PDA

View Full Version : Harley Davidson Night Rod Special


emix
07-11-2009, 14:23
Σημερα το πρωι ειχα την μοναδικη ευκαιρια και χαρα να οδηγησω την συγκεκριμενη μοτοσυκλετα.

Αν και δεν ειμαι φαν του συγκεκριμενου τροπου και στυλ οδηγησης, μπορεσα να καταλαβω εστω και για λιγο γιατι αυτοι που εχουν τετοιες μηχανες νοιωθουν διαφορετικα.
Η αισθηση του να οδηγεις μια Harley Davidson ειναι τρομερη,εντελως διαφορετικη απο αυτες που οδηγουμε εμεις.

Η μηχανη ειναι αρκετα βαρια (πρεπει να ζυγιζει κοντα στα 250κιλα) και δυσκολα την κουμανταρεις μεσα στην πολη.

Δυο πραγματα στον λιγο χρονο που την οδηγησα μου εκαναν εντυπωση:

1.Η μηχανη παιρνει μπρος μ ενα ειδικο κλειδι, το οποιο το βγαζεις οταν κινεισαι.
2.Οταν εχεις βγαλει φλας και εχεις στριψει το φλας σβηνει μονο του, οπως στα αμαξια, ακομα και με μικρη ταχυτητα αν κινεισαι.

Τελος, σας παραθετω τις διαστασεις των ελαστικων. Προσεξτε τις διαστασεις του πισω ελαστικου. Τερατωδες!!!!


Front Tire (Full Spec) Dunlop® 120/70 ZR19 60W
Rear Tire (Full Spec) Dunlop® 240/40 R18 79V

Sakis
07-11-2009, 14:55
Mε το συμπάθειο αδερφέ οδήγησες τον θρύλο και σου έκανε εντύπωση το φλάς που σβήνει αυτόματα???????????????????
:sm1::sm1::sm1::sm1:

emix
07-11-2009, 16:09
Mε το συμπάθειο αδερφέ οδήγησες τον θρύλο και σου έκανε εντύπωση το φλάς που σβήνει αυτόματα???????????????????
:sm1::sm1::sm1::sm1:


Φυσικα και δεν μου εκανε εντυπωση μονο αυτο, απο θεμα λειτουργιων.

Δεν εχω καμια σχεση με τις Harley και δεν μπορω να ξερω τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα τους.

Αυτο που παρατηρησα ομως ειναι η ομαλη επιταχυνση, η σταθεροτητα στις μεγαλες ταχυτητες.
Ο ηχος του κινητηρα δεν εχει καμια σχεση με τον ηχο που βγαζουν οι Harley. Η σταση οδηγησης με δυσκολευε λιγο, φυσικα γιατι δεν εχω συνηθισει να οδηγω τετοιες μηχανες.
Επισης με δυσκολεψε ο χειρισμος της οταν επρεπε να κανω αναστροφη και να κινηθω λιγο αναμεσα στ αμαξια.

Πολλα αλλα μου εκαναν εντυπωση, ακριβως γιατι οι Harley κινουνται σε αλλο επιπεδο, διαφορετικο απ αυτο που κινουμαι εγω, τουλαχιστον.

Εμεινες ικανοποιημενος τωρα;
:)

Sakis
09-11-2009, 01:48
Φυσικα και δεν μου εκανε εντυπωση μονο αυτο, απο θεμα λειτουργιων.

Δεν εχω καμια σχεση με τις Harley και δεν μπορω να ξερω τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα τους.

Αυτο που παρατηρησα ομως ειναι η ομαλη επιταχυνση, η σταθεροτητα στις μεγαλες ταχυτητες.
Ο ηχος του κινητηρα δεν εχει καμια σχεση με τον ηχο που βγαζουν οι Harley. Η σταση οδηγησης με δυσκολευε λιγο, φυσικα γιατι δεν εχω συνηθισει να οδηγω τετοιες μηχανες.
Επισης με δυσκολεψε ο χειρισμος της οταν επρεπε να κανω αναστροφη και να κινηθω λιγο αναμεσα στ αμαξια.

Πολλα αλλα μου εκαναν εντυπωση, ακριβως γιατι οι Harley κινουνται σε αλλο επιπεδο, διαφορετικο απ αυτο που κινουμαι εγω, τουλαχιστον.

Εμεινες ικανοποιημενος τωρα;
:)
:sm8::sm8::sm8:

Benjamako
09-11-2009, 10:48
Πολυ καλη εμπειρια..μπραβο σου

wet & dirty
09-11-2009, 11:32
την πηγες αλυκιες????:sm7::sm7::sm7:

emix
09-11-2009, 11:34
την πηγες αλυκιες????:sm7::sm7::sm7:


:sm7: :sm7: :sm7: :sm7:

MARK
09-11-2009, 12:24
Αλλη νοοτροπία και σαφώς άλλη εμπειρία απο αυτό που ξέρουμε.....;)

gemara
09-11-2009, 13:54
Χαχα, απίθανο μηχανάκι και μακάρι να τό' χα, αλλά ζυγίζει πάνω από 300 κιλά άδειο! Είναι φτιαγμένο για τα αμερικάνικα highways, όπου πας ΜΟΝΟ ίσια, είναι πραγματική απόλαυση να το οδηγάς και δεν θα διανοηθείς ποτέ να περάσεις τα 110, άντε 120χλμ/ω. Για αυτούς που το κατασκεύασαν και το χρησιμοποιούν, είναι αδιανόητη η κίνησή του ανάμεσα στα αυτοκίνητα και οι ελιγμοί στα φανάρια, γιατί απλά δεν υπάρχουν εκεί αυτά τα πράγματα...

http://everystockphoto.s3.amazonaws.com/us50_highway50_nevada_1043662_l.jpg

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
09-11-2009, 14:54
Πες μας κι άλλες εντυπώσεις Ηλία ....

Στις στροφές, τί αίσθηση είχες ;;;;;






http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=1399&d=1257593274 (http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=1399&d=1257593274)

emix
09-11-2009, 15:44
Ο κινητηρας, οπως ειπα, δεν αρπαζε. Δοκιμαζα ν ανοιξω το γκαζι αποτομα, αλλα αυτη επιταγχυνε αργα και ομαλα.

Η σταση οδηγησης ηταν καπως σαν τα μωρα μεσα στην κοιλια της μανας!!!!
:sm7:
Ειχα διπλωσει και η σπονδυλικη μου στηλη τεντωνοτανε. Δεν ειναι για μενα τετοια θεση οδηγησης!

Τα χερια κι αυτα τεντωμενα.

Οι κινησεις που μπορουσες να κανεις γενικα ηταν αργες. Σε ποιο μεγαλες ταχυτητες μπορουσες να της αλλαξεις κατευθυνση καπως ευκολα.

Εφθασα σε μια διασταυρωση και εκανα αναστροφη για να γυρισω πισω. Εκει παλευα με το θηριο. Οκ, φοβομουν και λιγο γιατι δεν ηταν δικη μου η μοτοσυκλετα, αλλα γενικα με το βαρος που εχει, δεν μπορεις να κανεις ελιγμους. Γι αυτο κιολας, οπως αναφερε και ενας φιλος εδω μεσα, η μηχανη αυτη ειναι σχεδιασμενη για μεγαλες ευθειες.

Ο ηχος της,οπως παλι ανεφερα, δεν εχει καμια σχεση με τον ηχο που κανουν οι Harley. Ομαλος, φιλικος με τ αυτια μας ηχος.

Τα χειριστηρια κορυφαια. Τα φρενα, ο συμπλεκτης κλπ.

Η ολη κατασκευη ειναι κορυφαια και φαινεται.

Για τον κινητηρα εχει βοηθησει και η Porsche.

Γενικα η μοτοσυκλετα ειναι ενα αριστουργημα. Οχι για τα δικα μου γουστα βεβαια, αλλα το ωραιο και καλο πρεπει να λεγεται.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
09-11-2009, 15:51
Ο κινητηρας, οπως ειπα, δεν αρπαζε. Δοκιμαζα ν ανοιξω το γκαζι αποτομα, αλλα αυτη επιταγχυνε αργα και ομαλα.

Η σταση οδηγησης ηταν καπως σαν τα μωρα μεσα στην κοιλια της μανας!!!!
:sm7:
Ειχα διπλωσει και η σπονδυλικη μου στηλη τεντωνοτανε. Δεν ειναι για μενα τετοια θεση οδηγησης!

Τα χερια κι αυτα τεντωμενα.

Οι κινησεις που μπορουσες να κανεις γενικα ηταν αργες. Σε ποιο μεγαλες ταχυτητες μπορουσες να της αλλαξεις κατευθυνση καπως ευκολα.

Εφθασα σε μια διασταυρωση και εκανα αναστροφη για να γυρισω πισω. Εκει παλευα με το θηριο. Οκ, φοβομουν και λιγο γιατι δεν ηταν δικη μου η μοτοσυκλετα, αλλα γενικα με το βαρος που εχει, δεν μπορεις να κανεις ελιγμους. Γι αυτο κιολας, οπως αναφερε και ενας φιλος εδω μεσα, η μηχανη αυτη ειναι σχεδιασμενη για μεγαλες ευθειες.

Ο ηχος της,οπως παλι ανεφερα, δεν εχει καμια σχεση με τον ηχο που κανουν οι Harley. Ομαλος, φιλικος με τ αυτια μας ηχος.

Τα χειριστηρια κορυφαια. Τα φρενα, ο συμπλεκτης κλπ.

Η ολη κατασκευη ειναι κορυφαια και φαινεται.

Για τον κινητηρα εχει βοηθησει και η Porsche.

Γενικα η μοτοσυκλετα ειναι ενα αριστουργημα. Οχι για τα δικα μου γουστα βεβαια, αλλα το ωραιο και καλο πρεπει να λεγεται.





http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:aupNHb8vsc4oFM:http://assessor.co.douglas.nv.us/images/thank-you.jpg (http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://assessor.co.douglas.nv.us/images/thank-you.jpg&imgrefurl=http://assessor.co.douglas.nv.us/&usg=__Ih-DFi2p2mDJnUBGb-Dv1FMSyjU=&h=565&w=850&sz=306&hl=el&start=1&tbnid=aupNHb8vsc4oFM:&tbnh=96&tbnw=145&prev=/images%3Fq%3Dthank%2Byou%26gbv%3D2%26hl%3Del)

soter3gm
09-11-2009, 20:28
Παρότι έχω μια αντιπάθεια στα Harley αυτό είναι ωραίο μηχανάκι να μην είχε και τόσα κιλά θα ήταν ακόμα καλλίτερο ;)

pepax66
09-11-2009, 21:57
Απίστευτα όμορφη μηχανή heavy metal και όπως έγραψε και ο gemara μηχανή για πολλές ευθείες και λίγη κίνηση. Μετάφραση στα Ελληνικά καφέ στην Πλατεία και βόλτες στην Αθήνα μόνο 15Αύγουστο!:hmmm:

Alext
10-11-2009, 00:48
αισθητικα πολυ ομορφη μηχανη για να την βλεπεις !!!!
οδηγικα ο καναπες μου με ελευθερη εξατμηση ειναι πιο στριφτερος
:sm7::sm7::sm7: