PDA

View Full Version : Οι μεγαλύτερες ανακλήσεις οχημάτων όλων των εποχών


MARK
06-02-2010, 11:16
Δεκάδες εκατομμύρια οχήματα έχουν ανακληθεί τα τελευταία 40 χρόνια στη διεθνή αγορά, λόγω ποικίλων τεχνικών προβλημάτων που αντιμετώπιζαν.
Σε ρεπορτάζ του, το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters αναφέρει μερικές από τις μεγαλύτερες ανακλήσεις όλων των εποχών:
- 1971: Η General Motors ανακάλεσε 6,7 εκατ. οχήματα, λόγω προβλημάτων σε βάσεις κινητήρων, που αποχωρίζονταν από το όχημα, προκαλώντας προβλήματα στο γκάζι.
- 1981: Η General Motors ανακάλεσε 5,8 εκατ. οχήματα, λόγω εσφαλμένης τοποθέτησης μπουλονιών στην ανάρτηση, που επηρέαζαν την κατευθυντικότητά τους.
- 1996: Η Ford ανακάλεσε περισσότερα από 8 εκατ. οχήματα, για την αντικατάσταση ελαττωματικών μιζών που μπορούσαν να προκαλέσουν βραχυκυκλώματα και φωτιά στη μηχανή.
- Ιούλιος 1998: Η General Motors ανακάλεσε περίπου 1 εκατ. Cadillac, Pontiac και Chevrolet, λόγω φόβων ότι, οι αερόσακοι μπορούσαν να ενεργοποιηθούν τυχαία.
- Αύγουστος 2000: Η ιαπωνική κατασκευάστρια ελαστικών Bridgestone ανακάλεσε 14,4 εκατ. ελαστικά τύπου ATX, ATX II και Wilderness, που είχαν παραχθεί από αμερικανικά εργοστάσια της θυγατρικής της Firestone και είχαν τοποθετηθεί σε μοντέλα Ford Explorer ή/και είχαν πωληθεί ανεξάρτητα.
- 2004: Η General Motors ανακάλεσε σχεδόν 4 εκατ. ημι-φορτηγά, λόγω οξειδώσεων σε ηλεκτρικά καλώδια του οπίσθιου τμήματος.
- Απρίλιος 2005: Η General Motors ανακάλεσε περισσότερα από 2 εκατ. οχήματα, για την επισκευή πολλαπλών προβλημάτων ασφαλείας, που μεταξύ άλλων σχετίζονταν με τις ζώνες ασφαλείας των πίσω θέσεων που είχαν τοποθετηθεί σε ημι-φορτηγά και SUV παραγωγής μεταξύ των ετών 2003 και 2005.
- Οκτώβριος 2005: Η Toyota ανακάλεσε 1,4 οχήματα παγκοσμίως – περιλαμβανομένου του δημοφιλούς Corolla και 15 ακόμα μοντέλων της – λόγω προβλημάτων με το σύστημα ενεργοποίησης των εμπρόσθιων φώτων τους.
- Δεκέμβριος 2007: Η Chrysler ανακάλεσε περισσότερα από 575 χιλ. οχήματα, λόγω μακρόχρονης φθοράς στο αυτόματο σύστημα μετάδοσης.
- Αύγουστος 2008: Η General Motors ανακάλεσε 857.735 οχήματα που είχαν εξοπλιστεί με θερμαινόμενους καθαριστήρες βροχής που μπορούσαν να προκαλέσουν βραχυκύκλωμα.
- Σεπτέμβριος 2009: Η Toyota ανακάλεσε 3,8 εκατ. οχήματα στις ΗΠΑ, λόγω προβλημάτων σε χαλάκια που μπορούσαν να μετακινηθούν και να πιέσουν αιφνίδια το πετάλι του γκαζιού. Πέντε θάνατοι αναφέρθηκαν, λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος.
- Οκτώβριος 2009: Η Ford ολοκλήρωσε μία σειρά από ανακλήσεις που περιελάμβαναν 14 εκατ. οχήματα, λόγω προβλήματος στο κουμπί απενεργοποίησης του αυτόματου συστήματος ελέγχου ταχύτητας.
- Ιανουάριος 2010: Η Honda ανακάλεσε 646 χιλιάδες μοντέλα Fit/Jazz και City παγκοσμίως, λόγω προβλήματος σε κομβίο ελέγχου των παραθύρων, μετά το θάνατο ενός παιδιού το 2009 σε πυρκαγιά οχήματος κατασκευής της.
- Ιανουάριος 2010: Οι ανακλήσεις της Toyota προκαλούν ανακλήσεις 100 χιλιάδων Peugeot 107 και Citroen C1 από τη γαλλική PSA Peugeot Citroen, μοντέλα που κατασκευάζονται στην Τσεχία σε εργοστάσιο συμπαραγωγής με την Toyota.
- Φεβρουάριος 2010: Η Toyota ανακάλεσε 216 χιλιάδες οχήματά της στη Βρετανία, ενώ επιπλέον 180 χιλιάδες περιλαμβάνονται στη γιγαντιαία ανάκληση που σχετίζεται με το πετάλι του γκαζιού, που “ενοχοποιείται” για 19 θανάτους σε οδικά ατυχήματα στις ΗΠΑ. Σε 8 εκατομμύρια υπολογίζονται παγκοσμίως τα οχήματα της εταιρείας που, μέχρι στιγμής, εμπίπτουν στις πρόσφατες ανακλήσεις που ανακοίνωσε.
- Φεβρουάριος 2010: Η Toyota ετοιμάζεται να ανακοινώσει την ανάκληση 300 χιλιάδων υβριδικών οχημάτων Prius, λόγω προβλημάτων στο σύστημα πέδησης.

Arkas
06-02-2010, 11:48
Ανατριχιαστικά νούμερα!
Ας ελπίσουμε ότι δεν υπάρχουν αντίστοιχες ανακλήσεις που τις έχουν "θάψει"...

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
06-02-2010, 21:30
Οι εταιρείες General Motors & Toyota,

έχουν τον κύριο όγκο των ανακλήσεων ...:cool:

Οι υπόλοιπες δεν είχαν "προβληματικά" αυτοκίνητα,

ή τα πέρασαν στα "ψιλά" ;;;; :confused: