PDA

View Full Version : Ένας μηχανόβιος στο δρόμο = ένας ακόμη αλήτης ;;;;


ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-01-2010, 17:44
Ένα αρθράκι με 10 εντολές από τον φίλο "μηχανόβιο" Αλφα από το adslgr.com .... ;)

ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:

Δέκα πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων και φορτηγών για τις μοτοσυκλέτες.

1. Υπάρχουν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα και φορτηγά στο δρόμο παρά μοτοσυκλέτες, και μερικοί οδηγοί δεν "εντοπίζουν" μια μοτοσυκλέτα· την αγνοούν (συνήθως όχι επίτηδες). Να αναζητείτε μοτοσυκλέτες, ειδικά όταν ελέγχετε τη κυκλοφορία σε μία διασταύρωση.

2. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι έιναι μακρύτερα άπο ότι στη πραγματικότητα. Επίσης, η ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας δεν είναι πάντα εύκολο να υπολογιστεί. Όταν ελέγχετε την κυκλοφορία για να στρίψετε σε μία διασταύρωση, ή να (ξε) παρκάρετε, να υπολογίζετε ότι μια μοτοσυκλέτα είναι πιο κοντά απ' ότι φαίνεται.

3. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί εύκολα να κρυφτεί σε "τυφλά" σημεία ενός αυτοκινήτου (πόρτες, βάσεις οροφής) ή να καμουφλαριστεί άπο αντικείμενα ή φυσικά στοιχεία έξω άπο το αυτοκίνητο (θάμνους, φράχτες, γέφυρες κλπ). Δίνετε λίγο προσοχή παραπάνω ώστε να ελέγχετε διεξοδικά τη κυκλοφορία, είτε αλλάζετε λωρίδες κυκλοφορίας, είτε στρίβετε σε διασταυρώσεις.

4. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι τρέχει γρηγορότερα άπο ότι στη πραγματικότητα. Μην υποθέτετε ότι όλοι οι μοτοσυκλετιστές είναι μανιακοί της ταχύτητας.

5. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά επιβραδύνουν "κατεβάζοντας" ταχύτητες ή "κλείνοντας" το γκάζι, χωρίς έτσι να ενεργοποιήται η λυχνία του φρένου. Αφήνετε μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας, περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα. Σε διασταυρώσεις, να προβλέπετε ότι ο μοτοσυκλετιστής θα επιβραδύνει χώρίς ορατή προειδοποίηση.

6. Τα φλας σε μια μοτοσυκλέτα συνήθως δεν κλείνουν αυτόματα μετά τη στροφή, και έτσι μερικοί οδηγοί (ειδικά οι αρχάριοι) κάποιες φορές ξεχνούν να τα κλείσουν μετά άπο στροφή ή αλλαγή λωρίδας. Σιγουρευτείτε ότι η ένδειξη φλας μιας μοτοσυκλέτας είναι πραγματική.

7. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται για να είναι πιο εύκολα ορατοί και να ελαχιστοποιούν τις επιδράσεις των ανωμαλιών του δρόμου, των επερχόμενων οχημάτων, και του αέρα. Κατανοήστε ότι οι μοτοσυκλετιστές έχουν λόγους που αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται, και δεν το κάνουν επειδή είναι ριψοκίνδυνοι, για επίδειξη, ή για να σας αφήσουν να μοιραστείτε τη λωρίδα μαζί τους.

8. Η ευκινησία είναι ένα άπο τα καλύτερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και με καλές οδικές συνθήκες, αλλά μη περιμένετε άπο ένα μοτοσυκλετιστή να είναι πάντα ικανός να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση.

9. Η απόσταση ακινητοποίησης για τις μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν η ίδια με αυτήν των αυτοκινήτων, αλλά το ολισθηρό οδόστρωμα κάνει το φρενάρισμα δυσκολότερο. Κρατήστε μεγαλύτερες αποστάσεις όταν οδηγείτε πίσω άπο μοτοσυκλέτα, οι μοτοσυκλέτες δεν μπορούν πάντα να φρενάρουν "στο χιλλιοστό".

10. Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.


PS: Όταν "πέφτει" μία μηχανή, ένα καινούργιο αυτοκίνητο μπαίνει στους δρόμους της πόλης στη θέση της . . .




.

skippybi
10-01-2010, 19:12
:sm4:;)

MARK
10-01-2010, 19:17
Πολύ καλό Νικόλα μακάρι να μπορούσαν να το διαβάσουν όλοι οι οδηγοί Ι.Χ. και επαγγελματικών αυτοκινήτων ... Θα κινούμασταν με μεγαλύτερη ασφάλεια ......;)

georgekostas
10-01-2010, 19:46
:sm8:

ckk
10-01-2010, 23:01
Ένα αρθράκι με 10 εντολές από τον φίλο "μηχανόβιο" Αλφα από το adslgr.com .... ;)

ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:

Δέκα πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων και φορτηγών για τις μοτοσυκλέτες.

1. Υπάρχουν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα και φορτηγά στο δρόμο παρά μοτοσυκλέτες, και μερικοί οδηγοί δεν "εντοπίζουν" μια μοτοσυκλέτα· την αγνοούν (συνήθως όχι επίτηδες). Να αναζητείτε μοτοσυκλέτες, ειδικά όταν ελέγχετε τη κυκλοφορία σε μία διασταύρωση.

2. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι έιναι μακρύτερα άπο ότι στη πραγματικότητα. Επίσης, η ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας δεν είναι πάντα εύκολο να υπολογιστεί. Όταν ελέγχετε την κυκλοφορία για να στρίψετε σε μία διασταύρωση, ή να (ξε) παρκάρετε, να υπολογίζετε ότι μια μοτοσυκλέτα είναι πιο κοντά απ' ότι φαίνεται.

3. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί εύκολα να κρυφτεί σε "τυφλά" σημεία ενός αυτοκινήτου (πόρτες, βάσεις οροφής) ή να καμουφλαριστεί άπο αντικείμενα ή φυσικά στοιχεία έξω άπο το αυτοκίνητο (θάμνους, φράχτες, γέφυρες κλπ). Δίνετε λίγο προσοχή παραπάνω ώστε να ελέγχετε διεξοδικά τη κυκλοφορία, είτε αλλάζετε λωρίδες κυκλοφορίας, είτε στρίβετε σε διασταυρώσεις.

4. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι τρέχει γρηγορότερα άπο ότι στη πραγματικότητα. Μην υποθέτετε ότι όλοι οι μοτοσυκλετιστές είναι μανιακοί της ταχύτητας.

5. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά επιβραδύνουν "κατεβάζοντας" ταχύτητες ή "κλείνοντας" το γκάζι, χωρίς έτσι να ενεργοποιήται η λυχνία του φρένου. Αφήνετε μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας, περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα. Σε διασταυρώσεις, να προβλέπετε ότι ο μοτοσυκλετιστής θα επιβραδύνει χώρίς ορατή προειδοποίηση.

6. Τα φλας σε μια μοτοσυκλέτα συνήθως δεν κλείνουν αυτόματα μετά τη στροφή, και έτσι μερικοί οδηγοί (ειδικά οι αρχάριοι) κάποιες φορές ξεχνούν να τα κλείσουν μετά άπο στροφή ή αλλαγή λωρίδας. Σιγουρευτείτε ότι η ένδειξη φλας μιας μοτοσυκλέτας είναι πραγματική.

7. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται για να είναι πιο εύκολα ορατοί και να ελαχιστοποιούν τις επιδράσεις των ανωμαλιών του δρόμου, των επερχόμενων οχημάτων, και του αέρα. Κατανοήστε ότι οι μοτοσυκλετιστές έχουν λόγους που αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται, και δεν το κάνουν επειδή είναι ριψοκίνδυνοι, για επίδειξη, ή για να σας αφήσουν να μοιραστείτε τη λωρίδα μαζί τους.

8. Η ευκινησία είναι ένα άπο τα καλύτερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και με καλές οδικές συνθήκες, αλλά μη περιμένετε άπο ένα μοτοσυκλετιστή να είναι πάντα ικανός να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση.

9. Η απόσταση ακινητοποίησης για τις μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν η ίδια με αυτήν των αυτοκινήτων, αλλά το ολισθηρό οδόστρωμα κάνει το φρενάρισμα δυσκολότερο. Κρατήστε μεγαλύτερες αποστάσεις όταν οδηγείτε πίσω άπο μοτοσυκλέτα, οι μοτοσυκλέτες δεν μπορούν πάντα να φρενάρουν "στο χιλλιοστό".

10. Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.


PS: Όταν "πέφτει" μία μηχανή, ένα καινούργιο αυτοκίνητο μπαίνει στους δρόμους της πόλης στη θέση της . . .




.


Πολύ καλό θα ήταν να το διάβαζαν οι ενδιαφερόμενοι.
Μόνο που η όλη νοοτροπία προς το παρόν είναι να ΄τους πατάμε τους αλήτες΄ και…
Θα διαφωνήσω με το ότι οι μηχανές φρενάρουν στις ίδιες αποστάσεις με τα αυτοκίνητα. Φρενάρουν σε μεγαλύτερες, λόγω δύο και όχι τεσσάρων τροχών.
Επίσης στις δικές μας ΄χλίδες΄ GS τα φλάς κλείνουν μόνα τους…;)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-01-2010, 23:46
Πολύ καλό θα ήταν να το διάβαζαν οι ενδιαφερόμενοι.


http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif




Θα διαφωνήσω με το ότι οι μηχανές φρενάρουν στις ίδιες αποστάσεις με τα αυτοκίνητα. Φρενάρουν σε μεγαλύτερες, λόγω δύο και όχι τεσσάρων τροχών.


.....έχουν όμως ΠΟΛΥ μικρότερο βάρος με - αναλογικά - πολύ καλύτερα φρένα...
(πολυπίστονες δαγκάνες - επώνυμες συνήθως - μεγαλύτερους κ περισσότερους αναλογικά πάντα δίσκους ;))





...... στις δικές μας ΄χλίδες΄ GS τα φλάς κλείνουν μόνα τους…;)

Σωστό, αλλά ΜΕΤΑ 200 μέτρα ....;)

Σ' αυτά τα 200 μέτρα, πόσους μπορείς να έχεις "μπερδέψει" ;;;;:o



.

GEO_K
11-01-2010, 12:13
ωραιος..................

kostasmats
11-01-2010, 20:08
πολυ καλο.εχουν κανα φορουμ οι φορτηγατζηδες και οι ταξιτζιδες να το στειλουμε?

kostasx
11-01-2010, 20:51
Πολύ καλό..μπράβο.

πολυ καλο.εχουν κανα φορουμ οι φορτηγατζηδες και οι ταξιτζιδες να το στειλουμε?

Αυτοί δεν έχουν forum(για τους λόγους που το έχουν τόσοι άλλοι!)
..τα ξέρουν όλοι και όλα!

aeriko
11-01-2010, 21:21
Πολύ καλό, αλλά για να είμαι δίκαιος θα πώ ότι υπάρχουν πολλοί μοτοσυκλετιστές (κάγκουρες κατά την προσφιλή έκφραση γνωστού και μη εξαιρετέου μέλους:) ), που κάνουν δύσκολη την ζωή όχι μόνο των αυτοκινητιστών αλλά και ημών των ιδίων.

xenos
11-01-2010, 21:40
παλι καγκουρες!!:sm7::sm7:...σωστά τα λες Νικο αλλά..!!!!..κ συμφωνώ Παναγιωτη....αν κ ξαπλωτός ορθα ομίλησες!!:sm7::sm7:

Jefe
11-01-2010, 23:03
:sm8:


Jefe

ntinopoulos
11-01-2010, 23:20
10. Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.







.
ολα σωστα,αλλα αυτο το 10 ειναι ολα τα λεφτα!
πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια των αυτοκινητιστων που μας θεωρουν μικρη ζημια για το αμαξι τους!:mad:

Arkas
13-01-2010, 02:13
ολα σωστα,αλλα αυτο το 10 ειναι ολα τα λεφτα!
πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια των αυτοκινητιστων που μας θεωρουν μικρη ζημια για το αμαξι τους!:mad:
Βρε μπαγάσα, κι εγώ εκεί στάθηκα!:D

Πολύ σωστό!!!

wolferin
13-01-2010, 12:05
ολα σωστα,αλλα αυτο το 10 ειναι ολα τα λεφτα!
πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια των αυτοκινητιστων που μας θεωρουν μικρη ζημια για το αμαξι τους!:mad:

πρεπει ομως να αλαξει και η νοοτροπια πολλων δικυκλιστων που βλεπουν ολους τους υπολοιπους σαν αντιπαλους ή κατωτερους οδηγικά!!!!!

ntinopoulos
13-01-2010, 21:15
πρεπει ομως να αλαξει και η νοοτροπια πολλων δικυκλιστων που βλεπουν ολους τους υπολοιπους σαν αντιπαλους ή κατωτερους οδηγικά!!!!!
αφου ειναι!:sm7:

linex
13-01-2010, 22:26
:sm7::Απορία:;)