frits
27-02-2010, 22:06
Ασταμάτητος ο Γιατρός
Η κυριαρχία του Βαλεντίνο Ρόσι στις δοκιμές εξέλιξης μέχρι τώρα συνεχίστηκε, καθώς ο ιταλός παρέμεινε στην κορυφή την 2η και τελευταία μέρα του δεύτερου τεστ στην Σεπάνγκ.
http://www.sport.gr/files/news/2010-02-26/1267202056_a_250x.jpg Ο γύρος στο 2:00.271 που έκανε ο περσινός πρωταθλητής, ήταν όχι μόνο κατά 0.8" πιο γρήγορος από τη δική του καλύτερη επίδοση μια μέρα πριν, αλλά ταχύτερος και από την pole position που πήρε ο ίδιος στο περσινό GP Μαλαισίας.
"Είμαι πραγματικά χαρούμενος που ξεπέρασα το δικό μου ρεκόρ για την pole, αισθάνθηκα πολύ ωραία που ήμουν τόσο γρήγορος σε αυτό το τεστ", τόνισε ο Ρόσι.
"Το κατάφερα με το παλιό λάστιχο, αλλά είχα επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσω το καινούργιο και πολύ καλό λάστιχο της Bridgestone, το οποίο ελπίζω ότι θα χρησιμοποιήσω από την πρώτη κούρσα".
Με δεδομένη την απουσία του Χόρχε Λορένθο με την άλλη εργοστασιακή Yamaha, κοντινότερος αντίπαλος του Ρόσι ήταν ξανά ο Κέισι Στόνερ της Ducati, στα τρία δέκατα πίσω του.
Αλλά η ευχάριστη έκπληξη της ημέρας ήταν ο Νίκι Χέιντεν, ο οποίος πήρε την τρίτη θέση όντας λιγότερο από δύο δέκατα πιο αργός από τον αυστραλό team mate του, δείχνοντας σημάδια προσαρμογής στην νέα Desmosedici GP10.
Εξαιρετική για μία ακόμα φορά η παρουσία των αναβατών της Tech 3 Yamaha, καθώς οι Κόλιν Εντουαρντς και Μπεν Σπιζ πήραν την τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα.
Εκτος στην κατάταξη ήταν ο Λόρις Καπιρόσι της Suzuki, ενώ οι δύο εργοστασιακές Honda δεν τα πήγαν και τόσο καλά, με τους Αντρέα Ντοβιτσιόζο και Ντάνι Πεντρόσα να μένουν στην έκτη και έβδομη θέση, αμφότεροι αρκετά πάνω από ένα δευτερόλεπτο εκτός ρυθμού.
Ακόμα χειρότερα ήταν τα πράγματα για τον Μάρκο Σιμοντσέλι. Ο rookie της Gresini Honda είχε μια δυνατή πτώση στον τρίτο γύρο του και μεταφέρθηκε προληπτικά σε νοσοκομείο της περιοχής για εξετάσεις. Αν και επέστρεψε αργότερα στην πίστα, δεν ήταν σε θέση να οδηγήσει άλλο την μοτοσικλέτα του.
Οι χειμερινές δοκιμές ολοκληρώνονται με το τεστ που θα γίνει στο Λοσάιλ του Κατάρ, το διήμερο 18 και 19 Μαρτίου. Η σεζόν ξεκινάει στην ίδια πίστα στις 11 Απριλίου.
Η κυριαρχία του Βαλεντίνο Ρόσι στις δοκιμές εξέλιξης μέχρι τώρα συνεχίστηκε, καθώς ο ιταλός παρέμεινε στην κορυφή την 2η και τελευταία μέρα του δεύτερου τεστ στην Σεπάνγκ.
http://www.sport.gr/files/news/2010-02-26/1267202056_a_250x.jpg Ο γύρος στο 2:00.271 που έκανε ο περσινός πρωταθλητής, ήταν όχι μόνο κατά 0.8" πιο γρήγορος από τη δική του καλύτερη επίδοση μια μέρα πριν, αλλά ταχύτερος και από την pole position που πήρε ο ίδιος στο περσινό GP Μαλαισίας.
"Είμαι πραγματικά χαρούμενος που ξεπέρασα το δικό μου ρεκόρ για την pole, αισθάνθηκα πολύ ωραία που ήμουν τόσο γρήγορος σε αυτό το τεστ", τόνισε ο Ρόσι.
"Το κατάφερα με το παλιό λάστιχο, αλλά είχα επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσω το καινούργιο και πολύ καλό λάστιχο της Bridgestone, το οποίο ελπίζω ότι θα χρησιμοποιήσω από την πρώτη κούρσα".
Με δεδομένη την απουσία του Χόρχε Λορένθο με την άλλη εργοστασιακή Yamaha, κοντινότερος αντίπαλος του Ρόσι ήταν ξανά ο Κέισι Στόνερ της Ducati, στα τρία δέκατα πίσω του.
Αλλά η ευχάριστη έκπληξη της ημέρας ήταν ο Νίκι Χέιντεν, ο οποίος πήρε την τρίτη θέση όντας λιγότερο από δύο δέκατα πιο αργός από τον αυστραλό team mate του, δείχνοντας σημάδια προσαρμογής στην νέα Desmosedici GP10.
Εξαιρετική για μία ακόμα φορά η παρουσία των αναβατών της Tech 3 Yamaha, καθώς οι Κόλιν Εντουαρντς και Μπεν Σπιζ πήραν την τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα.
Εκτος στην κατάταξη ήταν ο Λόρις Καπιρόσι της Suzuki, ενώ οι δύο εργοστασιακές Honda δεν τα πήγαν και τόσο καλά, με τους Αντρέα Ντοβιτσιόζο και Ντάνι Πεντρόσα να μένουν στην έκτη και έβδομη θέση, αμφότεροι αρκετά πάνω από ένα δευτερόλεπτο εκτός ρυθμού.
Ακόμα χειρότερα ήταν τα πράγματα για τον Μάρκο Σιμοντσέλι. Ο rookie της Gresini Honda είχε μια δυνατή πτώση στον τρίτο γύρο του και μεταφέρθηκε προληπτικά σε νοσοκομείο της περιοχής για εξετάσεις. Αν και επέστρεψε αργότερα στην πίστα, δεν ήταν σε θέση να οδηγήσει άλλο την μοτοσικλέτα του.
Οι χειμερινές δοκιμές ολοκληρώνονται με το τεστ που θα γίνει στο Λοσάιλ του Κατάρ, το διήμερο 18 και 19 Μαρτίου. Η σεζόν ξεκινάει στην ίδια πίστα στις 11 Απριλίου.