PDA

View Full Version : Audi S1: Συμπυκνωμένη ισχύς


riko46
18-01-2009, 09:09
http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_59462.jpg


Την σχεδιαστική διαφοροποίηση του S1 θα εξασφαλίζουν οι μεγαλύτερης διάστασης τροχοί και ο σχεδιασμός ορισμένων τμημάτων του αμαξώματος όπως ο μπροστινός προφυλακτήρας. Ανάλογες επεμβάσεις θα δεχτεί και το εσωτερικό του αυτοκινήτουΦωτογραφία .
Μετά το MINI Cooper S Works, το Renault Clio Sport και το Opel Corsa OPC, ένας ακόμη εκπρόσωπος της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης αγγίζει το όριο των 200 ίππων.

Με αφετηρία την έκδοση παραγωγής του Audi A1, το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2011, η γερμανική φίρμα εξελίσσει ήδη το τετρακίνητο και υπερτροφοδοτούμενο S1.
Εκμεταλλευόμενο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το τεχνολογικό προβάδισμα που του προσφέρει το VW Group, το λιλιπούτειο Audi δεν θα πρέπει να νιώθει μειονεκτικά απέναντι στις μεγαλύτερες προτάσεις της φίρμας.
Οι 200 ίπποι του αναβαθμισμένου TSI κινητήρα των 1.400 κ.εκ., οι επτά σχέσεις του σειριακού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και η κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης με τον ανταγωνισμό, ακόμα και αν αυτός προέρχεται από τις τάξεις του γερμανικού ομίλου.
Παρόλα αυτά, στη γνωστή και καθόλα πετυχημένη συνταγή της Audi αναμένεται να προστεθούν εξωτικά -για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο- συστατικά, όπως η ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση και το σύστημα "Drive Select", το οποίο θα προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να παραμετροποίησει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.

Σχεδιαστική διαφοροποίηση του S1 θα εξασφαλίζουν οι μεγαλύτερης διάστασης τροχοί και ο σχεδιασμός ορισμένων τμημάτων του αμαξώματος όπως ο μπροστινός προφυλακτήρας. Ανάλογες επεμβάσεις θα δεχτεί και το εσωτερικό του αυτοκινήτουΦωτογραφία .
Μετά το MINI Cooper S Works, το Renault Clio Sport και το Opel Corsa OPC, ένας ακόμη εκπρόσωπος της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης αγγίζει το όριο των 200 ίππων.

Με αφετηρία την έκδοση παραγωγής του Audi A1, το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2011, η γερμανική φίρμα εξελίσσει ήδη το τετρακίνητο και υπερτροφοδοτούμενο S1.
Εκμεταλλευόμενο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το τεχνολογικό προβάδισμα που του προσφέρει το VW Group, το λιλιπούτειο Audi δεν θα πρέπει να νιώθει μειονεκτικά απέναντι στις μεγαλύτερες προτάσεις της φίρμας.
Οι 200 ίπποι του αναβαθμισμένου TSI κινητήρα των 1.400 κ.εκ., οι επτά σχέσεις του σειριακού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και η κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης με τον ανταγωνισμό, ακόμα και αν αυτός προέρχεται από τις τάξεις του γερμανικού ομίλου.
Παρόλα αυτά, στη γνωστή και καθόλα πετυχημένη συνταγή της Audi αναμένεται να προστεθούν εξωτικά -για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο- συστατικά, όπως η ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση και το σύστημα "Drive Select", το οποίο θα προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να παραμετροποίησει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.





http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_59461.jpg

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
18-01-2009, 15:46
Απλά ... θηριάκι !!!!!!;)

NNN
18-01-2009, 17:24
Και όμορφο ... και άγριο (200hp / 1400cc !!!!)

skippybi
18-01-2009, 20:21
Με αφετηρία την έκδοση παραγωγής του Audi A1, το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2011, η γερμανική φίρμα εξελίσσει ήδη το τετρακίνητο και υπερτροφοδοτούμενο S1.
Εκμεταλλευόμενο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το τεχνολογικό προβάδισμα που του προσφέρει το VW Group, το λιλιπούτειο Audi δεν θα πρέπει να νιώθει μειονεκτικά απέναντι στις μεγαλύτερες προτάσεις της φίρμας.
Οι 200 ίπποι του αναβαθμισμένου TSI κινητήρα των 1.400 κ.εκ., οι επτά σχέσεις του σειριακού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και η κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης με τον ανταγωνισμό, ακόμα και αν αυτός προέρχεται από τις τάξεις του γερμανικού ομίλου.
Παρόλα αυτά, στη γνωστή και καθόλα πετυχημένη συνταγή της Audi αναμένεται να προστεθούν εξωτικά -για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο- συστατικά, όπως η ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση και το σύστημα "Drive Select", το οποίο θα προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να παραμετροποίησει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.


...το επανέλαβες για να το εμπεδώσουμε;;;:Γελάω::Γελάω:

Arkas
18-01-2009, 23:06
Κουκλάκι - κανονάκι!!!

gs1150
18-01-2009, 23:14
Κανονάκι, κανονάκι

Bmwnek
19-01-2009, 01:42
Πολύ όμορφο!!!

wet & dirty
19-01-2009, 18:21
δεν μου αρέσει..........η π'ερνεις audi η όχι.

ειναι σαν να μου λες bmw gs adve 125cc:hmmm::hmmm:

ας έχει 150 αλογα....

Fast&Furious
20-01-2009, 20:12
δεν μου αρέσει..........η π'ερνεις audi η όχι.

ειναι σαν να μου λες bmw gs adve 125cc:hmmm::hmmm:

ας έχει 150 αλογα....


Αμεσως μωρη κακιά να πεις την κακία σου!!!!!!!!!!!:cool2::cool2:

kostas_366
20-01-2009, 20:35
Kαλόοοοοο
Παιδιά, ξέρετε πότε γιορτάζω έτσι?? :D:D

wet & dirty
20-01-2009, 21:37
Αμεσως μωρη κακιά να πεις την κακία σου!!!!!!!!!!!:cool2::cool2:
ΡΕ ΒΑΣΙΛΗ το ξέρεις οτι ειμαι τρελος audakias ειχα S3 και τωρα έχω το Α5
δεν μπορεις ρε φιλε audi μαμα να πέρνω 1 αμαξι 55χιλιαρικα και να μου δεινεις 170 αλογα...και το S1 ME 25XILIARIKA ΝΑ ΔΙΝΕΙ 200!!!
ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ????

ΠΛΗΡΏΝΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΙ Η AUDI ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ
ΤΟΤΕς ΡΕ ΦΙΛΕ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.
KAI ASE THN AUDI NA KYNHGAEI TO RALLY

arisxios
20-01-2009, 21:46
Καλό αν και δεν είναι Μ3!!!!!!!!!!!:Γελάω::Γελάω::Γελάω: