PDA

View Full Version : ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ


allen
06-03-2010, 18:18
ΚΑΙ ΜΗΝ αρχισετε η τιμη τιμη δεν εχει και τετοια! το δινει φιλος στην κορινθο και δεν ξερει ποσο ,ουτε εγω ξερω ποιας χρονολογιας ειναι!(ειναι r26 250cc)?
http://img695.imageshack.us/img695/8421/1267441745773416231bmwr.jpg

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
06-03-2010, 20:51
Αν έχεις τα νούμερα, θα βρεις άκρη ..... όπως λέει κ ο Γιώργος ....;)





Αν έχεις τα νούμερά της, μπορείς εδώ (http://www.roadkill.com/~davet/moto/designations)να επαληθεύσεις το παραπάνω ή και να στείλεις e-mail στα αρχεία της BMW, θα σου απαντήσουν αμέσως. (Γερμανοί...). Η δικιά μου είναι η "362109" και βγήκε το 1956.







http://img695.imageshack.us/img695/8421/1267441745773416231bmwr.jpg

gemara
07-03-2010, 00:23
Στην τιμή του παίζουν μερικά πραγματάκια ρόλο. Κατάσταση κινητήρα και τελευταία επισκευή - ανακατασκευή, που και ποιός την έκανε, κατάσταση ηλεκτρικών, τροχοί, φρένα, κ.α.

Το χρωματάκι της θέλει σενιάρισμα πολύ, καθότι δεν έχει τα λευκά φιλέτα περασμένα.

3.000 το πολύ αν είναι σε μέτρια κατάσταση μοτέρ - ηλεκτρικά, 4.000 αν έχει κινητήρα διαμάντι.

Όλα τα στοιχεία του τώρα, αναγράφονται στο ταμπελάκι που είναι στο λαιμό του τιμονιού. R26, 245cc είναι και η χρονολογία είναι και αυτή γραμμένη πάνω του.

allen
07-03-2010, 11:59
ευχαριστω παιδες!! θα τα μεταφερω;) και οποιος ενδιαφερεται να το πει !
ο τυπος δεν ειναι συλλεκτης αλλα παλιος εμπορος!θα την δωσει οσο λεει ο gemaras!

fidel
07-03-2010, 15:34
Βαλτην στις αγγελιες τοτε

Blackstaf
14-03-2010, 22:20
Φιλαράκι όπως είπε ο προαναφέρων η τιμή της είναι περίπου 3000 ευρώ,ίσως και λίγο παραπάνω και στο λέω αυτό γιατί έχω ψαχτεί και εγώ για παλιά μηχανή και οι τιμές εκεί κυμαίνονται...

ekatontarxos
21-03-2010, 17:30
δεν θέλω να γινομαι κακός αλλά τι το θές τό σαπάκι?
Το καταλαβαίνω να το πάρεις για μια βολτα για να εχεις άποψη,αλλά να ξοδεψεις και λεφτα να το συνεφέρεις...
Δεν στρίβει,δεν φρενάρει,έχει μεγάλα ποσοστα μικροζημιών λόγω αστοχιών υλικών τής εποχής και της τεχνολογίας της,ειναι κουραστική σε πολύωρη οδήγηση,άσε πού μέχρι Ναυπλιο σε βλέπω να πηγαίνεις,δεν είναι για παραπάνω...
Βλέπω αυτούς πού οδηγούν Enfield καμμια φορά στό δρόμο και τους λυπάμαι...
Χαμένοι από χέρι,να κοιτάνε, τί χάλασε πάλι,ψεκασμού και abs γωνία:sm7:

cm246
21-03-2010, 20:10
Σίγουρα μια τέτοια μηχανή δεν είναι για καθημερινή χρήση ούτε για πολύωρα ταξίδια δυστυχώς η ευτυχώς έχει περάσει η μπογιά της για τέτοια. Μην την καταδικάζουμε όμως ναι μπορεί να μην φρενάρει μπορεί να μην στρίβει όπως μια μηχανή του 2010 αλλα σε θέμα αξιοπιστίας δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. πιστεύεις ότι μια 1200gs θα πηγαίνει μετά από 40-50 χρονια? Πρέπει να πάθεις μεγάλη ζημια για να μην μπορέσεις να το φτιάξεις μονος σου ακόμα και στο πλάι του δρόμου. Είναι ένα κλασσικό διαχρονικό κομμάτι που μπορείς να κάθεσαι και να την θαυμάζεις ακούραστα για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

gemara
21-03-2010, 22:41
δεν θέλω να γινομαι κακός αλλά τι το θές τό σαπάκι?
Το καταλαβαίνω να το πάρεις για μια βολτα για να εχεις άποψη,αλλά να ξοδεψεις και λεφτα να το συνεφέρεις...
Δεν στρίβει,δεν φρενάρει,έχει μεγάλα ποσοστα μικροζημιών λόγω αστοχιών υλικών τής εποχής και της τεχνολογίας της,ειναι κουραστική σε πολύωρη οδήγηση,άσε πού μέχρι Ναυπλιο σε βλέπω να πηγαίνεις,δεν είναι για παραπάνω...
Βλέπω αυτούς πού οδηγούν Enfield καμμια φορά στό δρόμο και τους λυπάμαι...
Χαμένοι από χέρι,να κοιτάνε, τί χάλασε πάλι,ψεκασμού και abs γωνία:sm7:

Παραδέξου το, δεν σου αρέσουν οι κλασικές μηχανές!;)

ekatontarxos
22-03-2010, 08:26
μου αρεσει να τις παρατηρω ,να βλεπω και να συγκρινω τα βηματα της τεχνολογιας και προοδου,αλλα μεχρι εκει.
Ο "έρωτας" που προωθειται,"επιβάλεται",συντηρείται για τα απανταχού σαράβαλα είναι μέρος της φιλοσοφιας του marketing για να πουλήσει το καινουριο...
Μια RR θα με συγκινούσε περισσότερο,η αοπκάλυψη πως δουλεύει το duolever σε ενα 1200 που πήρα για τεστdrive πού κατέβασα σε κλάσματα δευτερολεπτου την ταχύτητα απο 180 σε 80,χωρις να βυθιστει η μηχανη,να ελαφρώσει η ουρά κλπ κλπ ήταν Η εμπειρία...:D
Η αποκάλυψη ότι αφού ζεσταθηκε το ταμπούρο ,πλέον δεν φρεναρει η γιαγια,μονο φρίκη μου προξενεί...:hmmm:

gemara
22-03-2010, 20:45
μου αρεσει να τις παρατηρω ,να βλεπω και να συγκρινω τα βηματα της τεχνολογιας και προοδου,αλλα μεχρι εκει.
Ο "έρωτας" που προωθειται,"επιβάλεται",συντηρείται για τα απανταχού σαράβαλα είναι μέρος της φιλοσοφιας του marketing για να πουλήσει το καινουριο...
Μια RR θα με συγκινούσε περισσότερο,η αοπκάλυψη πως δουλεύει το duolever σε ενα 1200 που πήρα για τεστdrive πού κατέβασα σε κλάσματα δευτερολεπτου την ταχύτητα απο 180 σε 80,χωρις να βυθιστει η μηχανη,να ελαφρώσει η ουρά κλπ κλπ ήταν Η εμπειρία...:D
Η αποκάλυψη ότι αφού ζεσταθηκε το ταμπούρο ,πλέον δεν φρεναρει η γιαγια,μονο φρίκη μου προξενεί...:hmmm:

Μα δεν έχουν καμμία σχέση οι μηχανές αυτές με τα RR και τα παρόμοια. Μιλάμε για μηχανές που όχι duolever δεν έχουν, αλλά ούτε καν ανάρτηση!
Ούτε πάνε 180 για να έχουν τα αντίστοιχα φρένα, ούτε καν 80 δεν πάνε.
Ούτε για έρωτες θα πούμε, ούτε για επιβολή της χρήσεώς του από τον οποιοδήποτε.
Είναι μεράκι και αγάπη για κάτι πολύ όμορφο, που αν δεν υπήρχε αυτό, ούτε duolever θα υπήρχαν, ούτε φρένα και οι ουρές θα εξακολουθούσαν να ελαφρώνουν. Όπως αν δεν υπήρχε ο παππούς μας, δεν θα υπήρχαμε και μεις!
Και για να τις παρατηρεί ο οποιοσδήποτε, κάποιοι έχουν δαπανήσει πολύ προσωπικό χρόνο και εργασία, που αν δεν κάτσεις να το κάνεις, δεν το αντιλαμβάνεις. Και ποια η μεγαλύτερη σύγκριση και προόδου τεχνολογίας, αν δεν τις δουλέψεις με τα χέρια σου και τις καβαλήσεις στο δρόμο για να το καταλάβεις. Πολύ δύσκολα επίσης περνάει σε κάποιον άλλον το συναίσθημα και η ικανοποίηση της ενεργοποίησης ενός υλικού που ήταν στα χώματα για 50 χρόνια...

Σαφώς και δεν αρέσουν σε όλους, ούτε και τους συγκινούν.
Σε άλλους αρέσουν οι κλασσικές μηχανές και δεν τους αρέσει το ποδόσφαιρο πχ, σε άλλους τους αρέσει το ποδόσφαιρο και δεν τους αρέσουν τα "σαράβαλα". Γούστα είναι αυτά!

Αν φαίνεται σαράβαλο και σαπάκι αυτό το R26 που έβαλε ο φίλος σε αυτό το ποστ, πως θα χαρακτηριζόταν αυτό το R12 του 35 που αναπαλαιώνει ένας "φίλος" της κλασσικής μοτοσυκλέτας;;)

http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Various/2009-09_031.jpg

http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Various/2009-09_028.jpg

allen
22-03-2010, 21:24
τελος παντων τα κλασικα εχουν βαρια ιστορια , και ειναι ομορφα!
οποιος ενδιαφερεται για το μοτο , θα ερθει κορινθο γιατι δεν εχω ουτε τηλ του πωλητη;)