PDA

View Full Version : Λαδι διαφορικου! Δεν ετυχε... Πετυχε!!!!


BOXER
06-10-2009, 14:11
Οσοι απο εμας εχουν το "προνομιο" :mad:, οι μηχανες μας να εχουν διαφορικο με την ταπα εξαγωγης ελαιου στο πλαι και οχι στο κατω μερος (οπως ευθης εξαρχης επρεπε να ειχαν... οι γερμανικες μπυρες ειναι αρκετα δυνατες, και ειχαν πιει πολλες το βραδακι που το σχεδιαζαν....:D) εχουν καταλαβει ποσο βαρετη δουλεια ειναι η αλλαγη ελαιου, ποσα εξαρτηματα πρεπει να λυθουν, αλλα συγχρονος και κυριοτερο, το ποση ωρα σκυψιμο απαιτει αν δεν υπαρχει κατι σαν ραμπα ή κατι αλλο που να κανει την αντιστοιχη δουλεια αυτης.
Ετσι λοιπον και εγω, σαν γνησιος Ελληνας ναυτικος (Α' μηχ/κος στην ειδικοτητα) και μεγαλωμενος μεσα στο δαιμονιο των παλιων Ελληνων ναυτικων, που χαρην αυτης της "πατεντας" ταξιδευαν τα βαπορια για λογαριασμο των "large" πλοιοκτητων με τα ανυπαρκτα ανταλλακτικα τους τοτε, αλλα σε αρκετες των περιπτωσεων και στις μερες μας :mad:, σας παρουσιαζω με την σειρα μου την δικια μου, κατα την οποια εχουμε τα εξης πλεονεκτηματα:
1. Χρονος αλλαγης ελαιου διαφορικου (για δυο μηχανες, την δικια μου και του αδελφου μου) 50 λεπτα της ωρας :)!!!!!
2. Εργαλεια; Το κλειδι torx της ταπας και δυναμοκλειδο, μια συριγγα των 10ml, και ενα σωληνακι μικροτερης διαμετρου απο οτι ενα καλαμακι του φραπε (συγκεκριμενα αυτο που χρησημοποιησα ειναι 4mm), και μηκους περιπου το μαξιμουμ 15 εκατoστα.
3. Δεν λυνουμε το πισω μερος της μηχανης σαν να θελαμε να το πακεταρουμε και να το βαλουμε στο παταρι σαν τα χαλιά το καλοκαιρι :)..... και τελος
4. Δεν ειμαστε γονατιστοι με τις ωρες (σαν τα μικρα παιδια στην παραλια) και κατα συνεπεια δεν χρειαζομαστε μετα αλλη 1 ωρα να ερθει η μεση μας στα... ισια της :)!!!
Ετσι λοιπον εχουμε και λεμε:

Για να εχουμε ενα σωληνακι μικρο σε διαμετρο και συγχρονως να μην τσακιζει, χρησιμοποιησα 15 ποντους απο το καλωδιο τηλεφωνου της φωτογραφιας και του αφαιρεσα τα εσωτερικα μικροτερα καλωδιακια!
http://i944.photobucket.com/albums/ad283/Boxer_012/c86fafa1.jpg

Το αποτελεσμα στο καλωδιο ειναι αυτο και η συριγγα των 10ml.
http://i944.photobucket.com/albums/ad283/Boxer_012/1.jpg

Ξεβιδωνουμε την ταπα του διαφορικου
http://i944.photobucket.com/albums/ad283/Boxer_012/2.jpg

Περναμε το καλωδιο μεσα στην οπη εξαγωγης ελαιου. Στο συγκεκριμενο σημειο θελει προσοχη ετσι ωστε να το περασουμε απο την αριστερη μερια της οπης και οχι απο την δεξια. Γιατι αυτο;
Απο την δεξια μερια οπως κοιταμε την οπη, με την πρωτη ματια φαινεται πιο ευκολο να το περασουμε απο εκει. Ομως η κοιλοτητα που φαινεται, ειναι το ενα "αυλακι" απο τα πολλα που σχηματιζουν τα ελικοειδη δοντια του γραναζιου. Οταν περασουμε το καλωδιο απο εκει, το μονο που θα καταφερουμε ειναι να οδηγηθει αυτο, μεσω της κοιλοτητας προς την εξωτερικη πλευρα του διαφορικου και ελαχιστα προς τα κατω (που εμεις αυτο θελουμε, προς τα κατω) με συνεπεια να μην "τραβηξουμε" το λαδι εξω.
Παμε λοιπον το καλωδιο με το χερι οσο πιο αριστερα μπορουμε και το σπρωχνουμε προς τα μεσα και προς τα κατω (κοιτοντας το θα ειστε σιγουροι οτι δεν περναει με τιποτα, οτι δεν υπαρχει χωρος για το καλωδιο, ομως περναει). Μαλιστα μπορουμε να βοηθησουμε το καλωδιο να εισελθει πιο ευκολα στρεφοντας την ροδα σιγα σιγα με φορα αντιθετη της κανονικης (την στρεφουμε δηλ σαν να κανει η μηχανη... οπισθεν).
http://i944.photobucket.com/albums/ad283/Boxer_012/3.jpg

Προσαρμοζουμε την συριγγα στο ακρο του καλωδιου και εξαγουμε το λαδι 10 ml την καθε φορα και συγχρονως κανουμε την προσθεση, απλα για να ειμαστε στο τελος σιγουροι οτι το βγαλαμε ολο και δεν εμεινε μεσα αλλη ποσοτητα. Αν πχ μετροντας 10+10+10+......=160ml τοτε σπρωχνουμε το καλωδιο λιγο πιο μεσα για τα αλλα 20ml. (δεν νομιζω ομως να χρειαστει γιατι εγω με το χερι καταλαβα αμεσως οτι "τερματισε", οτι ειχε πιασει πατο). Αν παρετε συριγγα των 20ml που να εχει ομως μικρο τελειωμα και να μπαινει στο καλωδιο θα τελειωσετε ακομα πιο γρηγορα.
http://i944.photobucket.com/albums/ad283/Boxer_012/4.jpg

Μια φωτογραφια απο το παλιο λαδι (με μολις 5.700χλμ παρακαλω...)
http://i944.photobucket.com/albums/ad283/Boxer_012/5.jpg

Και μια φωτογραφια απο το καινουργιο (της ταξεως των 180ml)
http://i944.photobucket.com/albums/ad283/Boxer_012/6.jpg

Αφου το εχουμε τραβηξει ολο αρχιζουμε την αναποδη διαδικασια της πληρωσης ελαιου
http://i944.photobucket.com/albums/ad283/Boxer_012/7.jpg

Μολις εισαγουμε ολο το λαδι κανουμε ενα "μπλοφαρισμα" (blow of) στο καλωδιο (δηλαδη με την συριγγα αδεια πλεον "φυσαμε" μια τελευταια φορα μεσα στο καλωδιο για να αδειασει τελειως) και σιγα σιγα το τραβαμε προς τα εξω. Παλι αν θελουμε γυρναμε την ροδα για να βοηθησουμε στην εξαγωγη του καλωδιου, μονο που τωρα την στρεφουμε προς την κανονικη της φορα περιστροφης.
Και στις δυο περιπτωσεις περιστροφης της ροδας (ειτε για την εισοδο ειτε για την εξοδο του καλωδιου) δεν περιστρεφουμε την ροδα τρελά και οσο θελουμε. Κοιταμε να συμβαδιζει η "κινηση" του καλωδιου με την περιστροφη της ροδας. Αν θελουμε πχ να εισαγουμε το καλωδιο 2 εκατοστα πρεπει η περιστροφη της ροδας (υπολογιζοντας και κοιτοντας την εξωτερικη περιφερια του γραναζιου) να ειναι περιπου το ιδιο.
Ενας ακομα λογος που δεν πρεπει οπως ειπα στην αρχη, να τοποθετησουμε το καλωδιο απο την δεξια μερια της οπης (δηλαδη απο την πλευρα των δοντιων του γραναζιου) ειναι και αυτος. Εκτος του οτι δεν θα καταφερουμε να τραβηξουμε το λαδι, αν επιχειρησουμε να στρεψουμε την ροδα τοτε τα δοντια θα κοψουν το καλωδιο σαν τσιχλα και μετα... καλα Χριστουγεννα! Απο την αριστερη πλευρα της οπης ουσιαστικα εισερχομαστε στην "πλατη" του γραναζιου, οπου ειναι λειο και δεν υπαρχει κανενας φοβος να κοπει κατα την οποιαδηποτε περιστροφη της ροδας
http://i944.photobucket.com/albums/ad283/Boxer_012/8-1.jpg

Τελος βιδωνουμε την ταπα με το δυναμοκλειδο στα 20Nm και αυτο ηταν!!!!

Υ.Γ
Πραγματικα απλη και γρηγορη διαδικασια και σε βαθος χρονου "συμβιωσης" με την μηχανη θα μας γλυτωσει απο πολλες εργατοωρες στο συνολο της.
(παιδια εχω τρομαξει με ολα αυτα που εγραψα για την απλη αυτη διαδικασια, ομως ελπιζω να καταφερα να το καταλαβουν ολοι μα ολοι οι ενδιαφερομενοι!!!)

Σωτηρη χιλια ευχαριστω :sm8::sm8:!!!!!

emix
06-10-2009, 14:18
Αξονας μεταδοσης.
Χμμμμ.....
Τωρα ποια, αυτος ο αγνωστος....!


:sm7: :sm7: :sm7:


Πολυ καλο παντως. Ευχε!

BOXER
06-10-2009, 14:28
Αξονας μεταδοσης.
Χμμμμ.....
Τωρα ποια, αυτος ο αγνωστος....!


:sm7: :sm7: :sm7:


Πολυ καλο παντως. Ευχε!

Παλι σε εμας θα ερθεις Ηλια............... :D :D :D!!!!!!
Δεν γλυτωνεις......

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
06-10-2009, 14:43
Αναλυτικότατο και κατατοπιστικότατο !!!!

Εύγε Νικόλα !!!!!http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-82.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-82.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-82.gif


.

gsmaniac
06-10-2009, 14:48
:sm4::sm4::sm4:νικολα,αλλα πλυνε και λιγακι τη μπουμπου:sm7::sm7::sm7::sm7:

skippybi
06-10-2009, 16:04
ευχαριστούμε!!!;)

vtheo
06-10-2009, 16:21
Έγραψες Μάστορα!Ευχαριστούμε!

soter3gm
06-10-2009, 16:27
Νικόλας ο πολυμήχανος :sm4:μπράβο ρε Νικόλα χρυσοχέρη :sm8:

Τίποτα φίλε μου ....:)

kostas_366
06-10-2009, 17:24
Ωραίος.

george81
06-10-2009, 17:37
Νικο πολυ ωραια και αναλυτικη η περιγραφη σου! μπραβο για μια ακομη φορα!

syan
06-10-2009, 18:28
Νίκο Εύγε..., σωστός και αναλυτικότατος!!

MARK
06-10-2009, 19:10
Μπράβο σου....:sm5:

BOXER
07-10-2009, 17:13
:sm4::sm4::sm4:νικολα,αλλα πλυνε και λιγακι τη μπουμπου:sm7::sm7::sm7::sm7:


Σε αυτο το "θεματακι" την εχουμε οντως μια διαφωνία με τη μηχανη :D :D :D!!! Ειναι το μοναδικο σημειο που δεν τα βρισκουμεΓέλιο!!!!!!
Αλλα απο την αλλη, ειναι μεγαλη "γουρουνα" και ας το παιζει κυρια, της αρεσει να... λερωνεται :sm7:!!!!!!!!!

Gazi
07-10-2009, 19:10
ΜΠΡΑΒΟ........ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!

1200GS
07-10-2009, 19:45
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ!!!:sm8:

pepax66
07-10-2009, 19:52
Πάρα Πολύ Καλός Ο Μάστορας!!!!!!!!!!!!


:sm8::sm8::sm8:

saitman
08-10-2009, 15:56
ΜΠΡΑΒΟ ΑΔΕΡΦΕ!!!ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΡΟΦΗΣΗΣ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΤΙΣ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΣΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ:sm8::sm5::sm4::sm6:

saitman
08-10-2009, 15:57
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ giorgogs ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΤΟΜΑ!!

BOXER
09-10-2009, 13:44
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ giorgogs ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΤΟΜΑ!!

Οντως ειναι ενα θεμα που ταλαιπωρουσε αρκετους απο εμας τους... "παλιους" (και εννοω την χρονια του μοντελου φυσικα :D).
Τωρα ομως, ποιος μας πιανει :sm7:, αλλαγη ανετα, γρηγορα και ωραια να μην σου πω και καθε 3.000 ή το πολυ 5.000χλμ!!!

soter3gm
09-10-2009, 14:03
Οντως ειναι ενα θεμα που ταλαιπωρουσε αρκετους απο εμας τους... "παλιους" (και εννοω την χρονια του μοντελου φυσικα :D).
Τωρα ομως, ποιος μας πιανει :sm7:, αλλαγη ανετα, γρηγορα και ωραια να μην σου πω και καθε 3.000 ή το πολυ 5.000χλμ!!!

Πεταμένα λεφτά είναι κάθε "κάθε 3.000 ή το πολυ 5.000χλμ"
κάθε 20,000χλμ είναι μια χαρά δεν έχει ανάγκη λιγότερο ;):D:D

BOXER
12-10-2009, 00:55
Πεταμένα λεφτά είναι κάθε "κάθε 3.000 ή το πολυ 5.000χλμ"
κάθε 20,000χλμ είναι μια χαρά δεν έχει ανάγκη λιγότερο ;):D:D

Σωτηρη, ενα λιτρο λαδι διαφορικου κανει περι τα 18 ευρω.
1000ml προς 180ml την αλλαγη, μας κανει 5,5 αλλαγες (ασε το 0,5 λεμε λοιπον χοντρικα 5 αλλαγες).
Η καθε μια αλλαγη ελαιου απο τις 5 συνολικα του λιτρου, μας κοστιζει 3,6 ευρω.
Ασε το 3.000χλμ (ακουγετε οντως υπερβολικο :o) και παμε να κανουμε τις αλλαγες καθε 5.000χλμ.
5 αλλαγες x 5.000χλμ=25.000χλμ
"Βγαζουμε" δηλαδη 25.000χλμ με μονο 18 ευρω.
Ειμαι σιγουρος οτι και στην δικια σου μηχανη θα εχεις βαλει λιγα ή πολλα αξεσουαρ (οπως και εγω αλλωστε και οπως ολοι μας πιστευω... :D) για να την κανεις πιο ομορφη, τα οποια ομως στοιχιζουν πολυ παραπανω απο 3,6 ευρω :( εκαστο, και συνηθως τα περισσοτερα περαν της αισθητικης που προσφερουν δεν εξυπηρετουν κανενα αλλο σκοπο.
Στην περιπτωση μας ομως, το πλεονεκτημα ειναι οτι σιγουρα θα μας γλυτωσουν αυτα τα 3,6 ευρω απο μια στραβη της ταξεως πιθανον, των 1.000-1.500 ευρω + την στεναχωρια + το περιμενε μερες αρκετες να την παρεις απο το συνεργειο + το πως θα την παρεις + τι δουλεια εχει γινει + την ανασφαλεια +... +... +... :( :(!!!
Μια μερα που δεν εχουμε κανονισει καποια εξοδο, και εχουμε ορεξη, παμε στην μηχανη μας και σε μιση ωρα ειμαστε ετοιμοι, με καινουργια λαδακια και το κεφαλι μας ησυχο :)!!!
Απο αυτην την αποψη ανεφερα τα 3.000 με 5.000χλμ!
Οι μηχανες μας Σωτηρη το αξιζουν και με το παραπανω, ετσι δεν ειναι :);

BOXER
12-10-2009, 01:08
Τα λαδια που αφαιρεσα την τελευταια φορα (και ειναι αυτα που φαινονται στην φωτογραφια ειχαν μολις 5.700χλμ...!!!!) και δεν ηταν τα λαδια που περιμενα να δω σε αυτα τα χλμ :hmmm:.
Πιστευω ομως με αυτον τον βαθμο ευκολιας στην αλλαγη τους (και για εμας πλεον) καθε περιπου 5.000χλμ ειναι αρκετα καλα :)!!!

soter3gm
12-10-2009, 12:04
Σωτηρη, ενα λιτρο λαδι διαφορικου κανει περι τα 18 ευρω.
1000ml προς 180ml την αλλαγη, μας κανει 5,5 αλλαγες (ασε το 0,5 λεμε λοιπον χοντρικα 5 αλλαγες).
Η καθε μια αλλαγη ελαιου απο τις 5 συνολικα του λιτρου, μας κοστιζει 3,6 ευρω.
Ασε το 3.000χλμ (ακουγετε οντως υπερβολικο :o) και παμε να κανουμε τις αλλαγες καθε 5.000χλμ.
5 αλλαγες x 5.000χλμ=25.000χλμ
"Βγαζουμε" δηλαδη 25.000χλμ με μονο 18 ευρω.
Ειμαι σιγουρος οτι και στην δικια σου μηχανη θα εχεις βαλει λιγα ή πολλα αξεσουαρ (οπως και εγω αλλωστε και οπως ολοι μας πιστευω... :D) για να την κανεις πιο ομορφη, τα οποια ομως στοιχιζουν πολυ παραπανω απο 3,6 ευρω :( εκαστο, και συνηθως τα περισσοτερα περαν της αισθητικης που προσφερουν δεν εξυπηρετουν κανενα αλλο σκοπο.
Στην περιπτωση μας ομως, το πλεονεκτημα ειναι οτι σιγουρα θα μας γλυτωσουν αυτα τα 3,6 ευρω απο μια στραβη της ταξεως πιθανον, των 1.000-1.500 ευρω + την στεναχωρια + το περιμενε μερες αρκετες να την παρεις απο το συνεργειο + το πως θα την παρεις + τι δουλεια εχει γινει + την ανασφαλεια +... +... +... :( :(!!!
Μια μερα που δεν εχουμε κανονισει καποια εξοδο, και εχουμε ορεξη, παμε στην μηχανη μας και σε μιση ωρα ειμαστε ετοιμοι, με καινουργια λαδακια και το κεφαλι μας ησυχο :)!!!
Απο αυτην την αποψη ανεφερα τα 3.000 με 5.000χλμ!
Οι μηχανες μας Σωτηρη το αξιζουν και με το παραπανω, ετσι δεν ειναι :);
Σωστά τα λες Νικόλα το να κάνεις αλλαγή κάθε 5 δεν κάνει κακό δεν παθαίνει τίποτα !!! Απλά με την εμπειρία μου λέω μια χαρά είναι και στα 20.... τα λάδια πλέον έχουν εξελιχθεί για αυτή τη δουλειά

ΙoannisPanagiotidis
12-10-2009, 13:31
http://gsforum.gr/images/icons/icon14.gif...σ ωραιος φιλε!...ειναι και αυτο μια λυση!

...πραγματικα πανεξυπνο και πανευκολο σε σχεση με τον ορθοδοξο αλλα περιπλοκο τροπο που προτείνει η μαμα!...ο δαιμόνιος Ελληνας θα βρει τον τροπο να απλοποιήσει τα πραγματα!:D

... οσο για την συχνοτητα της αλλαγης ...ψυχραιμια αδελφια!... στις 5 χιλιαδες δεν υπαρχει χρηση της μοτοσυκλετας που θα χαλασει τις βαλβολινες !...εγω προτεινω 20.000 χιλιαδες και αλλαγη και παλι υπερβολικο ειναι αλλα κάλιο γαιδουροδενε παρα γαιδουρογυρευε!

...........:)

soter3gm
12-10-2009, 14:13
http://gsforum.gr/images/icons/icon14.gif...σ ωραιος φιλε!...ειναι και αυτο μια λυση!

...πραγματικα πανεξυπνο και πανευκολο σε σχεση με τον ορθοδοξο αλλα περιπλοκο τροπο που προτείνει η μαμα!...ο δαιμόνιος Ελληνας θα βρει τον τροπο να απλοποιήσει τα πραγματα!:D

... οσο για την συχνοτητα της αλλαγης ...ψυχραιμια αδελφια!... στις 5 χιλιαδες δεν υπαρχει χρηση της μοτοσυκλετας που θα χαλασει τις βαλβολινες !...εγω προτεινω 20.000 χιλιαδες και αλλαγη και παλι υπερβολικο ειναι αλλα κάλιο γαιδουροδενε παρα γαιδουρογυρευε!

...........:)

Πέστα Χρυσόστομε μάλλιασε η γλώσσα μου :D:sm7::sm7:

pepax66
12-10-2009, 15:14
Πέστα Χρυσόστομε μάλλιασε η γλώσσα μου :D:sm7::sm7:


Και είχα δει κάτι μαλλιαρό σε μια συγκέντρωση που είχαμε στον Πειραιά που να φανταστώ ότι ήταν η γλώσσα σου!!!!!!!!!!!!

:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

Εγώ μιας που είμαι large τύπος και έχω πληρώσει παξιμάδι BMW 5 ευρά τις αλλάζω τακτικότατα (5 - 10000) για να έχω την κεφάλα μου ήσυχη και το διαφορικάκι μου γουργουριστό!
Εξάλλου η φήμη που διακρίνει τους ιδιοκτήτες BMW από τους άλλους είναι ότι ασχολούμαστε με την μηχανή μας!

BOXER
12-10-2009, 23:20
Εξάλλου η φήμη που διακρίνει τους ιδιοκτήτες BMW από τους άλλους είναι ότι ασχολούμαστε με την μηχανή μας!

Οχι, αν μπορουμε... ας κανουμε και αλλιως :D :D :D :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arisxios
12-10-2009, 23:30
Πολύ καλό !!!!!!:sm5:

soter3gm
13-10-2009, 12:02
Και είχα δει κάτι μαλλιαρό σε μια συγκέντρωση που είχαμε στον Πειραιά που να φανταστώ ότι ήταν η γλώσσα σου!!!!!!!!!!!!

:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:



Αυτή ήταν σε παραλλαγή http://planetsmilies.net/tongue-smiley-8861.gif (http://planetsmilies.net) http://planetsmilies.net/shocked-smiley-9456.gif (http://planetsmilies.net)

vasorfa
13-10-2009, 17:15
:sm5::sm5:

gb1200
25-10-2009, 20:44
την άλλη Κυριακή έγινεεεεεεεεεεεεεεεε :sm7:

DoctorAbo
25-10-2009, 22:31
Αγαπητέ Νίκο μέτρησες. :sm6:
Συγχαρητήρια για την ιδέα σου. Είναι άψογη και σίγουρη.
Για τους φίλους που σκέπτονται να αλάξουν βαλβολίνες κάθε 5.000 km πρέπει ν ανωρίζουν ότι οι αστοχίες δεν οφείλονται σε καθυστερημένες αλλαγέε βαλβολίνης. Οφείλονται σε άστοχία ρουλεμάν και σπανιότερα σε κακή ρύθμιση της ανοχής λειτουργίας των γραναζιών με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση μέχρι κατάρευσης του συστήματος. Συνεπώς, αν δεν υπάρχει αστοχία νομ΄ζω πως το ιδανικό διάστμα είναι τα 10.000 KM.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ. ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ / ΑΝΗΣΥΧΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΔΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ !!!!!!!!!

sotaris
11-12-2009, 18:28
ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΑΨΟΓΟΣ !!!!:cool:
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΣΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΝΑ ΚΑΝΩ Κ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΓΙΑ ΤΟ 1150 ΓΙΝΕΤΕ Η ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ?

xenos
11-12-2009, 20:01
κατατοπιστικότατος ευχαριστούμε!!!:D:D

sakis656
11-12-2009, 20:49
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες Νικόλα, είσαι σωστός, εύγε :cool:

TEOSS
12-12-2009, 11:33
φίλε sotaris τα 1150 όπως τα 1100 και τα νεώτερα 1200 έχουν την βίδα αποστράγγισης στην φυσική της θέση ,στο κάτω τμήμα, και δεν χρειάζεται σωληνάκι.

BOXER
13-12-2009, 02:48
φίλε sotaris τα 1150 όπως τα 1100 και τα νεώτερα 1200 έχουν την βίδα αποστράγγισης στην φυσική της θέση ,στο κάτω τμήμα, και δεν χρειάζεται σωληνάκι.

Πολυ σωστα! Σε αυτα που δεν εβαλαν ταπα εξαγωγης του ελαιου, ειναι εκεινα που οπως ειπα, ειχαν πιει πολλες μπυρες οι Γερμανοι :D οταν το σχεδιαζαν στα χαρτια, που πιστεψαν οτι εφτιαξαν ΤΟ διαφορικο :(!!!
Αγαπητέ Νίκο μέτρησες. :sm6:
Συγχαρητήρια για την ιδέα σου. Είναι άψογη και σίγουρη.
Για τους φίλους που σκέπτονται να αλάξουν βαλβολίνες κάθε 5.000 km πρέπει ν ανωρίζουν ότι οι αστοχίες δεν οφείλονται σε καθυστερημένες αλλαγέε βαλβολίνης. Οφείλονται σε άστοχία ρουλεμάν και σπανιότερα σε κακή ρύθμιση της ανοχής λειτουργίας των γραναζιών με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση μέχρι κατάρευσης του συστήματος. Συνεπώς, αν δεν υπάρχει αστοχία νομ΄ζω πως το ιδανικό διάστμα είναι τα 10.000 KM.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ. ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ / ΑΝΗΣΥΧΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΔΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ !!!!!!!!!


Ασφαλως Doctor, αυτες ειναι οι αιτιες των προβληματων δυστυχως :(!!!

portman
13-12-2009, 23:05
Μπράβο Νικόλα !!! :sm4::sm4::sm4: