως έχω ξαναπεί ξεκαβάλησα απο το VARADERO μετά απο 9 χρόνια με μηδεν προβλήματα και ανέβηκα στο Adventure και στα 1000χιλ, πήρα την μπαταρία "δώρο" με σκασμένο στοιχείο. Όμως με τρελαίνει τόσο η εμφάνιση της μηχανής όσο και η αίσθηση της οδήγησης και τα φρένα της , που παρόλο που μου λέιπει ίσως το νεύρο του Varadero (μια που το μοτέρ είναι ακόμα κλειστό στα 2500χιλ) είμαι τόσο ευχαριστημένος που νιώθω ότι είχα την μπέμπα πολλά χρόνια.

Η θεώρηση των μηχανών σε σχέση με τις γυναίκες για μένα είναι ελαφρώς διαφορετική. Στις γυναίκες ανέχομαι λίγο εως ελάχιστα τα κουσούρια, στις μηχανές σαφώς περισσότερο
. Και είναι απλό το γιατί. Η μουρμούρα (πως λέμε τσιπούρα) μια γυναίκας προέρχεται απο υποτίθεται σκεπτόμενο άτομο, το οποίο θα μπορούσε και να μην μουρμουρίσει ή να είναι πιο συνεργάσιμο.

Η μπέμπα απο την άλλη είναι αυτή που είναι , και δεν ευθύνεται η ίδια για την κατασκευή της. Σου προσφέρει αυτό που μπορεί και το οποίο για μένα είναι πολύ όμορφο, ώστε να είμαι υπομονετικός με τα διάφορα ευτράπελα (αρκεί να μην έχουν σχέση με ασφάλεια)

Δεν σας κρυβω ότι τα περισσότερα πράγματα τα βαριέμαι γρήγορα και όταν αποφασίσω ότι θέλω αλλαγή την κάνω άμεσα χωρίς περιστροφές και συνήθως χωρίς δεύτερες και τρίτες σκέψεις.

Όταν για τρίτη φορά και τελική αποφάσισα να αντικαταστήσω το Varadero είχα την μπέμπα στο μυαλό μου και έκανα ενα τέστ.

Με τα λεφτά που κόστιζε στην τσέπη μετρητά , πήγα και είδα και τεστάρισα το Moto Guzzi Stelvio και είχα πεί στον ευατό μου, αν σαρέσει πολύ το παίρνεις επιτόπου και ας είναι Ιταλικό και ας βγάλει και ας και ας...

Όταν κατέβηκα δεν ήμουνα αποφασισμένος να το πάρω .Έτσι γύρισα στο Αdve χωθηκα 6 χιλιάρικα παραπάνω που δεν τα είχα αλλά , τώρα καβαλάω αυτό που μαρεσε πραγματικά και η αίσθηση μου το ανταποδίδει.

Φιλανθρωπίες δεν έκανα ποτέ στην ζωή μου σε σχέση με τις γυναίκες , και τουλάχιστον ξύπναγα το επομενο πρωινό και χαμογελούσα στον καθρέπτη , όπως και τώρα που ανοίγω την πόρτα της γκαρσονιέρας για να καλημερίσω την μπέμπα.

Οι χαρούλες στην ζωή δεν είναι υπερβολικά πολλές οπότε , όταν σκάει μία την αρπάζω απο τα μαλλιά ......

Να χετε μια καλή μέρα όλοι σας με ασφάλεια