PDA

View Full Version : Τελικα τα F650 & 800 GS εχουν προβλήματα?


plinakos
04-03-2010, 00:03
Σκεπτομαι να αλλάξω το F 650 F του 2004 με ενα απο τα παραπανω μοντελα.
ωστοσο ακουω για αρκετες ανακλησεις.

Εχει κανεις εμπειρια με τα συγκεκριμενα?

Το 650 F δεν μου εβγαλε τιποτα περα απο ενα προβλημα με το συναγερμο, τον αποσυνδεσα και ησυχασα!

Εννοειται οτι δεν θελω να βαλω μπελαδες στο κεφαλι μου και να τρεχω με κανουργια μηχανη στα συνεργεια!

Απο την αλλη τις ζαχαρωνω και λιωνω....και θελω να προλαβω την αυξηση του ΦΠΑ!

geolag
04-03-2010, 00:21
Επειδή και εγώ θορυβήθηκα με τα λεγόμενα περί βλαβών πήρα σε 2 συνεργεία και μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάποια ανάκληση για το F650GS δικύλινδρο που αγόρασα τον Οκτώβριο του 2009.Μάλλον από ότι κατάλαβα από εκεί και ύστερα δεν έχουν βγάλει κάτι.Εμένα δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα εκτός απο το ότι το κομμάτι που έχει τη μίζα και τον διακόπτη έκτακτης ανάγκης ήταν βιδωμένο πολύ κονά στο grip του γκαζιού και όταν άναβα τα grip το γκάζι δεν ε΄χε επαναφορά.
Απο τη μηχανή είμαι γενικά ευχαριστημένος.Εχει αρκετή δύναμη παντού και μέση κατανάλωση 5,1.Εχω 1500 κμ.

stavrouliasp
04-03-2010, 00:51
Για ρίξε μια προσεκτική μελέτη σε όλα τα σχετικά BMWδοforum και πίστεψέ με θα βρείς αμέσως την απάντηση στο ερώτημα σου αν βγάζουν προβλήματα...

plinakos
04-03-2010, 01:04
Επειδή και εγώ θορυβήθηκα με τα λεγόμενα περί βλαβών πήρα σε 2 συνεργεία και μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάποια ανάκληση για το F650GS δικύλινδρο που αγόρασα τον Οκτώβριο του 2009.Μάλλον από ότι κατάλαβα από εκεί και ύστερα δεν έχουν βγάλει κάτι.Εμένα δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα εκτός απο το ότι το κομμάτι που έχει τη μίζα και τον διακόπτη έκτακτης ανάγκης ήταν βιδωμένο πολύ κονά στο grip του γκαζιού και όταν άναβα τα grip το γκάζι δεν ε΄χε επαναφορά.
Απο τη μηχανή είμαι γενικά ευχαριστημένος.Εχει αρκετή δύναμη παντού και μέση κατανάλωση 5,1.Εχω 1500 κμ.

Ευχαριστω,

αυτο με την επαναφορα του γκαζιου λυθηκε?

plinakos
04-03-2010, 01:41
Για ρίξε μια προσεκτική μελέτη σε όλα τα σχετικά BMWδοforum και πίστεψέ με θα βρείς αμέσως την απάντηση στο ερώτημα σου αν βγάζουν προβλήματα...

Ειδα αρκετα (ακομα και αμερικανιkα forum) αλλα εχω μπερδευτει, Τα προβληματα ισχυουν μονο στα μοντελλα 2008 - 2009 ή και στα 2010?

Tα νεα προβληματα του 2010 (σβησιματα) υπαρχουν και στα ευρωπαικα?

platon
04-03-2010, 10:03
Είναι 2-3 χαζά προβλήματα αυτά που παρουσιάζονται. Αν πάρεις καινούργιο θα τα έχει λυμένα, αν πάρεις μεταχειρισμένο ρώτησε αν έχει περάσει τις ανακλήσεις, διαφορετικά με μια επίσκεψη σε κάποιο εξουσιοδοτημένο, τις κάνεις σε μία ημέρα.

geolag
04-03-2010, 10:30
Ευχαριστω,

αυτο με την επαναφορα του γκαζιου λυθηκε?

ναι λύθηκε. Μετατόπισαν απλά τους διακόπτες λίγο και δεν ακουμπάνε στο γκάζι.Το απαράδεκτο είναι ότι στην αντιπροσωπεία που την αγόρασα δεν το κατάλαβαν οταν πήγα για άλλο θεμα και την οδηγησε ο υπευθυνος του συνεργείου.Εκεί που μου το έφτιαξαν μου είπαν ότι το πρόβλημα υπήρχε και χωρίς να θερμανθούν τα grip.
Μόνο μας βάζουν χαρτιά να υπογράψουμε με την αγορά ότι δήθεν έγινε ο έλεγχος καλής λειτουργίας της μηχανής.
Μπορεί να είναι αντιπρόσωποι γερμανικής εταιρίας αλλά την ελληνική νοοτροπία δεν την αποβάλουν.Μάλιστα όταν στην αντιπροσωπεία που την αγόρασα μετά τους είπα ότι είναι απαράδεκτο να παραδίδουν έτσι καινούρια μηχανή ο ιδιοκτήτης μου έκανε τον έξυπνο ότι αποκλείεται να είναι έτσι γιατί ο υπεύθυνος του είναι άριστος.
Η γνώμη μου είναι ότι ειδικά σε τέτοιες δύσκολες εποχές πρέπει να απομονώνουμε τους κακούς αντιπροσώπους γιατί σαν αγοραστές έχουμε αυτό το δικαίωμα και πρέπει να το εκμεταλλευόμαστε.Για άλλη μια φορά ένας κακός αντιπρόσωπος μπορεί να χαλάσει το καλό όνομα μιας σοβαρής εταιρίας.
Επειδή όπως αναφέρθηκε και από άλλον στο forum η μηχανή όπως και το αυτοκίνητο είναι και θέμα τύχης αν σου βγάλει πολλά προβλήματα ή όχι.Το θέμα όμως είναι να μπορούν να τα φτιάξουν

GeorgeP
04-03-2010, 10:38
Σκεπτομαι να αλλάξω το F 650 F του 2004 με ενα απο τα παραπανω μοντελα.
ωστοσο ακουω για αρκετες ανακλησεις.

Εχει κανεις εμπειρια με τα συγκεκριμενα?

Το 650 F δεν μου εβγαλε τιποτα περα απο ενα προβλημα με το συναγερμο, τον αποσυνδεσα και ησυχασα!

Εννοειται οτι δεν θελω να βαλω μπελαδες στο κεφαλι μου και να τρεχω με κανουργια μηχανη στα συνεργεια!

Απο την αλλη τις ζαχαρωνω και λιωνω....και θελω να προλαβω την αυξηση του ΦΠΑ!


Στά παρακατω λινκς θα βρεις αυτο που χρειαζεσαι μονος σου. Ειναι επισημοι αναγνωρισμενοι απο την ΕΕ οργανισμοι, ο ενας στην Αγγλια και ο άλλος πανευρωπαικος, στους οποιους υποχρεωτικα η καθε εταιρεια αναγγέλει τις ανακλησεις των μοντελων ΠΡΙΝ καλεσει τους ιδιοκτητες αυτων για επισκευες!!! Αφορουν αυτοκινητα και μοτοσυκλετες!

Σημ. το οτι το 650 σου δεν σου εβγαλε προβληματα δεν σημαινει οτι σαν μοντελο δεν ειχε κι ανακλησεις!!! Οπερ και σημαινει οτι μπορεις να βρεις ενα καρο ανακλησεις για καποιο μοντελο και στα χερια σου να μην παρουσιασει τιποτε ¨η να παρουσιασει τις ανακλησεις που θα δεις και το αφορουν Χ 5!!!!!!

VOSA - Vehicle Recalls (http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp)

ODI - Office of Defects Investigation (http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/recallsearch.cfm)

stavrouliasp
04-03-2010, 15:13
Είναι 2-3 χαζά προβλήματα αυτά που παρουσιάζονται...


Ναι. Όντως. Χαζά.....(εκτός και αν σου έχει σβήσει πάνω σε στροφή και δεν είσαι μαζί μας αυτή τη στιγμή...)

bill 800gs
04-03-2010, 15:31
F 800 GS 8/08 εχω κανει 7500χλμ, μια μπαταρια αλλαξα στην εγγυηση,κανενα αλλο προβλημα φτου φτου φτου :)
και ειμαι πολυ ευχαριστημενος :D

aeriko
04-03-2010, 16:48
F 800 GS από 5/2009 με 15.00χλμ μέχρι σήμερα, αλλαγή μίας φλάντζας

giorgos.1979
04-03-2010, 21:18
F650 GS 8/2008 , αλλαγη μια αντλια νερου και δυο φορες εναν σφιγκτηρα στην αντλια ο οποιος εκανε διαρροη οταν ζεσταινονταν τα νερα. Τη δευτερη μου εβαλαν πιο δυνατο σφιγκτηρα και μεχρι στιγμης κανενα προβλημα. Περασα μια ανακληση για τα σβησιματα και τη ροπη συσφιξης μιας βιδας στο μπροστινο συστημα (δισκοφρενο νομιζω). Μεχρι στιγμης 10.000 χλμ. και μεση καταναλωση 4.5/100χλμ.

vpentza
04-03-2010, 23:01
Το 800 δεν παρουσιάζει προβλήματα όπως στις αρχές. H BMW τα ανακάλυπτε και στη πορεία, ακόμα και σε καινούρια μηχανάκια, έκαναν τις τροποποιήσεις πριν αυτά έρθουν στα χέρια των ιδιοκτητών τους.

Το πρόβλημα με τους σφικτήρες στην είσοδο του ψυγείου ήταν θέμα ανάκλησης και όχι έκτακτη ζημιά. Το διάβαζες κάπου (GSForum ;)) και πήγαινες οικοιοθελώς στην αντιπροσωπεία για επισκευή ατελώς ή το διόρθωναν οι ίδιοι στο προγραμματισμένο service. Αν σου προέκυπτε ενδιάμεσα διαρροή....ήσουν απλά άτυχος

Η φλάντζα έπρεπε να αλλάζεται στα 20.000 χλμ κατόπιν οδηγίας της BMW.
Αν σου προέκυπτε ενδιάμεσα διαρροή....ήσουν απλά και πάλι άτυχος.

Δεν χαλάνε κύριοι τα BMW όπως παλιότερα...;)

antoine
05-03-2010, 16:51
Εγώ μια μπαταρία (πριν 2 βδομάδες, μόλις βγήκε και καινούργιος κωδικός και τσίμπησα νέα μπαταρία), μια φλάντζουλα με τις βίδες της στο καπάκι, αντλία νερού, βίδα στο μπροστινό σύστημα.. αυτά.. κατά τα άλλα νορμάλ.

Ευελπιστώ να μην μου βγάλει από το επόμενο τρίμηνο και μετά που τελειώνει η εγγύηση

man gs
06-03-2010, 15:35
το πηρα 6/08 καποιες ανακλησεις στο σερβις και φλαντζα στα 15000χλμ τωρα 18000 αψογο

plinakos
08-03-2010, 22:42
παιδια ευχαριστω ολους για τις απαντήσεις. Τελικά από οτι φαινεται τα πιο πολλα προβληματα ηταν στην αρχη και τωρα λογικα εχουν διορθωθει!. Αν και ειδα και ανακληση στις ΗΠΑ για το μοντελλο 2010 κατασκευής μεχρι ΔΕΚ/2009!!!

Αρα ελπιζω το F650 GS κατασκευής ΙΑΝ/2010 (που παραλαμβανω σε 1-2 μερες) να μην εχει παιδικες ασθενειες. Αλλα απο οτι ειδα ακομη και ναχει περνανε γρηγορα, οπως ολες οι παιδικες ασθενειες.

Παντως τα πλαστικα καπακια πίσω δεν παταγαν σωστα σε αυτο που διαλεξα να παρω, ενω αντιθετα στα αλλα δύο ηταν μια χαρα!

Ευχαριστω και παλι!