PDA

View Full Version : Καθαρισμος αλυσιδας..


Kwstas_kef
08-10-2009, 15:11
http://www.youtube.com/watch?v=T35YIPmasXg


Ξερουμε αν αυτο κανει δουλεια?
Το εχει δοκιμασει κανεις?

GeorgeP
08-10-2009, 15:22
http://www.youtube.com/watch?v=T35YIPmasXg


Ξερουμε αν αυτο κανει δουλεια?
Το εχει δοκιμασει κανεις?

Κωστα, απο αυτα που διαβαζω στο varaderomania.gr αλλα και σε άλλα φόρουμ οχι απλα κανει δουλεια αλλα κανει ΤΗΝ δουλεια!!! Το φορανε 2 πολυ, μα παρα πολυ δικοι μου ανθρωποι κι εχουμε μιλησει εκτενως επι του θεματος. αν α) αντεχεις την βρωμια στην ζαντα απο το εκινασσομενο λαδι, β) αντέχεις το κοστος αγοράς και γ) δεν εισαι παραδοσιακος τυπος σαν κι εμενα που του αρεσει να ασχολειται με λαδωματα...........ΠΑΡΤΟ ΧΩΡΙς ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!
Το μονο που χρειαζεται ειναι σωστη ρυθμιση, τιποτε άλλο!!!!

soter3gm
08-10-2009, 18:28
Μίλαγα προχθές με ένα μάστορα που τώρα στα γεράματα έμαθε το Internet και τα forums.
Κάποτε έγραψα σε ένα φόρουμ τον παραδοσιακό τρόπο καθαρισμού και λίπανσης της αλυσίδας και με έκραξαν άσχημα οι υπόλοιποι συν φορουμιτες όπου το διάβασε τώρα τελευταία και μου έλεγε τι λαλακες είναι αυτοί που έκραζαν τον τύπο, χωρίς να ξέρει πως ήμουν εγώ:)
Ποιος είναι αυτός ο τρόπος ??

Βγάζουμε την αλυσίδα την καθαρίζουμε με πετρέλαιο και πινέλο μετά βάζουμε σε ένα παλιό ταψί μισό-μισό γράσο με βαλβολίνη και τα βάζουμε να βράσουν, μόλις λιώσουν και γίνουν ένα ρίχνουμε την αλυσίδα μέσα και την αφήνουμε για 30 με 40 δεύτερα με προσοχή μην καούν τα o-rings. μετά την βγάζουμε την αφήνουμε να κρυώσει τη σκουπίζουμε καλά καλά, την τοποθετούμε πάλι στη μηχανή κάνουμε μια βόλτα να βγάλει ότι είναι περισσευούμενο και είμαστε Ο.Κ και για πολλά Χλμ αλλά και η αλυσίδα μας θα αντέξει για 80 με 90,000 Χλμ. κάνοντας αυτό κάθε 20,000 και ενδιάμεσα σπρέι λιθίου.
Ξέρω είναι μπελαλίδικη δουλειά αλλά εμένα τόσο μου κράταγε η αλυσίδα μου που σημειωτέον είχα και μπόλικα άλογα :D:D

aeriko
08-10-2009, 19:36
http://www.youtube.com/watch?v=T35YIPmasXg


Ξερουμε αν αυτο κανει δουλεια?
Το εχει δοκιμασει κανεις?
Κώστα για πές μου

gemara
08-10-2009, 19:54
....

Βγάζουμε την αλυσίδα την καθαρίζουμε με πετρέλαιο και πινέλο ...

Πετρέλαιο στα o-rings?

GeorgeP
08-10-2009, 20:21
Πετρέλαιο στα o-rings?
ΛΑΘΟΣ ΤΡΑΓΙΚΟ!!!

GeorgeP
08-10-2009, 20:24
Μίλαγα προχθές με ένα μάστορα που τώρα στα γεράματα έμαθε το Internet και τα forums.
Κάποτε έγραψα σε ένα φόρουμ τον παραδοσιακό τρόπο καθαρισμού και λίπανσης της αλυσίδας και με έκραξαν άσχημα οι υπόλοιποι συν φορουμιτες όπου το διάβασε τώρα τελευταία και μου έλεγε τι λαλακες είναι αυτοί που έκραζαν τον τύπο, χωρίς να ξέρει πως ήμουν εγώ:)
Ποιος είναι αυτός ο τρόπος ??

Βγάζουμε την αλυσίδα την καθαρίζουμε με πετρέλαιο και πινέλο μετά βάζουμε σε ένα παλιό ταψί μισό-μισό γράσο με βαλβολίνη και τα βάζουμε να βράσουν, μόλις λιώσουν και γίνουν ένα ρίχνουμε την αλυσίδα μέσα και την αφήνουμε για 30 με 40 δεύτερα με προσοχή μην καούν τα o-rings. μετά την βγάζουμε την αφήνουμε να κρυώσει τη σκουπίζουμε καλά καλά, την τοποθετούμε πάλι στη μηχανή κάνουμε μια βόλτα να βγάλει ότι είναι περισσευούμενο και είμαστε Ο.Κ και για πολλά Χλμ αλλά και η αλυσίδα μας θα αντέξει για 80 με 90,000 Χλμ. κάνοντας αυτό κάθε 20,000 και ενδιάμεσα σπρέι λιθίου.
Ξέρω είναι μπελαλίδικη δουλειά αλλά εμένα τόσο μου κράταγε η αλυσίδα μου που σημειωτέον είχα και μπόλικα άλογα :D:D

Αυτο ηταν μια χαρα οταν οι αλυσιδες ΔΕΝ ηταν o-ring/x-ring και διεθεταν ασφάλεια!! Τωρα που η ασφάλεια ειναι πριτσινωτη και μπαινει μια φορα και μετα δεν ξαναβγαινει και οι αλυσιδες >ΟΛΕΣ ειναι o-ring/x-ring
δεν γινονται τα παραπανω!!

Α ρε Σωτηρη, τωρα με τους αξονες τα ξεχασες!!!

soter3gm
08-10-2009, 22:50
Αυτο ηταν μια χαρα οταν οι αλυσιδες ΔΕΝ ηταν o-ring/x-ring και διεθεταν ασφάλεια!! Τωρα που η ασφάλεια ειναι πριτσινωτη και μπαινει μια φορα και μετα δεν ξαναβγαινει και οι αλυσιδες >ΟΛΕΣ ειναι o-ring/x-ring
δεν γινονται τα παραπανω!!

Α ρε Σωτηρη, τωρα με τους αξονες τα ξεχασες!!!

Δεν τα ξέχασα με τίποτα, άκου που σου λέω Γιώργη, σε συνεργεία (Όχι BMW) πάω ακόμα για καφέ και κουβέντα. Για την ασφάλεια έχεις δίκιο αλλά γίνετε και έτσι με περισσότερη δυσκολία
Όσο για τα Ο-ring/X-Ring, Q-Ring ,A1 Ring, Nirburing,:D αυτά επίτρεψέ μου να σου πω πως είναι ######## των εργοστασίων για να πουλάνε;) έχω ζωντανό παράδειγμα και πάμε να το δεις ZZR1100 μονόμπουκο με 90.000Χλμ με την ίδια άλισύδα και πάει ακόμα χωρίς να καταλαβαίνει μία !! ΆΚΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ και δεν λέω λόγια εντυπωσιασμού:cool:

Kwstas_kef
09-10-2009, 16:15
Μίλαγα προχθές με ένα μάστορα που τώρα στα γεράματα έμαθε το Internet και τα forums.
Κάποτε έγραψα σε ένα φόρουμ τον παραδοσιακό τρόπο καθαρισμού και λίπανσης της αλυσίδας και με έκραξαν άσχημα οι υπόλοιποι συν φορουμιτες όπου το διάβασε τώρα τελευταία και μου έλεγε τι λαλακες είναι αυτοί που έκραζαν τον τύπο, χωρίς να ξέρει πως ήμουν εγώ:)
Ποιος είναι αυτός ο τρόπος ??

Βγάζουμε την αλυσίδα την καθαρίζουμε με πετρέλαιο και πινέλο μετά βάζουμε σε ένα παλιό ταψί μισό-μισό γράσο με βαλβολίνη και τα βάζουμε να βράσουν, μόλις λιώσουν και γίνουν ένα ρίχνουμε την αλυσίδα μέσα και την αφήνουμε για 30 με 40 δεύτερα με προσοχή μην καούν τα o-rings. μετά την βγάζουμε την αφήνουμε να κρυώσει τη σκουπίζουμε καλά καλά, την τοποθετούμε πάλι στη μηχανή κάνουμε μια βόλτα να βγάλει ότι είναι περισσευούμενο και είμαστε Ο.Κ και για πολλά Χλμ αλλά και η αλυσίδα μας θα αντέξει για 80 με 90,000 Χλμ. κάνοντας αυτό κάθε 20,000 και ενδιάμεσα σπρέι λιθίου.
Ξέρω είναι μπελαλίδικη δουλειά αλλά εμένα τόσο μου κράταγε η αλυσίδα μου που σημειωτέον είχα και μπόλικα άλογα :D:D
Σωτηρη πολυ ωραια τα λες και μερακληδικα αλλα μαλλον δεν ειναι για μενα αυτα....
Στο παπι μπορει και να το κανω στην μηχανη δεν νομιζω να ρισκαρω μην κανω καμια ####### και με βριζω...

Οποτε μαλλον θα ακολουθησω τον Γιωργο να παρω το μηχανηματακι να ξενιασω...

Ευχαριστω για τις απαντησεις και τις συμβουλες..

MARK
09-10-2009, 20:43
Κανονική ιεροτελεστία......:sm5:

vp_68
10-10-2009, 11:59
Όρεξη και χρόνο να έχεις και το εξάρτημα φαίνεται καλό. Κώστα αφού το πάρεις και κάνεις το crash test, πές και σε μάς τις εντυπώσεις σου.

Kwstas_kef
10-10-2009, 19:26
Μεγεια μου η αγορα εγινε αναμενατε νεα μου για την λειτουργικοτητα...

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-10-2009, 19:58
Πόσο το πήρες Κώστα ;;;

Kwstas_kef
10-10-2009, 20:00
Πόσο το πήρες Κώστα ;;;
29 εουρος...:cool:
Πολλα ή λιγα?

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-10-2009, 20:05
Λογικότατο ....

Μεγειά σου ....:D

Μην ξεχάσεις τις φωτογραφίες ....;)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-10-2009, 20:06
Από Αθήνα ;;;

Kwstas_kef
10-10-2009, 20:09
Από Αθήνα ;;;
Ναι e-shop,ειναι γνωστο..

GeorgeP
11-10-2009, 20:01
Δεν τα ξέχασα με τίποτα, άκου που σου λέω Γιώργη, σε συνεργεία (Όχι BMW) πάω ακόμα για καφέ και κουβέντα. Για την ασφάλεια έχεις δίκιο αλλά γίνετε και έτσι με περισσότερη δυσκολία
Όσο για τα Ο-ring/X-Ring, Q-Ring ,A1 Ring, Nirburing,:D αυτά επίτρεψέ μου να σου πω πως είναι ######## των εργοστασίων για να πουλάνε;) έχω ζωντανό παράδειγμα και πάμε να το δεις ZZR1100 μονόμπουκο με 90.000Χλμ με την ίδια άλισύδα και πάει ακόμα χωρίς να καταλαβαίνει μία !! ΆΚΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ και δεν λέω λόγια εντυπωσιασμού:cool:

Σωτηριε,

Συγνωμη που διαφωνώ αλλα.........διαφωνώ!!!

Αν ειχες οχημα με αλυσιδα ΟΛΑ αυτα τα χρόνια και παρακολουθυσες την εξέλιξη τους στην ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ μοτοσυκλετα θα με καταλαβαινες!!
Ειναι αδυνατον να βγάλεις την πριτσινωτη ασφάλεια! Αν τα καταφερεις και το κανεις οταν την ξαναβάλεις δεν θα εχεις την ιδια ασφάλεια - κοψιμο αλυσιδας - με πριν!! Αν επιχειρησεις να την βγάλεις χωρις να βγάλεις την πριτσινωτη ασφάλεια τότε πρέπει να λυσεις το ψαλιδι για να βγει αφου ειναι με τετοιο τρόπο περασμενη που αλλιως δεν γινεται!!!!

το ΖΖR που αναφέρεις δεν σημαινει οτι μετά απο 90000κμ η αλυσιδα του ειναι σε λειτουργικη κατάσταση!! Βασικα ειανι αδυνατον αυτο ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ο ιδιοκτητς του ¨η ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ η αλυσιδα!! ενας προσεκτικός ελεγχος θα δειξει οτι o-ring δεν υπάρχουν στους συνδέσμους, και οταν μια αλυσιδα αυτου του τύπου χανει τα λαστιχακια της ειναι αχρηστη αφου σκονη νερο και λασπη εισχωρουν στους συνδέσμους και την αχρηστευουν!!!

soter3gm
11-10-2009, 21:37
Σωτηριε,

Συγνωμη που διαφωνώ αλλα.........διαφωνώ!!!

Αν ειχες οχημα με αλυσιδα ΟΛΑ αυτα τα χρόνια και παρακολουθυσες την εξέλιξη τους στην ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ μοτοσυκλετα θα με καταλαβαινες!!
Ειναι αδυνατον να βγάλεις την πριτσινωτη ασφάλεια! Αν τα καταφερεις και το κανεις οταν την ξαναβάλεις δεν θα εχεις την ιδια ασφάλεια - κοψιμο αλυσιδας - με πριν!! Αν επιχειρησεις να την βγάλεις χωρις να βγάλεις την πριτσινωτη ασφάλεια τότε πρέπει να λυσεις το ψαλιδι για να βγει αφου ειναι με τετοιο τρόπο περασμενη που αλλιως δεν γινεται!!!!

το ΖΖR που αναφέρεις δεν σημαινει οτι μετά απο 90000κμ η αλυσιδα του ειναι σε λειτουργικη κατάσταση!! Βασικα ειανι αδυνατον αυτο ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ο ιδιοκτητς του ¨η ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ η αλυσιδα!! ενας προσεκτικός ελεγχος θα δειξει οτι o-ring δεν υπάρχουν στους συνδέσμους, και οταν μια αλυσιδα αυτου του τύπου χανει τα λαστιχακια της ειναι αχρηστη αφου σκονη νερο και λασπη εισχωρουν στους συνδέσμους και την αχρηστευουν!!!

Σου είπα για την αλυσίδα έχεις δίκιο δεν γίνετε τουλάχιστον εύκολα Για τα o-ring όμως είναι μια χαρά δεν χαλάνε με τίποτα, όταν βρεθούμε από κοντά θα στο εξηγήσω ;)

GeorgeP
12-10-2009, 10:00
Σου είπα για την αλυσίδα έχεις δίκιο δεν γίνετε τουλάχιστον εύκολα Για τα o-ring όμως είναι μια χαρά δεν χαλάνε με τίποτα, όταν βρεθούμε από κοντά θα στο εξηγήσω ;)

Ναι, ναι, ναι να μου εξηγησεις παρακαλω πως στο προηγουμενο μου Βαραντερο με 24,000κμ η αλυσιδα εκανε γωνίες μεταξυ των links (παρόλο την τακτικοτατη λιπανση)και πως διάβολο βρέθηκαν τα o-rings κομμενα κι εκτος θεσης τους κι απλωμενα στην εξωτερικη μερια της αλυσίδας κολλημενα πάνω της λογω λιπαντικου σπρει!!! Ισως οι 2-3 φορές που το επλυνα στην πιεση του βενζιναδικου και ο Πακιστανος εριχνε με 120psi στην αλυσιδα!!!! Το ιδιο μου ειχε συμβει (12000-16000κμ) και στα τρια Αφρικα που ειχα αλλα εκει ηταν το φωτιστικο πετρελαιο που την καθάριζα - τρομαρα μου - διότι μου άρεσε να την βλέπω να λάμπει!!! Ειχα ξεχασει οτι στην σχολη στην Αγγλια μας ελεγαν οτι ελαστικό υλικό και οτιδηποτε πετρελαιοειδες ¨η πρωτογενες παραγωγό του (π.χ. κηροζινη, φωτιστικο πετρέλαιο κα οχι μηχανελαιο, βενζινη, καθαρη βενζινη κ.λ.π.) ειναι ασύμβατα υλικα με αποτέλεσμα την βραχυπροθεσμη καταστροφη του ελαστικου υλικου!!!

Μου άρεσε που ελαμπε!!!!!!!!:) τα χιλιαρικα που εδινα δεν μου αρεσαν:hmmm: αλλα μπρος στα καλη τι ειναι ο πόνος???:D:D

Kwstas_kef
15-10-2009, 14:21
Το μηχανηματακι εφτασε αλλα η βροχη δεν με αφηνει να το δουλεψω..
Θα σας κραταω ενημερους..οταν το χρησιμοπιοισω...:D

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-10-2009, 14:33
Το μηχανηματακι εφτασε αλλα η βροχη δεν με αφηνει να το δουλεψω..
Θα σας κραταω ενημερους..οταν το χρησιμοπιοισω...:D



....μεγειά - μεγειά .... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif

Kwstas_kef
15-10-2009, 14:50
....μεγειά - μεγειά .... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif
Ευχαριστω Νικο..:)

spperi
29-11-2009, 20:24
Φοβερό σύστημα.Θα μου λύσει τα χέρια για ενα διακοσοπενηνταράκι με αλυσίδα που έχω.

arisxios
29-11-2009, 22:05
Το μηχανηματακι εφτασε αλλα η βροχη δεν με αφηνει να το δουλεψω..
Θα σας κραταω ενημερους..οταν το χρησιμοπιοισω...:D


Περιμένουμε νέα σου!!
μεγειά !!!

erasel
26-04-2011, 01:08
Τελικά πως καθαρίζουν οι αλυσίδες?
Υπάρχει καποιο προιόν δοκιμασμένο?:D

GO.
26-04-2011, 09:27
Τελικά πως καθαρίζουν οι αλυσίδες?
Υπάρχει καποιο προιόν δοκιμασμένο?:D
Καταρχην να αποκλεισεις το πιεστικο και το ζεστο νερο στα πλυντηρια!Τωρα ειτε την καθαριζεις με σετ καθαρισμου ketten max ειτε με πινελο πηγαινε σε μαγαζι που πουλανε κερια λαμπαδες κ ζητα παραφινελαιο..Ειναι ενα αοσμο κ διαφανο μη τοξικο υγρο το οποιο ειναι ακινδυνο για τα o-rings και γενικοτερα ζαντες ψαλιδια κτλ.περνας προσεκτικα την αλυσιδα να φυγει η βρωμια ξεπλυνε την με το λαστιχο με ελαφρια πιεση πηγαινε μια βολτιτσα να πεταξει ολα τα υπολοιματα βρωμιας-νερου και να ζεσταθει λιγακι,γυρνας λαδωνεις την αφηνεις για καμια ωριτσα ετσι ωστε να κρατηθει το σπρει επανω στην αλυσιδα και εισαι ετοιμος!
Λαδωμα καθε 500 χλμ
Καθαρισμα καθε 1500 περιπου χλμ εκτος αν πας χωμα που θελει πιο συχνο καθαρισμο.
ΠΡΟΣΟΧΗ:Οταν καθαριζετε αλυσιδα,ΠΑΝΤΑ με σβηστη την μηχανη!
Εχω κανει το λαθος και ξερω..
Ελπιζω να βοηθησα!

giclas
26-04-2011, 10:12
oλα αυτα ειναι ξεπερασμενα για το καθαρησμα της καδενας !
τωρα υπαρχη ειδηκο τεφλοτ το οπιο εφαρμοζεται στον οδυγο της καδενας το οπιο εκχιλη λυπαντικο στην καδενα κε δυατηρητε παντα καθαρη κε παντα λαδομενη

το απογευμα να ποσταρο την πατεντα
το συγκεκρημενο μαραφετη χρησημοπηιτε ευρεος στη βιομιχανια

erasel
26-04-2011, 14:13
Είναι το παραφινέλαιο το καλύτερο για τον καθαρισμό της αλυσίδας?:confused:
Χρησιμοποιούν κάποιοι για να μας πουν εντυπώσεις?
Που το βρίσκουμε ?