PDA

View Full Version : BMW R1200GS 2010 (addendum στο κανονικό άρθρο που ΔΕΝ υπάρχει)


NLS
16-12-2009, 15:35
Όπως είπα και εδώ:
http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=7390&page=2
περίμενα ότι θα έχετε γράψει πράγματα για τη νέα 1200GS 2010... δεν έχετε γράψει ΤΙΠΟΤΑ (ή είμαι στραβός)

...ας αναλάβει να γράψει κάποιος με... χρόνο για τη νέα GS γιατί είναι ντροπή να λεγόμαστε gsforum.gr και να μην έχουμε πληροφορίες για αυτήν!

Σε συμπλήρωμα του κυρίως άρθρου, ΟΤΑΝ έρθει από όποιον το γράψει (!), παραθέτω ένα κείμενο που έγραψα πρόσφατα (σε κάποιο ελεύθερο μισάωρο μου), ήθελα να το φέρω εδώ όταν θα ξαναέμπαινα (όπως και έγινε), ή να το βάλω στο blog μου.

Το άρθρο ασχολείται με συγκεκριμένες από τις αλλαγές...

Τα σχόλια δικά σας. Εξαιρούνται τα σχόλια πόσο μάπα είναι πάλι και πόσο καλό είναι το Varadero αν έρθουν από κάποιον συγκεκριμένο φίλο μας. :D Θα ζητηθώ να διαγραφούν δηλαδή το λέω από τώρα. :D

---

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι φυσικά ο 2ος εκκεντροφόρος που έφτασε τα άλογα στα 110 και πιο ξεκούραστα από τα ήδη ξεκούραστα 100 (και 105) – την ίδια στιγμή που τα 990cc του KTM έφτασαν 113 βέβαια, αλλά τέσπα.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν αλλαγές που ο κόσμος δεν έδωσε τόσο μεγάλη βάση, αλλά είναι σημαντικές!
-LED headlight!? WOW!
-Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη εξάρμιση με καλύτερο ήχο και συστή απόδοση! Κάνει ακόμα ποιο δύσκολη τη δουλειά αυτών που θέλουν να τις αλλάζουν.
-Οι ακτίνες στη νέα «απλή» GS είναι επιτέλους μαύρες.
-Η μεγαλύτερη αλλαγή για μένα… Η σχέσεις του κιβωτίου! Άλλαξε και η τελική σχέση μετάδοσης και οι σχέσεις των ταχυτήτων και ανέβηκε κι άλλο ο κόφτης (είχε ανέβει ήδη λίγο το 2008). Το αποτέλεσμα της αλλαγής σε πίνακα για να καταλάβει κανείς τη μεγάλη διαφορά…

(εδώ μπαίνει ο πίνακας)


Ο υπολογισμός έγινε με το κατάλληλο calculator και τουλάχιστον την αριστερή κολώνα που τη… ζω, μπορώ να την επιβεβαιώσω αρκετά (άρα λογικά και τα νούμερα της δεξιάς πρέπει να είναι οκ).
Εξηγήσεις:
Μέγιστη ταχύτητα έναντι μέγιστης @ μέγιστα RPM, εννοούμε την θεωρητική μέγιστη στον κόφτη και την πρακτική μέγιστη εκεί που παίρνουμε την μέγιστη ισχύ. Στην πράξη η αλήθεια είναι κάπου ανάμεσα (εξ’ ου και το 215 που βλέπουν «εύκολα» οι περισσότεροι), αφού στην κορυφή της ισχύος στην 1200GS δεν έχουμε χάσει ακόμα αρκετά τη ροπή μας, ενώ και μια καλή κλήση εύκολα μπορεί να μας απομακρύνει κάπως από το θεωρητικό 211. Τα τέσσερα entries παρακάτω, είναι για να καταδείξουν το σε τι στροφές ταξιδεύει κάποιος σε τέσσερεις ενδεικτικές ταχύτητες (εκ των οποίων οι δυο είναι παράνομες).
Ας δούμε τα νούμερ αναλυτικά. Η διαφορά φαίνεται ήδη από την 1η, αλλά και στην 1η και στην 2α δεν βλέπουμε κάτι συνταρακτικό (εξάλλου κατά την BMW μάλλον έχουμε πέσει κιόλας στο 0-100). Από την 3η τα πράγματα είναι πιο εμφανή όμως. Η νέα GS εύκολα περνάει στην «πρακτική» στήλη, την θεωρητική της προηγούμενης! Στην 4η τα πράγματα είναι ακόμα πιο ξεκάθαρα, ενώ η 5η περνάει (με λίγο ευνοϊκό δρόμο) το πόσο θα πάνε οι περισσότεροι με την προηγούμενη GS στην πράξη με την 6η τους! Η 6η είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι από πάντα. Ένα καλό 220άρι που με λίγο ζόρι και τύχη θα φτάνει σχεδόν 240 και άρα δεν θα προσπερνάτε τόσο εύκολα από κάποια αυτοκίνητα που πάνε πια με 230 (και πολύ μου «την έδιναν»).
Τι γίνεται στο ταξίδι όμως και στην ομαλή (λέμε τώρα) καθημερινή μετακίνηση; Φαίνεται ότι οι στροφές στα ίδια χιλιόμετρα αντί να πέσουν ανέβηκαν (~120 έως ~160 RPM). Αυτό ειδικά κάποιους 1150άρηδες θα τους χαλάσει αφού θα ήθελαν πιο «ξεκούραστα» χιλιόμετρα (άρα χαμηλότερες στροφές). Αν λάβουνε όμως όλα τα νούμερα υπόψη, η αλλαγή των στροφών προς τα πάνω, είναι δυσανάλογα μικρή σε σχέση με το γενικότερο ανέβασμα της καμπύλης (στροφές μέγιστης υποδύναμης, μέγιστη ροπή, κόφτης). Λογικά λοιπόν οι στοφές θα είναι λίγο περισσότερες αλλά πιο «ξεκούραστες» αφού η μηχανή θα είναι πιο μακριά από τα όρια της. Στο κάτω κάτω αν πούμε σε κάποιον supersport αναβάτη (ή με καμιά multistrada χαχαχα) περί 5600 RPM, θα νομίζει ότι του μιλάμε για το... ρελαντί. Σε συνδυασμό με τη νέα εξάτμιση θα δούμε πόσο αλήθεια λέμε.
Τέλος, από τα νούμερα φάνηκε ότι η επιτάχυνση έπεσε λίγο (από ~3.4 σε ~3.7) λόγω του ότι οι σχέσεις «μάκρυναν» πράγμα που θα στεναχωρέσει τους «φαναράκηδες» (που όμως με το ASC πάλι έχουν το πάνω χέρι απέναντι σε πολύ κόσμο), αλλά το γενικότερο performance σαφώς και ανέβηκε. Όλα αυτά θα φανεί αν κάνουν τη μηχανή πιο ξεκούραστη στο ταξίδι.
Προσωπικά; Θα προτιμούσα να μην είχε γίνει καμία άλλη αλλαγή εκτός από μια overdrive 7η J Οστόσο η νέα GS μου προκαλεί πολύ το ενδιαφέρον (ενώ η facelift δεν μου είπε και τίποτα). Μάλλον πάντως θα προσπεράσω και αυτή τη version και σε περίπου δυο χρόνια (2012) που θα ετοιμάζουν την 1300GS EOW Edition (End Of the World), βλέπουμε.

kostas_366
16-12-2009, 15:40
Πάνε να πλησιάσουν το ...........1150, σας τα έλεγα εγώ :)

portman
16-12-2009, 17:21
Όπως είπα και εδώ:
http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=7390&page=2
περίμενα ότι θα έχετε γράψει πράγματα για τη νέα 1200GS 2010... δεν έχετε γράψει ΤΙΠΟΤΑ (ή είμαι στραβός)

...ας αναλάβει να γράψει κάποιος με... χρόνο για τη νέα GS γιατί είναι ντροπή να λεγόμαστε gsforum.gr και να μην έχουμε πληροφορίες για αυτήν!

Σε συμπλήρωμα του κυρίως άρθρου, ΟΤΑΝ έρθει από όποιον το γράψει (!), παραθέτω ένα κείμενο που έγραψα πρόσφατα (σε κάποιο ελεύθερο μισάωρο μου), ήθελα να το φέρω εδώ όταν θα ξαναέμπαινα (όπως και έγινε), ή να το βάλω στο blog μου.

Το άρθρο ασχολείται με συγκεκριμένες από τις αλλαγές...

Τα σχόλια δικά σας. Εξαιρούνται τα σχόλια πόσο μάπα είναι πάλι και πόσο καλό είναι το Varadero αν έρθουν από κάποιον συγκεκριμένο φίλο μας. :D Θα ζητηθώ να διαγραφούν δηλαδή το λέω από τώρα. :D

---

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι φυσικά ο 2ος εκκεντροφόρος που έφτασε τα άλογα στα 110 και πιο ξεκούραστα από τα ήδη ξεκούραστα 100 (και 105) – την ίδια στιγμή που τα 990cc του KTM έφτασαν 113 βέβαια, αλλά τέσπα.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν αλλαγές που ο κόσμος δεν έδωσε τόσο μεγάλη βάση, αλλά είναι σημαντικές!
-LED headlight!? WOW!
-Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη εξάρμιση με καλύτερο ήχο και συστή απόδοση! Κάνει ακόμα ποιο δύσκολη τη δουλειά αυτών που θέλουν να τις αλλάζουν.
-Οι ακτίνες στη νέα «απλή» GS είναι επιτέλους μαύρες.
-Η μεγαλύτερη αλλαγή για μένα… Η σχέσεις του κιβωτίου! Άλλαξε και η τελική σχέση μετάδοσης και οι σχέσεις των ταχυτήτων και ανέβηκε κι άλλο ο κόφτης (είχε ανέβει ήδη λίγο το 2008). Το αποτέλεσμα της αλλαγής σε πίνακα για να καταλάβει κανείς τη μεγάλη διαφορά…

(εδώ μπαίνει ο πίνακας)


Ο υπολογισμός έγινε με το κατάλληλο calculator και τουλάχιστον την αριστερή κολώνα που τη… ζω, μπορώ να την επιβεβαιώσω αρκετά (άρα λογικά και τα νούμερα της δεξιάς πρέπει να είναι οκ).
Εξηγήσεις:
Μέγιστη ταχύτητα έναντι μέγιστης @ μέγιστα RPM, εννοούμε την θεωρητική μέγιστη στον κόφτη και την πρακτική μέγιστη εκεί που παίρνουμε την μέγιστη ισχύ. Στην πράξη η αλήθεια είναι κάπου ανάμεσα (εξ’ ου και το 215 που βλέπουν «εύκολα» οι περισσότεροι), αφού στην κορυφή της ισχύος στην 1200GS δεν έχουμε χάσει ακόμα αρκετά τη ροπή μας, ενώ και μια καλή κλήση εύκολα μπορεί να μας απομακρύνει κάπως από το θεωρητικό 211. Τα τέσσερα entries παρακάτω, είναι για να καταδείξουν το σε τι στροφές ταξιδεύει κάποιος σε τέσσερεις ενδεικτικές ταχύτητες (εκ των οποίων οι δυο είναι παράνομες).
Ας δούμε τα νούμερ αναλυτικά. Η διαφορά φαίνεται ήδη από την 1η, αλλά και στην 1η και στην 2α δεν βλέπουμε κάτι συνταρακτικό (εξάλλου κατά την BMW μάλλον έχουμε πέσει κιόλας στο 0-100). Από την 3η τα πράγματα είναι πιο εμφανή όμως. Η νέα GS εύκολα περνάει στην «πρακτική» στήλη, την θεωρητική της προηγούμενης! Στην 4η τα πράγματα είναι ακόμα πιο ξεκάθαρα, ενώ η 5η περνάει (με λίγο ευνοϊκό δρόμο) το πόσο θα πάνε οι περισσότεροι με την προηγούμενη GS στην πράξη με την 6η τους! Η 6η είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι από πάντα. Ένα καλό 220άρι που με λίγο ζόρι και τύχη θα φτάνει σχεδόν 240 και άρα δεν θα προσπερνάτε τόσο εύκολα από κάποια αυτοκίνητα που πάνε πια με 230 (και πολύ μου «την έδιναν»).
Τι γίνεται στο ταξίδι όμως και στην ομαλή (λέμε τώρα) καθημερινή μετακίνηση; Φαίνεται ότι οι στροφές στα ίδια χιλιόμετρα αντί να πέσουν ανέβηκαν (~120 έως ~160 RPM). Αυτό ειδικά κάποιους 1150άρηδες θα τους χαλάσει αφού θα ήθελαν πιο «ξεκούραστα» χιλιόμετρα (άρα χαμηλότερες στροφές). Αν λάβουνε όμως όλα τα νούμερα υπόψη, η αλλαγή των στροφών προς τα πάνω, είναι δυσανάλογα μικρή σε σχέση με το γενικότερο ανέβασμα της καμπύλης (στροφές μέγιστης υποδύναμης, μέγιστη ροπή, κόφτης). Λογικά λοιπόν οι στοφές θα είναι λίγο περισσότερες αλλά πιο «ξεκούραστες» αφού η μηχανή θα είναι πιο μακριά από τα όρια της. Στο κάτω κάτω αν πούμε σε κάποιον supersport αναβάτη (ή με καμιά multistrada χαχαχα) περί 5600 RPM, θα νομίζει ότι του μιλάμε για το... ρελαντί. Σε συνδυασμό με τη νέα εξάτμιση θα δούμε πόσο αλήθεια λέμε.
Τέλος, από τα νούμερα φάνηκε ότι η επιτάχυνση έπεσε λίγο (από ~3.4 σε ~3.7) λόγω του ότι οι σχέσεις «μάκρυναν» πράγμα που θα στεναχωρέσει τους «φαναράκηδες» (που όμως με το ASC πάλι έχουν το πάνω χέρι απέναντι σε πολύ κόσμο), αλλά το γενικότερο performance σαφώς και ανέβηκε. Όλα αυτά θα φανεί αν κάνουν τη μηχανή πιο ξεκούραστη στο ταξίδι.
Προσωπικά; Θα προτιμούσα να μην είχε γίνει καμία άλλη αλλαγή εκτός από μια overdrive 7η J Οστόσο η νέα GS μου προκαλεί πολύ το ενδιαφέρον (ενώ η facelift δεν μου είπε και τίποτα). Μάλλον πάντως θα προσπεράσω και αυτή τη version και σε περίπου δυο χρόνια (2012) που θα ετοιμάζουν την 1300GS EOW Edition (End Of the World), βλέπουμε.

Ευχαριστούμε..
:sm8::sm8::sm8:

NLS
16-12-2009, 19:11
εξακολουθεί να μου κάνει εντύπωση η έλλειψη ενδιαφέροντος (εδώ μέσα) για το νέο μοντέλο της μηχανής για την οποία θεωρητικά φτιάχτηκε αυτό εδώ το φόρουμ (δεν περιορίζω το φόρουμ, απλά λέω για το δεδηλωμένο του επίκεντρο του και στο κάτω κάτω και όνομα του domain του)

MARK
16-12-2009, 19:22
Πότε θα βγεί;;;:yz

NLS
16-12-2009, 21:28
Λογικά σε λίγες μέρες θα την δούμε. Ήδη αντικαταστάθηκε το μοντέλο.

kostas_366
16-12-2009, 22:16
Μα οι μισοί εδώ (που έχουν μοντέλα 08-09) ....κλαίνε με το καινούργιο :yz:yz:yz. Άντε να ξανα-αλλάζεις τώρα!!!!!!!!!!
.
.
.
.
Σας πειράζω λίγο παιδιά... μην με παρεξηγήσετε....:sm7:. Και φυσικά, αν δεν δεις το εργαλείο ``ζωντανά``, δεν έχεις σωστή άποψη. Μπορεί να μην είναι όμορφο, ή να είναι πάρα πολύ.. Υπομονή συνάδελφοι..

NLS
16-12-2009, 22:23
δεν νομίζω να τίθεται θέμα γούστου "οπτικά"

το 1200GS 2010 είναι 99.5% ίδιο με το τωρινό

λογικά το μεγάλο facelift είναι σε περίπου 2 χρόνια (και μέχρι τώρα δεν σας έχω πέσει έξω - να με ακούτε)

EOD-K9
17-12-2009, 10:08
δεν νομίζω να τίθεται θέμα γούστου "οπτικά"

το 1200GS 2010 είναι 99.5% ίδιο με το τωρινό

λογικά το μεγάλο facelift είναι σε περίπου 2 χρόνια (και μέχρι τώρα δεν σας έχω πέσει έξω - να με ακούτε)

γι'αυτους τους λόγους δεν έχω δώσει σημασία

δεν βλέπω κάποια ουσιαστική διαφορά ασε που το κλικ που μου εκανε το πρωτο δεν μου εχει ερθει σε κανένα φρες λφτινκγ

NLS
17-12-2009, 11:23
συμφωνώ ότι το πρώτο μου αρέσει περισσότερο από το FL - αλλά είναι ψέμα να λέμε ότι εδώ δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά... "δεν βλέπεις" ναι, "δεν έχει" όχι - γιατί έχει και παραέχει

αν είναι όπως τα υπολογίζω, το 2010 πράγματι δίνει τη μικρή κλωτσίτσα που ήθελε το GS να ξαναβγεί μπροστά από τα άλλα που πλησίαζαν

NLS
17-12-2009, 18:13
Βιάστηκα να γκρινιάξω, έχει συζητηθεί (ΕΛΑΦΡΩΣ) το νέο 1200GS εδώ:

http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5623
http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=6855
http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=6841

(bonus, σε ένα από τα threads μια από τις γνωστές γκρίνιες του GeorgeP - όχι θα του ξέφευγε)

skippybi
17-12-2009, 18:17
πρώτη φορά είναι... ;)

αφού δε μας έδειρες κιόλας συχωρεμένος!!!

NLS
17-12-2009, 18:29
την επόμενη φορά

:)

GeorgeP
17-12-2009, 20:25
Όπως είπα και εδώ:
http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=7390&page=2
περίμενα ότι θα έχετε γράψει πράγματα για τη νέα 1200GS 2010... δεν έχετε γράψει ΤΙΠΟΤΑ (ή είμαι στραβός)

...ας αναλάβει να γράψει κάποιος με... χρόνο για τη νέα GS γιατί είναι ντροπή να λεγόμαστε gsforum.gr και να μην έχουμε πληροφορίες για αυτήν!

Σε συμπλήρωμα του κυρίως άρθρου, ΟΤΑΝ έρθει από όποιον το γράψει (!), παραθέτω ένα κείμενο που έγραψα πρόσφατα (σε κάποιο ελεύθερο μισάωρο μου), ήθελα να το φέρω εδώ όταν θα ξαναέμπαινα (όπως και έγινε), ή να το βάλω στο blog μου.

Το άρθρο ασχολείται με συγκεκριμένες από τις αλλαγές...

Τα σχόλια δικά σας. Εξαιρούνται τα σχόλια πόσο μάπα είναι πάλι και πόσο καλό είναι το Varadero αν έρθουν από κάποιον συγκεκριμένο φίλο μας. :D Θα ζητηθώ να διαγραφούν δηλαδή το λέω από τώρα. :D

---

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι φυσικά ο 2ος εκκεντροφόρος που έφτασε τα άλογα στα 110 και πιο ξεκούραστα από τα ήδη ξεκούραστα 100 (και 105) – την ίδια στιγμή που τα 990cc του KTM έφτασαν 113 βέβαια, αλλά τέσπα.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν αλλαγές που ο κόσμος δεν έδωσε τόσο μεγάλη βάση, αλλά είναι σημαντικές!
-LED headlight!? WOW!
-Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη εξάρμιση με καλύτερο ήχο και συστή απόδοση! Κάνει ακόμα ποιο δύσκολη τη δουλειά αυτών που θέλουν να τις αλλάζουν.
-Οι ακτίνες στη νέα «απλή» GS είναι επιτέλους μαύρες.
-Η μεγαλύτερη αλλαγή για μένα… Η σχέσεις του κιβωτίου! Άλλαξε και η τελική σχέση μετάδοσης και οι σχέσεις των ταχυτήτων και ανέβηκε κι άλλο ο κόφτης (είχε ανέβει ήδη λίγο το 2008). Το αποτέλεσμα της αλλαγής σε πίνακα για να καταλάβει κανείς τη μεγάλη διαφορά…

(εδώ μπαίνει ο πίνακας)


Ο υπολογισμός έγινε με το κατάλληλο calculator και τουλάχιστον την αριστερή κολώνα που τη… ζω, μπορώ να την επιβεβαιώσω αρκετά (άρα λογικά και τα νούμερα της δεξιάς πρέπει να είναι οκ).
Εξηγήσεις:
Μέγιστη ταχύτητα έναντι μέγιστης @ μέγιστα RPM, εννοούμε την θεωρητική μέγιστη στον κόφτη και την πρακτική μέγιστη εκεί που παίρνουμε την μέγιστη ισχύ. Στην πράξη η αλήθεια είναι κάπου ανάμεσα (εξ’ ου και το 215 που βλέπουν «εύκολα» οι περισσότεροι), αφού στην κορυφή της ισχύος στην 1200GS δεν έχουμε χάσει ακόμα αρκετά τη ροπή μας, ενώ και μια καλή κλήση εύκολα μπορεί να μας απομακρύνει κάπως από το θεωρητικό 211. Τα τέσσερα entries παρακάτω, είναι για να καταδείξουν το σε τι στροφές ταξιδεύει κάποιος σε τέσσερεις ενδεικτικές ταχύτητες (εκ των οποίων οι δυο είναι παράνομες).
Ας δούμε τα νούμερ αναλυτικά. Η διαφορά φαίνεται ήδη από την 1η, αλλά και στην 1η και στην 2α δεν βλέπουμε κάτι συνταρακτικό (εξάλλου κατά την BMW μάλλον έχουμε πέσει κιόλας στο 0-100). Από την 3η τα πράγματα είναι πιο εμφανή όμως. Η νέα GS εύκολα περνάει στην «πρακτική» στήλη, την θεωρητική της προηγούμενης! Στην 4η τα πράγματα είναι ακόμα πιο ξεκάθαρα, ενώ η 5η περνάει (με λίγο ευνοϊκό δρόμο) το πόσο θα πάνε οι περισσότεροι με την προηγούμενη GS στην πράξη με την 6η τους! Η 6η είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι από πάντα. Ένα καλό 220άρι που με λίγο ζόρι και τύχη θα φτάνει σχεδόν 240 και άρα δεν θα προσπερνάτε τόσο εύκολα από κάποια αυτοκίνητα που πάνε πια με 230 (και πολύ μου «την έδιναν»).
Τι γίνεται στο ταξίδι όμως και στην ομαλή (λέμε τώρα) καθημερινή μετακίνηση; Φαίνεται ότι οι στροφές στα ίδια χιλιόμετρα αντί να πέσουν ανέβηκαν (~120 έως ~160 RPM). Αυτό ειδικά κάποιους 1150άρηδες θα τους χαλάσει αφού θα ήθελαν πιο «ξεκούραστα» χιλιόμετρα (άρα χαμηλότερες στροφές). Αν λάβουνε όμως όλα τα νούμερα υπόψη, η αλλαγή των στροφών προς τα πάνω, είναι δυσανάλογα μικρή σε σχέση με το γενικότερο ανέβασμα της καμπύλης (στροφές μέγιστης υποδύναμης, μέγιστη ροπή, κόφτης). Λογικά λοιπόν οι στοφές θα είναι λίγο περισσότερες αλλά πιο «ξεκούραστες» αφού η μηχανή θα είναι πιο μακριά από τα όρια της. Στο κάτω κάτω αν πούμε σε κάποιον supersport αναβάτη (ή με καμιά multistrada χαχαχα) περί 5600 RPM, θα νομίζει ότι του μιλάμε για το... ρελαντί. Σε συνδυασμό με τη νέα εξάτμιση θα δούμε πόσο αλήθεια λέμε.
Τέλος, από τα νούμερα φάνηκε ότι η επιτάχυνση έπεσε λίγο (από ~3.4 σε ~3.7) λόγω του ότι οι σχέσεις «μάκρυναν» πράγμα που θα στεναχωρέσει τους «φαναράκηδες» (που όμως με το ASC πάλι έχουν το πάνω χέρι απέναντι σε πολύ κόσμο), αλλά το γενικότερο performance σαφώς και ανέβηκε. Όλα αυτά θα φανεί αν κάνουν τη μηχανή πιο ξεκούραστη στο ταξίδι.
Προσωπικά; Θα προτιμούσα να μην είχε γίνει καμία άλλη αλλαγή εκτός από μια overdrive 7η J Οστόσο η νέα GS μου προκαλεί πολύ το ενδιαφέρον (ενώ η facelift δεν μου είπε και τίποτα). Μάλλον πάντως θα προσπεράσω και αυτή τη version και σε περίπου δυο χρόνια (2012) που θα ετοιμάζουν την 1300GS EOW Edition (End Of the World), βλέπουμε.

να μιλησω ¨η θα πεσεις να με φας??????
Διότι αυτο το '' Λογικά λοιπόν οι στοφές θα είναι λίγο περισσότερες αλλά πιο «ξεκούραστες» αφού η μηχανή θα είναι πιο μακριά από τα όρια της'' μεταφραζεται σε υψηλοτερη καταναλωση κ.α. Αν μου επιτρεψεις να μιλησω χωρις να με παρεξηγησεις (και παλι) θα το κανω αν οχι θα σιωπησω!!!!

ntinopoulos
17-12-2009, 20:30
παει ο παλιος georgep που ξεραμε!:rolleyes:
τωρα ο καινουργιος παιρνει την αδεια να μιλησει!:rolleyes:
ενας ...ευνουχισμενος georgep!:rolleyes:
κριμα!:rolleyes:

GeorgeP
17-12-2009, 20:32
παει ο παλιος georgep που ξεραμε!:rolleyes:
τωρα ο καινουργιος παιρνει την αδεια να μιλησει!:rolleyes:
ενας ...ευνουχισμενος georgep!:rolleyes:
κριμα!:rolleyes:

Ντινοπουλε, πριν τον ''πολεμο'' πρέπει να τηρουνται οι κανονες ευπρέπειας και δεοντολογιας και κυριως η διπλωματια!! αν δεν πιασουν τοπο αυτα τοτε αρχιζουν τα πυροβολα των 155mm και σφυροκοπανε!!!;)

ntinopoulos
17-12-2009, 20:37
καλα!με nls,να σου φερω και τον teoss να μιλησετε για radar,ανασα δε θα παρεις!:sm7:

NLS
18-12-2009, 00:37
μίλα γιατί όχι - κόσμια όμως

η δηλωμένη κατανάλωση στα 90 και στα 120 χαω (πρόσεχε χαω όχι στροφές, άρα με τις "ανεβασμένες") παραμένει όπως βλέπω τα νούμερα στα ίδια, ίσως και λίγο κάτω (νομίζω στα 90 ήταν 4.5 αλλά δεν βρίσκω τώρα τα παλιά νούμερα)

εφόσον και οι δυο μιλάμε θεωρητικά και με βάση τι διαβάζουμε... πες

GeorgeP
18-12-2009, 17:42
μίλα γιατί όχι - κόσμια όμως

Δειξε μου ενα ΜΗ κοσμιο ποστ μου!! κι αν δεν βρεις σου επιστρεφω τον χαρακτηρισμο που μου προσδιδεις!!!


η δηλωμένη κατανάλωση στα 90 και στα 120 χαω (πρόσεχε χαω όχι στροφές, άρα με τις "ανεβασμένες") παραμένει όπως βλέπω τα νούμερα στα ίδια, ίσως και λίγο κάτω (νομίζω στα 90 ήταν 4.5 αλλά δεν βρίσκω τώρα τα παλιά νούμερα)

εφόσον και οι δυο μιλάμε θεωρητικά και με βάση τι διαβάζουμε... πες

Η ανακοινώμενη καταναλωση δεν μου λεει τιποτε!!! Στο τελευταιο μου βαραντερο με 90κμ μετρησα 4,8 και με 120κμ 5.5 λιτρα ανα 100κμ!!!! οταν άλλοι περνανε κατα πολυ τα νουμερα αυτα και η Χοντα δινει αλλα αντ' άλλων!!!!

Ακομα σημειωνων τα παρακατω:


Γιατι θεωρειται η προσθηκη δευτερου εκκεντροφορου εξελιξη οταν οι άλλες εταιρειες τους μειωνουν στον εναν?
Γιατι η αυξηση των στοφων θεωρειται σωστη οταν απο μηχανολογικης αποψης αυτο συμαινει περισσότερες φθορες? και μαλιστα σε κινητηρα διαταξεως τετοιας που δεν ειναι το δυνατο του σημειο να δουλευει ψηλά???
τι θα πει ''οι στοφές θα είναι λίγο περισσότερες αλλά πιο «ξεκούραστες» αφού η μηχανή θα είναι πιο μακριά από τα όρια της'' αφου μιλαμε για τον ιδιο κινητρα? οι ψηλοτερες στροφες μπηκαν στο νεο μοντελο για να αυξηθη η ιπποδυναμη και οχι για κανεναν αλλο λογο!! Και να εισαι σιγουρος οτι κανεις δεν θα δουλεψει αυτον τον κινητηρα στις υψηλοτερες στροφες του γιατι το μπρμπρμπρρρρρρρ θα ειναι τετοιο που αθ μουδιαζει το σωμα απο ακρη σε ακρη!!!
τι σχεση εχει το multistrada με το GS? μάλλον καμια!!!!
το ASC (Αutomatic Stability Control) σε καμια περιπτωση δεν δινει το ''πανω χερι'' σε φαναρακηδες αφου επενεργει στην ευσταθεια του οχηματος οταν αυτη χαθει π.χ. στις στροφες και οχι στην επιταχυνση!! Δεν ειναι TC (traction Control). Αλλα ακομα και το TC (traction Control) στις μοτοσυκλετες παραγωγης - τυπου GS, Varadero κ.λ.π. και οχι Ducati 1198 - οταν επενεργει στον κινητηριο τροχο κανει τετοιο ''κοψιμο'' (σαν να μπαινει κοφτης ενα πραμα) που κι ενα μονοκυλινδρο 600 θα φυγει μπροστά!!!
''ηλεκτρονικα ελεγχομενη εξατμιση'', μην σας εξιταρει αυτο διότι δεν ειανι τιποτε αλλο παρα μια βαλβιδα τυπου EXUP που φορουσαν και φορανε τα Γιαμαχα SS και σκοπο εχει την καλυτερη διαχειρηση των καυσαεριων για να μην χανεται ιπποδυναμη στις υψηλες και ΜΟΝΟΝ στροφες όπως συμβαινει με τα κοινα συστηματα εξαγωγης!!!
ΤΕΣΠΑ ολα αυτα θα φανουν στα υπο δημοσιευση τεστ που φυσικα θα ερθουν όπου και θα δημοσιευονται τα διαγραμματα ροπής και ιπποδυναμης!! εκει θα φανουν οι διαφορες αν υπάρχουν και ποσο ειναι αυτες!! Παντως να ξερεις/ξερετε οτι ο δευτερος εκκεντροφορος ΔΕΝ προσδιδει την παραπανω ανακοινουμενη ιπποδυναμη, αυτη προηλθε απο την αυξηση των στροφων ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ!!! Ο δευτερος εκκεντροφορος μπηκε για καλλυτερη διαχειρηση των 4 βαλβιδων όπως ισχυε μεχρι προσφατα αλλα καινουριες τεχνολογιες ηρθαν και αυτο δεν ειναι πλεον απαραιτητο αφου και με εναν κανεις ακριβως την ιδια δουλεια! Συμφωνα με τα καινουρια ο δευτερος εκκεντροφορος μονον βαρος κι ενα επιπλεον κινουμενο μερος προσθετει με οτι αυτο συνεπαγεται π.χ. αδρανεια περιστροφης=χασιμο δυναμης!!!
Tο παραπανω δεν εχει σκοπο να θιξει την υποληψη της νεας GS, απλα αναλυει καποια θεματα απο τεχνολογικης αποψης ΚΑΙ ΜΟΝΟ και με τα υπαρχοντα στοιχεια σημερα 18/12/09 οπως αυτα παραθετονται απο τον συναδελφο NLS!!

manousos
18-12-2009, 21:48
ευχαριστουμε για την ενημερωση.:sm8:

vpentza
19-12-2009, 19:06
δεν αμφισβητώ τα λόγια κανενός (αλλοίμονο !!!), θέλω όμως να διαβάσω πρώτα τις αιτιάσεις της BMW για το γεγονός ότι παρουσιάζει κάτι "νέο" και καλύτερο απο τα προηγούμενα και μετά όλοι πυρ ομαδικά πάνω στα γραφόμενα του Γερμανού....