riko46
18-01-2009, 09:09
http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_59462.jpg
Την σχεδιαστική διαφοροποίηση του S1 θα εξασφαλίζουν οι μεγαλύτερης διάστασης τροχοί και ο σχεδιασμός ορισμένων τμημάτων του αμαξώματος όπως ο μπροστινός προφυλακτήρας. Ανάλογες επεμβάσεις θα δεχτεί και το εσωτερικό του αυτοκινήτουΦωτογραφία .
Μετά το MINI Cooper S Works, το Renault Clio Sport και το Opel Corsa OPC, ένας ακόμη εκπρόσωπος της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης αγγίζει το όριο των 200 ίππων.
Με αφετηρία την έκδοση παραγωγής του Audi A1, το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2011, η γερμανική φίρμα εξελίσσει ήδη το τετρακίνητο και υπερτροφοδοτούμενο S1.
Εκμεταλλευόμενο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το τεχνολογικό προβάδισμα που του προσφέρει το VW Group, το λιλιπούτειο Audi δεν θα πρέπει να νιώθει μειονεκτικά απέναντι στις μεγαλύτερες προτάσεις της φίρμας.
Οι 200 ίπποι του αναβαθμισμένου TSI κινητήρα των 1.400 κ.εκ., οι επτά σχέσεις του σειριακού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και η κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης με τον ανταγωνισμό, ακόμα και αν αυτός προέρχεται από τις τάξεις του γερμανικού ομίλου.
Παρόλα αυτά, στη γνωστή και καθόλα πετυχημένη συνταγή της Audi αναμένεται να προστεθούν εξωτικά -για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο- συστατικά, όπως η ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση και το σύστημα "Drive Select", το οποίο θα προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να παραμετροποίησει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.
Σχεδιαστική διαφοροποίηση του S1 θα εξασφαλίζουν οι μεγαλύτερης διάστασης τροχοί και ο σχεδιασμός ορισμένων τμημάτων του αμαξώματος όπως ο μπροστινός προφυλακτήρας. Ανάλογες επεμβάσεις θα δεχτεί και το εσωτερικό του αυτοκινήτουΦωτογραφία .
Μετά το MINI Cooper S Works, το Renault Clio Sport και το Opel Corsa OPC, ένας ακόμη εκπρόσωπος της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης αγγίζει το όριο των 200 ίππων.
Με αφετηρία την έκδοση παραγωγής του Audi A1, το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2011, η γερμανική φίρμα εξελίσσει ήδη το τετρακίνητο και υπερτροφοδοτούμενο S1.
Εκμεταλλευόμενο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το τεχνολογικό προβάδισμα που του προσφέρει το VW Group, το λιλιπούτειο Audi δεν θα πρέπει να νιώθει μειονεκτικά απέναντι στις μεγαλύτερες προτάσεις της φίρμας.
Οι 200 ίπποι του αναβαθμισμένου TSI κινητήρα των 1.400 κ.εκ., οι επτά σχέσεις του σειριακού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και η κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης με τον ανταγωνισμό, ακόμα και αν αυτός προέρχεται από τις τάξεις του γερμανικού ομίλου.
Παρόλα αυτά, στη γνωστή και καθόλα πετυχημένη συνταγή της Audi αναμένεται να προστεθούν εξωτικά -για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο- συστατικά, όπως η ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση και το σύστημα "Drive Select", το οποίο θα προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να παραμετροποίησει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.
http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_59461.jpg
Την σχεδιαστική διαφοροποίηση του S1 θα εξασφαλίζουν οι μεγαλύτερης διάστασης τροχοί και ο σχεδιασμός ορισμένων τμημάτων του αμαξώματος όπως ο μπροστινός προφυλακτήρας. Ανάλογες επεμβάσεις θα δεχτεί και το εσωτερικό του αυτοκινήτουΦωτογραφία .
Μετά το MINI Cooper S Works, το Renault Clio Sport και το Opel Corsa OPC, ένας ακόμη εκπρόσωπος της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης αγγίζει το όριο των 200 ίππων.
Με αφετηρία την έκδοση παραγωγής του Audi A1, το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2011, η γερμανική φίρμα εξελίσσει ήδη το τετρακίνητο και υπερτροφοδοτούμενο S1.
Εκμεταλλευόμενο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το τεχνολογικό προβάδισμα που του προσφέρει το VW Group, το λιλιπούτειο Audi δεν θα πρέπει να νιώθει μειονεκτικά απέναντι στις μεγαλύτερες προτάσεις της φίρμας.
Οι 200 ίπποι του αναβαθμισμένου TSI κινητήρα των 1.400 κ.εκ., οι επτά σχέσεις του σειριακού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και η κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης με τον ανταγωνισμό, ακόμα και αν αυτός προέρχεται από τις τάξεις του γερμανικού ομίλου.
Παρόλα αυτά, στη γνωστή και καθόλα πετυχημένη συνταγή της Audi αναμένεται να προστεθούν εξωτικά -για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο- συστατικά, όπως η ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση και το σύστημα "Drive Select", το οποίο θα προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να παραμετροποίησει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.
Σχεδιαστική διαφοροποίηση του S1 θα εξασφαλίζουν οι μεγαλύτερης διάστασης τροχοί και ο σχεδιασμός ορισμένων τμημάτων του αμαξώματος όπως ο μπροστινός προφυλακτήρας. Ανάλογες επεμβάσεις θα δεχτεί και το εσωτερικό του αυτοκινήτουΦωτογραφία .
Μετά το MINI Cooper S Works, το Renault Clio Sport και το Opel Corsa OPC, ένας ακόμη εκπρόσωπος της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης αγγίζει το όριο των 200 ίππων.
Με αφετηρία την έκδοση παραγωγής του Audi A1, το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2011, η γερμανική φίρμα εξελίσσει ήδη το τετρακίνητο και υπερτροφοδοτούμενο S1.
Εκμεταλλευόμενο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το τεχνολογικό προβάδισμα που του προσφέρει το VW Group, το λιλιπούτειο Audi δεν θα πρέπει να νιώθει μειονεκτικά απέναντι στις μεγαλύτερες προτάσεις της φίρμας.
Οι 200 ίπποι του αναβαθμισμένου TSI κινητήρα των 1.400 κ.εκ., οι επτά σχέσεις του σειριακού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και η κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης με τον ανταγωνισμό, ακόμα και αν αυτός προέρχεται από τις τάξεις του γερμανικού ομίλου.
Παρόλα αυτά, στη γνωστή και καθόλα πετυχημένη συνταγή της Audi αναμένεται να προστεθούν εξωτικά -για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο- συστατικά, όπως η ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση και το σύστημα "Drive Select", το οποίο θα προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να παραμετροποίησει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.
http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_59461.jpg