PDA

View Full Version : Πως γίνεται η κεθέλκυση των πλοίων ....


ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
17-11-2009, 08:08
Πως ρίχνουν τα καράβια στο νερό .... (http://www.greektube.org/content/view/81322/2/)




.

arisxios
17-11-2009, 08:57
Ωραίο θέαμα !!!:sm8:

soter3gm
17-11-2009, 09:00
Αν δεις καράβι στο βουνό????

:sm7::sm7::sm7::sm7:

ntinopoulos
17-11-2009, 10:09
εντυπωσιακο!:)

georgekostas
17-11-2009, 10:28
Πολυ καλο!!!!
:sm8:

EOD-K9
17-11-2009, 10:43
θεαματικό!!!!!

Jefe
17-11-2009, 11:21
:sm8:


Jefe

aeriko
17-11-2009, 11:58
Κατά τους επαίοντες αυτή η στιγμή της καθέλκυσης είναι η δυσκολότερη στιγμή που περνά το σκαρί καθ όλη την διάρκεια της ζωής του

gemara
17-11-2009, 12:52
Κατά τους επαίοντες αυτή η στιγμή της καθέλκυσης είναι η δυσκολότερη στιγμή που περνά το σκαρί καθ όλη την διάρκεια της ζωής του


Χμμμ... όχι ακριβώς, υπάρχουν και άλλες πολύ δυσκολότερες στιγμές, αυτή (http://en.wikipedia.org/wiki/Hogging_and_sagging)πχ. Η στιγμή της καθέλκυσης είναι η δυσκολότερη για αυτόν που ναυπήγησε το πλοίο μέχρι να δει ποια είναι η διαγωγή του, το αν επιπλέει ίσια δηλαδή!:Απορία:

MARK
17-11-2009, 13:49
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ......;)

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
17-11-2009, 21:30
Ομορφο αλλα ανορθοδοξο....
οσο για hogging sagging.............ποναει πολυ το καημενο

skippybi
17-11-2009, 21:53
:sm8:

Arkas
18-11-2009, 00:49
Πολύ εντυπωσιακό!!!

wet & dirty
18-11-2009, 00:54
ερωτηση..ξερει κανεις γιατι τα ριχνουν στο πλαι???εχω δει να τα ριχνουν με την μουρη!!!!

Carduelis
18-11-2009, 03:20
Μάλλον γιατί στα ναυπηγεία δεν έχουν τόσο μακριές δεξαμενές και χωροταξικά βολεύει στο πλάι.
Πάντως είναι και μαμώ τη λαχτάρα για το καραβάκι! :yz

Albatros
18-11-2009, 09:28
...έτσι ρίξανε και οι Γερμανοί τα υποβρύχιά μας και μπατάρανε?????
:hmmm::hmmm::hmmm:

aeriko
18-11-2009, 11:25
ερωτηση..ξερει κανεις γιατι τα ριχνουν στο πλαι???εχω δει να τα ριχνουν με την μουρη!!!!
Αυτό εξαρτάται και από τον αρχικό σχεδιασμό του χωροταξικού του όλου Ναυπηγείου. Π.χ. σε κάποιο ελληνικό ναυπηγείο η ναυπηγική κλίνη είναι έτσι κατασκευασμένη ώστε να κτίζονται ταυτόχρονα δύο πλοία, να ανοίγει το θυρόπλοιο, να πέφτει μόνο το ένα με την πρύμνη, μετά να κλείνει να εκκενώνεται η κλίνη από την θάλασσα και να συνεχίζεται το κτίσιμο του άλλου.
Την στιγμή κατά την οποία το ένα τμήμα του πλοίου (η πρύμνη ή η πλώρη) είναι στη θάλασσα και το άλλο τμήμα κάθεται ακόμη πάνω στις γλύστρες είναι η δυσκολότερη στιγμή της ζωής του πλοίου

droggitiszak
18-11-2009, 12:11
...έτσι ρίξανε και οι Γερμανοί τα υποβρύχιά μας και μπατάρανε?????
:hmmm::hmmm::hmmm:

+1 :D

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
19-11-2009, 01:47
αμα σας πω οτι ειναι και θεμα προκαταληψης.....
πολλα ναυπηγεια το κανουν για το ''καλο'' βρεξιμο του πλοιου.
Οσο για την δυσκολοτερη στιγμη...ελα μιλα μου οταν βρεθει πλωρα πριμα πανω σε κυμματισμο ''γεματο''και ειδικα σουελ.Εχετε ακουσει την λεξη αυτανδρο......?????
Μονο σε μετατοπιση φορτιου και σε sagging hogging συμβαινει αυτο.