PDA

View Full Version : Νέες εκδόσεις KTM Adventure.........


riko46
14-01-2010, 07:40
http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/13011008.jpg (http://javascript<b></b>:;)

Μας εκπλήσσει ευχάριστα η KTM, με μια νέα πλήρως εξοπλισμένη έκδοση της 990 Adventure T. Στην καλύτερη τιμή της αγοράς, το ταξίδι σε κάθε διαδρομή και σε κάθε έδαφος, γίνεται πιο εφικτό. Με πλούσιο εξοπλισμό και στις τρεις του εκδόσεις, προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια και άνεση, σε συνδυασμό με υψηλές επιδόσεις.http://www.mototriti.gr/images/TR.gif

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/13011009.jpg (http://javascript<b></b>:;)

Η «απλή» έκδοση του KTM 990 Adventure με βασικό εξοπλισμό ABS, Hazard και παροχή ρεύματος 12V, προσφέρεται στην τιμή των 14.490 ευρώ ενώ η πραγματική ευκαιρία ακούει στο όνομα 990 Adventure T (Touring)! Αυτή η έκδοση περιλαμβάνει στo βασικό εξοπλισμό όλα τα γνήσια αξεσουάρ της ΚΤΜ Power Parts. Πιο συγκεκριμένα, διατίθεται με ABS, Hazard, παροχή ρεύματος 12 V στα όργανα (για απευθείας σύνδεση με GPS), θερμαινόμενα grip, ψηλή ζελατίνα για μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια, tank bag, πλαϊνές βαλίτσες, βάση πίσω μπαγκαζιέρας και κάγκελα προστασίας.
Ποτέ το ταξίδι δεν ήταν πιο εύκολο, άνετο και ασφαλές. Για αυτούς που έχουν απόλυτο ζητούμενο τις απόλυτες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, και το Dakar είναι ο επόμενος προορισμός τους, το Adventure R θα καλύψει κάθε προσδοκία και είναι ετοιμοπαράδοτο στην τιμή των: 15.490€.
Όσοι προμηθευτούν σήμερα την νέα ΚΤΜ 990 Adventure από το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Μοτοσυκλετών ΚΤΜ, θα επωφεληθούν από τα δύο χρόνια εγγύησης και το δωρεάν πακέτο Πανευρωπαϊκής Οδικής Βοήθειας ΚΤΜ Europ Assistance.

μοτοτριτη

MARK
14-01-2010, 13:44
Οντως πολύ ελκυστική μηχανή...............

BUSA MAKIS
14-01-2010, 15:01
http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/13011008.jpg (http://javascript<b></b>:;)

.http://www.mototriti.gr/images/TR.gif

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/13011009.jpg (http://javascript<b></b>:;)

δωρεάν πακέτο Πανευρωπαϊκής Οδικής Βοήθειας ΚΤΜ Europ Assistance.

μοτοτριτη


Αυτό είναι όλα τα λεφτά. :D

wet & dirty
14-01-2010, 15:58
Κωστα366 μουφα μηχανες!!!δεν ειχε τιποτα καλητερο να βγάλει η ΚΤΜ???:p:p:p:p:p

taksidiotis
11-02-2010, 11:56
καλη μηχανη και γρηγορη ομως μεχρι εκει.ειχα του 08 μοντελο και ειχα μεινει ευχαριστημενος,ομως οπως και να το κανουμε το gs ειναι αλλη φαση,αρχοντικο πατημα στο δρομο κι αλλη οδηγηση.

skippybi
11-02-2010, 12:25
έκαστος στο είδος του!!!;)

emix
11-02-2010, 12:31
καλη μηχανη και γρηγορη ομως μεχρι εκει.ειχα του 08 μοντελο και ειχα μεινει ευχαριστημενος,ομως οπως και να το κανουμε το gs ειναι αλλη φαση,αρχοντικο πατημα στο δρομο κι αλλη οδηγηση.

Εξαρταται παντα την ιδιοσυγκρασια του οδηγου και το τι θελεις να κανεις στην οδηγικη ζωη σου.

taksidiotis
22-04-2010, 04:49
Πάντως όχι να περάσω την ζωή μου σε βουνό:sm7:

EOD-K9
22-04-2010, 08:50
Πάντως όχι να περάσω την ζωή μου σε βουνό:sm7:


ασε και εγώ της παραλίας είμαι





κλ ολα θέμα γούστου είναι

Arkas
22-04-2010, 10:51
Παιδιά, μην βάζετε ιδέες στον Wet!!!:D

taksidiotis
28-04-2010, 23:53
προσωπικα παντως 15χιλ θα σκεφτομουν να τα δωσω ξανα στην ktm.
δεν μπορω να πω οτι ειχα μεινει δυσαρεστημενος ομως και για την δουλεια που το θελω δεν μου κανει,γενικα ρε παιδια μου ξυπνουσε αυτο το αγριο ενστικτο μεσα μου που και καγκουρια να μην ηθελα να κανω,ε την εκανα,ο πισινος της μηχανης ολο δεξια-αριστερα περιφεροτανε:sm7:για σουζα δε,επρεπε να πατησει σε καινουρια ασφαλτος ο τροχος για να σηκωθει.
στο χωμα με ειχε αφησει ευχαριστημενο,φυσικα οσο κι αν τα φουσκωνουν στα περιοδικα δεν ειναι καθαρο το μηχανακι ok?κι ουτε και θα κινηθει στους γρηγορους ρυθμους που παρουσιαζουν,θα κινηθει γρηγορα σε ενα χωματινο μονοπατι,απο κει και περα θελει εμπειρια κι ο νους σου να ειναι εκει,αποτομο γκαζι που θελει προσοχη.
το μικρο κοψιμο του τιμονιου προσωπικα μου την επαιζε σε σημειο.
εχει και τα σκορτσαρισματα του και θελει να δουλευεις πολυ το αριστερο ποδι και χερι.
απο προβληματα δεν μου χε παρουσιασει κατι περα του οτι λιγο πριν το δωσω περνουσε νερα στο λαδι του κινητηρα,φυσικα ενημερωσα αν και δε ξερω κατα ποσο ενημερωθηκε ο πελατης που την πηρε,10000 την ειχα δωσει και ειχα αγανακτησει κιολας γιατι απο καιρο πριν την ειχα βαλει αγγελια με χωρις κανενα ενδιαφερον ομως,πολλοι βλεπουν κι ακουνε ktm και τρεχουνε...κι ομως η αξιοπιστια τους εχει βελτιωθει σε σχεση με το παρελθον.
οσο παντως την ειχα το ειχα κατευχαριστηθει.
στην εθνικη τωρα στις ψηλες στροφες δεν ηταν τοσο προθυμη,εκει για μενα το gs ειναι καλυτερο,δειχνει νευρο ακομα και στις υψηλοτερες στροφες.
στα φρενα καλο,το μπροστινο θελει περισσοτερη πιεση,το πισω σαν να μην υπαρχει οταν ειναι ενεργοποιημενο το abs...απλα δεν σταματαει χωρις μπροστινο...και καποτε οι δημοσιογραφοι στα περιοδικα ειχαν στα αρνητικα τα φρενα του κατι που πλεον δεν διαβαζω τωρα...ενω εχουν παραμεινει τα ιδια...αχ,γιατι αγαγε δεν το αναφερουν???money???
παντως η αληθεια ειναι οτι απο οσα mega on/off κυκλοφορουν το adv ειναι ισως το πιο σβελτο στο χωμα.θελει ομως μυαλο.