PDA

View Full Version : Αγοραζοντας μεταχειρισμενη..τα κριτηρια σας?


vasorfa
21-12-2009, 16:34
αγοράζουμε μηχανή με κριτήριο την κατάσταση?:hmmm:
φοβόμαστε όταν βλέπουμε πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ?:hmmm::hmmm:
τα μοτορια με πολλά χιλιόμετρα στην καμπούρα τους, τα προτιμάμε η όχι?
τι είναι καλύτερο ??:hmmm:

έχουμε δυο μοτορια , ίδιο μοντέλο ίδιο έτος κατασκευής ΑΛΛΑ το ένα έχει τα μισά ή και λιγότερα χιλιόμετρα γραμμένα....ποιο θα προτιμούσατε εσείς?

εγώ θα είχα δίλλημα γιατί αν μη τι άλλο πιστεύω ότι μια μηχανή που έχει…κυκλοφορήσει…δεν θα έχει παρουσιάσει και προβλήματα…..
εσείς?:hmmm::hmmm:

ace_gln
21-12-2009, 17:10
θα πω την προσωπικη ταπεινη μου αποψη επειδη ασχολουμαι πολυ καιρο με τα μεταχειρισμενα ...οχι μονο μηχανες αλλα και αυτοκινητα,σκαφη,φορτηγα κτλ ...

τα περισσοτερα χλμ σημαινουν περισσοτερες ωρες 'εργασιας'...περισσοτερα ανεβασματα σε πεζοδρομια ... περισσοτερα φρενα... περισσοτερα ανοιγοκλεισιματα του γκαζιου (διαφορικο-αναρτησεις κτλ)...περισσοτερες πιθανοτητες τρακαρισματος αν δεν γνωριζουμε αν ειναι ατρακαριστο Η' οχι ... κ.ο.κ.

γενικα περισσοτερα χλμ σημαινει περισσοτερη ταλαιπωρια ειτε αυτο λεγεται μηχανη ειτε αυτοκινητο ειτε οτιδηποτε ... ακομα και οταν ο οδηγος - ιδιοκτητης ειναι ο πιο 'ψειρας' ανθρωπος του κοσμου...

επομενως για εμενα σιγουρα οταν προκειται για χλμ ... σιγουρα επιλεγω τα λιγοτερα ...

antoine
21-12-2009, 20:54
Ίδιο μοντέλο ίδιο έτος κατασκευής.

Τώρα τι να σου πω, εξαρτάται τα πόσα παραπάνω είναι τα χλμ. Αλλό να έχει το 1ο 8.000 κ το δεύτερο 16.000 και άλλο το ένα να έχει 30.000 και το δεύτερο 60.000.... Τα πάντα είναι σχετικά.

Αν υποθέσουμε ότι και τα δύο ήταν ελεγμένα από μηχανικό και ήταν ατρακάριστα και μηχανικά άρτια, από εκεί και πέρα φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι το χιλιάρικο που πιθανώς να γλυτώσεις σε μια πιθανή αγορά της γηραιότερης (χιλιομετρικά) μηχανής να το πληρώσεις εν συνεχεία σε αναλώσιμα όπως δισκόπλακες, δίσκους κ.λπ. που είναι αρκετά ακριβά ανταλλακτικά. Η μηχανή με τα λίγα χλμ θα μπορούσε π.χ. να κάνει άλλα 30.000 - 40.000 χλμ χωρίς να χρειαστούν αλλαγή τα παραπάνω.

Όπως και να έχει όλα είναι σχετικά..!

Προσωπικά σε μια αγορά θα πάρω το καλύτερο που μπορώ στα χρηματικά πλαίσια που έχω θέσει εξ αρχής. Και μέσα στο καλύτερο παίζουν ρόλο για μένα και τα χιλιόμετρα.

ortho
22-12-2009, 21:38
αν φυσικά δεν έχει κάποιος γυρίσει πίσω το κοντέρ....
τα πολλά χλμ ίσως να είναι και τα πραγματικά, ίσως πάντα....
τα λίγα;! :hmmm:
το dakarάκι το πήρα με 7300 χλμ, πρώτη κυκλοφορία 2006 στη γερμανία.
το έχω 3 μήνες, δεν είμαι σίγουρος αν αυτά τα χλμ ήταν πραγματικά.
από την άλλη ο μηχανικός μου που το έλεγξε είπε ότι είναι χαρτί.

νομίζω ότι είναι περισσότερο ψυχολογικό το θέμα....φυσικά συμφωνώ ότι τα πολλά χλμ σημαίνουν αυξημένες φθορές και προφανώς πρόσθετη δαπάνη σε αναλώσιμα κι ίσως μεγάλες by the book επισκευές.

manro
28-12-2009, 02:01
αν φυσικά δεν έχει κάποιος γυρίσει πίσω το κοντέρ....
τα πολλά χλμ ίσως να είναι και τα πραγματικά, ίσως πάντα....
τα λίγα;! :hmmm:
το dakarάκι το πήρα με 7300 χλμ, πρώτη κυκλοφορία 2006 στη γερμανία.
το έχω 3 μήνες, δεν είμαι σίγουρος αν αυτά τα χλμ ήταν πραγματικά.
από την άλλη ο μηχανικός μου που το έλεγξε είπε ότι είναι χαρτί.

νομίζω ότι είναι περισσότερο ψυχολογικό το θέμα....φυσικά συμφωνώ ότι τα πολλά χλμ σημαίνουν αυξημένες φθορές και προφανώς πρόσθετη δαπάνη σε αναλώσιμα κι ίσως μεγάλες by the book επισκευές.


Από οτι μου έχουν πει στον Παναγιωτόπουλο στα μοντελα από το 06 και μετά δεν παίζει γύρισμα στο κοντέρ.Δεν ξέρω.Έχω αμφιβολίες.:cool::cool::cool:

Arkas
28-12-2009, 02:42
................................................
έχουμε δυο μοτορια , ίδιο μοντέλο ίδιο έτος κατασκευής ΑΛΛΑ το ένα έχει τα μισά ή και λιγότερα χιλιόμετρα γραμμένα....ποιο θα προτιμούσατε εσείς?

εγώ θα είχα δίλλημα γιατί αν μη τι άλλο πιστεύω ότι μια μηχανή που έχει…κυκλοφορήσει…δεν θα έχει παρουσιάσει και προβλήματα…..
εσείς?:hmmm::hmmm:
Το να επιλέξεις μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα, δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα.
Υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες από το ποιός είναι ο μέχρι τώρα κάτοχος, μέχρι το εάν υπάρχει service book και πολλά άλλα ακόμη.

Στο συγκεκριμένο δίλημμα που θέτεις Βασίλη, κανείς δεν σου διασφαλίζει την τυχούσα μελλοντική εμφάνιση προβλημάτων. Εξάλλου, με αυτό το σκεπτικό, δεν θα συνέφερε να αγοράζουμε καινούργια, εφόσον "από χέρι" δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα!

KAS
28-12-2009, 13:14
Πόσοέύκολο είναι να πειράξει κάποιος σε νέο μοντέλο τα χιλιόμετρα , και αν το κάνει ο υποψήφιος αγοραστής πως μπορεί να το αντιληφθεί; Ο εγκέφαλος σε ένα εξουσιοδοτημένο μπορεί να βγάλει άκρη;

vasorfa
28-12-2009, 18:40
Πόσοέύκολο είναι να πειράξει κάποιος σε νέο μοντέλο τα χιλιόμετρα , και αν το κάνει ο υποψήφιος αγοραστής πως μπορεί να το αντιληφθεί; Ο εγκέφαλος σε ένα εξουσιοδοτημένο μπορεί να βγάλει άκρη;


θεωρητικα,και μετα απο συζητησα με μηχανικο επίσημου συνεργειου--τα χιλιομετρα στα 1200αρια τουλαχιστον,καταγραφονται σε 3 διαφορετικα σημεια......:( ο νοων νοητο....επισης ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου αποψη......δεν νομιζω οτι δεν μπορει καποιος με αρκετη τεχνογνωσια ομως να σβησει χιλιομετρα......:Απορία:,,ναι μεν ειναι δυσκολο αλλα οχι και ακατορθωτο.......:cool:

Lerian
29-12-2009, 16:26
Βασίλη Χρόνια Πολλά. Χαίρομαι που έθεσες το θέμα μιας και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ήταν ένα από τα κριτήρια που είχα όταν επέλεξα τη μηχανή μου.
Λοιπόν έχουμε και λέμε...:
Ένας μέσος αναβάτης με all-around χρήση της μηχανής του (ταξίδια,αστική μετακίνηση) μπορεί να κάνει σε ένα χρόνο από 8.000 εώς 15.000 χλμ. και αυτό κατά γενική αποδοχή. Πιθανόν οι αριθμοί για κάποιους να φαίνονται υπερβολικοί αλλά κάντε την επαλήθευση από μόνοι σας, βέβαια υπάρχουν και τα φαινόμενα των χιλιομετροφάγων όπως ο emix που μέσα σε 4 χρόνια έκανε περίπου 80.000 χλμ. με το GS του. Τώρα αν η χρήση της είναι σε μια επαρχιακή πόλη είναι σίγουρα πολύ λιγότερα αλλά αυτό το βλέπετε από εκεί που θα το αγοράσετε.
Η μαθηματική πράξη που χρειάζεται να γίνει είναι απλή, πολλαπλασιασμός φυσικά, τα έτη της μηχανής επί τον μέσο όρο των χιλιομέτρων. Ο μέσος όρος βέβαια είναι και λίγο σχετικός αλλά ρωτώντας τον προηγούμενο ιδιοκτήτη θα καταλάβετε τι χρήση της έχει κάνει. Επειδή λοιπόν το "γυρισμα" του κοντέρ είναι σύνηθες φαινόμενο αυτός είναι ένας πρακτικός τρόπος κατά τη γνώμη μου (μπακάλικος) για να ξέρεις τι να περιμένεις από πραγματικά χιλιόμετρα και ειδικά σε "δρομείς μεγάλων αποστάσεων" όπως είναι οι BMW. Επίσης η οπτική κατάσταση της μηχανής πολλές φορές προδίδει και την χιλιομετρική της ηλικία. Και αυτά (νομίζω) μόνο στην Ελλάδα γιατί στο εξωτερικό και ειδικά στη Γερμανία που βλέπω είναι πιο ειλικρινείς. Εγώ προσωπικά προτίμησα ένα ειλικρινές και απείραχτο κοντέρ για να ξέρω και τι μου γίνεται από εκεί και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας...;)