PDA

View Full Version : Λίγο παλιό αλλα αξίζει να το διαβάσουμε


wet & dirty
20-01-2009, 14:08
Η αγωνιστική σεζόν enduro 2008 μπορεί μεν να πλησιάζει στο τέλος της, ωστόσο η BMW Motorrad δε σταματά να σημειώνει σπουδαία αποτελέσματα. Ενώ ο Simo Kirssi γιόρταζε μια θριαμβευτική νίκη στον τελικό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Cross Country το οποίο πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο Mattighofen (επτά μόλις ημέρες μετά τη νίκη του στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Cross Country 2008), ο σχεδιαστής του πλαισίου της μηχανής G 450 X της BMW Motorrad, Stefan Krause, γευόταν και αυτός τη «σαμπάνια της πρωτιάς» στο βάθρο – αυτή τη φορά στο Reutlingen της νότιας Γερμανίας, έχοντας εξασφαλίσει το Κύπελλο ADAC Pirelli Enduro 2008.

Έχοντας στα χέρια του μια μηχανή μαζικής παραγωγής που του είχε παραχωρηθεί από τον επικεφαλής του project «G 450 X», Markus Theobald, νωρίτερα αυτή τη χρονιά, ο Stefan αποφάσισε να συμμετάσχει σ’ αυτό το πρωτάθλημα επτά γύρων, θεωρώντας ότι ο καλύτερος τρόπος για να δοκιμάσει κανείς τα διάφορα μέρη μιας μοτοσικλέτας μαζικής παραγωγής είναι το να βγει στην πίστα και να αγωνιστεί. Με μια ουσιαστικά συμβατική μηχανή, ο Stefan δήλωσε συμμετοχή στην Επαγγελματική κατηγορία αυτού του πρωταθλήματος, συνοδευόμενος από το συναθλητή του Michael Ortlieb.

Το πρωτάθλημα περιλάμβανε επτά ομαδικούς αγώνες, διάρκειας τεσσάρων ωρών ο καθένας, με στιλ εκκίνησης «Le Mans». Μέχρι τον τελικό γύρο του προηγούμενου Σαββατοκύριακου στο Reutlingen, ο Stefan και ο Michael είχαν αποσπάσει ήδη τέσσερις νίκες και δύο δεύτερες θέσεις, οι οποίες τους χάριζαν ένα γερό προβάδισμα στο πρωτάθλημα. Ωστόσο, απ’ αυτόν τον τελικό αγώνα δεν έλειψαν τελικά μερικές αρκετά δυσάρεστες στιγμές, όπως αναφέρει ο Stefan.

«Ξέραμε ότι, για να κερδίσουμε το πρωτάθλημα, έπρεπε να τερματίσουμε αυτόν τον αγώνα, ωστόσο είχαμε κάποια "επεισόδια" στη διαδρομή», δήλωσε. «Πρώτα απ’ όλα, είχα ένα μικροατύχημα: έπεσα καθώς αγωνιζόμουν στην τρίτη θέση και κατέβαλλα σκληρή προσπάθεια για τη δεύτερη. Από την πτώση, κατά πάσα πιθανότητα, ένα ηλεκτρικό καλώδιο βγήκε από τη θέση του και η μοτοσικλέτα σταμάτησε. Έτσι, καθώς αναγκάστηκα να την πάω στα pit, έμεινα πίσω κατά ένα γύρο περίπου. Επιπλέον, στο τέλος, έσπασε η αλυσίδα της Yamaha που οδηγούσε ο Michael, πράγμα που μας κόστισε σχεδόν μια ώρα. Αρκετές αναποδιές μαζί στον ίδιο αγώνα!»

Τελικά, ο Stefan και ο Michael τερμάτισαν τον αγώνα στην όγδοη θέση, εξασφαλίζοντας το πρωτάθλημα για το 2008 με διαφορά 19 βαθμών από τους κοντινότερους αντιπάλους τους Markus Schmidt και Johannes Steinel. Για το Stefan ήταν η πραγματοποίηση ενός ονείρου και μια γλυκιά ανταμοιβή για τις χιλιάδες ώρες δουλειάς που αφιέρωσε στην εξέλιξη αυτής της μοτοσικλέτας.

«Είμαι πολύ περήφανος που κέρδισα αυτό το πρωτάθλημα και το αποτέλεσμα αυτό δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφιβολίας σχετικά με το ότι η BMW έχει εδραιώσει την παρουσία της στο χώρο του enduro. Η μοτοσικλέτα ήταν άψογη όλο το χρόνο για μένα και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα πριν από αυτόν τον τελικό γύρο στο Reutlingen. Δοκίμασα πάρα πολλά εξαρτήματα της μηχανής και υπήρξε τεράστιο ενδιαφέρον από την πλευρά τόσο των αναβατών όσο και του κόσμου, που ερχόταν στο φορτηγό μου για να με ρωτήσουν για τη μοτοσικλέτα και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες. Σ’ αυτό τον αγώνα υπήρχαν επίσης γύρω στις 12 μοτοσικλέτες BMW G 450 X, πράγμα που με ενθουσίασε ιδιαίτερα, και ήταν άκρως ικανοποιητικό το ότι κατόρθωσα να νικήσω όλους τους κορυφαίους αναβάτες στην κατηγορία μας, ανάμεσα στους οποίους υπήρχαν και μερικοί πρώην πρωταθλητές του γερμανικού enduro.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον επικεφαλής του project, Markus Theobald, ο οποίος με βοήθησε πάρα πολύ όλη τη χρονιά, όπως επίσης και ο Wolfgang Fischer, ο υπεύθυνος της ομάδας της BMW Motorrad Motorsport. Ακόμα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους μηχανικούς μου, Manfred Binder, Lee Palmer και Christoph Pflügler, που προετοίμασαν τη μοτοσικλέτα όταν εγώ δεν είχα καθόλου χρόνο, και, τέλος, ευχαριστώ θερμά όλους τους φίλους μου που ταξίδεψαν για να έρθουν στους αγώνες και βοήθησαν με όποιον τρόπο μπορούσαν στα pit. Χωρίς όλους αυτούς τους ανθρώπους, δε θα τα είχα καταφέρει.»

Για το 2009, ο Stefan σχεδιάζει να λάβει μέρος στο ίδιο πρωτάθλημα, καθώς απολαμβάνει τη σύμπραξη με άλλους συναθλητές για να αγωνιστεί εναντίον 120 περίπου άλλων ομάδων που δηλώνουν συμμετοχή σ’ αυτό το πρωτάθλημα. Μιας και η διάρκεια του αγώνα είναι τέσσερις ώρες, υπάρχουν τόσο οι ευκαιρίες όσο και ο χρόνος για να επανορθωθούν τυχόν λάθη ή τεχνικά προβλήματα, ενώ η μεγάλη «γκάμα» αναβατών εξασφαλίζει έντονο συναγωνισμό σε μια ποικιλία σιρκουΐ.

Είναι το είδος αγώνων που προτιμά ο Bernd Eckenbach, ο οποίος, από τις αρχές του 2007, βοηθά τους αντιπροσώπους της Motorrad να εξοικειωθούν με τον κόσμο του off-road, ώστε να είναι έτοιμοι να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον ολοένα και αυξανόμενο αριθμό υποψήφιων πελατών που ενδιαφέρονται για την τελευταία σειρά μοντέλων της BMW και τους μηχανοκίνητους αγώνες. Διαβλέπει ότι θα αυξηθεί κι άλλο ο αριθμός των αναβατών sport enduro της BMW που κάνουν την εμφάνισή τους σε ερασιτεχνικές διοργανώσεις off-road στη Γερμανία και ευελπιστεί ότι το ίδιο θα συμβεί και σε παγκόσμια κλίμακα.

«Συγχαρητήρια στο Stefan για το εκπληκτικό του αποτέλεσμα», δήλωσε ο πρώην σταρ του motocross. «Ήταν μια σπουδαία χρονιά για την G 450 X και όλα αυτά τα εξαιρετικά αθλητικά επιτεύγματα, αναμφισβήτητα, μας βοήθησαν σημαντικά. Η επόμενη χρονιά αναμένεται άκρως συναρπαστική, καθώς η φιλοδοξία μας είναι να κάνουμε πολλές αντιπροσωπείες της BMW Motorrad να ασχοληθούν ενεργά με την επάνδρωση ομάδων για συμμετοχή σε διάφορα πρωταθλήματα.

«Το δίκτυο αντιπροσώπων μας αντιλαμβάνεται ότι η πρώτη και καλύτερη επαφή με τους υποψήφιους πελάτες γίνεται στην πίστα – καταλαβαίνουν ότι δεν μπορούν να κάθονται στις εκθέσεις της BMW και να περιμένουν οι πελάτες αυτού του είδους να έρθουν από μόνοι τους. Επομένως, αυτό που κάνουμε τώρα είναι να επενδύουμε χρόνο και προσπάθειες για να τους βοηθήσουμε να δημιουργήσουν ομάδες που να μπορούν να αναδείξουν «τοπικούς ήρωες». Η νέα μοτοσικλέτα είναι εκπληκτική, οπότε το επόμενο βήμα μας είναι να «ανεβάσουμε» ακόμα περισσότερους ανερχόμενους αναβάτες πάνω της ώστε να κάνουμε όλο τον κόσμο να μιλάει για μας και τις επιτυχίες μας σε όλη τη σεζόν του 2009.»

πηγή BMW HELLAS

droggitiszak
20-01-2009, 14:19
παλιό ή όχι εγώ δεν το ήξερα !!!

ωραία νέα , καλές εξελίξεις και μπράβο στην "μαμα" !

Ωραίος και ο Τάκης ( γεγονός βεβαίως που γνωρίζουν όλοι !!!)

skippybi
20-01-2009, 16:05
Άρα πάμε με γερές βάσεις από το 2008 για φέτος και με εμπλουτισμένο έμψυχο δυναμικό!!!;)

kostas_366
20-01-2009, 20:05
Μια χαρά.

Arkas
21-01-2009, 02:04
Άρα πάμε με γερές βάσεις από το 2008 για φέτος και με εμπλουτισμένο έμψυχο δυναμικό!!!;)
+1000!

gs1150
23-01-2009, 23:56
Μπράβο BMW !!!!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
28-01-2009, 00:29
Ευχαριστούμε wet ....