emix
03-01-2010, 07:21
Δυο μερες πριν φυγει το 2009 και μιας και ειχα αδεια αποφασισα να κανω την πρωτη μου χωματινη εξορμηση με το ΚΤΜ. Αφου μαζευτηκαμε λοιπον αλλοι δυο, ενας με BMW R1200GS και ο Spiros με το Dakar, τραβηξαμε για τα βουνα.
Η συναντηση εγινε στο περιπτερο Χαιδαριου και αφου μπηκαμε χωμα κατευθειαν τραβηξαμε μεχρι τον Αλιαρτο. 140χλμ χωμα περιπου.
Ο καιρος καλος, ιδανικος θα ελεγα για χωμα. Ουτε πολυ κρυο, ουτε πολυ ζεστη.
Οι εντυπωσεις μου τωρα για το ΚΤΜ:
Απο την πρωτη στιγμη που μπηκα χωμα ενοιωσα πολυ ανετα πανω του. Πολυ καλη η θεση οδηγησης. Μαλλον ομως πρεπει να βαλω αποστατες στο τιμονι γιατι καμπουριαζα λιγο και τεντωνα τα χερια μου αρκετα.
Το μηχανακι ειναι πιο ελαφρυ απο το GS και αυτο φαινεται. Επισης ειναι πολυ καλα στημενο για το χωμα και οποιες αδυναμιες εχει στην ασφαλτο χανονται στο χωμα.(μια αδυναμια που εχει ειναι οτι εχει τρανταγματα).
Τα φρενα της ειναι παρα πολυ καλα και παρ αλλο που δεν εχει abs, δεν δημιουργει κανενα απολυτως προβλημα.
Οι αναρτησεις ηταν απο τα πιο ευχαριστα πραγματα. Το περιμενα αλλωστε. Η μηχανη ηταν παρα πολυ σταθερη, δεν φοβηθηκα ποτε. Ακομα και την στιγμη που οδηγουσα καθισμενος ηταν μια απολαυση.
Σε σαθρο εδαφος περνουσε χωρις να καταλαβαινει τιποτα. Σε νεροφαγωματα το ιδιο. Σε κροκαλες; Σαν να μην υπηρχαν!
Μειονεκτηματα;
Η μηχανη δεν ειναι για κλειστα κομματια. Ειναι για να εισαι στην τσιτα συνεχεια και να πηγαινεις τρεχοντας. Οταν πηγαιναμε αργα ανεβαζε θερμοκρασια για πλακα. Οποτε το καλοκαιρι, χωμα δεν εχει αν δεν θελω να παθω κανενα εγκαυμα!!!!
Το τιμονι δεν "κοβει", συγκριτικα παντα με το GS, ετσι;
Σε καποια σημεια επρεπε να κανω μπρος-πισω για να φυγω. Νομιζω οτι σιγα-σιγα πρεπει να μαθω την τεχνικη της αναστραφης με γκαζι.
Ειμαι τυχερος γιατι οταν την αγορασα ο πωλητης μου εδωσε δυο σελες. Την μαμησια (την ισια) και την κλιμακωτη, για ασφαλτο και δυο ατομα. Ευτυχως, γιατι αν ειχα μονο τη μαμησια θ' αναστεναζα στις καθημερινες μου μετακινησεις. Η σελα ειναι κοντρα-πλακε και απαραδεκτη για τετοιου ειδους μηχανη. Ουτε 100χλμ δεν εκανα ασφαλτο στην επιστροφη και οταν εφθασα σπιτι ο απ' αυτος μου ειχε πεθανει!!!
Γενικα συμπερασματα:
Η μηχανη στο χωμα ειναι μια απολαυση. Χαιρεσαι να εισαι μεσα μαζι της και δεν θες να βγεις. Δεν σε φοβιζει ποτε, αρκει να ξερεις να την χειριζεσαι.
Το καλοκαιρι, το χωμα μαζι της πρεπει να ειναι μια ταλαιπωρια. Η ζεστη που ανεβαζει ειναι ανυποφορη.
Και μια παρατηρηση:
Το οτι ο boxer κινητηρας εξεχει αριστερα και δεξια ειναι ενα πλεονεκτημα που μονο οταν δεν τον εχεις καταλαβαινεις ποσο σημαντικος ειναι. Αν βγεις σε αδιεξοδο και δεν μπορεις να κανεις αναστροφη και πρεπει να ξαπλωσεις κατω την μηχανη και να την γυρισεις με μοχλικο, εκει το ΚΤΜ εχει προβλημα, γιατι ολα τα πλαστικα βρισκουν κατω και δεν υπαρχει σημειο στηριξης.Σιγουρα ομως θα υπαρχει καποιος αλλος τροπος να γυριζεις την μηχανη.
Η συναντηση εγινε στο περιπτερο Χαιδαριου και αφου μπηκαμε χωμα κατευθειαν τραβηξαμε μεχρι τον Αλιαρτο. 140χλμ χωμα περιπου.
Ο καιρος καλος, ιδανικος θα ελεγα για χωμα. Ουτε πολυ κρυο, ουτε πολυ ζεστη.
Οι εντυπωσεις μου τωρα για το ΚΤΜ:
Απο την πρωτη στιγμη που μπηκα χωμα ενοιωσα πολυ ανετα πανω του. Πολυ καλη η θεση οδηγησης. Μαλλον ομως πρεπει να βαλω αποστατες στο τιμονι γιατι καμπουριαζα λιγο και τεντωνα τα χερια μου αρκετα.
Το μηχανακι ειναι πιο ελαφρυ απο το GS και αυτο φαινεται. Επισης ειναι πολυ καλα στημενο για το χωμα και οποιες αδυναμιες εχει στην ασφαλτο χανονται στο χωμα.(μια αδυναμια που εχει ειναι οτι εχει τρανταγματα).
Τα φρενα της ειναι παρα πολυ καλα και παρ αλλο που δεν εχει abs, δεν δημιουργει κανενα απολυτως προβλημα.
Οι αναρτησεις ηταν απο τα πιο ευχαριστα πραγματα. Το περιμενα αλλωστε. Η μηχανη ηταν παρα πολυ σταθερη, δεν φοβηθηκα ποτε. Ακομα και την στιγμη που οδηγουσα καθισμενος ηταν μια απολαυση.
Σε σαθρο εδαφος περνουσε χωρις να καταλαβαινει τιποτα. Σε νεροφαγωματα το ιδιο. Σε κροκαλες; Σαν να μην υπηρχαν!
Μειονεκτηματα;
Η μηχανη δεν ειναι για κλειστα κομματια. Ειναι για να εισαι στην τσιτα συνεχεια και να πηγαινεις τρεχοντας. Οταν πηγαιναμε αργα ανεβαζε θερμοκρασια για πλακα. Οποτε το καλοκαιρι, χωμα δεν εχει αν δεν θελω να παθω κανενα εγκαυμα!!!!
Το τιμονι δεν "κοβει", συγκριτικα παντα με το GS, ετσι;
Σε καποια σημεια επρεπε να κανω μπρος-πισω για να φυγω. Νομιζω οτι σιγα-σιγα πρεπει να μαθω την τεχνικη της αναστραφης με γκαζι.
Ειμαι τυχερος γιατι οταν την αγορασα ο πωλητης μου εδωσε δυο σελες. Την μαμησια (την ισια) και την κλιμακωτη, για ασφαλτο και δυο ατομα. Ευτυχως, γιατι αν ειχα μονο τη μαμησια θ' αναστεναζα στις καθημερινες μου μετακινησεις. Η σελα ειναι κοντρα-πλακε και απαραδεκτη για τετοιου ειδους μηχανη. Ουτε 100χλμ δεν εκανα ασφαλτο στην επιστροφη και οταν εφθασα σπιτι ο απ' αυτος μου ειχε πεθανει!!!
Γενικα συμπερασματα:
Η μηχανη στο χωμα ειναι μια απολαυση. Χαιρεσαι να εισαι μεσα μαζι της και δεν θες να βγεις. Δεν σε φοβιζει ποτε, αρκει να ξερεις να την χειριζεσαι.
Το καλοκαιρι, το χωμα μαζι της πρεπει να ειναι μια ταλαιπωρια. Η ζεστη που ανεβαζει ειναι ανυποφορη.
Και μια παρατηρηση:
Το οτι ο boxer κινητηρας εξεχει αριστερα και δεξια ειναι ενα πλεονεκτημα που μονο οταν δεν τον εχεις καταλαβαινεις ποσο σημαντικος ειναι. Αν βγεις σε αδιεξοδο και δεν μπορεις να κανεις αναστροφη και πρεπει να ξαπλωσεις κατω την μηχανη και να την γυρισεις με μοχλικο, εκει το ΚΤΜ εχει προβλημα, γιατι ολα τα πλαστικα βρισκουν κατω και δεν υπαρχει σημειο στηριξης.Σιγουρα ομως θα υπαρχει καποιος αλλος τροπος να γυριζεις την μηχανη.