PDA

View Full Version : Δίσκος συμπλέκτη...πάάάάάάάάέι


amin
17-10-2009, 21:51
GSA 1150 στα 52000:( .
καμια παρομοια (κακη) εμπειρία ?????

soter3gm
17-10-2009, 22:15
Συνήθως ο πρώτος δίσκος τελειώνει στα 60,000 ο επόμενος αν είναι μαμά στα 120 και αν φτιάξεις έναν του εμπορίου θα τελειώσει μετά από 90,000 χλμ
δεν είναι κακή εμπειρία φίλε μας, απλά είναι αναλώσιμο υλικό ο δίσκος
κάνε μια βόλτα από το http://www.motobins.co.uk/ θα βρεις σίγουρα φτηνό δίσκο και χτένι

amin
17-10-2009, 22:26
ευχαριστώ για το λινκ .
θα ήταν η επόμενη ερώτηση.

θα κάνω μια έρευνα αγορας και θα πράξω αναλόγως. έχεις τίποτα εγχωριο υποψιν σου?

soter3gm
17-10-2009, 23:00
ευχαριστώ για το λινκ .
θα ήταν η επόμενη ερώτηση.

θα κάνω μια έρευνα αγορας και θα πράξω αναλόγως. έχεις τίποτα εγχωριο υποψιν σου?
Να καρφώσεις καινούργιο υλικό στην Σπύρου Πάτση τσάμπα πράγμα :D και πιστεύω καλύτερο :cool:

loulou1100gs
18-10-2009, 07:45
Αφήστε τα "καρφώματα" και τα "πεταλώματα" στην άκρη, δεν είναι "ταρίφας" ο χριστιανός ούτε έχει διάθεση κάθε λίγο και λιγάκι να τρέχει συνεργείο. Βάλε φίλε μου έναν κεραμiκό της Sachs ή της Lucas να κάνεις δουλειά σου για τα επόμενα 200.000 χλμ και μέχρι τότε, το ξανασυζητάμε.To μόνο άσχημο είναι ότι πρέπει να λυθεί ολόκληρη η μηχανή για να αλλαχθεί το σετ δίσκου.Ρίξε μια ματιά και εδώ:
www.motoraid.eu

soter3gm
18-10-2009, 12:24
Αφήστε τα "καρφώματα" και τα "πεταλώματα" στην άκρη, δεν είναι "ταρίφας" ο χριστιανός ούτε έχει διάθεση κάθε λίγο και λιγάκι να τρέχει συνεργείο. Βάλε φίλε μου έναν κεραμiκό της Sachs ή της Lucas να κάνεις δουλειά σου για τα επόμενα 200.000 χλμ και μέχρι τότε, το ξανασυζητάμε.To μόνο άσχημο είναι ότι πρέπει να λυθεί ολόκληρη η μηχανή για να αλλαχθεί το σετ δίσκου.Ρίξε μια ματιά και εδώ:
www.motoraid.eu (http://www.motoraid.eu)

Φίλε μου αν δεν το ξέρεις η αν δεν το έχεις κάνει ποτέ, να καρφώσεις υλικό, μην λες πως, είναι ταρίφας και θα τρέχει. :confused:

Δεν είμαι ταρίφας και ούτε έχω τρέξει σε συνεργείο ποτέ και δουλεύει ο δίσκος μου πάρα πολλά χιλιόμετρα
Έχεις δει καρφωμένο δίσκο και τον έχεις ξεχωρίσει από τον μαμά?? :cool:

Carduelis
18-10-2009, 13:06
Χαλαρά παιδιά!!
Δώστε μας εσείς τις πιθανές εναλλακτικές όπως πολύ όμορφα κάνετε για να ξεστραβωνόμαστε οι υπόλοιποι κι εμείς ξέρουμε πότε θα το παίξουμε ταρίφες και πότε βέροι Γερμανοί :sm7::sm7: !!

Όλα είναι θέμα αξιοπιστίας/κόστους :yz και δυστυχώς όλοι μας κατά καιρούς έχουμε υπάρξει και ταρίφες και πιστοί ΒΜW-άκηδες ..

Καμμιά ιδέα πόσο πάει το μαλλί συγκριτικά με τις δυό λύσεις έχουμε?

soter3gm
18-10-2009, 13:16
To "καλό" του Πατρινού κάνει περίπου τα 200€

http://i988.photobucket.com/albums/af7/karajogiannis/clutch%20plate%20works/3677a983.jpg

και το πιο "καλό" του ταρίφα κάνει το πολύ μια 50αρα ;)
Μπορεί να υπάρχει Sachs και στην Αθήνα αν δεν έχει τελειώσει

EOD-K9
18-10-2009, 13:24
Για να πέσουν οι γνώσεις στο τραπέζι

στα ποστ ήθελα να πω .....

Carduelis
18-10-2009, 13:38
Ωραία soter3gm !!
Ετσι μένουν και ρέστα ... για να αγοράσουμε και .. http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/774433_b.jpg
:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

amin
18-10-2009, 16:12
πολυ μου αρέσει όταν ''τσακονώμαστε'':sm7:(ταριφες,γερμανοι, καλο, κακο,ταξιμετρα):sm7:. Λοιπον ως έμπειρος άσχετος που ειμαι το να πάω να ''φτιάξω'' έναν δίσκο, μου μοιάζει με την τριγωνομετρία,μαλλιστα στην τριγωνιμετρια ειμαι καλυτερος απ΄ ότι στους δισκους .
Απο ότι καταλαβαίνω για να αλλαχθει ο δίσκος πρέπει να μεινει το μισο μηχανάκι άρα το κόστος εργασίας θα είναι υψηλο Οπότε:
Πάω στην μαμα να μου πουν τί κοστίζει όλο το μαλλι ανταλακτικά+εργασία...
Ρωτάω στην μαμα πόσο πάει μονο η εργασία με δικά μου ανταλακτικά...
Κάνω μια ερευνα αγοράς στο εμπόριο...
Κάνω μια εκτίμιση στην σχέση ποιοτητας τιμης...
Και πράττω αναλογα.

Τώρα στο προτεινόμενο (για τον κεραμικό) σαιτ δεν βρηκα κάτι για το συγκεκριμένο μοντέλο(Θα επικοινωνήσω και τηλεφωνικά)
Θα ψάξω και στο αλλοδαπής προελεύσεως σαιτ (που μου πρότεινε ο soter3gm) να δω τί παιζει και εκει
θα περάσω και μια βόλτα απο Σπύρου Πάτση ,αν και τόσο άσχετος που είμαι μπορει να μου πουλήσουν και τα διαφημιστηκα στυλό του καταστήματος:sm7:( δεν υπονοώ κατι για το καταστημα αστειεύομαι)
Αύριο θα έχω νέα
σας ευχαριστώ πολύ όλους σας

MARK
18-10-2009, 16:16
;)Σε καταλαβαίνω.Την περασμενη εβδομάδα άλλαξα δίσκο-πλατο και γρανάζια.:yz
Βέβαια τώρα που την πήρα νομίζω πως οδηγώ άλλη μηχανή...

amin
18-10-2009, 16:39
Εν τροχώ αδελφε MARK , Θέλεις πεις λεπτομέρειες ?θα βοηθουσε.

soter3gm
18-10-2009, 16:55
Εν τροχώ αδελφε MARK , Θέλεις πεις λεπτομέρειες ?θα βοηθουσε.

Άστον τον MARK δεν παίζει με τον ίσιο δρόμο :p είναι εκτός συναγωνισμού :sm7::sm7::sm7:

Carduelis
18-10-2009, 17:15
Φίλε amin νομίζω αυτό ψάχνεις, αν κινηθείς σε aftermarket προιόντα..
http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=810&category_id=23&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el (http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=810&category_id=23&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el)

Προσωπικά, όντας άσχετος στην ουσία με τα μηχανολογικά, θα σου πρότεινα σκεφτόμενος απλά σαν χρήστης:
1. αν η μηχανή είναι ακόμα μέσα στη εγγύηση να κινηθείς με βάση μαμίσιο ανταλλακτικό και εργασία. Πιθανά να βρείς και καλό μεταχειρισμένο.
2. αν η μηχανή είναι εκτός εγγύησης πιά και σκοπεύεις να ζήσεις μαζί της για πολλά χιλιόμετρα ακόμα, τότε πάρε εναν κεραμικό δίσκο (λένε για ανώτερη ποιότητα-αντοχή) και πήγαινε σε κάποιο αξιόπιστο συνεργείο να στο τοποθετήσουν.
3. αν πάλι το οικονομικό είναι μεγάλο πρόβλημα, η λύση του soter3gm πιθανά να είναι ο δρόμος σου.

Επαναλαμβάνω δεν έχω ιδέα από το ουσιαστικό κομμάτι της βλάβης σου ούτε αν το "κάρφωμα" του δίσκου είναι εξίσου αξιόπιστη ιστορία με την αντικατάστασή του!!


Καλή συνέχεια και καλή τύχη! :)

Carduelis
18-10-2009, 17:21
Κι άμα είσαι καλύτερος στα Γερμανικά από την τριγωνομετρία :) θα καταλάβεις περισσσότερα από μένα εδώ: http://www.touratech.com/shops/001/doku1/09-040-0353-0.PDF?osCsid=ea755825dbbb8f9f7a865de347571a7c (http://www.touratech.com/shops/001/doku1/09-040-0353-0.PDF?osCsid=ea755825dbbb8f9f7a865de347571a7c)

Εγώ για να πώ την αλήθεια μόνο το Achtung κατάλαβα! :sm7:

Carduelis
18-10-2009, 17:26
...κατάλαβα και την τιμή βέβαια του κεραμικού δίσκου : 414 Ε !!!! :yz:yz
Α ρε πατέρα! και σούλεγα να μαφήνεις να πάιζω με τα κατσαβίδια αλλά πού εσύ!

Carduelis
18-10-2009, 17:38
Δες και την Αγγλική μετάφραση που βρήκα: ;)
http://www.touratech-usa.com/shop/show.lasso?SKU=040-0353 (http://www.touratech-usa.com/shop/show.lasso?SKU=040-0353)

soter3gm
18-10-2009, 17:52
...κατάλαβα και την τιμή βέβαια του κεραμικού δίσκου : 414 Ε !!!! :yz:yz
Α ρε πατέρα! και σούλεγα να μαφήνεις να πάιζω με τα κατσαβίδια αλλά πού εσύ!

Νότη κάνε μια βόλτα από Σπύρου Πάτση να δεις τα υλικά (αν γνωρίζεις)
Δεν είναι θέμα κόστους αλλά θέμα πως το ίδιο υλικό θα σου φορέσουν και εκεί
Ξέρω μπορεί να γίνομε φορτικός πολλές φορές αλλά το έχω δει το "έργο" από κοντά

amin
18-10-2009, 19:22
garduelis οπως τα είπες, θα κοιτάξω όλες τις εναλλακτικές επιλογές (εκτος το δισκο της νασα των 415 ευρω :sm7:)και θα πράξω ανάλογα με τις δυνατότητες μου .
προσωπικά πιστεύω οτι αν πας σε καλό μάστορα το αν βάλεις δίσκο αφτερμαρκετ και όχι μαμά σίγουρα δεν θα ειναι καταστροφικό αρκεί να ειναι ο κατάλληλος .Τώρα επιδόσεις και μακροζωία... θα δούμε
Βλέποντας και κάνοντας.

george81
18-10-2009, 19:50
garduelis οπως τα είπες, θα κοιτάξω όλες τις εναλλακτικές επιλογές (εκτος το δισκο της νασα των 415 ευρω :sm7:)και θα πράξω ανάλογα με τις δυνατότητες μου .
προσωπικά πιστεύω οτι αν πας σε καλό μάστορα το αν βάλεις δίσκο αφτερμαρκετ και όχι μαμά σίγουρα δεν θα ειναι καταστροφικό αρκεί να ειναι ο κατάλληλος .Τώρα επιδόσεις και μακροζωία... θα δούμε
Βλέποντας και κάνοντας.


καλησπερα, αν θελεις περνα μια βολτα απο Βουλιαγμενης 67, δεν ειναι εξουσιοδοτημενο συνεργειο, αλλα φτιαχνει χρονια BMW και αν κρινω απο το δικο μου τα φτιαχνει πολυ καλα και σε λογικες τιμες. δε χανεις τιποτα να ρωτησεις.

droggitiszak
19-10-2009, 10:16
ωραίο θέμα παιδιά . ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες !

Carduelis
21-10-2009, 18:18
Δες κι εδώ αν θές!
http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=3852&language=gr (http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=3852&language=gr)
Πιό οικονομικό από το διαστημικό της ΝΑΣΑ και έρχεται σε μια εβδομάδα !!
Αν μπορείς φίλε όταν με το καλό ξεμπλέξεις, πες μας τι έκανες τελικά και πόσο κόστισε να ..προετοιμαζόμαστε!:):)
Νότης

vasorfa
21-10-2009, 20:06
Αφήστε τα "καρφώματα" και τα "πεταλώματα" στην άκρη, δεν είναι "ταρίφας" ο χριστιανός ούτε έχει διάθεση κάθε λίγο και λιγάκι να τρέχει συνεργείο. Βάλε φίλε μου έναν κεραμiκό της Sachs ή της Lucas να κάνεις δουλειά σου για τα επόμενα 200.000 χλμ και μέχρι τότε, το ξανασυζητάμε.To μόνο άσχημο είναι ότι πρέπει να λυθεί ολόκληρη η μηχανή για να αλλαχθεί το σετ δίσκου.Ρίξε μια ματιά και εδώ:
www.motoraid.eu (http://www.motoraid.eu)


ο,.....κεραμικοσ δεν ειναι λιγο πιο....αποτομοσ στην λειτουργια του?συμφωνω οτι αντεχει πολλα χιλιομετρα παραπανω,,,,αλλα, αξιζει την τραχεια λειτουργια που εχει?συγχωρεστε με αν κανω λαθος....

Dionisis
21-10-2009, 23:43
καλησπερα, αν θελεις περνα μια βολτα απο Βουλιαγμενης 67, δεν ειναι εξουσιοδοτημενο συνεργειο, αλλα φτιαχνει χρονια BMW και αν κρινω απο το δικο μου τα φτιαχνει πολυ καλα και σε λογικες τιμες. δε χανεις τιποτα να ρωτησεις.
Συμφωνω με τον φιλο πολυ καλος μαστορας και λογικες τιμες.........δοκιμασε μια επισκεψη .........

BOXER
22-10-2009, 02:27
ο,.....κεραμικοσ δεν ειναι λιγο πιο....αποτομοσ στην λειτουργια του?συμφωνω οτι αντεχει πολλα χιλιομετρα παραπανω,,,,αλλα, αξιζει την τραχεια λειτουργια που εχει?συγχωρεστε με αν κανω λαθος....

Ο κεραμικος δεν ειναι απλος λιγο αποτομος, αλλα αποτομος στην λειτουργια του. Ειναι απολυτος θα ελεγα. Δεν μπορεις ευκολα να κανεις μια "αργη" επιταχυνση, νιωθεις με το που "εμπλεκετε" ο δισκος στο ανοιγμα του συμπλεκτη, οτι η μηχανη ξεκιναει αποτομα.
Αντεχει οντως πολλα μα πολλα περισσοτερα χλμ απο τον απλο, μα εγω προσωπικα δεν θα βαλω ποτε κεραμικο, και ο λογος;
Αυτη η αποτομη επιταχυνση της μηχανης καθε φορα και συνεχεια, μεταφερετε με την σειρα της σε ολα τα μηχανικα μερη της μοτοσυκλετας καθε φορα και συνεχεια (απο τους δισκους και προς τα πισω, δηλαδη το κιβ. ταχυτητων, το πολυσφηνο, τον αξονα μεταδοσης, το αλλο πολυσφηνο, στο γραναζι πηνιο, στην κορωνα, σε ολα τα ρουλεμαν ανεξαιρετως, κτλ κτλ, μεχρι φυσικα την ζαντα και το λαστιχο, οπου και "βγαινει" στον δρομο).
Αυτο, μακροπροθεσμα παντα, ειναι μεγαλη καταπονηση για τα μηχανικα μερη και ολες αυτες οι συνεχομενες (αποτομες) στρεπτικες και καμπτικες δυναμεις σημαινουν ενα πραγμα: Αυξημενες φθορες και μικροτερη διαρκεια ζωης των μηχανικων μερων!!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-10-2009, 02:39
Ο κεραμικος δεν ειναι απλος λιγο αποτομος, αλλα αποτομος στην λειτουργια του. Ειναι απολυτος θα ελεγα. Δεν μπορεις ευκολα να κανεις μια "αργη" επιταχυνση, νιωθεις με το που "εμπλεκετε" ο δισκος στο ανοιγμα του συμπλεκτη, οτι η μηχανη ξεκιναει αποτομα.
Αντεχει οντως πολλα μα πολλα περισσοτερα χλμ απο τον απλο, μα εγω προσωπικα δεν θα βαλω ποτε κεραμικο, και ο λογος;
Αυτη η αποτομη επιταχυνση της μηχανης καθε φορα και συνεχεια, μεταφερετε με την σειρα της σε ολα τα μηχανικα μερη της μοτοσυκλετας καθε φορα και συνεχεια (απο τους δισκους και προς τα πισω, δηλαδη το κιβ. ταχυτητων, το πολυσφηνο, τον αξονα μεταδοσης, το αλλο πολυσφηνο, στο γραναζι πηνιο, στην κορωνα, σε ολα τα ρουλεμαν ανεξαιρετως, κτλ κτλ, μεχρι φυσικα την ζαντα και το λαστιχο, οπου και "βγαινει" στον δρομο).
Αυτο, μακροπροθεσμα παντα, ειναι μεγαλη καταπονηση για τα μηχανικα μερη και ολες αυτες οι συνεχομενες (αποτομες) στρεπτικες και καμπτικες δυναμεις σημαινουν ενα πραγμα: Αυξημενες φθορες και μικροτερη διαρκεια ζωης των μηχανικων μερων!!!




Σωστόοοοος !!!!! ;)

GeorgeP
22-10-2009, 09:59
Ο κεραμικος δεν ειναι απλος λιγο αποτομος, αλλα αποτομος στην λειτουργια του. Ειναι απολυτος θα ελεγα. Δεν μπορεις ευκολα να κανεις μια "αργη" επιταχυνση, νιωθεις με το που "εμπλεκετε" ο δισκος στο ανοιγμα του συμπλεκτη, οτι η μηχανη ξεκιναει αποτομα.
Αντεχει οντως πολλα μα πολλα περισσοτερα χλμ απο τον απλο, μα εγω προσωπικα δεν θα βαλω ποτε κεραμικο, και ο λογος;
Αυτη η αποτομη επιταχυνση της μηχανης καθε φορα και συνεχεια, μεταφερετε με την σειρα της σε ολα τα μηχανικα μερη της μοτοσυκλετας καθε φορα και συνεχεια (απο τους δισκους και προς τα πισω, δηλαδη το κιβ. ταχυτητων, το πολυσφηνο, τον αξονα μεταδοσης, το αλλο πολυσφηνο, στο γραναζι πηνιο, στην κορωνα, σε ολα τα ρουλεμαν ανεξαιρετως, κτλ κτλ, μεχρι φυσικα την ζαντα και το λαστιχο, οπου και "βγαινει" στον δρομο).
Αυτο, μακροπροθεσμα παντα, ειναι μεγαλη καταπονηση για τα μηχανικα μερη και ολες αυτες οι συνεχομενες (αποτομες) στρεπτικες και καμπτικες δυναμεις σημαινουν ενα πραγμα: Αυξημενες φθορες και μικροτερη διαρκεια ζωης των μηχανικων μερων!!!

Αν ειναι τοσο αποτομος και δεν εξωμαλυνεται η κατασταση με τον καιρό τοτε μακρια απο αυτόν!!!! Εχεις απόλυτο δικιο σε οτι γραφεις σε μια τετοια περιπτωση!!

amin
22-10-2009, 16:51
Λοιπόν τον κεραμικό τον απέκλεισα και όχι μονο λόγο κόστους . Υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που πρέπει να λάβουμε υπ΄οψιν.Πολυ ωραία τα ειπατε πιο πανω (σε ότι αφορά την καταπόνηση) και την ίδια άποψη έχει και ένας μαστορας τον οποιον εγώ καλώς η κακώς εμπιστευομαι . Ο δίσκος μαζι με το χτένι απο αγγλία κοστίζει 83 λίρες που νομίζω οτι ειναι περίπου 120 ευρώ συν έξοδα αποστολής συν το ότι δεν ξέρω πότε θα έρθουν ίσον με τοποθέτηση μαμα περι τα 200 γιουρόπουλα και το κεφάλι ήσυχο .σούμα νομιζω οτι είναι κοντα στο 500ρικοΤο ραντεβού κλείστηκε για 03/11 . Το προσωπικο μου συμπέρασμα είναι ότι αφού δεν κάνω αγωνιστική χρήση στο μηχανάκι ο κεραμικός δίσκος είναι υπερβολή η οποία μακροπρόθεσμα ίσως να επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα. ευχαριστώ όλους για τις συμβουλες

kostas-patra
22-10-2009, 18:20
υπάρχει πάντα η επιλογή του ενισχυμένου Lucas από τον νταρνταγιάννο
δεν θα σου ρθει φθηνότερα απ έξω, ο ενισχυμένος, ο γιάννος ξηγιέται φυστικί
τον έβαλα προ 20kkm και είναι άψογος, δαγκώνει καλά, έχεις δυνατότητα αργής επιτάχυνσης, το θέμα δίσκου το ξεχνάς για αρκετό καιρό, βρες ένα καλό μάστορα να στον αλλάξει και όχι τα φώτα σου!

by the way, πές του να τσεκάρει την βαλβίδα της νεκράς, γιατί κοστίζει ελάχιστα και εκνευρίζει απίστευτα σαν ρίχνει πράσινα σε όλες τις ταχύτητες

μην αποκλείεις τη λύση του σώτου αβλεπί, ψάξε το αν θες να συζήσεις για πολύ μετα του θηρίου σου, εκτός αν δεν έχεις χρονο, διάθεση, διάθεση για μάθηση, αν δεν είσαι για πολλά πολλά ή αν καίγεσαι

50Kkm δεν είναι πολλά για να αλλάξεις δίσκο, εγώ περίμενα οτι θα άντεχαν περισσότερο, αλλά είχα ξεχάσει οτι στη λάσπη και στο χώμα, ο δίσκος τρώγεται για πλάκα, εξού και η αναγκαιότητα κατασκευής δίσκων με κεραμικό υλικό
θα σου πρότεινα τον ενισχυμένο της λούκας, στα 160κάτιευρώ, έναντι του απλού λούκας με τα 80κάτιευρώ, συχώρα μου πιθανή απόκλιση στις τιμές, άξιζε τον κόπο στην περίπτωσή μου

και κάτι τελευταίο, υπάρχουν χεράδες που αλλάζουν δίσκο στις 150Kkm και άλλοι στις 10kkm, δεν είναι μόνο αναλώσιμο, αλλά και ένδειξη χρήσης της μηχανής

Carduelis
22-10-2009, 20:11
υπάρχει πάντα η επιλογή του ενισχυμένου Lucas από τον νταρνταγιάννο
δεν θα σου ρθει φθηνότερα απ έξω, ο ενισχυμένος, ο γιάννος ξηγιέται φυστικί
Πες μας αν θές και που είναι ο Νταρνταγιάννος !! Μισές δουλιές θα κάνουμε?:Απορία::Απορία:

soter3gm
22-10-2009, 22:05
Για βρείτε πια η διαφορά του ενός και του άλλου δίσκου ???

http://i988.photobucket.com/albums/af7/karajogiannis/clutch%20plate%20works/eb08ddbb.jpg

http://i988.photobucket.com/albums/af7/karajogiannis/clutch%20plate%20works/997b65a4.jpg

http://i988.photobucket.com/albums/af7/karajogiannis/clutch%20plate%20works/942e35d5.jpg

Και τέλος του φτιαχτού ;)

soter3gm
22-10-2009, 22:13
υπάρχει πάντα η επιλογή του ενισχυμένου Lucas από τον νταρνταγιάννο
δεν θα σου ρθει φθηνότερα απ έξω, ο ενισχυμένος, ο γιάννος ξηγιέται φυστικί
Πες μας αν θές και που είναι ο Νταρνταγιάννος !! Μισές δουλιές θα κάνουμε?:Απορία::Απορία:
Αυτός είναι ο "Νταρνταγιάννος" (http://www.motoraid.eu/) εξηγημένο παληκάρι και Beemer

Carduelis
22-10-2009, 23:25
Αυτός είναι ο "Νταρνταγιάννος" (http://www.motoraid.eu/)εξηγημένο παληκάρι και Beemer
Καταχωρήθηκε.. στο σκληρό!!
Σπύρου Πάτση είπαμε?

Μια λεπτομέρεια: αμα τον ζητήσουμε ως Νταρνταγιάννο θα απαντήσει ή θα.. μας κυνηγήσει? :sm7::sm7:

soter3gm
22-10-2009, 23:39
Καταχωρήθηκε.. στο σκληρό!!
Σπύρου Πάτση είπαμε?

Μια λεπτομέρεια: αμα τον ζητήσουμε ως Νταρνταγιάννο θα απαντήσει ή θα.. μας κυνηγήσει? :sm7::sm7:

Σπύρου Πάτση είπαμε :sm7::sm7:

Carduelis
22-10-2009, 23:45
Καταχωρήθηκε.. στο σκληρό!!
Σπύρου Πάτση είπαμε?

Μια λεπτομέρεια: αμα τον ζητήσουμε ως Νταρνταγιάννο θα απαντήσει ή θα.. μας κυνηγήσει? :sm7::sm7:
Aδερφέ Σωτήρη, λές να χρειάζομαι GPS?
Πότε πήγε η Σπύρου Πάτση στην..Πάτρα?
Πατάω Νταρνταγιάννος στο link σου(..μετά συγχωρήσεως ε?) και βρίσκομαι Πάτρα!!! :sm7::sm7:

BOXER
22-10-2009, 23:50
υπάρχει πάντα η επιλογή του ενισχυμένου Lucas από τον νταρνταγιάννο
δεν θα σου ρθει φθηνότερα απ έξω, ο ενισχυμένος, ο γιάννος ξηγιέται φυστικί
τον έβαλα προ 20kkm και είναι άψογος, δαγκώνει καλά, έχεις δυνατότητα αργής επιτάχυνσης, το θέμα δίσκου το ξεχνάς για αρκετό καιρό, βρες ένα καλό μάστορα να στον αλλάξει και όχι τα φώτα σου!

by the way, πές του να τσεκάρει την βαλβίδα της νεκράς, γιατί κοστίζει ελάχιστα και εκνευρίζει απίστευτα σαν ρίχνει πράσινα σε όλες τις ταχύτητες

μην αποκλείεις τη λύση του σώτου αβλεπί, ψάξε το αν θες να συζήσεις για πολύ μετα του θηρίου σου, εκτός αν δεν έχεις χρονο, διάθεση, διάθεση για μάθηση, αν δεν είσαι για πολλά πολλά ή αν καίγεσαι

50Kkm δεν είναι πολλά για να αλλάξεις δίσκο, εγώ περίμενα οτι θα άντεχαν περισσότερο, αλλά είχα ξεχάσει οτι στη λάσπη και στο χώμα, ο δίσκος τρώγεται για πλάκα, εξού και η αναγκαιότητα κατασκευής δίσκων με κεραμικό υλικό
θα σου πρότεινα τον ενισχυμένο της λούκας, στα 160κάτιευρώ, έναντι του απλού λούκας με τα 80κάτιευρώ, συχώρα μου πιθανή απόκλιση στις τιμές, άξιζε τον κόπο στην περίπτωσή μου

και κάτι τελευταίο, υπάρχουν χεράδες που αλλάζουν δίσκο στις 150Kkm και άλλοι στις 10kkm, δεν είναι μόνο αναλώσιμο, αλλά και ένδειξη χρήσης της μηχανής

Πολυ σωστο αυτο. Ολοι πρεπει οταν ερχεται η ωρα αντικαταστασης των "αναλωσιμων" δισκων, λογο φθορας (δεν "μετραει" σαν ζημια, σε κανεναν κινητηρα αυτο) πρεπει και αυτο να ελεγχετε οπωσδηποτε γιατι:
Αφενος, δεν κοστιζει σχεδον τιποτα σε σχεση με την ολη εργασια :) και
αφετερου ειναι τρομερα μα τρομερα εκνευριστικο αν σου συμβει λιγο διαστημα μετα :mad:.... Επισης οταν το βγαλει απο την θεση του το ποτενσιομετρο της νεκρας να σου αντικαταστησει οπωσδηποτε και την τσιμουχα του (νομιζω 12 ή 15 ευρω κανει!), και ειναι αλλα 5 επιπλεον λεπτα εργασιας.
Οσο αφορα το δευτερο, και αυτο σωστο! Η συχνοτητα αντικαταστασης των δισκων ειναι ενδεικτικο της.... συμπεριφορας του οδηγου προς αυτην :D!!!!

DoctorAbo
23-10-2009, 01:08
Εξαιρετικό θέμα αυτό που έχει ανοίξει.
Με αφορά και μένα άμεσα. Θέλω λοιπόν να ρωτήσω το εξής:
Είναι αποδεκτό να αλάξει κανείς μόνο το δίσκο και όχι όλο το "πακέτο" ?
Προσωπικά σκέπτομαι να χρησιμοποιήσω τον απλό δίσκο της Lucas που θα κοστίσει περίπου 75 €
Υπάρχει ανάγκη να αλάξω και χτένι ?

Carduelis
23-10-2009, 01:24
Εξαιρετικό θέμα αυτό που έχει ανοίξει.
Με αφορά και μένα άμεσα. Θέλω λοιπόν να ρωτήσω το εξής:
Είναι αποδεκτό να αλάξει κανείς μόνο το δίσκο και όχι όλο το "πακέτο" ?
Προσωπικά σκέπτομαι να χρησιμοποιήσω τον απλό δίσκο της Lucas που θα κοστίσει περίπου 75 €
Υπάρχει ανάγκη να αλάξω και χτένι ?
Συμφωνώ οτι είναι εξαιρετικό θέμα και μάλλον θα πρέπει να το μετακινήσουν οι moderators στα τεχνικά θέματα, (υποομάδα " Kατά Soter3gm Eυαγγέλιον") :sm7::sm7:

soter3gm
23-10-2009, 06:43
Aδερφέ Σωτήρη, λές να χρειάζομαι GPS?
Πότε πήγε η Σπύρου Πάτση στην..Πάτρα?
Πατάω Νταρνταγιάννος στο link σου(..μετά συγχωρήσεως ε?) και βρίσκομαι Πάτρα!!! :sm7::sm7:

Ωρε άλλο ο Νταρτανόγιαννος, και άλλο η Σπύρου Πάτση Last Year :p:sm7::sm7:

kostas-patra
23-10-2009, 07:23
Εξαιρετικό θέμα αυτό που έχει ανοίξει.
Με αφορά και μένα άμεσα. Θέλω λοιπόν να ρωτήσω το εξής:
Είναι αποδεκτό να αλάξει κανείς μόνο το δίσκο και όχι όλο το "πακέτο" ?
Προσωπικά σκέπτομαι να χρησιμοποιήσω τον απλό δίσκο της Lucas που θα κοστίσει περίπου 75 €
Υπάρχει ανάγκη να αλάξω και χτένι ?

δίσκος, πλατώ, χτένι, μια τριάς η οποία φθείρεται με διαφορετικό ρυθμό
το ακριβές αντίστοιχο επίτης μηχανής είναι τακάκια και δισκόπλακα, τα τακάκια πιάνουν την δισκόπλακα, αλλά φθείρονται με διαφορετικό βαθμό, εις βάρος των τακακιών, ώστε να έχεις πέδηση και αν επιβραδύνεται η φθορά στις δισκόπλακες

σχετικά με το σύστημα σύμπλεξης, ο δίσκος ακουμπά πάνω στο πλατώ και μεταδίδεται η κίνηση και συγκρατείται μακρυά του από το χτένι για να αποσυμπλέξει
το υλικό του δίσκου είναι για γαντζώνει επί του πλατώ, αλλά με μεγαλύτερο συντελεστή φθοράς λόγω υλικών κατασκευής και πάχους, ώστε κατα βάση σε σχετικά γρήγορες αλλαγές του συστήματος σύμπλεξης να χρειάζεται αλλαγή συνήθως μόνο ο δίσκος

το πλατώ δεν νομίζω πως θα σε απασχολήσει πρίν το rebuild του κινητήρα σου, δηλ μετά από 200Kkm, αλλά και πάλι αυτές οι εκτιμήσεις είναι προσωπικές μου και μόνο

για το χτένι: αν στα φανάρια περιμένεις πατώντας τη μανέτα του συμπλέκτη ή αν πατινάρεις πολύ στην κίνηση ή στο χώμα, ανάμενε σύντομη φθορά, σαν και του δίσκου.

απαραίτητο δεν είναι να αλλάξεις και τα τρία μαζί ή μόνο τα δύο ή το ένα ή το πιστονάκι, αλλά σαν μπαίνεις σε αυτή τη διαδικασία, ακόμα και αν δεν θέλεουν ορισμένα μέρη αλλαγή, αν τα μετρήσεις-ΠΡΟΣΟΧΗ-αν τα μετρήσεις πρώτα και κάνεις μια μέθοδο των τριών-μπακαλίστικη για πράγματα που δεν απομειώνονται γραμμικά όπως το βάθος του δίσκου- θα έχεις μιαν ένδειξη περίπου πόσο θα σου βγάλουν, ώστε αν δεις λιγότερο από 40-50Kkm, αλλαξέ τα γιατί το επιβαρυντικό στην όλη διαδικασία είναι τα εργατικά, που δεν σε συμφέρει να λύνεις και αν δένεις με 150e τη μηχανή κάθε χρόνο ή δύο, εκτός και αν μπορείς και αλλάζεις δίσκο μόνο σου, οπότε πάρε ένα τηλέφωνο, για να πλακώσει κόσμος για το σεμινάριο και με φωτό και σουβλάκια να γίνει η δουλειά ευκαιρία όλων για μάθηση

συμπερασματικά, δεν χρειάζεται αλλαγή πλατώ και χτενιού και πιστονιού απαραίτητα, αλλά σε μερικές περιπτώσεις συμφέρει να τα αλλαξεις. σχετικά με το τσιμουχάκι που είπε ο Boxer, παράλειψή μου που δεν το ανέφερα, μιας και είμαι παθών! δεν κοστίζει η αλλαγή του, μόνο η καθυστερημένη, που το πληρώνεις για χρυσό!

soter3gm
23-10-2009, 08:11
δίσκος, πλατώ, χτένι, μια τριάς η οποία φθείρεται με διαφορετικό ρυθμό
το ακριβές αντίστοιχο επίτης μηχανής είναι τακάκια και δισκόπλακα, τα τακάκια πιάνουν την δισκόπλακα, αλλά φθείρονται με διαφορετικό βαθμό, εις βάρος των τακακιών, ώστε να έχεις πέδηση και αν επιβραδύνεται η φθορά στις δισκόπλακες

σχετικά με το σύστημα σύμπλεξης, ο δίσκος ακουμπά πάνω στο πλατώ και μεταδίδεται η κίνηση και συγκρατείται μακρυά του από το χτένι για να αποσυμπλέξει
το υλικό του δίσκου είναι για γαντζώνει επί του πλατώ, αλλά με μεγαλύτερο συντελεστή φθοράς λόγω υλικών κατασκευής και πάχους, ώστε κατα βάση σε σχετικά γρήγορες αλλαγές του συστήματος σύμπλεξης να χρειάζεται αλλαγή συνήθως μόνο ο δίσκος

το πλατώ δεν νομίζω πως θα σε απασχολήσει πρίν το rebuild του κινητήρα σου, δηλ μετά από 200Kkm, αλλά και πάλι αυτές οι εκτιμήσεις είναι προσωπικές μου και μόνο

για το χτένι: αν στα φανάρια περιμένεις πατώντας τη μανέτα του συμπλέκτη ή αν πατινάρεις πολύ στην κίνηση ή στο χώμα, ανάμενε σύντομη φθορά, σαν και του δίσκου.

απαραίτητο δεν είναι να αλλάξεις και τα τρία μαζί ή μόνο τα δύο ή το ένα ή το πιστονάκι, αλλά σαν μπαίνεις σε αυτή τη διαδικασία, ακόμα και αν δεν θέλεουν ορισμένα μέρη αλλαγή, αν τα μετρήσεις-ΠΡΟΣΟΧΗ-αν τα μετρήσεις πρώτα και κάνεις μια μέθοδο των τριών-μπακαλίστικη για πράγματα που δεν απομειώνονται γραμμικά όπως το βάθος του δίσκου- θα έχεις μιαν ένδειξη περίπου πόσο θα σου βγάλουν, ώστε αν δεις λιγότερο από 40-50Kkm, αλλαξέ τα γιατί το επιβαρυντικό στην όλη διαδικασία είναι τα εργατικά, που δεν σε συμφέρει να λύνεις και αν δένεις με 150e τη μηχανή κάθε χρόνο ή δύο, εκτός και αν μπορείς και αλλάζεις δίσκο μόνο σου, οπότε πάρε ένα τηλέφωνο, για να πλακώσει κόσμος για το σεμινάριο και με φωτό και σουβλάκια να γίνει η δουλειά ευκαιρία όλων για μάθηση

συμπερασματικά, δεν χρειάζεται αλλαγή πλατώ και χτενιού και πιστονιού απαραίτητα, αλλά σε μερικές περιπτώσεις συμφέρει να τα αλλαξεις. σχετικά με το τσιμουχάκι που είπε ο Boxer, παράλειψή μου που δεν το ανέφερα, μιας και είμαι παθών! δεν κοστίζει η αλλαγή του, μόνο η καθυστερημένη, που το πληρώνεις για χρυσό!

Να ένας που τα λέει αναλυτικά και με κέφι.:D Αυτό είναι το ρεζουμέ της όλης εργασίας .
Εύγε φίλε μας Κώστα :):)

GeorgeP
23-10-2009, 11:25
δίσκος, πλατώ, χτένι, μια τριάς η οποία φθείρεται με διαφορετικό ρυθμό
το ακριβές αντίστοιχο επίτης μηχανής είναι τακάκια και δισκόπλακα, τα τακάκια πιάνουν την δισκόπλακα, αλλά φθείρονται με διαφορετικό βαθμό, εις βάρος των τακακιών, ώστε να έχεις πέδηση και αν επιβραδύνεται η φθορά στις δισκόπλακες

σχετικά με το σύστημα σύμπλεξης, ο δίσκος ακουμπά πάνω στο πλατώ και μεταδίδεται η κίνηση και συγκρατείται μακρυά του από το χτένι για να αποσυμπλέξει
το υλικό του δίσκου είναι για γαντζώνει επί του πλατώ, αλλά με μεγαλύτερο συντελεστή φθοράς λόγω υλικών κατασκευής και πάχους, ώστε κατα βάση σε σχετικά γρήγορες αλλαγές του συστήματος σύμπλεξης να χρειάζεται αλλαγή συνήθως μόνο ο δίσκος

το πλατώ δεν νομίζω πως θα σε απασχολήσει πρίν το rebuild του κινητήρα σου, δηλ μετά από 200Kkm, αλλά και πάλι αυτές οι εκτιμήσεις είναι προσωπικές μου και μόνο

για το χτένι: αν στα φανάρια περιμένεις πατώντας τη μανέτα του συμπλέκτη ή αν πατινάρεις πολύ στην κίνηση ή στο χώμα, ανάμενε σύντομη φθορά, σαν και του δίσκου.

απαραίτητο δεν είναι να αλλάξεις και τα τρία μαζί ή μόνο τα δύο ή το ένα ή το πιστονάκι, αλλά σαν μπαίνεις σε αυτή τη διαδικασία, ακόμα και αν δεν θέλεουν ορισμένα μέρη αλλαγή, αν τα μετρήσεις-ΠΡΟΣΟΧΗ-αν τα μετρήσεις πρώτα και κάνεις μια μέθοδο των τριών-μπακαλίστικη για πράγματα που δεν απομειώνονται γραμμικά όπως το βάθος του δίσκου- θα έχεις μιαν ένδειξη περίπου πόσο θα σου βγάλουν, ώστε αν δεις λιγότερο από 40-50Kkm, αλλαξέ τα γιατί το επιβαρυντικό στην όλη διαδικασία είναι τα εργατικά, που δεν σε συμφέρει να λύνεις και αν δένεις με 150e τη μηχανή κάθε χρόνο ή δύο, εκτός και αν μπορείς και αλλάζεις δίσκο μόνο σου, οπότε πάρε ένα τηλέφωνο, για να πλακώσει κόσμος για το σεμινάριο και με φωτό και σουβλάκια να γίνει η δουλειά ευκαιρία όλων για μάθηση

συμπερασματικά, δεν χρειάζεται αλλαγή πλατώ και χτενιού και πιστονιού απαραίτητα, αλλά σε μερικές περιπτώσεις συμφέρει να τα αλλαξεις. σχετικά με το τσιμουχάκι που είπε ο Boxer, παράλειψή μου που δεν το ανέφερα, μιας και είμαι παθών! δεν κοστίζει η αλλαγή του, μόνο η καθυστερημένη, που το πληρώνεις για χρυσό!

Που τα εμαθες ολα αυτά?????:) :):D:D και μάλιστα τα λες και σωστά!!!!!

:sm5::sm4::sm8:

Ionlab
23-10-2009, 11:39
Πάντως εγώ δεν θα απέκλεια τον κεραμικό δίσκο έτσι....παρα μόνο αν δεν καταπονείς τον δίσκο σου με πολλές χωμάτινες εξορμήσεις και δικάβαλα φορτωμένα ταξίδια.....Μπορεί το εύρος λειτουργίας της μανέτας να μικραίνει ΛΙΓΟ αλλά δεν είναι ON-OFF. Για τον κεραμικό άκου γνώμες μόνο από όσους τον έχουν τοποθετήσει. Εξάλλου υπάρχουν τα ελατήρια για την απορρόφηση του σοκ όταν εμπλέκεται ο δίσκος.

soter3gm
24-10-2009, 16:40
Που τα εμαθες ολα αυτά?????:) :):D:D και μάλιστα τα λες και σωστά!!!!!

:sm5::sm4::sm8:

Έλα μου ντέ που τα έμαθε ;):sm7::sm7::sm7:

Ionlab
24-10-2009, 16:47
Οταν μένεις με πατημένο συμπλέκτηστα φανάρια την ακούει το ρουλεμάν και όχι ο δίσκος ... έτσι λένε και μου φαίνεται λογικό ... επίσης ο κεραμικός της touratech δεν έχει ελατήρια αλλά αυτός εδώ έχει....

http://www.rbracing-rsr.com/bmw_clutches.html

GeorgeP
26-10-2009, 12:28
Οταν μένεις με πατημένο συμπλέκτηστα φανάρια την ακούει το ρουλεμάν και όχι ο δίσκος ... έτσι λένε και μου φαίνεται λογικό .................................

ετσι λενε και σου φαινεται λογικό.......................ειναι και σωστό!!!!!!!

kostas-patra
27-10-2009, 15:11
γιώργη και σώτο; από άγνοια, χαλώντας, πληρώνοντας, διαβάζοντας, μαθαίνοντας, αναπόφευκτα!!


γιώργη; δεν είπα για τον δίσκο, μίλησα για καταπόνηση του χτενιού, αν πρόσεξες
όσον αφορά για το ρουλεμάν, δεν το γνωρίζω, αλλά φαίνεται λογικό να ναι έτσι