PDA

View Full Version : ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΤΗΣ COSCO !


ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-11-2009, 18:15
Ξεκίνησα νέο θέμα,

γιατί το έβαλα στο "Χιούμορ"

και δεν συνέχισα το θέμα του Γιάννη (Mark) ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ...εδώ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=7103) !

Ας το δούμε λοιπόν ...χιουμοριστικά ....



Μια ανοικτή επιστολή ενός Έλληνα πολίτη προς την υπουργό κα Λούκα Κατσέλη: ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ; . . . ! ! ? ? Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι!.. Απορώ γιατί ακόμα το συζητάμε και το συζητάτε κα Κατσέλη. Να φύγουν και γρήγορα. Και γιατί να φύγουν;

1. Γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δις ευρώ. Μέχρι τώρα οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από την χώρα όχι που έδιναν.

2. Γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκ ευρώ. Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς δώρα δεν παίρνουμε. είμαστε αδιάφθοροι.

3. Γιατί αυτοί οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από την διεθνή οικονομική κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος τους Hu Jintao είχε το θράσος να μην μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή

4. Γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό Ελληνικής γης) παρά μόνο τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.

5. Γιατί έτσι θα φανεί ότι η μια προβλήτα που θα την δουλεύουν οι Κινέζοι θα τρέχει ενώ η άλλη που θα τη δουλεύουμε εμείς θα. κάθεται.

6. Γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από τη κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).

7. Γιατί πλήττονται 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).

8. Γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της κινεζικής προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της Ελληνικής.

9. Γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.

10. Γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά εννοούμε ζυγό. δουλειάς.

11. Γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ. μακριά από μας.

12. Και γιατί τέλος κα Κατσέλη αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα λεφτά τους και έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ. δουλειά δηλαδή), και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από τη Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.

Μα να μην έχουμε σκεφτεί έξυπνα και φρόνιμα όπως οι καθηγητές των κρατικών πανεπιστημίων.
Που πριν πεινάσουν βάλανε στο Σύνταγμα διάταξη που απαγορεύει την παράλληλη λειτουργία των ιδιωτικών πανεπιστημίων.
Και έτσι γλίτωσαν και από τον ανταγωνισμό και από την συνεχή προσπάθεια και από την δια βίου εκπόνηση συγγραμμάτων.
πηγή: http://www.tanea.gr (http://www.tanea.gr)

yannis
23-11-2009, 18:29
Σίγουρα για γέλια είναι!!!!!!!!
.......................................................

Τι ζητάει η Cosco στις διαπραγματεύσεις
19/11/2009 http://www.marinews.gr/admin/images/news/Cosco-People.jpg
Toυ
Μηνά Τσαμόπουλου
για το axiaplus.gr

Ενώ φαινομενικά όλα δείχνουν να έχουν βρει την ηρεμία τους στο λιμάνι του Πειραιά με την αναστολή των απεργιακών κινητοποιήσεων και την έναρξη διαπραγματεύσεων μεταξύ ΟΛΠ-Cosco και ΟΛΠ-εργαζομένων, την ίδια ώρα, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας έχει ξεκινήσει ένα σκληρό επιχειρηματικό πόκερ.

Επίσημη θέση δεν υπάρχει και όλα αφήνονται να διαρρεύσουν ώστε οι εμπλεκόμενοι αν δουν τα σκούρα να τα διαψεύσουν…επισήμως! Παλιά και δοκιμασμένη συνταγή που παραπέμπει στην επιτυχημένη τηλεοπτική και μετά κινηματογραφική περιπέτεια «Mission Impossible». «Αν σας πιάσουν εμείς δεν ξέρουμε τίποτα».

Οι κινέζοι λοιπόν δέχθηκαν να συνομιλήσουν με τον ΟΛΠ και τον Γιώργο Ανωμερίτη προκειμένου να υπάρξουν συνέργιες ανάμεσα στις προβλήτες 2 που είναι υπό τον έλεγχό τους και την προβλήτα Ι που κατασκευάζεται τώρα και θα τη διαχειρίζεται η ΟΛΠ ΑΕ. Επίσης, μεταξύ άλλων, οι κινέζοι δέχθηκαν να προσλάβουν 250 εργάτες του ΟΛΠ.

Το θέμα βέβαια είναι τι ανταλλάγματα ζητάνε.

Πληροφορίες θέλουν την πλευρά της Cosco να συζητάει τη μείωση του «ενοικίου» , παράταση χρονοδιαγράμματος για την ολοκλήρωση των έργων για τα οποία είναι υπεύθυνη.

Επίσης, έχει δημιουργηθεί σοβαρό θέμα με την πρόταση του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΛΠ ΑΕ, Γιώργου Ανωμερίτη, να προτείνει το «πάγωμα» των τιμολογίων για το 2010.

Το θέμα είναι αφενός εάν έχουν ερωτηθεί και εάν συμφωνούν οι κινέζοι και αφετέρου το πως είναι δυνατόν από τη μία να «παγώνει» ο ΟΛΠ τα τιμολόγια που έχουν άμεση σχέση με τις αυξήσεις της ΣΣΕ και από την άλλη να καλούνται οι κινέζοι να πληρώσουν πιθανή μεγάλη αύξηση στις ΣΣΕ.

Επίσης, επειδή από 1/06/2010 τα τιμολόγια της Cosco απελευθερώνονται, ο ΟΛΠ με την πρόταση για «πάγωμα» σε περίπτωση που είναι έτοιμη η προβλήτα Ι τότε είναι σαν να πιέζει τους κινέζους να μην κάνουν αυξήσεις.


...........................................................................................

www.zougla.gr (http://www.zougla.gr)

http://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=96265&w=400&h=300&q=80
Στο παιχνίδι με το λιμάνι και η Κομισιόν

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2009, 11:44

Ένας ακόμη -ενδεχομένως- απρόβλεπτος σκόπελος εμφανίστηκε στην υλοποίηση της συμφωνίας ΟΛΠ-Cosco.

Το νέο εμπόδιο έρχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία εκτιμά ότι ορισμένοι από τους όρους της συμφωνίας αντίκεινται στο κοινοτικό δίκαιο.

Οι Ευρωπαίοι σε επιστολή τους την 14η Οκτωβρίου 2009 αναφέρονται σε περίπου 25 σημεία-παρατηρήσεις, προειδοποιώντας μεταξύ άλλων ότι οι φοροαπαλλαγές που ισχύουν για την Cosco συνιστούν εμμέσως κρατική ενίσχυση.

Το Υπουργείο Οικονομίας ζήτησε και πήρε παράταση από την Κομισιόν, προκειμένου να απαντήσει, αλλά σε περίπτωση που η ΕΕ δεν καλυφθεί από τις ελληνικές εξηγήσεις το ζήτημα θα παραπεμφθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Εκεί προφανώς παραμονεύει ο κίνδυνος υψηλότατου προστίμου.

......................................................

ΥΓ. Αλλά, όπως πάντα μετά από μερικά χρόνια, θα "ανακαλύψουν" οι όψιμοι πατριώτες, πως έγινε ξεπούλημα!!!!
Με τις υγείες σας!!!!!!!!!

MARK
23-11-2009, 18:40
Δίκιο έχει ο καημένος Νικόλα...Σου χάριζαν ένα γάιδαρο τον κοίταγες στα δόντια όπως λέει η λαική ρήση....Μια ζωή ο Ελληναράς τεμπέλχανας...Μην του πείς να δουλέψει του πέφτουνε τα φρύδια...Καλά έκανες λοιπόν και το έβαλες στο χιούμορ και το πιο σωστό είναι τέτοιες καταστάσεις να τις διακομωδούμε αφού λύση συμφέρουσα για την χώρα δεν πρόκειται να προκύψει.....;)

yannis
23-11-2009, 18:51
Σιγά μην χαρίσουνε οι κινέζοι!!!!!!!!!
Στα Ταμπούρια λέμε "το τσάμπα το τυρί είναι στη φάκα".
Βέβαια που πάω με αυτά τα μυαλά κι εγώ ο δόλιος... σιγά μην και κατάφερα τίποτα με αυτές τις "άψαχτες" απόψεις. Και βλακεία μου που δεν φίλησα τίποτα κατουρημένες ποδιές, να είμαι κι εγώ στο δημόσιο και να κάνω τον πατριώτη με τον ιδρώτα των άλλων!!!!!!

Jefe
23-11-2009, 19:14
Εκτιθόμαστε σαν χώρα όμως όταν αθετούμε τισ συμφωνίες! Και πόσο μάλλον, όταν αθετούμε συμφωνίες με κολοσσούς! Τα νέα τρέχουν γρήγορα στην αγορά κ η χώρα γίνεται ρόμπα... Ποιός μετά θα εμπιστευτεί τον λόγο μας κ θα έρθει να επενδύσει στην χώρα μας???


Jefe

yannis
23-11-2009, 19:27
Α, κοίτα τώρα τι θυμήθηκα!!!!!
Παρασκευή 28 Μαρτίου 1986. Αν κάποιος ψάξει στα αρχεία της ΔΕΗ στην Αγ. Άννης, θα βρει την σύμβαση που υπέγραψα, ως Ηλεκτρολόγος στο τμήμα Μετρήσεων και Οργάνων.
Και μετά στο Ναυτικό μου Φυλλάδιο θα δει ναυτολόγηση στο Dubai,ως Ηλεκτρολόγος στο Δεξαμενόπλοιο "ΑΣΤΕΡΙΑΣ" στις 4/4/1986. Όπως καταλαβαίνετε, επειδή είχα αλλεργία πάντοτε στο κάτουρο, προτίμησα τον Περσικό (εμπόλεμη ζώνη τότε) και μέχρι τώρα δεν βγήκα χαμένος!!!!!!!

ΥΓ. αυτό κολλάει στο προηγούμενο, πριν το σχόλιο του αγαπητού jefe!!!!!!

MARK
23-11-2009, 19:41
Η προβλητα 1 θα συνεχισει να λειτουργει απο τον ΟΛΠ οπως και τωρα.

Η Cosco θα αναλαβει την λειτουργια της προβλητας 2 (με καποια επιπλεον λιμενικα εργα) και θα κατασκευασει την προβλητα 3 (συνολικα θα γινει μια επενδυση της ταξης των 300 εκατομμυριων ευρω). Οι επενδυσεις θα πρεπει να εχουν ολοκληρωθει μερχι τον 2015. Θα εχει δικαιωμα να λειτουργει τις 2 προβλητες για 35 χρονια και μετα θα επιστρεψουν στον ΟΛΠ.

Οι λιμενεργατες επικεντρωνονται στο γεγονος οτι τα εσοδα του ΟΛΠ απο την προβλητα 1 ηταν περιπου 110 εκατ ευρω μονο για το 2007 ενω τα κερδος για το κρατος απο την συμβαση θα ειναι συνολικα 500 εκατ ΑΠΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΕΝΑ σε βαθος 35 ετων.
Ομως
α) το 2007 ηταν μια μοναδικη χρονια ωπου ειχαμε ρεκορ containers (μετα ηρθε η κριση)
β) τα εσοδα ειναι οντως περιπου 110 εκατ για το 2007 (περιπου 70% των 171,3 εκατ ευρω συνολικων εσοδων του ΟΛΠ για την χρονια). Ομως μιλαμε για ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΕΣΟΔΑ. Απο αυτα λογω των υπερογκων λειτουργικων εξοδων το συνολικο καθαρο κερδος του ΟΛΠ για την χρονια ηταν 24.8 εκατ ευρω. Το κοστος μισθοδοσιας και οι υπολοιπες παροχες του προσωπικου ηταν 100 εκατ!!!!!!! (οποιος θελει μπορει να κοιταξει τα αποτελεσματα στο site της εταιρειας)

Το βασικο θεμα ειναι οτι ο ΟΛΠ θα πρεπει να εξυγχρονιστει για να μπορεσει να ανταγωνιστει την cosco. Πρωτη προτεραιοτητα ειναι να μειωσει το κοστος μισθοδοσιας (http://forum.snowreport.gr/smileys/smiley4.gif).
Περα απο τα εσοδα που θα περνει το δημοσιο, η αναδοχος εταιρεια θα επεκτεινει με δικα της βεβαια εξοδα την προβλητα 2 και θα κατασκευασει την προβλητα 3. Κατι που ο ΟΛΠ σιγουρα δεν εχει την δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να το κανει. Κυριως οταν μερικα λαμογια λιμενεργατες και αλλοι αλλοι αργοσχολοι εχουν ανεβασει το μισθολογικο κοστος του ΟΛΠ σε κωμικοτραγικα επιπεδα.

Και βεβαια να μην μιλησουμε για επιπλεον εσοδα απο αυξημενους φορους, παραπλευρα επαγγελματα του λιμανιου θα ανασανουν, το κοστος μεταφορας θα μειωθει για τις εταιρειες που εισαγαγουν και κυριως για την ΠΟΛΥΤΙΜΗ μειοψηφια των ελληνικων εταιρειων που εξαγουν και φερνουν συναλλαγμα στην Ελλαδα μας κτλ...

Ο μονος λογος που γινεται αυτος ο θορυβος ειναι για να μην χασει μια μειοψηφια τα σκανδαλωδη της προνομια. Αν δεν γουσταρουν ας παραιτηθουν και να βγουν στην αγορα εργασιας να ανταγωνιστουν με ολους τους υπολοιπους.
#navbar-iframe { display:block } span.fullpost {display:inline;}

http://img1.blogblog.com/img/icon18_wrench_allbkg.png (http://www.blogger.com/rearrange?blogID=2627119726475165714&widgetType=Text&widgetId=Text3&action=editWidget)Πλούσιοι λιμενεργάτες, φτωχοί λέκτορες (http://apneagr.blogspot.com/2009/10/blog-post_2540.html)


http://freefotos.gr/images/bfallzxq04akjos0i.jpg (http://freefotos.gr/) Την ώρα, που το λιμάνι του Πειραιά έχει παραλύσει από την απεργία των λιμενεργατών, και στα δημόσια ταμεία δεν μπαίνουν περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα, από τους φόρους και τους δασμούς των εκτελωνισμών, ίσως λίγοι από εσάς έχετε σκεφτεί ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι έχουν πρωτοστατήσει στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης στην ελληνική οικονομία!

Ίσως, ούτε και ο... πρώην υπουργός Οικονομίας το είχε υπολογίσει, όταν τον περασμένο Μάρτιο ανακοίνωνε την επιβολή έκτακτης εισφοράς στα εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ, με στόχο οι έχοντες να συμβάλουν στην ενίσχυση των εσόδων.

Με μισθούς, που μαζί με τις υπερωρίες φτάνουν έως και τα 140.000 ευρώ το χρόνο -με βάση τις λίστες που έχει δώσει στη δημοσιότητα το υπουργείο Ναυτιλίας-, ανήκουν στους 130.000 φορολογούμενους, οι οποίοι έλαβαν το σχετικό εκκαθαριστικό για τον κεφαλικό φόρο.
Έτσι, μαζί με επιχειρηματίες, μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων και άλλα golden boys, οι λιμενεργάτες –στην πλειονότητά τους, όχι όλοι –συγκαταλέγονται στο περίπου 5% των Ελλήνων φορολογουμένων, οι οποίοι έχουν εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ! Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι ο μέσος όρος αποδοχών των συγκεκριμένων εργαζομένων κυμαίνεται –μαζί με τις υπερωρίες πάντα– στα 70.000 με 80.000 ευρώ. Οι φορτοεκφορτωτές βρίσκονται στην κορυφή αυτής της λίστας, με αποδοχές από 120.000 – 140.000 ευρώ.

Η πρακτική είναι γνωστή και δοκιμασμένη: Εργαζόμαστε με τέτοιους ρυθμούς κατά τη διάρκεια του κανονικού μας ωραρίου, ώστε –για να βγει η δουλειά– να χρειάζεται επιπλέον εργασία, δηλαδή υπερωρίες.

Όλα αυτά, την ώρα που ένας λέκτορας πανεπιστημίου αμοίβεται με 1.300 ευρώ το μήνα και ένας καθηγητής πρώτης βαθμίδας λαμβάνει περί τα 3200 ευρώ το μήνα!

Η πληροφορία ότι η κυβέρνηση εξετάζει επιβολή διπλής έκτακτης εισφοράς στους λιμενεργάτες, για να αντισταθμίσει τις απώλειες εσόδων, διαψεύδεται κατηγορηματικά...
του Νεκτάριου Β. Νώτη στο capital
(http://www.capital.gr/News.asp?id=833675)η φωτό από το troktiko (http://troktiko.blogspot.com/2009/10/blog-post_3445.html) .......

yannis
23-11-2009, 19:47
Για άλλη μια φορά αποχωρώ αφού ο αγώνας είναι άνισος!!!!!!
Σε λάθος γήπεδο δεν παίζω γιατί... θα χάσω!!!!!!!!!:D Άσε που είναι κουραστικό να επαναλαμβάνεις τα ίδια. Στο κάτω-κάτω εγώ δεν έδωσα τον όρκο του Ιπποκράτη για να έχω τόση υπομονή!!!!!!!!!!;)

pepax66
23-11-2009, 21:37
Οι Έλληνες ήμασταν και θα είμαστε φαύλοι από αρχαιοτάτων χρόνων που εκτός από συμπόσια και θεωρίες κανένας δεν σήκωνε δάκτυλο για δουλειά και είναι και ο μόνος λόγος να δίνω δίκιο στα παιδιά του Ο.Λ.Π. αν και αδελφός της μητέρας μου υπήρξε θύμα σαμπανιάς, όταν το Λιμάνι δούλευε, ανοίγω σαμπάνιες στα παλικάρια καλά κάνουν γιατί να το αφήσουν να περάσει έτσι έδωσαν μίζα οι Κινέζοι ΟΧΙ πήγαν κατευθείαν αλλού! Έτσι λοιπόν δεν είναι παράξενο που από το ¨εγεννήθει άρρεν..." πήγανε και συμπράξανε αβλεπτεί με τις κλαδικές και τους μισθοφόρους των Αλέκα - Αλέξης γιατί εκτός από των πλασματικών υπερωριών και των μαύρων των εταιρειών θα έπεφτε και το prestige του προβλήτα που ξαφνικά θα δούλευε ΑΝΕΤΑ από 250 άτομα που θα έβγαζαν και την υπερδιπλάσια εργασία και μετά πως τα μαζεύεις όλα αυτά?
Σε αντίθεση με άλλους δεν πέφτω στην παγίδα της μισθοδοσίας γιατί θα ήθελα να τα έβγαζα και εγώ αυτά τα ποσά αλλά δεν μου τα δίνουν (αν και ο τύπος που έφτιαχνε τον κήπο του πρώην ΥΕΝΑΝΠ έβγαζε πιο πολλά από τον Αρχηγό του Λ.Σ.) σταματάω στο γεγονός ότι κάποιοι με την πίεση των εκατομμυρίων που δεν εισπράττονται καθημερινά από φόρους και εισφορές πιέζουν εδώ και χρόνια κυβερνήσεις και συναδέλφους τους για να κάνουν περιουσίες και ζωές celebrities στα σκυλάδικα. Λιμενεργάτης είναι μια πολύ γενική έννοια και καλό είναι να ξεκαθαρίσω ότι δεν μιλάω για όλους αλλά για αυτούς τους λίγους που λυμαίνονται του ΟΛΠ τα τελευταία 40 χρόνια.
QUIZ
1. Πόσοι από αυτούς τους εργαζόμενους που δικαίως λαμβάνουν αμοιβές αρχηγών κρατών βοήθησαν με την σειρά τους τους πεινασμένους πλέον συναδέλφων τους της ΝΕΖ Περάματος?
2. Πόσοι από εσάς γνωρίζεται Συνδικαλιστές που δουλεύουν πραγματικά και πόσοι από αυτούς γράφουν και υπερωρίες.
3. Πόσες είναι οι εταιρείες που κατά καιρούς γέμιζαν τον Πειραιά με κουτία και βαπόρια και σε ποιά λιμάνια της γης βρίσκονται τώρα?
4. Τι είναι η Μερσίνα? Ποιοί πάνε και τι τώρα εκεί?

Jefe
23-11-2009, 22:38
Α, κοίτα τώρα τι θυμήθηκα!!!!!
Παρασκευή 28 Μαρτίου 1986. Αν κάποιος ψάξει στα αρχεία της ΔΕΗ στην Αγ. Άννης, θα βρει την σύμβαση που υπέγραψα, ως Ηλεκτρολόγος στο τμήμα Μετρήσεων και Οργάνων.
Και μετά στο Ναυτικό μου Φυλλάδιο θα δει ναυτολόγηση στο Dubai,ως Ηλεκτρολόγος στο Δεξαμενόπλοιο "ΑΣΤΕΡΙΑΣ" στις 4/4/1986. Όπως καταλαβαίνετε, επειδή είχα αλλεργία πάντοτε στο κάτουρο, προτίμησα τον Περσικό (εμπόλεμη ζώνη τότε) και μέχρι τώρα δεν βγήκα χαμένος!!!!!!!

ΥΓ. αυτό κολλάει στο προηγούμενο, πριν το σχόλιο του αγαπητού jefe!!!!!!



Γιάννη κάπου σε έχασα. Τι θέλεις να πείς??? :confused:


Jefe

pepax66
24-11-2009, 10:59
Γιάννη κάπου σε έχασα. Τι θέλεις να πείς??? :confused:


Jefe


Η αναφορά στο σχόλιό σου ήταν γεωγραφική εννοώντας αυτά που έχει γράψει πριν από εσένα!