PDA

View Full Version : KTM 950 Adventure και χωμα


emix
03-01-2010, 07:21
Δυο μερες πριν φυγει το 2009 και μιας και ειχα αδεια αποφασισα να κανω την πρωτη μου χωματινη εξορμηση με το ΚΤΜ. Αφου μαζευτηκαμε λοιπον αλλοι δυο, ενας με BMW R1200GS και ο Spiros με το Dakar, τραβηξαμε για τα βουνα.
Η συναντηση εγινε στο περιπτερο Χαιδαριου και αφου μπηκαμε χωμα κατευθειαν τραβηξαμε μεχρι τον Αλιαρτο. 140χλμ χωμα περιπου.
Ο καιρος καλος, ιδανικος θα ελεγα για χωμα. Ουτε πολυ κρυο, ουτε πολυ ζεστη.

Οι εντυπωσεις μου τωρα για το ΚΤΜ:

Απο την πρωτη στιγμη που μπηκα χωμα ενοιωσα πολυ ανετα πανω του. Πολυ καλη η θεση οδηγησης. Μαλλον ομως πρεπει να βαλω αποστατες στο τιμονι γιατι καμπουριαζα λιγο και τεντωνα τα χερια μου αρκετα.
Το μηχανακι ειναι πιο ελαφρυ απο το GS και αυτο φαινεται. Επισης ειναι πολυ καλα στημενο για το χωμα και οποιες αδυναμιες εχει στην ασφαλτο χανονται στο χωμα.(μια αδυναμια που εχει ειναι οτι εχει τρανταγματα).

Τα φρενα της ειναι παρα πολυ καλα και παρ αλλο που δεν εχει abs, δεν δημιουργει κανενα απολυτως προβλημα.

Οι αναρτησεις ηταν απο τα πιο ευχαριστα πραγματα. Το περιμενα αλλωστε. Η μηχανη ηταν παρα πολυ σταθερη, δεν φοβηθηκα ποτε. Ακομα και την στιγμη που οδηγουσα καθισμενος ηταν μια απολαυση.

Σε σαθρο εδαφος περνουσε χωρις να καταλαβαινει τιποτα. Σε νεροφαγωματα το ιδιο. Σε κροκαλες; Σαν να μην υπηρχαν!

Μειονεκτηματα;
Η μηχανη δεν ειναι για κλειστα κομματια. Ειναι για να εισαι στην τσιτα συνεχεια και να πηγαινεις τρεχοντας. Οταν πηγαιναμε αργα ανεβαζε θερμοκρασια για πλακα. Οποτε το καλοκαιρι, χωμα δεν εχει αν δεν θελω να παθω κανενα εγκαυμα!!!!

Το τιμονι δεν "κοβει", συγκριτικα παντα με το GS, ετσι;
Σε καποια σημεια επρεπε να κανω μπρος-πισω για να φυγω. Νομιζω οτι σιγα-σιγα πρεπει να μαθω την τεχνικη της αναστραφης με γκαζι.

Ειμαι τυχερος γιατι οταν την αγορασα ο πωλητης μου εδωσε δυο σελες. Την μαμησια (την ισια) και την κλιμακωτη, για ασφαλτο και δυο ατομα. Ευτυχως, γιατι αν ειχα μονο τη μαμησια θ' αναστεναζα στις καθημερινες μου μετακινησεις. Η σελα ειναι κοντρα-πλακε και απαραδεκτη για τετοιου ειδους μηχανη. Ουτε 100χλμ δεν εκανα ασφαλτο στην επιστροφη και οταν εφθασα σπιτι ο απ' αυτος μου ειχε πεθανει!!!

Γενικα συμπερασματα:
Η μηχανη στο χωμα ειναι μια απολαυση. Χαιρεσαι να εισαι μεσα μαζι της και δεν θες να βγεις. Δεν σε φοβιζει ποτε, αρκει να ξερεις να την χειριζεσαι.
Το καλοκαιρι, το χωμα μαζι της πρεπει να ειναι μια ταλαιπωρια. Η ζεστη που ανεβαζει ειναι ανυποφορη.

Και μια παρατηρηση:
Το οτι ο boxer κινητηρας εξεχει αριστερα και δεξια ειναι ενα πλεονεκτημα που μονο οταν δεν τον εχεις καταλαβαινεις ποσο σημαντικος ειναι. Αν βγεις σε αδιεξοδο και δεν μπορεις να κανεις αναστροφη και πρεπει να ξαπλωσεις κατω την μηχανη και να την γυρισεις με μοχλικο, εκει το ΚΤΜ εχει προβλημα, γιατι ολα τα πλαστικα βρισκουν κατω και δεν υπαρχει σημειο στηριξης.Σιγουρα ομως θα υπαρχει καποιος αλλος τροπος να γυριζεις την μηχανη.

riko46
03-01-2010, 08:59
Ηλία η παρουσίαση είναι τέλεια για την μοτοσυκλέτα που επέλεξες ,
μπράβο και στους δυο.................. ;)

danaos
03-01-2010, 12:17
Ωραιος ο Ηλιας....αν μπορεις για ριξε την διαδρομη στο περιπου...να εισαι καλα και παντα ορθιος να χαιρεσαι το θηριο σου.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
03-01-2010, 18:10
Ευχαριστούμε Ηλία για την "αναμετάδοση του αγώνα" ....;)

kostasmats
03-01-2010, 20:49
πολυ καλη παρουσιαση:sm8::sm8:

παντα τετοια

spiros
04-01-2010, 10:34
Ωραιος ο Ηλιας....αν μπορεις για ριξε την διαδρομη στο περιπου...να εισαι καλα και παντα ορθιος να χαιρεσαι το θηριο σου.

Είναι σε google earth.

danaos
04-01-2010, 12:30
Είναι σε google earth.

Να εισαι καλα....

chrisGSA
25-01-2010, 23:11
Πολυ ωραια η παρουσιση του ΚΤΜ οσο για το προβλημα της αναστροφης σε στενο σημειο εχω δει ενα κολπο που αξιζει τον κοπο να δοκιμασεις.Το εκανε ενας πιτσιρικας που δουλευε σε συνεργειο και γυριζε ετσι μηχανες στο στενο χωρο του συνεργειου με τρομερη ευκολια.Χρησιμοποιουσε το πλαινο σταντ σαν την μυτη του διαβητη και τραβωντας απο το τιμονι και ριχνοντας το βαρος στο μπροστινο μερος της μηχανης ωστε να μην διπλωνει το σταντ την εστριβε.Ισως σε πολυ κακοτραχαλα εδαφη ή με μεγαλη κλιση να μην πιανει το κολπο αλλα αξιζει τον κοπο να το δοκιμασεις.

jsiout
24-03-2010, 16:08
Πολύ καλή παρουσίαση.
Μήπως μπορείς να μου στείλεις την διαδρομή για GPS (από Google Earth δεν μπορω να το "περάσω" στον Garmin μου)

Γιάννης
jsiout@profis.gr

PITS
25-03-2010, 00:29
Πολυ ωραια η παρουσιση του ΚΤΜ οσο για το προβλημα της αναστροφης σε στενο σημειο εχω δει ενα κολπο που αξιζει τον κοπο να δοκιμασεις.Το εκανε ενας πιτσιρικας που δουλευε σε συνεργειο και γυριζε ετσι μηχανες στο στενο χωρο του συνεργειου με τρομερη ευκολια.Χρησιμοποιουσε το πλαινο σταντ σαν την μυτη του διαβητη και τραβωντας απο το τιμονι και ριχνοντας το βαρος στο μπροστινο μερος της μηχανης ωστε να μην διπλωνει το σταντ την εστριβε.Ισως σε πολυ κακοτραχαλα εδαφη ή με μεγαλη κλιση να μην πιανει το κολπο αλλα αξιζει τον κοπο να το δοκιμασεις.

οχι και παλι οχι σπαει το σταντ προσεξε το επαθε φιλος!!!!!

emix
25-03-2010, 08:39
οχι και παλι οχι σπαει το σταντ προσεξε το επαθε φιλος!!!!!

Συμφωνω και γω.
Μπορει αυτο που εκανε να γινεται οταν η μηχανη ειναι ακινητη. Αλλα οταν βρισκεται σε κινηση δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να γινει.

Η μονη λυση ειναι η αναστροφη. Αυτο μαθαινεται φυσικα. Ας ειναι καλα οι αλυκες αναβυσσου. Ειναι το ιδανικοτερο μερος για εκμαθησησ τετοιων πραγματων.

italos
25-03-2010, 16:38
¨Το απόλυτο μηχάνημα της κατηγορίας στο χώμα!!!

Πολύ καλή ανάλυση!!

chrisGSA
27-03-2010, 23:35
Εννοείτε ακίνητη η μηχανή και μόνο σαν λύση ανάγκης όταν το μονοπάτι είναι στενό και έχει φτάσει σε αδιέξοδο. ;)

taksidiotis
30-03-2010, 05:48
ΚΑΙ σκέφτομαι τώρα εγώ,αναστροφή με γκάζι πως να κάνω με το gs adventure,πατάμε πόδι κάτω ανοίγουμε γκάζι και την γυρναμε?ζόρικο ακούγεται

emix
30-03-2010, 09:54
ΚΑΙ σκέφτομαι τώρα εγώ,αναστροφή με γκάζι πως να κάνω με το gs adventure,πατάμε πόδι κάτω ανοίγουμε γκάζι και την γυρναμε?ζόρικο ακούγεται


Για μενα παιζει ρολο το υψος που εχει ο αναβατης, διοτι η μηχανη πρεπει να πλαγιασει αρκετα για να μπορεσει να γινει η αναστροφη αυτη.
Ειναι δυσκολα πραγματα αυτα με τετοιες μηχανες.

taksidiotis
31-03-2010, 06:27
ΤΟ δύσκολο είναι μην σε πάρει η μηχανή μαζί της κατά την φάση της αναστροφής.πολύ ζόρικο