PDA

View Full Version : Νέο KTM 690 Duke R!!!!!!!!!!!


riko46
30-10-2009, 21:07
http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/3010091.jpg (http://javascript<b></b>:;) http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/3010092.jpg (http://javascript%3cb%3e%3c/b%3E:;)

Παρουσιάζεται στο Μιλάνο το Νοέμβριο http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gif



Μια R έκδοση του γνωστού Αυστριακού «ευγενή», πρόκειται να παρουσιάσει η KTM στη έκθεση του Μιλάνου. Η μοτοσικλέτα βασίζεται στο «standard» Duke, αλλά φέρει ισχυρότερο κατά 7 ίππους κινητήρα, νέα settings στις αναρτήσεις και κάποιες διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση της. http://www.mototriti.gr/images/TR.gifΗ μοτοσικλέτα που σας παρουσιάζουμε στις φωτογραφίες αποτελεί μοντέλο προ-παραγωγής, το οποίο δόθηκε για μια πρώτη δοκιμή στους δημοσιογράφους της MCN. Κυριότερη αισθητική διαφορά αποτελεί το πορτοκαλί πλαίσιο που χαρακτηρίζει όλες τις R εκδόσεις της KTM, ενώ αναμένεται στη μοτοσικλέτα παραγωγής να έχουν αντικατασταθεί επίσης μερικά τμήματα πλαστικών και προστατευτικών, με αντίστοιχα carbon.

Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις και σε σχέση με αυτές του «standard» Duke, πλησιάζουν σε ταχύτητα λειτουργίας την street φιλοσοφία, χάρη στις διαφορετικές εργοστασιακές ρυθμίσεις και στα πιο κοντά σε μήκος ελατήρια του πιρουνιού. Η πιο εντυπωσιακή από όλες τις αλλαγές όμως, είναι η αύξηση της απόδοσης στον –ήδη πολύ ισχυρό- μονοκύλινδρο κινητήρα των 654 κ.εκ. Οι ίπποι έχουν φθάσει τους 71,4 (από 64,36), ενώ σύμφωνα πάντα με τη KTM και η καμπύλη της ροπής εμφανίζεται παντού πιο γεμάτη και κορυφώνεται στα 6,9 kg-m (από 6,8 kg-m). Δύσκολα προσβάσιμος αλλά υπαρκτός ανάμεσα στους σωλήνες του χωροδικτυώματος, βρίσκεται ο επιλογέας για τα τρία διαφορετικά modes απόδοσης του κινητήρα της μοτοσικλέτας. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που διαφοροποιούν την χαρτογράφηση του ψεκασμού και της ανάφλεξης, αναλόγως των συνθηκών και των…ορέξεων.

Έχουμε λοιπόν τη «βασική» επιλογή που ανταποκρίνεται στις περισσότερες των περιπτώσεων, την επιλογή «sport» που ο κινητήρας αποδίδει με πιο επιθετικό τρόπό και μια τρίτη -ήπια- επιλογή, όπου ο κινητήρας αφήνει στην άκρη το εκρηκτικό του ταμπεραμέντο για τις βροχερές ημέρες, αλλά και για τους αρχάριους αναβάτες.

Το KTM 690 Duke R παρουσιάζεται επίσης και «αδυνατισμένο» κατά μισό κιλό (148 έναντι 148,5) ενώ το ύψος της σέλας και οι τιμές της γεωμετρίας του πλαισίου παραμένουν ως έχουν και στο «standard» Duke. Η μοτοσικλέτα αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στην EICMA, που ανοίγει τις πύλες της στις 10 Νοεμβρίου.

........................;)

skippybi
30-10-2009, 21:16
ευχαριστούμε Μιχάλη!!!;)

georgekostas
30-10-2009, 21:30
Thanks Maik!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
31-10-2009, 00:03
Το κατέμι ειναι πάντα ..... κατέμι ....http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif




http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/06/ktm-duke690r.jpg




http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/06/ktm-duke690r-c.jpg




http://www.bcmtouring.com/pics/autoexpo-08/bajaj/ktm-690-duke-s.jpg (http://www.bcmtouring.com/pics/autoexpo-08/bajaj/ktm-690-duke.jpg)

essel
31-10-2009, 10:31
Πάντως το καινούργιο 690 σε σχέση με το 640 ειναι πολύ υπό....εκ πείρας ;)

MARK
31-10-2009, 13:51
Ελκυστικό....;)