ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-12-2009, 09:00
Το νέο Ζ 1000 του 2010
http://mybikeshop.files.wordpress.com/2008/01/kawasaki_z1000_2008_01.jpg (http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=13157113&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800)
Το νέο Ζ 1000 του 2010 αποκτά ακόμη πιο αιχμηρή και επιθετική εμφάνιση. Με το εντελώς νέο, τεραστίων διαστάσεων, πλαίσιο αλουμινίου αλλά και μια αρκετά μεγάλη μαύρη καρίνα μαζί με μαύρα πλαστικά προστατευτικά στο ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm δείχνει πολύ λιγότερο γυμνό από το άκρως επιτυχημένο προηγούμενο μοντέλο. Ο νέος τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας έχει πλέον 1.043 κ.ε. και 136 ίππους, φροντίζοντας για εκρηκτικές επιδόσεις, ενώ η Κawasaki δεν έχει κάνει τσιγκουνιές στα περιφερειακά.
http://www.mrbike.gr/website/images/stories/motorcycles/2009-10-06_kawasaki_z1000_2010/main/Kawasaki_Z1000_2010_main001.jpg
Τα φρένα με δίσκους «μαργαρίτα» 300 χιλ. διαθέτουν νέες τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Τokico και 300 μ.μ., ενώ το σχεδόν οριζόντιας διάταξης πίσω αμορτισέρ και το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός είναι πλήρως ρυθμιζόμενα.
http://www.mrbike.gr/website/images/stories/motorcycles/2009-10-06_kawasaki_z1000_2010/main/Kawasaki_Z1000_2010_main002.jpg
http://mybikeshop.files.wordpress.com/2008/01/kawasaki_z1000_2008_01.jpg (http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=13157113&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800)
Το νέο Ζ 1000 του 2010 αποκτά ακόμη πιο αιχμηρή και επιθετική εμφάνιση. Με το εντελώς νέο, τεραστίων διαστάσεων, πλαίσιο αλουμινίου αλλά και μια αρκετά μεγάλη μαύρη καρίνα μαζί με μαύρα πλαστικά προστατευτικά στο ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm δείχνει πολύ λιγότερο γυμνό από το άκρως επιτυχημένο προηγούμενο μοντέλο. Ο νέος τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας έχει πλέον 1.043 κ.ε. και 136 ίππους, φροντίζοντας για εκρηκτικές επιδόσεις, ενώ η Κawasaki δεν έχει κάνει τσιγκουνιές στα περιφερειακά.
http://www.mrbike.gr/website/images/stories/motorcycles/2009-10-06_kawasaki_z1000_2010/main/Kawasaki_Z1000_2010_main001.jpg
Τα φρένα με δίσκους «μαργαρίτα» 300 χιλ. διαθέτουν νέες τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Τokico και 300 μ.μ., ενώ το σχεδόν οριζόντιας διάταξης πίσω αμορτισέρ και το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός είναι πλήρως ρυθμιζόμενα.
http://www.mrbike.gr/website/images/stories/motorcycles/2009-10-06_kawasaki_z1000_2010/main/Kawasaki_Z1000_2010_main002.jpg