PDA

View Full Version : 21'' μπροστινος τροχος σε R 1200 GS adventure


xurxes
05-12-2009, 17:55
Θα ήθελα την γνώμη σας για την

μετατροπή μπροστινού τροχού σε 21 ‘’ με το ανάλογο kit…

πολλά ακούγονται και λέγονται...

πια όμως είναι τα θετικά και αρνητικά αυτής της μετατροπής;;;





http://img121.imageshack.us/img121/8043/21695671.jpg (http://img121.imageshack.us/i/21695671.jpg/) http://img121.imageshack.us/img121/21695671.jpg/1/w750.png (http://g.imageshack.us/img121/21695671.jpg/1/)




LESS IS MORE
http://img16.imageshack.us/img16/1376/xurxesr1200gsadvpanaram.jpg (http://img16.imageshack.us/i/xurxesr1200gsadvpanaram.jpg/)

yannis
05-12-2009, 18:15
Φίλε μου, σε λίγο θα απαντήσουν οι ειδικοί αναλυτές...
Μέχρι τότε, η γνώμη μου είναι πως δεν ταιριάζει. Στο 800 που έχω 21 μπροστά, είναι πολύ καλύτερο στο χώμα, όμως χάνω στις στροφές στον δρόμο. Στο GSA θα χάσεις τα πλεονεκτήματα του δρόμου και αμφιβάλω, αν θα κερδίσεις κάτι στο χώμα.
Αυτά πολύ βιαστικά (είμαι στο αεροδρόμιο!!), όπου να ναι θα ξεκινήσουν με λεπτομέρειες τα παιδιά...;):):)

emix
05-12-2009, 20:38
Στην ασφαλτο θα σου φανει καπως. Αυτο ειναι σιγουρο, αλλα ειναι θεμα συνηθειας.
Στο χωμα σιγουρα θα περνας καλυτερα απο ορισμενα σημεια.
Το βασικοτερο ομως ειναι οτι θα μπορεις να βαζεις (μπροστα τουλαχιστον) ο,τι πιο πολεμικο χωματινο θες! Για πισω θα χρειαστεις και μια 18αρα, αλλα υπαρχουν αρκετα καλα λαστιχα και σε 17 ιντσων ζαντα.



ΥΓ.
Εχεις δει ποσο κοστιζει το κιτ; Γιατι ειναι πανακριβο.

kostas_366
06-12-2009, 10:49
Γιατρέ, νομίζω δεν είσαι στομ σωστό δρόμο... πολλά έξοδα, ασάφεια στην άσφαλτο και στο χώμα δεν γίνονται ``καλά`` όλα αυτά τα κιλά με 21 τροχό. Για να το στύσεις δε πάλι (λόγω και ιδιαίτερου μπροστινού) δεν ξέρω αν θα τα καταφέρεις.
Πάρε ένα άφρικα (το είχα σκεφτει κ εγώ κάποια στιγμη 2500ε) και κάνε και το χώμα σου, ή ένα άλλο φτηνό μοτο. Π.χ φίλος έχειένα τέλιο kle500. Το πέρνεις και το λιώνεις με 2000ε και δεν χαλάς το εργαλείο σου..

gsmaniac
06-12-2009, 12:30
Γιατρέ, νομίζω δεν είσαι στομ σωστό δρόμο... πολλά έξοδα, ασάφεια στην άσφαλτο και στο χώμα δεν γίνονται ``καλά`` όλα αυτά τα κιλά με 21 τροχό. Για να το στύσεις δε πάλι (λόγω και ιδιαίτερου μπροστινού) δεν ξέρω αν θα τα καταφέρεις.
Πάρε ένα άφρικα (το είχα σκεφτει κ εγώ κάποια στιγμη 2500ε) και κάνε και το χώμα σου, ή ένα άλλο φτηνό μοτο. Π.χ φίλος έχειένα τέλιο kle500. Το πέρνεις και το λιώνεις με 2000ε και δεν χαλάς το εργαλείο σου..
:sm8::sm8::sm8:

gemara
06-12-2009, 13:36
Γιατρέ, νομίζω δεν είσαι στομ σωστό δρόμο... πολλά έξοδα, ασάφεια στην άσφαλτο και στο χώμα δεν γίνονται ``καλά`` όλα αυτά τα κιλά με 21 τροχό. Για να το στύσεις δε πάλι (λόγω και ιδιαίτερου μπροστινού) δεν ξέρω αν θα τα καταφέρεις.
Πάρε ένα άφρικα (το είχα σκεφτει κ εγώ κάποια στιγμη 2500ε) και κάνε και το χώμα σου, ή ένα άλλο φτηνό μοτο. Π.χ φίλος έχειένα τέλιο kle500. Το πέρνεις και το λιώνεις με 2000ε και δεν χαλάς το εργαλείο σου..
:sm8:

pepax66
06-12-2009, 22:54
Έτσι Έτσι παίρνεις ένα κατσικάκι ανάλογα με το βαλάντιο σου και "ξεκαπνίζεις" στις αλάνες και τα βουνά χαλαρά! Αν υπολογίσεις ότι το πλάγιασμα στο βράχο για ένα GS μπορεί να φτάσει και το 1000άρικο και για τις μετατροπές μπορεί να δώσεις και 3000 ευρά τότε αύτό εδώ είναι τσάμπα:

http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=7494

mlock
15-12-2009, 19:53
ρωτα ...
κανω χωμα πιο πολυ ή ασφαλτο?

απαντησε στον εαυτο σου.

21 ειναι για χωμα, το αν θα δεις διαφορα μαλλον δεν οφειλεται τοσο στο τροχο οσο στον ογκο.
Αν κανεις πιο πολυ χωμα τοτε εχεις λαθος μηχανακι, αν παλι σου αρεσει παρα πολυ, παρε με τα ιδια λεφτα του kit ενα καθαρο που δεν εχεις πινακιδες ασφαλεια κτλπ.

Fuji
16-12-2009, 13:19
Έτσι Έτσι παίρνεις ένα κατσικάκι ανάλογα με το βαλάντιο σου και "ξεκαπνίζεις" στις αλάνες και τα βουνά χαλαρά! Αν υπολογίσεις ότι το πλάγιασμα στο βράχο για ένα GS μπορεί να φτάσει και το 1000άρικο και για τις μετατροπές μπορεί να δώσεις και 3000 ...


+1200 :D

antonis1150GSA
17-12-2009, 10:31
Έτσι Έτσι παίρνεις ένα κατσικάκι ανάλογα με το βαλάντιο σου και "ξεκαπνίζεις" στις αλάνες και τα βουνά χαλαρά! Αν υπολογίσεις ότι το πλάγιασμα στο βράχο για ένα GS μπορεί να φτάσει και το 1000άρικο και για τις μετατροπές μπορεί να δώσεις και 3000 ευρά τότε αύτό εδώ είναι τσάμπα:

http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=7494

:sm8:.......και οχι μονο....απο 1000€ το λιγοτερο θα ξεκοιναει η ζημια..

emix
17-12-2009, 11:15
Παιδια ο καθενας κανει βολτες στο βουνο μ οτι οχημα του αρεσει. Μπορει ο φιλος μας εδω να γουσταρει να πηγαινει βουνο με το GS του.
Για να φθασεις στο σημειο να διαλυσεις τη μηχανη πρεπει να πηγαινεις ταπα, να σκαρφαλωνεις πλαγιες να χωνεται σε απιστευτα νεροφαγωματα και λασπουριες και αλλα τετοια.

Τι αρχιζετε και του λετε να παρει αλλη μηχανη;
Το θεμα ειναι οτι γουσταρει να πηγαινει με το GS του.
Το λαθος στις σκεψεις του ειναι οτι γι αυτο το χωμα που το θελει, δεν χρειαζεται να βαλει 21" ζαντα. Εκτος αν εχει σκοπο να κανει πραγματα και θαυματα με το 1200. Και παλι ομως ειναι υπερβολη.

Απο το να το εχει το μηχανακι να καθεται στο γκαραζ, οπως κανουμε οι περισσοτεροι απο εμας, καλυτερα να τα κανει ολα μ ενα. Ετσι οταν ερθει η ωρα να την πουλησει θα την εχει κατα-ευχαριστηθει.