PDA

View Full Version : cc και εκδρομές


aeriko
18-12-2009, 21:26
Επειδή τα Χριστούγεννα έρχονται και αμέσως μετά αρχίζουμε να σκεφτόμαστε (σχεδιάζουμε) εκδρομές για το καλοκαίρι, εντός/εκτός Ελλάδος, θα ήθελα να θέσω ερώτημα προς τα πιο έμπειρα μέλη του φόρουμ το ερώτημα:
Κατά πόσο τα cc της μηχανής μου μπορεί να είναι αποτρεπτικός παράγοντας για ένα πολυήμερο ταξίδι εντός/εκτός Ελλάδος;

syan
18-12-2009, 21:40
Παναγιώτη τα cc δεν πιστεύω οτι είναι αποτρεπτικός παράγοντας...ειδικότερα αν είναι μία μηχανή ή παρέα με κάποια παρόμοια. Αλλωστε δεν νομίζω οτι δεν μπορείς να πάς σε ένα εθνικό δρόμο με 140 χλμ/ωρα. Το θέμα άνεσης βέβαια είναι μια άλλη υπόθεση την οποία αντιμετωπίζεις με συχνότερες στάσεις και με συγκεκριμένα χλμ ανα μέρα!

Kwstas_kef
18-12-2009, 22:05
Πολυ ωραια η ερωτηση σου Παναγιωτη απορια το ειχα και εγω μιας που ακουγετε για ενα ταξιδακι στας Ιταλιας μερια...:D
Αν δεν ειναι αλλα παρομοια μαζι τι γινετε?:(
Θα δουμε μονο φωτογραφιες????

gsmaniac
18-12-2009, 22:17
το μονο που μπορει να σε αποτρεψει απο ενα ταξιδι,με μοτο που ταξιδευει με 140 ευκολα,ειναι η κακη φυσικη κατασταση και η απειρια σε μεγαλα ταξιδια.το πρωτο αντιμετωπιζεται με προπονηση(μικρα,κοντινα) ταξιδακια,οσο πιο συχνα μπορουμε και το δευτερο(απειρια),ειναι να βρεις παρεα,που πραγματικα γνωριζει ΠΩΣ ταξιδευουν οι εμπειροι με τους πιο φρεσκους αναβατες.........................

Kwstas_kef
19-12-2009, 00:20
το μονο που μπορει να σε αποτρεψει απο ενα ταξιδι,με μοτο που ταξιδευει με 140 ευκολα,ειναι η κακη φυσικη κατασταση και η απειρια σε μεγαλα ταξιδια.το πρωτο αντιμετωπιζεται με προπονηση(μικρα,κοντινα) ταξιδακια,οσο πιο συχνα μπορουμε και το δευτερο(απειρια),ειναι να βρεις παρεα,που πραγματικα γνωριζει ΠΩΣ ταξιδευουν οι εμπειροι με τους πιο φρεσκους αναβατες.........................
Πολυ φοβαμε φιλε μου και συνονοματε Κωστα οτι εν μερη αυτος ειναι και ο σκοπος υπαρξεις μας στο GSForum,να αποκομισουμε οσες περισσοτερες πληροφοριες μπορουμε απο τους πιο εμπειρους σε συνθηκες οδηγησεις μεμονωμενης και ομαδικης...

Τι λες ειμαστε καλοι μαθτες?:D:p

vtheo
19-12-2009, 01:15
Φίλε το GS800 είναι μια χαρά μηχανάκι για ένα τέτοιο ταξίδι.Το φιλαράκι πήγε Άλπεις με z750.......(δες αναλυτικά το θέμα τους εδώ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=2489&page=5) )

http://img5.imageshack.us/img5/9028/179yo.jpg

Μη ξεχνάς πως σ'ένα τέτοιο ταξίδι θα θες να δεις πολλά μέρη και τα περισσότερα χιλιόμετρα θα τα κάνεις σε επαρχιακό δρόμο που εστί ταχύτητα πάνω από 120 σε ελάχιστα σημεία γι αυτό μη σε προβληματίζει κάτι διάλεξε μέρη που θες να πας και καλή παρέα και κάνε αυτό που σκέφτεσαι πράξη!

aeriko
19-12-2009, 14:03
Φίλε το GS800 είναι μια χαρά μηχανάκι για ένα τέτοιο ταξίδι.Το φιλαράκι πήγε Άλπεις με z750.......(δες αναλυτικά το θέμα τους εδώ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=2489&page=5) )

http://img5.imageshack.us/img5/9028/179yo.jpg

Μη ξεχνάς πως σ'ένα τέτοιο ταξίδι θα θες να δεις πολλά μέρη και τα περισσότερα χιλιόμετρα θα τα κάνεις σε επαρχιακό δρόμο που εστί ταχύτητα πάνω από 120 σε ελάχιστα σημεία γι αυτό μη σε προβληματίζει κάτι διάλεξε μέρη που θες να πας και καλή παρέα και κάνε αυτό που σκέφτεσαι πράξη!

Το θέμα το είχα δεί και σε ευχαριστώ. Εν τέλει μετρά η καλή παρέα για ένα τέτοιο ταξίδι;)

gsmaniac
19-12-2009, 16:08
Πολυ φοβαμε φιλε μου και συνονοματε Κωστα οτι εν μερη αυτος ειναι και ο σκοπος υπαρξεις μας στο GSForum,να αποκομισουμε οσες περισσοτερες πληροφοριες μπορουμε απο τους πιο εμπειρους σε συνθηκες οδηγησεις μεμονωμενης και ομαδικης...

Τι λες ειμαστε καλοι μαθτες?:D:p
+1200 φιλαρακι................αν και εχεις χασει αρκετα μαθηματα και κοντευεις να χασεις την χρονια:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:μια χαρα συνταξιδευουμε με τα μικρα GS,καλη παρεα και ακομα καλυτερη διαθεση να υπαρχει και ολα γινονται:D:D

vasorfa
19-12-2009, 18:02
Τα κυβικα φιλε μου θα σε ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥΝ μονο στην Εθνικη Οδο....απο εκει και περα.....ενα σκουτερακι(που λεει ο λογος) την δουλεια την κανει, τωρα, καμια φορα βλεπω 2- 3 μηχανακια- ως συνηθως scooter μικρου κυβισμου απο Ιταλια και αλλες Ευρωπαικες χωρες να κανουν <<απιθανα>> και πολυχιλιομετρικα...ταξιδια..και εννοειτε ΠΑΝΤΑ οοδηγος πρεπει να υπολογιζει το τι εργαλειο καβαλαει καθε φορα...οσο για τα 140 χλμ που αναφερεται πολλοι....να σας θυμισω οτι εν Ελλαδι ετη 2009 ξενμερωματα 2010 Μεγιστη επιτρεπομενη ταχτυτητα ειναι τα 120 χλμ με καποιες ελαχιστες εξαιρεσεις (με επιφυλαξη ) των 130 χλμ /Ωρα....

Για εμενα περισσοτερο ρολο παιζουν τα κυβικα.....των καβαλαρηδων και μονο......επισης η καλη παρεα και σε μεγαλα ταξιδια στο εξωτερικο χρειαζετε και....χημεια μεταξυ των συμετεχοντων........

Καποτε με ενα παπακι μολις 97cc ανεβοκατεβαινα Λαμια.......καποιες λιγες φορες δε, μαζι με ενα φιλο με ενα transalp 650 cc .....τον κακομοιρη,τι ειχε τραβηξει να ειναι Εθνικη Οδο με 70 χλμ!!!:D:D

Οταν πηρα το 1200αρη ξαναβγηκαμε......οταν ειχε ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ και το μοτορι του δεν αντεχε..........εκοβα την Princes μου και παλι πηγαιναμε μαζι....:cool::cool:παρεουλα:cool::cool:

Τελικα αυτο μετραει πανω απο ολα.......η...Παρεα!!!:D:D:D

vpentza
19-12-2009, 19:31
ξεκινώ λέγοντας ότι το 800 δεν είναι ένα "μικρό" GS, αναλογιστείτε ότι έχει τα ίδια ακριβως άλογα με το 1150....
Η παρέα μετράει αλλά μην περιμένετε να φύγετε και όλα να πάνε καλά μέχρι το τέλος....όλο και κάτι θα προκύψει και θα δέσει ή θα κόψει το γλυκό.....
Αν δέσει.......πας στη Μόσχα με το σκουτερ του φίλου vasorfa, ενω με το 800GS του φίλου Kwstas_Kef μέχρι και το Πεκίνο (περνώντας από Μόσχα).......

Θέλω να πω ότι με τη καλή χημεία μεταξύ 5-6 μοτοσυκλετιστών, τα διαλείμματα για να ξεπιαστεί ο κωλαράκος ή για ανεφοδιασμό γίνονται αφορμή για ανανέωση δυνάμεων, τσιγαράκι και καμιά τυρόπιττα....
;)

aeriko
19-12-2009, 19:34
Δυστυχώς τα όρια των ταχυτήτων αρκετός κόσμος τα έχει γραμμένα στα παλαιά του υποδήματα.
Σε αρκετές συζητήσεις έχω ακούσει για ταχύτητες εκτός ''φυσιολογικών και νομίμων'' ορίων που πολλές φορές αναφέρονται για να εντυπωσιάσουν ή να αποτρέψουν κάποιον,να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη εκδρομή.
Τεσπα, πάνω απ' όλα η παρέα

vasorfa
19-12-2009, 19:46
[QUOTE=aeriko;107371]Δυστυχώς τα όρια των ταχυτήτων αρκετός κόσμος τα έχει γραμμένα στα παλαιά του υποδήματα.
Σε αρκετές συζητήσεις έχω ακούσει για ταχύτητες εκτός ''φυσιολογικών και νομίμων'' ορίων που πολλές φορές αναφέρονται για να εντυπωσιάσουν ή να αποτρέψουν κάποιον,να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη εκδρομή.
Τεσπα, πάνω απ' όλα η παρέα[/QU

Συμφωνω απολυτα!!!!:sm8::sm8:

Kwstas_kef
19-12-2009, 20:23
Δυστυχώς τα όρια των ταχυτήτων αρκετός κόσμος τα έχει γραμμένα στα παλαιά του υποδήματα.
Σε αρκετές συζητήσεις έχω ακούσει για ταχύτητες εκτός ''φυσιολογικών και νομίμων'' ορίων που πολλές φορές αναφέρονται για να εντυπωσιάσουν ή να αποτρέψουν κάποιον,να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη εκδρομή.
Τεσπα, πάνω απ' όλα η παρέα
Παναγιωτη σου βγαζω το καπελο....;)

gemara
19-12-2009, 20:42
Δυστυχώς τα όρια των ταχυτήτων αρκετός κόσμος τα έχει γραμμένα στα παλαιά του υποδήματα.
Σε αρκετές συζητήσεις έχω ακούσει για ταχύτητες εκτός ''φυσιολογικών και νομίμων'' ορίων που πολλές φορές αναφέρονται για να εντυπωσιάσουν ή να αποτρέψουν κάποιον,να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη εκδρομή.
Τεσπα, πάνω απ' όλα η παρέα

Κι όχι μόνο αυτό, το θεωρούν μαγκιά στην ευθεία, με ένα μηχάνημα μεγάλης ιπποδύναμης, να πιάνουν μεγάλες* τελικές με το τιμόνι ίσια! Και η γιαγιά μου το έκανε αυτό... Πρέπει να έχουν πολύ δυνατό καρπό (ή πόδι) οι μάγκες αυτοί για να κάνουν τέτοιο κατόρθωμα! Ώπα ρε μεγάλε!:D

Νομίζω με τα 800cc μπορείς να ταξιδεύεις για μέρες με 140 και να σταματάς που λέει ο λόγος μόνο όταν μένεις από βενζίνη. Είναι μηχανήματα από σίδερο και για αυτήν τη δουλειά είναι κατασκευασμένα. Μην το φοβάσαι αν του κάνεις την απλούστατη συντήρηση που προβλέπει ο κατασκευαστής.
Στατιστικά οι BMW, ζούνε περισσότερο από τους ιδιοκτήτες τους!:o




(*συνήθως κάτι άλλο έχουν μικρό...!) ;)

gsmaniac
19-12-2009, 22:04
Κι όχι μόνο αυτό, το θεωρούν μαγκιά στην ευθεία, με ένα μηχάνημα μεγάλης ιπποδύναμης, να πιάνουν μεγάλες* τελικές με το τιμόνι ίσια! Και η γιαγιά μου το έκανε αυτό... Πρέπει να έχουν πολύ δυνατό καρπό (ή πόδι) οι μάγκες αυτοί για να κάνουν τέτοιο κατόρθωμα! Ώπα ρε μεγάλε!:D

Νομίζω με τα 800cc μπορείς να ταξιδεύεις για μέρες με 140 και να σταματάς που λέει ο λόγος μόνο όταν μένεις από βενζίνη. Είναι μηχανήματα από σίδερο και για αυτήν τη δουλειά είναι κατασκευασμένα. Μην το φοβάσαι αν του κάνεις την απλούστατη συντήρηση που προβλέπει ο κατασκευαστής.
Στατιστικά οι BMW, ζούνε περισσότερο από τους ιδιοκτήτες τους!:o




(*συνήθως κάτι άλλο έχουν μικρό...!) ;)
:sm8::sm8:

ekatontarxos
19-12-2009, 22:35
Να συνδραμω και εγώ στις ανησυχιες του αερικου...
Φιλε μου ,τα αλογα σου ειναι μια χαρα,το σωληνωτο πλαισιο χωλαινει...
1 Οσο όμως δεν ξεπερνας φορτωμενος τα 130-140 είσαι μια χαρα

2 Κανε εκδρομες με ομοσταυλους,αν είσαι ο μοναδικος με σωληνωτο πλαισιο σε μια παρεα GS 1200, μοιραιως θα δυσανασχετήσουν όσο καλη διαθεση και να έχουν, σε μεγαλο ταξιδι μεχρι το...ακρωτηρι (παθών)

3 Σημασία έχει ή διάθεση και η παρέα,δεν βάζουμε το κεφάλι κάτω να κανουμε χλμ, πρόγραμμα που θα παμε,τι θα δουμε,φρονιμα στο δρόμο,οκτάωρο ύπνο και υποχρεωτικα στάσεις κάθε 200 χλμ είναι η συνταγη τής επιτυχίας (και πολλά μπλουζάκια να θυμόμαστε τό ...tour;))

4 Καταγραφή εξόδων ,οχι απαραίτητα σε ...excel,αλλά ενα μπλοκάκι είναι χρησιμο για να μην χρειαστείς έκτακτο πακέτο ...στήριξης:sm7:
5 Καί τέλος ,η Ευρώπη είναι υπερεκτιμήμένη,ασφαλεστατη,και τευτονικα βαρετη,τουλαχιστον κατ εμε που την έχω γυρισει ολη,θα σου πρότεινα Τουρκια,Τυνησία και Αλεξανδρεια (πού είναι στό άμεσο πρόγραμμα),Συρία,Ισραηλ (είδικά τώρα που σταματησαν να ανατινάσονται οι Παλαιστήνιοι στίς καφετέριες,αν και θα πρεπει να απαντήσεις πολλες εξευτελιστικές ερωτήσεις κατά τήν είσοδο στή χώρα:hmmm:)
Εχεις πμ;)

kostas-patra
21-12-2009, 12:42
προσωπική άποψη:
με το παπί εντός ελλάδας είχα γυρίσει περισσότερο απ ότι με το θηρίο τώρα

η διαφορά; νεανική ανεμελιά και απερισκεψία, ακόμα και παπί να μην είχα, θα κανα τα ταξίδια μου με ποδήλατο ή πατίνι

τα cc σου εξασφαλίζουν επιτάχυνση όταν την χρειαστείς, ένα ικανοποιητικό ρεζερβουάρ για να μην φουλάρεις κάθε τρείς και λίγο, την δυνατότητα να φορτώνεις το μισό τσαντήρι σου πάνω και να μην γονατίσει, αναρτήσεις που θα υπόκεινται τις καταπονήσεις χωρίς να την ακούει η μέση σου και ένα σημαντικό βάρος μηχανής ώστε να μην γίνεσαι παιχνίδι του ανέμου και των διερχόμενων φορτηγών

κάποια παλικάρια γύρισαν τον κόσμο με 125, τα 800 θα τους φαίνονταν πολυτέλεια, πολύ τέλεια

η εκδρόμα θέλει ένα βασικό πλάνο, κατ εμέ τα εξής

-καλή διάθεση μεταξύ των συμμετεχόντων, γιατί αλλιώς γίνεται καταναγκασμός
-ταχύτητες των 100-120, ίσα δηλ να αισθάνεσαι τη μηχανή ρελαντί, για να μπορείς να χαίρεσαι τη διαδρομή και όχι να σαι πλακωμένος να φτάσεις κάποια στιγμή
-το ρολόι είναι απαραίτητο όταν υπάρχει dead line, δηλαδή κάποιο φέρυ που πρπεπει να προφτάσεις, περαν τούτου, το βιολογικό ρολόι είναι πιο συνετό
-από το πολλά και λίγο, καλύτερα λίγα και πολύ, δηλαδή, από το να τρέχεις να δείς κι άλλα, στάσου κάπου και πάρε παραστάσεις και ζήσε εμπειρίες, αυτές μένουν. και κάτι άλλο: καβάλα πας στην εκκλησία, δεν μπαίνεις καβάλα μέσα, δηλ, ο μοτοσυκλετιστικός τουρισμός δεν σημαίνει οτι δεν κατεβαίνουμε ποτέ
-καλό είναι να υπάρχει μια σχετική ομοιομορφία οδηγητικής συμπεριφοράς μεταξύ των συμμετεχόντων και κατανόησης οδηγών και συνοδηγών, ώστε να μην υπάρχουν μες στο πουθενά αποσχιστικά φαινόμενα
-η κούραση είναι κακός σύμβουλος και πρεπει να μην κουράζεσαι περισσότερο απ όσο μπορείς να αντέξεις, μιας και κάτι τέτοιο δεν είναι μετρήσιμο, καλό είναι να ξεκουράζεστε ανα 200κm, για καφέ, κολατσιό και φωτό
-γεωμετρικά και γεωγραφικά κοιτώντας το θέμα εκδρομής, μην είναι το ακρότατο σημείο της διαδρομής μετά το μέσο των ημερών του σχεδιασμού των διακοπών, γιατί μετά οι ώρες δεν θα φτάνουν και θα παίζετε κυνηγητό
-όσο μπορείς μην γυρνάς από την ίδια διαδρομή, γιατί το ενδιαφέρον κεντρίζεται από τις νεες παραστάσεις και η προσοχή παραμένει σε υψηλά επίπεδα, εκτος και αν βιάζεσαι και το παίξεις safe
--δεν είναι απαραίτητο να περάσεις υπέροχα σε ένα ταξίδι με μηχανή, όπως δεν είναι στατιστικά δυνατό σε κάθε έξοδό σου σε μπαρ, να κοιμάσαι με την ωραιότερη του χωριού, αλλά τουλάχιστον έχεις να λες οτι είδες στο ταξίδι και κάτι και άνοιξαν τα μάτια σου και ας μην τα έβγαλες
-αν η νοοτροπία είναι όχι το ταξίδι, αλλά ο προορισμός, άσ τε τη μηχανή και πάρτε το αεροπλάνο

αυτά τα ολίγα

aeriko
21-12-2009, 13:01
Σας ευχαριστώ για τον κόπο που κάνατε να απαντήσετε (συμβουλέψετε). Από τα γραφόμενά σας μπορώ να καταλήξω στα παρακάτω:
1) Το βασικότερο είναι η παρέα, τα κοινά χνώτα.
2) Προγραμματισμός ταξιδιού έτσι ώστε να πραγματοποιούνται κατά το δυνατόν περίπου 200-300χλμ/μέρα.
3) Επιλογή ομόσταβλων συνταξιδιωτών (800αρια), για να μην αγανακτήσει κανείς.
Και κάτι που δεν κατάλαβα, τι ρόλο παίζει το ''σωληνωτό'' πλαίσιο μέσα σε μια παρέα με 1200αρια;

kostas-patra
21-12-2009, 13:21
Σας ευχαριστώ για τον κόπο που κάνατε να απαντήσετε (συμβουλέψετε). Από τα γραφόμενά σας μπορώ να καταλήξω στα παρακάτω:
1) Το βασικότερο είναι η παρέα, τα κοινά χνώτα.
2) Προγραμματισμός ταξιδιού έτσι ώστε να πραγματοποιούνται κατά το δυνατόν περίπου 200-300χλμ/μέρα.
3) Επιλογή ομόσταβλων συνταξιδιωτών (800αρια), για να μην αγανακτήσει κανείς.
Και κάτι που δεν κατάλαβα, τι ρόλο παίζει το ''σωληνωτό'' πλαίσιο μέσα σε μια παρέα με 1200αρια;


στα πρώτα δύο είμαι μέσα
το τρίτο δεν είναι απαραίτητο για μένα, για τον λόγο που έγραψες εσύ και ο φίλος εκατόνταρχος , όσο γιατί μεταξύ ίδιων μηχανών ταξιδεύει η ίδια τεχνογνωσία και κοινά ανταλλακτικά!

ntinopoulos
21-12-2009, 13:22
[QUOTE=aeriko;107817]Σας ευχαριστώ για τον κόπο που κάνατε να απαντήσετε (συμβουλέψετε). Από τα γραφόμενά σας μπορώ να καταλήξω στα παρακάτω:
1) Το βασικότερο είναι η παρέα, τα κοινά χνώτα.
2) Προγραμματισμός ταξιδιού έτσι ώστε να πραγματοποιούνται κατά το δυνατόν περίπου 200-300χλμ/μέρα.
3) Επιλογή ομόσταβλων συνταξιδιωτών (800αρια), για να μην αγανακτήσει κανείς.
Και κάτι που δεν κατάλαβα, τι ρόλο παίζει το ''σωληνωτό'' πλαίσιο μέσα σε μια παρέα με 1200αρια;[/QUOTE
πανο διαφωνω καθετα!τα 800 ειναι λιγα κυβικα δηλαδη?
ενταξει,καλυτερα για ταξιδι τα 1200,αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο!:)