PDA

View Full Version : Ζυγοσταθμιση-Χρειαζεται ή οχι;


georgekostas
13-10-2009, 19:37
Προσφατα αλλαξα ελαστικα.Τα αγορασα στο εμποριο
και τα αλλαξα σε εξουσιοδωτημενο της BMW (γιατι εκει με βολευε).
Ο τεχνικος του συνεργειου δεν μου εκανε ζυγοσταθμιση λεγοντας μου
οτι δε χρειαζεται (μονο σε καποια ADVE με ακτινες λεει)και οτι δεν κανει σε
καμμια μηχανη με ζαντες.
Η μηχανη πηγαινει καλα και δεν εχω ''τρεμουλο'' στο τιμονι αλλα επειδη
μου φαινεται περιεργο θα ηθελα και τη γνωμη των πιο ειδικων.

gsmaniac
13-10-2009, 21:30
ΚΟΥΦΟ....................εγω οταν κανω αλλαγη,παντα μου κανουν ζυγοσταθμιση και δεν μιλαω φυσικα μονο για το GS,αλλα σε ολες της μηχανες μου...................:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

arisxios
13-10-2009, 21:34
ΚΟΥΦΟ....................εγω οταν κανω αλλαγη,παντα μου κανουν ζυγοσταθμιση και δεν μιλαω φυσικα μονο για το GS,αλλα σε ολες της μηχανες μου...................:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:



Σωστά !!!!!!

soter3gm
13-10-2009, 22:33
Περίεργο μου φαίνεται και μένα το να μην θέλει, εκτός και αν μέτρησε τη ζάντα με τον παραδοσιακό τρόπο (λίγο δύσκολο) ...Ένα "μυστικό" είναι να βάλεις ένα βελάκι που έχει το λάστιχο στο ύψος της βαλβίδας εκεί ίσως και να μην θέλει, και αν δεν έχεις παίσει σε καμιά καρά-λακούβα ;)

aeriko
14-10-2009, 08:24
Η ζυγοστάθμιση πρέπει απαραιτήτως να γίνεται όχι μόνο για την ζάντα αλλά και για τυχόν αστοχία του ελαστικού

1200GS
14-10-2009, 11:24
Η ζυγοστάθμιση πρέπει απαραιτήτως να γίνεται όχι μόνο για την ζάντα αλλά και για τυχόν αστοχία του ελαστικού

Εννοειται οτι θα πας να κανεις ζυγοσταθμιση.Καλο ειναι να τα αφησεις καμια 400χλμ να πατησουν και μετα να πας αφου εγινε ετσι

georgekostas
14-10-2009, 11:27
Εννοειται οτι θα πας να κανεις ζυγοσταθμιση.Καλο ειναι να τα αφησεις καμια 400χλμ να πατησουν και μετα να πας αφου εγινε ετσι
Επειδη πηγα ενα ταξιδακι εχω κανει ηδη 3.000 χλμ.Θα τα κανω ομως τωρα.

GeorgeP
14-10-2009, 16:37
Προσφατα αλλαξα ελαστικα.Τα αγορασα στο εμποριο
και τα αλλαξα σε εξουσιοδωτημενο της BMW (γιατι εκει με βολευε).
Ο τεχνικος του συνεργειου δεν μου εκανε ζυγοσταθμιση λεγοντας μου
οτι δε χρειαζεται (μονο σε καποια ADVE με ακτινες λεει)και οτι δεν κανει σε
καμμια μηχανη με ζαντες.
Η μηχανη πηγαινει καλα και δεν εχω ''τρεμουλο'' στο τιμονι αλλα επειδη
μου φαινεται περιεργο θα ηθελα και τη γνωμη των πιο ειδικων.
κουφό!!!!!!! όπως λεει και ο συναδελφος πιο κατω!!!! Ειναι αδυνατον μια ζαντα με ''αστερια'' (αχ αυτος ο χρόνος πως περνάει, ακου ''αστέρια''!!!!) ¨η μια ζαντα με ακτινες ¨η οτιδηποτε υλικο τελος παντων να ζυγιζει το ιδιο ανα τετραγωνικο εκατοστό!! Με άλλα λογια ειναι αδυνατον να εχει την ιδα ακριβως πυκνοτητα μαζας σε όλο το μηκος του, διαμετρο στην δικια μας περίπτωση!! Μανι-μανι η βαλβιδα ειναι ενα εξτρα βαρος σε καποιο σημειο του κυκλου! Αυτο σημαινει οτι κατα την περιστροφη αυτου του κυκλου στο σημειο της βαλβιδας η φυγοκεντρος θα τινει να εκτρέψει εκτος ζαντας το σημειο εκεινο της στεφάνης όπου βρισκεται η βαλβιδα!!!! Θα συμπεριφερεται δηλαδη σαν ελικας με π.χ. τρια πτερυγια όπου το ενα θα ειναι 5 γραμ. ελαφρυτερο/βαρυτερο των άλλων !!!!! Θανατος!!!!!!!
Αυτος ειναι και ό λογος οτι στις περισσότερες των περιπτωσεων (ειδικα στις ζαντες με ακτινες) το πρωτο βαρακι της ζυγοστάθμισης τοποθετειται απέναντι ¨η σχεδόν απέναντι απο την βαλβιδα!!
Μετα, δεν ειναι δυνατόν τα μπράτσα (''αστερια) να εχουν το ιδιο παχος σε ολο το μηκος τους διότι χρησιμοποιειται, για λογους κοστους, απλη χυτευση στο υλικο κι οχι χυτευση σε καλουπι αμμου όπου στην μεν πρωτη μεθοδο η μοριακη συζευξη του υλικου ειναι ασθενεστερη και δεδομενη ενω στην δευτερη ειναι solid δηλαδη απολυτως συμπαγης!!! Με την δευτερη μεθοδο κατασκευαζονται οι ζαντες των μοτο στα motoGP αλλα και καποιων μοτο παραγωγης π.χ. ducati 1198/1098 στην special εκδοση τους (ζαντες μαγνησιου αλλα και αλουμινιου). Παρ' όλα αυτά και στις δυο περιπτωσεις η ζυγοσταθμιση ειναι απαραιτητη, ακομα και στα motoGP γινεται ανελιπως και σε καθε αγωνα!!!!

georgekostas
14-10-2009, 16:41
κουφό!!!!!!! όπως λεει και ο συναδελφος πιο κατω!!!! Ειναι αδυνατον μια ζαντα με ''αστερια'' (αχ αυτος ο χρόνος πως περνάει, ακου ''αστέρια''!!!!) ¨η μια ζαντα με ακτινες ¨η οτιδηποτε υλικο τελος παντων να ζυγιζει το ιδιο ανα τετραγωνικο εκατοστό!! Με άλλα λογια ειναι αδυνατον να εχει την ιδα ακριβως πυκνοτητα μαζας σε όλο το μηκος του, διαμετρο στην δικια μας περίπτωση!! Μανι-μανι η βαλβιδα ειναι ενα εξτρα βαρος σε καποιο σημειο του κυκλου! Αυτο σημαινει οτι κατα την περιστροφη αυτου του κυκλου στο σημειο της βαλβιδας η φυγοκεντρος θα τινει να εκτρέψει εκτος ζαντας το σημειο εκεινο της στεφάνης όπου βρισκεται η βαλβιδα!!!! Θα συμπεριφερεται δηλαδη σαν ελικας με π.χ. τρια πτερυγια όπου το ενα θα ειναι 5 γραμ. ελαφρυτερο/βαρυτερο των άλλων !!!!! Θανατος!!!!!!!
Αυτος ειναι και ό λογος οτι στις περισσότερες των περιπτωσεων (ειδικα στις ζαντες με ακτινες) το πρωτο βαρακι της ζυγοστάθμισης τοποθετειται απέναντι ¨η σχεδόν απέναντι απο την βαλβιδα!!
Μετα, δεν ειναι δυνατόν τα μπράτσα (''αστερια) να εχουν το ιδιο παχος σε ολο το μηκος τους διότι χρησιμοποιειται, για λογους κοστους, απλη χυτευση στο υλικο κι οχι χυτευση σε καλουπι αμμου όπου στην μεν πρωτη μεθοδο η μοριακη συζευξη του υλικου ειναι ασθενεστερη και δεδομενη ενω στην δευτερη ειναι solid δηλαδη απολυτως συμπαγης!!! Με την δευτερη μεθοδο κατασκευαζονται οι ζαντες των μοτο στα motoGP αλλα και καποιων μοτο παραγωγης π.χ. ducati 1198/1098 στην special εκδοση τους (ζαντες μαγνησιου αλλα και αλουμινιου). Παρ' όλα αυτά και στις δυο περιπτωσεις η ζυγοσταθμιση ειναι απαραιτητη, ακομα και στα motoGP γινεται ανελιπως και σε καθε αγωνα!!!!
Γιωργο τι να πω...απλα ευχαριστω!

vp_68
14-10-2009, 18:04
κουφό!!!!!!! όπως λεει και ο συναδελφος πιο κατω!!!! Ειναι αδυνατον μια ζαντα με ''αστερια'' (αχ αυτος ο χρόνος πως περνάει, ακου ''αστέρια''!!!!) ¨η μια ζαντα με ακτινες ¨η οτιδηποτε υλικο τελος παντων να ζυγιζει το ιδιο ανα τετραγωνικο εκατοστό!! Με άλλα λογια ειναι αδυνατον να εχει την ιδα ακριβως πυκνοτητα μαζας σε όλο το μηκος του, διαμετρο στην δικια μας περίπτωση!! Μανι-μανι η βαλβιδα ειναι ενα εξτρα βαρος σε καποιο σημειο του κυκλου! Αυτο σημαινει οτι κατα την περιστροφη αυτου του κυκλου στο σημειο της βαλβιδας η φυγοκεντρος θα τινει να εκτρέψει εκτος ζαντας το σημειο εκεινο της στεφάνης όπου βρισκεται η βαλβιδα!!!! Θα συμπεριφερεται δηλαδη σαν ελικας με π.χ. τρια πτερυγια όπου το ενα θα ειναι 5 γραμ. ελαφρυτερο/βαρυτερο των άλλων !!!!! Θανατος!!!!!!!
Αυτος ειναι και ό λογος οτι στις περισσότερες των περιπτωσεων (ειδικα στις ζαντες με ακτινες) το πρωτο βαρακι της ζυγοστάθμισης τοποθετειται απέναντι ¨η σχεδόν απέναντι απο την βαλβιδα!!
Μετα, δεν ειναι δυνατόν τα μπράτσα (''αστερια) να εχουν το ιδιο παχος σε ολο το μηκος τους διότι χρησιμοποιειται, για λογους κοστους, απλη χυτευση στο υλικο κι οχι χυτευση σε καλουπι αμμου όπου στην μεν πρωτη μεθοδο η μοριακη συζευξη του υλικου ειναι ασθενεστερη και δεδομενη ενω στην δευτερη ειναι solid δηλαδη απολυτως συμπαγης!!! Με την δευτερη μεθοδο κατασκευαζονται οι ζαντες των μοτο στα motoGP αλλα και καποιων μοτο παραγωγης π.χ. ducati 1198/1098 στην special εκδοση τους (ζαντες μαγνησιου αλλα και αλουμινιου). Παρ' όλα αυτά και στις δυο περιπτωσεις η ζυγοσταθμιση ειναι απαραιτητη, ακομα και στα motoGP γινεται ανελιπως και σε καθε αγωνα!!!!

Γιώργο έγραψες...:sm4:

point zero
15-10-2009, 12:18
Πολυ πολυ σωστα ... απαραιτητα ζυγοσταθμιση !!

georgekostas
15-10-2009, 12:33
Μολις πηγα και την εκανα παιδια.Και οπως ηταν φυσικο ηθελαν και τα δυο λαστιχα!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-10-2009, 12:59
Μολις πηγα και την εκανα παιδια.Και οπως ηταν φυσικο ηθελαν και τα δυο λαστιχα!



Άντε κ καλά χιλιόμετρα George ....;)

georgekostas
15-10-2009, 14:36
Άντε κ καλά χιλιόμετρα George ....;)
Thanks Νικο!

gsmaniac
15-10-2009, 14:48
Μολις πηγα και την εκανα παιδια.Και οπως ηταν φυσικο ηθελαν και τα δυο λαστιχα!
:sm8::sm8::sm8:για να μην τρελαθουμε κιολας:hmmm::hmmm::hmmm:

Kwstas_kef
15-10-2009, 14:51
Ειπα και εγω..
Καλα χιλιομετρα να εχεις..