PDA

View Full Version : Οι εντυπώσεις από τις πρώτες δοκιμές VFR 1200F !!!!!!!!!


riko46
23-10-2009, 20:39
http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gif

Η Honda έδωσε την ευκαιρία σε λίγους τυχερούς δημοσιογράφους, να πάρουν μια πρώτη γεύση από την νέα VFR 1200F. Σταχυολογούμε τα πιο ενδιαφέροντα τμήματα από τις εντυπώσεις τους, που αποκαλύπτουν πολλά για τo πολυαναμενόμενο sport-touring.


http://www.youtube.com/watch?v=KZ8jWxZXzl4



http://www.mototriti.gr/images/TR.gif


Visordown (Mark Forsyth): Το VFR 1200F είναι κλασσικό «Honda» σε κάθε τετραγωνικό εκατοστό της επιφάνειας του και σε κάθε γραμμάριο του βάρους του. Τίποτε δεν σε ξενίζει, τίποτε δεν χρειάζεται περίοδο προσαρμογής, τίποτα δεν πρόκειται να σε ξαφνιάσει δυσάρεστα. Ευχάριστα είναι τα νέα για τους «οπαδούς» του V4 κινητήρα. Παρά την ασυνήθιστη σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων, το μοτέρ παραμένει ένα κλασσικό V4 σε αίσθηση, τουλάχιστον σε ότι αφορά στη ισχύ που είναι διαθέσιμη στην χαμηλομεσαία περιοχή λειτουργίας. Αυτό που διαφέρει είναι ο ήχος που δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο, ακούγεται περίπου σαν ένα μεγάλο δικύλινδρο σε σειρά μοτέρ. Αποδίδει την δύναμη του με ένα smooth τρόπο, χωρίς ίχνος από «τρύπες» αλλά και κορυφώσεις και το ride-by-wire γκάζι προσφέρει ακρίβεια στην απόκριση. Κατά την παρουσίαση πριν την δοκιμή, οι άνθρωπο της Honda τόνιζαν συνεχώς πως ο άξονας στη τελική μετάδοση προσδίδει αίσθηση αντίστοιχη μιας αλυσίδας. Οφείλω να ομολογήσω ότι ήμουν λίγο επιφυλακτικός, αλλά τελικά αποδείχτηκε πως είχαν απόλυτο δίκιο! Καμία από τις συνηθισμένες αντιδράσεις των αξόνων δεν πρόκειται να κάνει την εμφάνιση της στο VFR 1200F, οπότε έχουμε ξεκάθαρα μια περίπτωση οπού το πλεονέκτημα της μηδενικής συντήρησης δεν συνεπάγεται άλλου είδους παραχωρήσεις. Σε ότι αφορά στο φινίρισμα και στη ποιότητα κατασκευής είναι στη κορυφή, με το Candy Red χρώμα να έχει απίστευτο «βάθος» και στιλπνή αίσθηση.

MCN (Andy Downes): Μετά από ένα 25 λέπτο στη πίστα του Sugo (Ιαπωνία) με το νέο VFR 1200F, μπορώ να πω πως η μοτοσικλέτα είναι απίστευτα ευκολοδήγητη! Χρειάστηκα λιγότερο από ένα γύρο για να την συνηθίσω και να αισθανθώ άνετα επάνω της και παρά τα 267 κιλά της, δεν αισθάνθηκα σε καμία περίπτωση το βάρος της. Είναι τόσο ελαφριά η αίσθηση της μοτοσικλέτας, που στα πρώτα λεπτά στη πίστα χρειάστηκε να διορθώνω τη πορεία μου, γιατί κατευθυνόμουν προς το εσωτερικό των στροφών. Δεν θα πρέπει όμως να συγχέουμε το «εύκολη στην οδήγηση» με το «βαρετή»! O κινητήρας έχει «πυγμή» και προσφέρει μια μοναδική αίσθηση ανεβάζοντας γρήγορα στροφές μέχρι τα κόκκινα στις 10.500 σ.α.λ. Η ισχύς είναι κατανεμημένη σε όλο το εύρος των στρροφων και η απόκριση πολύ καλή, ενώ τα συνδυασμένα φρένα με το ABS προσφέρουν αίσθηση και δύναμη και η προστασία από τον αέρα είναι εξαιρετική. Τέλος, περίμενα έναν κλασσικό V4 ήχο, αλλά τελικά οι συχνότητες που παράγει το μοτέρ είναι πιο μπάσες. Ακούγεταί μια χαρά ωστόσο, πολύ κοντά στον ήχο ένος ακτινικού κινητήρα αεροπλάνου.

Canadian Motorcycle Guide (Costas Mouzouris…προφανώς ομογενής):To VFR 1200F δεν έχει ακριβώς άμεσο ανταγωνισμό, αλλά σε σχέση με τα περισσότερα GT είναι στα χαρτιά, αλλά και στη πράξη, ελαφρύτερο. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε μια sport στάση, η οποία ωστόσο χαρακτηρίζεται άνετη. Η σέλα είναι εργονομική και πλατιά, ενώ τα πόδια φθάνουν εύκολα στο έδαφος. Φυσικά το ενδιαφέρον των περισσότερων εστιάζεται στο νέο V4 κινητήρα. Προσφέρει μεγάλα αποθέματα ροπής και είναι πολύ ισχυρός, ενώ η απόκριση είναι άμεση, αλλά σε καμία περίπτωση «απότομη». Ωστόσο, σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού με 2η ταχύτητα από τις 2.000 σ.α.λ. περίμενα το VFR 1200F να επιταχύνει βίαια, αλλά με έκπληξη διαπίστωσα πως η επιτάχυνση δεν ήταν η αναμενόμενη. Σε ότι αφορά στον άξονα, η Honda έχει κάνει εκπληκτική δουλειά, αφού ανοιγοκλείνοντας το γκάζι δεν παρατηρείται η παραμικρή αντίδραση από τη μετάδοση. Στο ίδιο κλίμα είναι και το κιβώτιο, που αποδείχτηκε μαλακό και απόλυτα ακριβές στις αλλαγές των ταχυτήτων. Ο ήχος του κινητήρα στο ρελαντί δεν ενθουσιάζει ούτε προϊδεάζει για κάτι καλύτερο, αλλά στις υψηλότερες στροφές αποκτά…ενδιαφέρον.




...........................:cool:

georgekostas
23-10-2009, 21:08
Για να το δουμε κι απο κοντα....
Ευχαριστουμε Μιχαλη!!!

arisxios
23-10-2009, 22:06
Ευχαριστούμε Μιχάλη!!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
24-10-2009, 02:12
Εν αναμονή ....;)

Carduelis
24-10-2009, 08:46
Πρώτη φορά για τους Ιάπωνες που ανακατεύτηκαν με άξονική μετάδοση κίνησης και τα κατάφεραν να μην το καταλαβαίνεις πως έχεις άξονα!
Δεν τραβάει από τη μεριά του άξονα, δεν νοιώθεις την αδράνεια του πράγματος στο κλείσιμο του γκαζιού?
Μακάρι να είναι καλό το μηχάνημα, ο συναγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει σε όλες τις εταιρείες και κυρίως στους τελικούς χρήστες!!

vp_68
24-10-2009, 11:50
Ευχαριστούμε

TEOSS
24-10-2009, 17:46
Carduelis :Πρώτη φορά για τους Ιάπωνες που ανακατεύτηκαν με αξονική μετάδοση κίνησης και τα κατάφεραν να μην το καταλαβαίνεις πως έχεις άξονα!
Δεν τραβάει από τη μεριά του άξονα, δεν νοιώθεις την αδράνεια του πράγματος στο κλείσιμο του γκαζιού?

STX,GL,CX,V-MAX,GTR,FJR,VT,VSκαι πολλά ακόμα (γράφω σειρές και όχι κυβισμό γιατί έχουν υπάρξει δεκάδες εκδόσεις τα τελευταία …40 χρόνια)έχουν… αλυσίδα;:confused: Τραβάει κάτι τις μότο με άξονα στην μεριά του(δηλαδή στις R δεξιά και στις K αριστερά;:confused: στις GUZZIεπίσης δεξιά …) Aδράνεια στο κλείσιμο;;;:Απορία::Απορία::Απορία:

GeorgeP
26-10-2009, 11:39
Πρώτη φορά για τους Ιάπωνες που ανακατεύτηκαν με άξονική μετάδοση κίνησης και τα κατάφεραν να μην το καταλαβαίνεις πως έχεις άξονα!
Δεν τραβάει από τη μεριά του άξονα, δεν νοιώθεις την αδράνεια του πράγματος στο κλείσιμο του γκαζιού?
Μακάρι να είναι καλό το μηχάνημα, ο συναγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει σε όλες τις εταιρείες και κυρίως στους τελικούς χρήστες!!






STX,GL,CX,V-MAX,GTR,FJR,VT,VS και πολλά ακόμα (γράφω σειρές και όχι κυβισμό γιατί έχουν υπάρξει δεκάδες εκδόσεις τα τελευταία …40 χρόνια)έχουν… αλυσίδα;:confused: Τραβάει κάτι τις μότο με άξονα στην μεριά του(δηλαδή στις R δεξιά και στις K αριστερά;:confused: στις GUZZIεπίσης δεξιά …) Aδράνεια στο κλείσιμο;;;:Απορία::Απορία::Απορία:

Με προλαβε ο TEOSS στο συγκεκριμενο ποστ!!! Και να μην ξεχνάμε και την γιαμαχα και τα XS 1100 night eleven αλλα και τα τρικυλινδρα XS 750/900 (ειχε και η αστυνομια τέτοια) thw 10etiaw '70-'80 καθως και μια πληθωρα συχρονων Γιαπωνεζικων μοντέλων με προτελευταιο (τελευταίο ειναι το VFR) το GTR 1400 by Kawasaki!!
Για τα XS ο τοτε ειδικος τυπος εγραφε οτι ειναι το πρωτο αξονοφορο που οι αντιδράσεις του αξονα εχουν σχεδόν εξαλειφθεί, ετσι δεν υπήρχε (τουλαχιστον οχι τοσο εντονο) εκεινο το ανασηκωμα του πισω μερους στο ανοιγμα του γκαζιου απο την στροφορμή του αξονα πανω στην κορωνα του ''διαφορικου''!!
Αυτο μαλλον εννοει ο φιλος Carduelis με τον ορο αδρανεια που χρησιμοποιει!!! Να σημειωσουμε οτι το συστημα αυτο της Γιαμαχα μελετηθηκε κι αντιγραφτηκε με μικρες ¨η μεγάλες παραλαγές / βελτιωσεις απο ΟΛΕΣ τις εταιρείες και την BMW!!!
Το οτι ανοιγεις το γκάζι στην GTR 1400 με τα 200 τόσα άλογα και το πισω μερος μενει στην θεση του στα XS το χρωστάμε που ειχε μια κοντρα στερεωμενη αντιθετα της στροφορμης του αξονα περιοριζοντας στο ελαχιστο τις αντιδράσεις!! Κι αλλα πολλά αλλα δεν ειναι το νηγμα για να αναλυσουμε το θεμα αυτό!!

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
26-10-2009, 13:12
Αν πω οτι δεν μου αρεσει θα γινω κακος?

soter3gm
26-10-2009, 13:14
Πρώτη φορά για τους Ιάπωνες που ανακατεύτηκαν με άξονική μετάδοση κίνησης και τα κατάφεραν να μην το καταλαβαίνεις πως έχεις άξονα!
Δεν τραβάει από τη μεριά του άξονα, δεν νοιώθεις την αδράνεια του πράγματος στο κλείσιμο του γκαζιού?
Μακάρι να είναι καλό το μηχάνημα, ο συναγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει σε όλες τις εταιρείες και κυρίως στους τελικούς χρήστες!!


Γιατρέ μου θα σε μαλώσω γιατί πιάστηκες αδιάβαστος :p το τράβηγμα που κάνουν οι Boxer κινητήρες δεν οφείλετε στον άξονα αλλά στο ίδιο το μοτέρ που είναι παράλληλο και όχι κάθετο ως προς τη φορά της κίνησης
Αν ένα Boxer τον ρυθμίσουμε καλά τότε εξαλείφεται ΚΑΙ το τράβηγμα.

Όσο για τον Κώστα τον Μουζούρι είναι ένα πολύ καλό παιδί που χρόνια γύρναγε τους Ελληνικούς δρόμους, και μετακόμισε στο Καναδά από ότι κατάλαβα και γιατί έχω να τον δω χρόνια :)
Εν πάση περίπτωσή καλό το VFR, αν και με την εν λόγο εταιρία ποτέ δεν τα πήγαινα καλά :p

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
26-10-2009, 13:23
παιχταδορ μολις προλαβες το ποστ μου.
Οι Βοχer τραβανε και οχι οι αξονες.

GeorgeP
26-10-2009, 13:30
Γιατρέ μου θα σε μαλώσω γιατί πιάστηκες αδιάβαστος :p το τράβηγμα που κάνουν οι Boxer κινητήρες δεν οφείλετε στον άξονα αλλά στο ίδιο το μοτέρ που είναι παράλληλο και όχι κάθετο ως προς τη φορά της κίνησης
Αν ένα Boxer τον ρυθμίσουμε καλά τότε εξαλείφεται ΚΑΙ το τράβηγμα.
.....................................................................................................


δηλαδη πως θα εξαλειφτει η φυσικη στροφορμη, απο την περιστροφη, του καθε στροφάλου με μια .............ρυθμιση? Διότι οι φτωχυκες μου γνωσεις λενε οτι ανευ αντιθετως κινουμενου αξονα με αντιβαρα δεν γινεται!!!!!:Απορία:

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
26-10-2009, 13:32
Γιωργο δεν ειμαι ειδικος να σου απαντησω αλλα μπορω να σου Δωσω τον Καγκελαριο να σε κανει μια βολτα ( :sm7: ) για να δεις.

GeorgeP
26-10-2009, 13:41
Γιωργο δεν ειμαι ειδικος να σου απαντησω αλλα μπορω να σου Δωσω τον Καγκελαριο να σε κανει μια βολτα ( :sm7: ) για να δεις.

δηλαδη, δηλαδη?? για εξηγησου!!!!:):)

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
26-10-2009, 14:24
Δηλαδη παιχταδορ θα σου δωσω το Κ(=καγκελαριος) να σε παει βολτα και θα μου πεις αν τραβαει κανενας αξονας

GeorgeP
26-10-2009, 15:32
Δηλαδη παιχταδορ θα σου δωσω το Κ(=καγκελαριος) να σε παει βολτα και θα μου πεις αν τραβαει κανενας αξονας

Mα, αξιότιμε ηγετη της Καγκελαρίας, το Κ1200S ειναι ενας εν σειρα 4κυλινδρος κινητηρας που στροφορμες και ''καθομαι επανω του και μολις ανοιγω το γκαζι με νεκρα γερνει αριστερα'' δεν υφιστανται!!!! Διότι ο κινητρας του ειναι τοποθετημενος καθετα στον διαμηκη αξονα της μοτοσυκλετας αλλα ο στροφαλος του περιστρέφεται κατα το μηκος του διαμηκη αξονα κι οχι καθετα αυτου!!! Για πανε και καβάλησε κανενα GS ¨η Guzzi ¨η οποιοδηποτε ''V'' ¨η boxer με κινητηρα τοποθετημενο καθετα στον διαμηκη αξονα (Guzzi, GS) όπως και το ''Κ'' σου αλλά ο στροφαλος τους γυριζει στην καθετο του διαμηκη αξονα και οχι καθετα αυτού, και χωρις αντιβαρα στροφάλου κινουμενα με αντιθετη φορά αυτού (και πάλι Guzzi) και θα σου πω εγω αν γερνουν ¨η οχι στο ανοιγμα του γκαζιου με νεκρα στα φαναρια π.χ.!!!!:):)!!
Mετα αφου γινεις μαρτυρας του παραπανω γεγονοτος ελα να παμε να κανουμε το ιδιο σε μια pan european 1300 (4κύλινδρος ''V'' καθετα στον διαμηκη αξονα όπως Guzzi) ¨η μια GoldWing (6κυλινδρος boxer 1500 κινητρας καθετα στον διαμηκη αξονα οπως η GS) κι ελα να κανουμε συζητηση του πως και του γιατι σε αυτα δεν καταλαβαινεις κιχ απο στροφορμες!!!!:D:D:D:D:D

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
26-10-2009, 15:41
ΟΚ λοιπον δεν σου δινω το Κ ..................:sm7:χαχαχαχαχααα

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
26-10-2009, 15:41
η διαπιστωση ειναι οτι δεν φταιει ο αξονας για το τραβηγμα αλλα το μοτερ.
Ε δεν ειπα κατι διφορετικο.

GeorgeP
26-10-2009, 17:06
ΟΚ λοιπον δεν σου δινω το Κ ..................:sm7:χαχαχαχαχααα

Δεν το θελω καρντιά μου!!!!!!!!!!!!!!:):):)

GeorgeP
26-10-2009, 17:07
η διαπιστωση ειναι οτι δεν φταιει ο αξονας για το τραβηγμα αλλα το μοτερ.
Ε δεν ειπα κατι διφορετικο.
:Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία:

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
26-10-2009, 17:27
μπερδεψαμε τα μπουτια μας.

1,λες οτι τραβαει ο αξονας και ο μποξερ
2,σου λεω το τραβηγμα δεν ειναι λογο αξονα αλλα λογο μποξερ.
αν θες σου δινω και την μηχανη μου να το διαπιστωσεις.
3,ερχεσαι και μου λες τελικα αυτο που σου ειπα οτι δηλαδη τραβαει ο μποξερ και οχι
ο αξονας
4, σου κανω πλακα και σου λεω δεν στο δινω τοτε.


ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.


ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ:sm7:

GeorgeP
26-10-2009, 21:38
μπερδεψαμε τα μπουτια μας.

1,λες οτι τραβαει ο αξονας και ο μποξερ
2,σου λεω το τραβηγμα δεν ειναι λογο αξονα αλλα λογο μποξερ.
αν θες σου δινω και την μηχανη μου να το διαπιστωσεις.
3,ερχεσαι και μου λες τελικα αυτο που σου ειπα οτι δηλαδη τραβαει ο μποξερ και οχι
ο αξονας
4, σου κανω πλακα και σου λεω δεν στο δινω τοτε.


ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.


ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ:sm7:


ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΣ!!!ΦΤΑΝΕΙ!!!!!!
:sm1::sm1::sm1::sm1:

soter3gm
26-10-2009, 21:47
δηλαδη πως θα εξαλειφτει η φυσικη στροφορμη, απο την περιστροφη, του καθε στροφάλου με μια .............ρυθμιση? Διότι οι φτωχυκες μου γνωσεις λενε οτι ανευ αντιθετως κινουμενου αξονα με αντιβαρα δεν γινεται!!!!!:Απορία:

Οι Αμερικάνοι στο oilhead maintenance manual αυτό λένε πως αν είναι καλά ζυγισμένος ένας Boxer δεν έχει αυτό το τράβηγμα δεξιά και μάλιστα λένε πως αν βάλεις ένα ποτήρι κολονάτο, γεμάτο με νερό δεν πέφτει ούτε σταγόνα.
Εγώ όταν το έκανα με το twin max δεν τράβαγε
Τι να πω έλα να το ξανακάνουμε το ζύγισμα να το διαπιστώσεις Ωρέ Γιώργαρε ;)

Carduelis
27-10-2009, 00:26
Οι Αμερικάνοι στο oilhead maintenance manual αυτό λένε πως αν είναι καλά ζυγισμένος ένας Boxer δεν έχει αυτό το τράβηγμα δεξιά και μάλιστα λένε πως αν βάλεις ένα ποτήρι κολονάτο, γεμάτο με νερό δεν πέφτει ούτε σταγόνα.
Εγώ όταν το έκανα με το twin max δεν τράβαγε
Τι να πω έλα να το ξανακάνουμε το ζύγισμα να το διαπιστώσεις Ωρέ Γιώργαρε ;)

Βρε φωτιές που μάναψαν οι μηχανόσαυροι απόψε!
Εντάξει στα περί άξονα κόβομαι προφανώς!
αλλά βρε παιδιά, εμένα που ψιλοτραβάει δεξιά το εργαλείο από τη στιγμή που το αγόρασα είναι αρρύθμιστο? :Απορία::Απορία::Απορία:..και τι να του ρυθμίσω?
..κι εγώ εγώ που έλεγα πως είχα μηχανή με.. ελαφρώς δεξιές απόψεις! :mad::mad:

Carduelis
27-10-2009, 00:41
..να ανησυχώ και για τους "ήχους" που κάνει το κιβώτιο ταχυτήτων στο ανεβοκατέβασμα ειδικά 1ης - 2ας ? :hmmm:
..ώρες ώρες έχω την εντύπωση πως δεν υπάρχει ίχνος από λιπαντικό εκεί μέσα (υπάρχει ε?:hmmm:) και παλεύουν τα σιδερικά μεταξύ τους :Απορία::Απορία:

soter3gm
27-10-2009, 09:25
..να ανησυχώ και για τους "ήχους" που κάνει το κιβώτιο ταχυτήτων στο ανεβοκατέβασμα ειδικά 1ης - 2ας ? :hmmm:
..ώρες ώρες έχω την εντύπωση πως δεν υπάρχει ίχνος από λιπαντικό εκεί μέσα (υπάρχει ε?:hmmm:) και παλεύουν τα σιδερικά μεταξύ τους :Απορία::Απορία:

Μην ανησυχείς καθόλου BMW έχεις :D αν δεν κάνει τότε να ανησυχείς



Βρε φωτιές που μάναψαν οι μηχανόσαυροι απόψε!
Εντάξει στα περί άξονα κόβομαι προφανώς!
αλλά βρε παιδιά, εμένα που ψιλοτραβάει δεξιά το εργαλείο από τη στιγμή που το αγόρασα είναι αρρύθμιστο? :Απορία::Απορία::Απορία:..και τι να του ρυθμίσω?
..κι εγώ εγώ που έλεγα πως είχα μηχανή με.. ελαφρώς δεξιές απόψεις! :mad::mad:


Δεν έγινε κάτι το τρομερό αν ψιλοτραβάει ούτως η άλλος όλες το κάνουν, απλά κάποιες φορές ψάχνω γωνία στο δεκάρικο ;) και τη ρύθμιση των ψεκασμών αντί για 10' την κάνω σε 45' , πράγμα που δεν το κάνουν τα συνεργεία λόγο χρόνου :)

EOD-K9
27-10-2009, 09:59
Ευτυχώς που μιλάμε και γράφουμε Ελληνικά σε αυτό το φόρουμ ούτως ώστε να καταλαβαίνουμε τι γράφουμε και τι διαβάζουμε......


:sm7::sm7:




με τρελάνατε ρε !!!!

δεν κατάλαβα τιποτα !!!

GeorgeP
27-10-2009, 11:15
Οι Αμερικάνοι στο oilhead maintenance manual αυτό λένε πως αν είναι καλά ζυγισμένος ένας Boxer δεν έχει αυτό το τράβηγμα δεξιά και μάλιστα λένε πως αν βάλεις ένα ποτήρι κολονάτο, γεμάτο με νερό δεν πέφτει ούτε σταγόνα.
Εγώ όταν το έκανα με το twin max δεν τράβαγε
Τι να πω έλα να το ξανακάνουμε το ζύγισμα να το διαπιστώσεις Ωρέ Γιώργαρε ;)

Σωτηριε, Σωτηριε.......

Οι αμερικανοι ειναι αμερικάνοι (οτι αυτο συνεπάγεται) κι εμεις σιγουρα δεν ειμαστε αμερικανακια!!!!!!!!!!!!
Δεν υπάρχει περιπτωση ροδα (στροφαλος) που γυρνάει να μην αναπτυσσεται φυγοκεντρος στην περιφερεια της (του) ΟΣΟ ΖΥΓΙΣΜΕΝΟς ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ!! Γιαυτο βαζουμε τα βαράκια στις ζαντες μας για να εξουδετερωνουμε την φυγόκεντρο!!!!!
Ξερεις τι θα συμβει αν ενας στρόφαλος δεν ειναι ζυγισμένος στο 1200% του? Απλα θα διαλυσει τον κινητηρα σε δεκατα του δευτερολέπτου!!! Αλοίμονο αν ενας στρόφαλος ζυγίζει 0,001 του γραμμαριου περισσοτερο/λιγοτερο σε ενα ¨η περισσότερα σημεια του εν σχεση με τα άλλα!!! ΑΛΟΙΜΟΝΟ!!! Ολοι οι στροφαλοι ειναι διαιρετοι κι οχι μονοκόμματοι (πλην F1), αν διαλυσεις εναν π.χ 4λινδρο και ζυγισεις τα 6 συνολικα κομβια του σε μια ηλεκτρονικη ζυγαρια ακριβειας με υποδιαιρεσεις δεκατου χιλιοστου του γραμμαριου δεν θα βρεις ουτε ενα δεκατο του χιλιοστου διαφορά!! Το ιδο ισχυει και για τα αντιβαρα του!!! Αμερικάνοι σου λεεί μετά!!!!!:yz
Αυτη λοιπόν η φυγοκεντρος εκδηλωνεται στα GS & Guzzi με το ''τραβηγμα'' προς τα δεξιά στο ανοιγμα του γκαζιου με νεκρά κυρίως αφου ΟΛΟΣ ο κινητηρας παρασσυρεται απο αυτην την φυγοκεντρο η οποια και εξουδετερωνεται οταν αποκτηθουν σταθερες στροφές!! Υφισταται δε και σε καθε αποτομο ανοιγμα του γκαζιου σε οποιεσδηποτε στροφες και με οποιαδηποτε ταχυτητα, όμως δεν γινεται αντιληπτό διότι η ροδα ( στροφαλος) ΗΔΗ γυρνάει εχοντας εξουδετερωσει μεγάλο μερος της φυγοκεντρου!!!!!!!!!
Πως εξαλειφεται αυτό το φαινόμενο? μα.........με γιαπωνεζικο τρόπο:);) και κοστος εν πρωτοις το οικονομικό αλλα και το εξτρα βαρος το οποιο το αφαιρουν απο άλλα σημεια του κινητηρα π.χ. πιστονια,κυλινδρους, στροφάλους κ.λ.π. Δηλαδη βάζουν εναν αξονα μπροστα ¨η πισω απο τον στρόφαλο ο οποιος περνει κινηση απο τον ιδιο τον στροφαλο με καδενα ¨η γραναζια και στους οποιου τα ακρα υπαρχουν δυο αντιβαρα!! Ο αξονας αυτος (μαζι και τα αντιβαρα) περιστρεφονται ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ του στροφάλου εξουδετερωνοντας την στροφορμη (φυγοκεντρο) του στροφάλου!!!

Η BMW εβαλε τριτη (μισή) μπιέλα σε 2λινδρο ενα σειρα κι αναμεσα απο τους ενεργους κυλινδρους σε καποιο μηχανακι της για να εξουδετερωσει ακριβως αυτο το φαινόμενο σε στροφαλο 360 μοιρών όμως!!

Εγω Αμερικανακι δεν γινομαι φίλε και συνοδοιπορε Σωτηριε!!!!!!! :D:)

TEOSS
29-10-2009, 03:26
Η στροφορμη δεν εξαρτάται- επηρεάζεται από οποιαδήποτε ρύθμιση. Όταν η μηχανή κινείται δεν γίνεται αντιληπτό γιατί α) δεν μπορεί να μεταβάλει τις στροφές του κινητήρα τόσο γρήγορα όπως στη νεκρά και β) λόγο στροφορμης των τροχών (γυροσκοπικό) όπως γράφει και ο georgeP. Οι τεχνικές εξουδετερώσεις προσθέτουν βάρος, πολυπλοκότητα και εσωτερική απώλεια ισχύος . Αν μια μότο τραβάει κατά την πορεία …θέλει αλλού ψάξιμο.
Η ψεύτικη μπιέλα στους κινητήρες των F είναι αντικραδασμικο σύστημα.
Το VFR φαίνεται πραγματικό Honda = τεχνολογική πρωτοπορία + μηχανολογική τελειότητα .Ίδωμεν….!

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
29-10-2009, 13:00
Η BMW εβαλε τριτη (μισή) μπιέλα σε 2λινδρο ενα σειρα κι αναμεσα απο τους ενεργους κυλινδρους σε καποιο μηχανακι της για να εξουδετερωσει ακριβως αυτο το φαινόμενο σε στροφαλο 360 μοιρών όμως!!

Εγω Αμερικανακι δεν γινομαι φίλε και συνοδοιπορε Σωτηριε!!!!!!! :D:)[/QUOTE]


Στα f800st και προφανως και στα υπολοιπα f