PDA

View Full Version : Ευτυχως δεν εσπρωχνα!!!


DERTILAS
04-10-2009, 19:33
Παρασκευη, τελευταια εργασιμη της εβδομαδος και εγω τρχω πανικοβλητος να προλαβω να παρω καποιες επιταγες. Ο υπολογιστης του GSA μου δειχνει οτι εχω ακομα 67 χιλιομετρα μεχρι να μεινω (αυτο φανταζομαι οτι εννοει ), οταν στην κατηφορα της Γαλατσιου αρχισαν οι διακοπες και σβηνει το μοτερ!!:yzΝεύρα Ευτυχως ειναι κατηφορα, και ενα πρατηριο της shell μου χαμογελαει κανα 100αρι μετρα πιο κατω!;) Παραλιγο να παρω και τον Ινδο μαζι ( σβηστη η μηχανη, δεν εχει φρενα:Απορία:) αλλα με την βοηθεια του Θεου :rolleyes: σταματησα!!!Ειναι κατι που συμβαινει μονο στο δικο μου ή την εχει παθει και αλλος???

EOD-K9
04-10-2009, 19:45
εεε μια πλακιτσα σου έκανε το μηχανάκι .......:sm7:


το ρημάδι το κομπιούτερ κάνει κάποιες ....... αλλά να σου λέει 67 και να μείνεις :confused:

gsmaniac
04-10-2009, 20:31
αφου μπροστα σου βρεθηκε βενζιναδικο,μην το πεις πουθενα φιλαρακι;);)δικη μου γνωμη ειναι οτι αφηνωντας το ρεζερβουαρ σχεδον αδειο,τοτε το προβλημα δεν θα ειναι μονο να σπρωχνεις,αλλα η αντλια βενζινης γενικα ταλαιπωρειται:hmmm::hmmm::hmmm:νομιζω σε κανενα οχημα δεν κανει καλο να μενει στη ρεζερβα πολλες φορες,γιατι τοτε αρχιζουν προβληματακια γενικως..............................

soter3gm
04-10-2009, 20:32
Πάντα μα πάντα σε κάθε γέμισμα μηδενίσουμε τον μερικό χιλιομετρητή και ας δείχνει η "βελόνα" ένα σκασμό βενζίνη :D

DERTILAS
04-10-2009, 20:52
Σε ολα τα προηγουμενα μηχανακια μου, μηδενιζα παντα τον χιλιομετρητη, τωρα με το GSA ξεχναω που αδειαζει!!! Σιγουρα παντως κατι παιζει με την τρομπα, γιατι αλλη μια φορα που το εχω αφησει στα 80 χιλιομετρα, συμφωνα παντα με τον υπολογιστη, αρχισε το μηχανακι να βηχει, σαν προβλημα τροφοδοσιας!ΝεύραΕυτυχως και τοτε ειχα βενζιναδικο μπροστα μου και δεν εδωσα σημασια!!! Υπαρχει πιθανοτητα να ωφειλετε στην ποιοτητα της βενζινης? Φαντασου να εμπιστευεσαι τον υπολογιστη και για την σταθμη των λαδιων!!!!:yz

Kwstas_kef
04-10-2009, 20:56
Καλως ηρθς στο κλαμπ του φλοτερ..
Για ρωτα και εμενα τι τραβηξα....
Αν και κατοχος F800GS ενα απο τα ιδια...

soter3gm
04-10-2009, 20:59
Σε ολα τα προηγουμενα μηχανακια μου, μηδενιζα παντα τον χιλιομετρητη, τωρα με το GSA ξεχναω που αδειαζει!!! Σιγουρα παντως κατι παιζει με την τρομπα, γιατι αλλη μια φορα που το εχω αφησει στα 80 χιλιομετρα, συμφωνα παντα με τον υπολογιστη, αρχισε το μηχανακι να βηχει, σαν προβλημα τροφοδοσιας!ΝεύραΕυτυχως και τοτε ειχα βενζιναδικο μπροστα μου και δεν εδωσα σημασια!!! Υπαρχει πιθανοτητα να ωφειλετε στην ποιοτητα της βενζινης? Φαντασου να εμπιστευεσαι τον υπολογιστη και για την σταθμη των λαδιων!!!!:yz

Μπα μάλλον το δεξί σου χέρι πρέπει να κοιτάξεις :sm7: .....αλλά κάπου έχω αναρτήσει για την επισκευή του φλοτέρ ρίξε μια ματιά ;)

Arkas
05-10-2009, 00:14
Λάμπρο, η ένδειξη της ρεζέρβας, δεν είχε ανάψει;:Απορία:

vp_68
05-10-2009, 09:26
Δυστυχώς πολλές φορές κάνουν λάθη τα ηλεκτρονικά. Γι' αυτό εγώ προσωπικά όταν φτάσω στην ένδειξη υπόλοιπα χλμ 70 φουλάρω. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει.

vpentza
05-10-2009, 09:57
Στο δικο μου 800GS άλλαξα το φλοτερ στην εγγυηση, τώρα πια όμως με το που αναβει το λαμπακι της ρεζερβας...φουλαρω...αν και μου δινει ακομα 77 χλμ, μεσα έχει με το ζορι 1 λτ......

GeorgeP
05-10-2009, 10:52
Μου αρέσει που μου την πεφτετε ολοι για την ελλειψη του Varadero σε δεικτη βενζινης!!!!!!!!!!!!!!!:sm7: Μα τον Θεό προτιμω το μοναδικο λαμπακι ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ που εχει το Βαρα!!!!!!!

soter3gm
05-10-2009, 10:57
Μου αρέσει που μου την πεφτετε ολοι για την ελλειψη του Varadero σε δεικτη βενζινης!!!!!!!!!!!!!!!:sm7: Μα τον Θεό προτιμω το μοναδικο λαμπακι ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ που εχει το Βαρα!!!!!!!

Είπα και εγώ θα το πει δεν θα το πει ?? :sm7::sm7:

GeorgeP
05-10-2009, 11:15
Είπα και εγώ θα το πει δεν θα το πει ?? :sm7::sm7:
E, μά!!!!! Δηλωνει ''αγανακτηση''!!!......ρε Σωτηρη που λέμε και στην Κρητη!!!! Το θεμα εχει ανοιχτει ακι συζητηθει σε 2-3 νηματα, σε όλα αναφερονται το ποσο ανακριβες ειναι, οχι μονο στην BMW αλλα και στα αυτοκινητα που το χρησιμοποιουν! Στο ML350 της εταιρειας ο δεικτης βενζινης λεει ''ειμαι αδειο'' αφου ειανι στο ''Ε'', το λαμπακι βενζινης δεν εχει αναψει ακομη (μα αφου ειναι αδειο!!!!) και πρέπει να κανω άλλα 50κμ για να αναψει!! απο αυτο το σημειο και μετα εχει 10-12 λιτρα μεσα δεν θυμαμαι!! Α, και ο υπολογιστης εναπομειναντων Κμ λεει ''0'' κμ!!!!!! Εχω αναφερει την αναξιοπιστια του όποιου συστηματος με φλοτερ (εκει βασιζεται η λειτουργια του συστηματος εναπομειναντων κμ) και ολοι λενε .......α το Βαραντερο δεν εχει δεικτη βενζινης!!

Και για να τελειωνω με αυτο το θεμα, το καλυτερο, ακριβεστερο, αξιοπιστότερο συστημα καταδειξεως της εναπομειναντος ποσοτητας βενζινης στο ρεζερβουαρ ειναι τα .......λαμπάκια τα οποια οδηγουνται απο αισθητηρες!!!!!!!!
Στην κατηγορια αυτη τον δρομο ανοιξε το Αφρικα τουιν του 1989-1992 που ειχε 2 λαμπάκια (ενα πορτοκαλι κι ενα κόκκινο) με δυο αισθητηρες τοποθετημενους σε διαφορετικο υψος στο ρεζερβουαρ. Οταν αναβε το πορτοκαλι ειχε 8 λιτρα μέσα, οταν αναβε το κοκκινο ειχε 4 λιτρα!!! Μετα στα υπόλοιπα ΑΤ λαμπάκι γιοκ(!) επιστρέψαμε στο παλιο καλο ρουμπινετο που σε κοψοχολιαζε αν πηγαινες με 140 στην Εθνικη!!! Στο Βαραντερο επέστρεψε κι εγινε ενα το λαμπάκι...πορτοκαλι!! Οταν αναβει εχεις ακριβως 4 λιτρα στο ρεζερβουαρ!!!
Και η GS εχει λαμπάκι, το οποιο ειναι απειρως ακριβεστερο του δεικτη και της ενδειξης εναπομείναντων Κμ, εμπιστευτείτε το!!!!!!!

HAWK_46
05-10-2009, 11:42
Αρχική Δημοσίευση από DERTILAS http://www.gsforum.gr/images/buttons/viewpost.gif (http://www.gsforum.gr/showthread.php?p=76918#post76918)
.......Ευτυχως ειναι κατηφορα.........


Δεν θέλω να γίνω μάντης, αλλά πιθανών αν ανέβαινες την Γαλατσίου να μην έμενες λόγω κλίσης στο ντεπόζιτο!!!! Άν γέμισες, είδες πόσα λίτρα πρόσθεσες για να φουλάρεις;

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
05-10-2009, 12:03
Δεν θέλω να γίνω μάντης, αλλά πιθανών αν ανέβαινες την Γαλατσίου να μην έμενες λόγω κλίσης στο ντεπόζιτο!!!! Άν γέμισες, είδες πόσα λίτρα πρόσθεσες για να φουλάρεις;


Σωστή παρατήρηση ....;)

gemara
05-10-2009, 13:07
Απ' ότι έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής, τα εναπομείναντα km ο υπολογιστής τα υπολογίζει αφ' ενός μεν βάσει της στάθμης καυσίμου, αφ΄ ετέρου δε βάσει της μέσης κατανάλωσης που έχει μετρήσει. Έτσι αν πηγαίνω ήρεμα για πολλά χλμ βγάζοντας μια κατανάλωση 5,5lt/100km, απ΄τη στιγμή που ανάβει το λαμπάκι και μου δείχνει ότι έχω 80km υπόλοιπο, αν πλακωθώ και καταναλώνω 7lt/100km, σίγουρα δεν θα βγάλω τα 80km που γράφει.

Πέραν αυτού, οι μεγάλες κλίσεις αν κρατηθούν για πολύ, αλλάζουν την στάθμη και δείχνουν εικονικά νούμερα, αλλάζοντας η στάθμη όμως, "ξεπιάνει" και η αντλία καυσίμου! Και επειδή η αντλία καυσίμου "πιάνει" από το πίσω μέρος του ρεζερβουάρ, στην κατηφόρα "αδειάζει" γρηγορότερα από την ανηφόρα.

Στο R1200GS, μου φτάνει πάντα στο 0 υπόλοιπο, κάνω και άλλα 10-20km (μέχρι 30km το έχω φτάσει) και μετά φουλάρω, το πολύ 19lt. Με το που μου ανάβει λαμπάκι, αν φουλάρω βάζω πάντα 16lt, που σημαίνει ότι έχω τουλάχιστον άλλα 4 μέσα, ή 70-80 πραγματικά km.

Και σ' αυτή τη μηχανή έχω παρατηρήσει ότι λίγο πριν το service η κατανάλωση μειώνεται (εξηγείται αυτό) και μου έχει φτάσει μέχρι 5,1lt/km με νορμάλ οδηγήση μέσα στην πόλη, οπότε έβγαζα 360km στο ρεζερβουάρ!

Carduelis
05-10-2009, 13:40
Και σ' αυτή τη μηχανή έχω παρατηρήσει ότι λίγο πριν το service η κατανάλωση μειώνεται (εξηγείται αυτό) και μου έχει φτάσει μέχρι 5,1lt/km με νορμάλ οδηγήση μέσα στην πόλη, οπότε έβγαζα 360km στο ρεζερβουάρ!

..πως εξηγείται αυτό?:Απορία:

GeorgeP
05-10-2009, 14:38
Και σ' αυτή τη μηχανή έχω παρατηρήσει ότι λίγο πριν το service η κατανάλωση μειώνεται (εξηγείται αυτό) και μου έχει φτάσει μέχρι 5,1lt/km με νορμάλ οδηγήση μέσα στην πόλη, οπότε έβγαζα 360km στο ρεζερβουάρ!

..πως εξηγείται αυτό?:Απορία:
φοβαται τον......γιατρο!!!!!!:sm7:

mjtir
05-10-2009, 15:34
Οταν παρελαβα το θηριο μετα απο το αναγκαιο service εδειχνε 40 Κμ -παντα το πηγαινω αδειο για να μην ταλαιπωρουνται τα παλικαρια με το τεποζιτο βαλε βγαλε και στα 24 εβαλα 10 lt .

Τωρα μετα απο αυτο που διαβασα δε το ξαναρισκαρω :confused:

zitsos
05-10-2009, 21:42
εγώ προχτές εφτασα στο 0 καλα το βλέπετε -0- και εκανε και 200 μετρα χωρίς να σβισει μέχρι το βενζινάδικο......!!!!! τη να πώ!!:confused:

frits
05-10-2009, 22:25
Γυρίζοντας από Πήλιο έδειξε -0- έκανα ακόμα 2 Km και έφτασα στη ΒP μετά τον Καραβόμυλο, η αντλία έδειξε 19.9 lit με τις αναθυμιάσεις πήγαινε, σημείωστε εδώ ότι από την ώρα που έδειξε υπόλοιπα 70 km πήγαινα με 100-120 και έκανα πάνω κάτω αυτά τα χλμ. Βέβαια δεν το ξαναδοκιμάζω μιας και θεωρώ λίγο επικίνδυνο να στραγγίζει το ρεζερβουάρ, νομίζω πάντως ότι η καλύτερη λύση δεν είναι ούτε οι δείκτες, ούτε τα λαμπάκια, αλλά ο μερικός χιλιομετρητής, παραδοσιακά πράγματα, έκανες 200 χλμ όπου βρεις φουλάρισε (μιλάω για ταξίδι)

ENtouristas
06-10-2009, 21:26
KAI EMENA MOU LEGE 63 . ENDIKSH REZERBAS DEN ANAPSE POTE , MENO SPROXNO ....KSANAKITAO IXE ALAKSEI GNOMH KAI ELEGE 43 KAI IXE KAI DIO PABLES , TO KOUNAO , 8EOSTEGNO .APODO KAI PERA KSERO OTI META TA 220 240 XLM PSAXNO GAI BENZINADIKO ,KAI AS LEEI OTI 8ELEI .GS 800

georgekostas
06-10-2009, 21:42
Εμενα στο 0 εχει αλλα 3 λιτρα περιπου μεσα,οποτε δεν αγχωνομαι.....:cool:

pepax66
07-10-2009, 20:12
Ρε παιδιά τι γίνεται με αυτά τα - 0 - ? Εγώ δεν αφείνω ποτέ μα ποτέ να δω τέτοια ένδειξη γιατί δεν έχω μηχανή χθεσινή (1200GS 2005) και στο τεπόζιτο δεν ξέρω πόση μούργα ή άλλα κατάλοιπα υπάρχουν για να στενάξει το injection ή να πάρει αέρα το κύκλωμα και να στενάξει η αντλία. Μόλις πάρω ένδειξη για ρεζέρβα βάζω βενζίνη και τέλος ! Σε Πόλεις ζούμε και ο βενζινάς δεν είναι είδος προς εξαφάνιση τώρα στο ταξίδι κανονίζω ή προτεινω στάσεις εφοδιασμού ανα περίπου 200 χλμ που όλα τα μηχανάκια έχουν ορια αυτονομίας. Οι χιλιομετρικές ενδείξεις
Εναπομεινάντων χλμ είναι αναλογικά υπολογισμένα με το πόσα χλμ έκανες για να κάψεις τα προηγούμενα 16 lt συνήθως σου λέει κατα προσέγγιση 65 - 70 και τι σημαίνει αυτό πας από Αθήνα Λαύριο για να βάλεις βενζίνα στο αγαπημένο σου βενζινάδικο που την έχει φρέσκια? Όχι πας συμπληρώνεις λίγο αν φοβάσαι τα βενζινάδικα της περιοχής που κινήσε και φουλάρεις εκεί που θέλεις! Και όλα αυτά αν σε πιάσει εξ απείλης γιατί σαν λογικός χειριστής βαρέου μηχανήματος ξέρεις και πόσα χλμ κάνεις κατα μέσο όρο και δεν αφήνεις την κούκλα σου να στεγνώσει ο καταπιόνας της με άγνωστες συνέπειες!

georgekostas
07-10-2009, 20:21
Ρε παιδιά τι γίνεται με αυτά τα - 0 - ? Εγώ δεν αφείνω ποτέ μα ποτέ να δω τέτοια ένδειξη γιατί δεν έχω μηχανή χθεσινή....

Η μονη φορα που ειδα 0 ηταν στην Αυστρια και αυτο γιατι ηταν Κυριακη
και ηταν ολα κλειστα.Πατησα ομως την ενδειξη για βενζιναδικο στο zumo
και σε ελαχιστα δευτερολεπτα μου εβγαλε τα πιο κοντινα.Κι ετσι ολα οκ!!!

MARK
07-10-2009, 23:08
Τα χιλιόμετρα που αναγράφοντε πολλες φορες είναι πλασματικά...Γι'αυτό το νού μας......:sm8:

Major_Goose
08-10-2009, 09:26
Είσαι τυχερούλης πάντως.....Εμένα μου ανάβει το alarm βενζίνης με υποτιθέμενο υπόλοιπο 115 - 110 χιλιόμετρα και πάω κατευθείαν και γεμίζω και τελειώνει το θέμα !!!

saitman
08-10-2009, 16:09
ΕΜΕΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ 27 ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ!ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ Η ΣΤΑΘΜΗ ΧΑΜΗΛΑ ΓΙΑΤΙ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ!!!ΑΥΤΗ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ!!!ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΝ ΕΓΩ ΜΕΙΝΩ!!

GeorgeP
08-10-2009, 16:32
Εγώ δεν αφείνω ποτέ μα ποτέ να δω τέτοια ένδειξη γιατί δεν έχω μηχανή χθεσινή (1200GS 2005) και στο τεπόζιτο δεν ξέρω πόση μούργα ή άλλα κατάλοιπα υπάρχουν για να στενάξει το injection ή να πάρει αέρα το κύκλωμα και να στενάξει η αντλία.

Ελπίζω να αστειευεσαι και να το λες με δοση υπερβολης για να το κανεις πιο κτυπητό:)!!!!!!!!!! Αλοίμονο αν υπηρχε μουργα στο τεποζιτο απο βενζινη, αυτα γινόντουσαν την δεκαετια του '60 που οι δεξαμενες στα βενζιναδικα ηταν απο χυτοσιδηρο και σκουριαζαν!!! Το ιδιο συνεβαινε και στα παλια τεποζιτα των μοτοσυκλετων που δεν ειχαν αυτην την ειδικη επιστρωση πλαστικοποιησης (που δεν ειναι απλη πλαστικοποιηση αλλα κατι απειρως καλυτερο) και η βενζινη ερχοταν σε απευθείας επαφη με το σιδερο του ρεζερβουαρ το σκουριαζε, η βρωμικη με σκουριες βενζινη περναγε στα καρμπυρατερ και παπαλα μετά!!! Τότε φιλτρα βενζινης δεν υπηρχαν ουτε καπου στις σωληνωσεις ουτε μεσα στο τεποζιτο όπως γινεται σημερα!! Οσο για το injection το τεποζιτο πριν τα ρουμπινετα εχει ενα φίλτρο απο πλαστικό με ανοιγμα τρυπών καπου στa 10 microns!! Για να σου δωσω να καταλάβεις τα φιλτρα λαδιου των εταιριων και τα διυθητικα χαρτια μεσα τους εχουν 30-40 microns και μια τριχα μαλιων ειναι 100 microns!!! Καταλαβαινεις λοιπόν οτι στο injection δεν περναει τίποτε!!!!! Χωρια που πριν το injection υπαρχει ενα ακομη φίλτρο στα 5 microns μεσα στην αντλια βενζινης!!!!!! Το Βαραντερο το εχει το τελευταιο όπως και ολα τα ψεκαστα οχηματα δεν βλεπω γιατι οχι και η GS!!

georgekostas
08-10-2009, 16:44
...Τότε φιλτρα βενζινης δεν υπηρχαν ουτε καπου στις σωληνωσεις ουτε μεσα στο τεποζιτο όπως γινεται σημερα!! Οσο για το injection το τεποζιτο πριν τα ρουμπινετα εχει ενα φίλτρο απο πλαστικό με ανοιγμα τρυπών καπου στa 10 microns!! Για να σου δωσω να καταλάβεις τα φιλτρα λαδιου των εταιριων και τα διυθητικα χαρτια μεσα τους εχουν 30-40 microns και μια τριχα μαλιων ειναι 100 microns!!! Καταλαβαινεις λοιπόν οτι στο injection δεν περναει τίποτε!!!!! Χωρια που πριν το injection υπαρχει ενα ακομη φίλτρο στα 5 microns μεσα στην αντλια βενζινης!!!!!!


Εγραψες παλι αδελφε...!!!

GeorgeP
08-10-2009, 20:28
Εγραψες παλι αδελφε...!!!

''ενας για όλους και ολοι για εναν'' αδελφε μου!!!:):)

boxer-1200
08-10-2009, 21:27
και εγώ με τα χιλιόμετρα πάω.Στα 200 φουλάρω!

gemara
08-10-2009, 21:50
Και γω με τα χιλιόμετρα πάω, αλλά πάντα περνάω τα 300 για να φουλάρω και ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Συμφωνώ δε με τον προλαλήσαντα GeorgeP όσον αφορά τις μούργες, τις σαπίλες, τα σκουπίδια στον πάτο του ρεζερβουάρ και τους εξαερωτήρες - καρμπυρατέρ. Αυτά ίσχυαν κάποτε, όταν πέφταν φλίδες σκουριάς από τα ρεζερβουάρ, οι βενζίνες ήταν βρώμικες και το καύσιμο πριν πάει στον κύλινδρο, πέρναγε μέσα απο τους τεράστιους σωλήνες και τρύπες των καρμπυρατέρ. Τώρα έχουν περάσει αυτά, το μόνο κακό που ίσως πάθει ένας νέος κινητήρας αν μείνει από βενζίνη είναι στον καταλύτη και το μόνο κακό που έχει η βενζίνη (στην Ελλάδα) είναι ότι παντού είναι νοθευμένη.

DERTILAS
10-10-2009, 00:46
Λάμπρο, η ένδειξη της ρεζέρβας, δεν είχε ανάψει;:Απορία:
Ειχε αναψει η ρημαδα, αλλα ελεγε ακομα αρκετα χιλιομετρα!!!Στο βενζιναδικο παντως δεν ειδα ποσο πηρε γιατι δεν το γεμισα. Εντυπωση μου εκανε το οτι πηρε μπροστα με δυο μιζιες!!!!:rolleyes: