skippybi
11-11-2009, 17:06
http://www.otherside.gr/wp-content/uploads/2009/11/social_networking.jpg
Πάνω από έξι στους δέκα χρήστες του Διαδικτύου στην Ελλάδα χρησιμοποιούν υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα η χώρα μας να καταλαμβάνει την τρίτη θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, μετά τη Δανία και τη Νορβηγία.
Σύμφωνα με πανευρωπαϊκή online έρευνα της InSites Consulting, το 63% των Ελλήνων χρηστών διατηρεί προφίλ σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, τη στιγμή που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος βρίσκεται στο 45%.
Το 33% των Ελλήνων χρηστών ανανεώνει το προφίλ του καθημερινά, τη στιγμή που ο Ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 15%, ενώ το 37% παρακολουθεί καθημερινά τα προφίλ των φίλων του με Ευρωπαϊκός μέσο όρο στο 19%.
Ιδιαίτερα ενεργοί, κοινωνικοί και ευαισθητοποιημένοι αποδεικνύονται οι Έλληνες χρήστες. Συγκεκριμένα:
Το 66% σερφάρει στο Internet καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 53%), ενώ το 24% παραμένει συνδεδεμένο για περισσότερες από 4 ώρες (Ευρωπαϊκός μ.ό. 17%).
Το 54% ελέγχει το e-mail του καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 37%).
Το 19% των Ελλήνων χρηστών έχουν στην κατοχή τους smartphone (iPhone, Blackberry κτλ) και έχει συνδρομή σε υπηρεσία Mobile Internet (Ευρωπαϊκός μ.ό. 15%).
Όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης, το 36% τις χρησιμοποιεί αρκετές φορές την ημέρα (Ευρωπαϊκός μ.ό. 22%). Το 67% τις χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για αναζήτηση προϊόντων/υπηρεσιών (Ευρωπαϊκός μ.ό. 59%), το 64% τις χρησιμοποιεί για να αναζητήσει σημείο πώλησης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 56%). Το 69% εμπιστεύεται τα αποτελέσματα που λαμβάνει από τις μηχανές αναζήτησης.
Ο μέσος Έλληνας χρήστης πραγματοποιήσει online αγορές επτά φορές μέσα στον τελευταίο χρόνο, (8 φορές ο Ευρωπαϊκός μέσος, με τη Μεγάλη Βρετανία να βρίσκεται στην 1η θέση με 10 και πλέον φορές τον τελευταίο χρόνο), ενώ το 82% είναι αρκετά ή πολύ πιθανό να το επαναλάβει.
To 72% των Ελλήνων χρηστών βρίσκει την online διαφήμιση λιγότερο ενοχλητική από τα άλλα μέσα. Τα στοιχεία που βρίσκει πλέον ελκυστικά ο Έλληνας σε μια online διαφήμιση είναι το έξυπνο δημιουργικό και τα πολυμεσικά στοιχεία (ήχος και video).
Τέλος, το 59% των συμπολιτών μας δεν ενοχλείται από διαφημίσεις σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 32%), ενώ το 37% δεν έχει πρόβλημα με το να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του για τη στόχευση διαφημίσεων (Ευρωπαϊκός μ.ό. 26%).
Πηγή: Otherside.gr
Πάνω από έξι στους δέκα χρήστες του Διαδικτύου στην Ελλάδα χρησιμοποιούν υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα η χώρα μας να καταλαμβάνει την τρίτη θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, μετά τη Δανία και τη Νορβηγία.
Σύμφωνα με πανευρωπαϊκή online έρευνα της InSites Consulting, το 63% των Ελλήνων χρηστών διατηρεί προφίλ σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, τη στιγμή που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος βρίσκεται στο 45%.
Το 33% των Ελλήνων χρηστών ανανεώνει το προφίλ του καθημερινά, τη στιγμή που ο Ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 15%, ενώ το 37% παρακολουθεί καθημερινά τα προφίλ των φίλων του με Ευρωπαϊκός μέσο όρο στο 19%.
Ιδιαίτερα ενεργοί, κοινωνικοί και ευαισθητοποιημένοι αποδεικνύονται οι Έλληνες χρήστες. Συγκεκριμένα:
Το 66% σερφάρει στο Internet καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 53%), ενώ το 24% παραμένει συνδεδεμένο για περισσότερες από 4 ώρες (Ευρωπαϊκός μ.ό. 17%).
Το 54% ελέγχει το e-mail του καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ό. 37%).
Το 19% των Ελλήνων χρηστών έχουν στην κατοχή τους smartphone (iPhone, Blackberry κτλ) και έχει συνδρομή σε υπηρεσία Mobile Internet (Ευρωπαϊκός μ.ό. 15%).
Όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης, το 36% τις χρησιμοποιεί αρκετές φορές την ημέρα (Ευρωπαϊκός μ.ό. 22%). Το 67% τις χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για αναζήτηση προϊόντων/υπηρεσιών (Ευρωπαϊκός μ.ό. 59%), το 64% τις χρησιμοποιεί για να αναζητήσει σημείο πώλησης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 56%). Το 69% εμπιστεύεται τα αποτελέσματα που λαμβάνει από τις μηχανές αναζήτησης.
Ο μέσος Έλληνας χρήστης πραγματοποιήσει online αγορές επτά φορές μέσα στον τελευταίο χρόνο, (8 φορές ο Ευρωπαϊκός μέσος, με τη Μεγάλη Βρετανία να βρίσκεται στην 1η θέση με 10 και πλέον φορές τον τελευταίο χρόνο), ενώ το 82% είναι αρκετά ή πολύ πιθανό να το επαναλάβει.
To 72% των Ελλήνων χρηστών βρίσκει την online διαφήμιση λιγότερο ενοχλητική από τα άλλα μέσα. Τα στοιχεία που βρίσκει πλέον ελκυστικά ο Έλληνας σε μια online διαφήμιση είναι το έξυπνο δημιουργικό και τα πολυμεσικά στοιχεία (ήχος και video).
Τέλος, το 59% των συμπολιτών μας δεν ενοχλείται από διαφημίσεις σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Ευρωπαϊκός μ.ό. 32%), ενώ το 37% δεν έχει πρόβλημα με το να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του για τη στόχευση διαφημίσεων (Ευρωπαϊκός μ.ό. 26%).
Πηγή: Otherside.gr