PDA

View Full Version : Οικολογική επιβράβευση !!!!


arisxios
27-01-2010, 21:21
Οικολογική επιβράβευση

http://www.autotriti.gr/_img/TR.gif http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/pehybo-4.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;) Και τα τρία αυτοκίνητα που φιλοξενούμε αναδείχθηκαν (στην πρώτη εξάδα) στη σχετική ψηφοφορία που επίσης ανέδειξε το αυτοκίνητο της χρονιάς. Τόσο το καταξιωμένο Prius της Toyota όσο και τα νεότερα Insight της Honda και RX450h της Lexus, το καθένα με τον τρόπο του έχουν τα φόντα να ξεχωρίσουν. http://www.autotriti.gr/_img/TR.gif
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/pehybo-1.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;) http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
Πιο ολοκληρωμένο από ποτέ είναι το Prius στην τρίτη πλέον γενιά του
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/pehybo-2.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;) http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
Στο νέο Prius η πολύ καλή άνεση και η ποιότητα κύλισης αποτελούν τα δυνατά του σημεία εν κινήσει
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/pehybo-3.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;) http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
Ο ψηφιακός πίνακας κλέβει την παράσταση στο ταμπλό, μέσα στον οποίο φιλοξενούνται οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων, του κιβωτίου, του συστήματος Touch Tracer, όπως και το μόνιτορ του Eco Drive
Toyota Prius (2η θέση, 46.094 ψήφοι)
Το όνομα "Toyota Prius" έχει γίνει συνώνυμο με την έννοια "υβριδικό αυτοκίνητο", αφού το ιαπωνικό μοντέλο, ξεκινώντας την εμπορική του πορεία στην Ιαπωνία το 1997, ήταν το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην ιστορία. 12 χρόνια μετά, ύστερα από δύο γενιές και πωλήσεις πάνω από 1,2 εκατ. μονάδων, η Toyota παρουσίασε την τρίτη γενιά του Prius. Το νέο Prius, έχει διατηρήσει το σχεδόν ενός όγκου αμάξωμά του, το οποίο όμως έχει ενισχυθεί αισθητικά με νέα, σφηνοειδή εμπρός φωτιστικά, πιο δυναμικό προφυλακτήρα, αλλά και μεγαλύτερα πίσω φωτιστικά, που ενσωματώνουν λαμπτήρες τεχνολογίας LED. Στο εσωτερικό τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά στην αφή, με βελτιωμένη όμως συναρμογή και φινίρισμα, ενώ έχει αυξηθεί και η πρακτικότητα, μέσω της παρουσίας μιας σειράς νέων θηκών πάνω και κάτω από την κονσόλα, αλλά και πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού.
Στο δρόμο δε λείπουν οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές ως απόρροια της μαλακής και άνετης ανάρτησης, όμως είναι γεγονός, ότι αυτές είναι μειωμένες σε σχέση με το παρελθόν. Πολύ καλή, τέλος, είναι η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου, τη στιγμή που αρκετοί αεροδυναμικοί θόρυβοι θα γίνουν αισθητοί στο εσωτερικό σε πιο υψηλές ταχύτητες, κάτι που πιθανότατα έχει να κάνει με την ηχομόνωση της καμπίνας. Στο νέο Prius βρίσκουμε την νέα γενιά του υβριδικού συστήματος κίνησης HSD (Hybrid Synergy Drive), το οποίο συνδυάζει την περισσότερη ισχύ με τη βελτιωμένη κατανάλωση. Γι αυτό το λόγο υπάρχει ένας μεγαλύτερος 1.800άρης VVT-i βενζινοκινητήρας, ο οποίος αποδίδει 98 ίππους 142 Nm ροπής. Δίπλα του εδράζεται ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 80 ίππων, ενώ η συνδυασμένη ισχύς των δύο μοτέρ ανέρχεται στους 136 ίππους. Από πλευράς επιδόσεων, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,4 δλ., με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 180 χ.α.ω., ενώ η η μέση κατανάλωση έχει μειωθεί στα 3,9 λτ./100 χλμ. με τους ρύπους CO2 να είναι τα 89 γρ./χιλιόμετρο. Η τιμή του ξεκινά από τις 26.650 €.
http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/pehybo-4.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;) http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
To Insight χαρακτηρίζεται για την ευκολία στην οδήγηση και την άνεση που προσφέρει
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/pehybo-5.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;) http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
Εξωτερικά χαρακτηρίζεται για το σφηνοειδές του προφίλ, την έντονα κεκλιμένη οροφή και το κάθετο πίσω κόψιμο
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/pehybo-6.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;) http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
Τα σκληρά πλαστικά που συνθέτουν το ταμπλό είναι καλής ποιότητας και ικανοποιούν περισσότερο ως προς τη συναρμογή τους
Honda Insight (5η θέση, 37.278 ψήφοι)
Tο όνομα "Insight" δεν είναι και τόσο γνωστό, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη, αφού το ομώνυμο πρώτης γενιάς μοντέλο που είχε παρουσιαστεί το 1999, προοριζόταν για την αμερικάνικη αγορά. Κύρια χαρακτηριστικά του αμαξώματος του νέου Insight με το χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd=0,28) είναι το χαμηλό και σφηνοειδές ρύγχος του και η έντονα κεκλιμένη οροφή με το κάθετο τελείωμα. Στο εσωτερικό του Insight έχουν υιοθετηθεί γνωστά από άλλα αυτοκίνητα της Honda (π.χ. Jazz και Civic) σχεδιαστικά μοτίβα, όπως είναι η διάταξη του πίνακα οργάνων με τα τοποθετημένα σε δύο επίπεδα στροφόμετρο και ταχύμετρο και η ιδιόμορφη κονσόλα, που περιλαμβάνει τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα.
Κατά την κίνηση στις ευθείες των εθνικών οδών, το Insight παρουσιάζεται σταθερό σε αυξημένες ταχύτητες, εμφανίζοντας επίσης πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλή ένταση θορύβου από τον κινητήρα. Ο οικογενειακός του προσανατολισμός δεν κρύβεται σε διαδρομές με στροφές, όπου το αμάξωμα παρουσιάζει κλίσεις, ενώ σε πιο σβέλτους ρυθμούς δε λείπουν ακόμα και οι υπερστροφικές τάσεις, σε περίπτωση που ο οδηγός αφήσει απότομα το πεντάλ του γκαζιού. Το i-VTEC μηχανικό σύνολο που κινεί το Insight προέρχεται από το Civic Hybrid και είναι 8βάλβιδο, 1,3 λτ., αλλά φέρει βελτιώσεις μαζί με ένα νέο καταλύτη. Η ισχύς που παράγει το θερμικό μοτέρ φτάνει στους 88 ίππους, συν 14 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα και 78,5 Nm ροπης, απόδοση που επαρκεί για να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το αμάξωμα των 1.226 κιλών τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Το Insight διαθέτει το παράλληλο υβριδικό σύστημα ΙΜΑ (Ιntegrated Motor Assist), το οποίο, σε σχέση με τις άλλες υβριδικές τεχνολογίες, περιλαμβάνει λίγα μέρη προς όφελος του τελικού κόστους. Η κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι τα 4,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι ρύποι CO2 στα 101 γρ./χιλιόμετρο, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 12,2 δλ. με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 186 χ.α.ω. Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 19.990 €.
http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/pehybo-7.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;) http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
Η προσφερόμενη άνεση είναι το βασικό στοιχείο που χαρακτηρίζει το RX 450h

Θα κινηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα στο πατημένο χώμα, ενώ είναι σε θέση να τα καταφέρει και στα πιο δύσκολα

Ο θάλαμος των επιβατών είναι μοντέρνος αισθητικά, πολυτελής και με πολύ καλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος
Lexus RX450h (6η θέση, 33.934 ψήφοι)
Το καινούργιο premium SUV της ιαπωνικής φίρμας στην έκδοση RX 450h, με το συνδυασμό θερμικού μηχανικού συνόλου με ηλεκτροκινητήρες, αναβαθμίζεται πλήρως στη νέα δεύτερη (υβριδική) γενιά του, αποκτώντας ακόμα πιο πολύ οικολογικό προφίλ. Επιπλέον, σε σχέση με το RX 400h που αντικαθιστά, διαθέτει νέο δάπεδο και μεγαλύτερες διαστάσεις. Στην καμπίνα το βλέμμα εστιάζεται στην τοξοειδή κεντρική κονσόλα με τη μεγάλη έγχρωμη οθόνη πολλαπλών πληροφοριών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και το σύστημα πολυμέσων Remote Touch για το χειρισμό διαφόρων συστημάτων του οχήματος, μέσω ενός συνόλου διακοπτών πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων, με τον κεντρικό να παραπέμπει σε ποντίκι υπολογιστή. Επίσης, την πολυτέλεια ενισχύει η ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα, χωρίς όμως να φτάνει τις γερμανικές προτάσεις.
Στο δρόμο η προσφερόμενη άνεση είναι το βασικό στοιχείο που χαρακτηρίζει το RX 450h, γεγονός που ενισχύουν με τη σειρά τους ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και η γενικότερα πολύ καλή ηχομόνωση. Επιπλέον, υπάρχει και αερανάρτηση, η οποία περιλαμβάνει τέσσερις ρυθμίσεις σε ύψος και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς. Έτσι, στις ευθείες είναι πολύ σταθερό, ωστόσο στις στροφές δείχνει τον όγκο και το βάρος του, ενώ το ελαφρύ και με μέτρια πληροφόρηση τιμόνι, οι κλίσεις του αμαξώματος αλλά και η συνολικά τεχνητή αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός δεν προδιαθέτουν για γρήγορους ρυθμούς. Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει ένα βενζινοκινητήρα 3,4 λίτρων V6, 249 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες που ανεβάζουν συνολικά την ιπποδύναμη στους 299 ίππους. Στο εμπρός μέρος του οχήματος είναι τοποθετημένο το θερμικό μοτέρ, ο ηλεκτροκινητήρας, μια γεννήτρια, μια μπαταρία, η μονάδα ελέγχου ισχύος και το διαφορικό. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδουν 157 και 86 ίππους αντίστοιχα, ενώ οι μπαταρίες νικελίου μετάλλου υδριδίου βρίσκονται κάτω από το πίσω κάθισμα. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χ.α.ω. Η κατανάλωση φτάνει τα 6,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι ρύποι CO2 είναι τα 148 γρ./χιλιόμετρο. Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 59.500 €.

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
27-01-2010, 22:10
Ευχαριστούμε Αρη,

skippybi
28-01-2010, 20:13
Άρη,μερσί τα μάλα:D