PDA

View Full Version : Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού


ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
23-11-2009, 16:17
Στηριζόμενος στην εμπειρία μου καταθέτω τις απόψεις μου και θα ήθελα
να ακούσω και τις δικές σας.

Το 2008 έκανα το λάθος να χρησιμοποιώ παράλληλα το R1200 GS και
το παπάκι , μέσα στην Αθήνα.Ολα τα κακά , μου συνέβησαν (και ήταν 3
περιπτώσεις) με το παπάκι.
Κι' αυτό το αποδίδω στο γεγονός ότι είχαν καταγραφεί στο "σκληρό μου
δίσκο " οι αντιδράσεις και η συμπεριφορά του μεγάλου on-off.

Νόμιζα ότι θα φρενάρει το παπί , αυτό δεν φρέναρε.Νόμιζα ότι θα στρίψει
το παπί , αυτό δεν έστριβε.

Στο διά ταύτα , κατήργησα το παπί............

skippybi
23-11-2009, 16:31
αφού δε σε θέλει το ρημάδι...:sm7::sm7:


καλά του έκανες!!!;)

allen
23-11-2009, 16:31
Χρησιμοποισε το gs καθημερινα , και για την ασφαλεια σου , και γιατι οταν εμεις και εσυ, θα γινουμε φουσκι! η gs σου θα υπαρχει ακομα!;)

Jego
23-11-2009, 16:32
θα συμφωνήσω μαζί σου.μου συμβαίνει το ίδιο με σένα οταν οδηγαω το σκούτερ.Νεύρα

vasorfa
23-11-2009, 16:38
εγω παλι απο το 1200αρη παιρνω το σκουτερακι....50αρι,διχρονο......πολυ γελιο μιλαμε....αλλα και μεγαλοσ κινδυνος.....καλυτερα ειναι να εχεις ενα για ολα αλλα δυστυχως......και τα μικρα εχουν την πρακτικοτητα και ευελιξια τους........

EOD-K9
23-11-2009, 18:16
δεν εισαι μονος :sm7::sm7:

Ασε την καντεμια οταν εισαι με το παπακι συναντας ολο το <<καλο κοσμο >>

οταν εισαι με το 1200 δεν σε βλεπει ουτε η μανα σου

:sm7::sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-11-2009, 18:26
Από το ένα μηχανάκι στο άλλο ..... υπάρχει ένα μικροπρόβλημα ....http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF57.gif

syan
23-11-2009, 19:37
Στηριζόμενος στην εμπειρία μου καταθέτω τις απόψεις μου και θα ήθελα
να ακούσω και τις δικές σας.

Το 2008 έκανα το λάθος να χρησιμοποιώ παράλληλα το R1200 GS και
το παπάκι , μέσα στην Αθήνα.Ολα τα κακά , μου συνέβησαν (και ήταν 3
περιπτώσεις) με το παπάκι.
Κι' αυτό το αποδίδω στο γεγονός ότι είχαν καταγραφεί στο "σκληρό μου
δίσκο " οι αντιδράσεις και η συμπεριφορά του μεγάλου on-off.

Νόμιζα ότι θα φρενάρει το παπί , αυτό δεν φρέναρε.Νόμιζα ότι θα στρίψει το παπί , αυτό δεν έστριβε.

Στο διά ταύτα , κατήργησα το παπί............
Πάντως Μάκ θυμάμαι στα αεροπλάνα κάποια φεγγάρια πετούσαμε 2 τύπους, ένα ψηλόθεο και ένα χαμηλόθεο (μεγάλο - μικρό) συγχρόνως δηλαδή μέρα παρα μέρα με γνωστές τις διαφορές προσαρμογής. Πιστεύω οτι πρέπει να συνειδητοποιείς τι έχεις στα χέρια σου την συγκεκριμένη στιγμή και τις δυνατότητές του...ισχύει για όλα τα οχήματα και τα πλοία θαλάσσης και ουρανού!

gemara
23-11-2009, 20:30
Πάντως Μάκ θυμάμαι στα αεροπλάνα κάποια φεγγάρια πετούσαμε 2 τύπους, ένα ψηλόθεο και ένα χαμηλόθεο (μεγάλο - μικρό) συγχρόνως δηλαδή μέρα παρα μέρα με γνωστές τις διαφορές προσαρμογής. Πιστεύω οτι πρέπει να συνειδητοποιείς τι έχεις στα χέρια σου την συγκεκριμένη στιγμή και τις δυνατότητές του...ισχύει για όλα τα οχήματα και τα πλοία θαλάσσης και ουρανού!

:sm8:

Και να μην επιχειρείς με το μικρό, όχι να κάνεις, αλλά έστω και να πλησιάσεις αυτά που κάνει το δυνατό και μεγάλο! ;)

nasos
23-11-2009, 22:16
:sm8:

Και να μην επιχειρείς με το μικρό, όχι να κάνεις, αλλά έστω και να πλησιάσεις αυτά που κάνει το δυνατό και μεγάλο! ;)


και εγώ δεν επιχειρώ με το μικρό να κάνω τα ίδια με το μεγάλο αλλά υπάρχει διαφορά και υπάρχει χρόνος προσαρμογής.Σε άλλον 5 λεπτά, σε άλλον 1 ώρα.Νομίζω οτι αυτό είπε και το παιδί παραπάνω.Ίσως τον παρεξήγησες.

ntinopoulos
23-11-2009, 23:14
συμφωνω με τον μακαριο!
το μεγαλο προβλημα με το παπι ειναι οταν, συνηθισμενος με το gs πατας μονο μπροστινο...:rolleyes:

spperi
24-11-2009, 01:05
συμφωνω με τον μακαριο!
το μεγαλο προβλημα με το παπι ειναι οταν, συνηθισμενος με το gs πατας μονο μπροστινο...:rolleyes:
:sm8:

Albatros
24-11-2009, 01:36
εγώ έχω το Τmax με AB για τη πόλη και όχι μόνο και οδηγώ εξίσου με ασφάλεια και χωρίς κανένα πρόβλημα...
:)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
24-11-2009, 04:39
Πιστεύω πως αυτό που "θέτει" ο Μακάριος,

δεν είναι η αυταπόδεικτη διαφορά παπιού GS,

αλλά το διαφορετικό του πράγματος ...

Μου συμβαίνει κι εμένα, οδηγώντας εναλλάξ

σκούτερ GS και την Adventure ....

Βεβαίως και ξέρεις την απόδοση του κάθε "εργαλείου" σου ...

Αλλά, στα πρώτα λεπτά, πρέπει να "εξοικειωθείς"

με τον συμπλέκτη, το γκάζι κ την απόκρισή του,

τα φλας, την κόρνα, το βάρος της μοτό,

το ύψος, τα φρένα και την απόκρισή τους,

τα φρένα και τις μανέτες

(μπροστινό, πίσω, ποδόφρενο, μόνο δεξιά μανέτα) και, και, και .......

Ακόμη και η GS με την Adve (που ουσιαστικά είναι το ίδιο μηχανάκι)

θέλουν χρόνο προσαρμογής ....;)

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
24-11-2009, 09:19
Ο Νικόλας "έγραψε".
Οταν χρησιμοποιείς τη μηχανή καθημερινά και γράφεις 1000 χλμ μηνιαίως στην
Αθήνα , οι περισσότερες κινήσεις σου είναι αυτόματες , κωδικοποιημένες και εν
πολλοίς μηχανικές.
Εμβόλιμα καβαλλάς το μικρό και κάνεις μία από αυτές τις κινήσεις με διαφορετικά
αποτελέσματα............

vpentza
24-11-2009, 11:10
εγώ πάλι οδηγούσα πάντα BMW απο τότε που πήρα δίπλωμα. Όσο και να με δυσκολεύει λίγο (σε σχέση με ένα παπί) μέσα στην Αθήνα, αν και καίει παραπάνω απο το παπί..... δεν μπορώ να αποχωριστώ τη GS... Την πήρα για να την οδηγάω κάθε μέρα και όχι μόνο για βόλτες το ΣΚ......λέτε να είμαι ιδιαίτερα κολλημένος με τη μοτό μου ???

aeriko
24-11-2009, 11:54
Βασίλη καλά κάνεις και εγώ μια από τα ίδια, μέσα σε έξι μήνες έκανα 9400χλμ.

wolferin
24-11-2009, 12:54
προσφατα πηρα κι εγω ενα παπι 50cc για να πηγαινοερχομαι στην δουλεια (Γλυφαδα-Περιστερι)

και οντως ειναι δυσκολο να προσαρμοστεις απο το μεγαλο στο μικρο ,αλλα την λυπομουνα την καυμενη 50 χλμ καθημερινα με κινηση.

το καλο ειναι οτι ειχα και παλια παπι οποτε οι μνημες ηρθαν γρηγορα και μεχρι στιγμης δεν εχω κανει κατι παραταιρο

vpentza
24-11-2009, 13:50
Να μου επιτρέψεις να παρατηρήσω ότι η διαδρομή Γλυφάδα-Περιστέρι ειναι ασφαλέστερη με τη μεγάλη μηχανή παρά τη κίνηση....
Το λέω μόνο και μόνο για το θέμα της ασφάλειας για τέτοια απόσταση....

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
24-11-2009, 17:02
χαχαχαχα και εγω την πατησα.Πηγα να στριψω στον ''ιπποδρομο'' σαν να ειχα το Κ και παραλιγο να φιλησω το κρασπεδο ο γυροσκοπικος παγκωσμιος

ntinopoulos
24-11-2009, 17:11
προσφατα πηρα κι εγω ενα παπι 50cc για να πηγαινοερχομαι στην δουλεια (Γλυφαδα-Περιστερι)

και οντως ειναι δυσκολο να προσαρμοστεις απο το μεγαλο στο μικρο ,αλλα την λυπομουνα την καυμενη 50 χλμ καθημερινα με κινηση.

το καλο ειναι οτι ειχα και παλια παπι οποτε οι μνημες ηρθαν γρηγορα και μεχρι στιγμης δεν εχω κανει κατι παραταιρο

Να μου επιτρέψεις να παρατηρήσω ότι η διαδρομή Γλυφάδα-Περιστέρι ειναι ασφαλέστερη με τη μεγάλη μηχανή παρά τη κίνηση....
Το λέω μόνο και μόνο για το θέμα της ασφάλειας για τέτοια απόσταση....
οπωσδηποτε!

KAS
24-11-2009, 17:29
χαχαχαχα και εγω την πατησα.Πηγα να στριψω στον ''ιπποδρομο'' σαν να ειχα το Κ και παραλιγο να φιλησω το κρασπεδο ο γυροσκοπικος παγκωσμιος

Kαι όμως το piagio μου έχει και από αυτή τη κλίση .:sm7::sm7:

gemara
24-11-2009, 18:37
Ο Νικόλας "έγραψε".
Οταν χρησιμοποιείς τη μηχανή καθημερινά και γράφεις 1000 χλμ μηνιαίως στην
Αθήνα , οι περισσότερες κινήσεις σου είναι αυτόματες , κωδικοποιημένες και εν
πολλοίς μηχανικές.
Εμβόλιμα καβαλλάς το μικρό και κάνεις μία από αυτές τις κινήσεις με διαφορετικά
αποτελέσματα............

Όπως για παράδειγμα την ίδια μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα με την "παλιά" την R51 πήρα την GS και στο πρώτο σταυροδρόμι που "ακούμπησα" το μπροστά φρένο χωρίς να το σκεφτώ, κόντεψα να φύγω μπροστά και πάνω από τη μηχανή, αφού είχα συνηθίσει την ντίζα και το ταμπούρο...:Απορία:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
24-11-2009, 18:49
Πιστεύω πως αυτό που "θέτει" ο Μακάριος,

δεν είναι η αυταπόδεικτη διαφορά παπιού GS,

αλλά το διαφορετικό του πράγματος ...

Μου συμβαίνει κι εμένα, οδηγώντας εναλλάξ

σκούτερ GS και την Adventure ....

Βεβαίως και ξέρεις την απόδοση του κάθε "εργαλείου" σου ...

Αλλά, στα πρώτα λεπτά, πρέπει να "εξοικειωθείς"

με τον συμπλέκτη, το γκάζι κ την απόκρισή του,

τα φλας, την κόρνα, το βάρος της μοτό,

το ύψος, τα φρένα και την απόκρισή τους,

τα φρένα και τις μανέτες

(μπροστινό, πίσω, ποδόφρενο, μόνο δεξιά μανέτα) και, και, και .......

Ακόμη και η GS με την Adve (που ουσιαστικά είναι το ίδιο μηχανάκι)

θέλουν χρόνο προσαρμογής ....;)

Ο Νικόλας "έγραψε".
Οταν χρησιμοποιείς τη μηχανή καθημερινά και γράφεις 1000 χλμ μηνιαίως στην
Αθήνα , οι περισσότερες κινήσεις σου είναι αυτόματες , κωδικοποιημένες και εν
πολλοίς μηχανικές.
Εμβόλιμα καβαλλάς το μικρό και κάνεις μία από αυτές τις κινήσεις με διαφορετικά
αποτελέσματα............

Όπως για παράδειγμα την ίδια μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα με την "παλιά" την R51 πήρα την GS και στο πρώτο σταυροδρόμι που "ακούμπησα" το μπροστά φρένο χωρίς να το σκεφτώ, κόντεψα να φύγω μπροστά και πάνω από τη μηχανή, αφού είχα συνηθίσει την ντίζα και το ταμπούρο...:Απορία:



http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif
...αυτό προσπαθούμε να πούμε άντρα μου ...τόση ώρα ... (σε τόσα posts):sm7:

Επιτέλους, κάποιος το κατάλαβε ....:D

gsmaniac
24-11-2009, 19:37
(Όπως για παράδειγμα την ίδια μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα με την "παλιά" την R51 πήρα την GS και στο πρώτο σταυροδρόμι που "ακούμπησα" το μπροστά φρένο χωρίς να το σκεφτώ, κόντεψα να φύγω μπροστά και πάνω από τη μηχανή, αφού είχα συνηθίσει την ντίζα και το ταμπούρο...:Απορία:
:sm8::sm8:εγω παλι οταν οδηγω την γρια μου(το 2002 εννοω)δεν παταω φρενο,αλλα μονο γκαζι:sm7::sm7::sm7:

gemara
24-11-2009, 19:53
(
:sm8::sm8:εγω παλι οταν οδηγω την γρια μου(το 2002 εννοω)δεν παταω φρενο,αλλα μονο γκαζι:sm7::sm7::sm7:

Και γω στη δικιά μου του 54, όταν θέλω να φρενάρω, το σκέφτομαι πριν ξεκινήσω, το παίρνω απόφαση 200-300 μέτρα πριν, αρχίζω και τραβάω τις μανέτες κι όπου με βγάλει εκτός κι αν είναι κάποιος σταματημένος μπροστά μου, οπότε σταματάω αναγκαστικά!:sm7::sm7::sm7:
Όσο για το γκάζι, είτε το τραβάω είτε όχι... δεν αλλάζει και τίποτε!:sm7::sm7::sm7:

linex
02-12-2009, 20:12
Εγώ μπερδεύομαι μερικές φορές (με το GS) και όταν θέλω να ανεβάσω ταχύτα 3>4>5>6 πατάω το λεβιέ προς τα κάτω !!!!! Δράμα .....:(:(:(:(
Όταν κατεβαίνω απο το GS και ανεβαίνω στο παπί για τα επόμενα 10' νομίζω ότι οδηγώ το τρίκυκλο ποδηλατάκι της ανεψιάς μου. :confused::confused::confused::confused:


Πάντως σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι τίποτα δε σου δίνει μεγαλύτερη δυνατότητα κίνησης μέσα στη πόλη από ένα παπί, σκουτεράκι.

vtheo
03-12-2009, 01:05
Έγω πάντως έπαψα να κυκλοφορώ κέντρο και γενικότερα στην κίνηση (εκτός από την Εθνική οδό,Κηφισό πάντα με την GSA)όταν πρόκειται για δουλειές ή και βόλτα στο κέντρο αισθάνομαι τυχερός που έχω το παπί,κινούμε με άνεση και μπορώ να το αφήσω ελεύθερα μένοντας ήσυχος .

BUSA MAKIS
03-12-2009, 01:23
Στηριζόμενος στην εμπειρία μου καταθέτω τις απόψεις μου και θα ήθελα
να ακούσω και τις δικές σας.

Το 2008 έκανα το λάθος να χρησιμοποιώ παράλληλα το R1200 GS και
το παπάκι , μέσα στην Αθήνα.Ολα τα κακά , μου συνέβησαν (και ήταν 3
περιπτώσεις) με το παπάκι.
Κι' αυτό το αποδίδω στο γεγονός ότι είχαν καταγραφεί στο "σκληρό μου
δίσκο " οι αντιδράσεις και η συμπεριφορά του μεγάλου on-off.

Νόμιζα ότι θα φρενάρει το παπί , αυτό δεν φρέναρε.Νόμιζα ότι θα στρίψει
το παπί , αυτό δεν έστριβε.

Στο διά ταύτα , κατήργησα το παπί............


Που να δεις τι πλάκα έχει όταν καθημερινά χρησιμοποιώ το BMW και μετά από καμιά 10ρια μέρες καβαλάω το Hayabusa. :sm7::sm7:

Arkas
03-12-2009, 23:02
Το ζόρι μου με την μπέμπα και το Beverly, είναι τα φρένα!

"Συνδιασμένα" και στα δύο, όμως ενώ στα BMW φρενάρεις με τη δεξιά μανέτα, στο Beverly φρενάρεις με την αριστερή!!!

Η πλάκα η μεγάλη είναι μετά από ταξίδι, που παρκάρω το Adve στο γκαράζ και παίρνω το Beverly να πάω σπίτι, το τιμόνι του μού φαίνεται σαν ποδηλάτου!

Στο κέντρο όμως (που κινούμαι καθημερινά) δεν το αλλάζω...

BOXER
04-12-2009, 22:35
δεν εισαι μονος :sm7::sm7:

Ασε την καντεμια οταν εισαι με το παπακι συναντας ολο το <<καλο κοσμο >>

οταν εισαι με το 1200 δεν σε βλεπει ουτε η μανα σου

:sm7::sm7:


Αυτο που το βαζεις;;;;;;;;;; :yz :yz :yz
:sm7: :sm8:

εγω παλι απο το 1200αρη παιρνω το σκουτερακι....50αρι,διχρονο......πολυ γελιο μιλαμε....αλλα και μεγαλοσ κινδυνος.....καλυτερα ειναι να εχεις ενα για ολα αλλα δυστυχως......και τα μικρα εχουν την πρακτικοτητα και ευελιξια τους........

Μηπως εννοεις Βασιλη εκεινο το εργαλειο που μολις εβαλες μπροστα φυγαμε οι υπολοιποι;;;;;;;;; :sm7::sm7:
Αστειευομαι φυσικα ετσι; :o

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
05-12-2009, 09:03
Μηπως εννοεις Βασιλη εκεινο το εργαλειο που μολις εβαλες μπροστα φυγαμε οι υπολοιποι;;;;;;;;; :sm7::sm7:
Αστειευομαι φυσικα ετσι; :o




http://i429.photobucket.com/albums/qq16/gsforum/Foto/AIGLH%2021-10-09/New0049.jpg

BOXER
06-12-2009, 02:19
Ναι ναι, αυτος ειναι, πιαστε τον :D :D :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NLS
16-12-2009, 14:58
εγώ ξέρω ότι όταν μου δάνεισε ο εξουσιοδοτημένος ένα σκούτερ 200άρι να κάνω τη δουλειά μου ΕΠΑΘΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ

ΤΙ ΧΑΛΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ

κινδύνευα από παντού, δεν έστριβα, δεν φρέναρα...

απαπαπαπαπαπαπαπα

sakis656
16-12-2009, 17:44
δεν εισαι μονος :sm7::sm7:

Ασε την καντεμια οταν εισαι με το παπακι συναντας ολο το <<καλο κοσμο >>

οταν εισαι με το 1200 δεν σε βλεπει ουτε η μανα σου

:sm7::sm7:


:sm3::sm3::sm3::sm3::sm3: Όντως!!!

NLS
16-12-2009, 19:09
ένας παλιός συμμαθητής μου κάποια περίοδο της ζωής του είχε μια λευκή χάρλεϊ "αστυνομική" (χλίδα με τη μάσκα κλπ.), έχοντας περάσει από πολλές μηχανές μέχρι και από καθαρόαιμο ΚΤΜ...

του λέμε λοιπόν κάποια στιγμή από ένα μπαλκόνι που κοιτάγαμε το ασήκωτο τερατάκι "θα πιάνει πολλές γκόμενες αυτό ε;" ... "μπα" λέει "η καλύτερη γκομενοπαγίδα είναι τα παπιά, έχεις δει κάτι πιπινάκια πίσω από παπιά; πόσα έχεις δει πίσω από χάρλεϊ;" (στην Ελλάδα προφανώς) ...μας αποστόμωσε γιατί είχε δίκιο

xenos
16-12-2009, 20:22
:sm7::sm7::sm7:

vasorfa
16-12-2009, 21:49
Αυτο που το βαζεις;;;;;;;;;; :yz :yz :yz
:sm7: :sm8:



Μηπως εννοεις Βασιλη εκεινο το εργαλειο που μολις εβαλες μπροστα φυγαμε οι υπολοιποι;;;;;;;;; :sm7::sm7:
Αστειευομαι φυσικα ετσι; :o


Φοβουνται ορε τα Παληκαρια???:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:


δεν μπορειτετ να πειτε ομως.....σας,,,,,,,,,Φλομωσα!!!!!:p:p:p:p:p(διχρονο βλεπεται)

vasorfa
16-12-2009, 21:51
http://i429.photobucket.com/albums/qq16/gsforum/Foto/AIGLH%2021-10-09/New0049.jpg

Τελικα και το σκουτερακι μου γραφει ωραια στις φωτο!!!!:p:p:p:p:p:p


τωρα πιστευω να καταλαβατε γιατι η Κιτρινη Λωριδα στο μπουφανακι!!!!:sm7::sm7::sm7::sm7:ηταν προσφορα-----2 σε 1:p:p:p:p

kostas_366
16-12-2009, 22:19
Το σκούτερ αυτό το είχα και εγώ. 100 κυβ παρακαλώ. Έχω ξαναγράψει ότι έκανα (και το μετάνιωσα) το μεγαλύτερο λάθος που το έδωσα...

EOD-K9
17-12-2009, 08:57
Και γω στη δικιά μου του 54, όταν θέλω να φρενάρω, το σκέφτομαι πριν ξεκινήσω, το παίρνω απόφαση 200-300 μέτρα πριν, αρχίζω και τραβάω τις μανέτες κι όπου με βγάλει εκτός κι αν είναι κάποιος σταματημένος μπροστά μου, οπότε σταματάω αναγκαστικά!:sm7::sm7::sm7:
Όσο για το γκάζι, είτε το τραβάω είτε όχι... δεν αλλάζει και τίποτε!:sm7::sm7::sm7:


:sm7::sm7::sm7:

EOD-K9
17-12-2009, 09:54
ένας παλιός συμμαθητής μου κάποια περίοδο της ζωής του είχε μια λευκή χάρλεϊ "αστυνομική" (χλίδα με τη μάσκα κλπ.), έχοντας περάσει από πολλές μηχανές μέχρι και από καθαρόαιμο ΚΤΜ...

του λέμε λοιπόν κάποια στιγμή από ένα μπαλκόνι που κοιτάγαμε το ασήκωτο τερατάκι "θα πιάνει πολλές γκόμενες αυτό ε;" ... "μπα" λέει "η καλύτερη γκομενοπαγίδα είναι τα παπιά, έχεις δει κάτι πιπινάκια πίσω από παπιά; πόσα έχεις δει πίσω από χάρλεϊ;" (στην Ελλάδα προφανώς) ...μας αποστόμωσε γιατί είχε δίκιο

λες να το ξανασκευτω και να παρω κανενα σουπερ παπι ???

http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081210/engine/assets_LARGE_t_29761_1881308_type11495.jpg

θα σας πατήσω !!!

http://img295.imageshack.us/img295/5600/kuantan049596tc9.jpg

NLS
17-12-2009, 11:25
αμέ

στο κάτω κάτω Varadero μπορεί να ντραπεί να πάει κόντρα 1200GS :P αλλά παπί δεν έχω δει να ντραπεί ποτέ

:sm7:

antonis1150GSA
18-12-2009, 10:32
αμέ

στο κάτω κάτω Varadero μπορεί να ντραπεί να πάει κόντρα 1200GS :P αλλά παπί δεν έχω δει να ντραπεί ποτέ

:sm7:


:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7: