PDA

View Full Version : R 1200 Gs Adventure 2010, φωτό από το MCN!


Arkas
07-02-2010, 15:42
http://www.motorcyclenews.com/upload/263387/images/01BMW-GS-Adventure.jpg


http://www.motorcyclenews.com/upload/263387/images/02BMW-GS-Adventure.jpg


http://www.motorcyclenews.com/upload/263387/images/03BMW-GS-Adventure.jpg




http://www.motorcyclenews.com/upload/263387/images/04BMW-GS-Adventure.jpg



http://www.motorcyclenews.com/upload/263387/images/05BMW-GS-Adventure.jpg



http://www.motorcyclenews.com/upload/263387/images/07BMW-GS-Adventure.jpg



http://www.motorcyclenews.com/upload/263387/images/09BMW-GS-Adventure.jpg


http://www.motorcyclenews.com/upload/263387/images/13BMW-GS-Adventure.jpg



.

Gazi
07-02-2010, 16:10
http://www.motorcyclenews.com/upload/263387/images/04BMW-GS-Adventure.jpg
















.
Εκτός του οτι είναι άλλο ένα καταπληκτικό εργαλείο της μαμάς ΒΜW,είναι πανέμορφο ,δυναμικό,εξιτάρει τον αναβάτη και........
.
.
.
.
.
.
......έχει και ικανότητες από στριτάδικο!!!!!:D:D:D:D

georgekostas
07-02-2010, 16:13
Ξηλωθειτε παρακαλω...!:D

FANISGS
07-02-2010, 18:35
πιστευω οτι δεν αξιζουν και τοσο οι αλλαγες του νεου μοντελου για να μπουμε στη διαδικασια αγορας του καινουριου!

nek21
07-02-2010, 18:39
:sm8::sm8::sm8:πιστευω οτι δεν αξιζουν και τοσο οι αλλαγες του νεου μοντελου για να μπουμε στη διαδικασια αγορας του καινουριου!

FANISGS
07-02-2010, 19:05
ετσι ειναι ρε παιδια.η bmw καλως η κακως μας εχει βρει κοροιδα!!!δινει 5 αλογα-αν τα δινει κι αυτα-,βαζει μια ρυθμιση στο esa, βελτιωνει κατι ανουσια και σου λεει νεο μοντελο.λαθος φιλοι μου.δωσε μου 130 αλογα βελτιωσε μου ολα τα υπολοιπα και τοτε μαλιστα.να τα σκασουμε να το παρουμε.γιατι ψηνεται το varadero me κινητηρα vfr αξονα κλπ και μετα θα δουμε τι θα κανει η bmw.ειπαμε καλη, χρυση η bmw αλλα ελεος πια!!!!!

skippybi
07-02-2010, 20:22
να φύγετε, να πάτε αλλού!!!:sm7::sm7:

angpass
07-02-2010, 20:53
δεν ξερω τι λετε αλλα εγω θα την τυπωσω και θα κοιμηθω μαζι της !!!

Jefe
07-02-2010, 21:07
πιστευω οτι δεν αξιζουν και τοσο οι αλλαγες του νεου μοντελου για να μπουμε στη διαδικασια αγορας του καινουριου!


Συμφωνώ απόλυτα!


Jefe

bill 800gs
07-02-2010, 21:10
Ποσο πιο ομορφη μπορει να γινει μια μοτο?:confused:

gemara
07-02-2010, 21:38
Τι όμορφο πραγματάκι είναι αυτό!!!:)

tsompanis
07-02-2010, 22:38
όντως πολύ άγριο και όμορφο.ναι..να του χώσουν 130 άλογοα και 180,αλλά πόσο πιο όμορφο να το κάνουν?
ξέρουμε σε τι τιμή θα ξεκινήσει η δημοπρασία του?

GEO_K
07-02-2010, 23:14
αναμφισβητητα πολυ ομορφο.....
αλλα εχω υποσχεθει στον εαυτο μου οτι αμα δεν γραψει το κοντερ 100000χλμ δεν προκειται να το αλλαξω...
να κανουμε και αποσβεση βρε αδερφε!!!!!

FANISGS
07-02-2010, 23:33
αναμφισβητητα πολυ ομορφο.....
αλλα εχω υποσχεθει στον εαυτο μου οτι αμα δεν γραψει το κοντερ 100000χλμ δεν προκειται να το αλλαξω...
να κανουμε και αποσβεση βρε αδερφε!!!!!

ετσιιιι!:sm8:

alx_k
07-02-2010, 23:37
αναμφισβητητα πολυ ομορφο.....
αλλα εχω υποσχεθει στον εαυτο μου οτι αμα δεν γραψει το κοντερ 100000χλμ δεν προκειται να το αλλαξω...
να κανουμε και αποσβεση βρε αδερφε!!!!!


Τι μονο 100,000 χλμ? και βαλε...
:sm7:

vpentza
09-02-2010, 14:16
την ειδα σήμερα από κοντά..... λίγο ποιο ευανάγνωστα όργανα, νέα καπάκια κυλίνδρων λόγω των εκκεντροφόρων, η τάπα λαδιού ...στον δεξί κύλινδρο, κατά τα άλλα ...ίδια σε όλα και στη τιμή..... 19.040 μόνο, με το κλειδί στο χέρι, ε ρε πυρετός.......:D

vasorfa
09-02-2010, 14:29
οκ....ηρθε και η ......<<αναβαθμιση >> του 2010 :Απορία::Απορία::Απορία:

ολα καλα,απο το δικο μου που ειναι του 2008 δεν ειδα ιδιαιτερες διαφορες....περαν απο τα μπλιμπλικια......(κυλινδροκαπακα,αριστερα η ταπα λαδιου ,και ...μικρη διαφορα οχι στον σχεδιασμο αλλα στο εσωτερικο των οργανων,)με προβληματισε το τροπετο(αν το λεω καλα) πανω στον λαιμο της εξατμισης......ξερετε αυτο που ειναι υπευθυνο για τα 10 παραπανω αλογατα:)......μου φανηκε πολυ.......ευαισθητο.:yz...ο νοων νοητο........:hmmm::hmmm:

απο προσωπικη παντως αποψη και σταση----την Princess δεν την αλλαζω......Εξαλλου δεν με <<ταρακουνησε>> το νεο update(περι αυτου προκειται) ,,,,,δεν νομιζω οτι τα καινουρια κυλινδροκαπακα,,,,,της ταιριαζουν.......μου θυμισε japan,,,,,:Απορία::Απορία::Απορία: και στο τελος........δεν εχει εχει και τιποτα διαφορετικο :(:(:(

vpentza
09-02-2010, 15:39
ειναι γεγονος vasorfa οτι το κλαπέτο στην εξάτμιση φαίνεται πολύ εκτεθειμένο.......που να περάσεις ποτάμι με αυτό το εξόγκωμα ???? :hmmm:

(το μόνο ποτάμι που εχω περάσει βέβαια ειναι ο ...Κηφισσός)

nek21
09-02-2010, 16:51
ειναι γεγονος vasorfa οτι το κλαπέτο στην εξάτμιση φαίνεται πολύ εκτεθειμένο.......που να περάσεις ποτάμι με αυτό το εξόγκωμα ???? :hmmm:

(το μόνο ποτάμι που εχω περάσει βέβαια ειναι ο ...Κηφισσός)
:sm7::sm7::sm7:

wet & dirty
09-02-2010, 17:22
ναι το καινουργιο δεν ειδα........:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

babisadve
09-02-2010, 20:17
Λοιπόν.
Στην παραγωγή από το 04, δηλ 7 χρόνια!!
Δεν είναι παράλογο να φορέσουν τον "καινούριο" κινητήρα, να φρεσκάρουν λίγο τις πωλήσεις, να δουν τις κινήσεις του ανταγωνισμού.
Αποκλείεται το πραγματικά καινούριο μοντέλο να είναι ήδη έτοιμο στα χαρτιά και απλώς να περιμένουν την κατάλληλη στιγμή??
Το έχουν ξανακάνει!!

taksidiotis
11-02-2010, 11:53
εγω παντως ειτε 07 ειχα ειτε το 09 που εχω αλλαγη στο καινουριο δεν εκανα.γιατι ουσιαστικες αλλαγες εγω δε βλεπω,ωραια,πες 5 αλογα,τι να τα κανω ομως,ειμαι ανετος και με αυτα που εχει ηδη,αν προσθεταν λιγα ακομα ισως να ηταν καλυτερα.
ομως εχει ξεκινησει πιστευω ενα κακο παιχνιδι με τα αλογα και τα on/off.αυτα τα μηχανακια δεν νομιζω οτι χρειαζοντε 120+ αλογα για να κανουν την δουλεια τους.δεν ξερω,απλα την γνωμη μου λεω κι εγω.

GEO_K
11-02-2010, 11:56
εγω παντως ειτε 07 ειχα ειτε το 09 που εχω αλλαγη στο καινουριο δεν εκανα.γιατι ουσιαστικες αλλαγες εγω δε βλεπω,ωραια,πες 5 αλογα,τι να τα κανω ομως,ειμαι ανετος και με αυτα που εχει ηδη,αν προσθεταν λιγα ακομα ισως να ηταν καλυτερα.
ομως εχει ξεκινησει πιστευω ενα κακο παιχνιδι με τα αλογα και τα on/off.αυτα τα μηχανακια δεν νομιζω οτι χρειαζοντε 120+ αλογα για να κανουν την δουλεια τους.δεν ξερω,απλα την γνωμη μου λεω κι εγω.
συμφωνο με το φιλο και συντοπιτη ταξιδιωτη!!!!!
τι να τα κανεις 130 αλογα?????
αμα θες τοσα γκαζια παρε hayabusa!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D

droggitiszak
11-02-2010, 13:30
αν δεν κανω λάθος είχα διαβάσει ότι η 6η σχέση στο 2010 έγινε πιο "μακρυά" ...

emix
11-02-2010, 14:50
Η μεταβαση απο το R1150GS στο R1200GS, ναι, αυτο ειναι η εννοια του καινουργιου.

Σ αυτες τις αλλαγες και γω δεν βλεπω κατι το τρομερα καινουργιο. Για 5-10 αλογα συν κατι αλλα ψιλολογια να καθομαστε ν αλλαζουμε μηχανες;
Δεν το νομιζω.

georgekostas
11-02-2010, 15:07
Η μεταβαση απο το R1150GS στο R1200GS, ναι, αυτο ειναι η εννοια του καινουργιου.

Σ αυτες τις αλλαγες και γω δεν βλεπω κατι το τρομερα καινουργιο. Για 5-10 αλογα συν κατι αλλα ψιλολογια να καθομαστε ν αλλαζουμε μηχανες;
Δεν το νομιζω.
+1200

Blackstaf
14-02-2010, 21:50
Πάντως θα έπρεπε να ντρεπονται οι άνθρωποι της εταιρίας γιατί νομίζουν πως μας έχουν βρει ####κες...Υποτίθεται πως αγοράσαμε BMW για να έχουμε ένα καινούργιο μοντέλο τουλάχιστον για 4 χρόνια και όχι κάθε χρόνο να βγαίνει και από ένα καινούργιο μοντέλο με αποτέλεσμα οι δικές μας μηχανές να θεωρούνται παλιές! Μάλλον εμείς φταίμε...:(

antonis1150GSA
14-02-2010, 22:40
Αυτοι καλα κανουνε και ''βελτιωνουν'' τα μηχανακια καθε χρονο και τα ονομαζουνε νεο μοντελο εμεις τα ψώνια οι BMWδακηδες ,τα κορο'ι'δα τι κανουμε??..Παμε σαν τα βόδια και αγοραζουμε το ''νεο'' μοντελο...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ...ΝεύραΝεύρα....Παντος προσωπικα στο ADVE 2010 δεν μου αρεσει το χρωμα και δεν θα ειχα προβλημα να παρω ενα 08 η 09 ADVE γιατι το μηχανακι ειναι το ιδιο...τα 5 αλογα ιπποδυναμη δεν μου λενε τιποτα..

FANISGS
15-02-2010, 00:15
Πάντως θα έπρεπε να ντρεπονται οι άνθρωποι της εταιρίας γιατί νομίζουν πως μας έχουν βρει ####κες...Υποτίθεται πως αγοράσαμε BMW για να έχουμε ένα καινούργιο μοντέλο τουλάχιστον για 4 χρόνια και όχι κάθε χρόνο να βγαίνει και από ένα καινούργιο μοντέλο με αποτέλεσμα οι δικές μας μηχανές να θεωρούνται παλιές! Μάλλον εμείς φταίμε...:(

ακου λεξεις!!!το πιπερι λεοντοκαρδε!:sm7:

DERTILAS
15-02-2010, 00:39
Τα παραπανω αλογα παντως δεν εβλαψαν ποτε κανεναν!!!Σιγουρα ομως οι αλλαγες ειναι πολυ λιγες και για μενα προσωπικα ανευ σημασιας, για να μπω στην πριζα και να αλλαξω το μηχανακι μου!:cool:

gemara
15-02-2010, 02:15
Παιδιά αυτοί καθόλου δεν ντρέπονται που φτιάχνουν τέτοια μηχανάκια και κάνουν τέτοιες πωλήσεις! Όχι τώρα, αλλά από τις αρχές του περασμένου αιώνα έχουν αποκτήσει το "χούι" αυτό.
Αντίθετα είναι πολύ περήφανοι όπως θα ήμουν και γω αν η χώρα μου μπορούσε να κατασκευάσει τέτοια πράγματα. Η χώρα μου όμως είναι ανίκανη να τα πλησιάσει αυτά έστω και σαν ιδέα, οπότε και γω αντί να γκρινιάζω και να μεμψιμοιρώ που βγάζουν νέα μοντέλα κάθε δύο χρόνια (πρόοδος λέγεται αυτό), κάθομαι και τα θαυμάζω και μετά από χρόνων κόπους και εργασία, τα απολαμβάνω έχοντας την δυνατότητα να τα αγοράσω. Τους ευχαριστώ μάλιστα για την εμπειρία και την απόλαυση που - με το αζημίωτο - μου προσφέρουν, γιατί η πατρίδα μου το πολύ κανά MEBEA (http://en.wikipedia.org/wiki/MEBEA)(γερμανικό κι αυτό...) να μου επέτρεπε να ευχαριστηθώ.

Αν η Ελλάδα κατασκεύαζε κάτι παρόμοιο με την Adventure, θα είχα όλο το "θάρρος" και την περηφάνεια να τους κατηγορήσω γιατί δεν έχει μεγάλη ιπποδύναμη η μηχανή τους ή γιατί το μελιτζανί χρώμα στο φτερό με χαλάει. Μπορεί και να με χάλαγε το πλαϊνό καπάκι του κυλίνδρου. Τώρα όμως τους βλέπω και ονειρεύομαι πότε θα μπορέσω να αγοράσω το όποιο καινούργιο μοντέλο τους...

Ρισπέκτ που λένε, σε αυτούς που κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες και έχουν και νέες ιδέες μάλιστα για να βγάζουν καινούργια μοντέλα!

Ευθαρσώς δε δηλώνω "κορόιδο" της BMW αν και πολύ θα ήθελα να με έπιαναν έτσι κορόιδο οι συγχωριανοί μου!

ΥΓ. Ξέχασα και τα MEGO (http://en.wikipedia.org/wiki/Mego_%28motorbikes%29)! :o

Arkas
15-02-2010, 03:40
Στην Ελλάδα, εάν δεν κάνω λάθος, κατασκευάζαμε (καλύτερα συναρμολογούσαμε) κάποτε αυτό:

http://www.mlahanas.de/Greece/Info/CitroenPony.jpg


Επίσης, στον Βόλο, η NISSAN, συναρμολογούσε μέχρι το 1985, αν θυμάμαι καλά, αυτό:

http://imcdb.org/images/182/726.jpg

Μάλιστα, αρκετά κομμάτια της καρότσας, κατασκευάζονταν στην Ελλάδα και η ευρύτερη περιοχή του Βόλου, είχε γνωρίσει σημαντική οικονομική ανάπτυξη.

Η συνέχεια, λίγο πολύ γνωστή. Άστοχες κυβερνητικές αποφάσεις, ανώριμοι εργατοπατέρες και μια ευρύτερη πολεμική κατά των "ξένων πλουτοκρατών" που θησαυρίζουν σε βάρος του "τίμιου Έλληνα εργάτη", οδήγησαν στο κλείσιμο του εργοστασίου (όπως και της Levi's στην Καλαμάτα και τόσων άλλων) και έφεραν στον Βόλο, τον οικονομικό μαρασμό, την αστυφιλία και την γενικευμένη ανεργία.


.

Arkas
15-02-2010, 03:42
Μια γενικότερη εικόνα της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας,
μπορείτε (στα αγγλικά) να βρείτε εδώ! (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=358113)

MARK
15-02-2010, 13:21
WOW!!!!!!!!!!!!!!:)

GeorgeP
16-02-2010, 15:45
Πάντως θα έπρεπε να ντρεπονται οι άνθρωποι της εταιρίας γιατί νομίζουν πως μας έχουν βρει ####κες...Υποτίθεται πως αγοράσαμε BMW για να έχουμε ένα καινούργιο μοντέλο τουλάχιστον για 4 χρόνια και όχι κάθε χρόνο να βγαίνει και από ένα καινούργιο μοντέλο με αποτέλεσμα οι δικές μας μηχανές να θεωρούνται παλιές! Μάλλον εμείς φταίμε...:(

Αυτοι καλα κανουνε και ''βελτιωνουν'' τα μηχανακια καθε χρονο και τα ονομαζουνε νεο μοντελο εμεις τα ψώνια οι BMWδακηδες ,τα κορο'ι'δα τι κανουμε??..Παμε σαν τα βόδια και αγοραζουμε το ''νεο'' μοντελο...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ...ΝεύραΝεύρα....Παντος προσωπικα στο ADVE 2010 δεν μου αρεσει το χρωμα και δεν θα ειχα προβλημα να παρω ενα 08 η 09 ADVE γιατι το μηχανακι ειναι το ιδιο...τα 5 αλογα ιπποδυναμη δεν μου λενε τιποτα..

Οπως εχω πει αρκετες φορες αυτος ο κινητρας (Boxer) ειναι ενας αρχαιγονος κινητηρ με πολυ εξελιξη παραμενων ομως παντα........ αρχαιγονος!!!!!
Πρωτου λοιπόν πεσετε όλοι μαζι να με φάτε:) να σας πω οτι....η BMW εχει καταφυγει σε ολους τους οργανισμους Ευρωπαικους και μη ουτως ωστε να μπορεσει να κρατησει τον μποξερ σε παραγωγη αφου αυτος ειναι που κανει τις πωλησεις κυριώς!!! Κι αυτο διότι ο απο το 2011 ¨η 12 δεν θυμαμαι θα εφαρμοσθουν οι euro 4/5 και στις μοτοσυκλετες και τις οποιες ο συγκεκριμενος κινητηρ δεν μπορει να περασει λογω αεροψυξης!!!
Δεν μπορει καθόλου????? μονον ενας τροπος υπαρχει κι αυτος λεγεται........υδροψυξη!! Αλλα επειδη υδροψυξη δεν μπορει να εφαρμοσθει στον συγκεκριμενο αφου θα αυξανε τον ογκο του δραματικα η μαμα εταιρεια βγαζει ''βελτιωσεις'' π.χ. διπλοι εκκεντροφοροι με κοκορακια για να χρυσωσει το χαπι στους απανταχου GSaδες ξεροντας οτι δεν μπορει να κανει τιποτε άλλο γιαυτον τον κινητηρα!!!!
Με άλλα λογια, η ''μαμα'' ξερει οτι απο το 2012 τερμα οι μποξερ και μεχρι τοτε κανει μικρες αλλαγες ωστε να πουλησει μεχρι τοτε οσο πιο πολυ γινεται αφου το 1200GS ειναι αυτο που ''κραταει'' τις πωλησεις της παγκοσμιως, ακομη και στην Γερμανια!!!

Μετα το τελος της παραγωγης οι μοτοσυκλετες BMW που φορανε τον μποξερ σιγα σιγα θα γινουν καλσσικες και θα αντιμετωπιζονται σαν εκεινες τις παλιες μαυρες και παναξιες μοτοσυκλετες της εταιρειας που ακομα κυκλοφορουν αν κι εχουν περαει 60 χρόνια και!!!!

Τα παραπανω δεν ειναι πικροχολα σχολεια του GeorgeP αλλα βρισκονται σε ολον τον μοτοσυκλετιστικο τυπο του εξωτερικου!! Ακομα μια αναφορα στο θεμα εκανε και ενα πρωινο (06:00) στον Freedom ο παρουσιαστης της εκπομπης ''Σιδερενια άλογα'' ¨η καπως ετσι που αναφερεται στην μοτοσυκλετα!!

GeorgeP
16-02-2010, 17:05
Στην Ελλάδα, εάν δεν κάνω λάθος, κατασκευάζαμε (καλύτερα συναρμολογούσαμε) κάποτε αυτό:

http://www.mlahanas.de/Greece/Info/CitroenPony.jpg


Επίσης, στον Βόλο, η NISSAN, συναρμολογούσε μέχρι το 1985, αν θυμάμαι καλά, αυτό:

http://imcdb.org/images/182/726.jpg

Μάλιστα, αρκετά κομμάτια της καρότσας, κατασκευάζονταν στην Ελλάδα και η ευρύτερη περιοχή του Βόλου, είχε γνωρίσει σημαντική οικονομική ανάπτυξη.

Η συνέχεια, λίγο πολύ γνωστή. Άστοχες κυβερνητικές αποφάσεις, ανώριμοι εργατοπατέρες και μια ευρύτερη πολεμική κατά των "ξένων πλουτοκρατών" που θησαυρίζουν σε βάρος του "τίμιου Έλληνα εργάτη", οδήγησαν στο κλείσιμο του εργοστασίου (όπως και της Levi's στην Καλαμάτα και τόσων άλλων) και έφεραν στον Βόλο, τον οικονομικό μαρασμό, την αστυφιλία και την γενικευμένη ανεργία.


.


Δημητρη,

Στεκομαι στο τελευταιο Nissan Sunny της φωτογραφιας για να σε διορθωσω και να σου πω οτι τα Nissan Sunny & Cherry (see photo) κατασκευαζοντα στον Βόλο εξ ολοκληρου (πλην κινητηρων) και εξαγοντο σε ολη την ευρωπη!! Ηταν δεν το νουμερο 1 αυτοκινητο στα νοικιαρικα (Hertz, Avis κ.λ.π.) λογω της τρελλης τους αξιοπιστιας!!! Πολλα δε εκ των οποιων κυκλοφορουν μεχρι σημερα!!!!

Η Ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια όπως κι αλλες βιομηχανιες στην Ελλαδα ενω αρχιζαν καλα στο τελος κατεποντιζοντο!!!
Η αιτια γιαυτο ειναι/ηταν και ισως να ειναι και στο μελλον αν δεν γινει κατι οι πελατειακες σχεσεις των Ελληνων συνδικαλιστων με τις εκαστοτε κυβερνησεις!! Βρισκανε και τους φτωχους μεροκαματιαρηδες εργατες ευαλλωτους με το καλο μπλα μπλα που διαθετουν και τα εργοστασια εκλειναν το ενα μετα το άλλο!!! Για ολα φυσικα εφταιγε ο ''κακός'' εργοδοτης ο οποιος βγαζει εκατομμυρια στην ''πλατη'' του εργατη κ.λ.π., κ.λ.π!!!!!!
Θυμισου κι αν δεν ξερεις να σου υπενθυμισω εγω, πως και γιατι εκλεισαν η Good Year και η Pirelli στην Ελλαδα!! Σε μια μαλιστα εποχη που η Βουλγαρια ηταν ακομη ανατολικο μπλοκ η Σοβιετικη Ενωση εν ισχύ κι ετσι δεν μπορουσαν να μετακομισουν εκει!!! Αντιθετα η Ισπανια και Γαλλια οπου μετακομισαν ηταν καλλυτερα απο την ελλαδα!!
Να μην πω για Πειραικες Πατραικες,να μην πως για κλωστουφαντουργιες οπως η Αιγέον και άλλες πολλες!!

Η πολιτικη του Α. Παπανδρεου που μιλαγε για κρατικοποιησεις προβληματικων εταιρειων - ο οποιος φυσικα υπακουγε στα συνδικατα - ηταν μια απο τις αιτιες!! Τα συνδικατα (συνδικαλιστες πρασιοφρουροι, Κοκκινοφρουροι και δεξιοι ) ηθελαν να ελεγχουν
τους εργαζομενους και ο μονος τροπος να το κανουν αυτο ηταν να πιεζουν προς ''κρατικοποιησεις'' ιδιωτικων προβληματικων εταιρειων!! Βεβαια το συνθημα ηταν άλλο.... ''να μην χασει ο κοσμος την δουλεια του'' πληρωνοντας τον βεβαια εσυ κι εγω απο τον υγιει ιδιωτικο τομεα!! Αλλα αυτο δεν ενοιαζε τους συνδικαλιστες όπως δεν τους νοιαζει και τωρα!! Η παχυλα αμοιβομενη θεση τους να ηταν και να ειναι καλά!!

Σε οσες εταιρειες ηταν ''ανυπακουες'' και δεν συνεμορφωνοντο προς τας υποδειξεις, κυριως τις πολυεθνικες που ηταν κι επικερδεις, επειθαν με το μπλα μπλα τους και κατεβαζαν τον εργαζομενο κοσμο σε αυτες σε απεργιες διεκδικωντας αυξησεις μισθων γιατι λεει ''ο εργοδοτης ζει σε βαρος του εργαζομενου!!!'' Κι ας πληρωναν οι εργοδοτες παραπανω μισθους απο τις τοτε συμβασεις!!! Κι ας τους ειχαν ιδιωτικες ασφαλισεις για καλο και κακο(πλεον του ΙΚΑ) για να μην ταλαιπωριουνται στα Δημοσια νοσοκομεια!! Ετσι, μια δυο τρεις απεργιες η Pirelli & Good Year την εκαναν με ελαφρα πηδηματακια αφηνωντας ανεργους ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ κατι χιλιαδες εργατες!! Φυσικα αυτοι που το προκαλεσαν συνεχιζαν να πινουν το ουισκυ τους στη πολυθρονα του σπιτιου τους!!
Tο ιδιο συνεβηκε στον Βολο στην NISSAN, παραλλαγη αυτου στην ΜΕΒΕΑ (η οποια εκανε και εξαγωγες) το ιδιο ¨η παραλλαγη αυτου στην MEGO στην ΡΟΝΥ και παει λεγοντας!

Θα σου πω φίλε μου μιαν Ιστορια που λιγοι την ξερουν, εγω ομως την εζησα απο κοντα.
Απο το 1981 μεχρι το 1997 εργαζομουν σε πολυεθνικη Ναυτιλιακη εταιρεια η οποια ανηκε σε διεθνη ομιλο και ο οποιος το 1990 αγορασε πακετο μετοχων της TOYOTA JAPAN!! Αυτος ο ομιλος ελεγχει μεχρι σημερα και την ΤΟΥΟΤΑ Ηellas και σημερα μετα απο διαφορες μεταβιβασεις μετοχων ανηκει στην Dubai corporation!!!
To 1992-93 (επι ΜΗτσοτακη) ηρθαν στο γραφειο μου κατι σχιστοματηδες μαζι με τον τοτε Γενικο Δ/ντη του ομιλου και μου ειπαν να μεταφερω τους σχιστοματηδες μαζι με αυτον στο κλειστό εργοστασιο της ΝΙΣΣΑΝ στο Βολο!!! Διαολε λεω τι δουλεια εχουμε εμεις ο Ναυτιλιακος Τομέας με το εργοστασιο της ΝΙΣΣΑΝ στο Βολο?
Παιρνουμε την 600αρα την Μερσεντες και φευγουμε βιαστικα την ιδια μερα, σημαδι οτι οι συνομιλιες γιαυτο που ηθελαν οι Γιαπωνεζοι (σχιστοματηδες) ειχαν ηδη ξεκινησει σε υψηλοτατο επιπεδο! Στο αυτοκινητο μεσα απο τις συνομιλιες καταλαβα οτι η ΤΟΥΟΤΑ σκοπευε να επαναλειτουργησει το εργοστασιο στον Βολο φτιαχνοντας αντι για Νισσαν....... ΤΟΥΟΤΑ!!

Το εργοστασιο στον Βολο τους φανηκε .......μικρο!!!! Κι ετσι αποφασισαν να κατευθυνθουν προς την Β.Ελλαδα σε περιοχες της Καβαλας, Κομοτηνης, Εβρου, Χαλκιδικης κ.λ.π. ωστε να βρουν εκταση η οποια θα τους παραχωρητο απο την Κυβερνηση και να κτισουν οι ιδιοι το εργοστασιο τους!!! Καταλαβαινεις τι θα προσεφερε κατι τετοιο σε εκεινην την περιοχη???
Για δυο-τρεις ημερες φυγαμε....εικοσι δύο λειψαμε στο τελος!! Εγραψα 6000κμ διανυοντας 300 την ημερα.....ψαχνοντας!!!!!! Τελικα βρεθηκε ο τόπος (δεν θα πω που), τα ραντεβου σε Κυβερνητικο πια επιπεδο κλειστηκανε μεσα σε ωρες και....... σε 10 ημερες απο την ανακαλυψη του χωρου εγκαταστασης οι σχιστοματηδες πηραν το αεροπλανο κι εφυγαν!!! Τι ειχε γινει????
Μετα απο καιρό εμαθα οτι, στις συζητησεις φυσικα (!!!) ελαμβαναν μερος και Συνδικαλιστες (και καλα εκ μερους των εργαζομενων που ΘΑ εργαζοντο εκει) οι οποιοι παρότι ο σχιστοματης ιδιωτης προσεφερε +30% στο τοτε μισθο του καθε εργαζομενου ανεξαρτητως βαθμου και ειδικοτητος, παρότι προσεφεραν +1% αυξηση στον μισθο καθε χρόνο πλεον του πληθωρισμου παρότι ολα τα επειδοματα και αδεια διακοπων ενος μηνα απο τον πρωτο χρόνο εργασιας και μετα (και οχι 7 ημερες τον πρωτο και μετα προσαυξανομενο αναλογως των ετων ως ηταν η νομοθεσια τοτε) περιλαμβανοταν στην συμφωνια διαφωνησαν σε 2 (ολογραφως δυο) σημεια:

1- ο ''αλητης'' και ''πίνων το αιμα των εργαζομενων'' εργοδοτης ηθελε 7 ημερες εργασια με εκ περιτροπης εργασια το Σαββατοκυριακο! δηλαδη ο καθε εργαζομενος θα ειχε δυο Σ/Κ τον μηνα ελευθερα και θα δουλευε την μια μερα εκ των δυό (δηλ. Σαββατο ¨η Κυριακη) τα άλλα δυο, με 8ωρη απασχοληση σε βαρδιες και μια ωρα την ημερα μη υπερωριακα αμοιβομενη εργασια (ενα μερος καλυπτε το +30%) και
2- ΟΧΙ απεργιες!!!

Στο νουμερο δύο ηταν ολο το ζουμι φιλε μου!! Αυτο που κανουν εδω και χρονια οι ιδιωτικες τραπεζες και κανεις απο τους εργατοπατερες συνδικαλιστες δεν μιλαει ηταν η αιτια να χαλασει η συμφωνια!!!!!

Και ποια αυτοκινητα της ΤΟΥΟΤΑ θα εφτιαχνοντο στην Ελλαδα? Το εργοστασιο θα αρχιζε παραγωγη το 1999 με το Corolla και θα συνεχιζε με το Corolla Verso και αργοτερα με οτι το αντικαθιστουσε π.χ. Auris!!
Που πηγε το εργοστασιο αυτο η ΤΟΥΟΤΑ? μα φυσικα στον εξυπνο της παρέας την ....Τουρκια!! που φτιαχνονται τα Auris?? μα φυσικα στην Τουρκια!!!!!!!

Σημ. Τα Corolla Sedan & Hatchback εφτιαχνοντο στην Αγγλια μονον το Verso φτιαχνοταν στην Τουρκια και μετεπειτα πηρε (μεχρι σημερα) και το Auris η χωρα αυτη!!

allen
17-02-2010, 13:52
Οπως εχω πει αρκετες φορες αυτος ο κινητρας (Boxer) ειναι ενας αρχαιγονος κινητηρ με πολυ εξελιξη παραμενων ομως παντα........ αρχαιγονος!!!!!
Πρωτου λοιπόν πεσετε όλοι μαζι να με φάτε:) να σας πω οτι....η BMW εχει καταφυγει σε ολους τους οργανισμους Ευρωπαικους και μη ουτως ωστε να μπορεσει να κρατησει τον μποξερ σε παραγωγη αφου αυτος ειναι που κανει τις πωλησεις κυριώς!!! Κι αυτο διότι ο απο το 2011 ¨η 12 δεν θυμαμαι θα εφαρμοσθουν οι euro 4/5 και στις μοτοσυκλετες και τις οποιες ο συγκεκριμενος κινητηρ δεν μπορει να περασει λογω αεροψυξης!!!
Δεν μπορει καθόλου????? μονον ενας τροπος υπαρχει κι αυτος λεγεται........υδροψυξη!! Αλλα επειδη υδροψυξη δεν μπορει να εφαρμοσθει στον συγκεκριμενο αφου θα αυξανε τον ογκο του δραματικα η μαμα εταιρεια βγαζει ''βελτιωσεις'' π.χ. διπλοι εκκεντροφοροι με κοκορακια για να χρυσωσει το χαπι στους απανταχου GSaδες ξεροντας οτι δεν μπορει να κανει τιποτε άλλο γιαυτον τον κινητηρα!!!!
Με άλλα λογια, η ''μαμα'' ξερει οτι απο το 2012 τερμα οι μποξερ και μεχρι τοτε κανει μικρες αλλαγες ωστε να πουλησει μεχρι τοτε οσο πιο πολυ γινεται αφου το 1200GS ειναι αυτο που ''κραταει'' τις πωλησεις της παγκοσμιως, ακομη και στην Γερμανια!!!

Μετα το τελος της παραγωγης οι μοτοσυκλετες BMW που φορανε τον μποξερ σιγα σιγα θα γινουν καλσσικες και θα αντιμετωπιζονται σαν εκεινες τις παλιες μαυρες και παναξιες μοτοσυκλετες της εταιρειας που ακομα κυκλοφορουν αν κι εχουν περαει 60 χρόνια και!!!!

Τα παραπανω δεν ειναι πικροχολα σχολεια του GeorgeP αλλα βρισκονται σε ολον τον μοτοσυκλετιστικο τυπο του εξωτερικου!! Ακομα μια αναφορα στο θεμα εκανε και ενα πρωινο (06:00) στον Freedom ο παρουσιαστης της εκπομπης ''Σιδερενια άλογα'' ¨η καπως ετσι που αναφερεται στην μοτοσυκλετα!!
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ;) (ΦΑΝΑΤΙΚΕ HONDAKIA):rolleyes:

TEOSS
22-02-2010, 02:38
Τα μάθατε ; σε 1-2 χρόνια κλείνει η Harley η Motoguzzi κ.α.(καθώς κατασκευάζουν σχεδόν όλη την γκάμα τους με αερόψυκτους κινητήρες) .Επίσης καταργούνται δεκάδες μοντέλα όλων των εταιριών! …χμμμ… Μάλλον λάθος κάνω , όλοι γνωρίζουν ότι δεν έχουν πρόβλημα λόγω της τεχνολογικής υπεροχής τους! Μόνο οι δύστυχοι και ανίκανοι Γερμανοί τρέχουν απελπισμένοι και παρακαλούν για τη σωτηρία τους…..
Υ.Γ.1 Μήπως μπορεί η …Κασσάνδρα να παρουσιάσει τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων μότο;(έστω από 1000cc) , την κατανάλωση καυσίμου ;(είναι ενδεικτική) κάποιο άλλο σοβαρό στοιχείο για να στηρίξει αυτά που γράφει;
Υ.Γ.2 Στηρίζεται σε μηχανολογικά δεδομένα η βεβαιότητα ότι ένας υδροψυκτος επίπεδος κινητήρας είναι <<δραματικά μεγαλύτερος>> από έναν αερόψυκτο; (εγώ γνωρίζω το αντίθετο)

GeorgeP
22-02-2010, 14:44
Τα μάθατε ; σε 1-2 χρόνια κλείνει η Harley η Motoguzzi κ.α.(καθώς κατασκευάζουν σχεδόν όλη την γκάμα τους με αερόψυκτους κινητήρες) .Επίσης καταργούνται δεκάδες μοντέλα όλων των εταιριών! …χμμμ… Μάλλον λάθος κάνω , όλοι γνωρίζουν ότι δεν έχουν πρόβλημα λόγω της τεχνολογικής υπεροχής τους! Μόνο οι δύστυχοι και ανίκανοι Γερμανοί τρέχουν απελπισμένοι και παρακαλούν για τη σωτηρία τους…..
Καλα μην τρελαθουμε τωρα!!!!! Τεχνολογικη υπεροχη ποιός? η Harley? ¨η Moto Guzzi ? Εναν κινητηρα εβγαλε η καθε μια εκει στα βαθη του 20ου αιωνα και ακομα πανω σε αυτους πορευονται!! Η Guzzi με την V& του 1969 και η Harley το 1909 ξεκινησε με το Model 5D το 1900 (δικυλινδρο V 45 μοιρων και 49.5 κυβικων ιντσων) κι εφτασε το 1929 στο JDH two-cam motorcycle με τις 45 κυβικες ιντσες και δικυλινδρο V 45 μοιρων ο οποιος παρεμεινε αυτουσιος στην παραγωγη μεχρι το 1973!!!! Απο εκει και υστερα ο ιδιος κινητηρας (δικυλινδρο V 45 μοιρων) με μεταφορα των φιλτρων απο την αριστερη μερια του και συμετοχη στο flat rucks με το XR 750 και παραλλαγες αυτου σε διαφορους κυβισμους!!!!!!
Για ποια τεχνολογια μιλαμε? Μιλαμε φυσικα για την τεχνολογια του 1950 η οποια εξαιρειται των αυστηροτατων νομοθεσιων περι καυσαεριων σε ολη την αμερικη για προστασια φυσικα του προιοντος αυτου και μονον!!!! το 2000 εβαλαν ψεκασμο διότι δεν θα μπορουσαν να πουλησουν στην Ευρωπη (EURO3) αλλα τωρα τα βρισκουν σκουρα διότι η EURO 4/5 δυσολα ξεπερνιεται απο την δομη αυτου του κινητρα που ειναι ο ιδιος απο το 1973 τουλαχιστον για να μην πω πιό πισω!!
Για την BMW τι να πω? τα εχω πει σε άλλα ποστς!!!


Υ.Γ.1 Μήπως μπορεί η …Κασσάνδρα να παρουσιάσει τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων μότο;(έστω από 1000cc) , την κατανάλωση καυσίμου ;(είναι ενδεικτική) κάποιο άλλο σοβαρό στοιχείο για να στηρίξει αυτά που γράφει;

Eδω http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2002:252:0020:0030:EN:PDF ειναι ολη η ντιρεκτιβα γαι τις μοτοσυκλετες και για τις προδιαγραφες euro 3 που ισχυουν σημερα (σελιδα 8 οι ρυποι) κι εδω Europe to introduce EURO 5 emission standards for motorcycles &mdash; Autoblog Green (http://green.autoblog.com/2008/12/10/europe-to-introduce-euro-5-emission-standards-for-motorcycles/) θα βρεις τι θα ισχυσει για τις μοτοσυκλετες απο το 2012 (euro 4) μεχρι το 2015 (euro 5) όπου θα περασουν σταδιακα απο την 4 στην 5!!!!!


Υ.Γ.2 Στηρίζεται σε μηχανολογικά δεδομένα η βεβαιότητα ότι ένας υδροψυκτος επίπεδος κινητήρας είναι <<δραματικά μεγαλύτερος>> από έναν αερόψυκτο; (εγώ γνωρίζω το αντίθετο)

Καταρχην σε μηχανολογικα δεδομενα στηριζεται το οτι ουδεις αεροψυκτος μπορει να περασει την EURO 3 ποσο μαλλον την EURO 4!!! Η BMW πηρε εξαιρεση (ναι η Γερμανια μπορει και τα πετυχαινει κατι τετοια) μεχρι το 2012. Συμφωνα με διαφορες αναλυσεις καμια GS δεν πληροι την EURO 3 στο 100%!!! γιαυτο εξάλλου και τα τοσα ηλεκτρονικα καλουδια που φερει οπως π.χ anti knocking sensor, εξελιγμενη ECM η οπια φροντιζει για το φτωχοτερο μειγμα απο οτιδηποτε κινειται σε 2 ροδες με 1000+ κυβικα εξ ου και το αντι -πειρακια συστημα!!!!!!!!!!!
το οτι η αεροψυξη δεν μπορει να συναγωνισθει την υδρόψυξη σε ρυπους εγκειται στο πολυ απλο οτι η δυναμη (ιπποδυναμη/ροπη) ενος κινητρα εξαρταται απο το ποσο απο την παραγομένη θερμοτητα - λογω τριβης - θα μετατραπει σε εργο!!!!! Οταν κρατας την θερμοκρασια χαμηλα και μεταξυ 85 και 93 βαθμων κελσιου παιρνεις το μεγιστο του παραγομενου εργου!!!!! Οτιδηποτε απο το 85 και κατω ¨η απο το 93 και πανω ειναι παραπανισια καταναλωση καυσιμου η οποια σημαινει...... ρυπους!!
Τα υδροψυκτα κρατανε αυτες τις σταθερες θερμοκρασιες ακομα και σε στην Σαχαρα τα αεροψυκτα ........αδυνατουν ακομα και στην κινηση της Αθηνας!!!!! Ουτε και στον ανοικτο δρόμο μπορουν να τις κρατησουν διότι αν ανεβουν στα βουνα θα πεσουν κατω απο τους 85 αν τρεξουν στην εθνικη στην πεδιαδα θα ανεβουν πανω απο τους 93 κ.λ.π., κ.λ.π.!!!
Οσο για το αν η υδροψυξη προσθετει ογκο......προσθετει και παραπροσθετει!! Βαλε ψυγεια, σωληνωσεις αντλιες κ.λ.π οπου σε εναν εν σειρα ¨η εναν ''V'' καπου τα χωνεις και τα βολευεις σε εναν φλατ μποξερ ομως???? Δες Goldwing 1000 του 1979 και θα καταλαβεις τι εννοω!!

TEOSS
23-02-2010, 01:54
Φίλε Γιώργο γιατί έχασες το χιούμορ σου; Η <<τεχνολογική υπεροχή>> είναι σαφώς χιούμορ!
Στο Υ.Γ.1 άλλο ζητάω άλλο απαντάς . Στα αυτοκίνητα είναι γνωστό ότι υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων και κατανάλωσης , υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία για μότο ώστε να έχουμε μια βάση δεδομένων ; από τις παραπομπές που έβαλες συμπεραίνει κάποιος ότι σε 2 χρόνια καταργούνται οι αερόψυκτοι κινητήρες ; π.χ. EURO 5 Cycle Emissions Proposed for 2015 - Dealernews (http://www.dealernews.com/dealernews/Breaking+News/EURO-5-Cycle-Emissions-Proposed-for-2015/ArticleStandard/Article/detail/570289?contextCategoryId=2704) .
Στο Υ.Γ.2 τι τα ήθελες τα ¨¨μηχανολογικά¨¨ … μου φύγανε τα μαλλιά !

GeorgeP
23-02-2010, 15:40
Φίλε Γιώργο γιατί έχασες το χιούμορ σου; Η <<τεχνολογική υπεροχή>> είναι σαφώς χιούμορ!
Theodore
δεν χανω ΠΟΤΕ το χιουμορ μου!!!!!;) Απλως δεν το κατλαβα:cool::) ετσι όπως το διαβασα και το ''χρωματισα'' στο μυαλο μου!!!!!


Στο Υ.Γ.1 άλλο ζητάω άλλο απαντάς . Στα αυτοκίνητα είναι γνωστό ότι υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων και κατανάλωσης , υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία για μότο ώστε να έχουμε μια βάση δεδομένων ; από τις παραπομπές που έβαλες συμπεραίνει κάποιος ότι σε 2 χρόνια καταργούνται οι αερόψυκτοι κινητήρες ; π.χ. EURO 5 Cycle Emissions Proposed for 2015 - Dealernews (http://www.dealernews.com/dealernews/Breaking+News/EURO-5-Cycle-Emissions-Proposed-for-2015/ArticleStandard/Article/detail/570289?contextCategoryId=2704) .

Εγω καταλαβα τις εννοεις αλλα δεν υπαρχουν επισημα στοιχεια δημοσιευμενα /αναγγελθεντα διότι η Ε.Ε. δεν το επιβαλει ακομα όπως κανει για τα αυτοκινητα!!!
Οι παραπομπες μπηκαν για να δειξουν τα υψη των ρυπων που επιτρέπονται και εμεις να συμπερανουμε οτι εφοσον π.χ. λεει ''Χ'' νουμερο μεγιστων υδρογοναθρακων για την Euro3 αρα το Βαραντερο μου δεν θα πρέπει να τις υπερβαινει!! Ενα περιπου δηλαδη για να ξερουμε που βρισκομαστε!!!
Ακομη, οι παραπομπες αναφερονται στο τι θα ισχυσει το 2012 και μετα οσον αφορα τους ρυπους! Εμμεσως πλην σαφως ΝΑΙ θα καταργηθει (για την Ευρωπη) οτι αεροψυκτο κατασκευαζεται μετα την 01/01/2013! Το τελευταιο θα αφησει τις γραμμες παραγωγης την 31/12/2012 (εφοσον προλαβει να κατεβει απο την γραμμη παραγωγης και ταυτοχρονα να ταξινομηθει αυτην την τελευταια ημερα) αν οχι ΠΟΛΥ νωριτερα!!!!!!!!


Στο Υ.Γ.2 τι τα ήθελες τα ¨¨μηχανολογικά¨¨ … μου φύγανε τα μαλλιά !

Γιατι Αρχοντα μου? διαφωνεις καπου????:)

TEOSS
04-03-2010, 02:33
Γιώργο δεν βρήκα καμία σαφή επίσημη δήλωση για την κατάργηση αερόψυκτων η δίχρονων η οτιδήποτε άλλο. Καμία δήλωση ότι οι αερόψυκτοι δεν μπορούν να προσαρμοστούν στην EURO4. Ακόμα και το ότι η προδιαγραφή αυτή θα είναι υποχρεωτική από το 2012 για μότο συζητείται. Μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση μότο ρύπων (euro3?) άρα κανείς δεν έχει πάρει εξαίρεση.
Οι μετρήσεις σε όλα τα οχήματα γίνονται σε ελεγχόμενες συνθήκες και όχι στη …Σαχάρα .
Το έργο το παίρνουμε ως πόσο της παραγόμενης θερμότητας λόγω ..τριβής;(κάτι έχεις μπερδέψει …σε καφέ τα υπόλοιπα).
Υπάρχουν γνωστές τεχνικές μείωσης κατανάλωσης και ρύπων όπως ο άμεσος ψεκασμός, υψηλής πίεσης μπεκ , εξελιγμένοι καταλύτες κ.α. Δεν γνωρίζω τι θα κάνουν οι βιομηχανίες moto (και η BMW με την σειρά R ) , όμως στα auto βλέπουμε να συμβαίνουν ΤΑ απίστευτα όπως η αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών 6 κυλίνδρων με …4 κύλινδρα turbo, όποτε όλα παίζουν.:cool:

EOD-K9
04-03-2010, 10:45
πιστευω οτι δεν αξιζουν και τοσο οι αλλαγες του νεου μοντελου για να μπουμε στη διαδικασια αγορας του καινουριου!

:sm8::sm8::sm8:

GeorgeP
04-03-2010, 11:47
Γιώργο δεν βρήκα καμία σαφή επίσημη δήλωση για την κατάργηση αερόψυκτων η δίχρονων η οτιδήποτε άλλο. Καμία δήλωση ότι οι αερόψυκτοι δεν μπορούν να προσαρμοστούν στην EURO4.
Που ψάχνεις να το βρεις???? Εδω EUROPA - O επίσημος δικτυακός τόπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (http://europa.eu/index_el.htm) θα τα βρεις ολα, αλλα θελει πολυ ψαξιμο!! Σε αυτο το σαιτ βρισκω αυτο που γραφω αλλα πριν το γραψω εχω ψαξει τουλαχιστον 3 ημερες πριν για να το βρω!!
Δεν ειναι τυχαιο που δεν παραγονται πια διχρονα Θεοφιλε (εκτος απο 1 χωματινο μοντελο της ΚΤΜ) ουτε ειναι τυχαιο που στματησαν τα διχρονα 500 motoGP. Αυτα τα τελευταία παντα προαναγγέλλουν το τι θα ακολουθησει σε 2,3,5...χρόνια!!!
Τι δηλωση περιμενεις να βρεις για τους αεροψυκτους??? Σαν αεροψυκτοι δεν μπορουν να προσαρμοστουν στην euro4 αν ομως μετατραπουν σε υδροψυκτους και ριξουν τις παραγομενες θερμοκρασιες τοτε ναι!! Αυτοι οι αεροψυκτοι που μπορουν να περασουν την euro4 ειναι η μικρου κυβισμου κι αυτο γιατι οι παραγομενοι ρυποι απο αυτους ειναι κατω του οριου των θεσπισμενων τιμων απο την ΕΕ!


Ακόμα και το ότι η προδιαγραφή αυτή θα είναι υποχρεωτική από το 2012 για μότο συζητείται. Μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση μότο ρύπων (euro3?) άρα κανείς δεν έχει πάρει εξαίρεση.

Για ποιά εξαιρεση μιλας? απο το 2003 και μετα οτι παραγεται σε 2 τροχους ειναι euro3!!


Οι μετρήσεις σε όλα τα οχήματα γίνονται σε ελεγχόμενες συνθήκες και όχι στη …Σαχάρα .
Το έργο το παίρνουμε ως πόσο της παραγόμενης θερμότητας λόγω ..τριβής;(κάτι έχεις μπερδέψει …σε καφέ τα υπόλοιπα).

Σαφες, σαφέστατο!!!!


Υπάρχουν γνωστές τεχνικές μείωσης κατανάλωσης και ρύπων όπως ο άμεσος ψεκασμός, υψηλής πίεσης μπεκ , εξελιγμένοι καταλύτες κ.α. Δεν γνωρίζω τι θα κάνουν οι βιομηχανίες moto (και η BMW με την σειρά R ) , όμως στα auto βλέπουμε να συμβαίνουν ΤΑ απίστευτα όπως η αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών 6 κυλίνδρων με …4 κύλινδρα turbo, όποτε όλα παίζουν.:cool:
Αλλο το αυτοκινητο κι αλλο η μοτοσυκλετα!!!! Αλλη τεχνολογια η μια και αλλο η άλλη!! το μονο κοινο τους σημειο λεγεται ''κινητρας εσωτερικης καυσης''!!!!
Στα υπόλοιπα ειναι η μερα με το σκοτος του διαστηματος!!!!
Μια π.χ. μοτοσυκλετα 1000κυβικων=160-200 ιππους ενα αυτοκινητο 1000κυβικων = 45-65 ίππους!!
Οι αμεσοι ψεκασμοι, τα υξηλης πιεσης μπεκ ναι σωστα ειναι αλλα κοστιζουν για τις μοτοσυκλετες και χρειαζονται επανασχεδιαση κινητηρων/κεφαλων για να τα δεχτουν πραγμα που στην σημερινη πραγματικοτητα (οικονομικη κριση) φανταζει δυσκολο!!!

Ενας 6κυλινδρος ατμοσφαιρικος 2500-3000 κυβικων εκατοστων εχει λιγοτερους ρυπους απο εναν 4κυλινδρο υπερτροφοδοτουμενο 1300-1800 κυβικων ακομη και με το τουρμπο του σε πληρη αναπτυξη!!!

τα υπόλοιπα στον καφε, ΣΥΜΦΩΝΩ!!!;)

panos1100gs
22-04-2010, 12:44
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ,ΕΓΩ ΗΔΗ ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΩ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΕ 3,33%..ΕΡΩΤΑΣ!!!!