PDA

View Full Version : Σύντομη ιστορία για τα Gs


kostas_366
21-01-2009, 00:22
H σειρά GS με boxer κινητήρα είναι με διαφορά τα πιο δημοφιλή BMW.
Τα πρώτα R 80 GS παρουσιάστηκαν το 1980 για να ακολουθήσει λίγο μετά το R 100 GS, και μέχρι την έλευση του R 1100 GS, το 1994, είχαν πουλήσει παγκοσμίως 69.000 κομμάτια.
Το R 1150 GS εμφανίστηκε το 1999 και για χρόνια ήταν η νούμερο ένα σε πωλήσεις μοτοσικλέτα στη Γερμανία. Συνολικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση του εργοστασίου, έχουν πουληθεί από το 1980 μέχρι σήμερα 170.000 GS.
Το νέο R 1200 GS έρχεται με πολλούς άσους στο μανίκι του. Επιγραμματικά θα αναφέρουμε ότι το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι είναι κατά 30 κιλά ελαφρύτερο, νούμερο που το κατάφεραν με ακριβέστερο υπολογισμό και χρήση ανθεκτικών ελαφρών υλικών. Ο κινητήρας έχει βελτιώσεις σε όλα του σχεδόν τα τμήματα, είναι ελαφρύτερος κατά τρία κιλά και αποδίδει 100 ίππους και περισσότερη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών. Διαθέτει μάλιστα και αντικραδασμικό άξονα, που θεωρήθηκε πλέον απαραίτητος, καθώς οι κραδασμοί στο τιμόνι, τα μαρσπιέ και τη σέλα αυξάνονται, κυρίως, λόγω της περισσότερης ροπής.
Νέο είναι και το εξατάχυτο κιβώτιο των ταχυτήτων, ενώ ξανασχεδιασμένος είναι ο άξονας μετάδοσης κίνησης Paralever, με στόχο τη μείωση του βάρους. Η εμπρός ανάρτηση Telelever έχει δεχτεί κι αυτή αλλαγές για την επίτευξη περισσότερης ακρίβειας, λόγω του χαμηλότερου βάρους της μοτοσικλέτας.
Τα φρένα έχουν το σύστημα EVO της BMW και βέβαια ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για τη μετακίνηση της μοτοσικλέτας στο χώμα.

p.l.
21-01-2009, 00:28
πολυ καλο ειδικα για μενα που ειμαι λιγο ασχετος απο gs.παντος μπραβο γιατι γραφεις πολυποικιλα posts δηλαδη και χιουμοριστικα αλλα και ενημερωτικα.να εισαι καλα.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-01-2009, 00:39
Ευχαριστούμε Κώστα ..

Πολύ καλό post !!!!

kostas_366
21-01-2009, 00:42
Ευχαριστούμε Κώστα ..

Πολύ καλό post !!!!
Μερσί.. :p
Μ αρέσει πολύ που βρήκα παλιούς φίλους και γνωστούς.
Και φυσικά, μ` αρέσει που πειράζω, τον wet & dirty :p

Arkas
21-01-2009, 00:43
Κωστάκη,
και ιστορικός των Gs!!!
Πολυτάλαντος - Πολυτάλαντος!!!

kostas_366
21-01-2009, 00:44
Κωστάκη,
και ιστορικός των Gs!!!
Πολυτάλαντος - Πολυτάλαντος!!!
Ε ... Δημήτρη ψιλο..... αντιγραφή είναι...
Αλλά, να ρωτήσω, στον κινηματογράφο, πήγες?

leonidas
21-01-2009, 01:05
Μπράβο Κωστή!!
Για να μαθαίνουμε και κάτι για τις μοτό μας!ΓέλιοΓέλιο

Arkas
21-01-2009, 01:09
Ε ... Δημήτρη ψιλο..... αντιγραφή είναι...
Αλλά, να ρωτήσω, στον κινηματογράφο, πήγες?
Μόλις γύρισα!!!
Είσαι άπαιχτος!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-01-2009, 01:14
Ε ... Δημήτρη ψιλο..... αντιγραφή είναι...
Αλλά, να ρωτήσω, στον κινηματογράφο, πήγες?


Πήγα Κώστα,

....ωραίος !!!!!!

droggitiszak
21-01-2009, 12:33
+1 Κώστα !

wet & dirty
21-01-2009, 12:52
μ` αρέσει που πειράζω, τον wet & dirty :p[/quote]




:p:p:p:p:p:p:p:p:p



ωραίο πόστ!!!!

skippybi
22-01-2009, 18:13
Ένα πολύ καλό πόστ για μια πολύ καλή μηχανή!!!:);)

gs1150
23-01-2009, 23:29
H σειρά GS με boxer κινητήρα είναι με διαφορά τα πιο δημοφιλή BMW.
Τα πρώτα R 80 GS παρουσιάστηκαν το 1980 για να ακολουθήσει λίγο μετά το R 100 GS, και μέχρι την έλευση του R 1100 GS, το 1994, είχαν πουλήσει παγκοσμίως 69.000 κομμάτια.
Το R 1150 GS εμφανίστηκε το 1999 και για χρόνια ήταν η νούμερο ένα σε πωλήσεις μοτοσικλέτα στη Γερμανία. Συνολικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση του εργοστασίου, έχουν πουληθεί από το 1980 μέχρι σήμερα 170.000 GS.
Το νέο R 1200 GS έρχεται με πολλούς άσους στο μανίκι του. Επιγραμματικά θα αναφέρουμε ότι το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι είναι κατά 30 κιλά ελαφρύτερο, νούμερο που το κατάφεραν με ακριβέστερο υπολογισμό και χρήση ανθεκτικών ελαφρών υλικών. Ο κινητήρας έχει βελτιώσεις σε όλα του σχεδόν τα τμήματα, είναι ελαφρύτερος κατά τρία κιλά και αποδίδει 100 ίππους και περισσότερη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών. Διαθέτει μάλιστα και αντικραδασμικό άξονα, που θεωρήθηκε πλέον απαραίτητος, καθώς οι κραδασμοί στο τιμόνι, τα μαρσπιέ και τη σέλα αυξάνονται, κυρίως, λόγω της περισσότερης ροπής.
Νέο είναι και το εξατάχυτο κιβώτιο των ταχυτήτων, ενώ ξανασχεδιασμένος είναι ο άξονας μετάδοσης κίνησης Paralever, με στόχο τη μείωση του βάρους. Η εμπρός ανάρτηση Telelever έχει δεχτεί κι αυτή αλλαγές για την επίτευξη περισσότερης ακρίβειας, λόγω του χαμηλότερου βάρους της μοτοσικλέτας.
Τα φρένα έχουν το σύστημα EVO της BMW και βέβαια ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για τη μετακίνηση της μοτοσικλέτας στο χώμα.




Ευχαριστούμε Κώστα 366!!!