PDA

View Full Version : ΤΕΛΙΚΑ Η ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΡΑ Η΄ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ???


ntinopoulos
09-02-2009, 16:45
Τελικά, η μοτοσυκλέτα σε κάνει άντρα ή το αντίθετο;

Εκατομμύρια αντρών χρησιμοποιούν δίκυκλα για ψυχαγωγικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς. Η συνεχής οδήγηση ποδηλάτου ή μοτοσυκλέτας οδηγεί σε περιορισμό της αγγειακής ροής του αίματος από και προς το πέος, η οποία μπορεί με τη σειρά της, όπως πιστεύεται, να επηρεάσει τη σεξουαλική λειτουργία. Σύμφωνα με έναν ειδικό, η παρατεταμένη οδήγηση δικύκλου προκαλεί σημαντική αύξηση θερμότητας στην περιοχή μεταξύ του πρωκτού και του οσχέου, περιοχή που επιστημονικά ονομάζεται περίνεο.
Οι οδηγοί ποδηλάτων βουνού έχουν υψηλότερη συχνότητα διαφόρων παθολογικών καταστάσεων στο περίβλημα του όρχεος, στο όσχεο. Στα λιγότερο συχνά συμπτώματα που συσχετίζονται με την οδήγηση δικύκλου, περιλαμβάνεται ο πριαπισμός (παθολογική παρατεινόμενη στύση), η θρόμβωση της φλέβας του πέους, η προστατίτιδα και τα αυξημένα επίπεδα του PSA (ειδικό προστατικό αντιγόνο – μία από τις εξετάσεις που πραγματοποιούνται για την ανίχνευση του καρκίνου του προστάτη).
Μια πρόσφατη έρευνα καταδεικνύει τις μοτοσυκλέτες ως αιτία στυτικής δυσλειτουργίας. Η έρευνα που βασίστηκε στα ευρήματα επί 150 ανδρών, δείχνει ότι το 46% των μηχανόβιων που χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα τους ακόμη και για τρείς ώρες μόνο κάθε Σαββατοκύριακο, είχαν πρόβλημα επίτευξης στύσεως και εκκένωσης της ουροδόχου κύστης τους.
Η μελέτη αυτή έρχεται να υποστηρίξει παλαιότερα επιστημονικά ευρήματα, του 2006, σύμφωνα με τα οποία το 70% των οδηγών μοτοσυκλέτας ισχυρίζονταν ότι αντιμετώπιζαν κάποιο παρόμοιο πρόβλημα. Οι μοτοσικλετιστές μεγαλύτερης ηλικίας (50-59 ετών), ήταν εκείνοι που επηρεάζονταν περισσότερο, με το 93% να αναφέρει σοβαρή στυτική δυσλειτουργία.
Αν και η μελέτη αυτή δεν μας παρέχει λεπτομέρειες για τον τύπο ή την ιπποδύναμη των μοτοσικλετών των συμμετεχόντων, υποδεικνύει προς τους κραδασμούς αλλά και τον τρόπο καθίσματος, ως των πιθανών αιτιών. Είναι αλήθεια ότι οι πιο καινούργιες μοτοσικλέτες είναι καλύτερες όσον αφορά στην απορρόφηση κραδασμών, αλλά η αναφορά υποστηρίζει ότι τα καθίσματα στις περισσότερες μηχανές ασκούν υπερβολική πίεση στο περίνεο. Παρόμοια ευρήματα έχουν αναφερθεί και με τα συνηθισμένα ποδήλατα. Το σχήμα της σέλας και η πίεση στο περίνεο προκαλεί σύσπαση των αγγείων που παρέχουν αίμα στο πέος αλλά και των νεύρων που ευθύνονται για την ενεργοποίηση και διατήρηση του μηχανισμού της στύσης. Με το πέρασμα του χρόνου, αυτό μπορεί να επιφέρει βλάβη στα αγγεία και πιθανή απόφραξή τους, οδηγώντας σε στυτική δυσλειτουργία. Φυσικά, δεν προκαλείται στυτική δυσλειτουργία σε όλους τους οδηγούς μοτοσικλετών ή ποδηλάτων, αλλά μια μεγάλη αναλογία εξ΄ αυτών, οι οποίοι χρησιμοποιούν τακτικά ένα δίτροχο, αναφέρει κάποιου βαθμού απώλεια της αίσθησης ή και μουδιάσματα ή μυρμηγκιάσματα γύρω από το περίνεο, τη βουβωνική χώρα (την περιοχή γύρω από το εφηβαίο) και το πέος.
Σε μια σημαντική μελέτη του 2002, αναφορικά με τους παραπάνω κινδύνους από αστυνομικούς μοτοσικλετιστές των ΗΠΑ, αναφερόταν σε περιπτώσεις χαμηλής ποιότητας στύσεων, ανάλογα μάλιστα με το χρόνο που περνούσαν πάνω στη σέλα, γεγονός που έδειχνε άμεσα προς μια αιτιακή σχέση. Πρόσφατα, οι ίδιοι ερευνητές πρότειναν στην αστυνομία τη δοκιμαστική χρήση ειδικής σέλας που δεν έχει ρύγχος, από τους αστυνομικούς πέντε μητροπολιτικών περιοχών. Μετά από τη δοκιμαστική περίοδο, οι άντρες που δεν ανέφεραν μουδιάσματα γύρω από τα γεννητικά τους όργανα αυξήθηκαν από 27% σε 82% και περίπου το 97% αυτών των αστυνομικών ζήτησε να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τέτοια σέλα.
Μετά από όλα αυτά, οι ερευνητές πρότειναν πρόσφατα την αντικατάσταση της παραδοσιακής μορφής της σέλας σε μηχανές και ποδήλατα από άλλη, χωρίς τη συνηθισμένη προεξοχή και ειδικής σχεδίασης που λαμβάνει υπόψη τις πιέσεις που ασκούνται στο περίνεο, ώστε να βοηθηθεί η στυτική δυσλειτουργία των αναβατών, αν και η πρόταση αυτή έχει προς το παρόν μόνο θεωρητική, αλλά βιολογικά εύλογη βάση.
Ο δρ. Stephen Schrader, επικεφαλής της έρευνας, από το Εθνικό Ινστιτούτο Εργασιακής Ασφάλειας και Υγείας του Cincinnati, δήλωσε ότι «οι σέλες χωρίς μυτερή προεξοχή αποτελούν χρήσιμη παρέμβαση για τους αστυνομικούς που οδηγούν δίκυκλο, καθώς εξαλείφουν την πίεση στη βουβωνική χώρα και βελτιώνουν την υγεία του πέους».
Σε εκδοτικό σημείωμα αναγράφεται ότι «αυτή η μελέτη αποτελεί σημείο αναφοράς για το πεδίο ερεύνης μας και είναι σημαντική για τους μελλοντικούς αναβάτες δικύκλων, καθώς αλλάζει τον τρόπο ζωής και επιφέρει βελτιώσεις χωρίς να χορηγείται κάποια ειδική θεραπευτική αγωγή».
Μήπως το ίδιο φαινόμενο μπορεί να παίζει ρόλο και στις γυναίκες που αναφέρουν ότι εμφανίζουν «ψυχρότητα»; Ο μηχανισμός της λίπανσης του κόλπου χρειάζεται το ίδιο νευρικό πλέγμα, που περνά μέσα από το περίνεο και εξασφαλίζει την έκκριση βλέννας από τον κόλπο μετά τον ερεθισμό του…

Το ανωτέρω άρθρο είναι από το περιοδικό Pharmanews Δεκ 08

droggitiszak
09-02-2009, 17:08
:oοοοoh::oοοοoh::oοοοoh:

είναι να μην σου τύχει.

... μιας και μιλάμε για σέλες (και για να ευθυμήσουμε λιγάκι από το όποιο άγχος μπορεί να προκαλέσει η ανωτέρω ενδιαφέρουσα μελέτη ) υπάρχουν μερικοί ποδηλάτες που έχουν βρει την άκρη !!! κατά το γνωστό ...

"σε είδα στο ποδήλατο να τρέχεις ολο τρέλλα...
και ύστερα κατάλαβα πως έλειπε η σέλα !!! "

skippybi
09-02-2009, 17:57
:oοοοoh::oοοοoh::oοοοoh:

είναι να μην σου τύχει.

... μιας και μιλάμε για σέλες (και για να ευθυμήσουμε λιγάκι από το όποιο άγχος μπορεί να προκαλέσει η ανωτέρω ενδιαφέρουσα μελέτη ) υπάρχουν μερικοί ποδηλάτες που έχουν βρει την άκρη !!! κατά το γνωστό ...

"σε είδα στο ποδήλατο να τρέχεις ολο τρέλλα...
και ύστερα κατάλαβα πως έλειπε η σέλα !!! "
:sm7::sm7:


όσο για την έρευνα... το νού μας...:(:(:(

gelasios
09-02-2009, 18:01
"σε είδα στο ποδήλατο να τρέχεις ολο τρέλλα...
και ύστερα κατάλαβα πως έλειπε η σέλα !!! "[/quote]


:yz:yz:yz

EOD-K9
09-02-2009, 19:31
Το άρθρο το είχα διαβάσει παλιότερα .
Το είχα πάει σε κάποιους φίλους ποδηλάτες ,για να μου πουν την γνώμη τους ,και στο τσακ την γλίτωσα την επίδειξη μη ανικανότητας .................:D

Είχαν διαφορετική άποψη τώρα αν αλλάζει κάτι στις μηχανές δεν ξέρω και ευτυχώς που gs έχει φαρδιά σέλα :):)

kostas_366
09-02-2009, 21:11
Το άρθρο το είχα διαβάσει παλιότερα .
Το είχα πάει σε κάποιους φίλους ποδηλάτες ,για να μου πουν την γνώμη τους ,και στο τσακ την γλίτωσα την επίδειξη μη ανικανότητας .................:D

Είχαν διαφορετική άποψη τώρα αν αλλάζει κάτι στις μηχανές δεν ξέρω και ευτυχώς που gs έχει φαρδιά σέλα :):)
:sm7::sm7::sm7:

pepax66
09-02-2009, 21:29
Τελικά, η μοτοσυκλέτα σε κάνει άντρα ή το αντίθετο;

Εκατομμύρια αντρών .......... Στα λιγότερο συχνά συμπτώματα που συσχετίζονται με την οδήγηση δικύκλου, περιλαμβάνεται ο πριαπισμός (παθολογική παρατεινόμενη στύση), ................................


H ανωτέρω αναφερόμενη παρενέργεια παρατηρείται έντονα στους οδηγούς μοτοσυκλετών BMW και ιδιαίτερα τύπου GS κατα προτίμηση 1200!!!!!!!!!


:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

ΥΓ. Μπράβο Ντινόπουλε με έφτιαξες πάλι!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
09-02-2009, 23:13
:oοοοoh::oοοοoh::oοοοoh:

είναι να μην σου τύχει.

... μιας και μιλάμε για σέλες (και για να ευθυμήσουμε λιγάκι από το όποιο άγχος μπορεί να προκαλέσει η ανωτέρω ενδιαφέρουσα μελέτη ) υπάρχουν μερικοί ποδηλάτες που έχουν βρει την άκρη !!! κατά το γνωστό ...

"σε είδα στο ποδήλατο να τρέχεις ολο τρέλλα...
και ύστερα κατάλαβα πως έλειπε η σέλα !!! "

Το άρθρο το είχα διαβάσει παλιότερα .
Το είχα πάει σε κάποιους φίλους ποδηλάτες ,για να μου πουν την γνώμη τους ,και στο τσακ την γλίτωσα την επίδειξη μη ανικανότητας .................:D

Είχαν διαφορετική άποψη τώρα αν αλλάζει κάτι στις μηχανές δεν ξέρω και ευτυχώς που gs έχει φαρδιά σέλα :):)

H ανωτέρω αναφερόμενη παρενέργεια παρατηρείται έντονα στους οδηγούς μοτοσυκλετών BMW και ιδιαίτερα τύπου GS κατα προτίμηση 1200!!!!!!!!!


:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

ΥΓ. Μπράβο Ντινόπουλε με έφτιαξες πάλι!





:sm6:

Arkas
09-02-2009, 23:25
Πάντως παίδες μετά από τόσα χρόνια καβάλα στους δύο τροχούς...............





πρόβλημα ουδέν!!! :sm2:

ntinopoulos
10-02-2009, 01:09
H ανωτέρω αναφερόμενη παρενέργεια παρατηρείται έντονα στους οδηγούς μοτοσυκλετών BMW και ιδιαίτερα τύπου GS κατα προτίμηση 1200!!!!!!!!!


:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

ΥΓ. Μπράβο Ντινόπουλε με έφτιαξες πάλι!
στις μοτοσικλετες χρωματος μαυρο-γκρι παρατηρειται εντονοτερα!:D

EOD-K9
10-02-2009, 08:22
H ανωτέρω αναφερόμενη παρενέργεια παρατηρείται έντονα στους οδηγούς μοτοσυκλετών BMW και ιδιαίτερα τύπου GS κατα προτίμηση 1200!!!!!!!!!


:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

ΥΓ. Μπράβο Ντινόπουλε με έφτιαξες πάλι!

στις μοτοσικλετες χρωματος μαυρο-γκρι παρατηρειται εντονοτερα!:D

ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Αυτό φταίει και όχι η ηλικία εεεεεε?????

boxer-1200
11-02-2009, 03:15
H ανωτέρω αναφερόμενη παρενέργεια παρατηρείται έντονα στους οδηγούς μοτοσυκλετών BMW και ιδιαίτερα τύπου GS κατα προτίμηση 1200!!!!!!!!


Αμάν,αμάν .....:o:o:o

gs1150
12-02-2009, 17:12
ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Αυτό φταίει και όχι η ηλικία εεεεεε?????




:sm7:

NLS
14-02-2009, 00:52
μετά από χρόνια οδήγησης, ο 9μηνος γιος μου δεν φαίνεται να προβληματίστηκε στο να "βγει"

:)

βέβαια οι τελευταίες μοτό μου ήταν BMW οπότε κάτι λέει και αυτό (ειδικά το Dakar που είχα με τη σέλα του απλού GS, ήταν ΑΝΕΤΟΤΕΡΟ από το 1200 μου)