Arkas
15-12-2008, 22:23
http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/03-09-08/03-09-08_246738_21.jpg
http://sup.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gif
Δεν είναι θέμα γοητείας. Δεν είναι θέμα έρωτα. Δεν είναι καν ότι πήραμε τους (κάθε είδους) δρόμους μαζί της σε ένα όμορφο 7ήμερο ταξίδι. Είναι θέμα συμπεριφοράς. Ενα αυτοκίνητο που επιταχύνει τη σκέψη σου, που μπάσα εύηχα κονσέρτα εξάγει η εξάτμισή του, που φρενάρει με όσα, όπως να 'ναι, όπου να 'ναι, δεν μπορεί παρά να κερδίσει τα θετικά σχόλια ενός αυτοκινητικού δημοσιογράφου, διότι πρώτα απ' όλα προσφέρει εξαιρετική ασφάλεια στον αποκαλούμενο μέσο οδηγό και την οικογένειά του. Σε κάθε έδαφος. Οταν όμως το «πράγμα» προσφέρει κλειστή επικοινωνία με τον οδηγό του και είναι τόσο πρόθυμο να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του, τότε δεν προκαλεί απλώς θετικά σχόλια. Προκαλεί τη σκέψη του.
Ωραίο αλλά προκλητικό φόρεμα...
Εξωτερικώς, πάντως, οι απόψεις διίστανται. Η αλήθεια είναι ότι ζώντας μαζί της και εκτιμώντας όσα σου δίνει, παραβλέπεις την καθόλου διακριτική της εμφάνιση. Κοιτώντας τη όμως χωρίς να την έχεις οδηγήσει, δεν μπορεί παρά ο εμφατικός της χαρακτήρας να σε βάλει σε σκέψεις. Οχι ότι το αυτοκίνητο φωνάζει «δείτε με», αλλά είναι το δίχως άλλο ογκώδες και προκλητικό. Επιπλέον, αυτό το κουπέ από τη μέση και πάνω και τζιποειδές από τη μέση και κάτω, δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Για τα μάτια του Ευρωπαίου καταναλωτή βέβαια. Κι έτσι πάντως, τα βλέμματα όπου πήγαμε «καρφώνονταν» πάνω στο μυώδες αλλά παράλληλα χυμώδες κορμί της X6.
...που σε καλεί σε μια κορυφαία αίσθηση παραμονής
Ανοίγεις τη βαριά πόρτα και μπαίνεις στο εσωτερικό. Η σχεδίαση έρχεται από την X5, το ίδιο όμως και η ποιότητα. Συγκεκριμένες φόρμες, στιβαρές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν, επίπεδες σίγουρα, αλλά η φιλικότητα και η ποιότητα παραμονής είναι απλώς κορυφαίες. Οσες περισσότερες μέρες ζεις μέσα της (και αντιλαμβάνεσαι βεβαίως για τι πρόκειται), τόσο περισσότερο νιώθεις να ενσωματώνεσαι. Ναι, να ενσωματώνεσαι. Κι αυτό δεν είναι καθημερινό φαινόμενο σε τούτη τη δουλειά. Αφού λοιπόν ικανοποιήσεις το βλέμμα σου, έρχεται η ώρα να πιέσεις το μπουτόν που αναγράφει start. Ο μπάσος βρυχηθμός του σαξόφωνου (...συγγνώμη του κινητήρα) ζωγραφίζει με πράσινα βαθιά νερά το χώρο (ή κάπως έτσι τέλος πάντων) και το χέρι σου ενστικτωδώς ακουμπάει τον όμορφο και ξεχωριστό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων. Τα puddles πίσω από το τιμόνι δεν τα πειράζεις. Η φαντασίωση πρέπει να έχει και στοιχεία για τη συνέχεια.
Αλλά προς το παρόν ας μείνουμε στην πραγματικότητα. Την X6, λοιπόν, δεν θα την προτιμήσετε φυσικά για τις χωροταξικές της δυνατότητες. Υπάρχουν διαθέσιμες τέσσερις θέσεις για ενήλικες, μια και στο πίσω κάθισμα οι δύο επιβαίνοντες έχουν ανάμεσά τους μια πρακτική και μεγάλη για το μέρος που βρίσκεται κονσόλα. Επιπλέον, η κλίση της οροφής τούς υπενθυμίζει ότι καλό είναι να μην είναι και ιδιαίτερα υψηλοί. Οι χώροι για μικροπράγματα είναι πολύ καλοί (αλλά ποιος ασχολείται τώρα...), και η τιμή του αυτοκινήτου είναι 79.800 ευρώ. Το επίπεδο πολυτέλειας πάντως θα σας ανταμείψει, αφού η X6 ξέρει να κολακεύει τους φιλοξενουμένους της.
http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/03-09-08/03-09-08_246738_81.jpg Κορυφαία ποιότητα παραμονής, χώροι για τέσσερις και... πάμε μια βόλτα;http://sup.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gif
Βρουμ, βρουμ, βρουουουουμμμμ...
Και μετά τα τετριμμένα, ας ρίξουμε μερικές βουτιές παρατήρησης και στο μικρό «θερμοκήπιο» που στεγάζεται επιτυχώς κάτω από το βαρύ βαυαρικό καπό. Και λέμε θερμοκήπιο, διότι εκεί ανθίζει ένα όμορφο λουλούδι. Αυτό του τρίλιτρου εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα με διπλό τούρμπο και απόδοση 306 ίππους, με ροπή 40,77 Kgm από τις 1300 στροφές! Βρουμ! Με το που πατήσεις το start, ξυπνάει και η επιθυμία του για κίνηση. Κατ' αρχάς, μπορεί να εκτοξεύσει το σύνολο των δύο και πλέον τόνων με χαρακτηριστική αβρότητα. Επειτα, η γραμμικότητα της απόδοσής του είναι εκνευριστική, όπως μαρτυράει και η ευθεία της ροπής του. Μόνο αν κινείστε ήδη στα όρια της νομιμότητας της εθνικής οδού και πατήσετε βαθιά το πόδι στο γκάζι, αφού προηγουμένως έχετε κάνει pause στο CD κι έχετε ανοίξει διάπλατα τα παράθυρα, τότε μόνο μπορείτε να καταλάβετε τι εννοούμε. Ανοίγουν τα δύο τούρμπο και μαζί ανοίγει η μύτη σας για να γευτεί το οξυγόνο ικανοποίησης που εισέρχεται σε ποσότητες στον οργανισμό σας. Ε, ναι. Οι ουρανοί είναι δικοί μας!
Εχουμε να κάνουμε, κοντολογίς, με ένα διαμάντι της μηχανολογίας. Α, μην περιμένετε σχόλια για την κατανάλωση τώρα. Αν τη θέλετε, θα πρέπει να την πληρώσετε. Αλλά έτσι για τους τύπους, κάτω από τα 18 λίτρα δύσκολα θα δείτε στο trip computer της. Αλλά who cares στην πραγματικότητα. Ετσι είναι η ζωή.
Εδάφους - εδάφους
Αυτό το Dynamic Performance Control που συνοδεύει το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW ενεργοποιεί πάραυτα την περιέργειά σου. Πριν από λίγες εβδομάδες, στην παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Αμερική, καθόμασταν βραδιάτικα και διαβάζαμε το press-kit, διότι το ενδιαφέρον ήταν στ' αλήθεια εξαιρετικό. Εκτός λοιπόν από την κατανομή της ροπής εμπρός - πίσω (xDrive), τώρα η ροπή μοιράζεται και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Το αποτέλεσμα είναι μαγευτικό. Αλλά, πρώτα απ' όλα, όλα τα συστήματα της X6 προσφέρουν κορυφαία ασφάλεια στον οδηγό. Το σύστημα ευστάθειας αναπαύεται την περισσότερη ώρα, διότι όλα τα υπόλοιπα «δουλεύουν ρολόι» και λειτουργούν το ίδιο και στο απότομο φρενάρισμα μέσα στη στροφή, όπου το αυτοκίνητο των δύο τόνων και κάτι, απλά σταματάει στην τροχιά του χωρίς καμιά ανησυχία.
Σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης, ας επικεντρωθούμε στην απόλαυση. Διότι περί αυτού ακριβώς πρόκειται. Πετάς δύο και κάτι τόνους μέσα στη στροφή, αφού έχεις απενεργοποιήσει τους ηλεκτρονικούς φύλακες της τάξης, και αυτοί αρχίζουν έναν όμορφο χορό. Εκπληκτικό. Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση μοιάζει με πιρουέτα, ο έλεγχος με το εξαιρετικό τιμόνι φέρνει χαμόγελα στα χείλη, τα ελαστικά έρχονται σε δύσκολη θέση, το γλίστρημα έρχεται με τέτοια ηρεμία που απλώς σε σαγηνεύει. Διορθώνεις, το «γυρνάς» από την άλλη και συνεχίζεις. Οσο διαρκεί το ντεπόζιτο. Οσο διαρκεί το ηλιοβασίλεμα. Οσον αφορά την άνεση, το αυτοκίνητο είναι σφιχτό, αλλά μένουμε με την αίσθηση πως χωρίς τα runflat ελαστικά του, που δεν ταιριάζουν απόλυτα με το χάλι των ελληνικών δρόμων, κι αυτή κορυφαία θα ήταν.
Χ6: καταλαμβάνοντας την άσφαλτο
Συμπερασματικά, το αυτοκίνητο είναι εξαίσιο. Δεν υστερεί πουθενά, κι αν ήταν και πιο διακριτικό θα είμασταν απόλυτοι. Αλλά, βέβαια, θα προτιμούσαμε εκείνο το εξώκοσμο μουγκρητό της 50i (102.300 ευρώ). Η Χ6 σε βάζει σε διαδικασία άρνησης συμβιβασμού. Ούτως ή άλλως, τα χρήματα είναι μόνο η αφορμή σ' αυτήν την κατηγορία. Και επίσης είναι σίγουρο πως στην Χ6 θα σε φέρει μόνο το συναίσθημα. Και ζώντας μαζί της, είναι ξανά σίγουρο πως μπορείς να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή.
Υπέρ: Ασφάλεια, Οδηγικός χαρακτήρας, Επιδόσεις, Ποιότητα
Κατά: Κατανάλωση
H ταυτότητα του αυτοκινήτου - Εκδοση δοκιμής:
BMW X6 35i
Tιμή: 79.800 ευρώ
0-100 χλμ./ώρα: 6,7
Tελική ταχύτητα: 240 χλμ./ώρα
Eγγύηση μηχανικών μερών: 2 χρόνια
Eγγύηση σκουριάς: 12 χρόνια
Eγγύηση χρώματος: 3 χρόνια
Oδική βοήθεια: Mobile Service
H KAΘHMEPINH
http://sup.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gif
Δεν είναι θέμα γοητείας. Δεν είναι θέμα έρωτα. Δεν είναι καν ότι πήραμε τους (κάθε είδους) δρόμους μαζί της σε ένα όμορφο 7ήμερο ταξίδι. Είναι θέμα συμπεριφοράς. Ενα αυτοκίνητο που επιταχύνει τη σκέψη σου, που μπάσα εύηχα κονσέρτα εξάγει η εξάτμισή του, που φρενάρει με όσα, όπως να 'ναι, όπου να 'ναι, δεν μπορεί παρά να κερδίσει τα θετικά σχόλια ενός αυτοκινητικού δημοσιογράφου, διότι πρώτα απ' όλα προσφέρει εξαιρετική ασφάλεια στον αποκαλούμενο μέσο οδηγό και την οικογένειά του. Σε κάθε έδαφος. Οταν όμως το «πράγμα» προσφέρει κλειστή επικοινωνία με τον οδηγό του και είναι τόσο πρόθυμο να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του, τότε δεν προκαλεί απλώς θετικά σχόλια. Προκαλεί τη σκέψη του.
Ωραίο αλλά προκλητικό φόρεμα...
Εξωτερικώς, πάντως, οι απόψεις διίστανται. Η αλήθεια είναι ότι ζώντας μαζί της και εκτιμώντας όσα σου δίνει, παραβλέπεις την καθόλου διακριτική της εμφάνιση. Κοιτώντας τη όμως χωρίς να την έχεις οδηγήσει, δεν μπορεί παρά ο εμφατικός της χαρακτήρας να σε βάλει σε σκέψεις. Οχι ότι το αυτοκίνητο φωνάζει «δείτε με», αλλά είναι το δίχως άλλο ογκώδες και προκλητικό. Επιπλέον, αυτό το κουπέ από τη μέση και πάνω και τζιποειδές από τη μέση και κάτω, δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Για τα μάτια του Ευρωπαίου καταναλωτή βέβαια. Κι έτσι πάντως, τα βλέμματα όπου πήγαμε «καρφώνονταν» πάνω στο μυώδες αλλά παράλληλα χυμώδες κορμί της X6.
...που σε καλεί σε μια κορυφαία αίσθηση παραμονής
Ανοίγεις τη βαριά πόρτα και μπαίνεις στο εσωτερικό. Η σχεδίαση έρχεται από την X5, το ίδιο όμως και η ποιότητα. Συγκεκριμένες φόρμες, στιβαρές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν, επίπεδες σίγουρα, αλλά η φιλικότητα και η ποιότητα παραμονής είναι απλώς κορυφαίες. Οσες περισσότερες μέρες ζεις μέσα της (και αντιλαμβάνεσαι βεβαίως για τι πρόκειται), τόσο περισσότερο νιώθεις να ενσωματώνεσαι. Ναι, να ενσωματώνεσαι. Κι αυτό δεν είναι καθημερινό φαινόμενο σε τούτη τη δουλειά. Αφού λοιπόν ικανοποιήσεις το βλέμμα σου, έρχεται η ώρα να πιέσεις το μπουτόν που αναγράφει start. Ο μπάσος βρυχηθμός του σαξόφωνου (...συγγνώμη του κινητήρα) ζωγραφίζει με πράσινα βαθιά νερά το χώρο (ή κάπως έτσι τέλος πάντων) και το χέρι σου ενστικτωδώς ακουμπάει τον όμορφο και ξεχωριστό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων. Τα puddles πίσω από το τιμόνι δεν τα πειράζεις. Η φαντασίωση πρέπει να έχει και στοιχεία για τη συνέχεια.
Αλλά προς το παρόν ας μείνουμε στην πραγματικότητα. Την X6, λοιπόν, δεν θα την προτιμήσετε φυσικά για τις χωροταξικές της δυνατότητες. Υπάρχουν διαθέσιμες τέσσερις θέσεις για ενήλικες, μια και στο πίσω κάθισμα οι δύο επιβαίνοντες έχουν ανάμεσά τους μια πρακτική και μεγάλη για το μέρος που βρίσκεται κονσόλα. Επιπλέον, η κλίση της οροφής τούς υπενθυμίζει ότι καλό είναι να μην είναι και ιδιαίτερα υψηλοί. Οι χώροι για μικροπράγματα είναι πολύ καλοί (αλλά ποιος ασχολείται τώρα...), και η τιμή του αυτοκινήτου είναι 79.800 ευρώ. Το επίπεδο πολυτέλειας πάντως θα σας ανταμείψει, αφού η X6 ξέρει να κολακεύει τους φιλοξενουμένους της.
http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/03-09-08/03-09-08_246738_81.jpg Κορυφαία ποιότητα παραμονής, χώροι για τέσσερις και... πάμε μια βόλτα;http://sup.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gif
Βρουμ, βρουμ, βρουουουουμμμμ...
Και μετά τα τετριμμένα, ας ρίξουμε μερικές βουτιές παρατήρησης και στο μικρό «θερμοκήπιο» που στεγάζεται επιτυχώς κάτω από το βαρύ βαυαρικό καπό. Και λέμε θερμοκήπιο, διότι εκεί ανθίζει ένα όμορφο λουλούδι. Αυτό του τρίλιτρου εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα με διπλό τούρμπο και απόδοση 306 ίππους, με ροπή 40,77 Kgm από τις 1300 στροφές! Βρουμ! Με το που πατήσεις το start, ξυπνάει και η επιθυμία του για κίνηση. Κατ' αρχάς, μπορεί να εκτοξεύσει το σύνολο των δύο και πλέον τόνων με χαρακτηριστική αβρότητα. Επειτα, η γραμμικότητα της απόδοσής του είναι εκνευριστική, όπως μαρτυράει και η ευθεία της ροπής του. Μόνο αν κινείστε ήδη στα όρια της νομιμότητας της εθνικής οδού και πατήσετε βαθιά το πόδι στο γκάζι, αφού προηγουμένως έχετε κάνει pause στο CD κι έχετε ανοίξει διάπλατα τα παράθυρα, τότε μόνο μπορείτε να καταλάβετε τι εννοούμε. Ανοίγουν τα δύο τούρμπο και μαζί ανοίγει η μύτη σας για να γευτεί το οξυγόνο ικανοποίησης που εισέρχεται σε ποσότητες στον οργανισμό σας. Ε, ναι. Οι ουρανοί είναι δικοί μας!
Εχουμε να κάνουμε, κοντολογίς, με ένα διαμάντι της μηχανολογίας. Α, μην περιμένετε σχόλια για την κατανάλωση τώρα. Αν τη θέλετε, θα πρέπει να την πληρώσετε. Αλλά έτσι για τους τύπους, κάτω από τα 18 λίτρα δύσκολα θα δείτε στο trip computer της. Αλλά who cares στην πραγματικότητα. Ετσι είναι η ζωή.
Εδάφους - εδάφους
Αυτό το Dynamic Performance Control που συνοδεύει το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW ενεργοποιεί πάραυτα την περιέργειά σου. Πριν από λίγες εβδομάδες, στην παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Αμερική, καθόμασταν βραδιάτικα και διαβάζαμε το press-kit, διότι το ενδιαφέρον ήταν στ' αλήθεια εξαιρετικό. Εκτός λοιπόν από την κατανομή της ροπής εμπρός - πίσω (xDrive), τώρα η ροπή μοιράζεται και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Το αποτέλεσμα είναι μαγευτικό. Αλλά, πρώτα απ' όλα, όλα τα συστήματα της X6 προσφέρουν κορυφαία ασφάλεια στον οδηγό. Το σύστημα ευστάθειας αναπαύεται την περισσότερη ώρα, διότι όλα τα υπόλοιπα «δουλεύουν ρολόι» και λειτουργούν το ίδιο και στο απότομο φρενάρισμα μέσα στη στροφή, όπου το αυτοκίνητο των δύο τόνων και κάτι, απλά σταματάει στην τροχιά του χωρίς καμιά ανησυχία.
Σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης, ας επικεντρωθούμε στην απόλαυση. Διότι περί αυτού ακριβώς πρόκειται. Πετάς δύο και κάτι τόνους μέσα στη στροφή, αφού έχεις απενεργοποιήσει τους ηλεκτρονικούς φύλακες της τάξης, και αυτοί αρχίζουν έναν όμορφο χορό. Εκπληκτικό. Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση μοιάζει με πιρουέτα, ο έλεγχος με το εξαιρετικό τιμόνι φέρνει χαμόγελα στα χείλη, τα ελαστικά έρχονται σε δύσκολη θέση, το γλίστρημα έρχεται με τέτοια ηρεμία που απλώς σε σαγηνεύει. Διορθώνεις, το «γυρνάς» από την άλλη και συνεχίζεις. Οσο διαρκεί το ντεπόζιτο. Οσο διαρκεί το ηλιοβασίλεμα. Οσον αφορά την άνεση, το αυτοκίνητο είναι σφιχτό, αλλά μένουμε με την αίσθηση πως χωρίς τα runflat ελαστικά του, που δεν ταιριάζουν απόλυτα με το χάλι των ελληνικών δρόμων, κι αυτή κορυφαία θα ήταν.
Χ6: καταλαμβάνοντας την άσφαλτο
Συμπερασματικά, το αυτοκίνητο είναι εξαίσιο. Δεν υστερεί πουθενά, κι αν ήταν και πιο διακριτικό θα είμασταν απόλυτοι. Αλλά, βέβαια, θα προτιμούσαμε εκείνο το εξώκοσμο μουγκρητό της 50i (102.300 ευρώ). Η Χ6 σε βάζει σε διαδικασία άρνησης συμβιβασμού. Ούτως ή άλλως, τα χρήματα είναι μόνο η αφορμή σ' αυτήν την κατηγορία. Και επίσης είναι σίγουρο πως στην Χ6 θα σε φέρει μόνο το συναίσθημα. Και ζώντας μαζί της, είναι ξανά σίγουρο πως μπορείς να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή.
Υπέρ: Ασφάλεια, Οδηγικός χαρακτήρας, Επιδόσεις, Ποιότητα
Κατά: Κατανάλωση
H ταυτότητα του αυτοκινήτου - Εκδοση δοκιμής:
BMW X6 35i
Tιμή: 79.800 ευρώ
0-100 χλμ./ώρα: 6,7
Tελική ταχύτητα: 240 χλμ./ώρα
Eγγύηση μηχανικών μερών: 2 χρόνια
Eγγύηση σκουριάς: 12 χρόνια
Eγγύηση χρώματος: 3 χρόνια
Oδική βοήθεια: Mobile Service
H KAΘHMEPINH