PDA

View Full Version : Ανατρίχιασα.....


frits
13-03-2010, 11:50
Δεν είναι δική μου, αλλά μόνο στην ιδέα....:yz

είναι δυνατόν να φτάσεις εκεί και να μην το έχεις καταλάβει ;
είναι από έλλειψη βαλβολίνων ;



http://img237.imageshack.us/img237/5039/flamingfinaldriveba2.jpg (http://img237.imageshack.us/i/flamingfinaldriveba2.jpg/)

MARK
13-03-2010, 11:57
Τι έπαθε ο άνθρωπος............:(:(

sakis656
13-03-2010, 12:10
:Μπερδεμέν:Μπερδεμέν:Μπερδεμέν:Μπερδεμέν

GeorgeP
13-03-2010, 12:39
Δεν είναι δική μου, αλλά μόνο στην ιδέα....:yz

είναι δυνατόν να φτάσεις εκεί και να μην το έχεις καταλάβει ;
είναι από έλλειψη βαλβολίνων ;



http://img237.imageshack.us/img237/5039/flamingfinaldriveba2.jpg (http://img237.imageshack.us/i/flamingfinaldriveba2.jpg/)

Ναι μπορει να ειναι και απο αυτο!! Αλλα απο καπου θα εσταζε εκτος κι αν η εσωτερικη τσιμουχα τα ειχε παιξει και εφευγε το λιπαντικο μεσα στον σωληνα του αξονα, αλλα και παλι απο το λαστιχο στην ενωση του ψαλιδιου με το ''διαφορικο'' κατι θα εβλεπε!!!!

Παντως σταυρο ειναι παλια η φωτογραφια (εγω την ειχα ανεβασει σε αυτο το φορουμ:http://www.gsforum.gr/%CE%9D%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1/2272-honda-varadero-2009-a-4.html, μυνημα 33 ) στην ελλαδα πριν 2-3 χρόνια και ειναι Ελληνικο το μηχανακι!!
Ειχε 7000-9000κμ αν θυμαμαι καλα, και ο κατοχος του ηταν Αφρικανος ,μετα Βαραντεριδης μετα BMWGSακιας και μετα παλι Βαραντεριδης όπου παραμενει μεχρι σημερα!! Ηταν απο τα παλια και πρωτα μελη του ΑΤ club το 1992!! Η φωτογραφια αυτη εχει κανει τον γυρο των φορουμς στον κοσμο όπως και άλλες σαν την εταιρη επισυναπτομενη στο παραπανω λινκ, παλι ελληνα σε εκδρομη στην Πελοπονησο το 2005-6 δεν θυμαμαι χωρις να εχει περασει ουτε μετρο απο χωμα!! Ετσι ξαφνικα καθως πηγαινε συνεβηκε το της φωτογραφιας!!! Καλα που δεν σκοτωθηκε, ηταν τυχερος γιατι ειχε χαμηλη ταχυτητα και ηταν σε ευθεια!!

frits
13-03-2010, 12:47
Εμένα η απορία μου είναι αν μπορεί να φτάσεις σε αυτό το σημείο χωρίς προειδοποιήσεις,
ξέρεις περίεργους ήχους κ.λ.π..

kostas-patra
13-03-2010, 13:18
το θέμα εδώ και κανα δυο χρόνια που το χα ανακαλύψει, κοσμεί το μαύρο μουσείο των bmw, μαζί με άλλες τέτοιες τρομακτικές εικόνες, από αυτά που εύχεσαι να μην τύχει ούτε στον εραστή της άπιστης σου.

οι προειδοποιήσεις πάντα υπάρχουν, αρκεί να μπορεί κάποιος να τους αντιληφθεί και να τους αποκωδικοποιήσει σωστά, μιλά ω για μηχανικά μέρη, όχι για ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά που βασίζουν την λειτουργία τους στην αρχή της αβεβαιότητας, αναλόγως την χώρα κατασκευής τους

PITS
13-03-2010, 13:18
Ναι μπορει να ειναι και απο αυτο!! Αλλα απο καπου θα εσταζε εκτος κι αν η εσωτερικη τσιμουχα τα ειχε παιξει και εφευγε το λιπαντικο μεσα στον σωληνα του αξονα, αλλα και παλι απο το λαστιχο στην ενωση του ψαλιδιου με το ''διαφορικο'' κατι θα εβλεπε!!!!

Παντως σταυρο ειναι παλια η φωτογραφια (εγω την ειχα ανεβασει σε αυτο το φορουμ:http://www.gsforum.gr/%CE%9D%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1/2272-honda-varadero-2009-a-4.html, μυνημα 33 ) στην ελλαδα πριν 2-3 χρόνια και ειναι Ελληνικο το μηχανακι!!
Ειχε 7000-9000κμ αν θυμαμαι καλα, και ο κατοχος του ηταν Αφρικανος ,μετα Βαραντεριδης μετα BMWGSακιας και μετα παλι Βαραντεριδης όπου παραμενει μεχρι σημερα!! Ηταν απο τα παλια και πρωτα μελη του ΑΤ club το 1992!! Η φωτογραφια αυτη εχει κανει τον γυρο των φορουμς στον κοσμο όπως και άλλες σαν την εταιρη επισυναπτομενη στο παραπανω λινκ, παλι ελληνα σε εκδρομη στην Πελοπονησο το 2005-6 δεν θυμαμαι χωρις να εχει περασει ουτε μετρο απο χωμα!! Ετσι ξαφνικα καθως πηγαινε συνεβηκε το της φωτογραφιας!!! Καλα που δεν σκοτωθηκε, ηταν τυχερος γιατι ειχε χαμηλη ταχυτητα και ηταν σε ευθεια!!


παντως η 2η φωτο που δινεις ειναι λιγο περιεργη... και εξηγουμαι παροτι ειναι σε ασφαλτο αραγμενο το μηχανακι, εντουτοις το σκασμενο λαστιχο και η θεοστραβη ζαντα μαρτυρουν καταπονηση μεγαλη και μαλλον αλλου ειδους που λογικα μονο σε σκασιμο απο αλμα μπορει να γινει και οχι σε ευθεια και με λιγα κμ, ισως ειναι αλλοι οι λογοι που <<διερευσε>> ΑΥΤΗ η εκδοχη της ιστοριας, ;););)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
13-03-2010, 22:16
.



Εμένα τώρα ..... πως μου φαίνεται κάτι abnormal ?????





http://img717.imageshack.us/img717/1143/graphic1as.jpg




Ερώτηση πρώτη:

Ο ιδιοκτήτης, είδε το μηχανάκι του να καίγεται,

ξεκαβάλησε,

το έβαλε στο κεντρικό σταντ,

έσβησε την μηχανή - έβγαλε τα κλειδιά απ' τον διακόπτη,

ξεκλείδωσε την βαλίτσα,

άνοιξε την βαλίτσα,

έβγαλε την φωτογραφική μηχανή απ' την βαλίτσα - μετά απ' την θήκη της,

και άρχισε να τραβάει φωτογραφίες .....

Και όλα αυτά ...ενώ βλέπει το μηχανάκι του να ....... ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ ....... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/cid_5_3209174503web28007_mail_ukl_y.gif




Και δεν έκανε καν τον κόπο να σκύψει και να κάνει ένα "φουου",

να σβήσει η φωτιά ;;;;;;


Ερώτηση δεύτερη:

Τα υγρά στον κύκλο "Α" .....ας υποθέσουμε ότι έσταξαν όση (λίγη λογικά) ώρα,

βρίσκεται σταματημένο το μηχανάκι, και ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ ....

Τα υγρά στον κύκλο "Β" ..... τί είναι ;;;;



Ερώτηση τρίτη:

Το καμένο τμήμα του διαφορικού,

σας φαίνεται φυσιολογικό ;;;;;

Το ξεφλούδισμα στον κύκλο "C" ..... από τί δημιουργήθηκε ;;;;;



Ερώτηση τέταρτη:

Έχουμε δει ανοιγμένα διαφορικά σε μηχανάκια με μηδενική βαλβολίνη,

από σκισμένη φούσκα, με μαύρα από την σκουριά γρανάζια διαφορικού ...

Πως εκείνα ΔΕΝ πήραν φωτιά ;;;;;


Εφόσον λοιπόν, είχε ακόμη λίγη ποσότητα βαλβολίνης, (αυτή που τρέχει κάτω - κύκλος "Α"),

γιατί να πάρει φωτιά η φούσκα ;;;;;



Υπάρχουν κι άλλες ελαστικές επιφάνειες κοντά σε υψηλές θερμοκρασίες,

αλλά δεν έχουμε ξαναδεί να παίρνουν φωτιά ..... (κ μην ακούσω οτι είναι από άλλο υλικό)



Αυτές τις λίγες ερωτήσεις για αρχή ..... ακολουθούν κι άλλες ..... :cool:




.

TEOSS
13-03-2010, 22:41
Φίλε Μαρίνο οι δυο μότο είναι διαφορετικές( on-off λάστιχο με ακτινωτές ζάντες, μάλλον adv,το πρώτο - χυτές ζάντες και off λάστιχο το δεύτερο).
Η ζημία μπορεί να συμβεί χωρίς ο αναβάτης να αντιληφθεί κάτι πριν το μοιραίο.!
Έχω δει 1200adv να έχει χάσει την βαλβολινη του με μόλις 80 χλμ στο κοντέρ ( όχι 80 χιλιάδες – 80 σκέτο ,καινούριο!)και σώθηκε γιατί σταμάτησε για …καφέ.!
Είναι ένα πολύ σπάνιο περιστατικό (ευτυχώς!):rolleyes:

Φίλε Γιώργο θα ήθελα φώτο και από τον στρόφαλο του vara της Κινέττας( θυμάσαι; θυμάσαι?) καθώς και τα χιλιόμετρα (από την τελευταία αλλαγή λαδιού) που έκανε μέχρι το … μοιραίο!:D

nek21
13-03-2010, 22:44
Φίλε Μαρίνο οι δυο μότο είναι διαφορετικές( on-off λάστιχο με ακτινωτές ζάντες, μάλλον adv,το πρώτο - χυτές ζάντες και off λάστιχο το δεύτερο).
Η ζημία μπορεί να συμβεί χωρίς ο αναβάτης να αντιληφθεί κάτι πριν το μοιραίο.!
Έχω δει 1200adv να έχει χάσει την βαλβολινη του με μόλις 80 χλμ στο κοντέρ ( όχι 80 χιλιάδες – 80 σκέτο ,καινούριο!)και σώθηκε γιατί σταμάτησε για …καφέ.!
Είναι ένα πολύ σπάνιο περιστατικό (ευτυχώς!):rolleyes:

Φίλε Γιώργο θα ήθελα φώτο και από τον στρόφαλο του vara της Κινέττας( θυμάσαι; θυμάσαι?) καθώς και τα χιλιόμετρα (από την τελευταία αλλαγή λαδιού) που έκανε μέχρι το … μοιραίο!:D
:confused::confused::confused:

saitman
13-03-2010, 23:50
ειναι λιγο περιεργη η φωτο!το λαδι φαινεται το εχανε απο την τσιμουχα στον αξωνα του διαφορικου εξου και εκαψε την φυσσουνα του ψαλιδιου.αλλα η ταπα της τσιμουχας της εξωτερικιας γιατι λειπει?εκτος αν τα εχανε απο εκει και οταν στεγνωσε κολλησε ο αξωνας και εκαψε φυσσουνα.

PITS
14-03-2010, 00:45
Φίλε Μαρίνο οι δυο μότο είναι διαφορετικές( on-off λάστιχο με ακτινωτές ζάντες, μάλλον adv,το πρώτο - χυτές ζάντες και off λάστιχο το δεύτερο).
Η ζημία μπορεί να συμβεί χωρίς ο αναβάτης να αντιληφθεί κάτι πριν το μοιραίο.!
Έχω δει 1200adv να έχει χάσει την βαλβολινη του με μόλις 80 χλμ στο κοντέρ ( όχι 80 χιλιάδες – 80 σκέτο ,καινούριο!)και σώθηκε γιατί σταμάτησε για …καφέ.!
Είναι ένα πολύ σπάνιο περιστατικό (ευτυχώς!):rolleyes:

Φίλε Γιώργο θα ήθελα φώτο και από τον στρόφαλο του vara της Κινέττας( θυμάσαι; θυμάσαι?) καθώς και τα χιλιόμετρα (από την τελευταία αλλαγή λαδιού) που έκανε μέχρι το … μοιραίο!:D

Το ξερω, λεω για την δευτερη μοτο γιατι δειχνει να εχει παθει καταγμα σε σεναριο που δε στεκει ;)

TEOSS
14-03-2010, 01:10
Μαρίνο σωστή η παρατήρηση σου!!! (δεν πρόσεξα καλά τα γραφομενα του Γιώργου) :(:(:o

mario
14-03-2010, 03:52
Παναγιά μου μακριά απο μας:(

ekatontarxos
14-03-2010, 04:29
...απο το να ανατριχιαζουμε ομαδικώς,μηπως να την στέλναμε στον Αντώνη να μας πει τη γνώμη του?:sm7:

EOD-K9
14-03-2010, 08:28
:hmmm::hmmm::hmmm:

loulou1100gs
14-03-2010, 10:14
Μην εκπλήσεστε,δεν είναι η πρώτη φορά και δυστυχώς ούτε η τελευταία
Εχουν εμφανιστεί αρκετά τέτοια περιστατικά τα οποία η "επίσημη" φρόντισε εντέχνως να αποσιωπήσει.Στις περιπτώσεις αυτές, μισή ντροπή του χρήστη, μισή της εταιρίας.Εξηγούμαι: είχα δεί στον πάγκο του Καφετζάκη, 12 "κούτα" του οποίου ο ιδιοκτήτης επειδή φοβόταν συνεχώς πήγαινε με το πίσω φρένο διαρκώς πατημένο.Τα υπόλοιπα τα φαντάζεστε...Η υψηλή θερμοκρασία πίσω, τα έλιωσε όλα.Δεν ξέρω παιδιά, μου φαίνεται (και μακάρι να κάνω λάθος) ότι κάπου έχει χαλαρώσει και η διαδικασία ποιοτικού ελέγχου στο εργοστάσιο.Παλαιότερα, τέτοια φαινόμενα ήταν αδιανόητα για B.M.W. Οχι τίποτα άλλο, αλλά να μην γελάνε μαζί μας και οι Varadέροι (πλάκα κάνω, εξαιρετική μοτό,να μην παρεξηγούμαστε).

GeorgeP
15-03-2010, 13:23
παντως η 2η φωτο που δινεις ειναι λιγο περιεργη... και εξηγουμαι παροτι ειναι σε ασφαλτο αραγμενο το μηχανακι, εντουτοις το σκασμενο λαστιχο και η θεοστραβη ζαντα μαρτυρουν καταπονηση μεγαλη και μαλλον αλλου ειδους που λογικα μονο σε σκασιμο απο αλμα μπορει να γινει και οχι σε ευθεια και με λιγα κμ, ισως ειναι αλλοι οι λογοι που <<διερευσε>> ΑΥΤΗ η εκδοχη της ιστοριας, ;););)

Το ψαλιδι-αξονας εσπασε, η ζαντα στραβωσε λογω του κτυπηματος της πανω σε καποιο σταθερο σημειο μαλλον του κινητηρα ¨η καπου κοντα σε αυτην την περιοχη και φυσικα εχασε τον αερα!!!

Αν θεωρειτε οτι η μοτο επαθε την βλαβη αυτην στα ορη και στα βουνα και μεταφερθηκε στην ασφαλτο για την...................................... φωτογραφηση(!!!)................................... μάλλον λιγο δυσκολο το βλεπω!!!!!

GeorgeP
15-03-2010, 13:26
..........................................................................................
Φίλε Γιώργο θα ήθελα φώτο και από τον στρόφαλο του vara της Κινέττας( θυμάσαι; θυμάσαι?) καθώς και τα χιλιόμετρα (από την τελευταία αλλαγή λαδιού) που έκανε μέχρι το … μοιραίο!:D

για θυμησε μου, για θυμησε μου!! κατι συζηταγαμε πριν καιρο.....αλλα τι?????:cool::cool: Αν μπορεις βάλε και το λινκ που το συζηταγαμε!

emix
15-03-2010, 13:35
ελληνα σε εκδρομη στην Πελοπονησο το 2005-6 δεν θυμαμαι χωρις να εχει περασει ουτε μετρο απο χωμα!!

Γιατι αναφερεσαι στο χωμα συγκεκριμενα;
Πρεπει δηλαδη να φταιει το χωμα για να συμβει κατι τετοιο;

Νομιζω οτι δεν πρεπει να τα ριχνουμε ολα εκει.Αλλωστε οι μηχανες αυτες εχουν δοκιμαστει να δουλευουν ΚΑΙ στο χωμα.

GeorgeP
15-03-2010, 13:50
.



Εμένα τώρα ..... πως μου φαίνεται κάτι abnormal ?????





http://img717.imageshack.us/img717/1143/graphic1as.jpg




Ερώτηση πρώτη:

Ο ιδιοκτήτης, είδε το μηχανάκι του να καίγεται,

ξεκαβάλησε,

το έβαλε στο κεντρικό σταντ,

έσβησε την μηχανή - έβγαλε τα κλειδιά απ' τον διακόπτη,

ξεκλείδωσε την βαλίτσα,

άνοιξε την βαλίτσα,

έβγαλε την φωτογραφική μηχανή απ' την βαλίτσα - μετά απ' την θήκη της,

και άρχισε να τραβάει φωτογραφίες .....

Και όλα αυτά ...ενώ βλέπει το μηχανάκι του να ....... ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ ....... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/cid_5_3209174503web28007_mail_ukl_y.gif




Και δεν έκανε καν τον κόπο να σκύψει και να κάνει ένα "φουου",

να σβήσει η φωτιά ;;;;;;


Ερώτηση δεύτερη:

Τα υγρά στον κύκλο "Α" .....ας υποθέσουμε ότι έσταξαν όση (λίγη λογικά) ώρα,

βρίσκεται σταματημένο το μηχανάκι, και ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ ....

Τα υγρά στον κύκλο "Β" ..... τί είναι ;;;;



Ερώτηση τρίτη:

Το καμένο τμήμα του διαφορικού,

σας φαίνεται φυσιολογικό ;;;;;

Το ξεφλούδισμα στον κύκλο "C" ..... από τί δημιουργήθηκε ;;;;;



Ερώτηση τέταρτη:

Έχουμε δει ανοιγμένα διαφορικά σε μηχανάκια με μηδενική βαλβολίνη,

από σκισμένη φούσκα, με μαύρα από την σκουριά γρανάζια διαφορικού ...

Πως εκείνα ΔΕΝ πήραν φωτιά ;;;;;


Εφόσον λοιπόν, είχε ακόμη λίγη ποσότητα βαλβολίνης, (αυτή που τρέχει κάτω - κύκλος "Α"),

γιατί να πάρει φωτιά η φούσκα ;;;;;



Υπάρχουν κι άλλες ελαστικές επιφάνειες κοντά σε υψηλές θερμοκρασίες,

αλλά δεν έχουμε ξαναδεί να παίρνουν φωτιά ..... (κ μην ακούσω οτι είναι από άλλο υλικό)



Αυτές τις λίγες ερωτήσεις για αρχή ..... ακολουθούν κι άλλες ..... :cool:




.

Απαντηση πρωτης ερωτησεως (υποθετικη)
Ισως ο συνεπιβατης (αν ειχε) να ειχε την φωτογραφικη μηχανη επανω του ετοιμη κι οχι σε βαλιτσα!!!! Ισως παλι ουτε ο συνεπιβατης ουτε ο αναβατης αλλα καποιος εκει κοντα περαστικος!
Ισως και το πιο πιθανόν να ηταν γκρουπ μοτοσυκλετων και να τραβηξε την φοτο καποιος απο την ομαδα για να την στειλουν στην εταιρεια!!!!

Απαντηση δευτερης ερωτησεως (παλι υποθετικη)
Τα υγρα οταν κυλανε κυλανε ακανονιστα, απο αλλου τα περιμενεις να κατευθυνθουν κι αλλου κατευθυνονται. Αν μεχρι να κατεβει απο την μοτοσυκλετα ο αναβατης εσταξε στο ενα σημειο με την αλλαγη θεσης του ψαλιδιου οτα κατεβηκε ετρεξε στο δευτερο!!!! Ακομα, σε αυτες τις περιπτωσεις και δη σε GS οταν υπαρχει καποια βλαβη στο συστημα αυτη ειναι συναρτωμενη και με το σαζμαν της μοτο!! Ετσι τα λαδια στον κυκλο Α να ειναι απο διαροη απο την τσιμουχα του σαζμαν όπου καταληγει ο αξονας και να εσταξαν μετα το καψιμο του χαζου ελαστικου παρεμβυσματος/τσιμουχας δεν ξερω και πως να το πω!! Και τα λαδια στο σημειο Β να ειναι οι βαλβολινη του διαφορικου! Υποθεσεις κανω και σε αυτην την περιπτωση!

Απαντηση τριτης ερωτησεως (αυτη σιγουρη)
το αλουμινιου και δη τα κραμματα αλουμινιου και οι βαφες τους αυτα τα σημαδια αφηνουν οταν καιγονται!!!!

Απαντηση τεταρτης ερωτησεως (κι αυτη σιγουρη)
Εμενα το Βαραντερο μπορει να εχει αλυσιδα κινησης 1 εκατοστο πιο μακρια απο το κανονικο λογο φθορας! το ιδιο εχει και του διπλανου μου το Βαραντερο! ομως σε εμενα η αλυσιδα βγηκε απο το εμπρος γραναζι συνιλιβωντας το καρτερ(!!) και με εριξε κατω ενω ο διπλανος μου με το ιδιο προβλημα απορουσε πως εγινε αυτό!!!
Καθε περιπτωση και διαφορετικη Νικο αναλογα τις συνθηκες της καθε μιας ξεχωριστά!!

TEOSS
16-03-2010, 01:20
Γιώργο οι αστοχίες από το υλικό ,τη συναρμογή, τη χρήση (εκτός προδιαγραφών, συντήρηση) είναι γνωστές και υπάρχουν σε κάθε όχημα. Οι περιπτώσεις στην σειρά Rαλλά και ειδικότερα στη GSείναι ελάχιστες.
Η προσπάθεια να αναλύσεις τις ζημιές των μότο από τις φώτο είναι σαφώς μεγαλύτερη αστοχία! Κι εγώ διακρίνω κάποιες περίεργες λεπτομέρειες αλλά χρειάζεται γνώση του ιστορικού και μηχανολογική εξέταση για να μπορεί κάποιος να βγάλει συμπέρασμα.
Με υποθέσεις απλά τραβάς ¨¨λαγούς¨¨ και μάλιστα ατυχείς λέγοντας <<χωρις να εχει περασει ουτε μετρο απο χωμα!! Ετσι ξαφνικα καθως πηγαινε συνεβηκε το της φωτογραφιας>>, << Το ψαλιδι-αξονας εσπασε, η ζαντα στραβωσε λογω του κτυπηματος της πανω σε καποιο σταθερο σημειο μαλλον του κινητηρα ¨η καπου κοντα σε αυτην την περιοχή >>,<<Τα υγρα οταν κυλανε κυλανε ακανονιστα, απο αλλου τα περιμενεις να κατευθυνθουν κι αλλου κατευθυνονται>>, << σε αυτες τις περιπτωσεις και δη σε GS οταν υπαρχει καποια βλαβη στο συστημα αυτη ειναι συναρτωμενη και με το σαζμαν της μοτο!! Ετσι τα λαδια στον κυκλο Α να ειναι απο διαροη απο την τσιμουχα του σαζμαν όπου καταληγει ο αξονας και να εσταξαν μετα το καψιμο του χαζου ελαστικου παρεμβυσματος/τσιμουχας δεν ξερω και πως να το πω!! Και τα λαδια στο σημειο Β να ειναι οι βαλβολινη του διαφορικου>> .
Δεν υπάρχει λογική σε σπάσιμο ψαλιδιού ,η με παρουσία φλόγας, με τις συνθήκες που περιγράφεις.

PITS
16-03-2010, 01:45
Mετα το χτυπημα ο τροχος φαινεται να εχει κανει μιση στροφη μεχρι που σταματησε γιατι θα ηταν κουφο να κανει ολοκληρους κυκλους στην κατασταση που βρισκεται αν το δουμε με αυτη την οπτικη τιποτα πανω στη μηχανη δεν θα μπορουσε να κανει αυτη τη ζημια στη ζαντα-λαστιχο,ΚΑΙ αυτη ομως ειναι μια υποθεση, συμφωνω με TEOSS πως αν δε ξερεις το ιστορικο μπορεις να πλασεις 1000αδες σεναρια

GeorgeP
16-03-2010, 11:19
Γιώργο οι αστοχίες από το υλικό ,τη συναρμογή, τη χρήση (εκτός προδιαγραφών, συντήρηση) είναι γνωστές και υπάρχουν σε κάθε όχημα. Οι περιπτώσεις στην σειρά Rαλλά και ειδικότερα στη GSείναι ελάχιστες.
Η προσπάθεια να αναλύσεις τις ζημιές των μότο από τις φώτο είναι σαφώς μεγαλύτερη αστοχία! Κι εγώ διακρίνω κάποιες περίεργες λεπτομέρειες αλλά χρειάζεται γνώση του ιστορικού και μηχανολογική εξέταση για να μπορεί κάποιος να βγάλει συμπέρασμα.
Με υποθέσεις απλά τραβάς ¨¨λαγούς¨¨ και μάλιστα ατυχείς λέγοντας <<χωρις να εχει περασει ουτε μετρο απο χωμα!! Ετσι ξαφνικα καθως πηγαινε συνεβηκε το της φωτογραφιας>>, << Το ψαλιδι-αξονας εσπασε, η ζαντα στραβωσε λογω του κτυπηματος της πανω σε καποιο σταθερο σημειο μαλλον του κινητηρα ¨η καπου κοντα σε αυτην την περιοχή >>,<<Τα υγρα οταν κυλανε κυλανε ακανονιστα, απο αλλου τα περιμενεις να κατευθυνθουν κι αλλου κατευθυνονται>>, << σε αυτες τις περιπτωσεις και δη σε GS οταν υπαρχει καποια βλαβη στο συστημα αυτη ειναι συναρτωμενη και με το σαζμαν της μοτο!! Ετσι τα λαδια στον κυκλο Α να ειναι απο διαροη απο την τσιμουχα του σαζμαν όπου καταληγει ο αξονας και να εσταξαν μετα το καψιμο του χαζου ελαστικου παρεμβυσματος/τσιμουχας δεν ξερω και πως να το πω!! Και τα λαδια στο σημειο Β να ειναι οι βαλβολινη του διαφορικου>> .
Δεν υπάρχει λογική σε σπάσιμο ψαλιδιού ,η με παρουσία φλόγας, με τις συνθήκες που περιγράφεις.



Mετα το χτυπημα ο τροχος φαινεται να εχει κανει μιση στροφη μεχρι που σταματησε γιατι θα ηταν κουφο να κανει ολοκληρους κυκλους στην κατασταση που βρισκεται αν το δουμε με αυτη την οπτικη τιποτα πανω στη μηχανη δεν θα μπορουσε να κανει αυτη τη ζημια στη ζαντα-λαστιχο,ΚΑΙ αυτη ομως ειναι μια υποθεση, συμφωνω με TEOSS πως αν δε ξερεις το ιστορικο μπορεις να πλασεις 1000αδες σεναρια

Γιαυτο ανεβηκε το thread αυτο με τις φωτογραφιες για να κανουμε τις υποθεσεις μας και να πουμε τις γνωμες μας!!!! παντα υποθετικες μιας και δεν ειμαστε παρόντες!!!

Το θεμα της ''λογικης'' αναγεται στην στιγμιαια κι εκεινης της στιγμης συμπεριφορας του συστηματος που εσπασε / χαλασε σε συναρτηση με άλλες συνθηκες τις οποιες δεν γνωριζουμε παρα μονον να υποθεσουμε!!! Φυσικα και το ψαλιδι δεν εσπασε μονο του!!! Φυσικα και το λαστιχο στεγανοποιησης δεν αποφασισε να παρει φωτια μονο του!!!
Και, ναι φλογα μπορει να δημιουργηθει απο δυο μεταλλα τα οποια τριβονται μεταξυ τους οταν βρισκεται εκει κοντα καποιο ευφλεκτο υλικό π.χ. το λαστιχο στεγανοποιησης!!!! Δεν ειναι αναγκη να παρει φωτια ακριβως το σημειο που ειναι το λαστιχο στεγανοποιησης αλλα αρκει η κορωνα και το πηνιο να δουλευουν ''στεγνά'' να αναπτυχθει θερμοκρασια 400-500 βαυμους απο την τριβη και να μεταδωσουν αυτη την θερμοκρασια στα υπολοιπα μεταλλα με τα οποια ερχονται σε επαφη και να γινει οτι εγινε (¨η δεν εγινε)!!

Οσο για το σπασιμο του άξονα στην μεση της ασφαλτου θεωρω (παλι υποθετικα, αυτο καλουμαστε να κανουμε εδω) οτι ειναι αδυνατον να συνεβηκε απο άλμα στο χωμα και μετα να μεταφερθηκε η μοτοσυκλετα στην ασφαλτο για την φωτογραφηση!!! Εξάλλου αν ηταν απο αλμα δεν θα στραβωνε η ζαντα ετσι οπως στραβωσε!! καπου κτυπησε η ροδα!!!!
Αυτο που εγω νομιζω οτι εγινε ηταν καποιο γερό και κοφτερο σαμαρι στον δρόμο (απιθανο) ¨η καποια λακουβα απο εκεινες τις βαθειες και κοφτερες που τις βλεπουμε ξαφνικα μπροστά μας κι ενω ο εμπρος τροχος πεφτει μεσα και περναει... ο πισω λογω βαρους και μικροτερης αποσβεσης του αμορτισερ (απο το εμπρος συστημα) δεν μπορει να ανταπεξελθει.......πεφτει μεσα και κτυπαει το χειλος της λακουβας κατα την διαφυγη του!! Ετσι και η ζαντα στραβωσε, ετσι και το ψαλιδι εσπασε!!! Και προσεξτε, το ψαλιδι δεν εσπασε στην συνδεση με τον κινητηρα στο εμπρος μερος του αλλα στην συνδεση του με το ''διαφορικο''!!!! Εχει την σημασια του αυτο!!!! Διχνει οτι εκεινο το σημειο ζοριστηκε πολυυυυυυυυυ!!! Ποσες φορες εχουμε πεσει σε τετοια λακουβα και ψαχνουμε να βρουμε αν στραβωσε η ζαντα μας???
Κατι τετοιο πρέπει να συνεβηκε!! κι αν τα βαλετε κατω και το σκεφτειτε διεξοδικα ισως συμφωνησουμε!!!!:)

Υ.Γ.1= δεν φταιει η BMW για τους δρόμους μας!!! Ποσα αυτοκινητα εχουν πεσει σε τετοιες λακουβες κι εχουν αφησει τα ημιαξονια στον δρόμο????
Υ.Γ. 2= δεν φταιει η BMW αν ο ιδιοκτητης της GS ειχε να αλλαξει την βαλβολινη 50,000κμ αλλα ουτε καν τσεκαρε αν υπηρχε βαλβολινη και ποση!!! Η BMW θα εφταιγε αν η μοτοσυκλετα, ειχε λιγα κμ (αν ειχε πολλα ο ιδιοκτητς επρεπε να το κοιταξει) κι εχασε τα λαδια του διαφορικου μονομιας ενω η μοτο ταξιδευε στην εθνικη οδο!!! τοτε θα μιλαγαμε για κακης ποιοτητος τσιμουχες στεγανοποιησης!!! Ποσοι απο εσας δεν εχουν διαρροη απο την τσιμουχα του διαφορικου και λενε..... θα το φτιαξω αλλα απνε κατόπιν εορτης? Ο ιδιοκτητης της, αν ηταν αδιαφορος καλα να παθει, αλλα αν δεν ηταν........ απλα δεν το πηρε χαμπαρι αφου στα 500κμ του Αθηνα-Θεσσαλονικη κι ενω οδηγουσε εχασε τα 250ml βαλβολινης και συνεβηκε οτι συνεβηκε!!!! Σε αυτην την περιπτωση ναι φταιει η εταιρεια....η όποια εταιρεια!!!!
Πραγμα το οποιο δεν ξερουμε αλλα υποθετουμε!! Κι αυτες οι υποθεσεις απο αυτα τα περιστατικα μας δημιουργουν την δυσπιστια σε ολα τα προιοντα που προκειται να αγορασουμε (¨η εχουμε αγορασει ηδη) που εγω πρωτος εχω τονισει σε αυτο το φορουμ!!!

TEOSS
16-03-2010, 19:44
Τώρα αρχίζει να πρυτανεύει η λογική!
Άρα (στην φώτο 2) δεν έσπασε από μόνο του το ψαλίδι στα καλά καθούμενα . Να προσθέσουμε και την περίπτωση μειωμένης πίεσης στα τρακτέροτα ελαστικά ; να προσθέσουμε λάθος στην οδήγηση π.χ. δεν πρόλαβε να σηκωθεί αρκετά από τη σέλλα λόγω ταχύτητας ; μήπως είχε κάποιο έξτρα βάρος πίσω που δεν φαίνεται στην φώτο π.χ. συνεπιβάτης ; παρεμπίπτοντος η πίσω ανάρτηση της GS δεν έχει τα 135 χιλιοστά διαδρομής του CBR1000RR ούτε τα 145 χιλ. διαδρομής του VARADERO αλλά 190 χιλ. , περισσότερα ακόμα και από μικρότερα και ποιο χωματερα όπως το ΤΑ ,όποτε για να τερματίσει και να σπάσει δέχτηκε σαφώς μεγάλη καταπόνηση.

Στην Φώτο 1 εξακολουθεί να μην εξηγείται η φλόγα .Τα πλαστικά στην υψηλή θερμότητα λιώνουν και δεν αναφλέγονται όπως όλοι γνωρίζουν από …τις πλαστικές σακούλες που κολάν συχνά στις εξατμίσεις (και όχι μόνο).Ακόμα λάδι , η και βενζίνη να πέσουν σε θερμά σημεία (κύλινδρα, εξατμίσεις) εξατμίζονται και δεν αναφλέγονται (ίσως να συμβαίνει κάτω από εξαιρετικές συνθήκες ).Στο συγκεκριμένο η παρουσία βαλβολινης (λίπανση ,ψύξη) ακόμα και μετά την ακινητοποίηση δυσκολεύει την εξήγηση.
Σε γενικές γραμμές … σωστός!