PDA

View Full Version : αναστροφη σε ανηφορα 30% κλιση


maragk
18-11-2009, 10:24
καλημερα παιδια εχθες ανεβηκα με την r850r μια μεγαλη ανηφορα με μεγαλη κλιση και προσπαθησα να στριψω αριστερα αναστροφη στο δρομο για να την κατεβω παλι ηταν αδιεξοδο.το αποτελεσμα ηταν να μου γυρει η μηχανη και σιγα σιγα να μου σκασει κατω στο τραχυ δρομο .μου εσπασε το αριστερο φαναρι και γρατσουνιστηκε το αριστερο καπακι του κινητηρα καθως επισης και η μπαγαζιερα
ξερει κανεις πως επιδορθωνονται οι γρατζουνιες στο καπακι-εχει φυγει χρωμα
συμπληρωματικα ξαπλωσα και εγω κατω με την πλατη και εσχισα το μπουφαν της μηχανης dainese το αδιαβροχο σε 2 σημεια στη πλατη -παω τωρα για καινουργιο αυτη την φορα δερματινο .
σας ευχαριστω

ntinopoulos
18-11-2009, 11:06
αυτα συμβαινουν,παλι καλα που δε χτυπησες!δερματινο θα σου ελεγα οχι,πολυ καλυτερη η cordura!

FANISGS
18-11-2009, 11:09
την ιδια μα.....ια ειχα κανει και γω πριν 5 χρονια με το βαραντερο στην καρπαθο,πρωτη μερα διακοπων .αντε να το σηκωσεις μετα.ενας περαστικος ιταλος βοηθησε αλλιως ακομη εκει θα ημουν.

droggitiszak
18-11-2009, 12:25
μανίκι αυτό... οι απότομες κλίσεις στο οδόστρωμα με βαρύ μηχανάκι κ αναστροφή... ακομα κ πίσω να προσπαθούσες να κάνεις , το εμπρός φρένο δεν θα σε βοηθούσε γιατί θα γλύστραγε. δύσκολο όπως κ να το δεις. το καλό είναι ότι δεν έπαθες τίποτα κ ότι δεν κυνηγούσες την μηχανή στην κατηφόρα.
για το μπουφάν , καλό το δέρμα δεν λέω, αλλά για βροχή δεν κάνει όσο η gordura. περαστικά στην καλή σου μπέμπα.

MARK
18-11-2009, 14:12
Αφού δεν χτύπησες οκ.....:cool:

platon
18-11-2009, 15:48
την έχω πατήσει και εγώ έτσι... διπλός μάλιστα, αλλά πέσαμε σχεδόν σταματημένοι οπότε δεν έγινε ούτε γρατσουνιά

vp_68
18-11-2009, 18:17
Πάλι καλά να λές, γιατί τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα.
Τώρα για τις γρατσουνιές δεν ξέρω αν με τον κωδικό του χρώματος μπορείς να βρείς σε αντι/πεία και να τις φτιάξεις, όπως γίνεται με τα αυτοκίνητα.

vasorfa
18-11-2009, 20:22
Πανω απο ολα φιλε Αντώνη εμεις να ειμαστε καλα.....
Τα σιδερα φτιαχνουν.......
Και περαστικα στην μπεμπα σου,τωρα οσο για τις γρατζουνιες,αν ειναι υπαρχουν κατι ειδικες αλοιφες ή ακομα και ειδικοι στοκοι.πιστευω καπιος σωστος και επαγγελματιασ φανοποιος θα σε κατατοπισει.......για το φαναρι δε....μαλλον φωναζει για καινουριο....

Ελπιζω να βοηθησα....

maragk
19-11-2009, 10:19
παιδια σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σας πηρα καινουργιο αριστερο φλας 60€
και θα παω σε φαναρτζη για το ρετουσαρισμα στο καπακι

Kimwnas
19-04-2010, 10:13
Σε τέτοιες περιπτώσεις άμα δεις τα πολύ σκούρα κάνεις εντουράδικα κόλπα...την αφήνεις να πέσει ελεγχόμενα, την γυρνάς με μοχλό τον κύλινδρο (εκεί βοηθάει να έχεις κάγκελα) την σηκώνεις και φεύγεις....
...όλ' αυτά στα χαρτιά βεβαια...:sm7:

emix
19-04-2010, 12:22
Αγαπητοι στα enduro σχολεια του Σπανου μας ειχαν δειξει πως γυριζουμε πισω σε τετοιες ανηφοριες!

Γι αυτο λεω παντα οτι τα enduro σχολεια δεν ειναι μονο για το χωμα.
Ευτυχως ομως που δεν επαθες τιποτα.
Ολα τ αλλα ειναι πταισματα.

taksidiotis
26-04-2010, 03:05
Σε τέτοιες περιπτώσεις άμα δεις τα πολύ σκούρα κάνεις εντουράδικα κόλπα...την αφήνεις να πέσει ελεγχόμενα, την γυρνάς με μοχλό τον κύλινδρο (εκεί βοηθάει να έχεις κάγκελα) την σηκώνεις και φεύγεις....
...όλ' αυτά στα χαρτιά βεβαια...:sm7:
ολα ειναι σχετικα,αντε να σηκωσεις το adv αν σου κατσει τετοια φαση,αναρωτικη θα θες μετα:sm7:
παντως σε αναστροφη σε τετοια φαση βαζω το βαρος της μηχανης στα δεξια που παταω καλα αν η κατηφορα ειναι προς αριστερα και το αντιθετο αν ειναι απο την αλλη.αλλιως θα με παρει η κατηφορααααααααα.......