PDA

View Full Version : BMW X6 35i


Arkas
15-12-2008, 22:23
http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/03-09-08/03-09-08_246738_21.jpg
http://sup.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gif
Δεν είναι θέμα γοητείας. Δεν είναι θέμα έρωτα. Δεν είναι καν ότι πήραμε τους (κάθε είδους) δρόμους μαζί της σε ένα όμορφο 7ήμερο ταξίδι. Είναι θέμα συμπεριφοράς. Ενα αυτοκίνητο που επιταχύνει τη σκέψη σου, που μπάσα εύηχα κονσέρτα εξάγει η εξάτμισή του, που φρενάρει με όσα, όπως να 'ναι, όπου να 'ναι, δεν μπορεί παρά να κερδίσει τα θετικά σχόλια ενός αυτοκινητικού δημοσιογράφου, διότι πρώτα απ' όλα προσφέρει εξαιρετική ασφάλεια στον αποκαλούμενο μέσο οδηγό και την οικογένειά του. Σε κάθε έδαφος. Οταν όμως το «πράγμα» προσφέρει κλειστή επικοινωνία με τον οδηγό του και είναι τόσο πρόθυμο να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του, τότε δεν προκαλεί απλώς θετικά σχόλια. Προκαλεί τη σκέψη του.
Ωραίο αλλά προκλητικό φόρεμα...
Εξωτερικώς, πάντως, οι απόψεις διίστανται. Η αλήθεια είναι ότι ζώντας μαζί της και εκτιμώντας όσα σου δίνει, παραβλέπεις την καθόλου διακριτική της εμφάνιση. Κοιτώντας τη όμως χωρίς να την έχεις οδηγήσει, δεν μπορεί παρά ο εμφατικός της χαρακτήρας να σε βάλει σε σκέψεις. Οχι ότι το αυτοκίνητο φωνάζει «δείτε με», αλλά είναι το δίχως άλλο ογκώδες και προκλητικό. Επιπλέον, αυτό το κουπέ από τη μέση και πάνω και τζιποειδές από τη μέση και κάτω, δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Για τα μάτια του Ευρωπαίου καταναλωτή βέβαια. Κι έτσι πάντως, τα βλέμματα όπου πήγαμε «καρφώνονταν» πάνω στο μυώδες αλλά παράλληλα χυμώδες κορμί της X6.
...που σε καλεί σε μια κορυφαία αίσθηση παραμονής
Ανοίγεις τη βαριά πόρτα και μπαίνεις στο εσωτερικό. Η σχεδίαση έρχεται από την X5, το ίδιο όμως και η ποιότητα. Συγκεκριμένες φόρμες, στιβαρές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν, επίπεδες σίγουρα, αλλά η φιλικότητα και η ποιότητα παραμονής είναι απλώς κορυφαίες. Οσες περισσότερες μέρες ζεις μέσα της (και αντιλαμβάνεσαι βεβαίως για τι πρόκειται), τόσο περισσότερο νιώθεις να ενσωματώνεσαι. Ναι, να ενσωματώνεσαι. Κι αυτό δεν είναι καθημερινό φαινόμενο σε τούτη τη δουλειά. Αφού λοιπόν ικανοποιήσεις το βλέμμα σου, έρχεται η ώρα να πιέσεις το μπουτόν που αναγράφει start. Ο μπάσος βρυχηθμός του σαξόφωνου (...συγγνώμη του κινητήρα) ζωγραφίζει με πράσινα βαθιά νερά το χώρο (ή κάπως έτσι τέλος πάντων) και το χέρι σου ενστικτωδώς ακουμπάει τον όμορφο και ξεχωριστό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων. Τα puddles πίσω από το τιμόνι δεν τα πειράζεις. Η φαντασίωση πρέπει να έχει και στοιχεία για τη συνέχεια.
Αλλά προς το παρόν ας μείνουμε στην πραγματικότητα. Την X6, λοιπόν, δεν θα την προτιμήσετε φυσικά για τις χωροταξικές της δυνατότητες. Υπάρχουν διαθέσιμες τέσσερις θέσεις για ενήλικες, μια και στο πίσω κάθισμα οι δύο επιβαίνοντες έχουν ανάμεσά τους μια πρακτική και μεγάλη για το μέρος που βρίσκεται κονσόλα. Επιπλέον, η κλίση της οροφής τούς υπενθυμίζει ότι καλό είναι να μην είναι και ιδιαίτερα υψηλοί. Οι χώροι για μικροπράγματα είναι πολύ καλοί (αλλά ποιος ασχολείται τώρα...), και η τιμή του αυτοκινήτου είναι 79.800 ευρώ. Το επίπεδο πολυτέλειας πάντως θα σας ανταμείψει, αφού η X6 ξέρει να κολακεύει τους φιλοξενουμένους της.
http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/03-09-08/03-09-08_246738_81.jpg Κορυφαία ποιότητα παραμονής, χώροι για τέσσερις και... πάμε μια βόλτα;http://sup.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gif
Βρουμ, βρουμ, βρουουουουμμμμ...
Και μετά τα τετριμμένα, ας ρίξουμε μερικές βουτιές παρατήρησης και στο μικρό «θερμοκήπιο» που στεγάζεται επιτυχώς κάτω από το βαρύ βαυαρικό καπό. Και λέμε θερμοκήπιο, διότι εκεί ανθίζει ένα όμορφο λουλούδι. Αυτό του τρίλιτρου εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα με διπλό τούρμπο και απόδοση 306 ίππους, με ροπή 40,77 Kgm από τις 1300 στροφές! Βρουμ! Με το που πατήσεις το start, ξυπνάει και η επιθυμία του για κίνηση. Κατ' αρχάς, μπορεί να εκτοξεύσει το σύνολο των δύο και πλέον τόνων με χαρακτηριστική αβρότητα. Επειτα, η γραμμικότητα της απόδοσής του είναι εκνευριστική, όπως μαρτυράει και η ευθεία της ροπής του. Μόνο αν κινείστε ήδη στα όρια της νομιμότητας της εθνικής οδού και πατήσετε βαθιά το πόδι στο γκάζι, αφού προηγουμένως έχετε κάνει pause στο CD κι έχετε ανοίξει διάπλατα τα παράθυρα, τότε μόνο μπορείτε να καταλάβετε τι εννοούμε. Ανοίγουν τα δύο τούρμπο και μαζί ανοίγει η μύτη σας για να γευτεί το οξυγόνο ικανοποίησης που εισέρχεται σε ποσότητες στον οργανισμό σας. Ε, ναι. Οι ουρανοί είναι δικοί μας!
Εχουμε να κάνουμε, κοντολογίς, με ένα διαμάντι της μηχανολογίας. Α, μην περιμένετε σχόλια για την κατανάλωση τώρα. Αν τη θέλετε, θα πρέπει να την πληρώσετε. Αλλά έτσι για τους τύπους, κάτω από τα 18 λίτρα δύσκολα θα δείτε στο trip computer της. Αλλά who cares στην πραγματικότητα. Ετσι είναι η ζωή.
Εδάφους - εδάφους
Αυτό το Dynamic Performance Control που συνοδεύει το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW ενεργοποιεί πάραυτα την περιέργειά σου. Πριν από λίγες εβδομάδες, στην παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Αμερική, καθόμασταν βραδιάτικα και διαβάζαμε το press-kit, διότι το ενδιαφέρον ήταν στ' αλήθεια εξαιρετικό. Εκτός λοιπόν από την κατανομή της ροπής εμπρός - πίσω (xDrive), τώρα η ροπή μοιράζεται και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Το αποτέλεσμα είναι μαγευτικό. Αλλά, πρώτα απ' όλα, όλα τα συστήματα της X6 προσφέρουν κορυφαία ασφάλεια στον οδηγό. Το σύστημα ευστάθειας αναπαύεται την περισσότερη ώρα, διότι όλα τα υπόλοιπα «δουλεύουν ρολόι» και λειτουργούν το ίδιο και στο απότομο φρενάρισμα μέσα στη στροφή, όπου το αυτοκίνητο των δύο τόνων και κάτι, απλά σταματάει στην τροχιά του χωρίς καμιά ανησυχία.
Σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης, ας επικεντρωθούμε στην απόλαυση. Διότι περί αυτού ακριβώς πρόκειται. Πετάς δύο και κάτι τόνους μέσα στη στροφή, αφού έχεις απενεργοποιήσει τους ηλεκτρονικούς φύλακες της τάξης, και αυτοί αρχίζουν έναν όμορφο χορό. Εκπληκτικό. Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση μοιάζει με πιρουέτα, ο έλεγχος με το εξαιρετικό τιμόνι φέρνει χαμόγελα στα χείλη, τα ελαστικά έρχονται σε δύσκολη θέση, το γλίστρημα έρχεται με τέτοια ηρεμία που απλώς σε σαγηνεύει. Διορθώνεις, το «γυρνάς» από την άλλη και συνεχίζεις. Οσο διαρκεί το ντεπόζιτο. Οσο διαρκεί το ηλιοβασίλεμα. Οσον αφορά την άνεση, το αυτοκίνητο είναι σφιχτό, αλλά μένουμε με την αίσθηση πως χωρίς τα runflat ελαστικά του, που δεν ταιριάζουν απόλυτα με το χάλι των ελληνικών δρόμων, κι αυτή κορυφαία θα ήταν.
Χ6: καταλαμβάνοντας την άσφαλτο
Συμπερασματικά, το αυτοκίνητο είναι εξαίσιο. Δεν υστερεί πουθενά, κι αν ήταν και πιο διακριτικό θα είμασταν απόλυτοι. Αλλά, βέβαια, θα προτιμούσαμε εκείνο το εξώκοσμο μουγκρητό της 50i (102.300 ευρώ). Η Χ6 σε βάζει σε διαδικασία άρνησης συμβιβασμού. Ούτως ή άλλως, τα χρήματα είναι μόνο η αφορμή σ' αυτήν την κατηγορία. Και επίσης είναι σίγουρο πως στην Χ6 θα σε φέρει μόνο το συναίσθημα. Και ζώντας μαζί της, είναι ξανά σίγουρο πως μπορείς να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή.
Υπέρ: Ασφάλεια, Οδηγικός χαρακτήρας, Επιδόσεις, Ποιότητα
Κατά: Κατανάλωση
H ταυτότητα του αυτοκινήτου - Εκδοση δοκιμής:
BMW X6 35i
Tιμή: 79.800 ευρώ
0-100 χλμ./ώρα: 6,7
Tελική ταχύτητα: 240 χλμ./ώρα
Eγγύηση μηχανικών μερών: 2 χρόνια
Eγγύηση σκουριάς: 12 χρόνια
Eγγύηση χρώματος: 3 χρόνια
Oδική βοήθεια: Mobile Service
H KAΘHMEPINH

GS_maniac
16-12-2008, 09:30
πανέμορφο!!!!

ευχαρίστος άλλαζα το gs με ένα τέτοιο:):)

KostasGS
16-12-2008, 22:13
όπου σταματήσεις στο βουνό κατεβάσεις το gs και συνεχίζεις οεο !!!!!!!!!!!:):):):)

KostasGS
16-12-2008, 22:17
πολύ χλιδή βρε φίλε ( γκομενοπαγίδα ) για τους ελεύθερους :eek::eek:

arisxios
16-12-2008, 22:25
πολύ χλιδή βρε φίλε ( γκομενοπαγίδα ) για τους ελεύθερους :eek::eek:


το εργαλείο είναι άπεχτω καί όχι μόνο :eek::eek:

arisxios
16-12-2008, 22:44
ΟΡΊΣΤΕ ΚΑΙ ΣΕ Μ!!!!!!!!!!!!!!







BMW Χ6 Μ: "Όνειρα" θερινής νύχτας 15/12/2008 11:11 http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/middle/dgEntity_58864.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:Photo%2858863%29;) Για όσους οι 407 ίπποι της κορυφαίας X6 50i δεν είναι αρκετοί, ιδού η απάντηση...
http://www.in.gr/auto/images/AUTOMEDIA_logo.gif


Τα γεγονότα τρέχουν με ταχύτητα φωτός και παρά το γεγονός ότι στη BMW -ακόμα- δεν το παραδέχονται η έκδοση M της X6 έχει ήδη δρομολογηθεί.

Στις φωτογραφίες που βλέπετε αξίζει να παρατηρήσετε τους πλευρικούς αεραγωγούς και τις διπλές εξατμίσεις σε κάθε πλευρά, απτές αποδείξεις ότι δεν έχουμε να κάνουμε με μια "απλή" X6.

Προορισμένη να ανταγωνιστεί γνωστά SUV υψηλών επιδόσεων, όπως η Mercedes-Benz ML63 AMG και η Porsche Cayenne Turbo S, η X6 M θα εφοδιάζεται με διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα που -κατά πληροφορίες- θα αποδίδει περισσότερους από 500 ίππους.

Φήμες αναφέρουν ότι η επίσημη ανακοίνωση για την κυκλοφορία της "καυτής" έκδοσης θα πρέπει να αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες ενώ η διάθεσή της θα ξεκινήσει στις αρχές του ερχόμενου καλοκαιριού.,

kostas_366
03-03-2010, 02:52
Το Μ να υποθέσω ότι είναι Μ..... ή είναι ....μοντέλο?? :p:p

GEO_K
03-03-2010, 11:22
πρωτη φορα το ειδα σε λευκο και ομολογω πως κολλησε το βλεμμα μου.
εργαλειο!!

MARK
03-03-2010, 13:26
Τσάμπα πράγμα.............:sm7:

Gazi
03-03-2010, 19:43
Καλό.....Αλλά και 80.000??????

Albatros
03-03-2010, 23:00
Είχα κάνει τεστ ντράιβ πριν από 2 μήνες και μπορώ να πω πως δεν με ενθουσίασε ειδικά με τη τιμή που έχει (+φόρο πολυτελείας τώρα πιά θα πιάνει τα 100000Ε)
:hmmm:

loukas
04-03-2010, 11:45
τα μεταξωτα βρακια ειναι για επιδεξιους ####υς
ομορφο αμαξι αλλα δεν ειμαι ο γιος του κοκαλη , ουτε γιος βενζινα τουλαχιστον...:)

taksidiotis
27-04-2010, 07:49
φοβερο αυτοκινητο,λες να δωσω την m3???μπα,εδω κοιταμε απλα να την ξεφορτωθουμε με τα ζορια που περναμε.

Kimwnas
29-04-2010, 10:29
...the art of pointless....

Ή αλλιώς εδώ καράβια χάνονται κι οι βάρκες αρμενίζουν....

;)

taksidiotis
30-04-2010, 23:54
...the art of pointless....

Ή αλλιώς εδώ καράβια χάνονται κι οι βάρκες αρμενίζουν....

;)
τι να κανουμε,καθενας με τα ζορια του;)

pirate
30-04-2010, 23:57
τι να κανουμε,καθενας με τα ζορια του;)

μπα τι να το κάνεις βρε Γιάννη .....:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:
εσυ εχεις το Vstrom για χώμα ;;;;

taksidiotis
01-05-2010, 15:59
εμ ναι,μονο που αν βαλω το vstrom χωμα δε θα προλαβαινω να μετραω τουμπες:sm7:

manousos
02-05-2010, 10:29
οτι πληρωσεις περνεις,ευχαριστουμε για την ενημερωση.ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.:sm8: