PDA

View Full Version : GS ADV R1200 2010????


mlock
22-10-2009, 20:33
Ξέρει κανείς επίσημα αν θα έχει αλλαγές χρώματα κτλπ????

θέλω να πάρω καινούριο απλά φοβάμαι μη βγει καμιά τρελή αλλαγγ το 2010. Κάτι για 1250cc χλομό ε?

Ευχαριστώ.

mlock
22-10-2009, 20:49
το βαλα λάθος section

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-10-2009, 22:35
Πολλά ακούγονται,

αλλά τίποτα δεν είναι επίσημο ....:rolleyes:

vtheo
23-10-2009, 00:30
Φίλε σου παραθέτω μία αναφορά από ίδιο θέμα το οποίο είναι εδώ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5623) και αναρτήθηκε λίγο παλιότερα:


Πρώτη φωτογραφία του ανανεωμένου μοντέλου http://www.mototriti.gr/images/TR.gif
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/1809091.jpg (http://javascript%3cb%3e%3c/b%3E:;) Σίγουρα δεν αποτελεί και ότι πιο διαφωτιστικό, αλλά η φωτογραφία που δημοσίευσε η MCN, απεικονίζει τη κυριότερη -κατά πως φαίνεται- αλλαγή στο νέο GS. Φυσικά πρόκειται για τον κινητήρα, στον οποίο τα καπάκια των κεφαλών μαρτυρούν πως από κάτω τους βρίσκονται πλέον δύο εκκεντροφόροι. http://www.mototriti.gr/images/TR.gif Τα σενάρια για το νέο GS, ήθελαν τη μοτοσικλέτα να αυξάνει τη χωρητικότητα του κινητήρα στα 1.250 κ.εκ., να αποκτά μεγαλύτερη (κοντά στους 120 ίππους) ισχύ και να προσθέτει άλλον ένα εκκεντροφόρο σε κάθε κεφαλή. Η συγκεκριμένη φωτογραφία επιβεβαιώνει το τελευταίο μόνο σκέλος από τη λίστα των φημολογιών, αφού τα καπάκια στις κεφαλές έχουν πλέον μόνο δύο βίδες, σε σχέση με τις τέσσερις που είχε μέχρι πρότινος το μοντέλο. Δύο βίδες στα καπάκια του boxer έχει και το HP2 Sport, το οποίο φέρει δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, οπότε το συμπέρασμα είναι εύκολα αντιληπτό.

Για την αύξηση του κυβισμού και την ιπποδύναμη η φωτογραφία φυσικά δεν μπορεί να μας πει τίποτα, είναι όμως λογικό και επόμενο να υπάρξει μια -έστω και μικρή- αύξηση στην ισχύ, με τους 2ΕΕΚ. Σε ότι αφορά στην εμφάνιση, από τη συγκεκριμένη λήψη δεν φαίνεται να έχει αλλάξει κάτι, τουλάχιστον στις περιοχές της μοτοσικλέτας που φαίνονται από αυτή τη γωνία. Όμως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν το συγκεκριμένο GS αποτελεί το νέο μοντέλο στη τελική του μορφή ή απλώς δοκιμάζουν τον κινητήρα με τους 2ΕΕΚστο πλαίσιο (κατ ευφημισμό πλαίσιο βέβαια…) του υπάρχοντος GS.

Πηγη...Moto Triti

EOD-K9
23-10-2009, 06:48
μπα μπα
το βαρεθήκαμε ??
το βαρεθήκαμε ??

mlock
23-10-2009, 09:43
Φίλε σου παραθέτω μία αναφορά από ίδιο θέμα το οποίο είναι εδώ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5623) και αναρτήθηκε λίγο παλιότερα:


Πρώτη φωτογραφία του ανανεωμένου μοντέλου http://www.mototriti.gr/images/TR.gif
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/1809091.jpg (http://javascript%3cb%3e%3c/b%3E:;)Σίγουρα δεν αποτελεί και ότι πιο διαφωτιστικό, αλλά η φωτογραφία που δημοσίευσε η MCN, απεικονίζει τη κυριότερη -κατά πως φαίνεται- αλλαγή στο νέο GS. Φυσικά πρόκειται για τον κινητήρα, στον οποίο τα καπάκια των κεφαλών μαρτυρούν πως από κάτω τους βρίσκονται πλέον δύο εκκεντροφόροι. http://www.mototriti.gr/images/TR.gif Τα σενάρια για το νέο GS, ήθελαν τη μοτοσικλέτα να αυξάνει τη χωρητικότητα του κινητήρα στα 1.250 κ.εκ., να αποκτά μεγαλύτερη (κοντά στους 120 ίππους) ισχύ και να προσθέτει άλλον ένα εκκεντροφόρο σε κάθε κεφαλή. Η συγκεκριμένη φωτογραφία επιβεβαιώνει το τελευταίο μόνο σκέλος από τη λίστα των φημολογιών, αφού τα καπάκια στις κεφαλές έχουν πλέον μόνο δύο βίδες, σε σχέση με τις τέσσερις που είχε μέχρι πρότινος το μοντέλο. Δύο βίδες στα καπάκια του boxer έχει και το HP2 Sport, το οποίο φέρει δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, οπότε το συμπέρασμα είναι εύκολα αντιληπτό.

Για την αύξηση του κυβισμού και την ιπποδύναμη η φωτογραφία φυσικά δεν μπορεί να μας πει τίποτα, είναι όμως λογικό και επόμενο να υπάρξει μια -έστω και μικρή- αύξηση στην ισχύ, με τους 2ΕΕΚ. Σε ότι αφορά στην εμφάνιση, από τη συγκεκριμένη λήψη δεν φαίνεται να έχει αλλάξει κάτι, τουλάχιστον στις περιοχές της μοτοσικλέτας που φαίνονται από αυτή τη γωνία. Όμως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν το συγκεκριμένο GS αποτελεί το νέο μοντέλο στη τελική του μορφή ή απλώς δοκιμάζουν τον κινητήρα με τους 2ΕΕΚστο πλαίσιο (κατ ευφημισμό πλαίσιο βέβαια…) του υπάρχοντος GS.

Πηγη...Moto Triti





σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

mlock
23-10-2009, 09:54
μπα μπα
το βαρεθήκαμε ??
το βαρεθήκαμε ??


δεν το βαρέθηκα καθόλου για αυτό κοιτάω για το ίδιο, απλά αν το κρατήσω ακόμα λίγο θα έχω δώσει τόσα χρήματα για επισκευή όσα σα να είχα πάρει ακόμα 1 καινούριο. Οπότε καινούριο και ας πληρώνει η μαμα bmw για 2 έτη!!! Θα το σκίσω να βγάλω το άχτι μου για ότι με ανάγκασε να πληρώσω τόσο καιρό με τα αποτυχημένα ανταλλακτικά της.

kostasvar
27-10-2009, 14:49
http://static.blogo.it/twowheelsblog/bmw-r1200gs-engine-pics/BMW_R1200GS_engine_pics_01.jpg

http://hellforleathermagazine.com/galleries/images/2010_R1200GS_2.jpg
The new BMW R1200GS (http://www.twowheelsblog.com/tag/BMW+r+1200+GS) gets some significant engine updates in a bike perhaps not meant to be revolutionary, but that has become an icon in the world of European motorcycling. It has DOHC cylinder head and cam set-up, with different valve positioning and overall lower emissions.
For full details on the whole valve cover/cylinder head cover and camshaft modifications, see Hell for Leather’s comments section (http://hellforleathermagazine.com/2009/09/zomg-its-the-2010-bmw-r1200gs.html) which has some nice technical info. The BMW R1200GS (http://www.twowheelsblog.com/tag/BMW+r+1200+GS) should have 115 hp, with spark plug and cylinder modifications for greater fuel emission and to enter into Euro4 emissions laws. The BMW R1200GS will appear with the R 1200R (http://www.twowheelsblog.com/tag/bmw+r+1200+r) and R1200RT at this year’s EICMA so stay tuned.
The R1200GS is already in production, ready for sales success in 2010, and we should see an interesting battle between it and the road enduro Ducati Multistrada (http://www.twowheelsblog.com/tag/multistrada)/Stradaperta (http://www.twowheelsblog.com/tag/stradaperta).

georgekostas
27-10-2009, 14:55
Ακουγεται παντως και για 1250cc το 2010....

kostasvar
27-10-2009, 15:06
Νομίζω ότι δεν θα βγεί το 1250.Διαβάζοντας και το παραπάνω κείμενο, στο τέλος αναφέρει ότι είναι έτοιμα προς πώληση!!!

The BMW R1200GS will appear with the R 1200R (http://www.twowheelsblog.com/tag/bmw+r+1200+r) and R1200RT at this year’s EICMA so stay tuned.
The R1200GS is already in production, ready for sales success in 2010, and we should see an interesting battle between it and the road enduro Ducati Multistrada (http://www.twowheelsblog.com/tag/multistrada)/Stradaperta (http://www.twowheelsblog.com/tag/stradaperta)

georgekostas
27-10-2009, 15:10
Και για το νεο RT λενε επισης εδω (http://www.gsforum.gr/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=86267) για 1300cc....

kostasvar
27-10-2009, 15:14
Και για το νεο RT λενε επισης εδω (http://www.gsforum.gr/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=86267) για 1300cc....

Το link είναι λάθος.Κατα τα αλλα θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μέχρι
τις 10 Νοεμβρίου 2009 να τα δούμε στη διεθνή έκθεση στο Μιλάνο!!

http://www.eicma.it/

Carduelis
27-10-2009, 17:32
Aπό μοντέλο σε μοντέλο, ιδίως στη συγκεκριμένη κατηγορία κυβικών, το κυρίως ζητούμενο είναι η μεγαλύτερη αξιοπιστία κατ εμέ και οχι τα κάποια περισσότερα άλογα παραπάνω..
Άλλωστε το παιχνίδι δεν σταματά ποτέ, ότι αγοράζουμε σήμερα (αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα, pc klp) σε 4-5 χρόνια τεχνολογικά θα είναι από χέρι παρωχημένο, από αξιοπιστία όμως ??

Carduelis
27-10-2009, 17:35
..άσε που στην ουσία απολαμβάνεις τη χρήση για την οποία την πήρες την κάθε μηχανή μόλις το πάρεις απόφαση ότι και θα γρατζουνιστεί και δεν θάναι το ίδιο όμορφη με το νέο μοντέλο! Αρκεί να μη σε αγανακτεί με προβλήματα αξιοπιστίας! ;)

ntinopoulos
27-10-2009, 20:15
..άσε που στην ουσία απολαμβάνεις τη χρήση για την οποία την πήρες την κάθε μηχανή μόλις το πάρεις απόφαση ότι και θα γρατζουνιστεί και δεν θάναι το ίδιο όμορφη με το νέο μοντέλο! Αρκεί να μη σε αγανακτεί με προβλήματα αξιοπιστίας! ;)
συμφωνω!αλλα δυστυχως μπαινουμε στο τρυπακι της υπερβολικης προσοχης της μηχανης και της αλλαγης της οταν βγει το καινουργιο μοντελο!:rolleyes:

MARK
27-10-2009, 20:35
Σίγουρα θα υπάρχει σημαντική ανανέωση.Τα κεκτημενα και τα πρωτεία θέλει η ΒΜW να διατηρήσει....;)