PDA

View Full Version : THROTTLE BODDIES Η' ΣΤΑ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ INJECTION!!


kostas_366
23-01-2009, 00:49
Άρθρο του Ηλία (bogser) από άλλο φόρουμ που νομίζω ότι θα βοηθήσει πολλούς, όπως βοήθησε και εμάς.
Φίλε Ηλία σε έχω προσκαλέσει και εδώ. Ελπίζω να σε ``δω`` και εδώ.
Απίστευτες γνώσεις ο Ηλίας.


Εχει λιγο καιρο που το 1100gs μου κανει ενα θορυβο στα σωματα του ιnjection,ενα εκνευριστικο τακ-τακ,συνεχομενο και μονο στο ρελαντι ή στις λιγες στροφες.
Εψαξα λοιπον να βρω τι ακριβως γινεται και εμαθα πολλα για αυτα(throttle boddies).Το προβλημα αυτο εχει να κανει με των συγχρονισμο του injection που παει περιπατο απο την στιγμη που ακους τον θορυβο αυτο αφου δεν ειναι δυνατον να συγχρονιστει σωστα η μηχανη και αν γινει δεν μπορει να κρατησει για πολλα χιλιομετρα αυτο.

Κατ'αρχην να πω οτι σε οποιο συνεργειο και αν πας οταν ακουνε προβλημα στο injection σε λενε κατ'ευθειαν "αλλαξε τα,δεν γινεται αλλιως".Λοιπον γινεται και παραγινεται.
Τα σωματα εχουν καποια κινητα μερη τα οποια μπορει η BMW για ευνοητους λογους να μην τα πουλαει σαν ανταλλακτικα αλλα πουλαει τα ιδια τα σωματα σαν ολοκληρο ανταλλακτικο στην καταπληκτικη τιμη των 700ευρω το ζευγαρι(αντε 650 αν εισαι γνωστος...).
Εψαξα να βρω την λυση μιας και δεν αντιμετωπιζω προβλημα με ολοκληρα τα σωματα αλλα με τις πεταλουδες αυτων απο τον...προμηθευτη της BMW...την BING!Αυτοι εχουν να πουλησουν τα ανταλλακτικα ολοκληρα ή κιτ επιδιορθωσης αλλα θελουν ελαχιστη παραγγελια 100 κομματια!!!
Τελικα με πολυ ψαξιμο...βρηκα καποιον γερμανο που με προμηθευσε το κιτ επισκευης στην τιμη των 160ευρω!
Τα υπολοιπα τα βλεπετε στις εικονες...



Στην πρωτη εικονα ειναι το κιτ της BING και στην δευτερη το σημειο αναγνωρισης των σωματων.Στα 1100gs χρονιας 1997-1998 ο κωδικος αναγνωρισης ειναι 75/45/107 για το αριστερο και 75/45/108 για το δεξιο.Αντιστοιχος αριθμος υπαρχει σε καθε σωμα για μποξερ κινητηρα850,1100 και 1150.Στα 1200(τα gs σιγουρα και πιθανως και στα υπολοιπα...)η BMW κατασκευαζει η ιδια τα σωματα και δεν μπορει να μπει χερι...
http://img207.imageshack.us/img207/1586/dsc001971de2.jpg

http://img244.imageshack.us/img244/9065/dsc001762ks7.jpg
συνεχιζεται...

Στις παρακατω εικονες φαινεται ο τροπος εξαγωγης των σωματων μεχρι την στιγμη που τα παιρνεις στα χερια...

Μεγαλη προσοχη κατα την εξαγωγη του TPS!

http://img244.imageshack.us/img244/1472/dsc001753ld1.jpg

http://img244.imageshack.us/img244/3578/dsc001784ho8.jpg

http://img244.imageshack.us/img244/9109/dsc001795ln1.jpg

http://img517.imageshack.us/img517/2342/dsc001816xr0.jpg

http://img517.imageshack.us/img517/2848/dsc001837wq3.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/3001/dsc001848sf4.jpg

http://img127.imageshack.us/img127/7636/dsc001869iv4.jpg

http://img127.imageshack.us/img127/2417/dsc0018810bf3.jpg

συνεχίζετε

kostas_366
23-01-2009, 00:54
Οταν αφαιρεθει το TPS καλο ειναι πρωτα να σημαδευτει το σημειο που πατανε οι βιδες και μετα ετσι οταν ξαναφορεθει θα ειναι ποιο ευκολο και θα δουλευει και η μοτοσυκλετα για να παει για ρυθμισμα στο συνεργειο...

http://img504.imageshack.us/img504/7061/dsc0018911ma0.jpg

http://img504.imageshack.us/img504/5261/dsc0019112iz5.jpg

Στην απο επανω εικονα φαινεται η βιδα της πεταλουδας που συγκρατει τον αξονα...11αρακι κλειδι...

Αφου αφαιρεσουμε την βιδα της πεταλουδας που περιγραφω πιο πανω...αφαιρουνται και ολα τα εντοσθια,βασεις,ελατηρια,μικρες τσιμουχες...
(πρωτη εικονα κατω...)
Στην επομενη εικονα φαινεται πως αφαιρειται και η πεταλουδα που συγκρατηται με δυο βιδες(ισιο,μετριο κατσαβιδι...)

http://img520.imageshack.us/img520/6373/dsc0019213qa2.jpg

http://img223.imageshack.us/img223/1088/dsc0019314zt5.jpg

http://img293.imageshack.us/img293/9659/dsc0019415cm5.jpg

συνεχίσετε

kostas_366
23-01-2009, 00:58
το πιο κρισιμο σημειο...η αφαιρεση των βασεων του αξονα οπου κινειται η πεταλουδα...κολαουζο για εννιαρα βιδα και εξαγωγη της βασης που ειναι στην ουσια ρουλεμαν τυπου DU...
Ειναι το τελικο βημα πριν την συναρμολογηση.

http://img514.imageshack.us/img514/7470/dsc0019616qj9.jpg

Συνολικος χρονος περιπου 3 ωρες εργαλεια:
μυτοτσιμπιδο,κλειδι 10-11,ισια κατσαβιδια,κολαουζο και ματσολα για την επανατοποθετηση των ρουλεμαν.
Οποιοσδηποτε χρειαζεται πληροφοριες ας επικοινωνησει με πμ...
Ελπιζω να ειναι χρησιμο!!!

Φίλε Ηλία, σε ευχαριστώ.
Εμείς είδη αγοράσαμε τα ``εντόσθια``.
Ο psiloritis Γιάννης έκανε και την αλλαγή. Θα σας πει και την γνώμη του.
Σε περιμένουμε και εδώ Ηλία.
Παρακαλώ τον διαχειριστή, αν ο Ηλίας γίνει μέλος, να γίνει δικό του θέμα.

droggitiszak
23-01-2009, 11:03
αυτά είναι μαστορέματα !!!

Arkas
23-01-2009, 12:38
Κώστα,
σε ευχαριστούμε για την αναδημοσίευση,
μα περισσότερο ευχαριστούμε τον Ηλία για το τόσο εμπεριστατωμένο post.

Ηλία........σε περιμένουμε!!!

psiloritis
23-01-2009, 19:29
Θελω και εγω με την σειρα μου να ευχαριστησω τον Ηλια.Η διαφορα ειναι αισθητη στο μηχανακη.Εχει καλυτερη ροπη στο ανοιγμα του γκαζιου.Και απαλακτηκα απο το θορυβο[ τικ -τακ] που εκανε.Το 1100 παει παρα πολυ καλα τωρα.Φανταστειται οτι ο φιλος μου ο Κωστας 366 μενει πισω δυο μηχανακια και εχει:yz . Μην στεναχωριεσαι Κωστακη καποια στιγμη θα τις αλλαξεις και εσυ και μπορει τοτε να ερχεσαι ενα μηχανακη πισω:D:D:D:yz

vtheo
23-01-2009, 19:40
Α ρε μαστόρια χαίρομαι να βλέπω ιδιοκτήτες μοτό να ξέρουν να λύνουν και να δένουν το μηχανάκι τους.Απίστευτη αίσθηση και πάνω από όλα ξέρουν να διαβάζουν το μηχανάκι τους και ποτέ δε θα τους αφήσει.

Αν και δεν έχω 1100 μ' αρέσει να διαβάζω τεχνικά θέματα.
Μπράβο Αρχιμάστορα Ηλία αλλά και Μαστροκώστα_366!!!(Όχι τη Γωγω έτσι:p).

Psiloriti μην τον πειράζεις γιατί έχει και το τάκη και τον leboi που του λένε περί δαγκώματος και μπορεί να γίνει πάλι 636 ο φίλος μας;)!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-01-2009, 22:41
Ηλίας (bogser) ..

ο μέγας !!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστούμε Κώστα για την αναδημοσίευση

αλλά κ για την πρόσκληση στον Ηλία !

adventure
23-01-2009, 23:12
Κορυφαίο και πολύ αναλυτικό ποστ .
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον Ηλία αλλά και στο Κώστα που το ανέβασε στο φόρουμ.

Γέλιο Γέλιο Γέλιο

kostas_366
24-01-2009, 01:16
Τα ευχαριστώ μας στον Ηλία.
Και θα χαρούμε να τον έχουμε κοντά μας.

(τώρα, κάτι παιδάκια που έβγαλαν ....γλώσσα:cool2:, καλά θα κάνουν να το ...ξανασκεφτούν:cool2:. Την επόμενη φορά, δεν θα δείξω.... καλοσύνη :p:p)

gs1150
28-01-2009, 00:51
Πολυ καλό θεμα !!!!!!!!!!!! μπράβο στα παιδιά

Kolokas
28-01-2009, 01:15
Τα ευχαριστώ μας στον Ηλία.
Και θα χαρούμε να τον έχουμε κοντά μας.

(τώρα, κάτι παιδάκια που έβγαλαν ....γλώσσα:cool2:, καλά θα κάνουν να το ...ξανασκεφτούν:cool2:. Την επόμενη φορά, δεν θα δείξω.... καλοσύνη :p:p)
:):):):):):):):):):)

Adrian
28-01-2009, 01:55
Μπράβο και στα 2 παιδιά που έκατσαν και έγραψαν το άρθρο!

skippybi
28-01-2009, 17:03
Μπράβο και στα 2 παιδιά που έκατσαν και έγραψαν το άρθρο!
+850!!!(είπαμε... τόσα έχω τόσα δίνω!!!);)

soter3gm
23-02-2009, 17:23
το πιο κρισιμο σημειο...η αφαιρεση των βασεων του αξονα οπου κινειται η πεταλουδα...κολαουζο για εννιαρα βιδα και εξαγωγη της βασης που ειναι στην ουσια ρουλεμαν τυπου DU...
Ειναι το τελικο βημα πριν την συναρμολογηση.

http://img514.imageshack.us/img514/7470/dsc0019616qj9.jpg

Συνολικος χρονος περιπου 3 ωρες εργαλεια:
μυτοτσιμπιδο,κλειδι 10-11,ισια κατσαβιδια,κολαουζο και ματσολα για την επανατοποθετηση των ρουλεμαν.
Οποιοσδηποτε χρειαζεται πληροφοριες ας επικοινωνησει με πμ...
Ελπιζω να ειναι χρησιμο!!!

Φίλε Ηλία, σε ευχαριστώ.
Εμείς είδη αγοράσαμε τα ``εντόσθια``.
Ο psiloritis Γιάννης έκανε και την αλλαγή. Θα σας πει και την γνώμη του.
Σε περιμένουμε και εδώ Ηλία.
Παρακαλώ τον διαχειριστή, αν ο Ηλίας γίνει μέλος, να γίνει δικό του θέμα.


Την εργασία αυτή την έκανα πρόσφατα το μόνο πρόβλημα ήταν να βγάλω τα DU από τη βάση τους χωρίς να γίνει κάποια ζημιά κατά την εξαγωγή. Ευτυχώς την λύση μου την έδωσε ένας φίλος που δουλεύει σε τόρνο, Εύκολα πράγματα, παίρνουμε ένα παξιμάδι Φ8 εσωτερικά και με το κολαούζο του ανοίγουμε καινούργιο σπείρωμα, έπειτα τοποθετούμε μία ροδέλα μπροστά από τη βάση του DU, περνάμε το παξιμάδι στο κολαούζο μέχρι να φτάσει στο πάνω μέρος του ,βιδώνουμε το κολαούζο στο DU έχοντας περασμένη τη ροδέλα ενδιάμεσα , έπειτα με το κλειδί μας 12 η 13 δεν θυμάμαι ακριβός ξεβιδώνουμε το παξιμάδι (κόντρα παξιμάδι)
Έτσι με αυτό τον τρόπο βγάζουμε τα DU από τη βάση τους πολύ εύκολα και χωρίς να κάνουμε καμιά ζημιά στο σώμα το μόνο που θα πρέπει να προσέξουμε είναι κατά την αγορά του κολαούζου να έχει μακρύ σπείρωμα για να περνάει το παξιμάδι και να έχει χώρο να ξεβιδώσει όταν θα το έχουμε περασμένο στο DU
Πιστεύω σε αυτό το σημείο να σας βοήθησα

kostas_366
23-02-2009, 17:36
Την εργασία αυτή την έκανα πρόσφατα το μόνο πρόβλημα ήταν να βγάλω τα DU από τη βάση τους χωρίς να γίνει κάποια ζημιά κατά την εξαγωγή. Ευτυχώς την λύση μου την έδωσε ένας φίλος που δουλεύει σε τόρνο, Εύκολα πράγματα, παίρνουμε ένα παξιμάδι Φ8 εσωτερικά και με το κολαούζο του ανοίγουμε καινούργιο σπείρωμα, έπειτα τοποθετούμε μία ροδέλα μπροστά από τη βάση του DU, περνάμε το παξιμάδι στο κολαούζο μέχρι να φτάσει στο πάνω μέρος του ,βιδώνουμε το κολαούζο στο DU έχοντας περασμένη τη ροδέλα ενδιάμεσα , έπειτα με το κλειδί μας 12 η 13 δεν θυμάμαι ακριβός ξεβιδώνουμε το παξιμάδι (κόντρα παξιμάδι)
Έτσι με αυτό τον τρόπο βγάζουμε τα DU από τη βάση τους πολύ εύκολα και χωρίς να κάνουμε καμιά ζημιά στο σώμα το μόνο που θα πρέπει να προσέξουμε είναι κατά την αγορά του κολαούζου να έχει μακρύ σπείρωμα για να περνάει το παξιμάδι και να έχει χώρο να ξεβιδώσει όταν θα το έχουμε περασμένο στο DU
Πιστεύω σε αυτό το σημείο να σας βοήθησα
Και δεν ``έρχετε`` φίλε μου και η ροδέλα μαζί? Έτσι το φαντάζομαι..
Από Γερμανία σου έστειλαν και εσένα τα εσωτερικά του ιντζέκσιον?

soter3gm
24-02-2009, 08:41
Και δεν ``έρχετε`` φίλε μου και η ροδέλα μαζί? Έτσι το φαντάζομαι..
Από Γερμανία σου έστειλαν και εσένα τα εσωτερικά του ιντζέκσιον?

Δεν μιλάω για της ροδέλες που μπαίνουν πριν της ασφάλειες αλλά μία ροδέλα "χοντρή" για να κάνουμε το κόντρα παξιμάδι
Yeap από Γερμανία μου ήρθαν όλα και τα εσωτερικά του injection αλλά τώρα δεν θα τα ξαναπάρω από εκεί αλλά θα ανακατασκευάζω τα DU στον τόρνο

kostas_366
24-02-2009, 13:01
Δεν μιλάω για της ροδέλες που μπαίνουν πριν της ασφάλειες αλλά μία ροδέλα "χοντρή" για να κάνουμε το κόντρα παξιμάδι
Yeap από Γερμανία μου ήρθαν όλα και τα εσωτερικά του injection αλλά τώρα δεν θα τα ξαναπάρω από εκεί αλλά θα ανακατασκευάζω τα DU στον τόρνο
Σωστός... :)
Αλλά :p
Αλλά μόνο τα du. Αν και στο σακουλάκι τα έχει με ένα μικρό κόψιμο, έτσι ώστε να να υπάρχει ένας μικρος τζόγος, έτσι ώστε να περάσει στην ``θήκη``΄του. Αυτό θα είναι δύσκολο να γίνει. Αν γίνει σταθερό εκεί, τότε δεν θα σφίξει καλά στην φωλιά του.

soter3gm
24-02-2009, 14:59
Σωστός... :)
Αλλά :p
Αλλά μόνο τα du. Αν και στο σακουλάκι τα έχει με ένα μικρό κόψιμο, έτσι ώστε να να υπάρχει ένας μικρος τζόγος, έτσι ώστε να περάσει στην ``θήκη``΄του. Αυτό θα είναι δύσκολο να γίνει. Αν γίνει σταθερό εκεί, τότε δεν θα σφίξει καλά στην φωλιά του.

Το έψαξα το θέμα τα μέτρησα με μικρόμετρο και τη φωλιά και το DU αν το κάνεις σωστό στο τόρνο δεν έχεις κανένα πρόβλημα μιλάμε για 0,001 παραπάνω από ότι είναι η φωλιά για να σφίξει χτυπώντας το με τη ματσόλα και 0,001 παραπάνω από το πάχος του άξονα

Edit : Αυτές της μέρες κοιτάω να αγοράσω ένα μικρό τόρνο όταν τον πάρω η πρώτη δουλειά που θα κάνω (έτσι για το γ@μότο) θα είναι αυτή, όταν θα έχω το αποτέλεσμα θα σας ενημερώσω

kostas_366
24-02-2009, 15:02
Το έψαξα το θέμα τα μέτρησα με μικρόμετρο και τη φωλιά και το DU αν το κάνεις σωστό στο τόρνο δεν έχεις κανένα πρόβλημα μιλάμε για 0,001 παραπάνω από ότι είναι η φωλιά για να σφίξει χτυπώντας το με τη ματσόλα και 0,001 παραπάνω από το πάχος του άξονα
Μιλάς για επέμβαση χειρουργείου...

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
24-02-2009, 17:28
Μιλάς για επέμβαση χειρουργείου...



:sm8:

kostas_366
24-02-2009, 20:28
Και για να καταλάβουμε καλύτερα Νίκο, άνοιξα το σακουλάκι με τα ανταλακτικά (τα έχω πάρει προαιρετικα εγώ, γιατί ίσως σε 150,000κλμ θέλουν αλλαγή :)) και τράβηξα και κάποιες φωτό.

http://img6.imageshack.us/img6/4056/dsc00020y.jpg

Εδώ είναι όλο το εσωτερικό των ιντζέκσιον. Μπορούσα να βάλω καλύτερο ....φόντο (από τα τσιγάρα :)) αλλά ήθελα να καταλάβετε το μέγεθος.
Βλέπουμε δεξιά τις πεταλούδες, αριστερά κάποια ελατήρια και βίδες-τάπες και επάνω στο πακέτο τα du όπου εκεί μέσα έρχετε και στηρίζετε η πεταλούδα. Τα du είναι 4 και το ένα είναι μικρότερο.
Εδώ θα δειτε και καλύτερα.

http://img410.imageshack.us/img410/3134/dsc00022.jpg

Βλέπετε υπάρχει ``κόψιμο`` όπυ σφίγγει στην βάση του σώματος. Αυτά λέει και ο φίλος μας ότι θα κάνει στον τόρνο.
ΑΑ και να πω ότι r1100gs, r1150gs r1100/1150rt έχουν τα ίδια πράγματα.

LEADER
25-02-2009, 01:02
Δεν μιλάω για της ροδέλες που μπαίνουν πριν της ασφάλειες αλλά μία ροδέλα "χοντρή" για να κάνουμε το κόντρα παξιμάδι
Yeap από Γερμανία μου ήρθαν όλα και τα εσωτερικά του injection αλλά τώρα δεν θα τα ξαναπάρω από εκεί αλλά θα ανακατασκευάζω τα DU στον τόρνο


γιατι να μπαινεις σε αυτη τη διαδικασια,και να μην τα παρεις απο την SKF ετοιμα.θα χρειαστεις 3 DU με εσω. διαμε. 8χιλ, εξωτε.10χιλ και μηκος12χιλ
και 1DY που μονο το μηκος θα αλαζει και θα ειναι 10χιλ αλλα μονο που θα το κοντηνεις στα 9χιλ γιατι η SKF δεν βγαζει σε 9χιλ.
Δες και εδω.http://www.skf.com/skf/productcatalogue/jsp/viewers/productTableViewer.jsp?&lang=en&tableName=3_4_1&presentationType=3&startnum=2

kostas_366
25-02-2009, 01:08
Έχει η skf τέτοια πράγματα?
Κοίτα να δεις πόσα ακόμα μάθαμε για το θέμα.
Και είναι ένα από τα 2-3 ``προβληματάκια`` των 1100 κ 1150.
Τελικά όλο και γινόμαστε ....σοφότεροι :)

Απλά το σετάκι, έχει λαστιχάκια, ελατήρια, ροδέλες κ.λ.π. και τα αλλάζεις όλα και στην ουσία έχεις καινούργια ιντζέκσιον αφού μένει μόνο το καβούκι.

LEADER
25-02-2009, 01:53
στι πιο πολλες περιπτωσεις φθειρεται το DU και οχι ο αξωνας.Γιαυτο ανοιγεις-βλεπεις και αναλογος πρατεις.Αν ειναι τα DU εχει καλος αν ειναι ο αξωνας θελεις ολο το σετ.
δειτε και εδω απο Ιταλια μερια. http://xoomer.virgilio.it/faqqde/FAQ/CorpiFarfallatiTicchettioR1100-1150.pdf

kostas_366
25-02-2009, 02:44
Πολύ ωραίος φίλε μου..
Και συνήθως ναι την φθορά την έχουν τα du.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
25-02-2009, 02:51
Πολύ ωραίος φίλε μου..
Και συνήθως ναι την φθορά την έχουν τα du.



http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif

soter3gm
26-02-2009, 10:53
Κοίτα να δεις που το έκανα με τον δύσκολο τρόπο ενώ υπάρχει έτυμη λύση
Εύγε φίλε μου σε ευχαριστώ :sm5::sm8::sm8:

Βέβαια εγώ έκανα μια άλλη πατάτα ...για να μην μείνει το RT μου μέσα καθόλου αγόρασα δύο σώματα μεταχ. τα επισκεύασα και όταν ήρθε η ώρα να τα αλλάξω με έκπληξη ανακάλυψα πως ναι μεν είναι από 1100 αλλά είναι από τον 8/96 και μετά όπου το μοντέλο αλλάζει και είναι με της δύο ντύζες παρά με της τέσσερις που έχει το αριστερό σώμα μου που είναι πριν τον 8/96
Και τώρα τι κάνω ? απλά αγοράζω το σετ ντύζες από το επόμενο μοντέλο και έτσι θα είναι πιο εύκολο να συγχρονίσω με τα μανόμετρα γιατί θα έχω μόνο δύο ντύζες παρά τέσσερις
Ουδέν κακό αμυγές κακού

LEADER
26-02-2009, 13:40
Κοίτα να δεις που το έκανα με τον δύσκολο τρόπο ενώ υπάρχει έτυμη λύση
Εύγε φίλε μου σε ευχαριστώ :sm5::sm8::sm8:

Βέβαια εγώ έκανα μια άλλη πατάτα ...για να μην μείνει το RT μου μέσα καθόλου αγόρασα δύο σώματα μεταχ. τα επισκεύασα και όταν ήρθε η ώρα να τα αλλάξω με έκπληξη ανακάλυψα πως ναι μεν είναι από 1100 αλλά είναι από τον 8/96 και μετά όπου το μοντέλο αλλάζει και είναι με της δύο ντύζες παρά με της τέσσερις που έχει το αριστερό σώμα μου που είναι πριν τον 8/96
Και τώρα τι κάνω ? απλά αγοράζω το σετ ντύζες από το επόμενο μοντέλο και έτσι θα είναι πιο εύκολο να συγχρονίσω με τα μανόμετρα γιατί θα έχω μόνο δύο ντύζες παρά τέσσερις
Ουδέν κακό αμυγές κακού



Γιαυτο υπαρχουν τα forum για να ανταλασουμε ιδεες και αποψεις και να
βοηθαμε οσο μπορουμε στο προβλημα του καθε συναδελφου-μοτοσηκλετιστη.

kostas_366
26-02-2009, 14:39
Κοίτα να δεις που το έκανα με τον δύσκολο τρόπο ενώ υπάρχει έτυμη λύση
Εύγε φίλε μου σε ευχαριστώ :sm5::sm8::sm8:

Βέβαια εγώ έκανα μια άλλη πατάτα ...για να μην μείνει το RT μου μέσα καθόλου αγόρασα δύο σώματα μεταχ. τα επισκεύασα και όταν ήρθε η ώρα να τα αλλάξω με έκπληξη ανακάλυψα πως ναι μεν είναι από 1100 αλλά είναι από τον 8/96 και μετά όπου το μοντέλο αλλάζει και είναι με της δύο ντύζες παρά με της τέσσερις που έχει το αριστερό σώμα μου που είναι πριν τον 8/96
Και τώρα τι κάνω ? απλά αγοράζω το σετ ντύζες από το επόμενο μοντέλο και έτσι θα είναι πιο εύκολο να συγχρονίσω με τα μανόμετρα γιατί θα έχω μόνο δύο ντύζες παρά τέσσερις
Ουδέν κακό αμυγές κακού
Εννοείς με τις 2 ντίζες γκαζιού?? Γιατί μετά την ημ/νια που λες το 1100 αλλάζει σε κάποια πράγματα και αλλάζει και στο ότι έχει 2 ντίζες γκαζιού. Στην παρακάτω φωτό από το σερβις που έκανα έχω βάλει σε κύκλο τις 2 ντίζες και το κουτάκι το διαφορετικό που ισχύει από τα μοντέλα 6/96 και έπειτα
http://img54.imageshack.us/img54/3346/dsc00100123.jpg

Αλλά δεν νομίζω να παίζει αυτό κάποιο ρόλο στα bring. Δεν ξέρω κιόλας 100% αλλά έτσι πιστεύω. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο.

soter3gm
26-02-2009, 15:11
Ακριβός αυτό εννοώ Κωστή για αυτό τον λόγο αγόρασα το σετ ντύζες και τον διακλαδωτή αυτόν που έχω στον κύκλο
http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=88&stc=1&thumb=1&d=1235650286 (http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=88&d=1235650286)

kostas_366
26-02-2009, 15:30
Ακριβός αυτό εννοώ Κωστή για αυτό τον λόγο αγόρασα το σετ ντύζες και τον διακλαδωτή αυτόν που έχω στον κύκλο
http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=88&stc=1&thumb=1&d=1235650286 (http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=88&d=1235650286)
Οπότε εσύ πήρες και τον διακλαδωτή.
Η Ντίζα πριν το 96 είναι μονή και διακλαδώνει ``μέσα`` της και πάει στον άλλον κύκινδρο.
Αχ αν διάβαζες ένα θέμα μου περί σέρβις 1100 (βέβαια δεν είναι σε αυτό το F) θα το έβλεπες. Είχα κάνει εκεί θέμα στο σέρβις, για τις ντίζες και τις χρονολογίες και πως διαφέρουν. Τεσπα.. απλά να κάποια ευρω παραπάνω έφυγαν τώρα.
Και να προσέξεις κάτι φίλε μου. Όταν τοποθετήσεις τον διακλαδωτή και τις ντίζες. να έχουν έτσι αέρα, να μην ακουμπούν κάπου, γιατί κάνει μια γωνία εκει το εξωτερικό της ντίζας (περισσότερο στον δεξιό κύλινδρο όπως είσαι πάνω στην μοτο) και ακουμπάει άγαρμπα η ντίζα εκεί στο άνοιγμα του γκαζιού, και φθείρετε και κόβετε. Δηλ. ανοιγοκλείνοντας το γκάζι αγγίζει η ντίζα στο σταθερό εξωτερικό ρεγουλατόρο και φθείρετε και κόβετε. Βάλε και λίγο γρασάκι εκεί κάθε τόσο.
Τα λέμε παιδιά και χαίρομαι που ανταλλάσουμε απόψεις...

soter3gm
26-02-2009, 15:49
Οπότε εσύ πήρες και τον διακλαδωτή.
Η Ντίζα πριν το 96 είναι μονή και διακλαδώνει ``μέσα`` της και πάει στον άλλον κύκινδρο.
Αχ αν διάβαζες ένα θέμα μου περί σέρβις 1100 (βέβαια δεν είναι σε αυτό το F) θα το έβλεπες. Είχα κάνει εκεί θέμα στο σέρβις, για τις ντίζες και τις χρονολογίες και πως διαφέρουν. Τεσπα.. απλά να κάποια ευρω παραπάνω έφυγαν τώρα.
Και να προσέξεις κάτι φίλε μου. Όταν τοποθετήσεις τον διακλαδωτή και τις ντίζες. να έχουν έτσι αέρα, να μην ακουμπούν κάπου, γιατί κάνει μια γωνία εκει το εξωτερικό της ντίζας (περισσότερο στον δεξιό κύλινδρο όπως είσαι πάνω στην μοτο) και ακουμπάει άγαρμπα η ντίζα εκεί στο άνοιγμα του γκαζιού, και φθείρετε και κόβετε. Δηλ. ανοιγοκλείνοντας το γκάζι αγγίζει η ντίζα στο σταθερό εξωτερικό ρεγουλατόρο και φθείρετε και κόβετε. Βάλε και λίγο γρασάκι εκεί κάθε τόσο.
Τα λέμε παιδιά και χαίρομαι που ανταλλάσουμε απόψεις...

Φαντάζομαι Ξέρεις τι έγινε στο άλλο F πράγμα που δεν θέλω να θυμάμαι και αρνούμαι να "μπω" μέσα έστω και σαν επισκέπτης
Ωραίες και χρησιμότατες η συμβουλές σου της τύπωσα σε ευχαριστώ πολύ


ΑΑΑ η SKF Hellas τα φέρνει τα DU μόνο που τα λέει dry sliding bushings

sotos
21-03-2009, 01:58
Πολύ καλό ποστ.μπράβο στα παιδιά που το γράψανε !!!!!!

soter3gm
23-03-2009, 18:59
Εχθές τελείωσα την εργασία αυτή μαζί με τα υπόλοιπα που έκανα, μετά από τηλεφωνικές οδηγίες από έναν μηχανικό που εργάζεται στον Α.Παναγιωτόπουλο (φίλε Παναγιώτη σε ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι !!!) για τη θέση του TPS, και πως να κάθονται σωστά οι πεταλούδες όταν δεν δουλεύει για να μην έχει σκασίματα όταν ανοίγουμε το γκάζι .
Έτσι "έκλεισα" τη μοτοσικλέτα μου και την έβγαλα βόλτα. Μιλάμε καμία σχέση με πριν, δουλεύει στο ρελαντί σαν να ακούς ηλεκτρικό μοτέρ, και ανεβάζει στροφές πάρα πολύ εύκολα παίδες ξαναερωτευθηκα τη Γερμανίδα μου

kostas_366
23-03-2009, 19:23
Εχθές τελείωσα την εργασία αυτή μαζί με τα υπόλοιπα που έκανα, μετά από τηλεφωνικές οδηγίες από έναν μηχανικό που εργάζεται στον Α.Παναγιωτόπουλο (φίλε Παναγιώτη σε ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι !!!) για τη θέση του TPS, και πως να κάθονται σωστά οι πεταλούδες όταν δεν δουλεύει για να μην έχει σκασίματα όταν ανοίγουμε το γκάζι .
Έτσι "έκλεισα" τη μοτοσικλέτα μου και την έβγαλα βόλτα. Μιλάμε καμία σχέση με πριν, δουλεύει στο ρελαντί σαν να ακούς ηλεκτρικό μοτέρ, και ανεβάζει στροφές πάρα πολύ εύκολα παίδες ξαναερωτευθηκα τη Γερμανίδα μου
Ναι ...λες και πριν, δεν είσουν ερωτευμένος :sm7:

JOHN-X
28-03-2009, 01:03
Πολύ καλό θεμα.Αριστο !!!!