PDA

View Full Version : GS-800 AKRAPOVICH h AC SNICHER , REMUS ?KAI GIATI


ENtouristas
08-10-2009, 22:00
TO KIMENO AFTO DEN APEF8INETE SE TOURBO KAGOURES ME TA PROGRAMATA KAI THS PATENTES KAI TA SINAFI ...
TO MAMA TELIKO STO 800 KOUNIETE ,KANEI SAN PORTOKALOSTIFTIS POU ZORIZETE APO 8ORIBO , KAI EINAI BARI ,ALA OXI OSO FANTAZETE KANEIS.
STO PSITO . EGO I8ELA ENA POLIGONIKO "DISEPTIKON" TELIKO GIA BELTIOSH LITOURGIAS , EMFANISH KAI 8ORIBO . EROTEF8IKA TO REMUS KAI THN TIMH TOU ,ANAROTI8IKA ME TO AC SNICHER POU EINAI ENA REMUS HEXACON BAMENO MABRO....? WTF? .KAI KSENEROSA ME TO PALEOMODITIKO OVAL , AKRIBOTERO KAI ELAXISTA BARITERO AKRAPOVICH POU DINEI H BMW GIA TO 800 . :confused: MILAME GIA KSENIXTIA STH ZONH TOU LIKOFOTOS .
OI ALOI KATASKEBASTES - POLISOUGIADES,DEN DINOUN KAN DIAGRAMA DINAMOMETRISHS OSO AFORA THN BELTIOSH ,LOGIKO GIATI TA TELIKA TOUS SIMERA TO FORA BMW , ABRIO TDM , ME8ABRIO VARADERO MONO OLEMOS ALAZEI KAI TO KA8ISTA PIO EFKOLO STO NA KLAPEI -POULI8EI (IDIKA TO REMUS ) EFOSON BENOUN SE 200 DIAFORETIKA MIXANAKIA....H AKRAPOVICH DINEI ...KRATI8ITE . 0,7 ALOGA :sm7:,AKRIBOS AFTH HTAN KAI H DIKIA MOU ANTIDRASH KAI APOFASISA POS ISOS DEN AKSIZI TA 200 PARAPANO TELIKA , PARALIGO NA THN KANO THN M@L....A . KSANA PIGA LIPON STHN BMW KAI EPEKSERGASTIKA EKTENESTERA TO TELIKO THS AKRAPOS. H DIAFORA TOU APO TA ALA POY THN EKSASFALIZEI O "FAKELOS PRODIEGRAFON" EINAI ENA DIAFRAGMA POU EXEI STO BASIMO TOU LEMOU STO TELIKO KAI OXI STO TELOS .AFTO STO TELOS LEGETE SIGASTIRAS KAI EXEI NA KANEI ME TO 8ORIBO KAI LIGO ME THN SIBIESH , ENO TO DIAFRAGMA POU EXOUN BALEI BMW KAI AKRAPIOI TOGETHER.( KATI POU OI ALES DEN EXOUN) KRATA SIBIESH =>DEN ADIAZEI APO DINAMH AKOMA KAI XORIS TO SIGASTIRA POU DOULEBEI SAN ELEF8ERO.MIN KSEXNATE OTI AFTA TA MIXANAKIA DOULEBOUN STHS XAMILOMESEES
ARA SE LITOURGIA KINITIRA .AKRAPA FOR THE WIN.ME DIFORA
APO 8ORIBO .ME TON SIGASTIRA EINAI PIO ISIXO KAI APO MAMA ,XORIS SIGASTIRA , RALI EDISION .- OYTE YPERBOLIKO OUTE GIA NTOMATES
EPISIS EXEI KAI KALITERH STIRIKSH APO THS ALES
OSO GIA THN EMFANISH ? AFTO ME TO BOUNO KAI TO MOAME8 TO KSERETE ...H PIOTITA KATASKEBHS SAGINEBH KAI IPEREXEI APTHS ALES .KAI MIA STRIFTERH BOLTA EKTOS A8INON 8A SE KANEI NA GELAS SAN PEDI KSANA .TA AKSIZH TA LEFTA THS KAI ME TO PARAPANO .
hope to see you all out there one day

boxer-1200
08-10-2009, 22:07
RE FILARAKI GIATI GRAFEIS GREEGLISH KAI MAS BGAZEIS TA MATIA ;;;;;;;:hmmm:

gemara
10-10-2009, 07:39
Αφου ξέρεις να μιλάς μια τόσο όμορφη γλώσσα, γιατί δεν την γράφεις κιόλας;:cool:

("STIRIKSH", εδώ κόλλησα για κάμποση ώρα, ομολογουμένως!)



Τα greeklish κερδίζουν έδαφος και απειλούν την ελληνική γλώσσα (http://kafeneio-gr.blogspot.com/2009/09/m-sms.html)


http://2.bp.blogspot.com/_pigOeuaBMTo/SqZ8PkIH6bI/AAAAAAAAl9g/SsA6xK6d3f4/s400/greeklish.jpg (http://2.bp.blogspot.com/_pigOeuaBMTo/SqZ8PkIH6bI/AAAAAAAAl9g/SsA6xK6d3f4/s1600-h/greeklish.jpg)
Της Γιωτας Mυρτσιωτη

Ανταλλάσσουν SMS με ευχέρεια και σε χρόνο μηδέν. Κινητά και Διαδίκτυο δεν αποτελούν απλώς προέκταση του χεριού τους αλλά τρόπο ζωής και συνήθεια που έχουν τη δική τους γλώσσα επικοινωνίας και επηρεάζει τον γραπτό λόγο των μαθητών απειλώντας σοβαρά... την ελληνική γλώσσα.

Τα λεγόμενα greeklish όχι μόνο δεν εξαφανίστηκαν, αλλά τείνουν να καθιερωθούν ως η επίσημη γλώσσα των Ελλήνων χρηστών στην ηλεκτρονική επικοινωνία. Τη χρησιμοποιεί ένα μεγάλο και διαρκώς αυξανόμενο ποσοστό των μαθητών γυμνασίου και λυκείου (77,4%) σε SMS και Μail, σε chat-forum και Smartphone σε Pda, σε σημειώσεις και χειρόγραφα. Και, μπορεί οι λόγοι της χρήσης να είναι ο εθισμός, εξοικονόμηση χρόνου ή μόδα, ωστόσο οι επιπτώσεις στην ορθογραφία και στη σύνταξη είναι πλέον εμφανείς στη συντριπτική πλειονότητα των νέων ηλικίας 12 - 18 ετών με ενδείξεις για επέκταση του φαινομένου και σε μαθητές μικρότερης ηλικίας.

Τις επιρροές των greeklish στις σχολικές επιδόσεις και συγκεκριμένα «στην ορθογραφική ικανότητα των μαθητών» καταγράφει έρευνα που διενήργησε το παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών του ........
.Πανεπιστημίου Μακεδονίας και παρουσιάστηκε στο συνέδριο με θέμα «Η διδασκαλία της ελληνικής ως πρώτης μητρικής ως δεύτερης/ξένης».

Τα χαρακτηριστικά του ιδιόμορφου αυτού, γραπτού κυρίως, λόγου, είναι η σύντμηση των λέξεων (tespa αντί τέλος πάντων, tpt αντί για τίποτα, dld αντί για δηλαδή, mnm αντί για μήνυμα ..), ο συνδυασμός ελληνικών και λατινικών γραμμάτων σε μια λέξη, η χρήση λατινικών χαρακτήρων (giati, pame), η κατάργηση της ορθογραφίας, η παράλειψη τονισμού ή σημείων στίξης, η χρήση αγγλικών σημείων στίξης, με αποτέλεσμα την αύξηση ορθογραφικών λαθών στο σχολείο ακόμη και σε μαθητές που παλαιότερα παρουσίαζαν καλύτερες επιδόσεις στον γραπτό λόγο.

Σε γραπτά μαθητών

Λέξεις γραμμένες σε greeklish συνάντησαν οι φιλόλογοι στα γραπτά μαθητών σε ποσοστό 64,3%, κυρίως στη Ν. Γλώσσα - Εκθεση, στη Λογοτεχνία και σπανιότερα στην Ιστορία. Οι επιρροές εντοπίζονται κυρίως σε ορθογραφικά λάθη (ο αντί για ω, η συνεχής χρήση του ι), στη φωνητική απόδοση των διπλών συμφώνων (κσ αντί για ξ, πσ αντί ψ π.χ. επσακσε) και στην ορθογραφική απόδοση των λέξεων (π.χ. «ικογενια», «ινε» κ.ά.) Σύμφωνα με την έρευνα, οι μαθητές που παραδέχθηκαν ότι χρησιμοποιούν στο γυμνάσιο τα greeklish αγγίζει το 67,8%, στο EΠΑΛ το 70,2% και στο ΓΕΛ 88,5%. Οι μισοί από τους μαθητές χρησιμοποιούν greeklish από δύο έως και περισσότερα χρόνια και το 63% καθημερινά ή πολλές φορές την ημέρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 19% των μαθητών της Α΄ και το 51,6% της Β΄ τάξης γυμνασίου δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα greeklish τουλάχιστον δύο χρόνια, που σημαίνει ότι η χρήση τους ξεκινάει από το δημοτικό, «φαινόμενο» που, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της έρευνας Θ. Μπράτιτσης, πρέπει να ερευνηθεί εις βάθος.

essel
11-10-2009, 21:50
:sm1:sorry file ta Greeklish mou stamatane sthn proti seira meta ta matia moy :Απορία::Απορία: