essel
01-10-2009, 19:25
Το νέο Fiat Punto Evo (http://totefteri.blogspot.com/2009/10/fiat-punto-evo.html)
1 Οκτ 2009
http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=0-9/puntoevo_1.jpg&width=490
Το δημοφιλές ιταλικό supermini υποδέχεται το νέο κινητήρα των 1,4 lt και τη τεχνολογία Multiair
Φρεσκαρισμένο με διακριτικές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό μάκρυνε κατά 3 εκατοστά
Αυτό είναι το ανανεωμένο ιταλικό supermini το οποίο στο εξής θα ονομάζεται Punto Evo με την εμπορική του διάθεση στην ελληνική αγορά να ξεκινήσει τον ερχόμενο Ιανουάριο.
http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis/puntoevo_2.5.jpg
Σχεδιαστικά οι αλλαγές που έχουν γίνει στο αμάξωμα και στο εσωτερικό είναι διακριτικές, όπως συμβαίνει και σε ένα τυπικό facelift. Συγκεκριμένα, τα φωτιστικά σώματα έχουν επανασχεδιαστεί ενώ λόγω των διαφορετικών προφυλακτήρων στο μήκος του αμαξώματος έχουν προστεθεί τρία εκατοστά φτάνοντας συνολικά τα 4,06 μέτρα σε μήκος.
http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis/puntoevo_2.jpg
Ωστόσο, η σημαντικότερη είδηση έχει να κάνει με την τοποθέτηση του κινητήρα 1.4 Multiair (105 PS και 135 PS) που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα στις βαλβίδες εισαγωγής με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου και την μείωση των ρύπων.
Στη γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνονται οι γνωστοί T-Jet καθώς και η 2η γενιά της έκδοσης 1.3 Multijet (http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=37805). Ακαδημαϊκού ενδιαφέροντας για την Ελλάδα έχουν οι εκδόσεις με εναλλακτικά καύσιμα που θα καταναλώνουν μεθάνιο/αμόλυβδη καθώς και εκδόσεις με υγραέριο.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό θα περιλαμβάνει επτά αερόσακους στους οποίους περιλαμβάνεται και ένας νέος για τα γόνατα του οδηγού.
http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis/puntoevo_3.jpg
1 Οκτ 2009
http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=0-9/puntoevo_1.jpg&width=490
Το δημοφιλές ιταλικό supermini υποδέχεται το νέο κινητήρα των 1,4 lt και τη τεχνολογία Multiair
Φρεσκαρισμένο με διακριτικές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό μάκρυνε κατά 3 εκατοστά
Αυτό είναι το ανανεωμένο ιταλικό supermini το οποίο στο εξής θα ονομάζεται Punto Evo με την εμπορική του διάθεση στην ελληνική αγορά να ξεκινήσει τον ερχόμενο Ιανουάριο.
http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis/puntoevo_2.5.jpg
Σχεδιαστικά οι αλλαγές που έχουν γίνει στο αμάξωμα και στο εσωτερικό είναι διακριτικές, όπως συμβαίνει και σε ένα τυπικό facelift. Συγκεκριμένα, τα φωτιστικά σώματα έχουν επανασχεδιαστεί ενώ λόγω των διαφορετικών προφυλακτήρων στο μήκος του αμαξώματος έχουν προστεθεί τρία εκατοστά φτάνοντας συνολικά τα 4,06 μέτρα σε μήκος.
http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis/puntoevo_2.jpg
Ωστόσο, η σημαντικότερη είδηση έχει να κάνει με την τοποθέτηση του κινητήρα 1.4 Multiair (105 PS και 135 PS) που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα στις βαλβίδες εισαγωγής με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου και την μείωση των ρύπων.
Στη γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνονται οι γνωστοί T-Jet καθώς και η 2η γενιά της έκδοσης 1.3 Multijet (http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=37805). Ακαδημαϊκού ενδιαφέροντας για την Ελλάδα έχουν οι εκδόσεις με εναλλακτικά καύσιμα που θα καταναλώνουν μεθάνιο/αμόλυβδη καθώς και εκδόσεις με υγραέριο.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό θα περιλαμβάνει επτά αερόσακους στους οποίους περιλαμβάνεται και ένας νέος για τα γόνατα του οδηγού.
http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis/puntoevo_3.jpg