ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-12-2009, 08:37
Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2009-Ta nea.gr
Φως στο τούνελ
ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/10/VFR-1200-F.jpg
http://www.dancewithshadows.com/motor/wp-content/uploads/2009/10/honda-vfr-1200f-photo-3.jpg
http://www.dancewithshadows.com/motor/wp-content/uploads/2009/10/honda-vfr-1200f-photo-5.jpg
Ήταν η πιο πολυαναμενόμενη παρουσία για τη νέα χρονιά. Βασισμένη στο «concept Χ», που πρωτοπαρουσιάστηκε πέρυσι στα διάφορα σαλόνια, φιλοδοξεί να διεκδικήσει τον τίτλο της καλύτερης sport-touring μοτοσυκλέτας. Η άκρως φουτουριστική σχεδίαση μαρτυρά αρκετές χιλιάδες ώρες εξέλιξης σε αεροσήραγγα, ενώ αντίθετα από τα αναμενόμενα η Ηonda στους περισσότερους τομείς χρησιμοποιεί εξελιγμένη τεχνολογία χωρίς όμως κάποια ιδιαίτερη καινοτομία.
http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/09/01.jpg (http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/09/01.jpg)
Ο νέος V-4 κινητήρας με περιεχόμενη γωνία 28 μοιρών αποδίδει 172 ίππους, με το 90% της θηριώδους ροπής του (13,1 χλγμ) να διατίθεται κάτω από τις 4.000 στροφές. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, με το μονόμπρατσο ψαλίδι να κρύβει στο εσωτερικό του τον άξονα μετάδοσης. Φρένα με δαγκάνες έξι! εμβόλων συνδυασμένα με σύστημα C-ΑΒS (όπως και στα CΒR) φροντίζουν για την επιβράδυνση, ενώ οι αναρτήσεις είναι συμβατικές με μοναδικές ρυθμίσεις την προφόρτιση των ελατηρίων και την απόσβεση επαναφοράς πίσω.
http://3.bp.blogspot.com/_t9QLu5SITiw/StvEi6f6yNI/AAAAAAAACC4/zZjg22ezjh4/s400/800vs1200.jpg
Ta nea.gr
Φως στο τούνελ
ΗΟΝDΑ VFR 1200 V-4
http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/10/VFR-1200-F.jpg
http://www.dancewithshadows.com/motor/wp-content/uploads/2009/10/honda-vfr-1200f-photo-3.jpg
http://www.dancewithshadows.com/motor/wp-content/uploads/2009/10/honda-vfr-1200f-photo-5.jpg
Ήταν η πιο πολυαναμενόμενη παρουσία για τη νέα χρονιά. Βασισμένη στο «concept Χ», που πρωτοπαρουσιάστηκε πέρυσι στα διάφορα σαλόνια, φιλοδοξεί να διεκδικήσει τον τίτλο της καλύτερης sport-touring μοτοσυκλέτας. Η άκρως φουτουριστική σχεδίαση μαρτυρά αρκετές χιλιάδες ώρες εξέλιξης σε αεροσήραγγα, ενώ αντίθετα από τα αναμενόμενα η Ηonda στους περισσότερους τομείς χρησιμοποιεί εξελιγμένη τεχνολογία χωρίς όμως κάποια ιδιαίτερη καινοτομία.
http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/09/01.jpg (http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/09/01.jpg)
Ο νέος V-4 κινητήρας με περιεχόμενη γωνία 28 μοιρών αποδίδει 172 ίππους, με το 90% της θηριώδους ροπής του (13,1 χλγμ) να διατίθεται κάτω από τις 4.000 στροφές. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, με το μονόμπρατσο ψαλίδι να κρύβει στο εσωτερικό του τον άξονα μετάδοσης. Φρένα με δαγκάνες έξι! εμβόλων συνδυασμένα με σύστημα C-ΑΒS (όπως και στα CΒR) φροντίζουν για την επιβράδυνση, ενώ οι αναρτήσεις είναι συμβατικές με μοναδικές ρυθμίσεις την προφόρτιση των ελατηρίων και την απόσβεση επαναφοράς πίσω.
http://3.bp.blogspot.com/_t9QLu5SITiw/StvEi6f6yNI/AAAAAAAACC4/zZjg22ezjh4/s400/800vs1200.jpg
Ta nea.gr