PDA

View Full Version : Enduro vs Scooter


frits
10-01-2010, 11:31
Αφορμή για αυτό το ποστ είναι μία ψιλοκόντρα που είχα πριν λίγες μέρες με φίλο (εκτός φόρουμ) ο οποίος με "έκραξε" για την επιλογή μου να έχω ένα enduro για τις καθημερινές μου μετακινήσεις. "Που πάς με αυτό ρε, μεγαλώσαμε τώρα, γιατί δεν πήρες ένα scooter". Σημ. ο φίλος έχει μία πολυθρόνα με ρόδες (Piaggio X250 νομίζω). Τέλως πάντων δεν μπήκα στο κόπο να του απαντήσω μιας και δεν θα καταλάβαινε, το μηχανάκι το έχει μόνο για καλοκαίρι στην Αθήνα και ποτέ δεν έχει περάσει τα διόδια πάνω σε 2 ρόδες.

Θυμήθηκα όμως το προβληματισμό μου πριν από 1 χρόνο όταν λόγω της κατάστασης που επικρατούσε στο κέντρο εκτός από το μαγαζί έπρεπε να φοβάμαι μην μου κάψουν και το GS, και έτσι αποφάσισα να πάρω ένα 2ο μικρό μηχανάκι.
Ξεκίνησα και εγώ να ψάχνω πρώτα για σκούτερ, πρώτη επιλογή ένα SYM 200 του πεθερού, την πρώτη μέρα που κατέβηκα στην δουλειά τρελλάθηκα, δεν μπορούσα να το οδηγήσω, σαν να κάθεσαι σε μία καρέκλα και να κρατάς ένα τιμόνι, μετά από μία εβδομάδα προσπάθειας μήπως και το συνηθίσω το επέστρεψα, πέρνω το Βeverly250 του συνεταίρου καλύτερο, αλλά όχι καλό, κοπάναγε στις λακούβες, βαρύ και πάλι η θέση οδήγησης μου έδινε πάντα την εντύπωση ότι σε μία δύσκολη στιγμή δεν θα μπορούσα να κουμαντάρω το μηχανάκι όπως θα ήθελα.
Μετά από αυτά λοιπόν και αν θέλετε και λόγω νοσταλγίας που ξύπνησε μέσα μου, αποφάσισα να κοιτάξω στην κατηγορία των μικρών εντούρο, το πρόβλημα ήταν ότι ουσιαστικά οι εταιρείες έχουν αφήσει την κατηγορία και ότι έβρισκα ήταν σε κακή κατάσταση, ΧR 250, TTR 250, KLX250, DR250, ήταν οι επιλογές μου. Τελικά μετά από 2 μήνες υπομονή βρήκα ένα ΤΤR 250 τιο οποίο και αγόρασα.

Πρώτη χαρά η συντήρηση της, δεν υπάρχει πιό εύκολο πράγμα να "περιποιήσε" ένα τέτοιο μηχανάκι, ούτε πλαστικά, ούτε τίποτα. Δεύτερο η οδηγήση του, οι δρόμοι γίνονται χαλί, ακόμα και εκεί που το GS κοπανάει (δεν μιλάω για τα σκούτερ) αυτό περνάει λες και μόλις έχουν στρώσει τον δρόμο, κατανάλωση 320 χλμ με 13 λίτρα και 3 λίτρα καβάτζα στη ρεζέρβα (ούτε λαμπάκια ούτε τίποτα, γυρνάς το ρουμπινέτο και όλα καλά)
Άσε που έχεις την ευκαιρία να παίξεις και στο χώμα χωρίς το άγχος των πολλών κιλών και της ακριβής ζημιάς.

Όσο και αν ψάχνω δεν μπορώ να βρω που υπερτερεί ένα σκούτερ απέναντι σε ένα εντούρο εκτός ίσως του αστείου για μένα επιχειρήματος ότι δεν λερώνεις τα πόδια σου. Άντε και του ειρωνικού χαμόγελου των φίλων για έμας που φτάσαμε στα 45..;)

gemara
10-01-2010, 12:09
Σταύρο είμαστε μοτοσυκλετιστές και τα scooters δεν έχουν καμία σχέση με τις μοτοσυκλέτες!

Η μοτοσυκλέτα είναι κάτι το οποίο καβαλάς, ανάμεσα στις δύο ρόδες και κουμαντάρεις με όλο το σώμα σου.
(Δείτε και στη wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle)ποια μοτοσυκλέτα έχουν στον ορισμό τους...;) )

Τo scooter είναι μια παράφραση του scater το οποίο είναι μία σανίδα ή κάτι παρόμοιο πάνω σε 2, 3, 4 κλπ ρόδες.
http://www.shoechinese.com/skateboard-accessories/Mini_Scooter7.jpg

Η ασφάλεια και η σταθερότητα του scooter είναι εξ' ορισμού μικρότερη από αυτή της μοτοσυκλέτας κατ' αρχήν λόγω της μικρότερης διαμέτρου τροχών του, άρα και της μικρότερης γυροσκοπικής τους δύναμης = σταθερότητας.

Κατά τη γνώμη μου είναι δύο πράγματα ανόμοια και αυτά που από κοινού μοιράζονται είναι η έκθεση στις καιρικές συνθήκες (δεν εννοώ αυτά με τις κουβέρτες στα πόδια!) και ο κίνδυνος στους δρόμους βάζοντας αυτούς που οδηγούν scooter σε δυσμενέστερη κατάσταση. Πάνω σε αυτά τα θέματα, μπορεί να γίνει σύγκριση.

Αν κάποιος έχει μόνο scooter και τον δυσκολεύει η μοτοσυκλέτα, και δεν αρκείται στην προσωπική του επιλογή, θα προσπαθήσει να σε πείσει με τα δικά του επιχειρήματα, γιατί το scooter είναι καλύτερο, ομορφότερο, οικονομικότερο, ασφαλέστερο, σταθερότερο, πρακτικότερο και πάει λέγοντας. Κάτι σαν να σου λέει ότι ένα Varadero είναι καλύτερο από μία GS. Ο Αίσωπος έχει δυο πολύ καλές αλληγορίες για την περίπτωση αυτή, με την συμπαθή αλεπουδίτσα, την κομμένη ουρά της και τα κρεμαστάρια!:D

gsmaniac
10-01-2010, 13:48
ΔΕΝ υπαρχει συγκριση,αναμεσα στα δυο..........
ειμαι κατοχος ενος GILERRA RUNNER 180 διχρονο απο το 2000,με 0 προβληματα, καταναλωση :yz:yz,καλη συμπεριφορα(για σκουτερ),αλλα ΔΕΝ ειναι μηχανακια,ειναι σκουτερ....;););)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-01-2010, 13:53
Θα ήθελα ένα διαχωρισμό ....ή αλλαγή τίτλου …

Moto εναντίον scooter ή Moto ΚΑΙ scooter ????



Από το 1984, που αγοράσαμε με τον αδερφό μου μια Vespa ΡΧ200Ε,

(μιας κ όλα τα οχήματα τάχουμε από κοινού),

έχουμε ένα ή δύο – κ για ένα διάστημα τρία Scooter ….

Πάντα παράλληλα με μοτοσυκλέτες - μεσαίου κ μεγάλου κυβισμού.



Αλλά θα το θέσω διαφορετικά …

Σαν αυτοκίνητα, μεταξύ των άλλων – έχουμε ένα τζιπ 3000cc,

(που κάνουμε εκτός δρόμου εξορμήσεις κ 4Χ4 enduro - ή κάναμε παλιότερα :rolleyes:)

ένα Passat 1,8 turbo για ταξίδια σχεδόν αποκλειστικά

και ένα Matizάκι για τις μέσα στην πόλη μετακινήσεις.

(2, 3, 10 χιλιόμετρα, super market, σύζυγοι κ.λ.π)

Και εδώ θέλω να επισημάνω τον παραλληλισμό ή την διαφορά …

Τι σχέση έχουν αυτά τα τρία αυτοκίνητα μεταξύ τους ;;;;

Μεταλλικά κουτιά πάνω σε 4 ρόδες.

Το καθένα όμως για την δουλειά του ….;)



Άρα κ το Scooter είναι φτιαγμένο για κάτι συγκεκριμένο...

Και …… έχει … κ τα καλά του …

Λίγα ή πολλά …. τα έχει :D

Aν θέλετε, τ' αναλύουμε παρακάτω ....;)


.

gsmaniac
10-01-2010, 13:58
Θα ήθελα ένα διαχωρισμό ....ή αλλαγή τίτλου …

Moto εναντίον scooter ή Moto ΚΑΙ scooter ????



Από το 1984, που αγοράσαμε με τον αδερφό μου μια Vespa ΡΧ200Ε,

(μιας κ όλα τα οχήματα τάχουμε από κοινού),

έχουμε ένα ή δύο – κ για ένα διάστημα τρία Scooter ….

Πάντα παράλληλα με μοτοσυκλέτες - μεσαίου κ μεγάλου κυβισμού.



Αλλά θα το θέσω διαφορετικά …

Σαν αυτοκίνητα, μεταξύ των άλλων – έχουμε ένα τζιπ 3000cc,

(που κάνουμε εκτός δρόμου εξορμήσεις κ 4Χ4 enduro - ή κάναμε παλιότερα :rolleyes:)

ένα Passat 1,8 turbo για ταξίδια σχεδόν αποκλειστικά

και ένα Matizάκι για τις μέσα στην πόλη μετακινήσεις.

(2, 3, 10 χιλιόμετρα, super market, σύζυγοι κ.λ.π)

Και εδώ θέλω να επισημάνω τον παραλληλισμό ή την διαφορά …

Τι σχέση έχουν αυτά τα τρία αυτοκίνητα μεταξύ τους ;;;;

Το καθένα για την δουλειά του ….;)

Άρα κ το Scooter …… έχει …τα καλά του …

Λίγα ή πολλά …. τα έχει :D

Aν θέλετε, τ' αναλύουμε παρακάτω ....;)


.
σωστος ο νικολας.............;););)

Albatros
10-01-2010, 14:22
Έχω 2 σκούτερ (ΤΜΑΧ και SYM 250) και 2μηχανές HONDA hornet 600, BMW R1200RT, και έχουν περάσει από τα χέρια μου πάμπολλα σκούτερ και μηχανές. Συμφωνώ με το Νίκο ότι μηχανή και σκούτερ είναι 2 διαφορετικά πράγματα και γιαυτό αν ξέρεις γιατί τα χρησιμοποιείς, σου κάνουν τη δουλειά σου άριστα.Υπάρχουν και διαχωρισμοί και κατηγορίες ανάμεσα στα σκούτερ και τις μηχανές, αν κανείς ασχοληθεί μαυτό δεν βγάζει άκρη,γιατί καλύπτουν προσωπικές επιθυμίες και ανάγκες.
:)

wet & dirty
10-01-2010, 16:09
απο την παρασκευη ειμαι κατοχος ενος sh 150 ο λογος που το πειρα ειναι για τις δουλειες στο κεντρο και γυρο γυρο απο το γραφειο.θα σας ενημερωσω για την διαφορα σε μια εβδομαδα!!!!:D

frits
10-01-2010, 19:34
απο την παρασκευη ειμαι κατοχος ενος sh 150 ο λογος που το πειρα ειναι για τις δουλειες στο κεντρο και γυρο γυρο απο το γραφειο.θα σας ενημερωσω για την διαφορα σε μια εβδομαδα!!!!:D

Γιατί ; σε μιά βδομάδα θα το πας Πάρνηθα ; το στρώνεις ; κυκλοφορείς και σε άσφαλτο ; :sm7:

frits
10-01-2010, 20:16
Θα ήθελα ένα διαχωρισμό ....ή αλλαγή τίτλου …

Moto εναντίον scooter ή Moto ΚΑΙ scooter ????



Από το 1984, που αγοράσαμε με τον αδερφό μου μια Vespa ΡΧ200Ε,

(μιας κ όλα τα οχήματα τάχουμε από κοινού),

έχουμε ένα ή δύο – κ για ένα διάστημα τρία Scooter ….

Πάντα παράλληλα με μοτοσυκλέτες - μεσαίου κ μεγάλου κυβισμού.



Αλλά θα το θέσω διαφορετικά …

Σαν αυτοκίνητα, μεταξύ των άλλων – έχουμε ένα τζιπ 3000cc,

(που κάνουμε εκτός δρόμου εξορμήσεις κ 4Χ4 enduro - ή κάναμε παλιότερα :rolleyes:)

ένα Passat 1,8 turbo για ταξίδια σχεδόν αποκλειστικά

και ένα Matizάκι για τις μέσα στην πόλη μετακινήσεις.

(2, 3, 10 χιλιόμετρα, super market, σύζυγοι κ.λ.π)

Και εδώ θέλω να επισημάνω τον παραλληλισμό ή την διαφορά …

Τι σχέση έχουν αυτά τα τρία αυτοκίνητα μεταξύ τους ;;;;

Μεταλλικά κουτιά πάνω σε 4 ρόδες.

Το καθένα όμως για την δουλειά του ….;)



Άρα κ το Scooter είναι φτιαγμένο για κάτι συγκεκριμένο...

Και …… έχει … κ τα καλά του …

Λίγα ή πολλά …. τα έχει :D

Aν θέλετε, τ' αναλύουμε παρακάτω ....;)


.

Εγώ έβαλα το θέμα θέλοντας να συγκρίνω μία μοτοσυκλέτα και ένα σκούτερ στο πεδίο που υποτίθετε ότι υπερτερεί το σκούτερ και που αντικειμενικά έχει τις περισσότερες πωλήσεις δηλαδή την χρήση στην πόλη και σε ένα εύρος κυβικών από 125 - 250.
Από ότι διάβασα οι περισσότεροι υποστηρίζεται ότι δεν συγκρίνονται, αν έβαζα π.χ σύγκριση SUPER ON-OFF vs Scooter να το καταλάβω, αλλά εδώ μιλάω για δύο δίκυκλα ίδιων κυβικών, τιμής, που προορίζονται για την ίδια δουλειά (καθημερινή μετακίνηση).
Και να ξεκαθαρίσω ότι το θέμα δεν το έβαλα για να κατηγορήσω τους ιδιοκτήτες scooter, η κουβέντα με το φίλο ήταν απλά η αφορμή. Αυτό που θέλω να επισημάνω και δεν το έγραψα στο πρώτο μου θέμα είναι ότι αυτή η κατηγορία, η ¨καλύτερη¨κατά την γνώμη μου για να μπεις στον κόσμο των 2 τροχών έχει ουσιαστικά καταργηθεί από τις εταιρείες (εξαίρεση το ΚΑWASAKI KLX250, το YAMAHA WR250 είναι πιο πολύ ΟFF).
Μηχανάκια όπως το ΑΧ-1, ΝΧ-1, KLR250, KLE250, TTR250, έχουν καταργηθεί χωρίς να αντικατασταθούν από κάτι ανάλογο. Θα μου πείτε οι εταιρείες ξέρουν ... (Φοβάμαι για αυτά που γίνουν για μένα, χωρίς εμένα) λέει ο Παπακωσταντίνου.
Θα ήθελα πάντως να διαβάσω που υπερτερεί ένα scooter σε σχέση με ένα "κλασικό μηχανάκι", καλό είναι όμως να ορίσουμε και ποιά είναι τα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια επιλογής π.χ. "

1. Κατανάλωση καυσίμου.
2. Κόστος συντήρησης.
3. Κόστος σε ενδεχόμενη πτώση.
4. Ενεργητική Ασφάλεια
5. Οδηγική ευχαρίστηση.

Για να κλείσω γιατί σας κούρασα. η γνώμη μου είναι το scooter ήρθε για να απευθυνθεί στον πιό "καθώς πρέπει" αναβάτη σε αυτόν που "δεν μπορούσε" να πάει με το παπί στο γραφείο φορώντας την γραβάτα, αλλά και σε αυτόν που είχε συνδέσει το μικρό enduro με "ΡΟΔΑ ΤΣΑΝΤΑ & ΚΟΠΑΝΑ" και εκεί οι εταιρείες πέτυχαν διάνα μιας και η διείσδυση των scooter στην αγορά είναι τεράστια (και αυτό είναι πολύ καλό). Αλλά δεν νομίζω ότι έδωσε κάτι καινούργιο στον τομέα της προόδου του δικυκλισμού (δεν γράφω μοτοσυκλετισμού γιατί θα συμφωνήσω με τον gemara).
Από εκεί κα πέρα έγινε μόδα, δεν υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις και να που γεμίσαμε.

gsmaniac
10-01-2010, 22:51
Εγώ έβαλα το θέμα θέλοντας να συγκρίνω μία μοτοσυκλέτα και ένα σκούτερ στο πεδίο που υποτίθετε ότι υπερτερεί το σκούτερ και που αντικειμενικά έχει τις περισσότερες πωλήσεις δηλαδή την χρήση στην πόλη και σε ένα εύρος κυβικών από 125 - 250.
Από ότι διάβασα οι περισσότεροι υποστηρίζεται ότι δεν συγκρίνονται, αν έβαζα π.χ σύγκριση SUPER ON-OFF vs Scooter να το καταλάβω, αλλά εδώ μιλάω για δύο δίκυκλα ίδιων κυβικών, τιμής, που προορίζονται για την ίδια δουλειά (καθημερινή μετακίνηση).
Και να ξεκαθαρίσω ότι το θέμα δεν το έβαλα για να κατηγορήσω τους ιδιοκτήτες scooter, η κουβέντα με το φίλο ήταν απλά η αφορμή. Αυτό που θέλω να επισημάνω και δεν το έγραψα στο πρώτο μου θέμα είναι ότι αυτή η κατηγορία, η ¨καλύτερη¨κατά την γνώμη μου για να μπεις στον κόσμο των 2 τροχών έχει ουσιαστικά καταργηθεί από τις εταιρείες (εξαίρεση το ΚΑWASAKI KLX250, το YAMAHA WR250 είναι πιο πολύ ΟFF).
Μηχανάκια όπως το ΑΧ-1, ΝΧ-1, KLR250, KLE250, TTR250, έχουν καταργηθεί χωρίς να αντικατασταθούν από κάτι ανάλογο. Θα μου πείτε οι εταιρείες ξέρουν ... (Φοβάμαι για αυτά που γίνουν για μένα, χωρίς εμένα) λέει ο Παπακωσταντίνου.
Θα ήθελα πάντως να διαβάσω που υπερτερεί ένα scooter σε σχέση με ένα "κλασικό μηχανάκι", καλό είναι όμως να ορίσουμε και ποιά είναι τα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια επιλογής π.χ. "

1. Κατανάλωση καυσίμου.
2. Κόστος συντήρησης.
3. Κόστος σε ενδεχόμενη πτώση.
4. Ενεργητική Ασφάλεια
5. Οδηγική ευχαρίστηση.

Για να κλείσω γιατί σας κούρασα. η γνώμη μου είναι το scooter ήρθε για να απευθυνθεί στον πιό "καθώς πρέπει" αναβάτη σε αυτόν που "δεν μπορούσε" να πάει με το παπί στο γραφείο φορώντας την γραβάτα, αλλά και σε αυτόν που είχε συνδέσει το μικρό enduro με "ΡΟΔΑ ΤΣΑΝΤΑ & ΚΟΠΑΝΑ" και εκεί οι εταιρείες πέτυχαν διάνα μιας και η διείσδυση των scooter στην αγορά είναι τεράστια (και αυτό είναι πολύ καλό). Αλλά δεν νομίζω ότι έδωσε κάτι καινούργιο στον τομέα της προόδου του δικυκλισμού (δεν γράφω μοτοσυκλετισμού γιατί θα συμφωνήσω με τον gemara).
Από εκεί κα πέρα έγινε μόδα, δεν υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις και να που γεμίσαμε.
με τα σκουτερ,καταφεραν οι εταιρειες να κερδισουν πελατες,οι οποιοι ΔΕΝ μπορουσαν να οδηγησουν μοτοσυκλετες με συμπλεκτη...
αυτη ειναι η μεγαλη διαφορα και μετα ολα τα σωστα που αναφερεις....
με τα σκουτερ βλεπουμε κατι απιθανους τυπους να κυκλοφορουν,τους οποιους αν εβαζες να οδηγησουν κανονικες μηχανες,προφανως θα ειχαν προβλημα.......;););)

frits
10-01-2010, 23:44
με τα σκουτερ,καταφεραν οι εταιρειες να κερδισουν πελατες,οι οποιοι ΔΕΝ μπορουσαν να οδηγησουν μοτοσυκλετες με συμπλεκτη...
αυτη ειναι η μεγαλη διαφορα και μετα ολα τα σωστα που αναφερεις....
με τα σκουτερ βλεπουμε κατι απιθανους τυπους να κυκλοφορουν,τους οποιους αν εβαζες να οδηγησουν κανονικες μηχανες,προφανως θα ειχαν προβλημα.......;););)

Και αυτό είναι μεγάλη αλήθεια Κώστα, αν και έχουμε φτάσει και σε σκούτερ όπως το MOTOGP της Gilera με 800cc, 75 Hp και 200 χλμ τελική. Να δεις έτσι όπως πάνε τα πράγματα Ο Σπύρος και Θανάσης όταν θα μιλάνε για μηχανές με συμπλέκτη θα είναι όπως μιλάμε εμείς σήμερα για κάποια αυτοκίνητα που είχαν τον λεβιέ ταχυτήτων στο τιμόνι..:(

gsmaniac
10-01-2010, 23:57
Και αυτό είναι μεγάλη αλήθεια Κώστα, αν και έχουμε φτάσει και σε σκούτερ όπως το MOTOGP της Gilera με 800cc, 75 Hp και 200 χλμ τελική. Να δεις έτσι όπως πάνε τα πράγματα Ο Σπύρος και Θανάσης όταν θα μιλάνε για μηχανές με συμπλέκτη θα είναι όπως μιλάμε εμείς σήμερα για κάποια αυτοκίνητα που είχαν τον λεβιέ ταχυτήτων στο τιμόνι..:(
:sm7::sm7::sm7:σε ενα AUSTIN του 58,με τον λεβιε στο τιμονι εμαθα να οδηγαω,που τα θυμηθηκες ρε μπαγασα;;;;;;;;;;;;

gemara
11-01-2010, 01:19
Χαχα! Κι εμένα μου θύμισες το πιό όμορφο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Το Peugeot 204 του παππού μου με τις ταχύτητες στο χέρι!;)

wet & dirty
11-01-2010, 02:18
Γιατί ; σε μιά βδομάδα θα το πας Πάρνηθα ; το στρώνεις ; κυκλοφορείς και σε άσφαλτο ; :sm7:


τους ειπα να το παρω με χωματινα αλλα μου ειπαν οτι θα εχει ετοιμοπαράδωτο το 2050:sm7::sm7::sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
11-01-2010, 05:05
τους ειπα να το παρω με χωματινα αλλα μου ειπαν οτι θα εχει ετοιμοπαράδωτο το 2050:sm7::sm7::sm7:

....καλά ....είσαι φοβερός ....http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/xa01.gif

gemara
11-01-2010, 17:24
...
Από εκεί κα πέρα έγινε μόδα, δεν υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις και να που γεμίσαμε.

Δεν είναι κακό αυτό βέβαια! :D

http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Various/Scooter.jpg

frits
11-01-2010, 19:23
Αυτά είναι επικίνδυνα για εμάς, εκτός από πείρα, αντανακλαστικά, θέλουμε και χαρακτήρα τώρα.
Αφού φοράει και κράνος μη λες τίποτα...

BUSA MAKIS
11-01-2010, 20:29
Όσο και αν ψάχνω δεν μπορώ να βρω που υπερτερεί ένα σκούτερ απέναντι σε ένα εντούρο εκτός ίσως του αστείου για μένα επιχειρήματος ότι δεν λερώνεις τα πόδια σου. Άντε και του ειρωνικού χαμόγελου των φίλων για έμας που φτάσαμε στα 45..;)


Συμφωνώ σε όλα μαζί σου γι' αυτό πήρα και το BMW αλλά όταν βρέχει θα
ήθελα να είχα ένα σκούτερ.

frits
11-01-2010, 21:34
Συμφωνώ σε όλα μαζί σου γι' αυτό πήρα και το BMW αλλά όταν βρέχει θα
ήθελα να είχα ένα σκούτερ.

Και εγώ στην εθνική θα ήθελα να έχω ένα HAYABUSA !!!:D

BUSA MAKIS
11-01-2010, 22:07
Και εγώ στην εθνική θα ήθελα να έχω ένα HAYABUSA !!!:D


Α ρε να είχαμε ένα Budget 100.000 ευρώ για μηχανές και ένα
γκαράζ 150 τ.μ.


:sm7::sm7:

ntinopoulos
11-01-2010, 22:46
με τα σκουτερ,καταφεραν οι εταιρειες να κερδισουν πελατες,οι οποιοι ΔΕΝ μπορουσαν να οδηγησουν μοτοσυκλετες με συμπλεκτη...
αυτη ειναι η μεγαλη διαφορα και μετα ολα τα σωστα που αναφερεις....
με τα σκουτερ βλεπουμε κατι απιθανους τυπους να κυκλοφορουν,τους οποιους αν εβαζες να οδηγησουν κανονικες μηχανες,προφανως θα ειχαν προβλημα.......;););)
και πολλα κοριτσακια τα οποια πηγαινουν δε πηγαινουν!:)

pkar
23-01-2010, 23:29
Εγώ ξεκίνησα με ένα σκούτερ Malaguti 150 cc στα 26 μου με απότερο στόχο το ON-OFF της BMW... (τότε το 1150) ... μετά πάλι με το Aprilia Atlantic 500 !
Όταν μπήκα πλέον στις κανονικές μηχανές , δεν λέω δυσκολεύτηκα στην αρχή με τον συμπλέκτη αλλά όχι πως δεν μπορούσα κιολας !
Ένα είναι σίγουρο πάντως πως ένα σκούτερ στη πόλη είναι ΠΟΛΥ ΒΟΛΙΚΟ... Μάλιστα εάν διέθετα και τα χρήματα θα έπερνα για την πόλη το MP3 της Piaggio !!! Είναι πιστεύω το μέλλον στη πόλη με τρομερή σταθερότητα στις στροφές αλλά και στο φρενάρισμα !!!

FANISGS
23-01-2010, 23:54
και γω φετος αρχες του χρονου πηρα ενα sym 200.παιδια επαθα πλακα.πολυ ανετο ασαμπρελο,ψεκαστο και πολυ γκαζιαρικο-για τα δεδομενα της πολης.το συστηνω ανεπιφυλακτα.α και φτηνο!