R 51/3
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους.Για αλλη μια φορα ζηταω τα φωτα σας.Τελικα αποφασισα πως θελω να παρω μια R51/3.Εχει μια ενας φιλος σε καλη κατασταση αλλα δεν εχει χαρτια.Το παιδι παρεπιπτωντως ειναι εμπιστοσυνης και την επιδιορθωνει ο ιδιος.Απ'οτι μου ειπε του εμεινε απο καποιον θειο που πεθανε,χαθηκαν τα χαρτια και ουτε ενδιαφερθηκε να κινησει διαδικασιες για αδειες αντικας κτλ γιατι την ειχε πιο πολυ σαν χομπυ.Τωρα χρειαζεται μετρητα και την πουλαει.Η τιμη ειναι 4500 και φαινεται οτι δουλετει ρολοι.Θα ειναι η πρωτη παλια μπεμπα που παιρνω (αν την παρω) αλλα την ειχα μερακι απο μικρος.Μου λεει βεβαια οτι βγαζει πινακιδες αντικας.Τι λετε?Αξιζει τον κοπο?Μπορουν ευκολα να βγουν πινακιδες αντικας η θα γινει τιποτα και θα μου μεινει η μηχανη αμανατι χωρις αδεια για κυκλοφορια?Ευχαριστω προκαταβολικα:ye33:
|
Απάντηση: R 51/3
Πας και εσύ να μου γίνεις γεροντολάγνος ε΄????
Gemaraaaaaaaaaaaaa:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Γιά δώσε τα φώτα σου:D:D:D:D:D:D παντως για άδεια αντίκας θέλει απλα μια υπευθυνη δήλωση οτι η μοτοσυκλέτα σου ανήκει...;) ή την άδεια κυκλοφορίας....ΑΝ έχει χαθεί η άδεια κυκλοφορίας,τότε μπορεί να ανακτηθεί απο το...αρχείο;);)(βεβαια θέλει και λίγο τύχη) |
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
Καλημέρα φίλε. Επειδή πρόσφατα ασχολήθηκα με το θέμα να προσέχεις μερικά πράγματα. Στην τιμή αυτή βρίσκεις τη R 51 με τα χαρτιά της . Μην εμπιστεύεσαι ανθρώπους που σου είπαν την έχω από κληρονομιά κλπ. Εάν έχει χαρτιά υπάρχουν αντίγραφα στο υπουργείο. Πως μπορεί κάποιος να έχει στην κατοχή του το συγκεκριμένο και να μην έχει έστω και μια Φώτο που να φαίνεται ο αριθμός. Σε χωριό της Άρτας παππούς είχε στην αποθήκη παλαιά μηχανή. Εμπειρία δική μου. Όταν προσπάθησα να την πάρω ,στην πορεία ανακαλύψαμε ότι ήταν από κλοπή πριν 30 χρόνια. Να το ψάξεις καλύτερα. Αντίκα αριθμό βγάζεις σχετικά εύκολα. Καλό αποτέλεσμα να έχεις |
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: R 51/3
Σίγουρα θέλει λίγο τρέξιμο για να βρεθούν τα χαρτιά της.
Θα βοηθήσει αν γνωρίζει ο πωλητής τον αριθμό κυκλοφορίας της. Πινακίδες ιστορικού οχήματος δεν είναι δύσκολο, αλλά δεν έχει μεγάλες διαφορές από το να έχεις τις κανονικές του. Με το καλό να την αποκτήσεις την "μεγαλούτσικη" κυρία boxerινα. :) |
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
Φίλε μου αλλο Ι.Ο.(ιστορικες πινακιδες) ή πινακίδες Φ.Ι.Λ.Π.Α. και άλλο οι πινακίδες ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ και ΝΟΜΙΜΗΣ κυκλοφορείας του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ;) εχει αρκετες διαφορές.... μια π.χ. ειναι οτι πρεπει να στεγαζεται το οχημα σε ΙΔΙΩΤΙΚΟ χωρο....και ΔΕΝ μπορει να ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ συνέχεια...(μονο με εξαιρεσεις...) |
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
Για μία μοτο δεν έχει μεγάλες διαφορές.... ... για αυτοκίνητο είναι διαφορετικά. :) |
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
το υποψιάστικα οτι σκευτόμασταν το ίδιο...ΑΛΛΑ δεν δειαβάζουμε μονο εμεις:ye33: |
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
Δεν το είπα αναλυτικά σχετικά με το κόστος ... |
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
ελπίζω σε λίγο καιρό να έρθω και εγώ επίσημα και σε αυτό το club;) |
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
Δεν θα διαφωνήσω. Πρίν ένα χρόνο απέκτησα ένα 2cv πιο λογικό(οικονομικά) να το έχω κανονικά στην κυκλοφορία από πινακίδες ΦΙΛΠΑ. Θέλει πάντως ψάξιμο και προσοχή πολλή. Και κατά την ταπεινή μου άποψη ένα Πρεβεζιάνικο γνωμικό λέει. Θεέ μου φυλαξέ με από τους γνωστούς μου διότι τους εχθρούς μου τους γνωρίζω……………………… |
Απάντηση: R 51/3
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας.Ακομη δεν εχω αποφασισει τι θα κανω αλλα το βλεπω να την παιρνω.Σε καμια 15αρια μερες ομως σιγουρα θα ξερω οποτε και θα σας ενημερωσω.Παντως προκειται για μια ολομαυρη κουκλα με λευκες ριγες στα "μαλλια" της:ye33:
|
Απάντηση: R 51/3
Απόσπασμα:
Σε ευχαριστώ και καλό αποτέλεσμα να έχεις.:) |
Γιατι δεν ανεβαζεις καμια φωτο να τη δουμε; Ισως σου πουμε περισσοτερα για την κατασταση της μηχανης. Προσεξε παντως γιατι τα 4500 δεν ειναι και λιγα. Οσο για το " τη φτιαχνει μονος του" επετρεψε μου να εχω τις αμφιβολιες μου, εκτος και αμα ειναι μηχανικος. Εγω στη θεση σου θα επερνα και μια β γνωμη απο εναν πιο ειδικο,για τη ποιοτητα της επισκευης οσο και για τη ποιοτητα των ανταλλακτικων που εχουν χρησιμοποιηθει.
|
Απάντηση: R 51/3
Φίλε μπορείς να γράψεις (γνωρίζεις?) αριθμό πλαισίου?
Επίσης ο αριθμός κινητήρα πρέπει να είναι ο ίδιος με του πλαισίου, εάν όχι τον έχει αλλάξει, οπότε θα πρέπει να ελέγξεις κι αυτόν.;) |
Απάντηση: R 51/3
Καλημερα σε ολους.Φιλε Teoss δεν θυμαμαι αριθμους πλαισιου αλλα σιγουρα ειναι διαφορετικοι πλαισιο-μηχανης γιατι το τσεκαρα.Ο αριθμος της μηχανης παντως ειναι απο R 51/3.Αν μπορεσω θα βγαλω και καμια φωτο.
|
Απάντηση: R 51/3
Πρέπει να πάρεις λοιπόν τους δυο αριθμούς και να πας σε αστυνομικό τμήμα να ρωτήσεις εάν <<απασχολούν>>,δηλαδή εάν έχει δηλωθεί κλοπή!
Εάν είναι Ο.Κ. ψάχνεις να δεις εάν βγάζει πινακίδες ιστορικού οχήματος και ποια είναι η νόμιμη κυκλοφορία με αυτές τις πινακίδες γιατί έχουν περιορισμούς . Εάν όλα είναι όπως θες … αγοράζεις!;) |
Απάντηση: R 51/3
Είμαι 99% σίγουρος ότι αν ο αριθμός πλαισίου είναι διαφορετικός από αυτόν της μηχανής τότε δεν μπορείς να βγάλεις πινακίδες ιστορικού οχήματος. Οποτε μην την πάρεις με αυτή την προοπτική όπως επίσης η μηχανή θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και original χωρίς πολλές πολλές μαϊμουδιές.
Πιστεύω ότι με το budget που έχεις μπορείς άνετα να βρείς κάτι αν όχι κάτι καλύτερο κάτι εξίσου καλο. |
Απάντηση: R 51/3
Καλησπερα παιδια.Κατι που δεν σας ανεφερα για τον αριθμο πλαισιου ειναι οτι τον εχει σε καρτελακι.Νομιζα οτι οι R 51 τον εχουν χτυπημενο στο πισω αμορτισερ η κανω λαθος?
|
Απάντηση: R 51/3
Ακριβώς είναι χτυπημένος πάνω από την πίσω ανάρτηση, στο μικρό μπράτσο . Νομίζω στο αριστερό αλλά δεν είμαι σίγουρος, θα κοιτάξω αύριο στην δισκία μου.
Εάν δεν έχει κανονικό αριθμό(χτυπημένο) ξέχνα την, βρωμάει. |
Απάντηση: R 51/3
Βασικα μετα απο λιγο ψαξιμο βρηκα οτι οι R51/3 φτιαχτηκαν απο το '51 μεχρι το '54.Στην αρχη οι Γερμανοι τοποθετησαν τον αριθμο πλαισιου στο πισω αριστερο αμορτισερ και μετα το αλλαξαν και τον τοποθετησαν σε καρτελακι.Οποτε μαλλον ειναι οκ.
|
Απάντηση: R 51/3
Εννοειται χτυπημενο στο καρτελακι
|
Απάντηση: R 51/3
Teoss κοιτα αυτο το link BMW motorcycle VIN, vehicle identification numbers, serial, frame, engine
|
Απάντηση: R 51/3
Το ταμπελάκι δεν σημαίνει και δεν αποδεικνύει τίποτα, δεν έχει νομική υπόσταση. Είναι βιδωτό, μεταφέρεται από μοτό σε μοτό και φυσικά <<χτυπιέται>> με ότι νούμερα θες, μιας και πωλείτε σαν ανταλλακτικό ΑΓΡΑΦΟ – ΑΚΤΥΠΗΤΟ .
<<This is the removable aluminum VIN plate (BMW frame plate) that is attached to the steering head. It came on every BMW until the /5, which has a paper/plastic one. This one of from the sport model, the R68. The photo was "lifted" from the German R68 site, thanks. The number on the plate has no legal standing. Authorities need to see the stamped in VIN with the BMW logo on each side. >> Όλα τα πλαίσια έχουν κανονικά χτυπημένα νούμερα εκεί που δείχνει η φωτό , πίσω αριστερά. Μην σε μπερδεύει η έκφραση : This is the VIN on the frame of the same R51/3. It is on the left side of the bike and on the casting that holds the rear plunger spring. The thick paint is covering up the two BMW logos. This is the location of the post war bikes until the very last of the /3 production, <<when the frame number was moved up to the side of the steering head>>.Μιλάμε σαφώς για κανονικά χτυπημένα νούμερα στο λαιμό και όχι μόνο στο αλουμινένιο ταμπελάκι. Κάποια R51/3 τελευταίας παραγωγής έχουν κτυπημένα νούμερα στο λαιμό, αλλά μιλάμε πάντα για κτύπημα στο πλαίσιο με τις μικρές σφραγίδες με το σήμα της BMW (logo) στην αρχή και τέλος του αριθμού. Κοιτά λοιπόν εάν έχει κανονικά νούμερα στο λαιμό. |
Απάντηση: R 51/3
Teoss εχεις δικιο,μαλλον εγω δεν καταλαβα καλα.Το ζητημα ειναι το εξης λοιπον...ας πουμε οτι ειναι ξαναχτυπημενο για τον Α η Β λογο.Εαν δεν τιθεται θεμα κλοπης,δηλαδη δεν ειναι κλεμμενη η μηχανη,(που θα προσπαθησω να το ελεγξω),η μηχανη βγαζει πινακιδες φιλπα με αριθμο πλαισιου σε ταμπελακι η θα φαμε καμια σφαλιαρα και τι την κανεις μετα?
|
Απάντηση: R 51/3
Δες εδώ :
Philpa philpa �������� ����� ����� �������� ������������ :: CLASSIC MOTORCYCLE CLUB OF GREECE http://www.classicbike.gr/content/el/certif-el.html !!! Auto Classic: �ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ� ΕΛΠΑ ΚΑΙ ΦΙΛΠΑ (ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ) Free Sunday - Αντίκες ελευθέρας βοσκής και παρε τηλ. στην ΦΙΛΠΑ για σιγουριά;) |
Απάντηση: R 51/3
Καλημερα σε ολους.Τελικα ολα οκ με τα νουμερα.Ειναι χτυπημενα κανονικα και δεν εχει κανενα προβλημα.Το θεμα τωρα ειναι η τιμη που διαπραγματευεται οποτε και θα δουμε στην πορεια.Εχει τελικα αρκετα σημεια που το χρωμα ειναι ξεθοριασμενο και ειδα και δυο χτυπηματακια που δεν μου αρεσαν.Οποτε θα χρειαστει μαλλον βαψιμο,δηλαδη και αλλο χρημα.Επισης με μια πιο προσεκτικη ματια ειδα και σκουριτσες εξωτερικα των κυλινδρων οποτε και επιφυλασσομαι.Εαν εχω νεα θα σας ενημερωσω.Ευχαριστω για τις συμβουλες.
|
Απάντηση: R 51/3
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2323727/
κυκλοφορουν διαμαντακια στο νετ...ποιο ακριβα αλλα ετοιμα για βολτα... και τι θελω να πω... καλο ειναι να θελεις να ασχοληθεις μαζι της αλλα πρεπει να αξιζει και η τιμη που θα δωσεις...δεν ειμαι ειδικος αλλα αν κατι σου ψιλοβρμαει αστο πηγαινε σε καποιο που θα σου κανει το κλικ...και νομιζω οτι ειναι πολλα τα λεφτα αυτα για κατι που χρειαζεται αρκετη δουλεια για να ερθει στο σημειο που θελεις...!!! οπως και να εχει με το καλο... |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:05. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!